Pärjääkö siellä jo kesärenkailla?

vierailija11

Olen tulossa pohjoisesta Kauniaisiin huhtikuun ekalla viikolla. Pärjääkö siellä joka paikassa jo kesärenkailla, vai tarviiko nastat vielä olla?

18

1731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+17

Soittele illemmalla uudestaan!

• pian entinen vierail

Taidan tulla junalla, jos ei rengasasiantuntemusta löydy tältä paikkakunnalta...Kuinka paljon Kauniaisissa on lunta vai onko jo lumet sulaneet?

• hanget nietokset
        pian entinen vierail kirjoitti:

Taidan tulla junalla, jos ei rengasasiantuntemusta löydy tältä paikkakunnalta...Kuinka paljon Kauniaisissa on lunta vai onko jo lumet sulaneet?

Juna kulkee jo.

• vierailija...

Oli vielä jäätä ja luntakin yli metrin kinoksia. Ei Kauniainen olekaan mikään Suomen Las Palmas, eli nastarenkailla käytiin...

• granin tane

Nyt tulee vettä, kuten tropiikissa konsanaan. Voi olla, että kanotti on paras kulkuväline seuraavalle reissulle.

• Viva Las Vegas

Taitaa jäädä Suomessa Las Palmas kokematta vaikka minne menisit, ei Grani tee siihen poikkeusta, oli vuodenaika mikä hyvänsä.

• Grani sliks

Vielä on hyvät hiihtokelit, liukkailla menee vaan neitseyteesi

• Mr Moby Dick

Minä pistin juuri kesäkumit alle ja hyvin luistaa niin edestä kuin takaa....

• Ikkremimin123

Monet kesäkumit mennyt jo tänä suvena. Luistaa niin perkuleesti takaata tuo Porsche meinaa. Pankkitilikin mukavasti plussan puolella, että hyvin luistaa silläkin saralla. Ei mulla tässä muuta, jatkakaa!

Ps. Espoon puolella tarvinnee jo talvirenkaita!

• Gran Kul

Meillä Granissa tiet päällystetään platinalla ja lämmitetään juoksuttamalla sulaa kultaa tienpinnan alla. Ei tarvii talvirenkaita koskaan. Köyhät espoolaiset ikävästi naarmuttaa tienpintoja halpisautojensa nastarenkailla ja se pitäisi kyllä kieltää!

• Graniboy

Aivan! Hitsin Espoolaiset, kun eksyvät tänne meidän eliittialueelle halpis työsuhde-Audiensa kanssa.

• AjetaanMeTandemilla

Kuka pärjää, kuka ei. Kuskista kiinni.

• kolmijalkapetteri

Kitkarenkaat läpi vuoden.

• MycketBättreFolk

Autonkuljettajan hommia huolehtia rengastuksesta. Minä huolehdin bisneksistä.

• Iso-Kiho-Granista

Hyvin pärjää! Täältä uimarannalta palmun alta tätä kirjoittelen ja kelit on oikein mainiot meillä Kauniaisissa. Ainainen kesä ja kevättä rinnassa :)

• parikolmekuukautta

Kohta vaihdetaankin taas jo talvirenkaat.

• Anonyymi

Laitoin pyörään nastarenkaat. Kyllä on taas nasta ajella :)

• Anonyymi

Nyt on tosi paljon lunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe