Lihava nainen ei kelpaa...

Liian paksu perhosek

Näin se vain on, kaikki hakee hoikkaa, pienikokoista, spprttista naista...eli me isot naiset olemme tasan kaatopaikka kamaa.
Tähän olen törmännyt usein, liian usein. Mutta ei voi mitään, sanon vaan, etten itse ainakaan raakkaa miehiä sen mukaan onko miehellä pyykkilauta vatsa vai rantapallo. Yritän löytää sen oikean ihmisen sen kaiken takaa..itse olen aivan varma siitä, että raakkaan monen hoikan naisen tunteissa, ja niitten näyttämisessä.
Haluaisin pitää mistä hyvänä, antaa ja saada rakkautta, hellyyttä ja saada tuntea oikean parisuhteen vielä.
Mutta ilmeisesti kaikki pulskien xxxl naisten kelpuuttavat miehet on kuolleet sukupuuttoon.

86

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adonis1

      Minkäs sille voi, että lelluva ihra on epäseksikästä. Lopeta se pullan mussuttaminen ja laihduta, niin ei tarvitse inistä täällä

      • sopivasti laiha

        Oon vähän samoilla linjoilla. Lihava ei yksinkertaisesti kiihota tippaakaan. Tämä on tietysti vain oma mielipide. Se on vähän sama kuin tupakoijien kanssa..jos ei oma hyvinvointi kiinnosta vähääkään, miten sitten on suhteen laita?


    • nainenÖLM

      Ei kannata luovuttaa. Tämän palstan miehet ja heidän mielipiteensä eivät tarkoita kaikkien miesten mielipidettä.

      • janne6o

        mutta aloittajan mukaan tarkoittaa. ainakin hän tekee pitkälle vietyjä johtopäätöksiä omista kokemuksistaan.


    • Totuus24

      Tee itsellesi ja yhteiskunnalle palvelus ja laihduta, ei ole niin paha nakki. Löytyy niitä miehiäkin, eikä tarvitse ulvoa itseaiheutettua surkutilaansa.

    • "Mutta ilmeisesti kaikki pulskien xxxl naisten kelpuuttavat miehet on kuolleet sukupuuttoon."
      Eipäs ole ;)

    • 546jjkk

      Miehillä tilanne muuten sama mutta heidän ei tarvitse olla ylipainoisia etteivät kelpaa.

    • rumamies

      xl tai L- kokoinen mies ei kelpaa naisille. Ei edes xl naisille. Joskus 4 vuotta sitten laihdutin xxl koosta L kokoon mut eipä siitäkään mitään iloa ollut.

    • m624

      olen täysin eri mieltä , pullukat ovat hirmu seksikkäitä ja yleensä myös fiksuja ja sanon vielä että kyllä löytyy paljon miehiä jotka on xxxl faneja.Itse olen 62 v ja seurustelen ihanan pyöreän naisen kanssa.Tsemppiä aloittelialle ja ole kiloistasi ylpeä ja näytä myös vaatetuksella muotojasi niin kyllä hyvää seuraa!!

    • mitäh_häh

      Tuskin lihavien tarttee "raakata" pyykkilautavatsaisia, eipä taida olla pelkoa,
      mutta kaikille löytyy ottajia,,vaan ei netissä.

      Minä en voi kuvitella ylilihavaa kumppaniksi, koska sellaisen kanssa seksi
      olisi piip.........

    • koi13

      Kyllä pullukoille on omat faninsa, jokaiselle löytyy vastakappale. Itse tykkään myös isokokoisista miehistä, että tietää miehen kanssa olevansa eikä minkään vinkuheinän. Kovasti täällä tuntuu olevan negatiivisia mielikuvia ihraisista naisista no mielipiteensä jokaisella. Mutta muotoja on mistä ottaa kiinni, eikä mikään lauta. Mutta niinkuin sanoin, jokaiselle on vastakappale ja hei te ilkeilijät, vaikka olisitte kuinka hoikkia urheilullisia ja kauniita, rohkenen sanoa et sisimmältänne olette ilkeillessänne todella rumia!

      • ...

        Mikä sinä sitten olet kun puhut vinkuheinistä ja laudoista? Minun mielestäni ruma ilkeilijä.


    • m 624

      minä taas voin kuvitella seksiä laihan kanssa mutta siihen se saa jäädä .
      Pehmeyttä ja rintoja pitää olla ja mitä isompia sen parempaa , myönnän kyllä että löytyy myös ylilihavia mutta sillon puhutaan jostain 150 kg ja ylöspäin.

    • lifemocker

      mikä sua sitten estää laihduttamasta ja pitämästä kropastasi huolta?

      • lifemockermocker

        Vastaanpa vaikka en aloittaja olekaan:

        Lapsuusiästä nuoruusikään, nuoruuiästä aikuisikään, aikuisiästä melkein keski-ikään saakka jatkunut kaltoinkohtelu.

        Henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa erilaisissa muodoissa.

        Lihava olen ollut muutaman vuoden, ja aion jatkaa tällä linjalla.
        Tervetuloa pilkkaamaan, kaikki ah niin täydelliset pikkusielut!


      • --------------
        lifemockermocker kirjoitti:

        Vastaanpa vaikka en aloittaja olekaan:

        Lapsuusiästä nuoruusikään, nuoruuiästä aikuisikään, aikuisiästä melkein keski-ikään saakka jatkunut kaltoinkohtelu.

        Henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa erilaisissa muodoissa.

        Lihava olen ollut muutaman vuoden, ja aion jatkaa tällä linjalla.
        Tervetuloa pilkkaamaan, kaikki ah niin täydelliset pikkusielut!

        Eikö olisi fiksumpaa alkaa käsittelemään niitä traumoja ja alkaa tervehdyttämään omaa itseä? Siis ihan oman itsesi takia. Vai haluatko elää loppuelämäsi uhrin itsetuhoista elämää?


      • lifemocker
        lifemockermocker kirjoitti:

        Vastaanpa vaikka en aloittaja olekaan:

        Lapsuusiästä nuoruusikään, nuoruuiästä aikuisikään, aikuisiästä melkein keski-ikään saakka jatkunut kaltoinkohtelu.

        Henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa erilaisissa muodoissa.

        Lihava olen ollut muutaman vuoden, ja aion jatkaa tällä linjalla.
        Tervetuloa pilkkaamaan, kaikki ah niin täydelliset pikkusielut!

        ja se itsesäälissä piehtarointi ja syöminenkö siihen sitten auttaa?


      • lifemockermocker
        -------------- kirjoitti:

        Eikö olisi fiksumpaa alkaa käsittelemään niitä traumoja ja alkaa tervehdyttämään omaa itseä? Siis ihan oman itsesi takia. Vai haluatko elää loppuelämäsi uhrin itsetuhoista elämää?

        Kyllä minä olen traumojani käsitellyt, ja olen ihan kykenevä ilman tunnelatausta esim.puhumaan siitä mitä minulle on tehty.

        Minä en vain halua, että minua tullaan "iskemään" tai mitään muutakaan.

        Läskipanssari jättää sijaa toisenlaisille ihmissuhteille. Suhteille, joissa ei pelata ulkonäköön liittyvillä asioilla. Ulkonäkö ei ole koskaan ollut minulle mikään iso juttu, ja tiedän erottuvani joukosta nytkin, valitettavasti.

        Sitä vain olen nyt lihavana ihmetellyt, että miten normaalipainoisilla on niin monella niin paha olla, että pitää tulla kettuilemaan jionkun ihmisen läskeistä?
        Oikeasti nauran sellaisille salaa itsekseni, eihän tuollainen toiminta ole yhtään kummempaa kuin koulukiusaajien räksytys..Ja moiset ihmiset vielä pitävät itseään fiksuina, hah :)


      • lifemockermocker
        lifemocker kirjoitti:

        ja se itsesäälissä piehtarointi ja syöminenkö siihen sitten auttaa?

        Itsesäälivaiheen olen ohittanut jo jokunen vuosi sitten.

        Milloinkohan sinä ohitat tuon besserwisser-vaiheen? Pikkasen pitäisi sinunkin elää oman mukavuusalueesi ulkopuolella. Olen havainnut, että kommentoit melkein joka ketjussa, ihan sama mille palstalle menee.


      • lifemocker
        lifemockermocker kirjoitti:

        Kyllä minä olen traumojani käsitellyt, ja olen ihan kykenevä ilman tunnelatausta esim.puhumaan siitä mitä minulle on tehty.

        Minä en vain halua, että minua tullaan "iskemään" tai mitään muutakaan.

        Läskipanssari jättää sijaa toisenlaisille ihmissuhteille. Suhteille, joissa ei pelata ulkonäköön liittyvillä asioilla. Ulkonäkö ei ole koskaan ollut minulle mikään iso juttu, ja tiedän erottuvani joukosta nytkin, valitettavasti.

        Sitä vain olen nyt lihavana ihmetellyt, että miten normaalipainoisilla on niin monella niin paha olla, että pitää tulla kettuilemaan jionkun ihmisen läskeistä?
        Oikeasti nauran sellaisille salaa itsekseni, eihän tuollainen toiminta ole yhtään kummempaa kuin koulukiusaajien räksytys..Ja moiset ihmiset vielä pitävät itseään fiksuina, hah :)

        "Suhteille, joissa ei pelata ulkonäköön liittyvillä asioilla."

        eli haet kaverisuhteita?

        sillä parisuhteissa on myös FYYSISTÄ kanssakäymistä ja kiinnostusta ;)


      • lifemocker
        lifemockermocker kirjoitti:

        Itsesäälivaiheen olen ohittanut jo jokunen vuosi sitten.

        Milloinkohan sinä ohitat tuon besserwisser-vaiheen? Pikkasen pitäisi sinunkin elää oman mukavuusalueesi ulkopuolella. Olen havainnut, että kommentoit melkein joka ketjussa, ihan sama mille palstalle menee.

        mun elämä on oikein mukavaa, ei valittamista :) siksi täällä aina kummastelenkin miten ihmiset jaksaa valittaa omasta elämästään kun itse niitä huonoja päätöksiä tekevät ja näin ollen elämänsä vaikeaksi tekevät! ;)

        typeryyttä kun on vaikea hyväksyä


      • --------------------
        lifemockermocker kirjoitti:

        Kyllä minä olen traumojani käsitellyt, ja olen ihan kykenevä ilman tunnelatausta esim.puhumaan siitä mitä minulle on tehty.

        Minä en vain halua, että minua tullaan "iskemään" tai mitään muutakaan.

        Läskipanssari jättää sijaa toisenlaisille ihmissuhteille. Suhteille, joissa ei pelata ulkonäköön liittyvillä asioilla. Ulkonäkö ei ole koskaan ollut minulle mikään iso juttu, ja tiedän erottuvani joukosta nytkin, valitettavasti.

        Sitä vain olen nyt lihavana ihmetellyt, että miten normaalipainoisilla on niin monella niin paha olla, että pitää tulla kettuilemaan jionkun ihmisen läskeistä?
        Oikeasti nauran sellaisille salaa itsekseni, eihän tuollainen toiminta ole yhtään kummempaa kuin koulukiusaajien räksytys..Ja moiset ihmiset vielä pitävät itseään fiksuina, hah :)

        On hienoa että olet käsitellyt traumojasi. Onnittelut siitä, se vaatii aina aikaa, vaivannäköä, voimia ja rohkeutta. :) Mutta vaikuttaa siltä että työsi on edelleen kesken, koska tarvitset edelleen panssaria suojaksesi. Kokonaan traumansa käsitellyt ihminen ei tarvitse mitään suojakilpiä, vaan on elämälle täysin avoin.

        Onhan niitäkin miehiä, jotka nimenomaan pitävät pullukoista ja jopa jättävät naisensa jos tämä laihduttaa. Painosi ei siis välttämättä suojaa sinua kaikilta ulkonäkökeskeisiltä miehiltä. Ja syvällisten arvojen mukaan voi elää minkä painoisena tahansa. Itsekin kärsin ihmisten ja nykymaaliman pinnallisuudesta, mutta en haluaisi ainakaan omaa terveyttäni ja hyvinvointiani uhrata sen vuoksi.

        Siitä olen kyllä samaa mieltä, että itseensä ja elämäänsä tyytyväisellä ihmisellä ei pitäisi olla mitään tarvetta haukkua muita.


    • 18+5

      Aina hirveetä valitusta siitä ettei kelpaa lihavana, mun mielestä ihan älytöntä, mikä teitä estää laihduttamasta?
      Mun mielestä aika hyvä ja helppo vaihtokauppa, laiha kroppa ja saat miehen varmasti. Toista se on miehillä kun edes timmi lihaksikas kroppa ei riitä mihinkään.
      Hankkikaa muita iloja kuin syöminen, esim liikunta.

      • -----------

        Ei riitä välttämättä timmi kroppa miehellä eikä hoikka varsi naisella, jos jotain todellista ja aitoa haluaa löytää.

        Aito rakkaus ei katso lihaksia eikä läskejä. :)

        Itse muuten nautin sekä liikunnasta etä syömisestä.


      • lifemocker
        ----------- kirjoitti:

        Ei riitä välttämättä timmi kroppa miehellä eikä hoikka varsi naisella, jos jotain todellista ja aitoa haluaa löytää.

        Aito rakkaus ei katso lihaksia eikä läskejä. :)

        Itse muuten nautin sekä liikunnasta etä syömisestä.

        " Aito rakkaus ei katso lihaksia eikä läskejä. :)"

        vähän vaikea sitä on toiseen ihastua ja tätä pitää haluttavana jos tämä ei hyvälle näytä...


      • ---------------
        lifemocker kirjoitti:

        " Aito rakkaus ei katso lihaksia eikä läskejä. :)"

        vähän vaikea sitä on toiseen ihastua ja tätä pitää haluttavana jos tämä ei hyvälle näytä...

        Ihastus ja fyysinen halu ei ole sama asia kuin rakkaus. Rakkaus näkee pintaa syvemmälle.


      • lifemocker
        --------------- kirjoitti:

        Ihastus ja fyysinen halu ei ole sama asia kuin rakkaus. Rakkaus näkee pintaa syvemmälle.

        et sä suoraan ketään ala rakastamaan. ensin tarvitaan sitä kiinnostusta, fyysistä vetovoimaa, että haluat edes tutustua toiseen ja sitten jossain vaiheessa näistä tunteista tulee rakkautta jos kaikki asiat menevät nappiin


      • ------------------
        lifemocker kirjoitti:

        et sä suoraan ketään ala rakastamaan. ensin tarvitaan sitä kiinnostusta, fyysistä vetovoimaa, että haluat edes tutustua toiseen ja sitten jossain vaiheessa näistä tunteista tulee rakkautta jos kaikki asiat menevät nappiin

        Kyllä, mutta kiinnostukseen ja vetovoimaan vaikuttavat yleensä muutkin asiat kuin vain ulkonäkö. Vain hyvin pinnalliset ihmiset kiinnostuvat toisesta vain ulkonäön perusteella.


      • ymmärsinkö oikein?
        ------------------ kirjoitti:

        Kyllä, mutta kiinnostukseen ja vetovoimaan vaikuttavat yleensä muutkin asiat kuin vain ulkonäkö. Vain hyvin pinnalliset ihmiset kiinnostuvat toisesta vain ulkonäön perusteella.

        Eli 95% naisista on pinnallisia?


      • TheOtus
        lifemocker kirjoitti:

        " Aito rakkaus ei katso lihaksia eikä läskejä. :)"

        vähän vaikea sitä on toiseen ihastua ja tätä pitää haluttavana jos tämä ei hyvälle näytä...

        Olet kyllä yllättävän tekopyhä, ellen väärin muista niin jossain ketjussa puhuit ihan päinvastaisia. xD


    • läskinaama

      Kelpaa max 10 kg ylipainoa omaava nainen. 20 -30 kg on jo ihan liikaa ja naisen pitäis illoin katsoa peiliin ja naisen pitäis katsoa tota suurin pudottaja ohjelmaa. Ehkä sais jotain oppia te kannattaako sitä roska ruokaa syödä joka päivä. jos ei jaksa juosta 5 kilsaa niin on jo huonokuntoinen ja jotain pitäis tehdä. Itse jaksan kyllä.

    • tuatin

      Höpsistä nyt! Kyllä minä xl kokoinen nainen olen saanut parissa viikossa yli 500viestiä halukkailta miehiltä, ikää on 19-62v ja kroppia on pyykkilaudasta sinne rantapalloon ja ylikin! Suosikkilistattuna olin eilen 53miehelle..
      Ap:n on hyvä muistaa, että pitää kiinni omistakin toiveista. Niitä höpöhöpö seksin vonkaajia on kamalan paljon, joille kelpaa mikä vain.
      On tuolla ihania miehiä just meille isoillekin työille/naisille!

      • mitätaas

        Onko pakko aina puhua pas-kaa.


      • tuatin
        mitätaas kirjoitti:

        Onko pakko aina puhua pas-kaa.

        ei ole paskaa pätkän vertaa.


      • mies 80kg

        Miehiä on niin paljon et naiset nyt saavat väkisinkin vastauksia vaikka olis minkä kokoinen.


      • lifemocker

        pari seikkaa:

        1) yleensä lihavat naiset ottavat itsestään semmoisia kuvia, ettei heistä heti ehkä huomaa sitä kokoa

        2) se, että miehet laittelee sulle viestiä ei juurikaan kerro mitään. se, että olet nainen jo takaa sen, että sinulle laitetaan viestejä. ei kerro vielä että lihavista pidettäisiin erityisesti.

        3) ei ole mikään uutinen, että naisille tarjotaan seksiä. aika harva kuitenkaan kelpuuttaa suhteeseen kanssaan näitä naisia joita kuitenkin voi kuivan kauden aikaan panna!


      • inhoraelismia..

        Oletko oikeasti laittanut profiiliin, että "ylipainoinen"? Vai jättänyt sen kohdan täyttämättä kokonaan? Kiinnostaa myös ikäsi? Oletan että olet nuori vielä.

        Olen 38v nainen ja muutama vuosi sitten kokeilin s24- treffejä. Laitoin profiiliin rehellisesti että olen ylipainoinen. Muilta osin profiili oli ihan ok, ainakin kavereideni mielestä. Käyn töissä, olen eronnut (on vain yksi lapsi), harrastan liikuntaa ylipainosta huolimatta, en polta enkä käytä juuri lainkaan alkoa. Asun kaupungissa, jossa yli 100 000 asukasta. Pidin profiilia reilun kuukauden, enkä tänä aikana saanut kuin muutaman yhteydeoton, jotka kaikki olivat joko seksiseuranhakua tai 50 miehiltä (olin itse 35v).

        Oletan että miehet tekevät haun siten, että laittavat kriteeriksi normaali/ hoikka/ urheilullinen, eivätkä edes käy katsomassa ylipainoisten profiileita. Ainakaan omalla sivullani ei ollut juurikaan edes vierailijoita, lukuunottamatta ekaa vuorokautta kun profiili oli ns. uusien profiileiden listassa.

        En tunne yhtäkään ylipainoista naista, joka olisi yli 3- kymppisenä saanut "normaalin" miehen. Niitä tapauksia kyllä on , joissa nainen on lihava, mutta mies onkin sitten pahasti alkkis tai/ ja väkivaltainen. Tai vedättää naista ja käy pettämässä ja etsii parempaa koko ajan. Näin ainakin omassa tuttavapiirissäni on asiat.

        Raaka fakta siis on, että ylipainoinen ei kyllä kovin helpolla löydä kumppania. On siis joko tyydyttävä olemaan yksin (kuten minä) tai laihdutettava. Illuusio hyväksyvästä ja toisen sisimpään näkevästä rakkaudesta romuttuu sitä mukaa kuin kilot kertyvät.


      • jfkdf

        niistä 500 viestistä on 499 seksin ehdotus viestejä ja muuta pervoa.


    • Ikisinkku M

      Niinhän se tahtoopi olla, sikälihän tuo on helppo ongelma verrattuna miesten ongelmiin löytää seuraa kun tuohon sentään löytyy selkeä ratkaisu. Eihän se helppoa ole laihduttaa mutta onnistuessaan palkitsevaa ennenkaikkea siksi että itse siitä eniten hyödyt ja vaikkei seuraa löytyisi sittenkään taatusti olet kuitenkin tyytyväisempi hoikentuneeseen olemukseesi kuin nykyiseen.

      Itseasiassa katsoin eilen sen "rakas, sinusta on tullut pullukka" ja täytyy kehua sitä siinä ollutta naista, vaikka siinä itsekin sanoi olevansa dominoiva luonne niin helkkari että oli kivan tuntuinen ihminen luonteeltaan, siis sellainen että varmaan helposti tulee toimeen kenen kanssa vaan ja on mukavaa seuraa, hänhän aika mukavasti jos siiinä sarjan aikana pudotti ja aikoi jatkaa, toivon kyllä onnistumista hänelle urakassa.

    • ikävä tosiasia

      Kyllä mulle kelpaisi. Tosin olen itsekin xxl-kokoinen mies, joten en kelpaa itse xl-naisille, koska nämä haaveilevat vain siitä sporttisesta hurmurista.

    • mies 80kg

      Oon huomannut et naiset on laiskoja treenaaman. Ei salilla näy ylipainoisia naisia eli ei niillä ole halua edes tehdä mitään terveytensä eteen. Kyllä pitäis 10 kilsaa jaksaa kävellä puuskuttamatta. Joo ei ne XXL naiset vastaa edes L tai XL miehille et kyllä tää on naiste vika jos ovat ilman miestä.

    • 6uhy56ijy56ih56ujh5

      Itselle merkitsee enemmän se onko laiska kuin läski. Enkä nyt tarkoita sitä että pitäisi olla uberaktiivinen, mutta pitää jaksaa tehdä muutakin kuin maata sohvalla vetämässä limsaa, sipsejä ja suklaata.

    • m624

      Monessa pyöreässä ja lihavassa naisessa on voimia paljonkin enemmän kun laiheliineissä. Tiedän ja olen tutustunitkin pariin joilla elopainoa oli toisella 104 ja toisella n 110 kg itse olen 180 pitkä ja painoa 94 kg . olemme kaikki yli 50v mutta hyväkuntoisia vaikkei mitään maratonia juostakaan.

      • Sanonpahan vaan,,

        että ei lihavuudessa ole mitään kadehtimista, joten en ymmärrä miksi jotkut
        sitä hehkuttaa.


      • Se laiheliini

        Mitä tarkoittaa hyväkuntoinen? Ja mitä tarkoittaa, että lihavassa naisessa on enemmän voimaa kuin laiheliinissa?


      • m624
        Se laiheliini kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa hyväkuntoinen? Ja mitä tarkoittaa, että lihavassa naisessa on enemmän voimaa kuin laiheliinissa?

        minun hyväkuntoinen naisystävä plus 100kg ja 160 pitkä 62 v ei syö yhtään lääkkeitä eikä ole sairastellut muuta kun flunssaa pari vuotta sitten , lihaksikkaat kädet ja pohkeet ja reidet ovat voimaa täynnä ja kolmanteen kerrokseen tulee välillä juoksuaskelin , on mun mielestä hyväkuntoinen.


    • xxl 3

      ehdotan että isot ja omasta mielestään lihavat naiset laittaisivat kokovartalokuvia itsestään profiilisivuille niin ei tulisi niin paljon viestejä sellaisilta miehiltä jotka ei pidä tuhdeista ,
      Takaan että löydätte ihania ja hyviä kumppaneita jotka tykkää myös pehmeistä ihanista naisista.

    • No huh huh

      Ei millään pahalla, mutta itse en nykyään enää kelpuuttaisi lihava naista. Puolitoistavuotta sitten asia olisi ollut toisin, kun itselläkin oli tuota ylipainoa kertynyt. Mutta nyt 30 kiloa kevyempänä ja normaalivartaloisena, odotan samaa myös vastakkaiselta sukupuolelta.

      Suosittelen kyllä ottamaan itseään niskasta kiinni ja laihduttamaan...kyllä se elämänlaatu siitä kummasti paranee. Kyllähän siinä joutuu tottumaan päivittäiseen kipuun ja verenmakuun suussa, mutta on se sen vaivan arvoista :D Eikä maksa paljoa, itse selvisin pelkkien lenkkikenkien hinnalla (tosin nyt kyllä maksaa vaatteiden vaihto pienempään)

      • 18+5

        Paitsi että käytännössä mies todella harvoin saa vastaavantasoista naista kropaltaan, nainen deittaa aina ylöspäin vastaavanlaisesti:
        läski nainen->hoikka/timmi mies
        hoikka nainen->supersosiaalinen/korkean statuksen omaava komea lihaksikas mies


      • jepsis3
        18+5 kirjoitti:

        Paitsi että käytännössä mies todella harvoin saa vastaavantasoista naista kropaltaan, nainen deittaa aina ylöspäin vastaavanlaisesti:
        läski nainen->hoikka/timmi mies
        hoikka nainen->supersosiaalinen/korkean statuksen omaava komea lihaksikas mies

        ai komea lihaksikas, kuten flavio briatore?


      • ikävä tosiasia
        jepsis3 kirjoitti:

        ai komea lihaksikas, kuten flavio briatore?

        Poikkeuksena on tietenkin se, että jos miehen pankkitililtä löytyy miljoonia rahaa, niin silloin naiset voivat jättää huomiotta kaikki ulkoiset tekijät. Rahan ja statuksen perässähän ne vain juoksevat.


    • Kyllä laihalle naiselle 10 tai vaikka 20 kg lisää lihaa sopiviin paikkoihin tekisi poikaa ja voipi olla että miehiä olisi pitempi jono perässä

    • uuuuyyyyttt

      Usein näkee lihava nainen/lsiha mies pareja mutta harvemmin toisinpäin, paitsi jos kyseessä jo vanha pariskunta.

    • dfdffdfddfdf

      Naisten markkinat. Hoikka/normaali mies --> vähän ylipainoinen nainen.

      Lyhyt/vähän lihava mies ---> selkeesti ylipainoinen nainen

      Komea/lihaksikas mies ---> normaali nainen

      Komea/rikas/lihaksikas/sosiaalinen mies ---> nätti hoikka nainen

      Lihava mies ---> yksin tai lihava nainen hyvällä tuurilla.

      • plöööööh

        Elämäni miehet suhteissani:

        Isosti ylipainoinen mies-hoikka nainen
        Vähemmän ylipainoinen mies-hoikka nainen
        Jojoilija mies, pitkä ja iso, välillä pulska-pikkasen pulskasta lihavaksi nainen

        Tarttuvatko paino-ongelmat?

        Ja sitten, muistetaan, olin oikeasti hoikka. En "hoikka".


    • naama.poliisi

      Mikähän on lihava. 10 kg liikaa niin ei ole kovin lihava ja sellanen saa jo juoksemalla pois. Mut kovin moni ei ole valmis juoksemaan ja sit sanotaan et se 10 kg on sopiva et kelpaakin. No miehet sanoo ett kelpaa kun eivät jaksa etsiä muita naisia mut naiset eivät ole valmiita joustamaan kiloakaan.

    • m624

      yksi hyvä puoli tässä hommassa on se että meille jotka tykkää pullukoista löytyy sentään vielä suomesta kumppania eikä kaikki ole laihduttaneet itselleen tyhjiä riippurintoja.
      Laihduttajille sanon että harjoitelkaa lihaskuntoa niin näytätte paremmilta vaikka pyöreys katoaa , ja ymmärän hyvin että miehet lähtee kun kun nainen on laihduttanut itsensä liian ohueksi.

    • kjhkhjkjhkhjkjh

      Suomi on täynnä pariskuntia joista toinen tai molemmat ovat lihavia vituun idiootit. Niin miten niin ei muka kelpaa?

      • inhorealismia

        Tod näk nämä pariskunnat ovat muodostuneet ENNEN kuin toinen/ jompikumpi lihoi.


      • ikävä tosiasia
        inhorealismia kirjoitti:

        Tod näk nämä pariskunnat ovat muodostuneet ENNEN kuin toinen/ jompikumpi lihoi.

        95% näistä pariskunnista on myös sellaisia, että mies on normipainoinen ja nainen ylipainoinen.


      • Rantakissa

        Niin, ja sitten? Jotkut tykkää syödä paskaa, mutta ei se sitä tarkoita että kaikki siitä tykkäisivät. Itse asiassa melko harva.

        Mutta LIHAVUUS on asia johon nainen voi itse vaikuttaa elintavoillaan. Miehenkin täytyy (jos ei ole synnynnäinen pelimies) kehittyäja olla itsevarma saadakseen laadukkaan naisen, miksi naisen pitäisi olla jotenkin etuoikeutettu että ei tarvitse nähdä mitään vaivaa ja odottaa että joku ihastuisi, vaikka hyvin on tiedossa että Suurinta osaa miehiä lihava nainen ei sytytä seksuaalisesti?
        Tietysti ATM, joka on luovuttanut naisten suhteen ajattelee samalla tavalla "antaa olla sitten, jos en kelpaa tällaisena".

        Ihminen voi MUUTTUA. Muutos tuo mukanaan paremman elämän, miksi pitää täällä valittaa etten kelpaa, mikään ei onnistu... Kukaan muu ei voi vaikuttaa elämääsi kuin sinä itse. Tee jotain asian eteen jos haluat jotain! Jos oot ujo ja epävarma joudut selvittämään ongelmasi ja opettelemaan sosiaalisia taitoja, jos olet läski jätät sen karkkipussin ostamatta ja alat harrastaa liikuntaa, sekä selvität ne psykologiset ongelmasi joiden vuoksi syöt.


      • jhkjhkjhkjhk
        ikävä tosiasia kirjoitti:

        95% näistä pariskunnista on myös sellaisia, että mies on normipainoinen ja nainen ylipainoinen.

        "Tod näk nämä pariskunnat ovat muodostuneet ENNEN kuin toinen/ jompikumpi lihoi."

        Sulla ei ole mitään todellisuuspohjaa tuolle väitteelle. Arvailuja vain.

        "95% näistä pariskunnista on myös sellaisia, että mies on normipainoinen ja nainen ylipainoinen."

        Eikä ole. Molemmissa on ylipainoisia. Älkää viitsikö keksiä näitä juttuja...

        Tunnen pariskunnan jossa mies on laiha duunari ja nainen lihava akateeminen ja pariskunta on ollut yhdessä yli 10 vuotta. Mistä ihmeestä tämän palsta porukka keksii näitä juttujaan. Onko teillä mitään kontakteja ylensäkään ihmisiin?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11390765


      • jhkjhkjhkjhkjh
        Rantakissa kirjoitti:

        Niin, ja sitten? Jotkut tykkää syödä paskaa, mutta ei se sitä tarkoita että kaikki siitä tykkäisivät. Itse asiassa melko harva.

        Mutta LIHAVUUS on asia johon nainen voi itse vaikuttaa elintavoillaan. Miehenkin täytyy (jos ei ole synnynnäinen pelimies) kehittyäja olla itsevarma saadakseen laadukkaan naisen, miksi naisen pitäisi olla jotenkin etuoikeutettu että ei tarvitse nähdä mitään vaivaa ja odottaa että joku ihastuisi, vaikka hyvin on tiedossa että Suurinta osaa miehiä lihava nainen ei sytytä seksuaalisesti?
        Tietysti ATM, joka on luovuttanut naisten suhteen ajattelee samalla tavalla "antaa olla sitten, jos en kelpaa tällaisena".

        Ihminen voi MUUTTUA. Muutos tuo mukanaan paremman elämän, miksi pitää täällä valittaa etten kelpaa, mikään ei onnistu... Kukaan muu ei voi vaikuttaa elämääsi kuin sinä itse. Tee jotain asian eteen jos haluat jotain! Jos oot ujo ja epävarma joudut selvittämään ongelmasi ja opettelemaan sosiaalisia taitoja, jos olet läski jätät sen karkkipussin ostamatta ja alat harrastaa liikuntaa, sekä selvität ne psykologiset ongelmasi joiden vuoksi syöt.

        Oli kyllä niin hirveetä passskaa tämä kirjoitus että ei mitään rajaa. Tässä on hyvä esimerkki siitä miten kujalla ihminen voi olla todellisesta elämästä.

        Mitä ihmeen supermaneja kaikkien muka pitäisi olla?


      • Rantakissa
        jhkjhkjhkjhkjh kirjoitti:

        Oli kyllä niin hirveetä passskaa tämä kirjoitus että ei mitään rajaa. Tässä on hyvä esimerkki siitä miten kujalla ihminen voi olla todellisesta elämästä.

        Mitä ihmeen supermaneja kaikkien muka pitäisi olla?

        Missä kohtaa sanoin että pitäisi olla superman?

        Pointti oli, että jos on tyytymätön elämäänsä, esimerkiksi aloittajan tapauksessa siihen kun on xxl-kokoinen nainen ja ei saa miestä, voi asian eteen tehdä jotain eikä itkeä netissä keräämässä myötätuntoa. Tai vastaava esimerkki miehen kohdalla; jos on Omasta mielestään atm, eikä ole valmis tekemään mitään onnellisuutensa eteen ja kiroaa suomi24-palstalla miten naiset on nirsoja akkoja, kun minä en kelpaa tällaisena kuin olen.

        Mitä pahaa siinä on että pyrkii kohti tavoittelemiaan asioita, ja se tarkoittaa sitä että pitää muuttua? Pitäisikö mielestäsi ihmisten tyytyä osaansa ja surkutella lopun ikäänsä miten on epäonnistunut tavoitteissaan? Ja huom. itselläni ei todellakaan ole mitään lihavia ihmisiä vastaan, mutta en itse kuulu niihin miehiin jotka kokevat lihavuuden seksikkäänä, ja en voi sille mitään jos tämä tieto loukkaa jotakuta.

        En ole itse lainkaan kujalla, elämä tuntuu oikein mukavalta, mutta kiitos mielipiteestäsi.


      • jkhkhjkhjkjh
        Rantakissa kirjoitti:

        Missä kohtaa sanoin että pitäisi olla superman?

        Pointti oli, että jos on tyytymätön elämäänsä, esimerkiksi aloittajan tapauksessa siihen kun on xxl-kokoinen nainen ja ei saa miestä, voi asian eteen tehdä jotain eikä itkeä netissä keräämässä myötätuntoa. Tai vastaava esimerkki miehen kohdalla; jos on Omasta mielestään atm, eikä ole valmis tekemään mitään onnellisuutensa eteen ja kiroaa suomi24-palstalla miten naiset on nirsoja akkoja, kun minä en kelpaa tällaisena kuin olen.

        Mitä pahaa siinä on että pyrkii kohti tavoittelemiaan asioita, ja se tarkoittaa sitä että pitää muuttua? Pitäisikö mielestäsi ihmisten tyytyä osaansa ja surkutella lopun ikäänsä miten on epäonnistunut tavoitteissaan? Ja huom. itselläni ei todellakaan ole mitään lihavia ihmisiä vastaan, mutta en itse kuulu niihin miehiin jotka kokevat lihavuuden seksikkäänä, ja en voi sille mitään jos tämä tieto loukkaa jotakuta.

        En ole itse lainkaan kujalla, elämä tuntuu oikein mukavalta, mutta kiitos mielipiteestäsi.

        Tuo on perfe edellä puuhun menemistä että pitäisi laihduttaa, opiskella tai kerätä rahaa ja valtaa ja sitten voisi alkaa etsimään parisuhdetta. Tuota samaa joorinaa on nämä palstat täynnä, kun se ei pidä oikeassa elämässä paikkaansa.

        Eli pitäisi 5-10 vuotta kehittää itseään että on tarpeeksi arvokas parisuhteeseen?

        Yrittäkää nyt oikeasti miettiä tämän palstankin ulkopuolelta. Tuolla on oikeasti kainkenlaista pariskuntaa liikkeellä..Ei muuta kun ulos vaan unohtakaaa nuo ATM yms höpinät


      • ikävä tosiasia
        jhkjhkjhkjhk kirjoitti:

        "Tod näk nämä pariskunnat ovat muodostuneet ENNEN kuin toinen/ jompikumpi lihoi."

        Sulla ei ole mitään todellisuuspohjaa tuolle väitteelle. Arvailuja vain.

        "95% näistä pariskunnista on myös sellaisia, että mies on normipainoinen ja nainen ylipainoinen."

        Eikä ole. Molemmissa on ylipainoisia. Älkää viitsikö keksiä näitä juttuja...

        Tunnen pariskunnan jossa mies on laiha duunari ja nainen lihava akateeminen ja pariskunta on ollut yhdessä yli 10 vuotta. Mistä ihmeestä tämän palsta porukka keksii näitä juttujaan. Onko teillä mitään kontakteja ylensäkään ihmisiin?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11390765

        "Eikä ole. Molemmissa on ylipainoisia. Älkää viitsikö keksiä näitä juttuja..."

        Ei tässä mitään keksimistä ole. Riittää, että lähtee ulos neljän seinän sisältä ja katselee vähän minkälaista väkeä kadulla kulkee.

        Katseleppa vaikka noita treffi-ilmoituksiakin ja kirjaa ylös, että kuinka monelle normipainoiselle miehelle kelpaisi kumppaniksi ylipainoinen nainen ja toisinpäin.


      • ----------------
        ikävä tosiasia kirjoitti:

        "Eikä ole. Molemmissa on ylipainoisia. Älkää viitsikö keksiä näitä juttuja..."

        Ei tässä mitään keksimistä ole. Riittää, että lähtee ulos neljän seinän sisältä ja katselee vähän minkälaista väkeä kadulla kulkee.

        Katseleppa vaikka noita treffi-ilmoituksiakin ja kirjaa ylös, että kuinka monelle normipainoiselle miehelle kelpaisi kumppaniksi ylipainoinen nainen ja toisinpäin.

        Kaduilla kulkee tosi monennäköisiä pariskuntia. :)

        Miten moni on löytänyt nettideittien kautta itselleen kumppanin - varsinkaan pitkäaikaisen? Itse asiassa aika harva. Suurin osa pyörii siellä löytämättä sitä mitä etsii.

        Yksi syy lienee juuri se, että sitä kumppania haetaan enemmän tai vähemmän epäolennaisilla kriteereillä. Haetaan enemmän mielikuvaa kuin oikeaa ihmistä.


      • zzzxxxcc
        jkhkhjkhjkjh kirjoitti:

        Tuo on perfe edellä puuhun menemistä että pitäisi laihduttaa, opiskella tai kerätä rahaa ja valtaa ja sitten voisi alkaa etsimään parisuhdetta. Tuota samaa joorinaa on nämä palstat täynnä, kun se ei pidä oikeassa elämässä paikkaansa.

        Eli pitäisi 5-10 vuotta kehittää itseään että on tarpeeksi arvokas parisuhteeseen?

        Yrittäkää nyt oikeasti miettiä tämän palstankin ulkopuolelta. Tuolla on oikeasti kainkenlaista pariskuntaa liikkeellä..Ei muuta kun ulos vaan unohtakaaa nuo ATM yms höpinät

        Itsensä kehittäminen jollain tapaa on aina hyvä asia.


    • hyipaska

      Se on tosiasia, että ylipainoiset on ällöttävän näköisisiä tynnyreitä.

    • hyilaiha

      Hei mollaajat pysykää vaikka niissä ketjuissa missä ihannoidaan niitä luuviuluja ym tissittömiä maratoonareita.

    • koi13

      Joillain on todella pokkaa haukkua rumasti ylipainoisia! Hyvä se on sania et laihduttakaa jne. Ei se ole niin yksinkertainen asia ollenkaan. Monesti lihomisen taustalla on joko lääkkeistä johtuvaa painonnousua, esin kilpirauhasen vajaatoiminta. Monet masennusläkkeet nostaa painoa tai ihmisellä on masennus, ja syö siksi että se on ainut mistä saa mielihyvää.
      Lisäksi kaikki eivät voi liikkua ja kuntoilla yksinkertaisesti siitä syystä, että on joku liikkumisen estävä sairaus tai vamma.
      Ne tietää mistä puhun, joilla on mainitsemani kaltaisia juttuja takana.
      Eikä se auta mitään vaikka kuinka toiset sanovat et laihduta. Se on vähän sama kun sanoisi tupakoijalle et lopeta tai alkoholistille et lopeta juominen. Niin laihdutamiseenkin pitää saada kipinä itse, motovoida itsensä kunnolla, sillä se on todella vaikeaa.
      Itse olen xxl kokoinen nainen ja pidän isoista miehistä. mutta kauneus on katsojan silmissä!!

      • Jassåå....

        " Monesti lihomisen taustalla on joko lääkkeistä johtuvaa painonnousua, esim. kilpirauhasen vajaatoiminta. Monet masennuslääkkeet nostaa painoa tai ihmisellä on masennus, ja syö siksi että se on ainut mistä saa mielihyvää. Lisäksi kaikki eivät voi liikkua ja kuntoilla yksinkertaisesti siitä syystä, että on joku liikkumisen estävä sairaus tai vamma."

        Hetsileijaa. No jos tuollaisen vuodatuksen annat heti ensimmäiseksi niin ainakin itse juoksisin karkuun. Sellainen terve pikkuisen pulluka on ihan ok, oikeastaan toiveissakin mutta ei mikä tahansa.


    • isosiskot asialle

      Kyllä kelpaisi, mutta hiljaista on.

      Minulla on ollut joillakin sivuilla seuranilmoituksia tosinaan pyöreille ja toisinaan kokoon katsomatta. Yhtään vastausta ei tule kuukauteenkaan. Niin että mistäs teitä etsii, kun ei kukaan ilmaise itseään. Parhaillaan on tälläkin sivustolla ilmoitus, tosin "kopkoon katsomatta" tapaan. Vastauksia tulee niiltä, jotka vähemmin kiinnostavat.

      • joku mies

        Olen kattellut sitä suurin pudottajaa kun ne naiset ja miehet ovat 200 kiloisia jotkut.
        Kyllä se on pelkällä roskaruualla tullut se paino eikä tippaakaan liikuntaa. Itse olen syönyt hampurilaisen viimeks yli 3 vuotta sitten ja olis se ällöttävää jos lihois yli 100 kiloiseksi. Oon 80 kiloinen ja aika hyvän kuntoinen mielestäni. Sailla käyn usein jotta paino ei nouse. Kyllä se oma terveys kuitenkin on se tärkein juttu täs elämäs. Niil 100-200 kiloisilla on kaikkia sairauksia ja dementiaa ja ties mitä.
        Kuolevat nuorena jos eivät ala omaa kuntoaan kohottamaan.


    • ....................
    • xlfani

      Mun mielestä xl-naiset on paljon seksikkäämpiä kuin laihat naiset. Itse olen urheilullinen, hyvännäköinen ja hyvä kroppainen 27-vuotias mies. Et jos joku xl-nainen kaipaa seuraa niin mulla ilmoitus iskuri.netissä xl-naista.

    • kyykkiäsaa

      Netissä etitään täydellisiä kumppaneita. En kelpaa kellekään, vaikka oon hoikka ja urheilullinen. Mutta mulla ei oo tissejä, ja sekin on aika paha juttu. Ja oon seksiriippuvainen, varmaankin, kun se pari kertaa viikossa ei vaan riitä. Vähän pelottava varmaan miesten mielestä.

    • keke-77

      voi juku minä olen aina pitänyt naisista jolla on extraa ja saa kunnolla kiinni en mistää saatanan luuviuluista

    • secret.garden

      Olen itse ylipainoinen nainen painan tällä hetkellä 115kg.
      Pari vuotta sitten painoin viellä 90kg.
      en ole koskaan ollut hoikka paitsi lapsena.
      En ole ollut elämäni aikana kertaakan miehen kanssa parisuhteessa.
      Nyt ikää tullessa lisää olenkin päivitäin ruvennut miettimään pitävätkö vanhempani ja sukulaiseni minua outona kun minulla ei ole koskaa ollut miestä.
      Olen oikeastaan jo luovuttanut tässä asiassa enkä jaksa enää etsiä ensimmäistä parisuhdetta.
      Minulla on ollut joskus suomi24 treffeillä ilmoitus mutta en ole koskaan sieltä löytänyt parisuhdetta.
      Minua ei haittaisi vaikka mies olisi ylipainoinen.
      En edes haluaisi miestä joka on liikunnallinen.

      En ole koskaan pitänyt lihaksikkaista liikunnallisista miehistä

      • No hiukan itseäni kiusaa se jos heti ensimmäiseksi aloitetaan kysymällä minkä kokoinen olet ja unohdetaan kokonaan se millainen joku on. Itselle on ainakin tärkeintä se ihminen ei se minkä kokoinen hän on.

        Mieluummin pulskan mutta ihastuttavan ihmisen kanssa kun laihan ja pintakiiltoisen nyrpistelijän. Eikä pulskissa ole muutenkaan vikaa useimmiten he ovat hyvin huomaavaisia ja mielenkiintoisia ihmisinä.


    • Olisiko tässä syy

      Kyllä niitä vastauksia tulisi - jos
      -Et etsi pitkää ja tummaa
      -Kelpuutat muutaman vuoden itseäsi vanhemman miehen tai vähintään samanikäisen

      • Siinäpä Syy

        Oli vastikään dokumentti TV:ssä muutamasta isosta ja paksusta jenkkinaisesta jotka halusivat Xl-malleiksi. Jossain kohtaa ne naiset kävivät treffeillä eka valitettuaan että on niin kauan kun on ollut mies.
        No kuinka niillä treffeillä kävikään. Yllättäen kukaan niistä miehistä ei kelvannutkaan näillä pulskille tytöillä vaan kaikissa oli jotain vikaa ; d; d; d


    • simppeliä

      On niitä paljonkin jotka kelpuuttavat XXXL naisen kumppanikseen. Kun se kumppanuus on muustakin kuin jenkkakahvoista kiinni. Himoliikkujat ja fitnesguruilijat tuo voi karsia pois, mutta haittaako se? Kun ei teillä varmaan silloin olisi mitään yhteistäkään. Vastaa seuraavalle sinua nettideiteissä lähestyvälle mukavalle miehelle ja käytte treffeillä? Ja ole toki itsekkin aktiivinen kirjoittaja. Oma kultani ei missään rantakunnossa ole, mutta ei se haittaa. Kivan pehmeä ja muhkea... :)

      Tosin jos suurin rajoite tuntuu sinusta olevan ylipaino, ja siitä mahdollisesti johtuva käytökseen heijastuva itsetunto-ongelma, niin silloin ratkaisu on yksinkertainen. Hankkiudu ylipainoista eroon. Se onnistuu sinulta kyllä ja apua saa nykyisin vaikka mistä. Tärkein asia on oma halu muuttua. Jos halua ei ole, niin muutosta ei synny.

      • simppeliä

        Jaaa... Ikivanha ketju... :D Mutta ratkaisumalli on edelleen toimiva. Asia ei ole kovin kummoinen rajoite naiselle kumppanin saantiin. Mutta jos sen kokee olevan rajoittava tekijä, niin silloin toki kannattaa painoa pudottaa. Se on myös ylipainon kyseessä ollessa terveydellisesti kannattavaa. Normaalipainoisten ei kannata tietenkään asiasta stressata.


    • Jotainrotiatähän

      Näyttää siltä että miehet tuntevat olonsa tälläisten aiheiden kanssa jotenkin painostetuiksi itse kelpuuttamaan ylipainoisen naisen ja puhuvat siksi äreissään rumia, komentelevat ynnä muuta asiaankuulumatonta. On kohteliaitakin tapoja ilmaista mielipide, esimerkiksi "valitettavasti lihava nainen ei minulla ainakaan nosta sitä kytkintä johon parisuhde perustuu".

      Arvatkaa mikä oli suurin ongelma näissä kommenteissa joka minua - normaalipainoista, myöskin netissä seuraa etsivää naista häiritsi ja kuvotti? Ei se että haluatte normaalipainoisen naisen - teillä on valinnanvapaus. Vaan se että sivuutatte aloittajan oman valinnanvapauden.

      Milloin miehet ja naiset oppivat ettei toinen sukupuoli ole olemassa vain kiihottamista varten vaan he ovat IHMISIÄ joilla on vapaus valita vielä sittenkin kun toinen sukupuoli ei kiihotu. Ei ole väärin valita olla lihava ja olla silti surullinen että on yksin. Ei ole väärin valita olla epäsosiaalinen ja olla silti surullinen että on yksin. Ei ole väärin valita olla käymättä kouluja ja olla surullinen että on yksin. Harrastan MMOita ja siksi minulla on ystävinä kumpaakin sukupuolta olevia henkilöitä joita yhdistää sama suru. Mutta me emme hyökkää, syyllistä ja komentele vain siksi että toinen on surullinen! Ihminen on silti vapaa ja saa itse valita mitä tekee!

      Missä on myötätunto ja kunnioitus, ja aito halu auttaa? Olisitte voineet yksinkertaisesti neuvoa miten ajattelette (miehisestä näkökulmasta) maailman toimivan, ärhentelemättä ja komentelematta. Näin neuvonne olisi kullan arvoinen ja tekisitte hyvän työn toiselle ihmiselle ilman että häviätte itse mitään, sillä ei teitä kukaan silti pakota suhteeseen jota ette halua. Ei aloittaja ole mikään pala lihaa joka on tiskillä teitä varten!

    • öölöl

      Tuota noin.. Itse olen pyöreä nainen ja ihan kivasti treffiseuraa olen löytänyt, joista muutama olisi halunnut kanssani vakavan suhteen, mutten itse ole syttynyt tarpeeksi.. Parhaillaan pudotan painoa, johon on yhtenä syynä juuri tämä, että löytäisin ihanan miehen.. Muuten olen siro, pienikokoinen, eksoottisen tumma ja kauniskasvoinen, fiksu ja hyvin koulutettu. Mieheltä en vaadi sporttisuutta sen kummemmin, minulle kelpaa aito suomalainen mies ja itse asiassa pieni maha on vaan seksikäs miehellä... Bodattuja, kiiltokuvamiehiä olen aina vierastanut ja tulen varmaan aina vierastamaankin.... Olettaisin, että miehellä 10-15 kiloa ylipainoa on ihan okei ja tosi kiihottavaa siis jos mies on muuten kiinnostava... Mutta jos ylipainoa alkaa olla miehelle useita kymmeniä kiloja niin se on kyllä taatusti liikaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2106
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      48
      2001
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      378
      1770
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1394
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      987
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      984
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      906
    Aihe