Nivunen kipeä!!

nivusvammainen

Tänään satutuin nivuseni lautaillessa. Pelaan futista joten nivuskipu on tuttua. Mulla meni nivunen futiksessa ja oli sen jälkeen melkein 3 kuukautta sillä tavalla vähän kipeä , kun en oikein kunnolla jaksanut parannella.... Kuitenkin se vaiva meni jo ohi alle kuukausi sitten ja nivunen oli täysin terve. Tänään kuitenkin kaaduin pahasti ja jostain jalastani kuului oikein joku sellainen "rax" tai vastaavaa. Tajusin heti miten paljon sattui ja moni olisi jäänyt vain paikoilleen oottamaan apua, mutta kestän todella hyvin kipua ja nousen ylös ja kärsin alas ja ylös matkan. siinä sitten istuin puolisen tuntia paikalla kunnes lähdin kovalla vaivalla kahvioon. Istuin ja koitin hyvin vähän venyttää jalkaa ja olin rasittamatta sitä n 2,5 h paikoilla. Ajattelin että jos niin sanotusti rääkkää jalkaa voi kipu helpottua, vaikka yleensä aina se lepo on , niin minua kyllä tekeminenkin parantaa. Menin siinä rennosti vielä ja todella hiljaa laskemaan vaikka kipu oli kova. Nyt illalla nivunen on kipeä aivan kuin ennenkin kuin olen reväyttänyt. (jalan nostaminen ilman käsien apua melkein mahdotonta ym muu kipu ) mutta lisänä kuitenkin se että vaikka yritän kävellä normaalisti, yhtäkkiä saattaa vain tulla kauhea sellainen kiristys siihen nivuseen tai pettää vain muuten alta. En tiedä mitä tehdä. Heti en lääkäriin haluaisi mennä. Painaminen nivusesta sattuu. Mitä kotihoitoja muita kuin lepääminen? Olen lukenut paljon muista sivuilta muiden nivusista mutta on se vaikeaa , kun ei lähes kenelläkään samoja oireita samalla henkilöllä. Auttaako kuuma vai kylmä? voltarenia laitoin viimeksikin mutta silti kesti monia kuukausia parantua. Tuskin lääkäristä tulisi muuta kuin liikuntakielto. Voisiko sieltä saada vaikka keppejä ? Auttakaa kiitos (:

0

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
        Ikävä
        77
        3174
      2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
        Ikävä
        49
        2400
      3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
        Ikävä
        32
        2107
      4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
        Sinkut
        481
        2102
      5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
        Ikävä
        137
        1879
      6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
        Ikävä
        31
        1745
      7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
        Hyrynsalmi
        29
        1701
      8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
        Iisalmi
        9
        1546
      9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
        Ikävä
        5
        1260
      10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
        Tunteet
        6
        1234
      Aihe