http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013040416855721_uu.shtml
mikä kerrostalo kyröskoskella,nuorempi vai vanhempi henkilö kuollut?
missä tulipalo huomaamatta??
26
833
Vastaukset
- kuka voi olla noin
V1tun utelias!!!!
- fghjukloöp
No jos siitä kerran lehteen kirjoitetaan....kaiken kansan tietona.
- Sirpa Kylmissään
Mitä merkitystä vaikka uutinen olisi ylen puoli ysin uutisissa, uhrin omaiset varmaan asiasta tietää ja jos ei tiedä niin lähipäivinä otttaa viranomaiset yhteyttä. Muille se ei kuulu millään muotoa!!
- ssrtdtthd
Lue sitten se lehti.
Nuorempi vai vanhempi kuin kuka? - Anonyymi
ssrtdtthd kirjoitti:
Lue sitten se lehti.
Nuorempi vai vanhempi kuin kuka?Mitä se sinulle kuuluu!
- moikkis....
Keski-ikäinen mies.
- joo-ooooo
Kyllä täällä sivustolla kaikkee muutakin ihmiset utelee ja kirjoittelee,että eipä tarvii kenenkään vetää hernettä nokkaan.
- Anonyymi
Utelee joo. Ärsyttää tommonen tyhmyys!
- Ei savua
Tää Hämenperä on niin outo paikka vaikka naapuristossa haisee ihan mätä
niin naapuri meinaa että siellä lasitetaan vaan lihaa paistinuuniin.Kyllä hieman
tarttisi seurata ympäristöään eikä kulkea putki nokalla. Liian nokkavaa porukkaa
on oma napa vaan mielessä . Hyi hävetkää.- PalomiesSami
On todella outoa ettei kukaan muka oikeesti ole mitään huomannut vaikka ikkunoita on rikkoutunut ja tummunut, moiseen tapahtumaan tarvitaan runsaasti lämpöä ja savua....eikö muka samassa talossa ole haissut savu tai yms käry!! Ei voi kun ihmetellä!!
- Anonyymi
PalomiesSami kirjoitti:
On todella outoa ettei kukaan muka oikeesti ole mitään huomannut vaikka ikkunoita on rikkoutunut ja tummunut, moiseen tapahtumaan tarvitaan runsaasti lämpöä ja savua....eikö muka samassa talossa ole haissut savu tai yms käry!! Ei voi kun ihmetellä!!
Jos on aineissa tai päissään ei paljon kiinnostele.
- Anonyymi
Kyllä haisee vuokralaissa cannabis sativa, lintuhajun metsästysmajalla mätäliha ja lehmän paska muualla.
- mikätalo?
misä kerrostalos ?????
- Anonyymi
Siinä sinun talossa. Sinä haiset!
- drfghjkl
Kuulemma keskuspuistossa kakksotalossa,
- Oliko hälyttimiä
Eikö talossa ole ollut lain vaatimia palohälyttimiä? Niitähän täytyy laittaa joka
asuntoon ja kerrostalon käytäviin. Kun palohälytin alkaa ulvoa täysillä - ei siinä
kerroksessa nuku kukaan ja takuulla mennään katsomaan missä ulvoo ja minkä
takia. Asunnossa jopa kynttilän sytyttäminen saa aikaa palohälytyksen jos kynttilää
sytytetään liian lähellä palohälytintä - olen itse sen kokenut eräänä jouluna.
Ja kerrostalomme kellarikerroksessa tehty lämpöhuoneen korjaustyön käry sai
kaikki 7 kerrosta ulvomaan porraskäytävissä. Siinä täytyy olla umpikuuro ellei sitä
meteliä kuule tai savua tai käryä haista.Onko talon palovaroittimet kunnossa? - ei ollut
ei ollut palovaroittimia kerrostalossa
- kuka valvooo
kenelle kuuluu että palovaroittimet on joka kerrostalossakin toiminnassa ?????????poliisi ? isännöitsiä ? palotarkastaja eipäs ne käy ees vuokraasunnois tällaista sit tapahtuupi
- jokainen itse valvoo
Jospa oli palovaroittimista patterit loppunut, ei niitä nyt kukaan käy tsekkaamassa joka kodissa.
- isännöitsiä vastuu
Meidän taloyhtiössä vaihdetaan patterit joka vuosi ja samalla tarkastetaan varoitin.
- älyhoi...
mie kyll vaihdan paristot ku alkaa siihe malliin vinkuun en tarvitse siihen touhuun isännöitsijää,en myöskää muita päivystäviä mestareita...
- Anonyymi
Tietääkö joku siitä kerrostalosta valtakadulla, missä oli tulipalo lokakuussa 2019. Itse olen kuullut että jonkun pyykit oli kellarin kuivaushuoneessa kuivumassa ja palo olisi alkanut siitä. Oisko ollu siellä huoneessa joku oikosulku tai muuta.
Oli muuten lokakuun alussa ollut toinenkin tapaus samassa paikkaan, että olivat jotkut nuoret tehnyt siihen ärrän viereen nuotion ja oli siinä viereisessä kerroksessa kuulunut omituinen pamaus. Savu alkoi haiseen kerroksessa, mutta ei ollut tulipaloa. Ensin oli epäilty kerroksessa asuvaa nuorta miestä, joka oli tullut yöllä kotiin siihen aikaan kun pamaus kuului.
Millaisessa asuinkunnossa se valtakadun kerrostalo on nykyään? joskus on rauhallista ja joskus on jotain bileitä ja muuta melua. - Anonyymi
Eikö juopoilla ole tapana tupakoida sängyssä?
- Anonyymi
Onhan meillä tapana. Monta kertaa herännyt kun patja tulessa
- Anonyymi
on vähän vanha juttu
- Anonyymi
Se nyt ei kuulu sinulle vähääkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569