Rekisterinumero salaiseksi

Volvisti

Milläs konstilla auton rekkarin saa salaiseksi (ettei rekkarihaulla saa omistajan tietoja Ajoneuvorekisterikeskuksesta)?

27

13106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taus
      • Volvisti

        tästä!


      • Franz-setä
        Volvisti kirjoitti:

        tästä!

        Huomaa kuitenkin, että tuonkin jälkeen rekisterikysely kertoo omistajan nimen kokonaisuudessaan (kaikki etunimet sukunimi), vain osoite jää pois. Eli muista salata myös puhelinnumerosi, etteivät NE löydä sinua numerotiedustelun kautta!


      • 4wd
        Franz-setä kirjoitti:

        Huomaa kuitenkin, että tuonkin jälkeen rekisterikysely kertoo omistajan nimen kokonaisuudessaan (kaikki etunimet sukunimi), vain osoite jää pois. Eli muista salata myös puhelinnumerosi, etteivät NE löydä sinua numerotiedustelun kautta!

        Tietenkin myös väestörekisterikeskukseen osoitetietojen luovutuskielto.


      • mä vaan

        ake on kehitelly jupeille keinon päästä liikenne törttöilyistä(mm.kiilaamisista, väärin parkkeeramisista esim inva- tai perhepaikoille, sun muista)... no onneks kytät sentään viel saa tiedot selville...saa van nähä millon tarpeeks kallin auton omistaja luistaa tästäkin


      • lääkäri
        mä vaan kirjoitti:

        ake on kehitelly jupeille keinon päästä liikenne törttöilyistä(mm.kiilaamisista, väärin parkkeeramisista esim inva- tai perhepaikoille, sun muista)... no onneks kytät sentään viel saa tiedot selville...saa van nähä millon tarpeeks kallin auton omistaja luistaa tästäkin

        Voin ihan valistaa sinua, että juuri kaikenlaisten kahjojen (kuten sinä??) takia on jouduttu meilläkin hakemaan turvakielto maistraatilta, eli perheeni kaikkien jäsenten tiedot ovat kaikilta osin salattuja. Vain tällä keinoin voi salata myös nimen näkymisen aken tiedoissa. Vapaamuotoinen hakemus maistraattiin hyvien perustelujen kera, itselläni ammatti, ja asia on selvä. Poliisi saa tiedot henkilörekisteristä, ei sakot jää tämän takia saamatta, älä huoli.
        Kerran on kollegan autosta renkaat puhkottu terveyskeskuksen parkkipaikalla kun päivystyksestä ei pameja kirjoittanut narkomaanille (tiedän ja itse olen nähnyt vain tämän kerran, varmasti vastaavaa on tapahtunut ennenkin), ja itselleni tuli tappouhkauksia puhelimitse, kerran soitettiin pojalleni (9v) samoissa aikeissa, ja tiedot hemmo sai aken kautta.
        Vai jupeille. Hakeudu hoitoon.


      • ahajust
        lääkäri kirjoitti:

        Voin ihan valistaa sinua, että juuri kaikenlaisten kahjojen (kuten sinä??) takia on jouduttu meilläkin hakemaan turvakielto maistraatilta, eli perheeni kaikkien jäsenten tiedot ovat kaikilta osin salattuja. Vain tällä keinoin voi salata myös nimen näkymisen aken tiedoissa. Vapaamuotoinen hakemus maistraattiin hyvien perustelujen kera, itselläni ammatti, ja asia on selvä. Poliisi saa tiedot henkilörekisteristä, ei sakot jää tämän takia saamatta, älä huoli.
        Kerran on kollegan autosta renkaat puhkottu terveyskeskuksen parkkipaikalla kun päivystyksestä ei pameja kirjoittanut narkomaanille (tiedän ja itse olen nähnyt vain tämän kerran, varmasti vastaavaa on tapahtunut ennenkin), ja itselleni tuli tappouhkauksia puhelimitse, kerran soitettiin pojalleni (9v) samoissa aikeissa, ja tiedot hemmo sai aken kautta.
        Vai jupeille. Hakeudu hoitoon.

        Ajan 35 vuotta vanhaa autoa ja asun 25 neliöisessä vuokrayksiössä ja tienaan 1300€/kk, mutta olen joutunut ottamaan erään sekopään takia turvakiellon. Olenko nyt siis juppi?


      • fgbfg gh
        lääkäri kirjoitti:

        Voin ihan valistaa sinua, että juuri kaikenlaisten kahjojen (kuten sinä??) takia on jouduttu meilläkin hakemaan turvakielto maistraatilta, eli perheeni kaikkien jäsenten tiedot ovat kaikilta osin salattuja. Vain tällä keinoin voi salata myös nimen näkymisen aken tiedoissa. Vapaamuotoinen hakemus maistraattiin hyvien perustelujen kera, itselläni ammatti, ja asia on selvä. Poliisi saa tiedot henkilörekisteristä, ei sakot jää tämän takia saamatta, älä huoli.
        Kerran on kollegan autosta renkaat puhkottu terveyskeskuksen parkkipaikalla kun päivystyksestä ei pameja kirjoittanut narkomaanille (tiedän ja itse olen nähnyt vain tämän kerran, varmasti vastaavaa on tapahtunut ennenkin), ja itselleni tuli tappouhkauksia puhelimitse, kerran soitettiin pojalleni (9v) samoissa aikeissa, ja tiedot hemmo sai aken kautta.
        Vai jupeille. Hakeudu hoitoon.

        Jos sulla on kerran se "turvakielto" niin varmana voitkin sitten kertoa auton rekisterin, niin katotaan mitä tietoja löytyy...

        Ei taida tulla


      • 9+5
        fgbfg gh kirjoitti:

        Jos sulla on kerran se "turvakielto" niin varmana voitkin sitten kertoa auton rekisterin, niin katotaan mitä tietoja löytyy...

        Ei taida tulla

        Suksi äpärä suolle.


      • Missä viipyy
        9+5 kirjoitti:

        Suksi äpärä suolle.

        Kerro nyt se rekkari missä on turvakielto

        Eihän siinä pitäisi olla mitään ongelmaa, jos oikeasti on turvakielto eihän me tiedetä hänestä muutenkaan mitään


      • 9+5
        Missä viipyy kirjoitti:

        Kerro nyt se rekkari missä on turvakielto

        Eihän siinä pitäisi olla mitään ongelmaa, jos oikeasti on turvakielto eihän me tiedetä hänestä muutenkaan mitään

        Suksi jo äpärä änkyttämästä hevonvittuun!


      • trgr eg trgr
        9+5 kirjoitti:

        Suksi jo äpärä änkyttämästä hevonvittuun!

        No antaa tulla, juuri sanoit että sinulla on turvakielto, joten kerro nyt se tunnus, niin katotaan mitä sillä löytyy

        Tais tulla puhuttua soopaa :)


      • 9+5
        trgr eg trgr kirjoitti:

        No antaa tulla, juuri sanoit että sinulla on turvakielto, joten kerro nyt se tunnus, niin katotaan mitä sillä löytyy

        Tais tulla puhuttua soopaa :)

        Sillä tunnuksella löytyy sinun mielisairauteesi liittyvä raportti, en viitsi julkaista sitä täällä sen järkyttävän kerronnan vuoksi.


      • dfgdfg fdgdfs
        9+5 kirjoitti:

        Sillä tunnuksella löytyy sinun mielisairauteesi liittyvä raportti, en viitsi julkaista sitä täällä sen järkyttävän kerronnan vuoksi.

        Eli sinulla ei oikeasti ole autoa jossa on turvaluovutuskielto.

        No hauska tarina silti :)


      • 9+5
        dfgdfg fdgdfs kirjoitti:

        Eli sinulla ei oikeasti ole autoa jossa on turvaluovutuskielto.

        No hauska tarina silti :)

        Kyllähän tätä palstarauhaa jo riittikin, olimme jo innoissamme että olet lopullisesti häipynyt pilaamasta saittia, mutta lyhyt oli sekin virsi.
        Eli et edellenkään ymmärrä lukemaasi, no mutta sinun idioottimaisuudellasi ei olekaan mitään rajaa.
        Joten haista kiki helvatanpitkä skeida.


