Naistenmies

kukaseon1

Tietääkö kukaan kuka on se pitkä ja miehekäs mies Jäkestä? Pituutta varmaan lähes kaksi metriä, jenkkisiili ja hymykuoppa.. Onko vapaa vai varattu?

Olen nähnyt hänet usein kävelemässä rantapuiston liepeillä..sininen takki, mustat housut.. Please kertokaa jos tunnette!

10

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kin

Jos on vaalea, niin tietänen.

• jootiedän

Vaalea on, tiedän minäkin. Älä tyttö hyvä tuhlaa aikaasi tähän mieheen..äläkä ainakaan rahojasi. Ei kannata. Mies on varattu/vapaa/varattu, ihan riippuen mielialastaan..naiset vaihtuu. Uusi aina katsottuna kun edellinen jää. Tällä hetkellä taitaa kuvioissa olla joku vakipano, mutta uskollista tästä miehestä ei saa kirveelläkään.
      Nimim. yksi uhreista

• Minähän se

Tämä on jonkun katkeroituneen ex-heilan panettelua. Ei pidä lainkaan paikkansa.
        Kaikki tietää ettei suhteet aina kestä. Olen aina uskollinen naiselleni.

Ilmeisesti minussa on sellaista eläimellistä viehätysvoimaa, että naiset viihtyy seurassani. Joku suhde on kaatunut mustasukkaisuuteen, kun ei ole hyväksytty sitä, että saan toisilta naisilta huomiota osakseni.

Jakamattoman huomioni saat kuitenkin sinä tuleva naisystäväni. Ota rohkeasti yhteyttä, kun seuraavan kerran näet minut.

• 1++4

Täysin samaa mieltä!

t. myös yksi uhreista

• Minähän se

Kiva että on huomattu.
      Alkaakin tämä nykyinen olla aika loppuunkaluttu, joten uutta verta kevään kunniaksi vois harkita. Kriteerit joskin aika kovat, mutta aina näitä löytyy.

1. Löysää EI saa olla kummassakaan päässä, eikä siinä välillä.
      2. Käteistä rahaa on mirkulla oltava kasapäin ja kaikki käytössäni.
      3. Kaverille ei jätetä, mutta sille pitää antaa suostumuksellani, jos saan katsella.
      4. Luksuskämppä jossain siinä rantapuistoa lähellä, myös Kaivopuisto käy.
      5. Vanhemmat asuttava min 500 km päässä, etteivät liiaksi poikkeile.

Mikäli nämä kriteerit ei täyty, käy myös toinen tapa, nimittäin kohdallaan olevat mitat; 93-39-93.
      Aika kurvikas, vai ? No ei mun mielestä.
      93= ikä. 39= kuume. 93= perittävät miljoonat tilillä.

Ei kun yhteydenottoja peliin ladyt. Asun siinä ali musawin ja gennadi perestroikan välissä siinä jampankaari vitosen ee-rapussa. Welcome.

• Ad Hd Wc
      • Ilmari Iramli

Vimeonkaan perusteella maailmasta ei tule idiootit loppumaan.

... Ei käy kateeks opettajia...

• nhytfvg

kattooko toinen silmä kieroon? jampassa asustelee

• joo18

Taidanpa tietää ;) Mies asuu naapurissani...ja pyörittää haaremia. Joka viikonloppu poistuu ovesta erinäköinen nainen. Eli valitettavasti en tiedä onko vapaa vai varattu. Jos yrität mennä viikolla, niin varmasti on vapaa, viikonloppuisin taitaa olla varattu :)

Asuu siis lähellä rantapuistoa :)

• Piimis

AA, oliskhan se pitkä bi-bansseksi kutsumani mies. Ei ole mikään puliveivari vaan ihan mukavaa "seuraa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe