Minkälaista porukkaa Komiassa nykyään käy?? Ikähaarukka??...ja käykö siellä ylipäätänsä paljon porukkaa??
KOMIA-Ravintola
17
671
Vastaukset
- mattiteppo1
Viina taitaa olla seinäjoen halvinta ja porukkaa nykyään aika paljo. Nuoria enimmäkseen mutta sitte on niitä ikinuoriaki välillä.
- Bilehile2
Ei siellä kukaan käy! Kaikki nykyään Karmassa ta Ilonassa
- 8765jgf
Kyllä siellä nykyään taas käy paljonkin, kun on niin halvat hinnat ja narikka kuuluu sisäänpääsymaksuun..
Ilona hinnoittelee itsensä ulos. - hgfd66tg
Karma on aikamoinen teinihelvetti..
- jepsterii
Huh huh. Huomaa kyllä että oon tullu vanhaksi. Kolmekymmentä kun täytti, niin jotenkin kyllä tuollaiset paikat etoo. Toki etomista oli havaittavissa jo muutama vuosi sittenkin. Kyllä nykyään on mukavempi kun saa vetää kännit kotona hyvässä seurassa, tehdä siinä samalla jotain hommia ja sitten siitä lähteä johonkin lähibaariin parille kaljalle, huom, ne vaatteet päällä mitä sattuu olemaan, =paskaset saappaat, maalitahraiset housut ja valtran pipo päässä. Sielä sitten tuttujen kanssa vähän läpänheittoa ja kaljaa. Sitten sieltä kotiin grillin kautta. Ja eikun unta palllllooooooooon.
- Pettynyt asiakas
Ei ollu ketään viikonloppuna. En mene toisten!
- 28v
Ainakaan minä en tiedä ketään joka siellä kävisi, mun ja miehen kaveriporukat välttelee paikkaa, ja ollaan ikähaarukassa 24-29v.
Käytiin kerran silloin joskus avajaisten jälkeen katsastamassa Komia, ja todettiin että ei koskaan tarvi uudelleen mennä. Silloin ainakin oli yhtä kallis kuin muutkin baarit, ja joka huoneessa soi sama jumputus, ei puhettakaan vanhan Onnelan tai Ilonan monipuolisuudesta. Sisustus oli karmein minkä ikinä olen nähnyt, älyttömän tummia sävyjä ja ainakin paria baaritiskiä kiersi yläpuolella outo hapsureunus, tuli mieleen lähinnnä joku barokkiaikainen ruumisarkku.
Ainoa osa Komiaa, mikä on ihan ok, on alakerran ilmainen rokkipuoli, siinä on pari kertaa tullut käytyä yhdellä.
Olen kyllä kuullut että Komia houkuttelee tällä hetkellä asiakkaita takaisin niillä älyttömän halvoilla hinnoilla, tyyliin 2 shottia 5e... Ehkä sillä jotain 18-22v juhlijoita saa paikalle, mutta tuskin kovin paljon vanhempaa porukkaa.- uy54
Samaa mieltä, se sisustuksen uudistus meni ihan pieleen. Tosi ruma ja epäviihtyisä siitä vaan tuli, vanha onnela oli paljon parempi. Yksi iso syy miksi sinne ei enää kiinnosta mennä on alhainen ikäraja ja toki myös se tosi epäviihtyisä sisustus.
Nykyään komiassa on tosiaan tosi halvat hinnat, esim. kalja/siideri 2.70e. - paniikki päällä
uy54 kirjoitti:
Samaa mieltä, se sisustuksen uudistus meni ihan pieleen. Tosi ruma ja epäviihtyisä siitä vaan tuli, vanha onnela oli paljon parempi. Yksi iso syy miksi sinne ei enää kiinnosta mennä on alhainen ikäraja ja toki myös se tosi epäviihtyisä sisustus.
Nykyään komiassa on tosiaan tosi halvat hinnat, esim. kalja/siideri 2.70e.Hukka kalasteli kans asiakkaita halvoilla hinnoilla mutta konkkaan meni ,, valitettavasti, taitaa komiankin taru olla lopussa.
- ..........sa
paniikki päällä kirjoitti:
Hukka kalasteli kans asiakkaita halvoilla hinnoilla mutta konkkaan meni ,, valitettavasti, taitaa komiankin taru olla lopussa.
Paniikki on todellakin päällä. Ei taida Duudsonit olla ihan niin kovia bisnesmiehiä, kuin antavat ymmärtää. Komian talousluvut löytyy täältä, ja aika rankan tappiolliselta vaikuttaa toiminta. Mikä laulaen tulee se viheltäen menee kuuluu vanha sanonta...
http://www.finder.fi/Discot ja yökerhot/Komia Seinäjoki/SEINÄJOKI/taloustiedot/1360731 - julle3
..........sa kirjoitti:
Paniikki on todellakin päällä. Ei taida Duudsonit olla ihan niin kovia bisnesmiehiä, kuin antavat ymmärtää. Komian talousluvut löytyy täältä, ja aika rankan tappiolliselta vaikuttaa toiminta. Mikä laulaen tulee se viheltäen menee kuuluu vanha sanonta...
http://www.finder.fi/Discot ja yökerhot/Komia Seinäjoki/SEINÄJOKI/taloustiedot/1360731Ei oo duudsonien bisnes, ainoastaan mainospoikina.
- ,,,,,,,,,al
julle3 kirjoitti:
Ei oo duudsonien bisnes, ainoastaan mainospoikina.
Kyllä lehdessä kehuttiin ennen avajaisia, että duudsonit lähti merkittävällä rahapanoksella mukaan yökerhobisnekseen. Ei ole näköjään ollut kovinkaan kannattava sijoitus...
- Tarkkailija
Onko Sedun bisnes, diilissä täysin mäntti jätkä, ei osaatiimityöskentelyä.
- Komiaaaa
Kiitos asiallisista vastauksista. Niitä tuli kyllä laidasta laitaan. Ehkä ei tarvitse käydä tsekkaamassa Komiaa kun oon jo 30 . Alakerrassa on tullut käytyä kerran ja vaikutti ihan kivalta.
Kaipaan tänne jo uutta yökerhoa vaikkapa 25 ikäisille!! Ilona ei enää kiinnosta ja Karmassa teinejä. - enkoskaankäynyt :(
Komian ketju on nyt asetettu saneeraukseen ja velkojat puoltaa ,, eli paikka taitaa olla kiinni ,,, lähäre = Ilkka
Harmi vaan en kertaakaan keriinnyt käydä koko sen Seinäjoella olo aikana - MattiTeppo2
Ei se mitää kiinni oo. Koko ketju on saneeraukses mutta ei tarkota missään nimes että ovet ois kiinni.
- hä1234567890
Kuka sinne sitten uskaltaa tuotteita myydä ,jos lafka on yrityssaneerauksessa ? Luulis että viina loppuu pian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760