Pitääkö kertoa myyneensä seksiä??

Skeleton Girl

Olen vasta vähän aikaa ollut seurustelusuhteessa nykyisen tosi kunnollisen ja uskollisen, aivan ihanan miesystäväni kanssa. Menneisyydestäni minulla on kuitenkin luuranko kaapissa..

Nimittäin joskus 4 vuotta sitten harrastin miesten kanssa maksusta seksiä ja sain siitä silloin paljon rahaa. Silloin taloudellinen tilanteeni oli todella (!) huono ja tarvitsin jostain kipeästi ja nopeasti rahaa..
Nykyisin minulla ei ole enää tarvetta tehdä kyseistä työtä kun käyn siis oikeissa palkkatöissä.

Mutta olen miettinyt pitäisikö minun kuitenkin pitää tämä asia omana tietona vai kertoa miehelleni tästä??
Pelkään hänen reaktiotaan. : (
Pelkään kuollakseni että hän jättäisi minut...

348

11135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en jättäisi sinua

      Älä ainakaan heti kerro, koita vähän kiertoteitä pitkin kysellä hänen mielipidettä asiasta ja jos uskot että hän asian hyväksyy, niin sitten voit kertoa, mutta jos ei hyväksyisi, jätä vain kertomatta.

      • moraalit kunniaan

        Älä heti kerro, myöhemmin sitten, pari kk tai jotain sinne päin. Itse en jäisi suhteeseen missä en 100% toista tunne. Hirveydet ym pitää kertoa, se jos joku on sitä parisuhteen ydintä.

        Muutama läskimpi luuranko itselläkin on mutta ajallaan tulevalle tyttökaverilleni ne kerron :).


    • Ikisinkku M

      Sarjassamme lauseita joita et koskaan tahdo kuulla "Kulta, olen myynyt seksiä rahasta" kipuaa kyllä hyvinkin sinne kärkikymmenikköön, ehkä siis parempi jos et kerro jos rakastat miestäsi etkä halua satuttaa. Vaikka periaatteessa arvostan rehellisyyttä niin tuo on sellainen juttu jota en itse välttämättä haluaisi tietää. Hyvität menneisyytesi miehelle olemalla hyvä tyttöystävä, siis paras koskaan ikinä.

      • Ikisinkku M

        Harkitsin vielä asiaa ja muutan kantaani, kyllä sillä miehellä kuitenkin on oikeus asiasta tietää ja parempi nyt kun olette vasta vähän aikaa seurustelleet, saa mies sitten tehdä ratkaisunsa asian suhteen ja parempi heti kuin sitten joskus jos olette pidempään yhdessä.


      • huoristapitävä
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Harkitsin vielä asiaa ja muutan kantaani, kyllä sillä miehellä kuitenkin on oikeus asiasta tietää ja parempi nyt kun olette vasta vähän aikaa seurustelleet, saa mies sitten tehdä ratkaisunsa asian suhteen ja parempi heti kuin sitten joskus jos olette pidempään yhdessä.

        Samaa mieltä- kyllä on oikeus tietää! Myös mahdolliset taudit on syytä ilmoittaa. Huoria vastaan ei ole mitään itekki käynyt noin sadan huoran asiakkaana ja taudit on tutkittu. Vaimolle olen nämä huorissa käynnit kertonut ja ihan sovussa vielä muutamia huorannumeroita säilytän ja joskus ihan saatan käydä panollakin. Luottamus on tärkeintä!


      • kysyyyyy
        huoristapitävä kirjoitti:

        Samaa mieltä- kyllä on oikeus tietää! Myös mahdolliset taudit on syytä ilmoittaa. Huoria vastaan ei ole mitään itekki käynyt noin sadan huoran asiakkaana ja taudit on tutkittu. Vaimolle olen nämä huorissa käynnit kertonut ja ihan sovussa vielä muutamia huorannumeroita säilytän ja joskus ihan saatan käydä panollakin. Luottamus on tärkeintä!

        Mitäs mieshuora?


      • Tapauskohtainen1

        Olen mies, mua kiihottais jos mulla olisi entinen huora naisystävänä. Ne ei ainakaan enää tarvi miestä pettämis tarkoituksessa. Uskollinen ... Tietävät mikä on meininki! Fantasia ja todellisuus samassa paketissa!


      • Ikisinkkuilua, vol2

        Nimenomaan ja bingot ja papukaijamerkit päälle! Jos vaan pystyt olemaan kertomatta niin todennäköisesti paljon parempi näin! Ole tälle kaverille se jokaisen toivoma ja haluama unelmatyttöystävä niin etteköhän ole sujut.

        Kaikilla meillä ne luurangot kolisevat kaapeissa ja pakastimissa.. Tuo nyt on sellainen asia että jos jätät kertomatta et loukkaa loppupeleissä ketään vaan asiat vain helpottuvat huomattavasti! Kaikkia asioita ei vain halua aina edes tietää, vaikka utelias olisikin...


      • Riski on se
        Ikisinkkuilua, vol2 kirjoitti:

        Nimenomaan ja bingot ja papukaijamerkit päälle! Jos vaan pystyt olemaan kertomatta niin todennäköisesti paljon parempi näin! Ole tälle kaverille se jokaisen toivoma ja haluama unelmatyttöystävä niin etteköhän ole sujut.

        Kaikilla meillä ne luurangot kolisevat kaapeissa ja pakastimissa.. Tuo nyt on sellainen asia että jos jätät kertomatta et loukkaa loppupeleissä ketään vaan asiat vain helpottuvat huomattavasti! Kaikkia asioita ei vain halua aina edes tietää, vaikka utelias olisikin...

        että jos mies saa kuulla totuuden joltain entiseltä asiakkaalta. Kaikki eivät varmasti tykkää mutta jos alkuperäinen voi elää asian kanssa niin hyvällä tuurilla kaikki menee lopulta parhain päin. Mutta kuten jo kirjoitin, riskiä on ilmassa.


      • anoppivaan
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Harkitsin vielä asiaa ja muutan kantaani, kyllä sillä miehellä kuitenkin on oikeus asiasta tietää ja parempi nyt kun olette vasta vähän aikaa seurustelleet, saa mies sitten tehdä ratkaisunsa asian suhteen ja parempi heti kuin sitten joskus jos olette pidempään yhdessä.

        Olen ikisinkun toisen mielipiteen kannalla, vaikken perustelusta olekaan samaa mieltä. Jokaisella meillä on menneisyys, toisten kestää enemmän päivänvaloa kuin toisten. Kenelläkään ei ole subjektiivista oikeutta tietää toisen menneisyydestä enempää kuin tämä itse vapaaehtoisesti haluaa kertoa.

        Mutta. Jos todella välität hänestä, ja haluat mahdollisesti olla hänen kanssa lopun ikääsi, etkä sinä silloin halua koko lopun elämääsi miettiä: Mitä jos hän saa selville? Se ennemmin tai myöhemmin muodostaisi itseään toteuttavan ennustuksen, ja tulisi esille jollakin tavalla, ja silloin uskallan epäillä, että miehesi jättäisi sinut 100% varmuudella. Ei välttämättä siksi, mitä olet menneisyydessäsi tehnyt, vaan siksi, että nykyhetkessä jonka jaat hänen kanssaan, olet siitä jättänyt kertomatta hänelle.


      • Kauan elänyt mies
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Harkitsin vielä asiaa ja muutan kantaani, kyllä sillä miehellä kuitenkin on oikeus asiasta tietää ja parempi nyt kun olette vasta vähän aikaa seurustelleet, saa mies sitten tehdä ratkaisunsa asian suhteen ja parempi heti kuin sitten joskus jos olette pidempään yhdessä.

        Älä höpötä. Omat arkaluontoiset salaisuudet ja menneisyys eivät kuulu kellekään.

        Älyttömiä höpötyksiä. Jos en kerro kaikille kaikkea arkaluontoista menneisyydestäni, en muka ole rehellinen, HAHAHAH!

        Jos mies tai nainen arvioi kumppaniaan menneisyyden, eikä sen mukaan, kuin hän on nykyhetken suhteessa toiminut, ei suhde voi onnistua kenenkään kanssa.


      • Elänyt
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Harkitsin vielä asiaa ja muutan kantaani, kyllä sillä miehellä kuitenkin on oikeus asiasta tietää ja parempi nyt kun olette vasta vähän aikaa seurustelleet, saa mies sitten tehdä ratkaisunsa asian suhteen ja parempi heti kuin sitten joskus jos olette pidempään yhdessä.

        Eiköhän kaikilla ole menneisyytensä ja elämänsä ennen, kuin uusi parempi elämä alkaa? Ei kaikkea tarvii kertos, jos pystyy itse sen kanssa elämään!


      • Ikisinkku M
        anoppivaan kirjoitti:

        Olen ikisinkun toisen mielipiteen kannalla, vaikken perustelusta olekaan samaa mieltä. Jokaisella meillä on menneisyys, toisten kestää enemmän päivänvaloa kuin toisten. Kenelläkään ei ole subjektiivista oikeutta tietää toisen menneisyydestä enempää kuin tämä itse vapaaehtoisesti haluaa kertoa.

        Mutta. Jos todella välität hänestä, ja haluat mahdollisesti olla hänen kanssa lopun ikääsi, etkä sinä silloin halua koko lopun elämääsi miettiä: Mitä jos hän saa selville? Se ennemmin tai myöhemmin muodostaisi itseään toteuttavan ennustuksen, ja tulisi esille jollakin tavalla, ja silloin uskallan epäillä, että miehesi jättäisi sinut 100% varmuudella. Ei välttämättä siksi, mitä olet menneisyydessäsi tehnyt, vaan siksi, että nykyhetkessä jonka jaat hänen kanssaan, olet siitä jättänyt kertomatta hänelle.

        Komppaan anoppia eli itse ensin ajattelin että ei kannata kertoa ihan vaan koska siitä ei olisi kuin haittaa, sitten harkinnan jälkeen päädyin kertomiseen koska ajattelin että parempi kertoa heti niin mies saa ratkaista asian kohdallaan ja jos haluaa erota on se helpompaa nyt kuin myöhemmin mutta jos hän asian hyväksyy on se sitten käsitelty eikä siitä tule aloittajalle taakkaa jota pitäisi salailla ja elää pelossa koko suhteen ajan että milloin putkahtaa esiin. Juurikin anopilla oikea näkökanta asiaan tuosta kertomatta jättämisestä.


      • entinen hu*ra
        Elänyt kirjoitti:

        Eiköhän kaikilla ole menneisyytensä ja elämänsä ennen, kuin uusi parempi elämä alkaa? Ei kaikkea tarvii kertos, jos pystyy itse sen kanssa elämään!

        En usko että parisuhde kestää jos salailee tekojaan mistä itse ''kärsii''. Kyllä toinen huomaa jos kaveri salailee. Ja kuka haluaa rakentaa elämäänsä niin että salailee omalle kumppanilleen. Kertonut itsekkin


    • kukkahattutäti

      Hävytöntä kielenkäyttöä!

    • moromor

      En mäkään kerro muijalle että oon käynyt eroottisessa hieronnassa kymmeniä kertoja.

      • piimätsilmille

        :DDD asiaaa


    • tautikammo

      Toivottavasti olet käynyt sukupuolitautitesteissä.

    • realisti.

      Ei tarvitse.
      Tuskin mieskään kertoisi sinulle käyneensä maksullisissa naisissa.
      Menneet on menneitä. Jos olet terve ja tauditon, ei tarvitse kertoa menneisyydestä. Eläkää tätä päivää, älkää eilistä saati huomista.
      Tässä ja nyt on hyvä.

    • hererer

      "Tuskin mieskään kertoisi sinulle käyneensä maksullisissa naisissa."

      Tuossa on perää. Maksullisissa naisissa käyvä mies ei ole moraalisesti yhtään sen parempi kuin ne naisetkaan.

    • Flekfmfklwewfewfwef

      Kyllä tässä asiassa rehellisyys kannattaa. Jos kerran miehesi on uskollinen ja kunnollinen hän on väistämättä ymmärtäväinen ja jos kerrot saa suhteesi aivan uuden tason jolla voit jättää huolen ja saavuttaa lopullisen molemminpuolisen luottamuksen.

      Me miehet emme ole tyhmiä tai emotionaalisesti sokeita. Me emme ehkä osaa nimetä sitä jos nainen piilottaa jotain asiaa sisällään, mutta me voimme varsin tarkasti määrittää kuinka merkityksekkäästä asiasta on kyse. Tällöin siis vaikka kuinka kätkisit asiaa aktiivisesti on mies jo havainnut 70% salaisuudestasi ei-kielellisestä kommunikaatiosta.

      Koska hän ymmärtää että sinulla on jotain taustalla, ei hän kykene täysin luottamaan sinuun. Ei tarvita kuin toinen nainen - kyse ei tarvi olla aluksi edes romanttisesta suhteesta - jos tuo nainen avautuu täysin miehelle ennenkuin sinä teet leimautuu mies siihen toiseen naiseen. Tällä toisella naisella ei tarvi edes olla synkkää historiaa, vaan tuo nainen voi yksinkertaisesti sanoa olevansa ihan tavallinen kunnollinen nainen ja koska hän puhuu totta eikä sanaton viestintä kerro miehelle että vaaraa olisi niin saatat jäädä kakkoseksi. Tämän takia rehellisyys maan perii.

      • Pölöpölöpii

        Ää elä mee kertomaan. Mun mies kerto alkuaikoina käyneensä huorissa kun ei ollu naisflaksia nuorena miehenä. Kyllä se vähän oudon maun mieheen jätti näin melko vanhakantaisen naisen päässä. En kuitenkaan lopettanut suhdetta. Mitä menneisyydessä on tapahtunut on menneisyyttä. Mutta olisihan tuo ollut kiva olla kuulematta eo. asiaa. Siinä suhteessa meni kunnioitus toiseen.


      • 17+16
        Pölöpölöpii kirjoitti:

        Ää elä mee kertomaan. Mun mies kerto alkuaikoina käyneensä huorissa kun ei ollu naisflaksia nuorena miehenä. Kyllä se vähän oudon maun mieheen jätti näin melko vanhakantaisen naisen päässä. En kuitenkaan lopettanut suhdetta. Mitä menneisyydessä on tapahtunut on menneisyyttä. Mutta olisihan tuo ollut kiva olla kuulematta eo. asiaa. Siinä suhteessa meni kunnioitus toiseen.

        "Siinä suhteessa meni kunnioitus toiseen."

        No kyllähän se pitää tietää millainen toinen on ja on ollut niin pääsee etsimään vielä sellaista jota etsii jos on tarvetta.


    • 1+13

      Vain kaksinaismoralistit sallivat miesten maksullisissa naisissa käynnin ja samalla tuomitsevat maksulliset naiset.

      Ei tarvitse kertoa jos ammatinharjoittaminen on historiaa, jos edelleen myisit, silloin pitäisi kertoa.

      • ........

        Minä en tuomitse maksullisia naisia, mutten haluaisi sellaista tyttöystäväkseni. Siinä on selvä ero.


      • Totuuden Torvi
        ........ kirjoitti:

        Minä en tuomitse maksullisia naisia, mutten haluaisi sellaista tyttöystäväkseni. Siinä on selvä ero.

        Juuri näin.


      • Iso kokoinen
        Totuuden Torvi kirjoitti:

        Juuri näin.

        Jep. Nainen, jolla on paljon kokemuksia, voi tehdä vertailuja. Ei hyvä miehelle.


      • Jos ajatellaan Raamatun kannalta, niin Vanha Testamentti on aika lailla patriarkaalinen ja pitää sisällään mm. moniavioisuutta. Sen sijaan Uuden Testamentin puolella Paavalin kirjeissä kannetaan enemmän huolta _miesten_ siveettömyydestä kuin naisten.


      • kauan elänyt mies
        Iso kokoinen kirjoitti:

        Jep. Nainen, jolla on paljon kokemuksia, voi tehdä vertailuja. Ei hyvä miehelle.

        Sehän on juuri näin :D


      • Jooooooooooooooo
        ........ kirjoitti:

        Minä en tuomitse maksullisia naisia, mutten haluaisi sellaista tyttöystäväkseni. Siinä on selvä ero.

        "Minä en tuomitse maksullisia naisia, mutten haluaisi sellaista tyttöystäväkseni. Siinä on selvä ero."

        Tässä kohtaa miehet ovat kaikkein ällöttävimpiä. Maksulliset naiset siis silti ovat miehistä huonompia, kun miehet itse ne ovat "pilanneet". Ilmeisesti miesten mielestä oma puolisto ei saa olla ns. huo.a, mutta kaikkien muitten naisten pitäisi olla, että niitä voisi vapaasti naida kun huvittaa. Tämä on kyllä niin miesten maailma, että jos me naiset ei oltais niin hel...in taipuvaisia ja alistuvia, niin oltais kyllä kaikki jo tehty itsemurha. Sais sitten miehet täällä vaan naida toisiaan.


    • iuoiuoiuoiu

      Mahtaisitko itse sallia mieheltäsi sen, että hän tunnustaisi käyneensä maksullisissa naisissa?

      Itse en kertoisi ihan siksi, että en voisi olla varma, että kertoisiko mieskään minulle, jos hän olisi käynyt maksullisissa. Olellista sinun tapauksessa on se, että se on kestänyt vain vähän aikaa eikä ole johtunut esim. huumeiden käytöstä tai siitä, että ei huvita mennä oikeisiin töihin, koska rahat saa niin paljon helpommalla ja nopeammalla hu*raamalla.

    • tttttyyyyyyy

      Ei pidä kertoa.

    • .........

      Rehellisyys maan perii. Miehellä on oikeus tietää.

      • Tosielämän Salkkari

        Heh heh. Homokaverini kertoi, miten yleistä on se, että heteromiehet käyvät välillä seksittämässä homomiesten kanssa. Entisiä hoitoja tulee vastaan kadulla hyvin usein rouva kainalossa. Ei näistäkään kerrota, vai onko sinkun miehesi muka sinulle kertonut miesseikkailuistaan.


    • oma päätöksesi

      Kyllä itse ainakin kerroin ex-vaimollelni heti suhteen alussa
      millä rahoitin opintoni. En kyllä käsitä mitä merkitystä tuolla on
      mutta ei se kenelekkään naiselle koskaan ole mitään merkinnyt.

      • Marko Munamarko

        Naiset tykkää miehistä joilla on ollut paljon panoja. Miehillä päinvastoin. Eivät halua mitään koko kylän panemaa. Se on kiusallista jos on tyttöystävänsä kanssa kaupungilla ja tulee vastaan näitä sen ex-panoja, jotka ovat maksusta päässeet työntelemään mulkkuaan hänen haarojensa väliin. Ja jos on ollut pidempään huorana, niin siinä on ehtinyt kymmeniä tai satoja asiakkaita olemaan ja todennäköisyys että näitä tulee vastaan on aika suuri. Minusta on ainakin kivempi ajatella, että tyttöystäväni ei ole antanut kalleinta namuaan joka toiselle tyypille niinkin helposta asiasta kuin rahasta.


      • 18+9
        Marko Munamarko kirjoitti:

        Naiset tykkää miehistä joilla on ollut paljon panoja. Miehillä päinvastoin. Eivät halua mitään koko kylän panemaa. Se on kiusallista jos on tyttöystävänsä kanssa kaupungilla ja tulee vastaan näitä sen ex-panoja, jotka ovat maksusta päässeet työntelemään mulkkuaan hänen haarojensa väliin. Ja jos on ollut pidempään huorana, niin siinä on ehtinyt kymmeniä tai satoja asiakkaita olemaan ja todennäköisyys että näitä tulee vastaan on aika suuri. Minusta on ainakin kivempi ajatella, että tyttöystäväni ei ole antanut kalleinta namuaan joka toiselle tyypille niinkin helposta asiasta kuin rahasta.

        Ai? Mä en ainakaan tunne naisia joille miesten panojen iso määrä olisi ollut mitenkään plussa tekijä, pikemminkin herättää epäilyksiä haluaako mies mitään muuta kuin seksiä. Nykyään kuulemma teinitytöt on lanseerannut termin "yleinen mies", näin se maailma muuttuu.


      • Rinkeli kutsuu
        18+9 kirjoitti:

        Ai? Mä en ainakaan tunne naisia joille miesten panojen iso määrä olisi ollut mitenkään plussa tekijä, pikemminkin herättää epäilyksiä haluaako mies mitään muuta kuin seksiä. Nykyään kuulemma teinitytöt on lanseerannut termin "yleinen mies", näin se maailma muuttuu.

        Yleinen mies on varmaan sellainen, joka antaa taviksillekin. Panomies on sellainen joka panee vain tasokkaita naisia ja silloinhan kaikki tavikset ja muut vähemmän kuumat gimmat haluavat päästä tämän valkkaajamiehen panorinkeliin, koska se on samalla todiste heidän tasostaan ja kelpaamisestaan.


      • luulos vs tieto
        Marko Munamarko kirjoitti:

        Naiset tykkää miehistä joilla on ollut paljon panoja. Miehillä päinvastoin. Eivät halua mitään koko kylän panemaa. Se on kiusallista jos on tyttöystävänsä kanssa kaupungilla ja tulee vastaan näitä sen ex-panoja, jotka ovat maksusta päässeet työntelemään mulkkuaan hänen haarojensa väliin. Ja jos on ollut pidempään huorana, niin siinä on ehtinyt kymmeniä tai satoja asiakkaita olemaan ja todennäköisyys että näitä tulee vastaan on aika suuri. Minusta on ainakin kivempi ajatella, että tyttöystäväni ei ole antanut kalleinta namuaan joka toiselle tyypille niinkin helposta asiasta kuin rahasta.

        Jos on pitäny joka raolla käydä, niin ei kyl kelpaa. Se on kiusallista, jos aina pitää miettiä, että onkohan se tuotakin akkaa vähä laittanu..


      • Rinkeli kutsuu kirjoitti:

        Yleinen mies on varmaan sellainen, joka antaa taviksillekin. Panomies on sellainen joka panee vain tasokkaita naisia ja silloinhan kaikki tavikset ja muut vähemmän kuumat gimmat haluavat päästä tämän valkkaajamiehen panorinkeliin, koska se on samalla todiste heidän tasostaan ja kelpaamisestaan.

        buahaha :D Ja sitten kun herätään todellisuuteen tuolta sinun fantasiamaailmastasi niin ei kyllä tollanen yleismies kelpaa kenellekkään oikeasti tasokkaalle naiselle.

        Pikkuhuorat ja siiderivalaat sitten erikseen.


      • Oink 005
        Marko Munamarko kirjoitti:

        Naiset tykkää miehistä joilla on ollut paljon panoja. Miehillä päinvastoin. Eivät halua mitään koko kylän panemaa. Se on kiusallista jos on tyttöystävänsä kanssa kaupungilla ja tulee vastaan näitä sen ex-panoja, jotka ovat maksusta päässeet työntelemään mulkkuaan hänen haarojensa väliin. Ja jos on ollut pidempään huorana, niin siinä on ehtinyt kymmeniä tai satoja asiakkaita olemaan ja todennäköisyys että näitä tulee vastaan on aika suuri. Minusta on ainakin kivempi ajatella, että tyttöystäväni ei ole antanut kalleinta namuaan joka toiselle tyypille niinkin helposta asiasta kuin rahasta.

        Marko M. on sovinistisika.


      • Rinkeli kutsuu
        mis.sy kirjoitti:

        buahaha :D Ja sitten kun herätään todellisuuteen tuolta sinun fantasiamaailmastasi niin ei kyllä tollanen yleismies kelpaa kenellekkään oikeasti tasokkaalle naiselle.

        Pikkuhuorat ja siiderivalaat sitten erikseen.

        Niinhän juuri sanoin. Panomiestä ne kaikki tavoittelee, mutta panomiespä ei annakaan kuin harvoille ja valituille.


    • Samsonite82

      väittäisin, että 98% miehistä ottaa tuon todella pahalla. Itse olen sen verran asioita nähnyt jo, että ei muuttaisi omia tuntemuksia kovinkaan paljoa. Mieltä vaivaisi muutaman viikon, mutta kyllä siitä yli pääsisi

      • menneet on menneitä

        Mä kuulun sit siihen kahteen prosenttiin joita asia ei haittaisi. Mua ei asia jäis vaivaamaan edes muutamaa viikkoa, tuskin päivääkään. Mut mä hyväksyisin syrjähypynkin. Ja ei, en ole ätmi joka antaa kaiken anteeksi vain siksi ettei ketään muutakaan koskaan saisi, mulla ei vaan ole itsetunnon kanssa mitään ongelmia.


      • Kokekemusta piisaa
        menneet on menneitä kirjoitti:

        Mä kuulun sit siihen kahteen prosenttiin joita asia ei haittaisi. Mua ei asia jäis vaivaamaan edes muutamaa viikkoa, tuskin päivääkään. Mut mä hyväksyisin syrjähypynkin. Ja ei, en ole ätmi joka antaa kaiken anteeksi vain siksi ettei ketään muutakaan koskaan saisi, mulla ei vaan ole itsetunnon kanssa mitään ongelmia.

        Tuo väittämä, että miehet eivät hyväksy, on puppua. Tästä asiasta on ollut useasti keskustelua miesten keskustelupalstoilla, ja ainoa ongelma on se, että pelätään lähinnä, että joku entinen asiakas voi joskus virnistellä, jos sattuu tunnistamaan.

        Naisten makaamisesta monien miesten kanssa paheksuvat naiset, eivät miehet. Siveyden vahtiminen ja seksin kauhistelu on naisten hommaa.


      • kauan elänyt mies
        Kokekemusta piisaa kirjoitti:

        Tuo väittämä, että miehet eivät hyväksy, on puppua. Tästä asiasta on ollut useasti keskustelua miesten keskustelupalstoilla, ja ainoa ongelma on se, että pelätään lähinnä, että joku entinen asiakas voi joskus virnistellä, jos sattuu tunnistamaan.

        Naisten makaamisesta monien miesten kanssa paheksuvat naiset, eivät miehet. Siveyden vahtiminen ja seksin kauhistelu on naisten hommaa.

        Olet tasan oikeassa. Naiset ja uskovaiset kyttäävät toisten sänkypuuhia. Miehiä toisten asiat ei niin hirveästi kiinnosta, paitsi tietenkin uskovaisia.


      • KALLE KELLO
        Kokekemusta piisaa kirjoitti:

        Tuo väittämä, että miehet eivät hyväksy, on puppua. Tästä asiasta on ollut useasti keskustelua miesten keskustelupalstoilla, ja ainoa ongelma on se, että pelätään lähinnä, että joku entinen asiakas voi joskus virnistellä, jos sattuu tunnistamaan.

        Naisten makaamisesta monien miesten kanssa paheksuvat naiset, eivät miehet. Siveyden vahtiminen ja seksin kauhistelu on naisten hommaa.

        "Kokemusta piisaa". Ei pidä paikkaansa, kyllä miehet kehuskelevat ja uhoavat varsinkin siellä keskustelupalstoilla, mutta kun osuu omalle kohdalle, on toinen ääni kellossa.


    • ...

      Älä nyt ikinä ole niin yksinkertainen tyttö-hyvä, että kertoisit! Ei miestenkään tule kertoa menneisyytensä haamuista ja taustalla olevista ruokoista.

      Ei menneisyys kuulu suhteeseen, mennyt mikä mennyt, järvi ei soutamisesta kulu, joten kukaan ei häviä mitään.

      • uskollisuutta kiitos

        ... 7.4. 2013 07:26
        Älä nyt ikinä ole niin yksinkertainen tyttö-hyvä, että kertoisit! Ei miestenkään tule kertoa menneisyytensä haamuista ja taustalla olevista ruokoista.

        Ei menneisyys kuulu suhteeseen, mennyt mikä mennyt, järvi ei soutamisesta kulu, joten kukaan ei häviä mitään.


        Näin kommentoi ...
        Jahas! Vai ei miesten tule kertoa RUOKOISTAAN ELI OLEMASSA OLEVISTA LAPSISTAAN MITÄÄN??? Johan nyt mielipiteen lykkäsit!!!
        Ne ruokkolapset kun perivät isänsä siinä missä pariskunnan yhteisetkin lapset, niin niitäkö ei vaimolle kerrottaisi???
        En ole eläessäni tuollaista väitettä kuullut!!!
        Ehdottomasti REHELLISYYS on se, mihin joka ihmisen tulisI tähdätä ja itse kukin OMAAN rehellisyyten satsata!
        Ei ole KUMMALLEKAAN sukupuolelle mukava, jos entiset heilat/huorakumppanit tulevat kadulla vastaan, ja tosiasiassa moni puolisoista vaistoaa epärehellisyyden, vaikka ei sitä suoraan tietäisikään, mistä johtuu!
        Rehellisyys kannattaa AINA!

        Toisaalta - niin moni mies on huorissa käynneillään pettänyt vaimoaan, että NYT olisi ihan oikein miehille, että huoranaiset eivät paljastaisi miehille menneisyyttään vasta kun vuosien päästä!


    • Unohda koko juttu

      Miehet ei kertoisi. He eivät kertoisi tuosta eivätkä ostamastaan seksistä. Miehet ei kertoisi seksitaudeistaan, eivätkä pohtisi kahta kertaa ovatko saaneet taudin tai mitään, jos kortsu on unohtunut. He eivät käy edes testeissä kovin usein. Miehet ottavat rennosti, he eivät vaan välitä, koska "ei se mulla ole" ja koska mitä se tähän päivään kuuluu.
      Joten älä ole typerä, ÄLÄ kerro. Unohda koko asia, asiakkaasi tuskin tulevat kertomaan ja jos tulevat, voit sitten miettiä, mitä teet.

      Maailma ei ole sinivalkoinen eikä puhdas, ihmiset eivät ole rehellisiä eikä meistä kukaan kuulu taivaaseen.
      Unohda siis menneisyys, pidä niitä yhden illan juttuina ja elä elämääsi.

      (Ja tosiaankin, monet jakaa ilmaiseksi enemmän ja useammille (ja satunnaisemmin: kännissä, saaden ei-mitään jne...), kun pientä sivubisnestä pyörittävät maksulliset, joten miksi se sun tapauksesi olisi yhtään hävettävämpi? Enemmän mä niitä turhia juttuja häpeäisin, joillain niitä on jopa 100 ja yli. Pahempia horoja ne on, jos aletaan laskemaan, sanoi nyt kuka mitä tahansa.)

      • körppi

        "Miehet ei kertoisi. He eivät kertoisi tuosta eivätkä ostamastaan seksistä. Miehet ei kertoisi seksitaudeistaan, eivätkä pohtisi kahta kertaa ovatko saaneet taudin tai mitään, jos kortsu on unohtunut. He eivät käy edes testeissä kovin usein. Miehet ottavat rennosti, he eivät vaan välitä, koska "ei se mulla ole" ja koska mitä se tähän päivään kuuluu."

        Miks femakoiden pitää aina tulla levittämään myrkkyään aikuisten ihmisten keskusteluihin?


      • Sturisti

        Kertooko miehesi, että hän kävi nuorena lomamatkalla Thaimaassa?


      • kauan elänyt mies
        körppi kirjoitti:

        "Miehet ei kertoisi. He eivät kertoisi tuosta eivätkä ostamastaan seksistä. Miehet ei kertoisi seksitaudeistaan, eivätkä pohtisi kahta kertaa ovatko saaneet taudin tai mitään, jos kortsu on unohtunut. He eivät käy edes testeissä kovin usein. Miehet ottavat rennosti, he eivät vaan välitä, koska "ei se mulla ole" ja koska mitä se tähän päivään kuuluu."

        Miks femakoiden pitää aina tulla levittämään myrkkyään aikuisten ihmisten keskusteluihin?

        Älä muuta sano. Nämä naiset, jotka vihaavat miehiä :).

        Minä olen käynyt testeissä aina, kun olen alkamassa pysyvämpää suhdetta ja muutenkin, jos on aihetta epäillä.

        Kerran eräs kumppanini yritti syyllistää saaneensa kurkkuinfektionsa kullistani, johon totesin, että sitten vaan testeihin. Kävin, ja kullini oli puhdas, mutta sen naisen kita ei ollut.


    • 8 + 19

      Joo, ei kannata kertoa.

      Kannattaa tietenkin rakentaa suhde sen varaan, että mies ei sinua sietäisi sekunttiakaan, jos tietäisi totuuden.

    • JokainenTyylillään

      Mulle ainakin tommonen juttu olis pikkujuttu: Jokainen on pannu jotain aijemmin ja samanlailla siinä on menny lihaa piiloon,oli kumppaneita muutama tai useempi. Tuskin ketään täyspäistä muutenkaan kiinnostaa kumppanin aikasemmat suhteet jos tosissaan välittää.Enemmin pistäs miettiin jos toisella on ollut ihastumisen kautta petikavereita pitkä jono,semmonen peli nimittäin tulee jatkuun ennemmin tai myöhemmin.Sitäpaitsi ompahan temput opittu,eikä tarvi enään neuvoa. :)

    • the truth.

      Okei, nyt tarvii selittää pari asiaa kun ei ymmärretä.

      Se että nainen on ex huora on aivan ja täysin eriasia kuin se, että mies on käynyt joskus huorissa. Siis täysin eriasia.
      SIllähän ei käytännössä ole mitään eroa onko mies maksanut naiselle suoraan seksistä, vaiko pannut jotain humalaista bimpoa ilmatteeksi.
      Se että nainen on ex huora, joka on nussinut jokaista mätisäkkiä joka vain on sattunut setelitukon kanssa ovelle kolkuttamaan, on kyllä jo aikasta lailla kuvottava ajatus. Ei normaali mies halua ajatella, että vaimo on huora. Koska menneisyytesi ei kestä päivänvaloa, niin neuvoisin salaamaan asian...Tai ehkä hänellä on oikeus tietää.......
      Tuollaista naistahan ei voi pitää kovinkaan luotettavana parisuhdemateriaalina.

      • choose your destiny

        Tuo juuri, että panot ovat olleet ihan ketä vain joka on rahojen kanssa ovelle tullut tekee siitä hommasta vastenmielistä. Yhden yön jutuissa on sentään valittu ketä pitää panettavana.

        Mutta jos suhde on vakava, niin minusta sellaisessa ei tulisi olla isoja salaisuuksia. Todennäköistä kuitenkin on että mies ei tuollaista menneisyyttä hyväksy, mutta parhaimmillaan saattaa sen oppia hyväksymään jonkun kriisivaiheen jälkeen jos on riittävän rakastunut naiseen.


      • 11+5

        "SIllähän ei käytännössä ole mitään eroa onko mies maksanut naiselle suoraan seksistä, vaiko pannut jotain humalaista bimpoa ilmatteeksi."

        Panemiseen tarvitaan aina kaksi, jos nainen on huora niin sitten on myös se mies joka sitä panee. Sitä paitsi jos panee humalaista naista se menee helposti hyväksikäytön puolelle jos mies on selvänä. Olen ehkä optimisti kun ajattelen että seksi on kivempaa jos molemmat nauttii, ei niin että toinen makaa puoliksi sammuneena?


    • Miehen neuvo

      Parempi olisi olla kertomatta, mutta jos sinun on pakko kertoa, niin sitten on.

      Kalvaako salaisuus mieltäni niin, että lopulta et pysty olemaan hiljaa? Se olisi tyhmää, sillä empaattiseksi luulemasi mies saattaa jättää sinut, pilata suhteenne tai langeta kostoksi pettämään. Jos kerrot, kerro kun tunnette toisenne hyvin mutta ennen tärkeitä ratkaisuja kuten yhteen muuttoa. Sillä tavalla mies saa tehdä valintansa vapaasti ja vahinko on joka tapauksessa pienempi.

      Jos asia on sinulle kaukaista menneisyyttä eivätkä tutut tiedä, unohda itsekin äläkä vaivaa miestä menneellä.

      Tee siis ratkaisusi sen mukaan, miltä sinusta itsestä tuntuu. Älä siirrä vastuuta miehelle esim. uskomalla, että hänellä on "oikeus" tietää. Älä yritä vaivihkaa tiedustella miehen mielipidettä. Et saa rehellistä vastausta, ja mies alkaa pitää sinua outona. Joko kerrot tai et, ei mitään siltä väliltä.

    • putkiaivo m

      Kaikkea ei tarvitse kertoa menneisyydestään. Mutta jos sairastaisit herpes 2 tai kondyloomaa.tai muuta tarttuvaa sukupuolitautia-sinun pitäisi kertoa miehelle ja käyttää kondomia.Olethan käynyt ennen parisuhteenne alussa sukukupuolitautitesteissä.Olisi väärin sellaisen jättää kertomatta.

      • faktaa....

        muistakaahan kaikki kertoa jos olette huuliherpeksen joskus sairastanu. Sekin tarttuu alakertaan!!! Älä puhu pelkästä kakkosesta.

        Niin ja herpesvasta-ainetesti pitää olla toiselta otettu, moni on oireeton viruksen kantaja!!!!


      • purkaus
        faktaa.... kirjoitti:

        muistakaahan kaikki kertoa jos olette huuliherpeksen joskus sairastanu. Sekin tarttuu alakertaan!!! Älä puhu pelkästä kakkosesta.

        Niin ja herpesvasta-ainetesti pitää olla toiselta otettu, moni on oireeton viruksen kantaja!!!!

        Totta. 25% suomalaisista kantaa sukupuoliherpestä ja 60% huuliherpestä.

        Muistuttaisin, että molemmat ovat vaarallisempia, kuin miltä päälle näyttää. Esimerkiksi, jos nainen raskaana ollessaan saa primääritartunnan (eli siis saa ensimmäisen infektion viiruksesta) vauva syntyy hyvin suurella todennäköisyydellä vakavasti vammautuneena, voi myös kuolla epämuodostumien vuoksi.

        Myös alapäässä oleva herpes (sekä huuli että sukupuoli HSV1 ja HSV2) voivat olla normaalin alatiesynnytyksen esteenä, ja sektio on paljon vaarallisempi sekä lapselle että äidille.

        Minä sain 5 avioliittovuoden jälkeen ex-mieheltäni HSV2. Toinen aviomieheni hyväksyi asian. Sain vauvan tänä vuonna, ja hän joutui olemaan tehohoidossa 5 vuorokautta, koska minulla estolääkityksestä huolimatta herpes puhkesi synnytyksen aikaan.

        Eli, vähän tässä asiasta poikettiin, mutta pointtini on tämä : Jos on harrastanut suojaamatonta seksiä, on moraalinen velvollisuus testata itsensä, ennen uuden suhteen aloitusta. Sen lisäksi on moraalinen velvollisuus kertoa partnereilleen mahdollisista tartunnoista. Ja kolmanneksi, älkää hyvät naiset jakako itseänne ilmaseks tai edes rahasta. Länsimaissa on tultu siihen pisteeseen, että monet naiset jäävät tahtomattaan vanhoiksi piioiksi, koska miesten ei enää tarvitse "ostaa koko lehmää saadakseen maitoa". Elkääkä tulko sanomaan, että olette vapaita ja itsellisiä naisia, suuri osa minunkin nelikymppisistä kavereistani haluaisi oikeasti avioon ja saada perheen, mutta biologinen kello on tikuttamassa kovaa vauhtia ja suhteet ovat vain lyhyitä suhteita, joissa miehet hakevat tyydytyksen fyysisille tarpeilleen.


    • kaukoooooo

      Älä kerro ei asia kuulu muille kuin sinulle itsellesi.

      • hewa

        Älä kerro jos ei nyt niin myöhemmin rupee kaveriasi kaalvamaan asia,ja eipä se mummona ole kivaa kun, munaton vaari päkättää asiasta.


    • banskulaattori

      Eipä ole kirjoittaja toosaansa rahasta jakanut. Keskustelun sytykkeeksi pyöritti sen tavallisen tarinan.

      • trolololololllooo

        Ajattelinkin jo, eikä kukaan sano, että provohan tämä aloitus on.


    • rrrr rrrrrrr

      Sinuna en kertoisi. Mitä nainen ajattelisi jos tietäsisi parisuhteessa miehen ostaneen seksiä??

    • Hyi helvetti

      Kannattaa kertoa heti. Kovin moni ei huoraan koskisi ja jos asia myöhemmin tulee ilmi, tulee erosta sitäkin riitaisampi. Sukupuolitauti ainakin on taattu jos on ollut monia panoja. Olisi varmaan kannattanut miettiä ennen kuin rupesi saastuttamaan itseään. Seksihistoria on ja pysyy.

    • sari211

      Menneisyys on menneisyyttä. Elä tässä ja nyt ja nauti siitä. Mies voi muuttaa ikävä kyllä näkemystään sinusta jos kerrot. Eli jos mies ei saa sitä muualta tietää niin älä kerro. Hyvää jatkoa sinulle:)

      • 2+20

        Siis oikeasti, ajeletko sä autollakin kännissä ja niin kauan kuin et siitä jää kiinni niin olet ajattelet olevasi lainkuuliainen ihminen. Kerran rattijuoppo on aina rattijuoppo vaikkei sitä enää koskaan tekisikään.


      • Jeesa
        2+20 kirjoitti:

        Siis oikeasti, ajeletko sä autollakin kännissä ja niin kauan kuin et siitä jää kiinni niin olet ajattelet olevasi lainkuuliainen ihminen. Kerran rattijuoppo on aina rattijuoppo vaikkei sitä enää koskaan tekisikään.

        Ei logiikan häivääkään !
        Mutttqa sun kannattaa lopettaa tuo kännissä ajelu.


      • Voi sari, sari...

        "Menneisyys on menneisyyttä. Elä tässä ja nyt ja nauti siitä. Mies voi muuttaa ikävä kyllä näkemystään sinusta jos kerrot. Eli jos mies ei saa sitä muualta tietää niin älä kerro. Hyvää jatkoa sinulle:) "

        Niin, mies voi ikävä kyllä muuttaa näkemystään totuudenmukaisempaan suuntaan, jos hänelle kertoo totuuden. Älä siis kerro totuutta, vaan anna miehen elää valheessa. Tässä oli sinun kultainen neuvosi toisin sanoen.

        Kannattaa tietysti elää tässä ja nyt ja nauttia elämästään. Mutta: menneisyys on osa nykypäivää. Ei sitä pääse pakoon. Jos siis haluaa elää tässä ja nyt ja olla onnellinen, on hyväksyttävä menneisyytensä. Ja kumppaninsa menneisyys. Tuollainen ehdottamasi amnesiaelämä on ehdottomasti tuhon tie.


    • esaiasko

      Oletko siis myynyt pimperoa ? häpeä.omaaa tavavaraasi olet myynyt,mutta turha siitä on nyt katua.
      Jos jäät joskus kiinnni niin kenkä onselvää.

      • esaiasko

        Lisäksi,luuletko itsestäsi liikoja?


    • Jos et kerro niin se todistaa että olet huora ja jatkat toimintaasi vielä tarpeen vaatiessa.Ja todellakin kukaan huora ei saa rahaa niinkään paljoa kerrasta joka on johtanut ilotyttöjen kasvavaan armadaan netissä.Naiset ovat säälittäviä kun luulevat hyötyvänsä pornografiasta yms ylitarjonnasta sillä totuus on että hyväksikäyttö ja mielenterveysongelmat lisääntyvät.Olet huora jos et kerro totuutta.

      • Jeesa

        Kertomattakin olet idiootti marcus ressukka.


      • Jeesa kirjoitti:

        Kertomattakin olet idiootti marcus ressukka.

        huora sä olet säälittävä kännynnäprääjä idiootti!!!


    • kilipukki

      Joku sanoi että pitää olla rehellinen ja kertoa!
      Eihän se ole mitään epärehellisyyttä jos ei kerro jotakin asiaa.Epärehelliseksi se muuttuu vasta sitten jos kysyttäessä valehtelee päin naamaa.

    • hope4

      Miksi kertoa..Hänen vuokseen,sinun,teidän...tulevaisuuden.
      Meillä kaikilla (lähes) on asioita jotka mielellään pitää omana tietona ,ehkä sen takia ettei vahigoita toista,vaaranna työpaikkaa etc.
      Tekstistä päätellen asia vaivaa sinua,mutta se on osa sinun mennyttä elämää ja sinne se kuuluukin. Tämä on mielestäni sellainen juttu ,joka kuuluu sinne menneisyyteen.Tämä ei ole "juttu"joka on tapahtunut tässä ja nyt ja loukannut toista ja toisen omanarvontuntoa ja josta pitäisi kertoa..ei..se oli ja se meni,nyt jatkan ja käännän seuraavan sivun elämässäni...

      • 1520

        "..ei..se oli ja se meni,nyt jatkan ja käännän seuraavan sivun elämässäni..."

        Ei se todellakaan näin mene.


    • alpo4

      Parempi jättää kertomatta ja painaa menneet unholaan , järvihän ei soutamalla kulu .

    • ei missään nimessä

      "Pitääkö kertoa myyneensä seksiä??"

      Ei pidä koska Jumalaa ei ole olemassa. Koska Jumala on mielikuvitusolento, ei meidän tarvitse toimia siten miten Jumala haluaa ja tämän vuoksi saamme toimia juuri niin kuin itse haluamme!

      Vai tarkoititko sitä että sinut tuomitaan maanpetturina jos valehtelet oman maan kansalaiselle? Eihän se prostituutio tietenkään ole maanpetturuutta, mutta valehtelu on. Eiköstä vain jookosta?

      • kova ev.lut

        Ismien kannattaja tuli riehuun, te ateistit olette jo vaarallisempia, kohta kuin vyöpommi liiveihin tuhannen neitsyen nimeen vannova parrakas kaveri lentokoneen ohjaimissa.

        PS: Todista minulle, että jumalaa ei ole.

        Jos et pysty todistaan pidä turpasi kiinni.


      • Jeesa
        kova ev.lut kirjoitti:

        Ismien kannattaja tuli riehuun, te ateistit olette jo vaarallisempia, kohta kuin vyöpommi liiveihin tuhannen neitsyen nimeen vannova parrakas kaveri lentokoneen ohjaimissa.

        PS: Todista minulle, että jumalaa ei ole.

        Jos et pysty todistaan pidä turpasi kiinni.

        Taas näitä lerppu-ressukoita täällä !


      • Vaarallista porukkaa
        Jeesa kirjoitti:

        Taas näitä lerppu-ressukoita täällä !

        Taas näitä sokeita ismien kannattajia, fasismi, sosialismi, ateismi...Kaikki sokeita yhden liikkeen edustajia.

        Ps. Todista minulle, että jumalaa ei ole. Odotan edelleen väitteellesi todisteita, en olettamuksia.


    • Nöin

      Kuuntele sydäntäsi ja tee sen mukaan.

    • joku vaan

      on hyvä että on maksullisia naisia olemassa, koska on niitäkin jotka ei muuten saa seksiä.. mun mielestä suomeen pitäs laillistaa ilotalot niin kuin saksassakin..

    • nou ei

      Jokaisella on jotain salaisia asiota!Älä kerro.Jos haluat hänet pitää jäljellä!!!

    • Ohi on

      Kuka huoran kanssa seurustelisi? On sitten nykyinen tai entinen..

      • elämää

        Olen huora ja olen aviossa, meillä on kaksi lasta, 8v. ollaan nyt eletty ja hyvältä näyttää. En siis salaile/salaillut


    • EN heitä kiveä.

      Ei minun mielestäni tarvitse kertoa ja unohda tyttö hyvä jo koko vanha asia. Menneet on menneitä ja tilanne oli sinulla sellainen, ettet muuta voinut. Ymmärrän hyvin tilanteen ja en tuomitse, ei meillä kenelläkään muullakaan ole puhtaita jauhoja pussissa. Joten, tyypit jotka täällä uhoaa jostain h****sta, voisivat olla hiljaa. Kuka voi heittää ensimmäisen kiven?
      Mutta, ihminen joka on kokenut kovia, ja nähnyt muutakin kuin oman napansa, ei ole niin herkkä tuomitsemaan muita. ANNA ASIAN OLLA!

    • ajannuolija

      Petät itseäsi ja poikaystävääsi jos et kerro. Olet valehtelija.

      Totuus tulee ilmi joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella.

      Se, että olet ollut maksullinen nainen on varmasti kynnyskysymys sille tuleeko liittonne jatkumaan vai ei. Se riippuu täysin kumppanistasi ja siitä kuinka hän suhtautuu. Olen melko varma, että kumppanisi silmissä luotettavuutesi putoaa joka tapauksessa nollaan.

      Voisi sanoa, että itsepä olet soppasi keittänyt. Se on hyvin ikävä homma varsinkin, jos tunnet löytäneesi hyvän elämänkumppanin. Vastapuolesi ei ehkä omasta mielestään sitten olekaan löytänyt moista, varsinkin kun hän joskus tulee tietoiseksi menneisyydestäsi.

      Se, että jotkut _miehet_ käyvät maksullisissa - niin väärin kuin se joidenkin mielestä onkin - ei poista sitä faktaa, että sinä _olet_ollut_ maksullinen_. Toisin sanoen: on eri asia ostaa kuin myydä. Asia on sinäänsä outo, että harvempi mies pitää vapaaehtoista seksin myyntiä laittomana tai vääränä, mutta juuri kukaan ei halua entistä prostituoitua elämänkumppanikseen.

    • busted1

      Heh. Nythän on kunnon meininki. Luulin että oma mujia on ollu lortto ku on yli 50 äijää takana mutta joku roti näissäki hommissa. Ootko miettiny jos tuo tulee jotain toistakautta esille? Onko parempi kertoa ite vai se että miehes paras frendi ilmottaa asiasta sun miehelles?

    • ~cissi~

      Jos miehiltä vaan naiset ostaisi seksiä, niin arvaa möisikö joka poika? Mutta kun asia on nyt näin päin, niin vaikeahan se on hyväksyä. Tosin jossain syvällä mielensä sopukassa tuomitsevakin mies joutuu myöntämään, että fiksu tyttö, kun ymmärsit irtorahat ottaa pois kuleksimasta.

      Älä ainakaan itseäsi mistään syytä. Useimpien naisten pää ei kestä seksin myyntiä. Jos sinun on kestänyt, niin kestää se olla kertomatta asiasta miehellekin.

      • Dino Rex

        "Tosin jossain syvällä mielensä sopukassa tuomitsevakin mies joutuu myöntämään, että fiksu tyttö, kun ymmärsit irtorahat ottaa pois kuleksimasta."

        Voit kysyä vaikka isältäsi tai veljeltäsi että myisivätkö itseään... ehkä palauttaa sut maan pinnalle siinä ettei me miehet ihan niin pimeitä olla kuin naiset joskus kuvittelee.


      • ~cissi~
        Dino Rex kirjoitti:

        "Tosin jossain syvällä mielensä sopukassa tuomitsevakin mies joutuu myöntämään, että fiksu tyttö, kun ymmärsit irtorahat ottaa pois kuleksimasta."

        Voit kysyä vaikka isältäsi tai veljeltäsi että myisivätkö itseään... ehkä palauttaa sut maan pinnalle siinä ettei me miehet ihan niin pimeitä olla kuin naiset joskus kuvittelee.

        Mikä tarkalleen ottaen sinusta tuossa olisi "pimeää", niin etteivät miehet sitä harrastaisi?


    • eesausko

      Miksi täällä viestejä poistetaan joissa ei ole mitään hävytöntä.
      Taitaa suoli24 pistää omaa provakationta pistää.etusivulle.

      • eesausko 2

        Miksi täällä viestejä poistetaan joissa ei ole mitään hävytöntä.
        Taitaa suoli24 pistää omaa provakationta pistää.etusivulle.


    • tylsämoralisti

      Mitä aikaisemmin asiasta kertoo, sitä helpompi miehen on tehdä johtopäätöksensä. Jos hän jo ehtii sitoutua naiseen, joka on myynyt itseään, hänen on vaikea lähteä suhteesta, vaikka asia häiritsisikin. Etukäteen ei tietenkään voi tietää, millainen taakka tuosta menneisyydestä muodostuu. En voi ajatella kaikkien puolesta, mutta arvelisin, että harvaa suhdetta moinen menneisyys elähdyttää.

      Asioistaan edes jotenkin huolehtivaa ei Suomessa jätetä kuolemaan kylmään tai nälkään, joten minun olisi erittäin vaikea hyväksyä mitään selitystä moiselle rahantarpeelle. Väistämättä kävisi mielessäni, että taisi vähän tehdä mieli, ja mahtaakohan tehdä vastakin.

      Voihan se olla, ettei totuus tule ilmi. Usein luurangot löytyvät kaapeista, koska salailija tuntee ylivoimaista tarvetta kertoa niistä. Käry käy, kun tunnustaa asian salaisuutena parhaalle ystävälleen, joka kertoo sen eteenpäin salaisuutena jollekin, joka kostoksi paljastaa koko jutun. Toinen vaihtoehto on, että menneestä on koitunut asioita, jotka vaikuttavat elämään konkreettisesti yhä. Jos et kerro, varaudu siihen, että et sitten kerro ikinä. Silloin voit varautua myös siihen, että salaisuuden pitäminen voi olla pahuksen paljon vaikeampaa kuin miltä nyt tuntuu.

      Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Minun ehdotukseni on, että kerrot menneisyydestäsi, pyydät anteeksi ja kysyt, vieläkö mies haluaa olla kanssasi. Voihan se olla, että hän haluaa, koska pitää menneitä menneinä.

      Niille, jotka pohtivat ryhtymistä maksulliseksi, ehdottaisin kyllä vielä uutta harkintaa. Parikymppinen tyttö kuuluu tekevän noilla hommilla hyvät rahat, mutta elämä jatkuu ilotytön uran jälkeenkin. Prostituoitujen - tai itsensä prostituoineiden - tukipalvelut ovat syntyneet tarpeeseen. Seksuaalisen seikkailun vaikutukset itseensä tietänee vasta jälkikäteen. Ja valitettavasti asia ei ole niin, että voimme vaatia tulevia kumppaneita suhtautumaan menneisyyteemme aivan kuin se ei mitenkään vaikuttaisi. Me emme edes itse tiedä, kuinka menneet vaikuttavat itseemme, mutta kukaan meistä ei aloita uutta suhdetta puhtaalta pöydältä. Jo se, kuinka isämme ja äitimme kohtelivat toisiaan, muokkaavat mielikuvaamme parisuhteista.

      Järki käteen: maailmassa on naisia, joiden pitää myydä itseään saadakseen edes ruokaa. Maailmassa on naisia, joita myydään muiden ihisten ahneuden vuoksi. Joskus jopa entiset ilotytöt myyvät nuoria naisia. Miettikää nyt vielä kerran, olisiko sittenkin fiksumpi hoitaa taloutensa ja seksuaalisuutensa jotenkin toisin.

    • salaisuus3

      Missään nimessä et kerro, pidät salat lopunikääsi ja jos joku huomauttaa et tiedä asiasta mitään

      • 11+16

        Älä kerro. Menneisyytesi on sinun. Varaudu kuitenkin, jos joku tunnistaa sinut ja vihjaa asiasta kumppanillesi. Silloin et tiedä mitään. Päästä menneisyydestäsi itse irti ja elä tässä päivässä. Et ole pettänyt kumppaniasi, koska ette silloin seurustelleet.
        Mies ei tule hyväksymään asiaa.


    • H U O R * A

      Kaikki naisethan ne on...

    • i090 +9d ´---- 8

      Oi te ilotytöt. Hyig teitä. Sitten näyttelette koskematonta pitkine punaisine kynsineen ja sotamaaluksineen. Toki miehen pitäisi nähdä mikä lutukka olet.
      Sä tarviset vain isoa mulkkua.

    • Uusi alku.

      Menneet on menneitä , "unohda itsekkin". - elä tätä päivää ja nauti uudesta rakkaasta ja elämästä , -uusin purjein !

    • jjj5

      Älä kerro.

      Huolehdi testit.

    • Poikavaan

      Eiks tollasen voi pyyhkiä vaan muistista ja jatkaa elämää ja nauttia :) .. jos ei niistä vanhoista asiakkaista tule haittaa ..

      • Muistinmenetys

        Suosittelet siis muistinmenetystä?


    • realistikko

      Jäät kiinni joka tapauksessa, sillä joku asiakkaasi käräyttää sinut - ennemmin tai myöhemmin.

      Toinen on, että sinulla on joka tapauksessa vähintään herpes ja visvasyylät, ja tartutat ne mieheesi joka tapauksessa.

      • ari kuppamuna

        onko hienompaa olla jotenkin "asiakas" kuin huora. joku kertoo joo, tekee tyhmän vain itsestään


    • *...'

      Itse en kertoisi. Ainostaan sitten mainitsisin asiasta, jos olisi mahdollista että asia tulisi muuta kautta ilmi, esim. joku asiakas tunnistaisi jne...

    • Elämä on

      Tee niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän. Haluaisitko sinä että asia sinulta salattaisiin? On miehiä, jotka hyväksyy menneisyytesi, on miehiä jotka eivät hyväksy. Jos nykyinen miehesi ei sitä hyväksy, löytyy mies, joka hyväksyy. Mutta turhaan kannat tätä salaisuutta koko elämäsi, joskus jossakin voi tulla tuttu vastaan joka sen kertoo ja kaikki on menetetty. Selvitä mitä mieltä miehesi on jos hän seurustelisi sellaisen naisen kanssa, sitten tiedät miten toimit.

    • Äly hoi

      Kun olet jollekin myynyt seksiä niin kyllä tuollaiseen kauppaan kuluu vaitiolovelvollisuus. Ainoa mistä nyt vastaat on se että et levitä sukupuolitauteja. Yleensä ammattiliset ei levitä tauteja vaan osaavat tehdä turvaseksiä.

      Sitten korostan sitä että olet tehnyt arvokasta työtä. Miehelle on erittäin tärkeää että joskus pääsee harjoittamaan turvaseksiä naisen kanssa. Väitän että moni on tullut hulluksi kun ei ole päässyt. Siitä sen huomaa että kun autolla on ajelemassa pois ilotytön vastaanotolta niin ei kiihdy vaikka minkälainen kaahari kiilailisi eteen. Ajattelee vain että tuo on vasta menossa sinne mistä minä olen jo tulossa.

      Toivon hartaasti etteivät saa sitä seksinkieltolakiaan eduskunnassa lävitse. Seurauksista kärsisivät myäs aseseksuaalit, lesbot, vanhukset, lapset yms. Ne jotka eivät tuollaisia palveluita tarvi.

      • Jeesa

        Asiaa !
        Tässä melko monelle kirjoittajalle mietittävää ja
        jokainen Suvaitsevainen Ihminen on Aina yhtä arvokas, muistakaa se!


    • Yks Miäs

      Jos tuo sun tarinasi on totta, niin vähän ihmettelen että kerrot sen tällä palstalla ja pyydät kommentteja. Lienee aika selvää, että saat täällä lähinnä törkyä naamallesi. Mä olen sitä meiltä, että jos se mies rakastaa sua ihan todella, niin menneisyytesi ei ole ongelma pidemmän päälle. Ensin voi tulla järkytys jota pitää vähän prosessoida, mutta ajan mittaan siitä pääsee yli.

      Meillä jokaisella on menneisyys. Siihen mahtuu sellaisia asioita joista emme voi olla pelkästään ylpeitä, mutta toisaalta niitä ei enää jälkikäteen muuteta millään, joten ainoa mahdollisuus on jatkaa elämää eteenpäin.

      Valiettavasti meidän ugrilaisessa kulttuurissa rakastetaan toisten tuomitsemista ja kivittämistä. Kun itse ollaan muka niin täydellisiä.

      Pää pystyyn vain nainen. Sä olet varmasti ihan hyvä ihminen.

      • kauan elänyt mies

        Viisaasti sanottu. Ihmettelinkin miinuspeukkujen määrään. Realismi ei taida olla suosioissa näillä palstoilla, mutta lynkkaaminen on. Voi voi :(.


    • Mies302

      KERRO!

      Minä haluaisin kuulla tuollaisesta asiasta jo suhteen alkuvaiheessa ja päättää jatkosta sen jälkeen. Jos asia jostain syystä tulee ilmi vuosien seurustelun jälkeen, se voisi olla vielä kovempi pala purtavaksi. Tuollaisen asian salailua olisi kenties mahdoton antaa anteeksi.

    • Minun mielestäni tuolla seikalla ei ole yhtään sen enempää merkitystä kuin että olisi ollut paljon aikaisempia seksisuhteita, yhdenyönjuttuja tai sinkkuseksiä. Olennaista on se, ettei voimassaolevaa avioliittoa, avosuhdetta tai seurustelusuhdetta petetä.

      Itse asiassa uskon, että hyvin monetkin suomalaiset Helsingin yöelämässä tiheään pörräävät sinkkunaiset ovat jossakin vaiheessa harjoittaneet tuota samaa, ainakin suurempi osa on kuin puhuu siitä ääneen. Mutta ehkä jossakin vaiheessa ihmiset alkavat tulla enemmän "kaapista ulos" seksipalveluiden oston ja myynnin suhteen, etenkin, kun nykyään laki uhkaa tämän seikan osalta maassamme kiristyä.

      • Jeesa

        Kyllä siinä mies on jo ittensä pettänyt jos nainen haluaa suhteessa ollessaan mennä vierailulle. Ja ketä se nainen pettää? ei yhtään ketään. Sen olet oppinut pyhäkoulussa jostakin ikivanhasta satukirjasta.
        Elämässä ei ole syntiä tai muuta, shit'iä, on vähän heikommin valmisteltuja päätöksiä ja tekoja.
        tekopyhät Syntiset pysykööt kotona, minä menen ulos nauttimaan elämästä Naisten kanssa.


    • Gammeli Starbu

      Älä kaveraa mitään koko jutuista kun kerran hyvin menee . Miksi rupeaisit järkkäämään itellesi vaikeuksia . Tuskin ne pokat vastaan tulee ,jos tuleekin niin tuskin hölisevät mitään jos hittaavat et sulla on starbu messissä.
      Aikoinaan kun rupesin stylaa niin froogasin gimmalta et ,ootko antanu monelle ennen muo ? Hän vastas . Kahdelle yhdelle sun toiselle .Kimpassa ollaan vieläkin takana yli 40v . On se kliffaa kun mennää Kinaporii skrudaa ja joraa nii rollaatori jengi huutaa muijalle . Moi sä oot vieläkin ihan Vivien Leightin näkönen.

    • maisteri3

      Missään nimessä ei kannata kertoa, koska asia ei kuulu kenellekään muulle kuin sinulle. Paitsi jos haluat lopettaa suhteen, niin sitten.

      Muuten ei ole mitään syytä.

      Onnea elämällesi ja rakkaudellesi!

      • kylli täti

        Miehet jotka ostavat seksiä, voisivat katsoa peiliin, ei "huoraa" parempi. pahempia ovat!!!!!!!! eivät saa ilmaiseksi edes seksiä


      • Jeesa
        kylli täti kirjoitti:

        Miehet jotka ostavat seksiä, voisivat katsoa peiliin, ei "huoraa" parempi. pahempia ovat!!!!!!!! eivät saa ilmaiseksi edes seksiä

        Naiset jotka haluavat auttaa ja olla tasa-arvoisia ovat parhaita ihmisiä ikinä.
        Kyllä Kyllillä' on paljon opittavaa elämästä. Sinä voit ittesi ommella umpeen.
        Mies ja Nainen on tarkoitettu yhteyteen keskenään.


    • phillippi

      No siis... toimitushan nää kaikki jutun juuret tänne keksii, mutta jos kellä tällainen nyt kohdalleen sattuis, niin ei nyt sentään tämmöisiä asioita kenellekään pidä kertoa! Ei koskaan, nämä viedään omana tietona mukanaan mullan alle sit joskus... Ihminen muuttuu elämänsä aikana, teot eivät!

    • Ron Jeremy

      Joskus vanhaan aikaan oli sellainen sanonta että "entisestä huorasta saa parhaan vaimon." Kai tuo vieläkin paikkansa pitää vaikken osaa sanoakaan että miksi se entinen huora on parempi vaimona kuin ei pilluaan kaupannut nainen.

    • älä kerro

      , huonolla hetkellä miehesi kyllä tulee siitä aivan varmasti huomauttamaan ja aika pahasti...jokaisella ihmisellä pitää olla salaisuuksia (minullakin, paneskelen välill naapurin rouvaa).

      • Mummeli.

        Tietenkään ei pidä kertoa.
        Menneet on menneitä.


      • Jeesa

        Onneksi erosin.


      • Kukamenneitämuistaa
        Mummeli. kirjoitti:

        Tietenkään ei pidä kertoa.
        Menneet on menneitä.

        Se on just näin. Niinku toi naapurin rouvan paneskelijakin: joka kerta kun hän on käynyt kiksauttamassa ko, rouvaa, se on mennyttä. Miksi siis huolia menneistä. Ja taas voi seuraavan kerrankin käydä vähän kylässä, kun tietää, että sekin on kohta mennyttä ja menneitä ei kannata muistella, saati kertoa. Siinä on niinku ikuinen vapaudu vankilasta -kortti handussa.


      • Kukamenneitämuistaa
        Mummeli. kirjoitti:

        Tietenkään ei pidä kertoa.
        Menneet on menneitä.

        Se on just näin. Niinku toi naapurin rouvan paneskelijakin: joka kerta kun hän on käynyt kiksauttamassa ko, rouvaa, se on mennyttä. Miksi siis huolia menneistä. Ja taas voi seuraavan kerrankin käydä vähän kylässä, kun tietää, että sekin on kohta mennyttä ja menneitä ei kannata muistella, saati kertoa. Siinä on niinku ikuinen vapaudu vankilasta -kortti handussa.


    • xvbsdfn

      Sairaita ihmisiä nuo jotka kannustavat salaamaan asian.
      Avoimuus on KAIKKEIN tärkein asia onnellisessa parisuhteessa.
      Mitä siitäkin tulisi kun loppu elämäsi ajan jäisit miettimään että rakastaisiko miehesi sinua jos tuntisi sinut oikeasti.
      Itse en voisi kuvitellakaan ettenkö paljastaisi jokaista haamua menneisyydestäni tulevalle tyttöystävälleni. En halua naista joka rakastaa valhe-minua. Haluan naisen joka rakastaa minua kaikista vioistani huolimatta.

      • Jeesus_666

        Mitä oikeasti tuntemista se muka on, kaikilla on menneisyys eikä se määrittele sinua ihmisenä. Eikä se ole mikään valhe-minä jos jättää jotain kertomatta. Kaikki kertovat valkoisia valheita se joka muuta väittää valehtelee.

        Kaikkea vaan ei kannata kertoa.


      • jösses
        Jeesus_666 kirjoitti:

        Mitä oikeasti tuntemista se muka on, kaikilla on menneisyys eikä se määrittele sinua ihmisenä. Eikä se ole mikään valhe-minä jos jättää jotain kertomatta. Kaikki kertovat valkoisia valheita se joka muuta väittää valehtelee.

        Kaikkea vaan ei kannata kertoa.

        "kaikilla on menneisyys eikä se määrittele sinua ihmisenä. "

        Kyllä se nyt vaan aika pitkälle määrittelee. Vai syntyykö ihminen joka hetki uudeksi ihmiseksi? Me olemme menneisyytemme summa. Pitää vaan yrittää kestää se, että teemme paljon paskojakin asioita ja että sekin kertoo meistä jotain. Ja että emme tekojemme takia voi kelvata kaikille. Vai onko sinusta niin, että vain hyvät jutut lasketaan?


      • kauan elänyt mies

        Jokainen menneisyytesi asia, jota kadut on vika sinussa????


    • Ei maksulla

      Valitettavasti tulevaisuutesi ei näytä hyvältä - vaikka olisi kuinka ymmärtäväinen mies. Itse ainakin taluttaisin ovelle ja toivottaisin hyvät jatkot, ikävää mutta näin on.

      • liisakki

        älä kerro.


    • ajomeis ei kiirehdi

      ei kannata kertoa tosin siinä vaiheessa kun anaaliyhdynnästä vedät paskasen mulkun mällit kitalakeen voi ukko alkaa kyseleen että mistä noita olet oppinut voi olla että arvaa sitten mitä on tullut tehtyä kun tilillä on satadonaa ylimääräistä ja labor minorit ovat muuttuneet labor majoreiksi

      • tavistyttönen

        Mitkä helvetin pikku-synnytykset ja isot synnytykset? Ei pitäis käyttää hienompia sanoja ku osaa...


    • mie vain

      Elä kerro, mutta pidä miehes arvossa. Elä ala sellaiseksi normi läskiperse valittaja pihtari ämmäksi, joka natkuttaa vaikka ukko olisi siivonnut ja laittanut ruuan. Anna ja ota miehesi. Sitä hän arvostaa sitä että haluat häntä.
      En minä halua tietää nykyiseni edesmenneitä touhuja kovinkaan tarkkaan, mutta jos ilmenee että jotain vilppiä on suhteemme aikana tapahtunut niin se on samantien moro ja tiedän kumpi menettää enempi...

    • NouHätä!

      Itsekkin olen myynyt, en ole kertonut, ja ihan normaalia elämää elelen tyytyväisenä. Kuten joku täällä jo totesikin, koen itse asiassa auttaneeni montaa miestä. Huora on naisvihaajien sana, seksipalvelut on se oikea. Toivottavasti kivikautiset asenteet alkaa täällä joskus muuttumaan.

      • cgndgn

        Jos kerran olet sujut asian kanssa, niin miksi et sitten kerro asiaa miehellesi? Onko miehelläsi myös ns. kivikautiset asenteet? Onko hän myös naisvihaaja joka käyttää seksipalvelujen tarjoajista nimitystä huora? Vai miksi ihmeessä et kerro hänelle?
        Miksi ylipäänsä olet miehesi kanssa, jos hän ei arvosta aitoa sinua, vaan pelkästään sitä naista joka hän luulee sinun olevan?


    • Axe63

      Mies ei ole ansainnut sinua, jos tästä hyvästä sinut jättää.

      • hooroperse

        Ite en huoran kanssa alkas olee, sen tähden älä kerro


      • että näin
        hooroperse kirjoitti:

        Ite en huoran kanssa alkas olee, sen tähden älä kerro

        Tä? oishan se siltiki huora vaikka sinä et sitä tietäisi


    • ainok.

      OLE HILJAA.

    • Jeesa

      Menneisyyttä et voi muuttaa, elä siis tätä hetkeä tietoisena sen hauraudesta joka kuitenkin joskus loppuu.
      Jos vielä tarvitsette lisää rahaa sovi miehesi kanssa siitä mihin haluat ne panna. Vaikka yhteiseen elämään.
      Kukaan ei toista koskaan voi omistaa.
      Näitä pikkusieluja jotka sulle täällä moralisoi, on Suomi pullollaan.
      Elä oma elämäsi miten parhaaksi katsot.

    • EL. ak:IM

      Skeleton Girl

      Elä kerro. Itse jätin yhden naisen vastaavassa tilanteessa. En olisi tehnyt niin, nyt, kun olen aikuistunut. Saisin olla iloinen hänen seurastaan nykyään.

    • M-37

      Nääh! Aikuinen kestää huoraamisen historian. Tulee se elekielenä vastaan jokapäiväisessä elämässä kuitenkin. Alitajuntaisesti se kaverisi tietää sen homman.

    • niin kävi !

      Jätä vaan kertomatta ja luota tuuriisi. Mutta jos kaverisi kuulee sen ulkopuolisilta, niin mitäs sitten tapahtuu? Se on adjös.

    • fogster

      Älä kerro että oot myynyt persettäs. Tulee vaa kaikille paha mieli.

    • kymppi

      Älä kerro, pidä asia omana tietonasi. Ei kannata kertoa tuollaista, mitä mies ei todennäköisesti ymmärrä.

    • xvndn

      Itse ottaisin mielummin naisen joka on myynyt itseään, kuin sellaisen joka on ilmaiseksi jakanut itseään kaiken maailman pelimiehille.

      • jep4

        Näin muuten on. Paljon parempi kun on myynyt kuin antanut muuten vain. minusta muutoinkin jos harrastaa paljon irtosuhteita kannattaa mieluummin ottaa rahaa rahana, ei juomana, alkoholijuomana vaan ihan kunnon rahaa ja kyllä miehetkin voivat ottaa rahaa ja myydä itseään naisille.


    • Kanata kerro. Sinä voi tuntu parempi joss kerro. Oma vika joss suhtteet loppu tähän syystä.

    • Krita1

      No,hei miksi sun tarviis kertoo,mennyt on mennyt takas et saa tehtyjä.Elä vain tässä ja nyt.Vai oletkos hieman narsisti,jotta voit kehua saaneesi muitkin kuin tämän nyt ja tässä.Ei kannata

    • unohda koko asia

      Pidä omana tietonasi. Entinen on entistä. Jos sattuu että asia tulee joskus esille jossain yhteydessä, voit kuitata ne kuuluu elämäsi "pimeään aikaan", josta et voi puhua etkä voi edes muistella, koska se oli niin pahaa aikaa. Tekeydyt ikäänkuin uhriksi. Ellei mies ymmärrä, anna hänen mennä. On paljon ihmisiä joiden aikaisemmat elämät eivät kestä päivänvaloa.

      Mutta miksi asia tulisi joskus "päivänvaloon". Unohda itsekin entinen ja jatka elämääsi. Synkät salaisuutensa voi jokainen pitää itsellään. Eri asia on miten ne itselleen sovittaa. Naisena ymmärrän hätäsi ja tuskasi ja senki että myit itseäsi, vaikak en siihen ole itse koskaan sortunut. Mieluummin keräsin pulloja.

      Mutta minulla on ystävä, joka 17-vuotiaana parin vuoden ajan muyi itseään ja siitä ei tiedä muut kuin minä ja tietenki ne lukemattomat miehet. Emme koskaan puhu siitä ajasta. Se on ystäväni elämässä ollutta ja mennyttä ja hän on jo mummokin ja voi muistella tätäkin elämänsä aikaa yhtenä kokemuksena.

    • mies32

      Ilmeisesti tuo luurankotyttösen mies on vanha ätminkäinen ja sellaiset kyllä arvostavat huoria, sillä huorat ovat nuoren ätminkäisen ainoa mahdollisuus naiskontaktiin.
      Luulenkin siis, että mies alkaa palvoa vanhaa huoraansa entistä intohimoisemmin kuultuaan, että naisensa on ollut nuorena hyväntekijä.

    • yh-mama

      kipeä aihe..oletko sinut menneisyytesi kanssa?tunnetko että keskinäinen luottamuksenne on vahvaa?jokaisella on takana mennyt elämä ja siihen ei voi enää vaikuttaa.tässä ja nyt voi tehdä valintoja,oikeita tai vääriä.mutta kuka tietää juuri sen ainoan oikean valinnan?
      itse kertoisin jopa eroamisen uhalla.olisinpahan ollut ainakin rehellinen ja omatuntoni olisi siltä osin puhdas.

    • ukko pulinen

      mulla olis akuutti rahapula täytys saaha nopeesti fyffee ja paljon.. hmmmm. alkaisko myymää itteeni! yks haittapuoli vaa on se kun oon mies.. voiha perseensuti.... ku pitiki syntyä mieheks.

      • mies32

        Kyllä minulle vaan on rahaa tarjottu miehenperseestäni. Enkä edes ole mainostanut sitä.


    • MatikanRehtoori

      Jos jakaa niin ei saa kertoa. Se on yksinkertainen matemaattinen lauseke naisille.

    • riippuu miehestä

      Nykyajan miehet ovat niin periaatteettomia tohveleita, jotka pelkäävät hylätyksi tulemista ja etteivät saa enää koskaan uutta naista, että pienellä psykologialla saat tohvelisankarisi myötäilemään kaikkia mielipiteitäsi ja rukoilemaan ettet ikinä jättäisi häntä.

      Kun mediassa on nyt ollut esillä prostituutio aihe, kysäiset miehesi kantaa asiaa. Mies voi aristella kantaansa, koska naisfeministit haluavat kieltää prostituution. Jos mies vastaa, että tietenkin prostituutio kieltää, hän todennäköisesti sanoo sen miellyttääkseen sinua tarkoittaen sitä, että hän on täysin alistettavissa oleva tohveli joka vain odottaa sinun palkitsevan ja rankaisevan häntä kuin koiraa.

      Jos miehesi on tohveli, joka sanoo, että prostituutio tulee kieltää, haukut hänet suvaitsemattomaksi paskiaiseksi. Nyt miehen pitäisi olla kauhuissaan, sillä palkinnon perässä juoksevana alistuva puudelina hän antoikin väärän vastauksen ja saikin rangaistuksen. Pienellä sättimisellä tuo selkärangaton vätys murtuu ja alkaa kannattamaan prostituutiota samalla kiihkeydellä, kuin feministit sitä vastustavat, koska hän vain haluaa mielistellä ja palvella naista.

      Totuta tohvelisankarisi käsittämään, että prostituutiossa on kyse naisen vapaudesta! Ja kun olet totaalisesti aivopessyt hänet, voit kertoa hänelle, että olet joskus myynyt seksiä itsekin, mutta vain koska olet vapaa ja itsenäinen nainen, jota patriarkaatti ei alista. Jos tohvelisankarisi vielä nurisee menneisyydestäsi, syytä häntä naisia alistaviksi sovinistiksi ja että ryhdyt justiinsa myymään seksiä uudelleen, jos ei herralle kelpaa, ja hän vastaa vain: "Kyllä kulta, älä jätä minua!".

      Jos taas miehesi kannattaakin kysyttäessä prostituution laillistamista asia on ongelmallisempi. Tämä siksi, että tällöin mies ei pelkää ilmaista mielipiteitään naiselle, eikä hän pyri miellyttämään mielipiteillään naista. Tällainen mies on arvaamaton. Hän voi kannattaa prostituutiota ja jättää sinut silti. Häneen voit vaikuttaa vain käymällä läpi syvän eettisen keskustelun, mitä mieltä hän olisi siitä, että kannattaa prostituutiota, mutta oma tytär ryhtyisi sellaiseksi, tai oma vaimo olisikin menneisyydessä ollut sellainen. Sinun ei tarvitse paljastaa mitään ennenkuin olette keskustelleet asiasta.

    • Älä kerro

      Älä kerro. Ei sinun tarvitse. Onnellinen on tietämätön ja miksi hänen pitäisimedes tietää?

    • ALKUPER.kys.Vastaus

      "What goes around, comes around" Karma hits back!

      Et pysty salaamaan asiaa loputtomiin, stressaat asiasta ja mies huomaa sen jossain vaiheessa. Joku mies voi tunnistaa sut ja ruveta kyselemään keskellä päivää samalla kun sun uus mies seisoon vieressä. Sitten voit olla varma että mies sut jättää. Kaikenkaikkiaan todella tyhmää myydä itseään! Oksettavinta mitä nainen voi tehdä. Tuommoista naista en kyllä ottaisi vaimokkeeksi ikinä!

      Terv. 30v SportMan

    • älälälälälä

      Älä kerro, jos vaan pystyt elämään normaalisti eikä asia sinua paina. Mennyt on mennyttä. Sitä paitti onhan moni aiemmin huorannut elämässään saamatta siitä rahaa, irtosuhteet yms yms.

      Itselleni ei olisi mikään ongelma tietää että naiseni on myynyt itseään neljä vuotta sitten. Uskon kuitenkin että isolle osalle miehiä se olisi ongelma. Miksi riskeerata suotta?

      Jos et pysty olemaan kertomatta niin sittenpä sen näkee.

    • Toimelias2

      Mitä järkeä salata? joskus asia tulee kuitenkin esiin. jos mies ei sitä kestä ja jättää sinut niin, olette sitten molemmat tuhlanneet toistenne aikaa.
      Tuo on silti vaikea aihe enkä osaa neuvoa enempää. Itse kyllä kestäisin tuon, kun tietäisin ettet kuitenkaan enää tee sitä työtä.

    • te-xa1

      ei sinun tarvi kertoa kenellekkään sinun tekemisistä.tai tekemättä jättämisistä.kun aloitetaan suhe niin se aloitetaan puhtaaltaa pöyvältä.jos erehyt kertomaan niin kuulet siitä koko loppuijän.menneet on menneitä ja ne on säilötty muistojenkirjaan ja se on sinun yksityisomaisuutta.

    • tuhkelo

      Vitsiläinen mitä jeesustelua. Asia ei välttämättä (todennäköisesti) ikinä tule esiin. En itse kertoisi. Vähän sama kuin jos kysyisi kannattaako pettäminen tunnustaa. En kannata missään tilanteessa josvain itse pystyy asian kanssa elämään. Typerä ja kapeakatseinen mies saattaa toki tuollaisen takia jättää.

      En minä ole kertonut miehelleni sinkkuaikojen irtosuhteistakaan! Minusta jokseenkin sama asia. Sinä sait rahaa, minä huvia. Edellisessä parisuhtessani (7 vuotta) kerroin menneisyydestäni paljon enemmän. Samoin teki mies, yhdessä sitten hihittelimme ja vertailimme irtosuhdekokemuksia. Nykyinen ei taatusti hihittelisi eli miksi kertoisin?

    • Menneisyyttä ei tarvitse kertoa - mutta haluatko pidenmänpäälle olla suhteessa mieheen joka on konservatiivinen, kaksinaismoralistinen ja moralisoiva?

      • kasva mieheksi

        Mikä miehessä on kaksinaismoralista tai konservatiivista, jos hän vastustaa prostituutiota, koska naistenoikeudet ja ihmisoikeudet? Mies voi vastustaa tai tuomita prostituution sekä feministisillä tai konservatisiivilla mielipiteillä, molempiin suuntiin.

        Sinä sen sijaan olet naisten alistama, koska omaat ennakko-oletuksen, että mies on paha, jos hän ei hyväksy naisen jokaista tekoa ja oikkua. Kyseisellä miehellä on täysi oikeus omata oma mielipiteensä asiaan niillä perusteluilla, jotka hän kokee itselleen tärkeiksi. Se ei tee hänestä konservatiivia, kaksinaismoralista tai moralisoivaa vaan äidistään ja naisen itsenäisen yksilön.


      • kasva mieheksi kirjoitti:

        Mikä miehessä on kaksinaismoralista tai konservatiivista, jos hän vastustaa prostituutiota, koska naistenoikeudet ja ihmisoikeudet? Mies voi vastustaa tai tuomita prostituution sekä feministisillä tai konservatisiivilla mielipiteillä, molempiin suuntiin.

        Sinä sen sijaan olet naisten alistama, koska omaat ennakko-oletuksen, että mies on paha, jos hän ei hyväksy naisen jokaista tekoa ja oikkua. Kyseisellä miehellä on täysi oikeus omata oma mielipiteensä asiaan niillä perusteluilla, jotka hän kokee itselleen tärkeiksi. Se ei tee hänestä konservatiivia, kaksinaismoralista tai moralisoivaa vaan äidistään ja naisen itsenäisen yksilön.

        Jos naisilla on ihmisoikeudet heillä on oikeus tehdä omat valinnat ja vaikka myydä itseään. Sen sijaan epätasa-arvo joka on talooudellista ajaa jotkut vastentahtoisesti myymään itseään, toiset myymään huumeita ja kolmannet olemattomalla palkalla esim. Niken hikipajatehtaisiin.

        On mielestäni aika konservatiivinen (mutta ehkä vähän sairaalla tavalla suloinen) ajatus/ihanne että naisen (tai miehen) pitäisi olla seksuaalisesti koskematon tai vähän käytetty ja sen ääripää on sitten kunniamurhat ja islamin kätketyt naiset.

        Mutta kyllä niin miehet kuin naiset saavat rajata mahdolliset sukupuolikumppaninsa ja elämänkumppaninsa ihan niin odoilla kriteereillä kuin haluavat.

        Konservatiivinen ja uskollinen, komea mies voi olla monelle mieluinen mies jos vertaa miehiin jotka olisivat suvaitsevaisia mutta esim. vähemmän komeita tai muuten huonoilla puolilla varustettuja.


    • unohda kertominen

      No miksi edes harkitset kertomista jos se pelottaa noin paljon. Ei kannata antaa toiselle asetta sinua vastaan. Älä kerro hänelle mitään vaan unohda asia ja anna itsellesi anteeksi menneisyytesi teot. Menneessä ei kannata elää, vaan päästä se menemään nin sanotusti.

    • Siveydensipuli

      Todennäköisesti jättää joten äläkerro. Suomi on pieni maa ja on onnessaan jos ette tapaa ex-asiakasta jossain tilanteessa ja pitääkö tämä suunsa kiinni. Miten se sinun uskollisuutesi laita on kun kohtaat seuraavan rahapulan. Nämä on asioita jotka pitää harkita ennen kuin ryhtyy kyseiseen ammattiin. Viileesti ajatellen, entinen maksullinen ei liene kaipaa syrjähyppyjä mutta kestääkö miesystäväsi kantti ajatusta että tuossakin tulee napalanko vastaan ja tuossa ja tuossa.

      • totuus paljastuu

        Juuri niin pieni maa, eli vaikka huora muutaisi toisellepuolen
        maata joskus mies tulee saamaan vinkin tai tekstarin et
        muijas on entinen yleinen nainen. Mitenköhän suu sitten pannaan?


    • miksi pitäisi?

      Älä kerro! Miksi sun tarvitsisi kertoa? Siitä on jo aikaa monta vuotta eikä asia liity mitenkään mieheen. Mitä tuollainen tieto häntä hyödyttäisi? Epäilen, että siitä voisi olla ennemminkin haittaa. Hän saattaisi pitää sinua halpana tuollaisen jälkeen.. :\

    • mhbhgf

      Tulee fyysisesti paha olo, kun lukee näitä viestejä. Tuntuu että suurin osa kannustaa salaamaan asioita omalta puolisoltaan. Ihmiseltä jonka kuuluisi olla kaikkein läheisin ja rakkain ihminen ja jolle pitäisi pystyä puhumaan ihan kaikesta.
      Millaisessa maailmassa me oikein elämme kun suurin osa vastustaa avoimuutta? Ei ihmekään että nykyään tulee niin paljon eroja. Ihmiset eivät ymmärrä enää perusasioitakaan parisuhteen muodostamisesta.

    • Huono mies

      Minulle tulee paha olo, kun täällä on niin paljon jotain suunsoittajia ja pentuja puhumassa paskaa vakavasta asiasta. Ettekö näe, etä ihmisellä on tämän asian kanssa hätä.

      Olen itse käynyt vuosien varrella paljon huorissa ja pettänyt vaimoani ja tiedän, että mikään kertominen ei pelasta suhdetta. Ymmärrän myös miksi tuska ja huono omatunto painaa mieltäsi. Kertominen helpottaisi ja kertomatta jättäminen tuntuu pahalta ja painaa mieltä.

      Neuvoni on kuitenkin, että ei kannata kertoa, jos haluat sen miehen kanssa elämää jatkaa. Voin lohdutta, että valheessa elämiseenkin tottuu, kun se on motivoitu ja tavallaan muuta mahdollisuutta ei ole. Yritä unohtaa aktiivisesti se asia. Pyyhi se pois mielestäsi ja elä kuin eläisit toista elämää. Et petä sen toisen ihmisen luottamusta, vaikka et kertoisikaan. Ei tuollaista asia tarvitse yksinkertaisesti kertoa kenellekään-ei edes heikkona hetkinä.

      Koeta jaksaa elää jonkin aikaa sen asian kanssa, niin huomaat, että elämä voittaa.

      • suunsoittaja

        Tähän on ihminen tullut: Pettäjä neuvomassa ja moralisoimassa itse toisia.

        Miksi sinun pahalla ololla olisi väliä, ethän itsekään välitä muuta kuin itsestäsi?


      • KALLE KELLO

        Etkö ilmaseksi saa?


    • Yrittäjät kunniaan

      Hei!

      Ihan ihana kuulla, että ihmiset ei pelkästään sossun luukulla roiku. Kyllä perseen myynti on ihan positiivinen asia. Pisteet kotiin yrittäjähenkisyydestä.

      • Öluokka skulaa rulet

        Parempi olisi, että nuo vahusten kanssa pelleilevät vaikka myisivät itseään. Se että ei palkasta huolimatta viitsi syöttää lähimmäistään. On ihmisarvon vastaista. Ei palvelutalot ole mitään sosiaalitoimistoja. Pummit jonoon ja laihikselle. Ällöttävää porukkaa ja lössi senkun paisuu. Sairas yhteiskunta pahoinvoivien esi helvetti.
        Kukaan ei valvo näitä pummeja joku heistä kehtaa sanoa olevansa jopa koulutettu tähän valehteluun, paskan jauhantaan ja savutteluun. Eikö yhteiskunnasta löydy enää selkärankaa. Valvonta on virka jonka taso on ö-luokkaa.


    • Suosittelen kertomaan ihan rehellisesti, jos haluat että suhteenne perustuu tosiasioihin. Miksi valehdella?

    • ex-huo*ra itsekin

      Itselläni on samanlainen historia: Olen rahoittanut elämistäni tiukassa tilanteessa olemalla miehille mieliksi. Olen kuitenkin pyrkinyt olemaan asiasta rehellinen niille miehille, joiden kanssa suhde on muuttunut vakavammaksi. Tämä vain siksi, että koin sen helpommaksi kuin tuskailla myöhemmin, kertoako vaiko ei, ja mitä jos mies kuitenkin saa joskus tietää.

      Minun kokemukseni mukaan miehet ovat suhtautuneet tietoon yllättävän hyvin. Se on ensin hämmentänyt, mutta kukaan ei ainakaan ole mitään ikävää siitä sanonut. Sitä en osaa sanoa, olisivatko he halunneet tietää, jos olisivat saaneet valita. Itse en kuitenkaa pidä ajatuksesta, että kumppanin menneisyydessä olisi noin isoja asioita, joista hän ei haluaisi minulle kertoa.

      Toivottavasti minun kokemukseni voi auttaa sinua. Toivon sinulle kaikkea hyvää, minkä päätöksen teetkin. :)

      • ex?

        Sori vaan, mutta ei ole olemassa sellaista asiaa kuin ex-huora.


    • riuttala76

      Ei toki pidä mut musta se tuntuu elinikäiseltä vankilalta jos ei parhaille ja luotettavimmille ystävilleenkään uskalla olla edes suurinpiirtein rehellinen. Pirun ahdistavaa elää jos kaappi täynnä luurankoja. Itse pidän monista asioista mista "keskiverto" tai "normaali" ihminen ei pidä. Toisaaltan myös hyväksyn yleensä ihmisen sellaisena kun se on luonnostaan enkä ala edes jotain taidemaalausta arvostelemaan vaikka se olisikin mun mielestä vain kivikauden aikaa muistuttava ihmisen maalilla tehty eloton tahra. Tietokoneen näyttöni sen sijaan on elollinen taulu ja näyttää yleensä joka hetki mitä itse siltä pyydän tai kenties jopa vaadin.
      Mitenhän paljon mäkin olisin elämäni aikana saavuttanut jos joka tilanteeessa vastaisin luovasti ja puhuisin tai kirjoittaisin mitä olettaisin jonkun tietyn ihmisen haluavan kuulla? Hitot se olisi mitään elämää. Ennemmin tai myöhemmin joku pitäisi mua vaan satusetänä joka väkipakolla kerjää huomiota kuin koiran tai kissan pentu.

    • hjoi1

      eihän sitä PAKKO ole kertoa

    • Elätte valheessa

      Te umpirehelliset: kertokaa teini-iän myymälävarkaudesta, koulukiusaamisesta, yksityiskohdat riidoista exän kanssa, menneet pettämiset, känniset oksennuksenne, lapsen tukistamisesta, ajelusta mopolla humalassa, ihastuksestanne työkaveriin, pullon myymisestä alaikäiselle. Kertokaa uudelle tyttö/poikaystävällenne rehellisesti, missä asennoissa panitte edellisiä ja millä sanoilla tunnustitte rakkautenne. Hänellä on oikeus tietää! Miten te paskat voitte elää valheessa!?

      • dfsbwg

        Niin me kerrommekin. KAIKEN. Tietenkään kaikki eivät ole harrastaneet tuollaisia typeryyksiä. Mutta jos olisin, niin kertoisin. En halua naista joka rakastaa jotain minun feikki kiiltokuvapuolta, vaan naisen joka rakastaa minua kokonaisuudessaan, kaikista virheistäni huolimatta.


      • Valheessa elämisestä

        Sellaisesta on syytä kertoa, mikä voisi olla oleellinen tieto kumppanille. Se että pikkurahan puutteessa myy itseään on useimmille oleellinen tieto. Se kertoo jotain oleellista ihmisen arvoista ja suhteesta itseensä, seksuaalisuuteen jne. Tällaisen tiedon salaaminen voi tuntua monesta petokselta juuri siksi, että se muuttaisi näkemyksen kumppanin ominaislaadusta (realistisempaan suuntaan). Ja on tietenkin parempi kaikille, jos toisensa hyväksyvät ihmiset ovat keskenään. Kyllä joka vakalle nimittäin kansi löytyy.


    • Ei kannata menneisyyttä kantaa mukana saatika enää puhua siitä,tietenkin jos asustelet samalla paikkakunnalla jossa harrastit miestenkans sexiä niin ehkä silloin se joskus voi tulla julki. Mutta en sinun sitä kannata kertoilla koska se on taakse jäänyttä aikaa ja uusi elämä edessäpäin.

    • kunnon mies

      MITÄ IHMETTÄ PELKÄÄT HÄNEN EREKTIOTAAN?
      Tollo akka! Tollasen tarttee jokainen kundi, jolla saa fyffee kassaan!
      Anna puh no ni pannaan, siis pannaan asiat kuntoon!
      Kiva että täältä löytyy kunnon naisiakin.
      Ny kolahti mulle!

    • älä kerro ollenkaan

      tulet jätetyksi. Varsinkaan jos miehesi on sitä sorttia jolla vähän petikumppaneita.
      Miehen ego ei vain kestä sitä. Mennyt on mennyttä ja that's it.

    • 212e121

      Aika vaikee asia, toisaalta miten löytää mies jos kertoisi totuuden tuosta.. Mutta toisaalta jos et kerro perustat suhteen salaisuuksilla ja valheilla, entä jos mies saa jostain muuta kautta kuulla asiasta, vaikka vuoden pari päästä jos vaikka ois jo teillä lapsikin jne.

      Toisaalta voi olla miehiäkin joita ei asia haittais jos se todellakin on mennyttä, minun mielestä totuus on tärkeämpää kuin valheissa eläminen, jotenkin itsestään selvyys..

      Miten ja milloin tuomoisen asian tulis kertoa? Mielestäni miehenä ois hyvä kuulla ennen ensimäistä sukupuoliyhteyttä. Sen jälkeen asian paljastuminen vain satuttais tunteita..

      P.S. Vaikka taloudellinen tilanne olisi huono niin ei kannata myydä itseään, kyllä aina jotekin pärjää ja voi kysyä apua muutenkin kuin vartaloaan tarjoamalla vastaan.. Oletko katunut tuota tekoasi, vai onko se mielestäsi normaalia?

      • 212ew1212

        Täytyy veilä sanoa että jos itselläni olisi ihastus joka kertoisi ennen sukupuoliyhteyttä myyneensä itseään aikaisemmin rahasta, niin toki saattaisin säikähtää hieman mutta olen tietoinen että kukaan ihminen ei ole synnitön.. Keskustelisin asiasta ja tahtoisin ajan kanssa oppia tuntemaan ja ymmäärtämään häntä paremin mutta ajattelen näin etten häntä hylkäisi kuitekaan varsinkaan sen jälkeen kun hän oli rehellinen asiasta.

        Näin ajattelisin omalla kohdallani toimivan mutta koskaan ei tiedä mitä tuntee sitten tilanteissa.


    • vaivieläkunnonmies

      siitä vaan kanittelijat pelkäämään ihan kuollakseen ja se jos mikä on ihan oikein !

      etkä sä mitään kunnollista miestä tarvi, hae sillan alta samaa kaliperia oleva kaukosäätimen telineeks !

    • Halvalla men

      Kunnollinen ja ainakin uskollinen muuttuu kerrasta etäiseksi ja laajakatseisemmaksi kun tuon räväytät päin naamaa. Huoraas ei kukaan kehtaa esitellä tutuilleen tyttiksenään. Pimeässä ja sivukujilla voi ehkä kulkea hupparin suojissa tai huivin jne. Kauppareissut muuttuvat aikamoisiksi jännitys näytelmiksi, kun ei tiedä ketä tulee vastaan. Maailma on pieni sen viellä tulet huomaamaan.

    • tjaah..

      Irtosuhteita on monilla, ei se ilmaiseksi jakaminen lähes tuntemattomalle ravintola tuttavuudelle ole yhtään sen hienompaa..

      • YLÄMAAN ROBIN

        HUORA ON HUORA VAIKKA VOISSA PAISTAIS!!


    • Hei
      Ei sinun sellasta tarvi kertoa. Se on menneisyyttä eikä se kuulu teidän suhteeseen. tuskin miehesikään kerro menneisyyden seikkailuista. Eläkää tätä hetkeä ja rakastakaa toisianne :)

    • 669966makedinia call

      Kerro ihmeessä. jos sinulla ja hänellä on rakkaus. niin kaikki se kestää.... entä jos hän kertoisi sinulle että on ollutkin linnassa ja sutenööri?? kestäisitkö? mitä väliä sillä monenko kanssa olet maannut ja monenko hän ja monelle hän on maksanut?? jokainen rakkaus on uusi elämä. kestät sen paremmin ja se voi jopa onnistua ja antaa turvaa miehelle että jos joskus joutuisimme taludelliseen ahdinkoon.........niin?? Nicholas sanoi Sarahille kun veti kalunsa esiin katso mikä minulla tässä on! no Sarah siihen::::: näyttäen tussuaan ::::minullapa on tällainen ja tällä saa monta tuollaista!!!!! voi olla???? jos et kerro ei tule onnesi kestämään?? miksi veisit hänen elämästään ne vuodet olemalla asiasta vaiti. ja yhden kerran kun hän mainitsee-nimittää sinua H ammattinimikkeellä niin tiedät että hän ei ole sisäistänyt tekojasi. kaverilla ei onnistunut suhde koska menneisyydessä nainen oli ollut naisen kanssa ja salasi sen mieheltä. siis bi. 0ta kaappi tyhjäksi ja potki rangot hengareineen ulos!!! 0nnellista loppuelämää.

    • ilmankos..........

      Olen entinen prostituoitu................samaa tarinaa.

    • kertoisin

      Minä kertoisin kaiken, mitään luurankoja ei saa olla kaapissa. Olen mies, ainakaan itse en olisi tuon asian vuoksi eroamassa, paljon se vaatii mutta jos asian kertoo niin silloin saa rauhan itselleenkin. Kasvattaa luottamista, ainakin minä ajattelen niin.

      • kertoisin

        Lisäisin vielä sen että taakseen ei saa katsoa, asiaa ei saa nostaa kokaan esiin kertomisen jälkeen, molemmat tunnustaa kaiken ja sitten eteenpäin taakseen vilkuilematta..


    • KALLE KELLO

      Voi voi, sitä saa mitä tilaa. Kunpa jokainen muistasi, kun alkaa "harrastamaan" näitä ja vähän muitakin hommeleita, jotka ei päivänvaloa kestä: MINKÄ TAAKSEEN JÄTTÄÄ, SEN EESTÄÄN LÖYTÄÄ. Nyt olet varmaan kovin ylpeä itsestäsi. Olisit aikanasi miettinyt, sitä saa mitä tilaa loso.

    • Vexi2013

      Tietoon tulee joskus kuitenkin...

    • mek

      EI kaikkea kannata kertoa seurustelukumppanille koska tieto lisää tuskaa ja itse jo yli 20v saman naisen kanssa ja ei minua kiinosta mitä hän on touhunnut ennen minun tapaamistani ja eikä minunkaan naisjutut häntä kiinnosta menneisyys on mennyttä ja usko tulevaisuuteen niin hyvin menee. Ajatteleppa jo miehlläsi on vaikka muuttama seksikokeilu miesten kanssa niin ei hänkään varmasti niitä sinulle kerro kun menneisyys ei kuulu uuteen suhteeseen.

    • järkimukana

      Ei sun tartte kertoa asiasta mitään, se mitä ei tiedä ei satuta tai vaivaa :)
      Eri asia sitten miten ite pärjäät tiedon kanssa mutta senhän pitäisi olla kunnossa koska eihän ajattelematta mihinkään ryhdy jos ei ole tyhmä :D

    • ohoh1

      Täältä on melko tyhmää kysyä yhtään mitään, suomalaisnen osaa kirjoittaa (juuri ja juuri) täyttä roskaa mukaneuvoina... ääliöitä kaikki tyynni!

    • ilkkanen1

      Onhan se hyvä, että perheen pikkurahan puutteeseen saa helposti apua tulevaisuudessakin. Parempi vain olla samanlainen kuin se tampereen likka joka sanoi:
      Kun antaa monelle niin saa ite usiammin!!!

    • pokko11

      Onhan se hyvä, että perheen pikkurahan puutteeseen saa helposti apua tulevaisuudessakin. Parempi vain olla samanlainen kuin se tampereen likka joka sanoi:
      Kun antaa monelle niin saa ite usiammin!!!

    • igtoåjerng hp

      No älä kerro!!! Ketään ei hyödytä, että paljastat asian, se pikemminkin vain satuttaa. Ehkäpä haluat "puhtaan omantunnon"? Silloin ajattelet vain itseäsi etkä kumppaniasi. Pidä salaisuutesi ja nauti elämästä.

    • V.v.v.

      Takuuvarma on että joskus asia tulee ilmi. Tavalla tai toisella. Jos ei sitä itse kerro, joku tekee sen puolestasi. Näin se vaan menee.
      Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

    • Ennustus sinulle

      Monet ihmiset oppivat omista virheistään, katuvat, muuttuvat ja kasvavat sitä myötä rehellisiksi ja paremmiksi ihmisiksi. Tyhmimmät meistä eivät opi edes omista virheistään, kun he eivät edes ymmärrä tekevänsä virheitä.

      Ennustan, että kuulut jälkimmäisiin. Ennustan, että et tule kertomaan menneisyydestäsi mitään kumppaneillesi. Ennustan että tulet myymään itseäsi taas, kun tulevaisuudessa tulee taas kova rahapula.

    • Rehellisyys kunniaan

      Jos välität miehestä edes vähän, niin kerrot. Tuollaisen asian kertomatta jättämäinen ja suhteen jatkaminen olisi julmin asia, jonka miehelle voi tehdä. Millään "silloin oli tiukka rahatilanne" tai "menneet on menneitä" -hevonpaskalla tuollaista asiaa ei kuitata.

      Mieti jos joku päivä menette naimisiin? Aiotko sittenkin pitää omana tietonasi asian, joka pudottaa vaimomatskuprosenttisi saman tien nollaan? Niin ilkeä ei voi olla ketään kohtaan.

    • 5+5

      Tuommoiset jutut tulee ilmi enemmin tai myöhemmin, jos niitä asiakkaita on ollut enemmälti ja asut edelleen samalla paikkakunnalla. Kysy mieluummin, olisiko pitänyt vaatia salassapitosopimus kaikilta ja selviäisitkö sillä puhtain paperein.

    • mopetistikiko

      Kaikilla meillä on menneisyys jota ei saa takaisin. Sinun "teidän" on elettävä sen kanssa.Älä (älkää) anna menneisyyden vaivata . Eilistä ei kannata surra, huomista ei kannata murehtia. Elä tätä päivää.

      • 231231231

        "Kaikilla meillä on menneisyys jota ei saa takaisin. Sinun "teidän" on elettävä sen kanssa.Älä (älkää) anna menneisyyden vaivata ."

        Niin. Ja jotta menneisyyden kanssa voisi elää, on se tunnettava. Vai onko sinun näkemyksesi onnellisesta parisuhteesta sellainen, joka perustuu muistinmenetykseen?


    • Nainen 67

      Sinun tilanteesi menneisyydessä on ollut paha ja sen vuoksi olet tehnyt mitä olet tehnyt. Älä pahoita ystäväsi mieltä kertomalla, ne asiat ovat menneisyyden asioita, sinun itsesi on vain opittava elämään niiden kanssa. Toivon sinulle kaikkea hyvää!

    • Ex-pron mies

      Kertominen ei ole tarpeen, jos mies ei muuten tiedä.

    • Kerro kaikki

      Miehen kannalta on aika samantekevää, onko nainen jakanut pilluaan ilmaiseksi vai rahasta. Tyypillisesti amatöörinaisetkin ovat monen miehen nussimia. Se että ovat olleet liian tyhmiä rahastaakseen pillullaan ei nyt varsinaisesti ole mikään meriitti.

      Vaikea ymmärtää miksi ilmaiseksi baareissa jakelevat amatöörinaiset kuvittelevat olevansa jotenkin moraaliltaan parempia kuin ammattihuorat. Nussittu mikä nussittu.

      • moralistit

        Täysin samaa mieltä. Huvittaa joskus kuunnella sivusta, kun suominaiset haukkuvat thaikkuja tai venakoita moraalittomiksi huoriksi, jotka viettelee heidän miehensä. Sitten illan päätteeksi pokataan joku satunnainen tyyppi ja lähdetään naimaan. Sekö on sitä korkeaa moraalia sitten? Nämä toiset tekevät sitä rahasta ja auttavat taloudellisesti, ehkä perhettään, suomalaiset tekevät sitä vain huvittaakseen itseään. Itse ainakin arvostan enemmän naista, joka tekee sitä työkseen.


    • ent. kakolan vanki

      Jos jätät kertomatta lukuisat yhden illan jutut tai vaikkapa prostituution menneisyydestäsi, niin luuletko että asia ei tule koskaan ilmi?

      Jos suhde perustuu siihen, että en kerro menneisyydestäni asioita, niin suhde ei ole LUOTTAMUKSELLISELLA pohjalla. Jos ja kun jäät kiinni siitä, että et ole kertonut menneisyydestäsi olennaisia asioita, niin luuletko että kumppanisi luottaa sinuun sen jälkeen? Jos olet jättänyt kertomatta alusta asti tärkeitä asioita tai olet vähätellyt tai valehdellut niistä, niin minun mielestäni et ole valmis parisuhteeseen ja et ole rakentamassa luottavaa suhdetta. Jos kerrot kaiken totuudenmukaisesti ja ne pahimmatkin "luurangot" ja puolisosi rakakastaa sinua edelleen ja haluaa kanssasi naimisiin, niin silloin teillä vasta onkin hyvä ja kunnon perustalle perustettu parisuhde, johon ei menneisyyden mörköt vaikuta, koska ne ovat jo tiedossa.

    • poka4

      Aika moni nainen on sitä tehnyt toiset rahasta
      toiset muuten vain
      Mihes on vähän urpo jos ei sitä tiedä

      • HENRIK TÖÖLÖ

        ÄLÄ KERRO TULE MUN KANSSA PANEE: MAKSAN HYVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Broken70

      Mielestäni ei kannata kertoa, miksi kertoisit? Itse erehdyin hyväuskoisuuttani kertomaan nykyiselle miehelleni nuoruuden ajan abortista ja seurustelusta ulkomaalaisen kanssa ja siitä on seurannut monet mielipahat. Kun on tullut erimielisyyksiä tai esim. itsellä työreissu, mies vetää menneet aseeksi, pilkkaa ja halveksii. Mielenterveyteni on järkkynyt pahemman kerran. Meillä on lapsia, joten pakko kai kestää lasten takia.
      Että tällaista meillä... Menneitä ei voi muuttaa, elä tätä hetkeä ja suuntaa katse tulevaisuuteen, voimia!

      • Huono neuvo

        Teidän ongelmanne on se, että ette sovi toisillenne. Ei ongelma ole se, että olet ollut rehellinen siitä, millainen ihminen olet ja mitä olet tehnyt. Ei kannata suositella valheessa elämistä vain siksi, että sinä olet päättänyt jatkaa itsellesi täysin sopimattoman miehen kanssa.


    • Hullu ukko

      No älä kerro sillä selvä! Jos joku muu kertoo väitä sen tyypin valehtelevan.

      Maailmassa murhataan lapsia, mitä seksin myyminen siihen verrattuna on!

      Tuon asian voit aivan hyvin vain salata mieheltäsi.

    • yksi mielipuoli

      Eiköhän se ole niin, että jos kaksi aikuista kohtaa, niin enemmän normaalia että kummallakin on ollut aiempaakin elämää....

      Eikä meistä kukaan ole oikeasti mikään pulmunen, reheelisyyden huipussakin on se, että tietyn pisteen jälkeen rehellisyys muuttuu itsepetokseksi... no joo!

      Mun mielipide on se, että ei tarvi kertoa. Ainoa asia mikä on, niin on se että tuo touhu saattaa koukuttaa ja viedä rauhottumisen kyvyn, mutta...... ihminen kasvaa ja vakiintuu,kun tulee uusia hyviä asioita vastaan.

      • KALLE KELLO

        Kuule nyt mielipuoli. Normaalia on, että aikuisilla ihmisillä on ollut sitä elämää ennenkin, mutta harvempi se on maksullisena ollut. Huora, mikä huora. Tämänkin aloittajan suhde karahtaa kiville, kun käry käy. Nämä asiat ei pysy salassa, ja vaikkei huora itse kerrokkaan ukolleen tekemisiään, hän kuulee sen jostain muualta, se on aivan varma ja mitähän kuvittelet sen hepun aattelevan, kun oma horo on myynyt äijille kuin äijille rahasta itseään. Tuskinpa hyvää. Luottamus on mennyt, ja vaikka yrittäisi paikkailla, niin horo kun lähtee vaikka kauppaa, aattelee ukko varmasti, että myymään lähti. Kunhan nyt jokainen ymmärtäisi sen tosiasian, ettei suhteita perusteta valheille, ja tuo huoraaminen on varmasti yksi niistä, joissa käry varmasti käy, vaikka olisit tehnyt sitä jossain muualla , niin aina jostain pulahtaa ihminen eteen, joka tietää.


    • pettynyt3

      taidan tietää sut ketjun aloittaja... itse tein virheen kun jäin suhteeseen vaikka nainen kertoi olevansa ex huora

    • Tottakai!

      Tuon sortin giganttinen luuranko alkaa ennen pitkää kolista kaapissa kuitenkin.

    • nylkyti

      Voi hyssykät luuleeko joku tosiaan ettei ne entiset knikaverit tule vastaan monessa elämän mutkassa ja tunnistaa aaahaa tuotakin minä pa..lin hei ukko tiätkö ollenkaan mihin olet kätes lyönyt !!

    • Hankkiudu ensin

      tiineeksi,,,ihan sama kenen toimesta,,, ja nai sitten tuo mies,,,ilman avioehtoa tietty,,, jos hänellä sattuu omaisuuttakkin olemaan, äläkä kerro huorimisestasi vaan odota, että tuo tieto saavuttaa miehen kulman takaa.
      Siinä ne on luottamukselle perustuvan parisuhteen peruskivet muurattuna.

    • Fiksu mies

      Kerran HUORANPASKA aina HUORANPASKA.

    • hui hai

      älä vaan mene kertomaan.saat olla varma että suhteesi loppuu siltä seisomalta.Jos asia tulee joskus julki niin uskoisin miehesi kestävän asian paremmin kun jo tuntee sinut paremmin,näitä tapauksia varten on keksitty valkoiset valheet..ja jos joskus,asian jo ilmi tultua,miehesi ei sitä kestä,niin otapa yhteyttä minuun,minä kestän....don`t worry,be happy

    • rumamies

      Mä panen vain maksullisia kun muuten en saa koska olen ruma.

    • 18+6

      Ei, älä kerro.

      itse ainakin pitäisin tuollaisen asian ihan omana tietonani, mikäli se ei minua kohtuuttomasti vaivaisi.

    • niintainäin

      No, onhan se niinkin, että jos et voi kertoa menneisyydestäsi niin miehesi ei silloin tiedä kenen kanssa hengaa. Olet silloin tarkoituksella jättänyt asioita kertomatta ja et ansaitse luottamusta miehen puolelta. Itsekkyyttähän tuo on jos salailee menneisyyttänsä oman etunsa ja suhteen jatkuvuuden kustannuksella. Jos menneisyys niin kovasti sinua mietityttää ja vaivaa niin miten luulet sen asian olevan tulevaisuudessa. Kyllä te päädytte eroon aika piankin koska et pysty olemaan rehellinen miehellesi. Ja kertoohan se myös sinusta ihmisenä, kykenet halventamaan itseäsi, et kunnioita omaa kehoasi ja minkä tähden? Rahan! En ihmettele yhtään mikäli mies ei haluaisi jatkaa sinun kanssasi. Toisaalta jos olet rehellinen ja avoin miehellesi ja mies jättää sinut sen takia mitä olet joskus tehnyt niin mies saakin mennä.

      • Hullu ukko

        Lakkaa jo pentu, mitähän aloittajan mies sitten tekee?

        Hyvin voi ap:n miesystävä itse hypätä huorissa, eikä varmasti kerro sitä likkakaverilleen.

        Suhde perustuu siihen sun tähän luottamukseen on näitä lasten puheita.

        No totta perustuuhan se luottamukseen mutta miksi pilata se luottamus kertomalla tuollaisesta asiasta

        Ei ap seurustellut tuon miehen kanssa antaessaan rahasta muille miehille joten ei hän myöskään ole tuolle miehelle tilivelvollinen asiasta... THAT´S IT!


      • .......
        Hullu ukko kirjoitti:

        Lakkaa jo pentu, mitähän aloittajan mies sitten tekee?

        Hyvin voi ap:n miesystävä itse hypätä huorissa, eikä varmasti kerro sitä likkakaverilleen.

        Suhde perustuu siihen sun tähän luottamukseen on näitä lasten puheita.

        No totta perustuuhan se luottamukseen mutta miksi pilata se luottamus kertomalla tuollaisesta asiasta

        Ei ap seurustellut tuon miehen kanssa antaessaan rahasta muille miehille joten ei hän myöskään ole tuolle miehelle tilivelvollinen asiasta... THAT´S IT!

        Hullu ukko ottaa nyt lääkkeensä ja laittaa vaikka saunan lämpiämään. Voit sitten lauteilla jakaa viisauttasi kiuaskiville, joita varmaan kiinnostaa yhtä paljon hullun ukon mietteet kuin kaikkia muitakin.

        "No totta perustuuhan se luottamukseen mutta miksi pilata se luottamus kertomalla tuollaisesta asiasta"

        Tää on kyllä kieltämättä aika hyvä! Että miksi pilata luottamusta kertomalla totuuden. Heh heh, varsinainen myyntimiehen piruetti. No joo, kyllähän sitä joskus keinutuolikin keikahtaa ympäri jos liikaa yrittää, eikös vain?


      • Hullu ukko
        ....... kirjoitti:

        Hullu ukko ottaa nyt lääkkeensä ja laittaa vaikka saunan lämpiämään. Voit sitten lauteilla jakaa viisauttasi kiuaskiville, joita varmaan kiinnostaa yhtä paljon hullun ukon mietteet kuin kaikkia muitakin.

        "No totta perustuuhan se luottamukseen mutta miksi pilata se luottamus kertomalla tuollaisesta asiasta"

        Tää on kyllä kieltämättä aika hyvä! Että miksi pilata luottamusta kertomalla totuuden. Heh heh, varsinainen myyntimiehen piruetti. No joo, kyllähän sitä joskus keinutuolikin keikahtaa ympäri jos liikaa yrittää, eikös vain?

        Niin miksi pilata parisuhde kertomalla tuollaisesta asiasta. Ap:n sänkytouhut ennen suhteen alkua eivät kuulu hänen miehelleen!

        Ja miksi välttämättä kertoa satunnaisesta syrjähypystäkään. Ihminen on monogaminen vain valvoessaan mustasukkaisesti omaa kumppaniaan, toiseen suuntaan se ei toimi niin usein, että ihmistä voisi yksiavioiseksi sanoa.

        Itse satunnaiset syrjähypyt voisin antaa anteeksi eihän se ole minulta pois, jos toinen pitää hauskaa välillä muualla vaikka haluaa minun kanssa pysyä.

        That´s just life.
        Ja ap:n tapauksessahan kyse ei ole pettämisestä vaan asiasta jonka hän teki kauan ennen suhteen aloittamista. Ja itse kun olen huorissa käynyt en osaa huoraakaan halveksia.

        Minusta juttu on käsitelty siten ettei ap kerro asiaa kumppanilleen.


    • Onhan näitä

      maksullisia naisia jotka ovat naimisissa ja pitävät asiat omana tietonaan.Samaan voi sanoa miehistä joilla on paljon seksisuhteita mutta kukaan ei varmasti kehu tulevalle rouvalle monenko kymmenen kanssa on tullut köyrittyä.

    • huarranpenikka

      Eihän tässä muuta ongelmaa ole, paitsi että prostituoidun hommissa olet luultavasti saanut jonkin taudin ja sen salaaminen on todella väärin miestäsi kohtaan.

    • Ammattisalaisuus

      Ammattisalaisuudethan pätevät ihan oikeassa liike-elämässäkin. Tosin omatunto saattaa hieman kolkuttaa verottajan suuntaan. Mikä on järkevä suhde vrt. Hautalan muutaman kympin oviremppa vastaan vaikka 30.000 e ? Eduskuntahan voisi järjestää kyselytunnin maailman vanhimman ammatin verovapausoikeudesta !

    • Säikähtihän se

      Älä ap missään nimessä kerro!Monille miehille,miksei naisillekin,on hankalaa hyväksyä jopa sitä,että ns.entisessä elämässä on ollut paljon kumppaneita,vaikka ne olisivatkin olleet ihan tavallisia seksisuhteita.

      Me olimme olleet jo viisi vuotta naimisissa kun mieheni ihan huvikseen kysyi kuinka monta seksikumppania minulla on ennen häntä ollut.Kerroin,että kolmisenkymmentä.Hän meinasi "pyörtyä".
      Kysyin häneltä,että mistä hän kuvittelee minun oppineen seksikikkani,nunnaluostarissa vai?Tai,että,onko meidän seksissä jotain valittamista?
      Hän vastasi,että ei ole todellakaan mitään valittamista,mutta säikähti kuitenkin.Hänellä kun on ollut vain viisi.Sen kyllä alussa huomasikin,totesin hiljakseen mielessäni ;) .
      No,asiasta ei sen koommin enää keskusteltu,mitäpä niitä vanhoja...

    • päivän sana

      Älä kerro koska sellaista on vaikea hyväksyä kenenkä tahansa, mieti jos asia olisi toisinpäin haluaisitko tietää. Menetät miehen silmissä automaattisesti arvostuksen kertomalla jotakin tuollaista. Mikäli asiaa joskus jotenkin sivutaan keksit sitten valkoisen valheen kuinka vaikka olet elännyt vauhdikasta seuraelämää. Sekään ei tietenkään ole naiselle meriitti miehen silmissä mutta huomattavasti parempi vaihtoehto kuin, että kerrot kuinka sinua on saannut satasella höylätä joka aukkoon.

      Yksikään mies ei huoraa partnerikseen halua vaikka ehkä seksuaali fantasioissaan näkee päiväunia huoran naiskentelusta. Vanha totuus on se, että jos mies haluaa huoraa hän menee maksullisiin mutta rinnalleen hän haluaa "puhtaan" naisen jota pystyy ajattelemaan muutenkin kuin vain kontillaan.

    • selkärankainen mies

      Ethän sinä voi pelossa elää, joten kait se on kerrottava. Mutta vasta sitten, kun olette varmoja tunteistanne toisianne kohtaan. Ei asiaa tarvitse kylillä toitottaa ja kerro vasta sitten, kun luotat että asia pysyy ainostaan miehen tiedossa.
      Minun mielestäni vakavavaa suhdetta aikaisemmat tapahtumat eivät voi katkaista suhdetta. Ja jos katkeaa, niin saakin katketa.
      Kaikkea hyvää teille elämässä!

    • Pappa 63

      Älä kerro koskaan.

      • kohta 55

        Älä kerro ennen kuin täytät 60 v.


    • tästä voi päätellä

      että suominainen jättää taatusti paljon muutakin miehelleen
      kertomatta. Koita siinä sitten elää noin "rehellisen" puolison kanssa....
      Tarinan opetus on se, että suominaisella ei selvästikään
      ole pienintäkään moraalinripettä.
      Valehtelulla pääsee pitkälle.......

    • thousand1

      Ei tarvitse kertoa, menneet on menneitä.

      Kerro ajallaan, jos haluat ja luotat mieheen tarpeeksi.

      Ajattele, jos kerrot nyt, ja mies tuomitsee, jättää ja kertoo eteenpäin! Tai jos joskus mies suuttuu tosi pahasti jostain ja päättää kostaa mustamaalaamalla sinut, kertomalla menneisyydestäsi eteenpäin.

      Kannattaa muistaa, että suuri osa ihmisistä ei ole hyvä pitämään tietoja itsellään. Jos kerrot huoraamisestasi, hän saattaa tuntea tarvetta käsitellä asiaa jonkun kaverin kanssa, vaikka ei sulle pahaa tahtoisikaan. Ja juttu leviää. Älä stressaa, et kuitenkaan ENÄÄ ole se maksullinen nainen vaan hänen tyttöystävänsä.

      Terveisin itsekin entinen prostituoitu :)

    • moralisointia

      Kun rakastaa toista, sitä hyväksyy, pyrkii ymmärtämään mitä uskomattomampia asioita. Se miten kerrot miehellesi siitä, on varmasti se pointti. Tosin siinä on riskinsä kuten kaikessa muussakin mitä toiselle omasta elämästään kertoo.

      Periaatteessa kukaan ei halua ajatella rakastaan harrastamassa seksiä jonkun toisen kanssa(tosin poikkeuksiakin löytyy). Mutta ei se ole suhteenne loppu, jos miehesi todella rakastaa sinua. On tärkeintä, että saat hänet vakuutetuksi siitä, ettet koskaan enää tekisi vastaavaa ja keskitytte tulevaisuuteen.

      Mutta siis todellakin oksettavaa moralisointia miesten haukkua maksullisia naisia vähempiarvoiseksi, jos ITSE käyvät ostamassa maksullisia seksipalveluita. Täytyy muistaa, ette "huoria" olisi, jos ei olisi "huorintekijöitä" ja niihin tarvitaan kyllä se toinenkin osapuoli...Joten miehet ja naiset, jotka tuomitsette prostituoidut, teidän tulee tuomita myös asiakkaat. Jos mies ei halua prostituoitua vaimoksi, miksi haluta mies aviopuolioksi, joka on menneisyydessä ostanut seksipalveluita? Kyllä se vaan niin on, että nainen, jolla on paljon miehiä sängyssä käynyt on tuhat kertaa tuomittavampi kuin mies, joka kaatanut tuhat naista. En ymmärrä. Yhtä oksettavaa käytöstä molemmat. Jollain tavalla sellainen, joka tehnyt sitä rahanpakosta on jopa ymmärrettävämpi kuin sellainen, joka vapaasta tahdosta jakanut itseään kokonaisille kylille. Se jos mikä kertoo löystyneestä moraalista kuin se, joka yrittänyt pärjätä elämässään ja ottanut siitä korvausta.

    • Dbdjdjdbdbdjdbdjd

      Sinuna jättäisin sen luurangon kaappiin.Muuten voip olla, että miehes lähtee lätkimää.

    • ressu1

      Mitäs sitä edellisistä työpaikoista motkottamaan...eihän ne nykyisyyteen kuuluu jos on terve jne...

    • prostituutio on lail

      Jos se tapahtui ennen parisuhdetta, niin mitään vääräähän ei tosiaankaan ole tapahtunut.

    • Voi yhtähyvin

      sanoa miestäkin HUORAPUKIKSI ei ne yhtään huonommaksi jää vaikka eivät maksua otakkaan.

    • en pojke

      Puolestani saat kertoa kaiken, oikeastaan ei pidä kaikkea kertoa, puolestani voin kertoa,ettet ole harrastanut mistään hinnasta sexiä ko. henkilöni, muutakin tuskaa koen siinä, ettei hmisyys uskollista miehen ja naisen suhdetta KUNNOLLISTA naiset ei kieltäytyneet sexistä, naiset kieltäytyneet sexistä - ihmettelijänä näissä, saa ehdotella osoitteeni [email protected] - Här är en pojke 60 naimaton lapsia ei vaimoja ei onnettomia kokeiluja kyllä, Salomon ja Israel aikoinaan taisi tunnustaa porttolatasoisen miehen mentyä ajallaan, siis, minä syystä tai toisesta ... tarjoamalla tarjoan naisille osaani, olen naimaton, ei lapsia mitä tulee myydä itseään, parasta olla ainakin tieto, taitoo mihin ryhtyneenä kyselee, siis, olen vapaa mies, en käyttäneenä prostituoitujen palveluita, kyselen muslim taustaisia naisia ...

    • Prostituoitu on työ

      Parhaimmat ja rehellisimmät naiset joita olen tavannut ovat joko entisiä tai nykyisiä prostituoituja.
      Pahimmat ja epärehellisimmät miehet joita olen tavannut ovat niitä jotka lajittlevat naiset huoriin ja kunnollisiin.
      Jos miehesi ei kestä menneisyyttäsi, hän ei ole Sinun arvoisesi.
      Et pysty salaamaan menneisyyttäsi joten mitä pikemmin kerrot sitä parempi.
      Jos suhde loppuu siihen niin se on vain hyvä, koska olet ansainnut paremman.

    • huisdhk

      Kuulkaapa nyt kaikki akanlänkyrät ja pukinrahjakkeet.

      Pitäisikö kumppanille kertoa menneisyydestä mitään?
      Jos on entinen sarjamurhaaja, pedofiili, raiskaaja, huumediileri, linnakundi tms..
      niin ainahan voi sanoa, että se oli menneisyyttä ja ei kuulu nykyiseen parisuhteeseen?

      HEI HALOO.. Kyllä luurangot pitää tuoda esiin ja kertoa niistä, sillä ne tulevat tavalla tai toisella esiin myöhemmin. Jos haluat perustaa suhteen LUOTTAMUKSEEN, niin älä jätä kertomatta mitään olennaisia asioita. Jos kerrot avoimesti "virheistäsi" niin ne eivät kummittele enää ja ne eivät vaikuta hyvään parisuhteeseesi siinä vaiheessa jos tieto tulee vastaan kulman takaa.

      • ex pukki

        Onhan rahasta myynti nyt kuitenkin ihan eri asia kuin pedofiili sarjaraiskaaja tai murhaaja.

        En minäkään miehenä kertonut naiselleni että olen ennen häntä ollut jonkun 100 naisen kanssa ja kerran olen hoidattanut sukupuolitaudin pois. Mennyt on mennyttä ja nyt ollaankin oltu yhdessä 10 vuotta ja pari lastakin. Kertaakaan en ole pettänyt kun suhde on pelannut ihan mainiosti.


    • RehtiPena

      Ei sinun tarvitse kertoa. Nykyään aniharva nainen on neitsyt avioliittoon mennessään, ei sinunkaan tarvitse olla. Nykyään on yhden illan juttuja, seurustellaan, on monia avoliittoja, avioidutaan ja erotaan eli elämän aikana on monia seksikumppaneita. Jos olet ottanu seksistä korvauksen mitä pahaa siinä on? Ei mitään.

      Jos oma tyttöystäväni kertoisi myyneensä (tai myisi parhaillaan) seksiä ei se minule olisi ongelma, mutta ymmärään että moni mies ajattelee toisin.

    • stryhj

      Onko tällä tiedolla varsinaisesti mitään merkitystä sinulle tai miehellesi? Jos ei, niin ei sitä ole syytä myöskään kertoa.. se mitä olet tehnyt omalla kehollasi, ei kuulu miehellesi ellei se ole tapahtunut seurusteluaikana.

      • 23121

        Veikkaisin, että useimmille miehille sillä on jotain merkitystä, onko kumppani "alan tyttö" vai ei.


    • suhteellista

      Minun mielestä voisit ihan hyvin kertoa. Olen itse ollut naimisissa naisen kanssa, joka myi itseään aikaisemmin nuoruudessaan. Tottakait se asia vaati jonkinverran sulattelua ja onneksi tiesin tuon asian jo suhdetta aloittaessani. Mielestäni itsensä myyminen taloudellisessa ahdingossa ei ole niin suuri synti, kuin joka viikonloppuiset yhdenillan jutut, joita naiset tekevät vain huvikseen ja tyydyttääkseen omia tarpeitaan. Arvostan enemmän naisia, jotka ovat tehneet sitä työnä ja auttaakseen itseään tai vaikka lastaan, kuin niitä siideriä kittaavia naisia, jotka hakevat uusia seksikumppaneita huvikseen baareista.

      • tjaaaaaaaaaaaa

        Minusta jonkun asian tekeminen itseään varten on paljon parempi, kuin jonkin asian tekeminen rahan takia. Pätee kaikkiin elämän asioihin.


      • suhteellista
        tjaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Minusta jonkun asian tekeminen itseään varten on paljon parempi, kuin jonkin asian tekeminen rahan takia. Pätee kaikkiin elämän asioihin.

        Itsekkään ihmisen ajatusmaailma. Toisilla on tarve auttaa läheisiään, vaikka sen eteen joutuisi tekemään ikäviä asioita. Kaikki kun eivät ole niin hyväosaisia, kuin ehkä sinä, että voi ajatella vain omaa hyvinvointiaan ja halujaan


    • He-man Man

      Ei todellakaan ole pakko kertoa ja voit olla ihan varma että ei kertomisesta ainakaan mitään hyvää seuraa. Ei ihmisen tarvi paljastaa toiselle noloja asioita elämästään kun siitä on jo 4 vuotta aikaa. Tietenkin jos vielä hengailet prostituoitujen kanssa tai kaikki kaverisi ja puolitutkin sen tietävät, niin sitten asia voi olla toinen.

    • pulmunen1

      En kertoisi.

    • Trolli.

      Taas näitä keksittyjä juttuja. Sain palkaksi paljon rahaa...Muuttuuko arvostus jos olisit kirjoittanut, sain palkaksi vähän, tai keskiansion verran rahaa?Hohhoijaa.

      • ikä pehmentää

        Toimittajan tai muun trollin kirjoittamaltahan tuo avaus näytti.

        Keskustelu on kuitenkin oikeutettua, koska samantapaisia elämänkohtaloita löytyy. Vaikea on prostituution jälkeen siirtyä normaaliksi lastenvaunuja työntäväksi perheenäidiksi. Ja jostain joku sen salaisuuden kuitenkin aviomiehelle paljastaa.

        Mutta elämässä on pelattava niillä korteilla jotka käteen ovat jääneet. Aloittajan ainoa mahdollisuus on minusta salata menneisyytensä ja rakentaa suhde valheelle.

        Ehkä paras keino löytää ulos tilanteesta on hakea vähän vanhempaa miestä. Sellaista joka ei missään tapauksessa halua tietää vaimoehdokkaansa menneisyydestä yhtään mitään ja valitsee itse suloisen valheen mieluummin kuin ankean totuuden.
        Jos vaimomarkkinoilla miehelle meinaa jäädä tyhjä käsi iän lähennellessä neljääkymmentä, on valittava joko epätäydellinen puoliso tai yksinolo. Parempi entinen prostituoitu puolisona kuin ei ketään.


    • mies vm-50

      älä kerro, on häviävän pieni mahdollisuus että miehesi saa koskaan tietää ... pidä kaikki omana tietonasi ja nauti elämästä...

    • mummeli

      "Kuka vanhoja muistelee tikulla silmään"...sanotaan vanhassa sananlaskussakin...

      "Ei tyhmä ole se ketä pyytää, vaan se, ketä maksaa" ;)

      Pieni piikki miehille ketä arvottaa naisia moisesta asiasta.

      Aika hurjaa lukea ikiaikaista moralisointia ja ilkeää arvostelua huhuh...

      Onko täällä kukaan toistaan parempi...

    • Julia ja Johanna T

      Ei ole olemassa ns. "Entistä prostituoitua" on olemassa vain "Prostituoitu".

      Pitää sanoa, että olet prostituoitu, joka on vaihtanut alaa ja ei myy palveluja tällä hetkellä.

      Yhdenkään fiksun miehen ei tulisi ottaa puolisokseen entistä maksullista naista, eivätkä kunnon miehet otakaan. Näille naisille löytyy miehet rokkareista ja liivijengeistä, joissa miehillä on ollut aiemmin samanlaiset elämäntavat.

      Säälittäviä kaikki, jotka eivät odota seksiä avioliittoon asti!

      • ggrg3ggt

        Unohdat että maailmassa on sellainenkin asia kuin rakkaus. Olen kenties parantumaton romantikko mutta onhan riski että ex-prostituoitukin voi olla jollekin se oikea ja jos lopettaa suhteen vain naisen entisen ammatin vuoksi katuu vielä vanhoilla päivilläänkin katkerasti yksinäisenä vanhana poikana että sanoi ei.


    • Hollolan_kylähullu

      vittu ottakaa munaa suuhu tai jotain perkele
      kerran huorannu aina huorannu

      • huora-Ura

        Kyllä. Huoria ovat. Naiminen ja suvun lisääminen miehillä/naisilla - tytöillä pienillä sievillä intohimona katsastaa poikiaankin piirissään miehiksi, ei ole sex hommaa, mutta on ihmeteltävän menevää hommaa ... Osaltani varmaan jäin kiinni orgasmikehitykseen, se on tapahtuu yöllisessä unenjuoksussa tai lähellä naishenkilöitä, varomattomuuttakinvarmaan kyllä sellainen koetaan orgasmi on parasta, niin ajauduin väärään seuraan, pakon omaisesti vedin käteen Jumalan silmien edesssä, sitten sain kuulla (HILJAISUUS)§ Jumalan täytyy olla huolimatta onania nimikkeenkin väärinkäytössä olemassa, siis, kerran huoria aina huoria, missä se olisi se kiusaaminenkin ellei näissä kylän naiset ja miehet otteluissa.


    • Setämies666

      Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus.

      Avainsana on "olen seurustellut HETKEN" -> eli ei vielä kannata kertoa. Periaatteessa olisi suhteen kannalta hyvä, jos pystyisit joskus myöhemmin kertomaan. Mennyttä elämäähän se on, eikös vaan? Viisaat sanovat että suhteessa olisi hyvä pystyä puhumaan kaikista asioista. Toisaalta, kaikkien ihmisten kanssa ei vaan voi puhua kaikesta. Joten, tutustu mieheesi aivan rauhassa. Jos saat ns. kautta rantain selville, että hän suhtautuu prostituutioon hyvin nuivasti, voit pitää asian myös omana tietonasi. Nimittäin sinälläänhän asialla ei ole suhteenne kannalta mitään tekemistä, mikäli sinulla ei ole sukupuolitauteja.

    • Pomppu66

      Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Miehellesi et ole tilivelvollinen aiemmista tekemisistäsi. Kuten ei hänkään sinulle. Älä suotta pode tunnon tuskia moisesta asiasta. Tehty mikä tehty ja nyt nokka kohti uusia haasteita;-)

    • ukkomies2

      Mitäs nyt pienistä.Eikö se oo hyvä pillu jos kelpaa toisillekin.
      Eihän se käytössä kulu,tulloo vaan paremas ja samalla nainen oppii
      kunnolla naimaan.

    • Neuvo vain..

      Kannattaa varmaan pitää tieto salassa mieheltäsi, jos vain itse kestät elää salaisuutesi kanssa.
      Mies harvemmin kestää tietoa siitä, että rakas on entinen maksullinen. Siitäkään huolimatta, että meillä jokaisella on oma menneisyytensä.
      Ja muutenkin, jos tosiaan suhteenne on hyvä ja voitte hyvin siinä niin ilman muuta turvaa suhteesi tähän hyvään mieheen.

    • mies+useita naisia

      Todella täten minä menetin mahdollisuudet arvostelemalla tekemisiä ja en kontrolloineena tekemisiäni, jos oletkin sanut rahalla sexiä myydä, niin olisikin parasta jatkaa, kunnollisia miehiä ei voi olla olemassakaan siinä mielessä, missä on siten, jotta uskollisuus Jeesuksen aikainen ja Jeesuksen arvostelema on syvälti esillä suuressa mailmassa, Jeesus tarkoitti sitä mitä Hän sanoi --- Jeesus ilmiöidään ottaneeen yhteisönsäkin vaimo kirjainyhdistelmällä, ei Hänellä varmasti ole vaimoa, sehän olisikin aivan mahdotonta minunkin sitten uskoa Jeesukseen --- siis, sillälailla sex on vaaralllinen ase vielä nykyäänkin sitten Jeesuksen aikojen, tänään ...

    • jessibell

      Aika kummallista, että ihmiset täällä arvostelevat huvikseen yhden illan juttuja harrastavia ja sanovat maksullisten olevan muka parempia. Eli on parempi antaa seksiä rahasta (eli olla kirjaimellisesti huora) kuin tehdä mitä huvittaa ja elää vapaasti? Miten hauskanpito voi olla väärin, varsinkin jos on sinkku? Sillä ei ole mitään tekemistä huoraamisen kanssa. Ei miehillä ole pelkästään etuoikeus rellestämiseen, myös naiset voivat tehdä sitä. Minusta on paljon yököttävämpää ostaa seksiä, kuin tehdä sitä vapaasti sellaisen ihmisen kanssa silloin kuin huvittaa. Ts. toisella ei ole mielessä raha, vaan seksi on mukavaa ja hauskaa molemmille.

      Menneisyyden kertominen on sitten eri juttu, jokainen punnitsee omat vaihtoehdot elämässä ja tekee omat valintansa. Joskus menneisyydestä kertominen voi rikkoa suhteen, mutta myös vahvistaa sitä, koska ainakin olet rehellinen ja saat kiven pois sydämeltä. Kannattaa kuitenkin miettiä tarkkaan, miten vakavissasi olet suhteen kanssa ja millä tavalla aiot sen kumppanillesi kertoa. Pienet eleetkin voivat vaikuttaa todella paljon. Valheessa ei kuitenkaan koskaan pidemmän päälle kannata elää.

      • kkkkkkkZZZ

        Tyypillinen suomalainen siiderivalaan aivopieru tämäkin. "Eli on parempi antaa seksiä rahasta (eli olla kirjaimellisesti *****) kuin tehdä mitä huvittaa ja elää vapaasti? Miten hauskanpito voi olla väärin, varsinkin jos on sinkku?" Tämä lause kertoo jo paljon länsimaalaisen naisen moraalikäsityksistä. Tuomitaan hu...si naiset, jotka uhraavat itsensä hyvän asian puolesta, (esim. elättää lapsensa kotipuolessa) ja itse jaetaan pe....tä mielin määrin ja harrastetaan irtosuhteita. Jokainen terveen moraalin omaava ihminen voi tuosta tehdä omat johtopäätöksensä, että kumpaa ihmistyyppiä arvostaa enemmän. Itse en ainakaan näitä yhden illan juttuja harrastavia suomineitoja arvosta koiranpaskan vertaa.


    • Wanha Wiisaus

      Niin makaa kuin petaa, huorakin.

    • annamajahenrik

      Et tietenkään kerro, ei se toinenkaan osapuoli kertoisi tai kerro vastaavista asioista kuten yhden illan suhteista.

      Ja koko maailman TURVENUIJILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Prostituoitu = YHDENILLAN SUHTEILIJA!!!!!!

    • nussiviliperi III

      Pahan vallassa se sex on ase käytössä, mutta kerro ihmeessä miehellsi, kaikille miehille mitä .... todellisuuspohjan kysymyksessä ollen, on puhuttava ja on ilmeistä muuhunkin puututtava, ongelma sisältää mahdollisen käsittelemättömän tilan olemassa oloa, .... " ... ei antaa tyttäriään porttolaan/portoiksi ... "

    • hyvin on

      moraalikäsitykset täälläkin selvillä.
      Ei ole väliä vaikka nussisi koko kylän kanssa, kunhan vain mies ei siitä
      tiedä niiihhh!!!!!
      Se mitä teet kropallasi on oma asiasi niiihhhh!!!!
      Kyllä sillä on ämmät pikkasen väliä onko ämmä ollut
      ns. kylän polkupyörä.
      Sitä parempi ihminen, mitä enemmän on nussinut kaikkien kanssa niinkö????!!!
      Lortot ja elostelijat saavat keskenään touhuta, mutta kunnon ihminen ansaitsee
      kunnollisen puolison.

      • Niinpä niin

        Tietäisitpä mitä sinunkin naisesi teki aikoinaan Turkin matkalla.

        Ei suomalaisnaista pidä ottaa vakavasti koskaan...


    • Parempi maksullinen

      nainen kuin ilmainen huora.

    • jompula1

      Kyllähän maailmassa tehdään rahasta paljon paljon pahempaakin. Eiköhän tuo ole siitä kauneimmasta päästä. Ainakin jos molemmat, ostaja ja myyjä on tyytyväisiä, niin mikäs siinä.
      Tietysti paritus ja siihen liittyvä rikollisuus on eri juttu.

      Kuinka moni vapaa mies kieltäytyisi seksistä naisen kanssa( etenkin jos sattuisi olemaan vielä kaunis), jos aletaan rahaa latomaan pöydälle. Ehkä se seksi ei, niin paha asia ole kuitenkaan, etteikö sille käypä hinta löytyisi. Ehkä ei hirveesti tarvitsisi tinkiä edes.

      Jotkut rahasta syö kakkaa, jotkut lyö ja tappaa, toinen varastaa. Kuka oikeasti horo on?

    • jessibell

      Niin. Ja miehet saavat ostaa seksiä ja rellestää ymppäriinsä, se on ihan hyväksyttävää? Mutta jos nainen tekee samaa, hän on automaattisesti siiderivalas ja pissis. Voi lollero..

      Miksei mieskin olisi saman tien ällöttävä sika harrastaessaan yheden illan juttuja? Sehän on molempien välinen suostumus, kukaan ei pakota. Nainen voi ainoastaan myydä seksiä, se on moraalisesti hyväksyttävää. Mitään muuta ei saa tehdä. Kuulostaa aika vanhanaikaiselta. Itse en harrasta irtosuhteita, mutta en myöskään tuomitse niitä. En myöskään tuomitse prostituutiota, mutta suomessa voi kyllä itsensä elättää muullakin kuin itsensä myymisellä. En vaan oikeasti usko, että ihmisen täytyy välttämättä aletua itsensä myymisen tasolle, koska varmasti muitakin keinoja on tarjolla. Ellei sitten nopeasti halua paljon rahaa. Onhan se hienoa jos haluaa vaikka perheensä elättää itseään myymällä, mutta en usko, että kaikki esim. netissä kaupittelevat naiset ovat perhettään elättämässä. Mutta ei, kun sitä "työkseen tekee" se on paljon hyväksyttävämpää!
      Sinkkuna voi tehdä mitä haluaa, nauttia elämästä eri tavoin. On aika naurettavaa mennä tuomitsemaan toisten päätöksiä.

      • sffhwdh

        "Miksei mieskin olisi saman tien ällöttävä sika harrastaessaan yheden illan juttuja? "

        En tiedä tuliko yllätyksenä, mutta suurin osa niistä jotka kritisoivat naisten ympäriinsä paneskelmista, pitävät irtosuhteita harrastavia miehiä aivan yhtä ällöttävinä.
        Jostain syystä naiset nykyään ajattelevat että kyllä heilläkin on oikeus paneskella ympäriinsä kun kerran miehetkin niin tekevät, mutta unohtavat täysin että aika suuri osa miehistä ei harrasta irtosuhteita ollenkaan.
        Itseasiassa naiset harrastavat nykyään enemmän irtosuhteita kuin miehet.


    • Hei :)

      Minulla on sama tausta tosin siitä on aikaa jo ikuisuus :D
      Toisaalta olen aikille heti suoraan sanonut että näin on ja palaute on jokainen kerta ollut yhtä yllättävä. Olen saanut ihailua ja kunnioitusta siitä että olen niin pystynyt tekemään ja toisaalta se on myös lisännyt aina miehen kiinnostusta minuun sillä automaattinen mielleyhtymä asiasta on että osaan hommat ja kaikki käy. No kohdallani se melkein niin onkin, mutta onhan se ihan eri juttu olla rakkaudesta kuin rahasta, mutta ei siitä koskaan ole mitään negatiivista ainakaan koitunut vaikka olen kertonutkin....rohkeesti vaan. :)

    • molempi parempi

      kertooko jotain maailmasta, että tämä ketju on nälkövuoden mittainen ja se että itsekin pakko jotain sanoa?

      neuvoni on: kerro ja joko kärsit tai sitten juttunne on entistä paremmalla pohjalla.

      tai

      kerro, että historiassasi on jotain josta et halua etkä kykene puhumaan. jos mies hyväksyy salaisuuden niin ok. jos ei niin palaa edelliseen vaihtoehtoon

    • suapannu jo

      Asiaa älä kerro menkää kaikkiin frendien bileisii ni kyl äijät nauraa ku ne on pannu kaverinsa "uutta muijaa" kertokoot sit saunalillas millanen tussu sul on;) asiaa..hip hurraa sitä riemua ku akat saa tietää:)

    • kakkeli

      Kyllä se pitäisi kertoa. Se vaivaa suhteen loppuun asti, varsinkin jos suhde kestää. Mitä pikemmin kerrot, sen parempi.

    • kakke2

      Eihän se järvi soutamisesta kulu, vai kuinka?

    • Älä kerro

      Jos nainen antaa korvausta vastaan eikä ole alaikäinen tai parituksen uhri eli siis tekee sen omasta tahdosta niin vapaudesta nauttivalle miehelle tämä on unelma. Seuraneidin kanssa ollaan selvinpäin, suihkun raikkaana ja aina suojattu toisin kuin kokemukseni baari reissun jälkeen ja tulee vielä halvemmaksi. Maksan ennemmin tunnista kuin 20 vuodesta.

      Mitä tulee neidin kysymykseen niin älä kerro en mä ainakaan miehenä haluaisi kuulla naiseni vanhoista hoidoista mitä nämä sinunkin tapauksessa loppujen lopuksi on. Menneet on menneitä nauti siitä mitä sinulla on nyt. Jos kerrot ja miehesi hyväksyisi sen niin jossain välissä esim. riidan aikana tai kännissä hän ottaa menneisyytesi esiin etkä pääse siitä ikinä eroon.

    • sakkeus2

      No mun mielestä jos toiseta oikein välittää nii ei sen toisen menneisyydellä oo väliä vaan sillä mitä se toinen on ja tällä hetkellä. On semmosia luurankoja tullu parilta ex- naisystävältä et vähän aikaa joissain on menny sulatellessa, mut sen rehellisyyden ja totuuden takia suhde on aina vahvistunu. Eikä se oo koskaan kaatunu toisen menneisyyteen.

    • mieshuora1

      Tuut hulluksi ajan kanssa jos et kerro, se kaihertaa kuitenkiin sun mieltä.

    • mieshuora1

      Tuut hulluksi ajan kanssa jos et kerro, se kaihertaa kuitenkiin sun mieltä.

    • hande-56

      Käännä lehti elämässäsi ja joka vanhoja muistaa sitä oliko se tikulla silmään.
      Aivan onnetonta elää menneessä, elää tätä päivää huominen tulee ajallaan jos Herra suo.

    • sopimus4

      En jaksa lukea kaikkea tätä paskaa, mutta oman kokemukseni mukaan naisen ei koskaan kannata kertoa menneisyydestään miehelleen. Miehille YKSIKIN toinen kokemus on liikaa, saati 10 ja niin edelleen. Vaikka ne sanois että ei haittaa koska rakastan sua, Mutta kun tulee riitaa ne vetää sen esille ja se sattuu.Eli sovi miehesi kanssa että ette koskaan kysele toistenne menneisyydestä. Mulla on tästä paljon kokemusta, suhteita on monia kertynyt tähän ikään mennessä. Nykyisen kanssa tehty tällainen sopimus ja olemme ONNELLISIA.

    • kalkkutta

      Ketä haittaa, ketä ei. Voisi kuvitella, jos ei miehellä ole useampia seksikumppaneita menneisyydessä asia voi haitatakin. Omalla kohdalla näin melkein nelikymppisenä miehenä on seksikumppaneita ollut toistasataa, joten itsellä ei ole mitään syytä tai varaa alkaa arvostelemaan naista aikaisemmista tekemisistä. Oli ne sitten yhdenillan hoitoja tai rahasta tehtyjä, ihan sama mulle. Ei kannata elää menneessä, mennään eteenpäin.

      • kalkkutta

        ja jos joku alkaa väittämään, että 100 kumppania 39 vuotiaalle on paljon, niin voi laskea, että kun on 25 vuotta harrastanut seksiä, se ei tee kuin neljä kumppania/vuosi. Eli ei kovin iso luku loppujen lopuksi. Tietysti suhteessa ollessa mennyt useitakin vuosia yhden kumppanin kanssa, mutta sinkkuna tulee helposti se kymmenenkin kumppania vuodessa.


    • dippadei!

      NAIMALLA MAAILMA PARANEE!!!

    • Hei : ).
      Aina kannattaa kertoa kumppnille kaikki, vaikka pikku hiljaa...
      Oikea kumppani ymmärtää eikä välitä menneisyydestä mitä meillä kaikilla on.
      Mistäs sinä tiedät mitä kumppanisi on harrastanut....
      Jos toista rakastaa ja toinen ei ymmärrä niin varmaan se ei ollut SE OIKEA...
      Eiku Härkää sarvista.... Epätietoisuus on se mikä raastaa eikä totuus....
      Uskon että aina totuus kannattaa

    • grggrgrgr

      Mitä sinun menneisyytesi mihinkään liittyy? Turhaan tunnet syyllisyyttä, jokaisella on oma menneisyytensä. Ei kukaan voi arvioida tai tuomita kenellä se parempi menneisyys on ja minkälainen.

      • ddddddddddddhhhhhhhh

        Tai menneisyys kenellekään kuuluu.


    • juu ei muakaan

      haittaa, että muija panee kaikkea mikä liikkuu....
      Ihan kiva juttu, jos muijaa on puoli Pirkanmaata nusassut...
      Jos mies rakastaa aidosti, niin ei hän tällaisesta "pikkuasiasta"
      haloota nosta. Jos mies suivaantuu tästä "pikkuasiasta" niin
      on se nyt ihme ja kumma.
      Muista nyt kuitenkin, ettet missään nimessä mainitse tästä
      ns. "pikkuasiasta" miehellesi.
      Itseasiassa älä kerro miehellesi yhtään mitään.
      Parempi kun valehtelet päin naamaa....

    • Good Bye

      Mieti vain milloin totuus tulee ilmi ja mitä se aiheuttaa sitten . Onko se sen arvoista . Omalle kohdalle kun sattuis niin se ois good bye saman tien .

    • thtbgtwtbg

      Ompa porukalla huono itsetunto, jos kumppanin entinen elämä häiritsee noin kovasti, että pitäis sen takia hyvästit heittää. Mitä se kenellekään kuuluu mitä on aikasemmin hommaillu, jos on jättäny ne hommat taakseen. Niinkuin yllä jo joku totesi, "ei se järvi soutamalla kulu".

    • totuus...ei ole

      Jokaisella saa olla omat salaisuutensa, rehellisyys tässä asiassa ei auta mitään eikä ketään. Jatka elämääsi ja ole onnellinen

    • kerroin myös avios.

      Tämä on vain minun mielipiteeni
      Kerro ei tarvitse pelätä että saa jostain tietää.Ellei kestä ei ole sinua varten.
      Kaikilla on oma menneisyys myös miehelläsi Älä sepitä satuja vain totuuden Taakse jäännyttä elämää

    • aikuisen neuvo

      Ihan ensiksi kannattaa miettiä että haluatko jakaa elämäsi sellaisen ihmisen kanssa joka tuomitsee sinut. Jos mies ei hyväksy tuota asiaa menneisyydestäsi niin silloin hän ei ole oikea kumppani sinulle, eikö vain? Sinä et kuitenkaan ole vahingoittanut ketään, enemmänkin ne miehet jotka ovat sinulta seksiä ostaneet ovat vahingoittaneet sinua. Oikea tuomitsemisen kohde olisi siis he, ei sinä. Prostituutio on asia joka traumatisoi naista, ja varsinkin nuorta. Sain tekstistäsi kuvan että olet varsin nuori joten ne asiat jotka olet seksiä myydessäsi kokenut olet kokenut muutenkin herkässä iässä ja minun on vaikea uskoa ettei tämä olisi jättänyt sinuun ja seksuaalisuuteesi jälkeään. Tämänkin vuoksi minusta olisi parempi että kumppanisi tietäisi menneisyydestäsi ja voisi tukea sinua kipeiden asioiden käsittelyssä ja osaisi ottaa sinut paremmin huomioon. Jos olet sitä mieltä että mies tulee sinut jättämään jos tuosta kerrot niin eikö silloin ole parempi lopettaa suhde? Sillä tuskin voit olla onnellinen parisuhteessa jossa et voi kertoa kumppanillesi vaikeistakin asioista ja jossa tiedät että kumppanisi tulisi tuomitsemaan sinut.

      Mitään velvollisuutta sinulla ei toki ole asiaa kertoa jos todella koet että et halua miehesi kanssa tästä puhua. Jonkun kanssa kuitenkin suosittelisin asiaa käsiteltäväksi koska kyseessä on kuitenkin varsin iso ja traumaattinen juttu. Suosittelisinkin että kävisit juttelemassa tuosta ihan ammattiauttajan kanssa, se voisi muutenkin selkeyttää tunteitasi asian suhteen ja pystyisit purkamaan kokemuksiasi jonkun kanssa.

    • rontti 85

      paljolla irtoo tuheroo?

    • Jone118

      Mitäs jos lopettaisit suhteen kokonaan. Tuossa suhteessa on niin isoja karikkoja, joihin kolahtaminen satuttaa vielä enemmän kuin nyt eroaminen. Älä ainakaan lapsia hanki tuohon salaisuushelvettiin.

      Minun mielestäni prostituutio on ihan ok, kunhan kaikki tekevät sitä vapaaehtoisesti. Siihen ryhtyvien täytyy myös tietää sen vaikuttavan tulevaisuuteen oleellisesti, aivan kuin nyt sinulla. Koska et pysty sitä itsekään käsittelemään, älä pilaa toisten elämää.

    • suu suppuun

      Omaa mainettaan ei kannata pilata kertomalla huonoja asioita itsestään. Jos jotenkin tulee ilmi niin kiellä.

    • jo vanhempi mies

      Jos asia salaaminen vaivaa sinua niin ilman muuta kerro, tai oikeastaan, kerro vaikka omatuntosi sallisikin salailun. Jos ystäväsi jätää sinut tuon asian vuoksi, niin voit huoletta olla vain tyytyväinen. On paljon miehiä jotka hyväksyvät sinut jopa parempana kumppanina,kuin niinsanotut kunnon tytöt. Kun ystäväsi hyväksyy sinut epäröimättä, olet löytänyt oivan parin. Muista kunnioitaa itseäsi, olet parempi kuin yksikään noista korkean moraalin omaavista osoittelevista tuomareista, joita täällä näytää hämmästyttävän paljon olevan.

    • supercoolK

      Menneisyyden virheet sovitetaan sillä että on aito.
      Vaikee neuvoo muuta, ei oo kahta samanlaista tilannetta.

      • asunyksin1

        Onko pettämistä erillään asuvalle vaimolle sekin kenen kanssa ei seksiä aikoihin,hänestä johtuen . Minulla jonkun ollut aikaa ihana naisystävä kenen kanssa harvoin tavattu. . . mut ihania nekin etket,hänkin yksinänen kaipaava nainen....
        Olen liika vanha eroamaan ja meidän seksitön liittomme pitkä!
        Ja meille yksin asuville tuo tilanne kiduttavaa, kun ystäväni kanssa pyrimme olemaan reheliisiä toisillemme kuitenkin, ystävä minua nuorempi ja ei ole ollut helppo ajatella et lopetamme yhteydenpidon joka meIile tärkeä asia kun molemmat asumme yksin,,vain aikuiset lapset joskus käy,,vaikea tää ymmärtää mutta kaipaus on vahvaa .
        tuntuu yhteydenpidon lopettaminennkin vaikealta... mitä neuvoksi ystävät ?


      • rehti......
        asunyksin1 kirjoitti:

        Onko pettämistä erillään asuvalle vaimolle sekin kenen kanssa ei seksiä aikoihin,hänestä johtuen . Minulla jonkun ollut aikaa ihana naisystävä kenen kanssa harvoin tavattu. . . mut ihania nekin etket,hänkin yksinänen kaipaava nainen....
        Olen liika vanha eroamaan ja meidän seksitön liittomme pitkä!
        Ja meille yksin asuville tuo tilanne kiduttavaa, kun ystäväni kanssa pyrimme olemaan reheliisiä toisillemme kuitenkin, ystävä minua nuorempi ja ei ole ollut helppo ajatella et lopetamme yhteydenpidon joka meIile tärkeä asia kun molemmat asumme yksin,,vain aikuiset lapset joskus käy,,vaikea tää ymmärtää mutta kaipaus on vahvaa .
        tuntuu yhteydenpidon lopettaminennkin vaikealta... mitä neuvoksi ystävät ?

        Aloittajalle. Kerro ihmeessä. Aivan varmasti jossain välissä tulee ilmi asia. jos kaveri tosissaan pitää sinusta.kestää asian ,koska se on tapahtunut ennen suhdettanne. mutta jos salaat ja tulee joskus myöhemmin ja jos vielä teille on tullut lapsia. tulee tosi sekasotku'


    • Totuus, helpompi elä

      Nyt voit etusuoralla saada anteeksi, mutta myöhemmin asiasta tulee kipeämpi. Riippuu kovasti vielä miten ja milloin kertoisit. On oltava rauhallista aikaa, koska siinä voidaan mököttää muutama tovi.
      Toisaalta onkotoinen omistava ja mustasukkainen.
      Mutta minä, rehellisenä miehenä, pikku luurankoja kullakin, uskon, että jos tunteet ovat aitoja, anteeksiantoa ja ymmärrystä löytyy.
      Jos tulee muualta tietoon, pahentaa tilanteen.
      Jos olisi vielä lapsia myöhemmin
      Uskon, että rehellisyys ja rakkaus vie voiton. Vai olenko vähän naivi itsekin.
      Onnea

    • Ei tarvitse kertoa, se ei kuulu sinun nykyiseen eläämääsi. Nauti nyt ja tulevasta, menneet ovat menneitä :)

    • Älä ihmees kerro,pilaat suhteen jos kerrot,tsemppiä teille..

    • 9uhgclkjhmn

      Voisit nöyrästi tehdä verottajalle tulojen oikaisuvaatimukset, jotta omatuntosi saisi rauhan. En muuten usko tähänkään juttuun.

    • Sex sieben acht neun

      Onko ap kommentoinut omaa ketjuaan aloituksen jälkeen...?
      Noh, joka tapauksessa, itseäni kiinnostaisi kysyä häneltä, että mitä kautta niitä asiakkaita kannattaisi hankkia, jos ei halua seistä tyrkyllä jossain Kalliossa?

      Exäni jätti minulle maksamatta suht. suuren velkansa jonka varaan laskin, ja nyt olisi tiedossa hetki kurjuutta ja nälkää, joten hyvännäköisenä ja tyylikäänä naisena saisin varmasti joltain sugardaddyltä hieman tukea...Mutta ummikko kun olen, mistä heitä voi etsiä? Mitään alatyylistä tissikuvaa en johonkin parituspalstalle laita.

    • bbbbbbbbbbbbbbb

      Aloittaja on huora, HUORA MA KERRON!

    • ammattilainenparemp

      No ainakin paremmalta se tuntuisi jos nainen rahasta ammattilaisena olisi miesten nussittavana pyörinyt kuin mitä se jos vastaavasti nainen ilmaisena amatöörinaisena olisi pyörinyt. Amatöörinä miesten nussittavana pyörivät naiset kun tapaavat vielä rakastuakkin korviaan myöden niihin miehiin joidenka nussittavana pyörivät ja joille sittemmin vanhennuttuaan ja rupsahdettuaan kelpaamattomaksi käyvät.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe