Huomioita treffipalstojen naisista

16+9

Parikymppiset naiset vielä jaksavat panostaa itseensä, mutta sitten tapahtuu jotain noin 25 ikävuoden kohdalla, joilloin 90% lihoo ylipainoisiksi. Tuota vanhemmista suomalaisista naisista on harvinaista löytää hoikkaa. Vielä kehtaavat väittää harrastavansa jumppaa, salia ja urheilua. Mitä sitten jos sen kaikki hyöty menee kun syödään kun norsut.

Toinen merkille pantava asia on, että tuota vanhemmat naiset näyttävät yleensä naamaltaan huomattavasti, jopa kymmeniä vuosia, itseään vanhemmalta. Monia kolmekymppisiä voisi naaman perusteella pitää 45-vuotiaina.
Tietysti geenit vaikuttaa, mutta asiaan voisi panostaa nuorekkaalla kampauksella ja vaatetuksella.

11

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanat ullkkismiehet

suomalais-sika-ukkojen vuoksi ei kannata satsata, ovat päästäänkin viallisia. Vain ulkkismiesten vuoksi satsaamme ja myös huolimme vain ulkomaalaisen miehen elämänkumppaniksemme.

• hikhikpiks

Voin kertoa sulle yhen pikku salaisuuden... katsos jos nainen ei liho, niin onnea ei miesten kanssa kovin pitkälle riitä eikä muutenkaan sosiaalisissa suhteissa.
      Siinä voi mennä avioliittokin alta, jos ei tätä niksiä tajua. Pitää syödä äkkiä ittensä "normaaliksi", niin mies ei yleensä kehtaa jättää sua läskinä, koska pidettäs kuspiänä ym tai nainen syyttää miestä tämän turpoamisesta.. joka on vain ovela keino pysyä hyväksyttynä ja onnellisena. Sillä harvalle hoikalle naiselle mies roudaa kaupasta lahjuksia, herkkuja jne.. tai tekis kotihommiakaan. Läski voi syyllistää miestä loputtomiin.. ja täten parisuhde onni on taattua.

Pulskempi nainen voi huoletta tossuttaa miestä ja kaverit tykkää. Epänormaalia se on jos ei se hääkakku viimeistään lihota. Ei oteta kauhee vakavasti ja pidetään idioottina jo ensvaikutelman perusteella.. mieskää ei viitsi kauheasti panostaa suhteeseen, jos nainen ei liho. Ei tartte mielestään.. ;) mutta pullukan mies tekee kaikkensa naisensa eteen.

Joten miksiköhä kantsii lihoa?! Kärjistettyä, mutta taitaapa monesti mennä noin. En tunne lähipiirissä kovin montaa onnellista hoikkaa varattua naista. Kaik ovat pulskia ja ne onnettomat hoikat niitä, joiden mies nyt ei kauheasti näe vaivaa eukon pitääkseen. ;)

• mä uskallan

Jos mun nainen lihoo niin mä jätän sen jollei ala tiukalle laihdutus kuurille. Naisen tulee näyttää naiselta eikä mursulta.

• aikapossu

"Mitä sitten jos sen kaikki hyöty menee kun syödään kun norsut."

Ihanko tosissasi olet sitä mieltä, että liikunnan ainoa hyöty on pysyä hoikkana miesten tähden? Minä ja moni muukin liikumme siksi että se tuottaa mielihyvää ja pysyy terveenä.

Kaikki eivät ahkerasta liikkumisesta huolimatta pysy edes BMI 25 alapuolella, saati hoikkana. Jos tuntee olonsa hyväksi ja on terve, mitä väliä vaikka BMI olisikin esim 26-28? Jos se ei kelpaa ja riitä miehille, olen ainakin itse mieluummin yksin kuin näivetän itseni vain miehiä miellyyttäkseni.

Etenkin vanhemmilla naisilla ei kroppa enää kovin helpolla pienene normaaliin tai hoikkaan muotoon, vaikka harrastaisi paljonkin liikuntaa. Tunnen useita ERITTÄIN PALJON liikkuvia aikuisia naisia, joilla on nykykriteerien mukaan liikaa painoa.

