Mitenköhän se onnistuisi? Olen huomannut, että tahtomattanikin ajaudun "suhteisiin" miesten kanssa, joiden kanssa hommat ovat vain seksin tasolla. Kelpaan silloin tällöin seksiseuraksi, mutta kukaan ei tahdo viedä kahville ja tutustua paremmin. Huomaan itsestäni, että viehätyn ns. itsevarmoista miehistä, joilla naisia varmasti riittää vaikka muille jakaa. Kuinka onnistuisin tuntemaan vetoa ujompiin miehiin? Miksi itsevarmat miehet ovat ainoita, jotka saavat minut tuntemaan vetoa?
Varatut miehet juoksevat perässä, mutta eivät tietenkään muun kuin seksin perässä enkä lähde semmoiseen meininkiin mukaan. Vapaat miehet ehdottelevat satunnaisesti tapaamisia seksin merkeissä, mutta kukaan ei tahdo tutustua muuten. Tällä hetkellä olen mieluummin yksin kuin rikon itseäni suhteissa, joissa huomaan, että mies ei tahdo hauskanpitoa kummempaa.
Haluaisin tavata jonkun, joka arvostaisi minussa muutakin kuin hyvää sänkyseuraa ja timmiä kroppaa. Haluaisin olla jollekulle muutakin kuin ulkokuori tisseistä peppuun. Totta kai, vetovoima ja kemia pitää löytyä myös siinä mielessä, mutta sen lisäksi vaaditaan paljon muutakin.
Hmm, en varmaankaan ole ainoa nainen, joka pohtii tämmöisiä. Miksi nykypäivänä miehille ei kelpaa mikään?
Mistä isken miehen muuhun kuin yhden yön juttuun?
36
1406
Vastaukset
- kannattaisi miettiä
Herranen aika, onko sitä tavaraa pakko antaa heti ennenkuin edes on kahvilla käynyt? Katso peiliin, vika löytyy ihan sinusta.
- kyllästyttääjo
Väitätkö, että jos tavaran jakamista pihtaa, niin asiat muuttuvat siitä? Jos mies ei halua kuin seksiä, niin ei se asia siitä muutu vaikka seksiä antaisi vasta 10. tapaamisella. Voihan olla, että tämäkään ei ole sääntö, mutta näin olen todennut.
- Katso peiliin
Voi hyvä jumala.
Kyllä ne muuttuvat siitä siten että saat ainakin osittain karsittua ne miehet jotka ovat vain sen pimperon perässä.
Ei ne toki muutu siltä osin että juuri se mies tahtoisi välttämättä sinun kanssa muuta kuin seksiä.
Sinulle tiedoksi että maailmassa on aika paljon ihan normaaleita itsevarmojakin miehiä jotka eivät juokse pelkän seksin perässä.
Ero on siinä että he toki eivät ole sillä tavoin "itsevarmoja" että pyrkivät väen vängällä sinun pöksyihin tai vaikuta naisten miehiltä.
Sinun pitää joko tyytyä siihen vuokrapimperon asemaan tai sitten alkaa itse opetteleemaan sitä ihastumista ja rakastumista muihin kuin panomiehiin.
Jos olet niin tyhmä että lähdet siitä oletuksesta että pipari ei pidä pihdata vaan antaa heti niin ei me muut mahdeta sille mitään.
" vetovoima ja kemia pitää löytyä myös siinä mielessä, mutta sen lisäksi vaaditaan paljon muutakin."
Tätähän ne suurin osa naisista nykyään kaipaa eli että miehen tulee olla komea seksikäs sänkileukainen timmikroppainen isokullinen panohärkä jonka lisäksi pitäisi löytyä vielä muutakin.
Sitten valitetaan kun ei löydy rakkautta tai miehet haluavat vain seksiä.
Kaikkea ei voi elämässä saada kultupieni.
Miltä sinusta kuulostaisi jos mies alkaisi luetella että hänellä itsellään on timmikroppa ja haluaa naisen jonka kanssa kemiat ja seksi pelaa sekä nainen olisi mallin tasoinen ilmestys plus älykäs, fiksu, empaattinen ja kaikki muukin täydellistä?
Ongelma teillä naisilla on se että kuvittelette että se kemia syntyy vain tiettyjen miesten kanssa ettekä muuta tapaa osaa opetella kuin sen yksinkertaisimman tavan jonka jälkeen sitten valitatte miehistä jotka haluavat vain seksiä tai sitten vanhempana kun olette itse menettänyt sen ulkomuotonne etteivät miehet haluaa enää teitä.
Onhan se hankalaa jos etsii ihmismäistä ja aikuistamaista suhdetta, mutta tunne- ja viettielämältänne olette lasten tai alkukantaisten eläinten tasolla.
Vika siis ihan itsessä.
Helpoin tapa on oppia ihailemaan miehiä monilla eri tavoilla sekä näkemään sitä itsevarmuuttaa muissakin kuin naisten miehissä tai niissä jotka pyrkivät pöksyihisi oikein urakalla.
Ehkä haluat kuitenkin olla seksiobjekti koska se on helppoa eikä vaadi paljoa? - Dino Rex
Katso peiliin kirjoitti:
Voi hyvä jumala.
Kyllä ne muuttuvat siitä siten että saat ainakin osittain karsittua ne miehet jotka ovat vain sen pimperon perässä.
Ei ne toki muutu siltä osin että juuri se mies tahtoisi välttämättä sinun kanssa muuta kuin seksiä.
Sinulle tiedoksi että maailmassa on aika paljon ihan normaaleita itsevarmojakin miehiä jotka eivät juokse pelkän seksin perässä.
Ero on siinä että he toki eivät ole sillä tavoin "itsevarmoja" että pyrkivät väen vängällä sinun pöksyihin tai vaikuta naisten miehiltä.
Sinun pitää joko tyytyä siihen vuokrapimperon asemaan tai sitten alkaa itse opetteleemaan sitä ihastumista ja rakastumista muihin kuin panomiehiin.
Jos olet niin tyhmä että lähdet siitä oletuksesta että pipari ei pidä pihdata vaan antaa heti niin ei me muut mahdeta sille mitään.
" vetovoima ja kemia pitää löytyä myös siinä mielessä, mutta sen lisäksi vaaditaan paljon muutakin."
Tätähän ne suurin osa naisista nykyään kaipaa eli että miehen tulee olla komea seksikäs sänkileukainen timmikroppainen isokullinen panohärkä jonka lisäksi pitäisi löytyä vielä muutakin.
Sitten valitetaan kun ei löydy rakkautta tai miehet haluavat vain seksiä.
Kaikkea ei voi elämässä saada kultupieni.
Miltä sinusta kuulostaisi jos mies alkaisi luetella että hänellä itsellään on timmikroppa ja haluaa naisen jonka kanssa kemiat ja seksi pelaa sekä nainen olisi mallin tasoinen ilmestys plus älykäs, fiksu, empaattinen ja kaikki muukin täydellistä?
Ongelma teillä naisilla on se että kuvittelette että se kemia syntyy vain tiettyjen miesten kanssa ettekä muuta tapaa osaa opetella kuin sen yksinkertaisimman tavan jonka jälkeen sitten valitatte miehistä jotka haluavat vain seksiä tai sitten vanhempana kun olette itse menettänyt sen ulkomuotonne etteivät miehet haluaa enää teitä.
Onhan se hankalaa jos etsii ihmismäistä ja aikuistamaista suhdetta, mutta tunne- ja viettielämältänne olette lasten tai alkukantaisten eläinten tasolla.
Vika siis ihan itsessä.
Helpoin tapa on oppia ihailemaan miehiä monilla eri tavoilla sekä näkemään sitä itsevarmuuttaa muissakin kuin naisten miehissä tai niissä jotka pyrkivät pöksyihisi oikein urakalla.
Ehkä haluat kuitenkin olla seksiobjekti koska se on helppoa eikä vaadi paljoa?"Ongelma teillä naisilla on se että kuvittelette että se kemia syntyy vain tiettyjen miesten kanssa ettekä muuta tapaa osaa opetella kuin sen yksinkertaisimman tavan jonka jälkeen sitten valitatte miehistä jotka haluavat vain seksiä tai sitten vanhempana kun olette itse menettänyt sen ulkomuotonne etteivät miehet haluaa enää teitä."
Luuletko sä että naiset jotain asialle voivat? Mietitäänpä jos mä toisin sulle riviin neljä naista joilla on todella hyvä luonne: 150 kiloisen naisen, karvaisen "sirkusnaisen", naisen jonka kasvot ovat murskautuneet epämuodottomiksi onnettomuudessa ja sellaisen jolla on naama täynnä isoja finnejä. Kuinka moneen niistä luulet että ihastuisit? Älä vaan sano että sä olet niitä miehiä, jotka ei tee mitään kehittääkseen itseään ja sitten itkee siitä kun itsevarmat ja menestyneet miehet vie naiset... - Edellinen.
Dino Rex kirjoitti:
"Ongelma teillä naisilla on se että kuvittelette että se kemia syntyy vain tiettyjen miesten kanssa ettekä muuta tapaa osaa opetella kuin sen yksinkertaisimman tavan jonka jälkeen sitten valitatte miehistä jotka haluavat vain seksiä tai sitten vanhempana kun olette itse menettänyt sen ulkomuotonne etteivät miehet haluaa enää teitä."
Luuletko sä että naiset jotain asialle voivat? Mietitäänpä jos mä toisin sulle riviin neljä naista joilla on todella hyvä luonne: 150 kiloisen naisen, karvaisen "sirkusnaisen", naisen jonka kasvot ovat murskautuneet epämuodottomiksi onnettomuudessa ja sellaisen jolla on naama täynnä isoja finnejä. Kuinka moneen niistä luulet että ihastuisit? Älä vaan sano että sä olet niitä miehiä, jotka ei tee mitään kehittääkseen itseään ja sitten itkee siitä kun itsevarmat ja menestyneet miehet vie naiset...Foorumi toimii taas niin v'tun hitaasti etten jaksa vastata pitemmälti.
"Luuletko sä että naiset jotain asialle voivat?"
Kyllä voivat.
" Mietitäänpä jos mä toisin sulle riviin neljä naista joilla on todella hyvä luonne: 150 kiloisen naisen, karvaisen "sirkusnaisen", naisen jonka kasvot ovat murskautuneet epämuodottomiksi onnettomuudessa ja sellaisen jolla on naama täynnä isoja finnejä. Kuinka moneen niistä luulet että ihastuisit?"
Eli siis vertaat noita samalla kuin jos aloittaja ei valitse normaalimpia miehiä vaan aina ne yhden yön suhteita hakevat panosonnit?
Totta puhuen voisin ihastua noista useampaan mm. tuohon finninaiseen ihan helposti.
Ehkä olet niin pentu ja yksinkertaisten pienen pippeli viettiesi vietävänä ettet itse pysty samaan.
" Älä vaan sano että sä olet niitä miehiä, jotka ei tee mitään kehittääkseen itseään ja sitten itkee siitä kun itsevarmat ja menestyneet miehet vie naiset... "
Vittuako tämä keskustelu minuun liittyy?
Tässähän puhuttiin aloittajasta.
Oletko vakituisessa suhteessa tällä hetkellä?
Jos et, niin lakkaa vetistelemästä ja ruikuttamasta siellä mitä kirjoitin.
- lifemocker
lyhytjänteisellä toiminnalla et voi saada pitkäkestoisia tuloksia aikaan.
jos annat kovin helposti niin et ole tyttöystävä materiaalia! jos ihmiset haluavat suhteen niin kyllä he myöskin haluavat käyttää aikaa siihen toiseen tutustumiseen ensin!
joten ei ole miesten vika, että sulla on paska miesmaku TAI olet itse niin typerä, että annat kaikille heti (koska ns "hyvät naiset" eivät näin tee) - Daygamer
Miltäs Lifemockerin naisrintamalla näyttää :3? Kyllä löytyy ajatuksia näistä parisuhdeasioista, mutta onkos sulla yhtään oikeita kokemuksia oikeassa elämässä? Mielestäni on hieman naurettavaa olla päivät pitkät kommentoimassa aivan jokaista mahdollista parisuhde tms. keskustelua täällä suomi24:sen ihmeellisessä maailmassa.
- lifemocker
ihan hyvältähän se, kiitos kysymästä! :)
- czxvcx
http://treffit.suomi24.fi/profile/325002
olisiko tässä sulle hyvä äijä?- Ihanaaa!
ketjun aloittajan pimppa jo iha märkänä...
Jos todella haluat sitä parisuhdetta tällaisen itsevarmemman tapauksen kanssa niin eiköhän se kuitenkin olisi parempi jättää ne sänkyhommat myöhemmäksi. Pelkän seksin perässä juoksijat yleensä kyllästyy melko nopeasti ja itsekunnioituskin säilyy kun et pelkäksi leikkikaluksi rupea. Jos taas toinen osoittaa merkkejä muunkinlaisesta kiinnostuksesta niin sehän on sitten vain positiivista...:)
Tämä on tietenkin helpommin sanottu kuin tehty, mutta pidemmässä juoksussa toimivampi ratkaisu kuin itsensä rikkominen näissä yksipuolisissa suhteissa. :)ja vielä lisähuomautuksena: kannattaa ENNEN sänkyyn hyppäämistä infota sille hepulle että haet suhdetta ja seksin harrastaminen tarkoittaa sulle sitä että ootte yhdessä. Reilumpi peli näin, niin kundillekaan ei sit tuu yllätyksenä että haluat suhteen. Meillä muijilla kun on usein tapana lätkästä yhtäläisyysmerkki tohon väliin ja kundit ei useinkaan näe tätä samalla tavalla. (ei toki kaikki mimmit, mutta melko monet...)
- nettiin hakemaan
Ilmoitus vaan deittipalstalle ja sieltä valikoimaan treffeille vain sellaiset jotka osaavat ja jaksavat kirjoitellakin ahkerasti vähintään pari viikkoa.
- sinkku37-
Mie haluaisin tutustuu paremmin. En tosiaan alkais vonkamaan seksiä et olen sen verran herrasmies kuitenkin. Haluaisin kunnon parisuhteen jossa vois tehdä kaikenlaista.
- Lissuhanibeibe
Seksin pihtaaminen on surkea neuvo. Asioiden tulee edetä luontevasti, jos olosi on kiimainen ei ole mitään syytä pihdata. Manipulointi ei ole ikinä järkevää eikä oikein. Rehellisyys, arvostus ja luottamus on tärkeimpiä asioita suhteissa.
Jos mies haluaa vain seksiä ei pihtaaminen auta, jos mies haluaa suhteen ei pihtaaminen voi muutakuin haitata. Etene niin nopeasti kuin itse naisena haluat.
http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kiltin-perakammarin-pojan-ongelma.html tekstin lukemalla ymmärrät mikset saa haluamiasi tuloksia ja olet hämilläsi.
Pleieri blogin opit sisäistäneet miehet pystyvät helposti tapaamaan useita viehättäviä naisia kuten itsekin totesit. Jos miehillä on monia vaihtoehtoja heidät on tietysti vaikeaa saada suhteeseen..
Miten voit käyttää kyseisiä faktoja hyväksesi?
1. Tee itsestäsi niin viehättävä kuin pystyt. Syö terveellisesti, käy kuntosalilla, panosta vaatteihisi, kasvata pitkät hiukset, pidä huolta ihostasi, ole naisellinen ja seksikäs. Painoindeksisi tulisi olla mielellään 18-20.
2. Lähesty itse myös miehiä.. Miehet, jotka haluavat suhteen ovat yleensä miehiä, jotka eivät uskalla lähestyä naisia. "Kiltin peräkammarin pojan ongelma" tekstin perusteella ymmärsit tämän.
Voit siis hyvin aloittaa keskustelemaan sinua kiinnostaville miehille ja ottaa ohjat käsiisi! Muista kuitenkin, että kaikki miehet kuuluvat johonkin näistä kategorioista "Kyllä" "Ehkä" "Ei" osat miehet haluavat tutustua sinuun, osat eivät.. Osat ovat siinä ja siinä.. Tiedät tunteen kun ajattelet miehiä.. Mitä viehättävämpi olet sitä enemmän saat miehiä "Kyllä" kategoriaan.
Jos et uskalla ottaa riskejä kuten suurin osa naisista et ole myöskään oikeutettu valittamaan huonoista tuloksista.
Monet miehet myös pitävät rimaa varsin alhaisena pelkkään seksiin. Suhteen saadaksesi sinun on oikeasti panostettava itseesi ja arvioita rehellisesti oma pätevyytesi asteikolla 1-10.
Jos olet esimerkiksi 6 miten voisit olettaa saavasi suhteeseen miehen, joka on 10? Saat aina tasoisesi miehen suhteeseen mutta kertakäyttöseksiin pätevä mies kelpuuttaa usein huonommankin naisen.- hyvä tietää
Olen kokoa 174 cm ja 61 kg, siis liian lihava... ok.
- Taimi555
Kiitos vinkeistä Lissuhanibeibe. Oli tosi hyviä kirjotuksia tuolla blogissa.
- alkuper.
Ohoh, olipas täällä herännyt keskustelua ! Oli paljon hyviä pointteja kyllä. Olen kuitenkin samaa mieltä Lissuhanibeiben kanssa, kuten aiemminkin sanoin, että ei pihtaaminen itsessään ratkaise ongelmaa. Tietenkin ehkä joissain tapauksissa voi päätellä jo ensimmäisellä tapaamisella, että minkä perässä mies on. Mutta yleensä nämä yhden illan panon perässä olevat tunnistaa kyllä suhteellisen hyvin. Sen sijaan, ongelma ovatkin nämä miehet, joita tapailen jonkun aikaa, mutta lopulta käy ilmi, että mies ei halua seksiä kummempaa vaan pyörittelee samalla useampaa naista.
"Monet miehet myös pitävät rimaa varsin alhaisena pelkkään seksiin. Suhteen saadaksesi sinun on oikeasti panostettava itseesi ja arvioita rehellisesti oma pätevyytesi asteikolla 1-10."
Tämän olen kyllä huomannut, että pelkkään seksiin baari-illan jälkeen kelpaa lähes kuka tahansa. Mutta sepä se, miten oman pätevyyden voi arvioida?
Esimerkiksi nämä ns. vakipanot kehuvat kyllä, mutta juurikin se, että miksen voi kelvata heille muuhun. Eräskin sanoi tässä, että "Pidäthän ittes kunnossa vielä sittenkin, kun olet 50v.,että sua viittii käydä laittamassa." Ja lisäksi heitti vitsillä, että sitten joskus, kun olen naimisissa, niin jos menee huonosti liitossa, niin voin aina soittaa hänelle, niin tulee mielellään luokseni.
Tällaiset kommentit saavat uskomaan, että olen jotenkin viallinen suhteeseen, mutta seksiä voidaan suunnitella vaikka vuosien päähän.
Niin, ja nettisivustoilla olen katsellut tarjontaa, mutta valitettavasti tuntuu, ettei tarjonta kohtaa kysyntää.
"Sinun pitää joko tyytyä siihen vuokrapimperon asemaan tai sitten alkaa itse opetteleemaan sitä ihastumista ja rakastumista muihin kuin panomiehiin."
Tästä olen kyllä hyvinkin samaa mieltä. Vuokrapimperon asema tyydyttää aikansa, mutta mitäs sitten? Kuinka ihastumista tai rakastumista voi opetella? Tämän todellakin haluaisin tietää.- good luck
Ongelmasi on ikisinkkunaisille varsin tyypillinen. Pidät rimaa liian korkealla.
Haet alfaurosta joille kelpaat itse vain panopuuksi.
"nettisivustoilla olen katsellut tarjontaa, mutta valitettavasti tuntuu, ettei tarjonta kohtaa kysyntää" Tämä vahvistaa yllämainitun paikkansapitävyyden. Nettisivuilla on 2-4 kertainen määrä miehiä verrattuna naisiin riippuen sivusta. Tosin ne itsevarmat miehet ei välttämättä hae seuraa netistä.. - good luck
good luck kirjoitti:
Ongelmasi on ikisinkkunaisille varsin tyypillinen. Pidät rimaa liian korkealla.
Haet alfaurosta joille kelpaat itse vain panopuuksi.
"nettisivustoilla olen katsellut tarjontaa, mutta valitettavasti tuntuu, ettei tarjonta kohtaa kysyntää" Tämä vahvistaa yllämainitun paikkansapitävyyden. Nettisivuilla on 2-4 kertainen määrä miehiä verrattuna naisiin riippuen sivusta. Tosin ne itsevarmat miehet ei välttämättä hae seuraa netistä.....koska ne löytävät hakemansa yhden yön nseuralaisen myös baarista.
Jos etsit jotain muuta kuin yhden illan suhdetta, sinun pitää myös tehdä jotain muuta kuin niihin liittyviä kännisiä baarikäyntejä ja jatkoja.
Miesten kanssa voi jutella muuallakin kuin baarissa. Miehiin voi tutustua kuten kehen hyvänsä ystävään. Kysy, mitä työkaverisi tai tuttavuutesi tekee iltaisin, viikonloppuisin ja lomilla. Mieti, mitä voisitte tehdä yhdessä. Rohkaise häntä ehdotuksiin, jollet pysty tekemään (leikillistä) ehdotusta itse.
Myös baarissa voi jutella miesten kanssa pitkään, jos yhteisiä mielenkiinnon aiheita riittää. Tarvitaan vain rauhallinen nurkka. Aikaa valomerkkiin on useita tunteja ja keskustelua voi jatkaa samassa paikassa seuraavana päivänä tai viikonloppuna. Jatkotkin voivat onnistua pelkän jutustelun merkeissä.- Shark Mac
Hyvä kun kerrankin nainen tiedostaa että vika on siinä, että kiinnostut vääränlaisista miehistä. Ne miehet, joista olet kiinnostunut, ovat sitä sorttia, että heidän ei tarvitse ruveta parisuhteisiin, koska saavat naisia muutenkin. Tai sitten he eivät halua parisuhdetta SINUN kanssasi, koska he tietävät saavansa parempaakin. Odotellessa on mukava paneksia naisia. Heillä ei ole kiire. Sulla on.
Sun täytyy nyt siirtää katseesi kunnollisiin miehiin, niihin, jotka eivät herätä huomiotasi automaattisesti. Se "kemia ja vetovoima" joka sinulle on tärkeämpää, kyllä voi tulla sieltä ajan kanssa.
Vastaus kysymykseesi on siis se, että alat tuntea vetoa kun tarpeeksi etsit ja odotat. Älä odota vetovoimaa ensimmäisenä vaan vasta tutustumisen jälkeen.- v fbghng
Ongelma on myös siinä, että ne miehet, jotka tulevat juttelemaa sinulle itsevarmasti baarissa, ovat itsevarmoja ja aloitteellisia juuri siksi, että OVAT PELIMIEHIÄ. Normaalit miehet voivat vaikuttaa ensi katsella ujommilta, mutta paljastuvat tutustuttaessa ihan yhtä itsevarmoiksi. He eivät vain ole vielä (onneksi) kehittäneet naisten iskemisestä rutiinisuoritusta ja vaikuttavat siksi ko. puuhassa ujommilta. SE ON HYVÄ ASIA. Sellaisen miehen sinä haluat.
Joten, ensi kerralla baarissa älä odota, että joku lipevä itsevarman ylikomea mies tulee sinulle juttelemaan. Sen sijaan etsi sieltä hyvännäköinen ja kunnollisen oloinen mies, ja mene itse juttelemaan hänelle! Sillä lailla olen itse tavannut ylivoimaisesti parhaat miehet. Pystyt valikoimaan tarkasti juuri sen miehen, josta olet kiinnostunut, ja näet esim. hänen kaveripiiristään ja sivusta tarkkailemalla jo aika paljon, kuinka fiksunoloinen henkilö on kyseessä. Olisinpa vain keksinyt tämän metodin aikaisemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
- Carlos Carvamaha
Mun mielestä siihen, että mies haluaa suhdetta, keskeistä on se että teillä synkkaa hyvin. Ja että mies pitää sua myös persoonana suhdemateriaalina. Ei pihtaaminen teidän välistä dynamiikkaa muuta juuri suuntaan tai toiseen.
- -.-.-.-.-.
Ne itsevarmat miehet vain esittävät. He ovat itseasiassa pönkittämässä omaa itsetuntoaan sillä, että kaatavat paljon naisia. Koska sinä ihastut heidän pelimiesmaneereihinsa, sinulla itselläsi on todennäköisesti huono itsetunto. Miksi uskot aina samaan settiin kerta toisensa jälkeen?
Sinun täytyy muuttaa omaa asennettasi. Jos todellakin olet tiukassa kunnossa ja kivalla naamalla varustettu, niin miksi kukaan ujo mies uskaltaisi sinua lähestyä? Lisäksi baareissa ei ns. kunnollisia miehiä ole kauheasti. Luulen oikeastaan, että sinun pitäisi ihmisenä muuttua aika paljon, jotta voisit nähdä parisuhdekelpoisen miehen kiinnostavana ja jotta he voisivat nähdä sinut kiinnostavana. Meillä parisuhdekelpoisilla ja naisen aidosta rakkaudesta kiinnostuneilla miehillä on katsos tutkat aika tarkkana, ei se ole pelkästään naisten ominaisuus. Eikä se toisaalta kaikkien naisten ominaisuus olekaan, kuten sinustakin huomaa.
Minulta ainakin katoaa välittömästi kiinnostus naiseen, joka vaikuttaa heti siltä, että haluaa sänkyyn. Etenkin jos kyseessä on hyvännäköinen baarituttavuus, niin vedän kyllä aivan varmasti johtopäätöksen, että tämä nainen on käyttäytynyt myös muiden miesten kanssa näin, eikä ole välttämättä edes etsimässä parisuhdetta. Harvoin kyllä sellaiseen edes naiseen törmään, sillä te ette kiinnostu minusta. :) En osaa laittaa kemioita hyrrämään, mutta olen aika komea, joten joskus naiset tulevat juttusille. - charlotta_
Ovat kyllä ristiriitaisia nämä teidän neuvonne. Aiemmissa viesteissä sanotaan että naisen pitäisi uskaltaa tehdä aloitteita ja sitten toisaalta sanotaan että jos hyvännäköinen nainen tulee juttelemaan vaikka baarissa niin hän on tehnyt sitä vaikka kuinka paljon ja antaa kaikille? Ja no joo, baari on toki vähän huono paikka ehkä mutta suomalaisen kulttuurin huomioiden niin aika oudosti katsotaan jos jossain ruokakaupassa menet iskemään.
Kyllä minulle kelpaisi ns. kunnollinen vähemmän macho mies mutta jotenkin tuntuu että he harvemmin uskaltavat itse tehdä aloitteita vaikka ehkä muuten osoittaisivatkin kiinnostusta ja sitten jos teen itse sen aloitteen niin olen taas kauhea miestennielijä tyrkky...hoh hoijaa :(- adsfasdfasd
ole oma itsesi. turha lähteä kieltämään jotain mitä on. aina tulee olemaan niitä jotka valittavat ja nimittelevät. suo siellä, vetelä täällä: laita hyvät kengät.
toimi niin kuin hyvältä tuntuu, mutta poistu välillä mukavuusalueeltasikin. siten asiat saa menemään eteenpäin.
turha niitä pahoja seurauksia on liiaksi pelätä, koska niitä tulee kuitenkin. rapatessa roiskuu. jos tiedostat pahimmat heikkoutesi niin pystyt kyllä varmasti pehmentämään pahimpia iskuja. jos et... niin sittenpähän opit kantapään kautta ja ensi kerralla olet viisaampi.
- nhmhmhjkm
Mun täytyy vastata, koska olen sellainen kummajainen, joka en ole koskaan kiinnostanut miehiä yhden illan suhteisiin. Toisaalta seurustelusta kiinnostuneita olisi kyllä. Olen tätä miettinyt pääni puhki, ja tullut siihen tulokseen, että näytän sellaiselta kiltiltä ja kunnolliselta naapurintytöltä, että vaan tulee heti lokeroiduksi "vakavaan" osastoon. Ulkonäkö kuitekin vaikuttaa ihmisten mielikuviin ensitapaamisella ja siihen, miten sinuun suhtaudutaan.
Sinun pitää ap pyrkiä muuttamaan tyyliäsi siis enemmän sen kaltaiseksi. Vaatteet ja hius- sekä meikkityyli pitää olla konservatiivinen ja tyylikäs, siis tasokas eikä koskaan mitään liikaa paljastava. EI esille rintavakoa tms liian seksikkäitä vaatteita. Ei liikaa meikkiä vaan sellainen todella luonnollinen ehostus. Hiuksiin ei ihmesysteemeitä vaan tukan pitää näyttää luonnolliselta, siistiltä ja luonnollisen väriseltä, sileältä, kiiltvältä ja elinvoimaiselta. Ei blondatulta hampulta.
Katsele esim. kuvia kuninkaallisista, Catherine, Victoria ja Madde, ja tutki, mikä heidän tyylilleen on yhteistä. Huomaat sen varmaan vähän ajan päästä. Sitten kopioit sitä tyyliä.
SItten tietysti käyttäydytkin ladylikesti, etä vedä kännejä, et mene jatkoille uusien tuttavuuksien luokse vaan treffeille kahvilaan tai kävelemään, käyttäydyt siis normaalilla tyylikkäällä tavalla, etkä tanssi rivosti tms. Vaikea kommentoida, kun en ole sinua nähnyt livenä kuitenkaan.
Kaiken tuon yllä olevan voi tiivistää sanomalla, että ota idoliksesi joku noista prinsessoista ja noudata samantapaista tyylikästä linjaa, niin vedät puoleesi miehiä, jotka ovat itsekin fiksuja ja tositarkoituksella liikkeellä.- vcxxcv
Nämä ladyt kyllä kelpaavat avioliittoon taloa pystyssä pitämään, mutta mies sitten hakee toimintaa muualta.
- charlotta_
Mutta entäs jos pukeudun jo nyt aika asiallisesti, baarissa ei mitään vesirajamekkoja eikä tissitoppeja ja meikkikin aika hillitty, kaukana sotamaalauksesta? Ainoa "miestennielijä-piirteeni" on nimenomaan tuo että saatan aika usein olla aloitteellinen mutta en tee sitä kyllä missään itseni tyrkytys mielessä vaan olen aika avoin ja sosiaalinen myös baarin ulkopuolisessa elämässä ja tykkään ihan small talkatakin ihmisten kanssa, myös naisten. Olen alkanut miettimään että pitäisikö minun vähentää tuota aloitteellisuuttani koska se selvästikin antaa hyvin usein väärän kuvan minusta mutta sitten toisaalta tuntuu että esittäisin jotain muuta kuin olen :( Mutta ehkä kuitenkin pitäisi? Nyhvätä jossain baarin nurkassa ja odottaa miehen aloitetta...?
- Tohtori inhimillisyys
Monet miehet ilmaisevat rakkautensa seksillä. Tämä voi olla naisten mielestä epämukavaa. Mutta miksi, emme me ole edes kovin karvaisia. Minä ainakaan.
Minusta naiset ajattelevat miehistä väärin.Yleensä miehet haluavat olla vain seksikumppaneita, mutta eihän seksi tapa? Seksin avulla naisen ja miehen välinen suhde voi edetä nopeammin kuin koskaan ennen ja kaiken lisäksi seksi on vielä hyvää liikuntaa. Ja liikuntahan on terveellistä, miksi valitatte? Jos haluatte että mies rakastuu teihin(nyt huomio naiset) niin antakaa miehille seksiä ja samalla teette itsellekkin palveluksen kun harrastatte liikuntaa! Ja jos haluatte olla terveys ihmisiä voitte yhdistää seksiin marjoja ja hedelmiä esim. Kurkku ja banaani. - Tohtori hikinen billu
Miehet eivät ole edes karvaisiä. Naiset ovat karvaisia ja kuuluvat keittiöön. Suu kiinni naiset ja ankaa miehille seksiä. Siihen teidät on luotu!
- eräsnainen
Tohtori inhimillisyys, olen kyllä naisena ymmärtänyt, että miehet, jos ketkä, pystyvät nimenomaan erottelemaan seksin ja rakkauden/tunteet/kiintymyksen toisistaan. Miehille seksi on useimmiten pelkkää seksiä eikä mitään syvempiä tunteita tule peliin, kun taas nainen kiintyy, ihastuu ja rakastuu lopulta.
- hillevi
Mitä mieltä olette tästä:tapasi, miehen baarissa ja meillä oli tosi hauskaa ja minusta meillä synkkasi.lähdettiin miehen luo jatkoille (minun ehdotuksesta).Nukuimme yhdessä mutta seksiä emme harrastaneet,koska mies sanoi että ehkä meidän pitäisi odottaa eikä tehdä sitä ekana yönä tavattuamme.Kieliikö tämä siitä että mies haluaa jotain vakavampaa kuin yhden yön jutun?
- vähänasianvierestä
Vaikea sanoa, mistä se kielii. Ehkä vain siitä, ettei mies ollut sinusta oikeasti kiinnostunut/kiihottunut.
Perustan mielipiteeni siihen, että luulin jo päässeeni jollain lailla perille miehen sielunelämästä, kunnes tapasin ex:äni, joka oli tottunut harrastelemaan seksiä ja vain seksiä siellä täällä. Seksistähän se meidänkin juttu alkoi, muttei mennyt kuin parisen viikkoa, kun seksi loppui ja suhteemme muuttui ns. platoniseksi. Yhdessä oltiin ja paljon. Halattiin, kuljettiin käsikkäin, nukuttiin lähekkäin ja oltiin muutenkin kiinni toisissamme jne. Mutta seksiä, sitä ei enää ollut. Ei edes yritystä siihen suuntaan miehen puolelta.
Lopulta kyllästyin miettimään syitä seksittömyyteen, kun mies ei lukuisista keskusteluyrityksistä huolimattakaan saanut sanottua, miksi näin. Halusi kuitenkin jatkaa seurustelua. Eihän siitä sitten mitään tullut.
On ehkä totta, ettei miesten osoittama seksuaalinen kiinnostus ole verrannollinen muuhun kiinnostukseen, mutta ei kai se niinkään mene, että jos muuten kiinnostaa ei halua seksiä ollenkaan.. - adfasdfafaf
vähänasianvierestä kirjoitti:
Vaikea sanoa, mistä se kielii. Ehkä vain siitä, ettei mies ollut sinusta oikeasti kiinnostunut/kiihottunut.
Perustan mielipiteeni siihen, että luulin jo päässeeni jollain lailla perille miehen sielunelämästä, kunnes tapasin ex:äni, joka oli tottunut harrastelemaan seksiä ja vain seksiä siellä täällä. Seksistähän se meidänkin juttu alkoi, muttei mennyt kuin parisen viikkoa, kun seksi loppui ja suhteemme muuttui ns. platoniseksi. Yhdessä oltiin ja paljon. Halattiin, kuljettiin käsikkäin, nukuttiin lähekkäin ja oltiin muutenkin kiinni toisissamme jne. Mutta seksiä, sitä ei enää ollut. Ei edes yritystä siihen suuntaan miehen puolelta.
Lopulta kyllästyin miettimään syitä seksittömyyteen, kun mies ei lukuisista keskusteluyrityksistä huolimattakaan saanut sanottua, miksi näin. Halusi kuitenkin jatkaa seurustelua. Eihän siitä sitten mitään tullut.
On ehkä totta, ettei miesten osoittama seksuaalinen kiinnostus ole verrannollinen muuhun kiinnostukseen, mutta ei kai se niinkään mene, että jos muuten kiinnostaa ei halua seksiä ollenkaan..>"ei kai se niinkään mene, että jos muuten kiinnostaa ei halua seksiä ollenkaan.. "
Meneepä se kuulemani mukaan hyvinkin niin. Moni esim. aseksuaali kaipaa kyllä läheisyyttä ja hellyyttä, vaikkei paneminen kiinnostakaan.
Itselläni ja kuulemani ja lukemani perusteella monilla muillakin on myöskin aseksuaalisia kausia ja tilanteita ainakin joidenkin ihmisten suhteen. Vaikka heistä pitäisinkin niin en halua panna. Joskus en halua koskettaakaan vaikka olenkin ihan onnellinen siitä että ovat pitämässä seuraa.
On sääli jos he katsovat asiakseen loukkaantua siitä, mutta se on kyllä sitten heidän oma ongelmansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814