P-Korea ottaa kantaa

re-pete

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153695672
'Pohjois-Korea ilmoitti maanantaina, ettei maa halua jatkaa neuvotteluja Yhdysvaltain kanssa niin kauan kuin George W. Bush on Yhdysvaltain presidentti. Pohjois-Korean ulkoministeriön tiedottajan mukaan presidentti Bush on imbesilli ja tyranni, joka jättää jopa Adolf Hitlerin varjoonsa.'

Oliko tämä unta?

'Pohjois-Korean puheet eivät vielä tarkoita, että maa vetäytyisi kokonaan neuvotteluista, sillä se on aiemminkin esittänyt vastaavia lausuntoja.'

Tarkoittaako tämä sitä että anti-USAlaiset täällä on P-Korean agentteja?

:-D

5

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aarne.

      Taidat olla itsekin imbesilli ja wannabe-tyranni.

      Jos Matti sanoo, että Pekka on tyhmä ja Liisa sanoo, että Pekka on tyhmä, Liisa on Matti. Näin ajattelee vain imbesillit idioottipellet, kuten sinä ja Bush jr. Ei ihme, että kaltaisesi henkisesti korruptoituneet läskiaivot tykkäävät palvoa maapallon suurinta kuonan ja aivottomuuden lähdettä. Todistettavasti ei ole löytynyt yhtään Bushin nuoleskelijaa, joka ei olisi älyllisesti vajavainen tai Bushin koplan jäsen.

      • re-pete

        ..että Matin diktatuuri on paha asia ja että sen ydinohjelma ja ohjusyhteistyö terroristitukija radikaalimuslimien kanssa tekee Matista pahan pojan.

        Matti vastaa: 'Pekka on imbesilli ja tyranni, joka jättää jopa Adolf Hitlerin varjoonsa.' ...ja Liisa on samaa mieltä.

        :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Aarne.
        re-pete kirjoitti:

        ..että Matin diktatuuri on paha asia ja että sen ydinohjelma ja ohjusyhteistyö terroristitukija radikaalimuslimien kanssa tekee Matista pahan pojan.

        Matti vastaa: 'Pekka on imbesilli ja tyranni, joka jättää jopa Adolf Hitlerin varjoonsa.' ...ja Liisa on samaa mieltä.

        :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Maailmaan mahtuu useampi kuin yksi paha kerralla ja joskus ne voivat kamppailla toisiaan vastaankin. Sitä ei idioottipellet ymmärrä vaan luulevat, että toisen pahan vastustaminen on toisen kannattamista.

        Se on lapsellinen ajatusvirhe ja kertoo älyllisestä vajavaisuudesta. Tyhmyydestä ei voi parantua toisin kuin tietämättömyydestä, joten idioottipellen elämän ennuste ei ole kovin mairitteleva.

        Virheitä virheiden jälkeen. Idiotismin liejussa rypemistä. Ali-ihmisen ainoa ansio on tuottaa kanssahäpeää korkeaotsaisemmille lajitovereillensa.


      • Ihmettelijä

        wannabe-tyyppejähän esiintyy juuri usa vastaisissa joille se on MUoTIA!!!


      • Aarne
        Ihmettelijä kirjoitti:

        wannabe-tyyppejähän esiintyy juuri usa vastaisissa joille se on MUoTIA!!!

        Ei USA:n vastustaminen ole muotia. USA:n järkyttäviä rikoksia ja julmuuksia on vastustettu aina. Bushin ihailu on MUOTIA. Ennen vain hörhöimmät jenkkifanit ovat epäisänmaallisesti nuoleskelleet amerikkalaisen äärikonservatiivin peräpäätä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe