Jäi useita jaksoja välistä ja yhtäkkiä Maggiella on vauva, mutta lääkärimies on hävinnyt alkuteksteistä ja sarjasta. Miten mies poistui sarjasta?
Mitä tapahtui Maggein miehelle?
11
232
Vastaukset
- risteilyohjus
Hä, onko se hävinny? Eikö se joutunut siihen aikapyörteeseen ja ajelee nyt sillä valkosella autolla ympäri Aidensfieldiä.
- vienotuuli
Yritti pelastaa tulipalossa talosta ihmisiä ja jäi liekkeihin.
- -.,,.-
Maggien hymy.
Syystä tai toisesta, se on alkanut ärsyttämään.
Se on kuin irvistys, iloton ilme.- takkari
Eihän se olekaan aito hymy, vaan osa roolisuoritusta. Siksi on teennäinen.
- -.,,.-
takkari kirjoitti:
Eihän se olekaan aito hymy, vaan osa roolisuoritusta. Siksi on teennäinen.
Näyttelijän työ on ilmentää kutakin ilmettä aidosti. Hyvä näyttelijä pystyy siihen, siitä hän palkkansa saa.
Liikaa hampaita, vähempikin suun venytys riittäisi.
- kirjoituskielto
Netti palstojen kirjoittajille pitäisi tehdä älykkyystesti.
http://www.mensa.fi/sivu.php/alykkyys.- risteilyohjus
Kannatetaan!
:) - -------------
Miksi? Eihän tämä ole mikään ajatusten akatemia, eikä unelmien universitas, vaan hupijuttu, jonne jokaisella kirjoitustaitoisella on sisäänpääsy.
Sitä paitsi netin testit ovat täyttä fuulaa. - 0O0O0O0O0
Mensa? Siis se lihaliemi?
- kolin-kalin mcrae
risteilyohjus kirjoitti:
Kannatetaan!
:)Ja ajokorttia haluaville se ja myös persoonallisuustesti.
- ihqÄO
kolin-kalin mcrae kirjoitti:
Ja ajokorttia haluaville se ja myös persoonallisuustesti.
Olisi ne edes lääkiksen pääsykokeissa, varsinkin tuo jälkimmäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248