Eli itsellä kolme lääkettä (kaikissa vastaavissa sama haittavaikutus ja vaivat mihin lääkkeitä syön sen verran isot että en voi lopettaakaan) jotka aiheuttavat sivuvaikutuksena ummetusta, ja ruoansulatus ei nyt viikkoon ole toiminut. Mikäs avuksi tähän kun olen osastolla niin hankala nyt mitään ulostelääkettä apteekista noutamaan..
Lääkkeiden aiheuttama ummetus..
Huooohh
3107
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kokeile Magnesium-tabletteja. Esim. 1 aamuisin ja toinen iltaisin. Kuulostele pari päivää. Jos ei rupea vielä tehoamaan, niin lisää 1 kumpaankin. Pitäisi ummetus olla pian muisto vain. On kokemuksia, tutkimuksista ei ole tietoa!
Siis olet osastolla hoidettava? No sanot siellä osastolla hoitajille, että vatsasi ei toimi ja todennäköisesti saat vatsaa pehmentävää lääkettä.
Siis olet jossain osastolla eli sairaalassa, pitäähän siellä jotain ummetuslääkettä olla, vaikka peräpuikkoja. Jos tällä osastolla määrätään lääkkeitä, niin kyllähän niillä on tiedot myös sivuvaikutuksista.