Olin siis viikko sitten suojaamattomassa yhdynnässä. En ollut selvinpäin ja ehkäisyn käyttö ei edes käynyt mielessä. Parin päivän päästä kuitenkin iski paniikki, ja hankin jälkiehkäisypillerin. Otin sen n. 40 tuntia yhdynnän jälkeen. Pillerin ottamisesta tähän päivään asti minulla on ollut hirveää mahakipua, ja viime yönä emättimestä oli tullut vähän verta. Nyt päivällä ei ole tullut yhtään verta, mutta mahakipu vain pahentuu. Kuukautisteni pitäisi alkaa vasta n. 1.5viikon päästä. Joten mitä nyt tapahtuu, onko tämä normaalia? Voinko olla raskaana ja pitäisikö ottaa yhteyttä lääkäriin? apua :(
auttakaa, mitä pitäisi tehdä?
jälkiehkäisy
2170
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
On normaalia, lue se pakkauksen ohje, nuo ovat sen pillerin sivuvaikutuksia.
Se oletko raskaana vai et, se selviää vasta n. kahden viikon kuluttua, aiemmin ei testiä kannata tehdä. Ja tee se testi vaikka vuoto alkaisikin.
Tuo voi olla ihan niistä pillereistä johtuva välivuoto ja kaikki mahakivutkin siitä johtuvia.
Raskauden tosiaan tietää vasta parin viikon kuluttua testata.