Uskaltaako ton kattoo yksin? kestän kauhun mut en oo nähny tota. Sillä kyselen että jos ootte kattonu poltergeistin ekan osan nii onko se jotenki raaka?
Poltergeist
Yksinää
5
162
Vastaukset
- Yksinää
En kattokaas kestä silpomista :D Saw oli liikaa mulle :) muute hyvä mutta yrjöhän siinä meinas tulla xD
- th.
Poltergeistit eivät sisällä silpomista minkään vertaa. Kuten nimikin kertoo, niin kyse on perhettä piinaavista räyhähengistä eli perinteistä kummittelua vanhentuneine tehosteineen ja uskonnollista höttöä mausteeksi. Pahimmat kohdat sinulle lienevät keskeneräisessä uima-altaassa pomppivat ruumiit (jotka eivät ole eläviä).
- Elsa-Pehve
Älkää unohtako uhkaavaa puuta.
- myr.
Häiritsevin on kyllä se pelle :D yngh
- Anonyymi
Oon nähnu5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013