En ymmärrä, miksi Euroopassa uhrataan näin paljon rahaa ja resursseja monikulttuurisuuden ja maahanmuuton pysäyttämiseksi? Kun ikäluokat pienenevät väistämättä, joutuu Eurooppa joka tapauksessa avamaan ovensa entistä laajemmalle siirtolaisuudelle. Aivan käsittmätöntä, miksi taas neljän ihmisen täytyi uhrata henkensä jonkun "linnake Euroopan" totauttamiseksi, mikä on totaalista utopiaa! Monikulttuurinen ja "monirotuinen" Eurooppa on jo täällä, siitä ei pääse yli eikä ympäri, vaikka kuinka pyristelisi!
Neljä eteläafrikkalaista on hukkunut yrittäessään päästä laittomasti maahan Espanjassa. Valtiollisen radiokanavan mukaan laittomat siirtolaiset vajosivat veden alle vain kuusi metriä ennen rantaa Kanariansaarilla Fuenteventurassa.
Lisäksi poliisi on noukkinut veneistä 34 muuta Afrikasta Espanjaan pyrkinyttä laitonta siirtolaista.
Manner-Espanjassa puolestaan viranomaiset ovat ottaneet kiinni 162 marokkolaisen ryhmän, joka yritti luvatonta maahantuloa Gibraltarin kautta.
STT
Järjetöntä ihmishenkien ja resurssien tuhlausta!
3
143
Vastaukset
- Maisa
Akiteeraatko taas, kun kirjoitat:
"Monikulttuurinen ja "monirotuinen" Eurooppa on jo täällä..."
Täällähän se Eurooppa on aika ollut rotuineen ja kulttuureineen ja täällä se on jatkossakin...
Katsos, kun Jumala on luonut kansoille ajat ja heidän asumisiensa rajat, Raamatun mukaan, Hän joka näin on säätänyt, Hän johtaa kansojen kohtaloita, eikä kenenkään tarvitse ryhtyä rahtaamaan mitään kansakuntaa pois heidän asuinsijoiltansa "pakkosiirtolaisuuteen".
Se on tarkoituksellista ja järjetöntä touhua, se on joukkopsykologiaa - halvan työvoiman siirtämistä Euroopan suuryritysten "tarpeisiin".
"Peruste" väestönsiirtoihin lienee vain ja yksinomaan - palkkojen alentaminen... - huhhuh
Se mitä olen seurannut mellastustasi eri palstoilla, täytyy minun nostaa kunnioittaen lakkia sinulle!
Olet laskenut joka ainoan laittoman talouspakolaisen hengenmenetyksen jo vuosien ajan!
Kiva, että pidät meidät ajan tasalla....- kuule
olekos sä vähän onnellinen?..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121299- 591283
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623