      • dger vfds
        9+5 kirjoitti:

        Kyllähän tätä palstarauhaa jo riittikin, olimme jo innoissamme että olet lopullisesti häipynyt pilaamasta saittia, mutta lyhyt oli sekin virsi.
        Eli et edellenkään ymmärrä lukemaasi, no mutta sinun idioottimaisuudellasi ei olekaan mitään rajaa.
        Joten haista kiki helvatanpitkä skeida.

        Kiki?

        "mutta olen joutunut ottamaan erään sekopään takia turvakiellon."

        Jos OIKEASTI sulla olisi tuo turvakielto, niin kertoisit tunnuksen :)

        No jatka valehtelua, ja toivo ettet jää jatkossa kiinnii :(


      • palstalaiset
        dger vfds kirjoitti:

        Kiki?

        "mutta olen joutunut ottamaan erään sekopään takia turvakiellon."

        Jos OIKEASTI sulla olisi tuo turvakielto, niin kertoisit tunnuksen :)

        No jatka valehtelua, ja toivo ettet jää jatkossa kiinnii :(

        Nyt tuli loppu tuon idiootin kanssa, antaa kusipäään olla kun ei ymmärrä mitään.


      • Kimmo "Kiki"Laasonen
        palstalaiset kirjoitti:

        Nyt tuli loppu tuon idiootin kanssa, antaa kusipäään olla kun ei ymmärrä mitään.

        Se on muuten aika kusipäistä kirjuauta sisään, mutta silti käyttää anonyymiä nimimerkkiä :):


      • Anonyymi
        fgbfg gh kirjoitti:

        Jos sulla on kerran se "turvakielto" niin varmana voitkin sitten kertoa auton rekisterin, niin katotaan mitä tietoja löytyy...

        Ei taida tulla

        Ootpa tyhmä


    • että

      volvokuski tahtoo salata tietonsa.

      ei kai kukaan julkisesti kehtaa tunnustaakkaan omistavansa volvoa.

      • Volvisti

        kylläpä täällä pyörii kateellista porukkaa. Noh, kyllä sinäkin pääset vielä laatuautoista osalliseksi kun säästät muutaman päivän, keräät taksirahat ja otat mittarin.


      • vaan
        Volvisti kirjoitti:

        kylläpä täällä pyörii kateellista porukkaa. Noh, kyllä sinäkin pääset vielä laatuautoista osalliseksi kun säästät muutaman päivän, keräät taksirahat ja otat mittarin.

        jos siinä taksijonossa on volvo ekana, ei ole niin kiire, ettenkö odottaisi sen lähtöä ja astuisi mersuun.
        kateudesta ei ole kyse, ajan itse paremmalla ja turvallisella luksusautolla.


      • Volvisti
        vaan kirjoitti:

        jos siinä taksijonossa on volvo ekana, ei ole niin kiire, ettenkö odottaisi sen lähtöä ja astuisi mersuun.
        kateudesta ei ole kyse, ajan itse paremmalla ja turvallisella luksusautolla.

        tojota on tuulipukukansan myötävaikutuksella hankkinut myyntitilastojen piikkipaikan, ei se tarkoita sitä että se olisi "parempi ja turvallisempi luksusauto" kuin esimerkiksi Volle.


    • rggew

      Näin 9 vuoden jälkeen, suurin rekisteritietojen VÄÄRINKÄYTTÄJÄ ovat yksityiset valvontafirmat, jota monesti on perineet maksujaan VÄÄRÄLTÄ henkilötlä (=auton omistajalta, joka ei välttämättä olekaan kuljettaja)

      Tämän ongelmans aa ratkaistua yksinkertaisesti anomalla ns. "turvakieltoa"

    • volvokuski

      Jos haluaa salata tietonsa ei täällä tarvitse kenenkään perustella muille miksi näin haluaa tehdä.

      • Vainosin

        Näin vuosien jälkeenkin, niin normaaliprosessina voi kieltää muiden tietojen antamisen, mutta omistajan ja haltijan nimitiedot jäävät julkisiksi.


    • PK74

      Mitä ku mulla on elintenluovutuskielto, niin oonko juppi??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe