http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153695672
'Pohjois-Korea ilmoitti maanantaina, ettei maa halua jatkaa neuvotteluja Yhdysvaltain kanssa niin kauan kuin George W. Bush on Yhdysvaltain presidentti. Pohjois-Korean ulkoministeriön tiedottajan mukaan presidentti Bush on imbesilli ja tyranni, joka jättää jopa Adolf Hitlerin varjoonsa.'
Oliko tämä unta?
'Pohjois-Korean puheet eivät vielä tarkoita, että maa vetäytyisi kokonaan neuvotteluista, sillä se on aiemminkin esittänyt vastaavia lausuntoja.'
Tarkoittaako tämä sitä että anti-USAlaiset täällä on P-Korean agentteja?
:-D
P-Korea ottaa kantaa
5
333
Vastaukset
- Aarne.
Taidat olla itsekin imbesilli ja wannabe-tyranni.
Jos Matti sanoo, että Pekka on tyhmä ja Liisa sanoo, että Pekka on tyhmä, Liisa on Matti. Näin ajattelee vain imbesillit idioottipellet, kuten sinä ja Bush jr. Ei ihme, että kaltaisesi henkisesti korruptoituneet läskiaivot tykkäävät palvoa maapallon suurinta kuonan ja aivottomuuden lähdettä. Todistettavasti ei ole löytynyt yhtään Bushin nuoleskelijaa, joka ei olisi älyllisesti vajavainen tai Bushin koplan jäsen.- re-pete
..että Matin diktatuuri on paha asia ja että sen ydinohjelma ja ohjusyhteistyö terroristitukija radikaalimuslimien kanssa tekee Matista pahan pojan.
Matti vastaa: 'Pekka on imbesilli ja tyranni, joka jättää jopa Adolf Hitlerin varjoonsa.' ...ja Liisa on samaa mieltä.
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - Aarne.
re-pete kirjoitti:
..että Matin diktatuuri on paha asia ja että sen ydinohjelma ja ohjusyhteistyö terroristitukija radikaalimuslimien kanssa tekee Matista pahan pojan.
Matti vastaa: 'Pekka on imbesilli ja tyranni, joka jättää jopa Adolf Hitlerin varjoonsa.' ...ja Liisa on samaa mieltä.
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDMaailmaan mahtuu useampi kuin yksi paha kerralla ja joskus ne voivat kamppailla toisiaan vastaankin. Sitä ei idioottipellet ymmärrä vaan luulevat, että toisen pahan vastustaminen on toisen kannattamista.
Se on lapsellinen ajatusvirhe ja kertoo älyllisestä vajavaisuudesta. Tyhmyydestä ei voi parantua toisin kuin tietämättömyydestä, joten idioottipellen elämän ennuste ei ole kovin mairitteleva.
Virheitä virheiden jälkeen. Idiotismin liejussa rypemistä. Ali-ihmisen ainoa ansio on tuottaa kanssahäpeää korkeaotsaisemmille lajitovereillensa. - Ihmettelijä
wannabe-tyyppejähän esiintyy juuri usa vastaisissa joille se on MUoTIA!!!
- Aarne
Ihmettelijä kirjoitti:
wannabe-tyyppejähän esiintyy juuri usa vastaisissa joille se on MUoTIA!!!
Ei USA:n vastustaminen ole muotia. USA:n järkyttäviä rikoksia ja julmuuksia on vastustettu aina. Bushin ihailu on MUOTIA. Ennen vain hörhöimmät jenkkifanit ovat epäisänmaallisesti nuoleskelleet amerikkalaisen äärikonservatiivin peräpäätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625