Olin sukoloimassa pääsiäisenä Pohjanmaalla. Päätettiin lähteä viettämään pääsiäistä Simpsiön Hiihtokeskukseen. Loistava paikka, hienot rinteet, hyvä palvelu
Ikimuistoinen reissu. Kiitos henkilökunta. Olette oikealla alalla.
Simpsiö hieno paikka
27
1666
Vastaukset
- nyppylätön
Taisippa olla peruslapualaanen kunkehut jotkin aivan olematonta nyppylää
- Vanha peruslapualain
Kyllä ainakin itse tällaisena vanhana muualle muuttaneena peruslapualaisena ja aikanaan Simpsiöllä paljon lasketelleena, voin kehua Simpsiön hiihtokeskuksen tämänhetkistä palvelua.
Rinteet kunnossa ja henkilökunnalta kaikkialla ystävällistä palvelua, hissikapuloiden antamista myöden. Hiihtoladut erinomaisessa kunnossa, jonka varrella on laavuja ja nuotiopaikkoja.
Ei Simpsiö palvelutasossaan jää jälkeen Lapin keskuksille, joista myös on tuoretta kokemusta. Korkeusero Simpsiöllä on mikä on ja se on kuitenkin parasta, mitä Pohjanmaalta löytyy lähietäisyydellä.
Kiitos omasta ja tenavien puolesta mukavista hetkistä Simpsiöllä!
- Sukusuku
Monet kiittää jotka siellä käy,, usein heillä kokemuksia monista rinteistä.
- vähästä iloa?
Sulle Simpsiö näyttää olevan vain "laskettelukeskus". Meille muille Simpsiö on paljon enemmän vaikkakin noilla pienillä ja surkeilla laskettelukeskuksien jäljitelmillä pilattu.
- Anonyymi
vähästä iloa? kirjoitti:
Sulle Simpsiö näyttää olevan vain "laskettelukeskus". Meille muille Simpsiö on paljon enemmän vaikkakin noilla pienillä ja surkeilla laskettelukeskuksien jäljitelmillä pilattu.
Simpsiö on merkittävä lapualaisten lähivirkistysalue, jota tulee vaalia ja suojella.
- näppylätön
Ompa kumma kun sipsiö on lähes paras paikka jonkun miälestä Eilen kiinni tänään kiinni Lunta yli oman tarpeen On hotelli vain lasketteliat puuttuu Sitä vissihin säästetään jäläkipoloville Kattokaa lapin nettikameroosta lapin rinteitä ja hissijonoja
- hissinpäästäjä
aloottaja taitaa olla yksi niistä hissinpäästäjistä
- tehtymikätehty
mun mielestä sieltä alhaalta tieltäpäin kattottuna se hotelli on suorastaan kornin näkönen pytinki---ois sinne matalampiki mahtunnu olemaan
- eitekemättömäksisaa
Onhan se jonkin sortin fiasko kun kymmenien vuosien haave, hotelli Simpsiölle, toteutuu tuollaisena rumiluksena. Missähän mielentilassa olivat kaupungin rakennuslupia myöntävät viranomaiset ja päättäjät silloin kun piirustuksia syynättiin ja hyväksytettiin?
- Maku Asia
Minusta hotelli on hieno ja sopii hyvin maisemaan
- kehityskysymys
Joidenkin maku ei kykene erottamaan huonoa hyvästä.
- Aku Masia
. . . niin, tällähän kauneusnäkemyksellä kumottiin edelliset mielipiteet se rumuudesta ja maisemaansopivuudesta?
- Yriö
kehityskysymys kirjoitti:
Joidenkin maku ei kykene erottamaan huonoa hyvästä.
jotkut näkee kaiken huonona.......kuuluko sinä siihen porukkaan ??
- Pro Elämä
Lähtekää Lapualta niin kauan, kuin voitte. Viimeinen sammuttaa valot.
- rinnemestarit kiitos
Olipa hieno oivallus. Ilmainen laskettelu sunnuntaina Simpsiöllä.
Kiitos hienosta kaudesta. Ensitalvena nähdään
- Tod. tyytyväinen
Kiitos kaikille Simpsiön toimijoille. Hieno paikka,jota kannattaa kehitää
ympärivuotiseksi vapaa-ajan keskukseksi.- Tod. kiinnostunut
Mitä toivoisit siltä ympärivuotiselta vapaa-ajan keskukselta? Minkälaisia reaalisia resursseja näet sen toteuttamiselle olevan olemassa?
- Tod. kiinnostunut
Tod. kiinnostunut kirjoitti:
Mitä toivoisit siltä ympärivuotiselta vapaa-ajan keskukselta? Minkälaisia reaalisia resursseja näet sen toteuttamiselle olevan olemassa?
Loppuiko Tod.tyytyväiseltä ajatukset?
- ittekehujat
Eikö tua ittekehu jo riitä ällöttää
- rahat loppuu
Osakkeen omistajat. Pikainen kokous pystyyn. Hotellin markkinointi ja markkinoijat lepotilaan ja uutta voimaa mukaan. Saattais löytyä samalta mäeltäkin.
- homma pelaa
rahat loppuu kirjoitti:
Osakkeen omistajat. Pikainen kokous pystyyn. Hotellin markkinointi ja markkinoijat lepotilaan ja uutta voimaa mukaan. Saattais löytyä samalta mäeltäkin.
Tänään laskettelin Simpsiöllä. Kausi päättyi. Hienosti kausi vietiin loppuun asti. Kiitos, Kiitos, tavataan taas uuden kauden alkaessa.
- Anonyymi
Onneton palvelu, Täys hinta ja yks Rinne auki
- Anonyymi
Simpsiönvuori on lapualaisille pyhä paikka, tosin siellä on Isovihan aikana ja aikaisemminkin mestattu ihmisiä.
Simpsiöllä asuu tarun mukaan menninkäisiä. Oletko nähnyt?- Anonyymi
joo mutta se Taru on aina puhunut mitä sattuu,,,melko likka on DDDD
- Anonyymi
Myivät mulle puoli vuotta vanhaa limsaa
- Anonyymi
oikeesti rasittaa olin tänää laskettelees ja kaikki hissit meni rikki niinku 😡😡😡😡😡
- Anonyymi
Ei kovin kiva henkilö kunta ruokalassa😢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891