Hei!
Kävi nolosti..Ensin kortsu lähti irti, kun oltiin yhdynnässä...Hain jälkiehkäisypillerit...Sitten myöhemmin olimme taas yhdynnässä...Ja kun homma oli ohi..huomasimme, että kortsussa ei ollut mitään, eli kortsusta löytyi reikä.
Pitääkö hakea uusi jälkiehkäisy vai riittääkö tuon teho, kun sen olin ottanut alle 24 h ennemmin tätä toista onnettomuutta.
Kiitoksia jos viitsitte neuvoa.
kortsu petti taas, jälkiehkäisyn jälkeen
6
1385
Vastaukset
- pikku myy
tuo jälkiehkäisyhomma menny niin, että vaan yks jälkiehkäisypillerikuuri/kierto. mutta takuuseen en mee. mee apteekkiin kysymään. siellä tietävät varmasti.
- Minä
Eli niin olin itsekin ajatellut, kun tuo jälkiehkäisypillerihän sisältää hormoonia joka tekee kohdun limakalvosta sellaisen, että hedelmöittynyt munasolu ei voi siihen kiinnittyä...Eihän ne hormoonit voi päätellä että tuo siitiiö muuten tuli silloin pillerin ottamista ennen, se ei siis voi kiinnittyä..mut toi toinen tuli vasta jälkeen, eli se voi kiinnittyä... : )
Pitänee huomenna käydä kysymässä apteekista. Onneksi on reippaasti vielä aikaa ottaa se pilleri ennen kuin olisi todella suuri mahdollisuus tulla raskaaksi. - jore
Jälkiehkäisy sisältää saman määrän hormoneja kun kuukauden e-pillerit. Siinä lääkkeen mukana tulevassa ohjeessa sanotaan, että kuurin voi ottaa vain 3 kertaa vuodessa
- lopeta jo
säälittävää lukea tällaisia, jos et halua tulla raskaaksi mieti mieluummin kannattaako kortsun lisäksi käyttää esim. pillereitä jolloin ei tarvitse ottaa jälkiehkäisyä joka tietääkseni ei ole mikään kevyt kuuri
- Minä
Itse en voi käyttää esim. e-pillereitä. Lisäksi muut hormonivalmisteet pitkään käytettyinä ja säännöllisesti käytettynä sekoittaa elimistöni kokonaan. HUOM!!!!Säännöllisesti käytettyinä!!!
Tämä on elämäni aikana 2 jälkiehkäisy, toisen tein raiskauksen jälkeen. Joten eipä voi sanoa, että säännöllinen käyttö olisi kyseessä.
Siksi kyselenkin nyt teiltä kokemuksia, että riittääkö tämä yksi kerta vai pitäisikö ottaa toinen, mitä en mieluusti tee, juuri hormonien takia.
Älä tuomitse ennen kuin tiedät.
Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vain tuo kondomi.
- minä
Yksi annos riittää tässä tapauksessa ja toistahan ei saa ottaa, kuten edellä sanottiinkin.
Asia on siis selvä.
Kiitoksia kommenteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291669Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321411
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321224Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541144- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904