Itse kävelin lähes joka päivä 6-10 km ja uin kuntouintia pari kertaa viikossa (vauhti 2km/ tunti), silti BMI oli 27. Lisäksi satunnaiset ylimääräiset lenkit ja esim. metsässä huvikseen vaeltaminen/ liikkuminen. Olin täysin terve, ei mitään verensokeri/ verenpaine tmv ongelmia. Olsisko sitten parempi vain maata sohvalla loppuikä, kun ei tuolla liikkumisella pysy normaalina?

• joooku

Eikö voi vaan syödä vähemmän, ei kukaan liho jos ei syö enempää kun kuluttaa.

• herää jo joooku
        joooku kirjoitti:

Eikö voi vaan syödä vähemmän, ei kukaan liho jos ei syö enempää kun kuluttaa.

Niin ja pointtiani et ymmärrä? Jos ja kun ruoka maistuu hyvälle eikä ole halua ryhtyä ikuiselle dieetille että miellyttäisi miehiä, NIIN MIKSI PITÄISI SYÖDÄ VÄHEMMÄN? Sinunko vuoksesi?

Tunnen ihan riittävästi ikuisia kalorinlaskijoita ja salaatinnyppijöitä, jotka eivät voi syödä normaalisti, mikäli aikovat pysyä mitoissaan. En halua sellaista elämää.

• Kävelijä1

Menee vähän ohi aiheen, mutta kävely ei polta paljon energiaa. En itse edes pidä sitä liikuntana, vaikka paljon kävelenkin. Liikunta vaatii voiman käyttöä tai ponnistelua, siinä nousee syke, hengästyy ja hikoilee. Kävelemällä ei laihdu.

• ----
        Kävelijä1 kirjoitti:

Menee vähän ohi aiheen, mutta kävely ei polta paljon energiaa. En itse edes pidä sitä liikuntana, vaikka paljon kävelenkin. Liikunta vaatii voiman käyttöä tai ponnistelua, siinä nousee syke, hengästyy ja hikoilee. Kävelemällä ei laihdu.

Riippuu siitä millaista vauhtia pitää. Kyllä reipas kävely ainakin itseäni hengästyttää ja hikoiluttaa.

• 45e6jkkf

Jos esim kuukauden ajan syö todella tarkasti ja liikkuu säännöllisesti, putoaa paino 100% varmasti.

Tekosyitä on mukava heitellä sairauksista alkaen, mutta mistä ihmeestä se läski tulee jos ei syömisestä/juomisesta? Ei se avaruudestakaan varmaan tipahda.
      Mikäs sen helpompaa (ja typerämpää) on kuin itsensä pettäminen.

Eikä aloittaja väittänyt että toisten takia pitäisi pysyä kunnossa.
      Kyllä se ihan itsensä takia kannattaa normaalipainoisena pysyä, koskee myös miehiä.

• seminäkuva

Katsoin brittiläistä dokumenttia "ilme nuoremmaksi". Siinä oli 43 vuotias
      opettajamies ja 100 ihmistä pyydettiin arvioimaan hänen oikea ikänsä.

Järkyttävää, että keski-iäksi tuli 63v. mutta yksi piti 75 vuotta vuotiaana. Kyllä se
      miten rypistyy ja ylipäätään hoitaa itseään, vaikuttaa lopputulokseen.

No tällä herralla oli parta ja hiukset hösötti pitkinä, sekä naamassa oli
      tosi pljon ryppyjä ja oli harmaantut tuossa iässä. Siis voiko 43 v. näyttää
      niin vanhalta. Kyllä voi.

Olen itsekkin tavannut "olen nuorekas" miehen ja voin todeta, että katsokaa
      sinne peiliin, ennenkuin hehkutatte hyvin säilynyttä. Niin räsistyneen näköisiä
      näkee jo yli kaksikymppisissä. Eli turha miesten jessustella, samaa löytty
      sieltäkin puolelta.

• Eipä se ole niin sanottua että hoikemmatkaan mimmit sitä seuraa löytäis... Hyvin harvoin tulee vastauksia näillä palstoilla muilta kuin varatuilta, ulkomaalaisilta tai vähintään 10v hakemaani ikäkategoriaa vanhemilta reilusti ylipainoisilta miehiltä.
      (Jos itsestään pitää huolta niin olisihan se mukava jos vastapuolikin sen tekisi :)) Mutta onneksi makuja on monia, joten ehkä se vielä löytyy! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe