Kaipaatteko kumppania vai oletteko vapaa ehtoisesti yksin. Pitääkö miehen olla komea jos haluatte seurustella vai valitsetteko miehen luonteen perusteella?
Yksinäiset naiset
49
624
Vastaukset
- freaxx
Kaipaan kumppania, mutta kai sitä tavallaan vapaaehtoisesti yksin olen - koska mitään en saa aikaiseksi. Liian ujo ja epävarma luonne kun sattuu olemaan. Ja enemmän luonne vaikuttaa, tietysti ulkonäkökin tietyissä määrin. Mutta ei mulle se ulkonäkö niin tärkeää ole.
- safast
Ei ole yksinäisiä naisia, jotka olisivat yksin ilman omaa tahtoaan.
- ....
Kyllä sellaisia naisia on, vaikka miehet toisin luulee.
- Päiväuni
Kaipaan kuollakseni...
Tottakai miehen pitää olla komea siinä missä naisen pitäää olla kaunis, jotta vaatimukset pysyy tasapainossa noin yleisesti ottaen tasa-arvoa kannatten siinä kohtaa. Mutta miksei ne piirteet voisi olla samassa paketissa, mikä olisi ihannetapaus? MUTTA: eihän tavaran varsinainen olemus riipu siitä, millaiseen pakettiin se on ollut kääritty.
Jos pitää toisesta valita, jos ne ovat siis vaihtoehtoja, tottakai silloin luonne ratkaisee!
Haluaa hyvää seuraa!!!!!!- ............
Naisille luonne tarkoittaa yleensä myös korkeaa statusta - käytännössä siis itsevarmaa miestä, joka on saavuttanut korkean aseman omassa sosiaalipiirissään. Et voi vaatia sen lisäksi komeuttakin, jollet itse ole todella tasokas ja kaunis nainen.
- voi voi
............ kirjoitti:
Naisille luonne tarkoittaa yleensä myös korkeaa statusta - käytännössä siis itsevarmaa miestä, joka on saavuttanut korkean aseman omassa sosiaalipiirissään. Et voi vaatia sen lisäksi komeuttakin, jollet itse ole todella tasokas ja kaunis nainen.
Totta kai voi vaatia. Siihen ei kenelläkään ole mitään sanomista.
- etsivänainen
Kaipaan kumppania ylikaiken. Mutta miehiä ei vain löydy. Viime viikonloppuna luulin löytäneeni helmen. Oli tosi mukava ja herttainen, kaiken lisäksi ihan ok:n näköinen. MUTTA hänellä oli pieni penis, vain noin 15 cm, joten ei siitäkään mitään tullut. Mistä löytyisi kunnollisia mukavia MIEHIÄ, ei pikku poikia.
- Puutteessa29
Kyllä kaipaan miestä. Ensiksi katson, onko ulkonäkö miellyttävä. Ei tarvitse olla superkomea, mutta sellainen jota kestää jo alkumetreillä katsella. Koska olen 174 cm, niin miehen tulisi olla vähintään samanpituinen.
Sitten tulee pikkuhiljaa luonne esiin. Jos on fiksu, keskustelutaitoinen ja symppis mies, niin ulkonäkö vain paranee ajan kanssa. Hymy ja katse ovat oleellisia; ne kuuluvat sekä ulkonäköön että luonteeseen.
Sitten kun päästään seksiin asti, niin tottakai yhteensopivuus siinäkin on oleellista. Joskus tapailu on loppunut, kun seksi ei vain suju. En tarkoita nyt sellaista "ei seiso alkujännityksen takia". Tottakai kärsivällisesti odotan, että jännitys menee ohi.
Kerran tapailin melko komeaa, kivaa, kunnollista, aivan ihastuttavaa miestä. Juttu loppui, kun seksi oli niin laimeaa. Sen lisäksi että miehellä oli erektio-ongelmaa vielä 3 kk:n jälkeen, hänellä oli liian pieni kalu ja heikko libido. Tein kaikkeni että hän rentoutuisi, otin suihin, olin aktiviinen, hellä ja huomaavainen, mutta samalla en painostanut. Menimme hänen ehdoillaan. Silloin harvoin, kun kalu pelitti, häneltä tuli parissa minuutissa. Jäin siis aina ilman, jos sormipeliä ei lasketa. Ja ei ne sormet riitä pidemmän päälle. Seksi oli liian hankalaa hänen kanssaan. - .....
"MUTTA hänellä oli pieni penis, vain noin 15 cm, joten ei siitäkään mitään tullut. Mistä löytyisi kunnollisia mukavia MIEHIÄ, ei pikku poikia."
Gambiasta? - .........
Puutteessa29 kirjoitti:
Kyllä kaipaan miestä. Ensiksi katson, onko ulkonäkö miellyttävä. Ei tarvitse olla superkomea, mutta sellainen jota kestää jo alkumetreillä katsella. Koska olen 174 cm, niin miehen tulisi olla vähintään samanpituinen.
Sitten tulee pikkuhiljaa luonne esiin. Jos on fiksu, keskustelutaitoinen ja symppis mies, niin ulkonäkö vain paranee ajan kanssa. Hymy ja katse ovat oleellisia; ne kuuluvat sekä ulkonäköön että luonteeseen.
Sitten kun päästään seksiin asti, niin tottakai yhteensopivuus siinäkin on oleellista. Joskus tapailu on loppunut, kun seksi ei vain suju. En tarkoita nyt sellaista "ei seiso alkujännityksen takia". Tottakai kärsivällisesti odotan, että jännitys menee ohi.
Kerran tapailin melko komeaa, kivaa, kunnollista, aivan ihastuttavaa miestä. Juttu loppui, kun seksi oli niin laimeaa. Sen lisäksi että miehellä oli erektio-ongelmaa vielä 3 kk:n jälkeen, hänellä oli liian pieni kalu ja heikko libido. Tein kaikkeni että hän rentoutuisi, otin suihin, olin aktiviinen, hellä ja huomaavainen, mutta samalla en painostanut. Menimme hänen ehdoillaan. Silloin harvoin, kun kalu pelitti, häneltä tuli parissa minuutissa. Jäin siis aina ilman, jos sormipeliä ei lasketa. Ja ei ne sormet riitä pidemmän päälle. Seksi oli liian hankalaa hänen kanssaan."Tottakai kärsivällisesti odotan, että jännitys menee ohi."
Ei siinä tilanteessa vain odotella, jos miehellä ei seiso. Silloin pitää saada seisomaan. Tiesitkö, että mies saa erektion kiihottuessaan? Odottava nainen on harvasta kiihottava. - isoilletytöille ISOA
15 cm on keskikokoinen ehkä jopa sentin ylitse. Mies ei ollut vaan pieni penikseninen, vaan sinä olet isoreikäinen.
- erkkikaija
......... kirjoitti:
"Tottakai kärsivällisesti odotan, että jännitys menee ohi."
Ei siinä tilanteessa vain odotella, jos miehellä ei seiso. Silloin pitää saada seisomaan. Tiesitkö, että mies saa erektion kiihottuessaan? Odottava nainen on harvasta kiihottava.Lukutaito on miehellä iso plussa.
Luetun ymmärtäminen tekee jo melkeinpä fiksuksi.
- rumamies
Mistä löytyis oikein ruma nainen joka haluis alkaa seurustella mun kanssa? On tää yksinäisyys ihan hanurista.
- elämä opettaa
Harva nainen päättää olla aina yksin. Jos yksinäisyys on valittu, niin taustana varmasti kipeitä tapahtumia, pettymyksiä, jne. Samoin ku miehillä, jos yksinäisyys valitaan tarkotuksella. Siinä mitään eroa ole Lähes jokainen löytää seuraa, jos oikeesti tahtoo ja etsii ja pitää silmät auki. Oli sitte mies tai nainen. Helppoo se ei oo kummallekaan. Siis jos haluaa pysyvämpää millon mahollisuus kestää. Ei sillon voi ottaa ensimmäistä joka on vähän sinne päin. Kaikki ihmiset ei vaan tuu toimeen.
Itellä tän hetken yksinäisyys on valinta. Piti lopettaa elämä toisen ihmisen vuoksi ja kautta ja ohella. Opetella sietämään yksinäisyyttä, elään oman itsen kanssa ja hyväksyyn itsensä. Nyt vuoden jälkeen alkaa viimein olla tasapainossa ja uskaltaa katsoo ympärille. Yksinäisyys ei oo tavote. Kyllä se puolisko tulee vastaan, kun ei ite jämähdä. Jonku kulman takana, sitku sitä vähiten oottaa. Ja kyllä se on luonne luonne luonne luonne ja luonne. Kaikki muu tulee kaukana takana. Sitä on oppinu vielä vaativammaks sen luonteen kanssa. Joittenki asioitten täytyy natsata kaikest ei voi tinkiä.- Siis yksi harvoista
Minä elän aivan oman valintani vuoksi omassa rauhassani. Avainsanat ovat "omassa rauhassani". Pidän ihmisistä ja seurasta, mutta en halua kotiini ketään muuta asumaan. Pettymyksiä ja muuta mainitsemaasi minulla ei ole taustalla ollenkaan, vain se ymmärrys, että viihdyn vapaa-ajalla parhaiten itsekseni ja ennen pitkää kyllästyn toisten seuraan.
Seuraa toki löytää aika helposti. Mutta mistäpä - kärjistäen - löytäisi sellaisen parisuhteen, jossa toisen kimpsuineen ja kampsuineen saisi katoamaan sormia napsauttamalla ja samalla lailla takaisin, kun tekisi vaikka mieli seuraa jutusteluun tai hetkeksi vällyjen väliin? Minulta(kaan) eivät taikatemput onnistu. :)
- ssi~
Korjaus asiaan. Voi kaivata kumppania JA olla vapaaehtoisesti yksin.
- Ikisinkku M
Näinhän se on :)
- 15+16
"Oli tosi mukava ja herttainen, kaiken lisäksi ihan ok:n näköinen. MUTTA hänellä oli pieni penis, vain noin 15 cm, joten ei siitäkään mitään tullut."
Onko 15 cm muka pieni? No huh huh. Itse kun olen ajatellut että joku 10-13cm erektiossa on pieni. Mun mielestä 15cm on normaalikokoinen. Joku 17cm on mielestäni jo iso. Mulla on 15cm eli normaalikokoinen. Sitäpaitsi luulis asioiden olevan kiinni ihan jostain muusta kuin mulkun koosta jos oikeasti pitää toisesta ihmisestä.- Ikisinkku M
Niinhän sitä käy moottoripuolellakin että loppuunajetulle väljälle koneelle ei ole oikein muuta tehtävissä kuin hoonata ja laittaa isommat männät, ei siitä koneesta silti enää uudenveroista saa kun kun kaikki muutkin paikat jo repsottaa, jokuhan sen vanhan myllyn silti vielä huolii jos ei ole varaa parempaan.
- Standardi sopii
Ikisinkku M kirjoitti:
Niinhän sitä käy moottoripuolellakin että loppuunajetulle väljälle koneelle ei ole oikein muuta tehtävissä kuin hoonata ja laittaa isommat männät, ei siitä koneesta silti enää uudenveroista saa kun kun kaikki muutkin paikat jo repsottaa, jokuhan sen vanhan myllyn silti vielä huolii jos ei ole varaa parempaan.
Mäntäjuttusi ei pidä paikkaansa. Ihan normaalikokoinen ja "väljääntymätön" nainen siinä missä paljon pienemmälläkin varusteltu voi pitää keskikokoista penistä aivan liian pienenä. Mieltymyksistähän tässä on kyse. Sinä voit vaikka tykätä syödä standardilihapullia ja kaverisi tahtoo välttämättä ahtaa suuhunsa kokonaisen lindströminpihvin, kun se on niin kivan tuntuista; ei tässäkään kummemmasta ole puhe.
Ymmärrän kyllä, että moni mies hermostuu peniksen koon arvioimisesta ja varsinkin sen käyttämisestä jonkinlaisena kriteerinä, vaikkei omassa vehkeessä olisi mitään valittamista. On kuitenkin aika lapsellista hyökätä aina vastaan samoin väsähtänein väittein. Ihmiset ovat erikokoisia ja -mallisia ja tykkäävät eri asioista.
Ja koska seuraavaksi joku (ethän sinä?) tulee räksyttämään minulle noista sinun jo kertaalleen kirjoittamistasi kliseistä, on sanottava, että minulle tuollainen pohjoismainen keskikoko on juuri sopiva enkä halua kokea järeää yhdeksäntuumaista enää toista kertaa. Oli nimittäin niin epämukava ja potentiaalisesti kivulias kokemus, että jätän mielelläni sen kokoiset nimimerkille "etsivänainen". Mutta totuuden vuoksi: ei niistä alle kymmensenttisistä peukalonpaksuisistakaan paljon iloa ole. - Ikisinkku M
Standardi sopii kirjoitti:
Mäntäjuttusi ei pidä paikkaansa. Ihan normaalikokoinen ja "väljääntymätön" nainen siinä missä paljon pienemmälläkin varusteltu voi pitää keskikokoista penistä aivan liian pienenä. Mieltymyksistähän tässä on kyse. Sinä voit vaikka tykätä syödä standardilihapullia ja kaverisi tahtoo välttämättä ahtaa suuhunsa kokonaisen lindströminpihvin, kun se on niin kivan tuntuista; ei tässäkään kummemmasta ole puhe.
Ymmärrän kyllä, että moni mies hermostuu peniksen koon arvioimisesta ja varsinkin sen käyttämisestä jonkinlaisena kriteerinä, vaikkei omassa vehkeessä olisi mitään valittamista. On kuitenkin aika lapsellista hyökätä aina vastaan samoin väsähtänein väittein. Ihmiset ovat erikokoisia ja -mallisia ja tykkäävät eri asioista.
Ja koska seuraavaksi joku (ethän sinä?) tulee räksyttämään minulle noista sinun jo kertaalleen kirjoittamistasi kliseistä, on sanottava, että minulle tuollainen pohjoismainen keskikoko on juuri sopiva enkä halua kokea järeää yhdeksäntuumaista enää toista kertaa. Oli nimittäin niin epämukava ja potentiaalisesti kivulias kokemus, että jätän mielelläni sen kokoiset nimimerkille "etsivänainen". Mutta totuuden vuoksi: ei niistä alle kymmensenttisistä peukalonpaksuisistakaan paljon iloa ole.Kommenttini olikin kuittailua "etsivänaiselle" kun siitä tuli mieleen jo vähän repsahtanut jakorasia joka sitten muistaa toisinaan miehille kuittaillakin niiden koosta ja se on varmasti ihan h..in loukkaavaa jos sattuu olemaan vähän huonommin varustettu. Itsellä ei ole koskaan ollut ongelmaa sen suhteen kun taitaa olla sen keskikoon paremmalla puolella mutta voin kuvitella miltä tuntuu jos jää vähän alle ja ämmät länkyttää pienestä, voisitte siis te naisetkin muistaa hienotunteisuuden tässä asiassa kun on varmaan aika iso juttu monelle ja nyt jos tuolla joku 15cm varustettu masentuu etsivänaisen kommentista niin onko kiva?
- ole roskapostirobot
Ja koska seuraavaksi joku (ethän sinä?) tulee räksyttämään minulle noista sinun jo kertaalleen kirjoittamistasi kliseistä, on sanottava, että minulle tuollainen pohjoismainen keskikoko on juuri sopiva enkä halua kokea järeää yhdeksäntuumaista enää toista kertaa. Oli nimittäin niin epämukava ja potentiaalisesti kivulias kokemus, että jätän mielelläni sen kokoiset nimimerkille "etsivänainen". Mutta totuuden vuoksi: ei niistä alle kymmensenttisistä peukalonpaksuisistakaan paljon iloa ole.No naiset väljentävät itsensä luonnottoman kokoisilla dildoilla. Niin onko Ihme jos ei normaali vehje enää tunnu.
Itse olan saanut 12 senttisellä vehkeelläni naisen huutamaan niin että naapurit tuli ovelle asti valittamaan metelistä. Yksi nainen sanoi että älä niin syvälle, kun vetelin takaapäin. 1 Nainen tullut raskaaksi jne... Että hyvin "pienelläkin" pärjää. - Isoo on Iso
ole roskapostirobot kirjoitti:
No naiset väljentävät itsensä luonnottoman kokoisilla dildoilla. Niin onko Ihme jos ei normaali vehje enää tunnu.
Itse olan saanut 12 senttisellä vehkeelläni naisen huutamaan niin että naapurit tuli ovelle asti valittamaan metelistä. Yksi nainen sanoi että älä niin syvälle, kun vetelin takaapäin. 1 Nainen tullut raskaaksi jne... Että hyvin "pienelläkin" pärjää.Et sitten "pientä" piikkiä huomannut tuossa älä niin syvälle kommentissa....
Totuushan on ettei 12 senttisellä paljoa "vedellä". - ole roskapostirobot
Isoo on Iso kirjoitti:
Et sitten "pientä" piikkiä huomannut tuossa älä niin syvälle kommentissa....
Totuushan on ettei 12 senttisellä paljoa "vedellä".Mulla on pienet munat ja iso maha. Naiset on aina tykänneet, tai jos eivät ole, niin ainakin mulla on ollut hauskaa HÄHHAAHAHAAA.
- Penis Mielessä
Ja koska seuraavaksi joku (ethän sinä?) tulee räksyttämään minulle noista sinun jo kertaalleen kirjoittamistasi kliseistä, on sanottava, että minulle tuollainen pohjoismainen keskikoko on juuri sopiva enkä halua kokea järeää yhdeksäntuumaista enää toista kertaa. Oli nimittäin niin epämukava ja potentiaalisesti kivulias kokemus, että jätän mielelläni sen kokoiset nimimerkille "etsivänainen". Mutta totuuden vuoksi: ei niistä alle kymmensenttisistä peukalonpaksuisistakaan paljon iloa ole.Hyvä pointti, ei loppujen lopuksi peniskriteerit eroa naamakriteereistäkään... naamalleenkaan ei mies mahda mitään, mutta siitä ei oteta hernettä nenään samalla tavalla kuin jos peniksen koko ei kelpaa.
Mikäköhän siinä syynä, että peniksestä hylkäys tuntuu pahemmalta kuin naamahylkäys meillä miehillä?
- Oasis
En ole vapaaehtoisesti yksin, mutta muutakaan en tällä hetkellä voi. Miehen lähtiessä jäljelle jäi suunnaton yksinäisyys, mutta nyt sen kanssa on jo oppinut elämään.
Tavallaan kaipaan kumppania, tavallaan ajatus kumppanista tuntuu vieraalta. En ehkä vain ole eron jälkeen valmis uuteen suhteeseen.
Jos joskus tulevaisuudessa vielä miehen itselleni löydän, tärkein valintaperuste on ehdottomasti luonne. Toki ulkonäön täytyy miellyttää omaa silmää, mutta kaunistakaan kuorta ei mätä sisus pidä pystyssä. - ikisinkku-1
Olen miettinyt et minussa eiole mitään hyvää että joku nainen minusta joskus kiinnostuis. Koska luonteeseen ei kukaan halua tutustua niin se on pois suljettu vaihtoehto. Olen vaan niin ruma ja vastenmielinen et mitään sellaista hyvää minussa ei ole jotta nainen kiinnostuisi. Siksi olen varmana yksin koko elämäni.
Karua puhetta mutta näin mä oikeesti ajattelen. Eihän mulla ole edes nais ystäviä joten naiset selvästi ei tykkää minusta. - kaipuu34
Kaipaan kumppania. Omaan silmään komea ja tietyntyyppinen mies. Luonne myös tärkeä.
- 20+14
Sekä että. Kaipaan mutta en ehkä ole tavannut sit juuri sitä miestä. Ja piti vetää vähän henkeäkin välillä. Komeus ei ole parisuhdemielessä oleellista, luonne on.
- ätämihater (ex ...)
Jo noin 30-vuoden iässä alkaa parit olla muodostettu, käyttökelpoiset miehet viety. Tämä käyttäkelpoinen miesaines on vapaana taas 40-45 vuoden iässä, kun kakarat on kouluikäisiä ja nainen haluaa erota.
Naiset, jotka jaossa jäävät ilman, ovat mielummin yksin, kuin ottavat ätmin. Miksi ottaa mies, joka on kynäniska, ryhmäkäyttäytymiseen kykenemätön, luuseri, peräkammarinpoika, tyylitön, epäsiisti tai työtön? Siis oikeasti miksi? Miksi kukaan normaalitasoinen haluaisi kurjistaa elämäänsä tuollaisen häviäjän kanssa? Toki alemman tason naisia on, mutta vähemmän, eivätkä hekään kelpaa kellekkään muulle kuin tummille, kehitysmaista tuleville oleskelulupaperusteeksi. Eivät edes ätämeille.
Ätämin kohtaloa en sure tippaakaan, ätämiys ja peräkammarinpoikuus on oma valinta. Olette valinneet itse olevanne käyttökelvottomia. Ei muuta kun niveaa kehiin.- mies32
Nyt meni väärin, ylemmän tason naiset pitävät kynäniskoista.
Eiköhän miehiä ja naisia vapaudu uusiokäyttöön aika tasaisesti kaikenikäisissä. - Samat sinne
"Jo noin 30-vuoden iässä alkaa parit olla muodostettu, käyttökelpoiset miehet viety. "
Naisille tuntuu olevan vaikea myöntää, että ihan sama pätee myös heihin. Kyllä ne hyvät naiset varataan jo hyvissä ajoin ja jäljelle jää ne joissa on jotain pielessä.
Osa jää yksin ulkonäön takia, eli on harvinaisen ruma tai lihava. Vielä suurempi osa jää ilman hyvää miestä luonteensa takia. Hyvä nainen saa kyllä hyvän miehen, varsinkin kun nuoria miehiä on enemmän kuin naisia.
Valtaosa ikisinkkunaisista on luonnevammaisia tavalla tai toisella. Aika monella on harhainen kuva omasta tasostaan ja siksi eivät saa muka tasoistaan miestä. Ongelma ei ole siinä että sen tasoisia miehiä ei olisi vapaana, vaan siinä, että nainen kuvittelee olevansa paljon tasokkaampi kuin mitä mieltä miehet hänestä ovat. Nainen valittaa vuodesta toiseen ettei löydä hyvää miestä ja haukkuu vapaita meihiä, mutta ei tajua että vika on hänessä itsessään. Mankuu miehiä, jotka eivät kiinnostu hänen tasoisestaan naisesta, eivätkä koskaan tule kiinnosumaankaan.
Jokainen ikisinkkunainen voi ihan vapaasti olla "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa", mutta lopettakaa se miesten haukkumminen ja syytteleminen ja tajutkaa että se perimmäinen vika on omassa pääkopassanne, ei siinä että kaikki vapaat miehet olisivat huonoja. - Omia ajatuksia
Samat sinne kirjoitti:
"Jo noin 30-vuoden iässä alkaa parit olla muodostettu, käyttökelpoiset miehet viety. "
Naisille tuntuu olevan vaikea myöntää, että ihan sama pätee myös heihin. Kyllä ne hyvät naiset varataan jo hyvissä ajoin ja jäljelle jää ne joissa on jotain pielessä.
Osa jää yksin ulkonäön takia, eli on harvinaisen ruma tai lihava. Vielä suurempi osa jää ilman hyvää miestä luonteensa takia. Hyvä nainen saa kyllä hyvän miehen, varsinkin kun nuoria miehiä on enemmän kuin naisia.
Valtaosa ikisinkkunaisista on luonnevammaisia tavalla tai toisella. Aika monella on harhainen kuva omasta tasostaan ja siksi eivät saa muka tasoistaan miestä. Ongelma ei ole siinä että sen tasoisia miehiä ei olisi vapaana, vaan siinä, että nainen kuvittelee olevansa paljon tasokkaampi kuin mitä mieltä miehet hänestä ovat. Nainen valittaa vuodesta toiseen ettei löydä hyvää miestä ja haukkuu vapaita meihiä, mutta ei tajua että vika on hänessä itsessään. Mankuu miehiä, jotka eivät kiinnostu hänen tasoisestaan naisesta, eivätkä koskaan tule kiinnosumaankaan.
Jokainen ikisinkkunainen voi ihan vapaasti olla "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa", mutta lopettakaa se miesten haukkumminen ja syytteleminen ja tajutkaa että se perimmäinen vika on omassa pääkopassanne, ei siinä että kaikki vapaat miehet olisivat huonoja.Jos muka "parhaat" on viety niin miksi sitten suurin osa tavisnaisista ja jopa niistä rumista ja luonnevikaisista on varattuja? Joskus tuntuu siltä että ne kaikkein kusipäisimmät pariutuu helpommin toisten samankaltaisten kanssa. Liian älykkäät tai muuten vain erilaiset jäävät herkimmin yksin eivätkä löydä sitä toista puoliskoaan. Suurin osa on ihan taviksia ja siitäkin huolimatta suurin osa ihmisistä seurustelee. Yksin jäämisen syynä on yleensä muut seikat kuin ulkonäkö. Itse tiedän useita hyvännäköisiä miehiä ja naisia, jotka eivät millään meinaa löytää kumppania itselleen. En tiedä onko se sitten oma valinta vai mikä on syynä heidän sinkuudelleen.
- .....
Omia ajatuksia kirjoitti:
Jos muka "parhaat" on viety niin miksi sitten suurin osa tavisnaisista ja jopa niistä rumista ja luonnevikaisista on varattuja? Joskus tuntuu siltä että ne kaikkein kusipäisimmät pariutuu helpommin toisten samankaltaisten kanssa. Liian älykkäät tai muuten vain erilaiset jäävät herkimmin yksin eivätkä löydä sitä toista puoliskoaan. Suurin osa on ihan taviksia ja siitäkin huolimatta suurin osa ihmisistä seurustelee. Yksin jäämisen syynä on yleensä muut seikat kuin ulkonäkö. Itse tiedän useita hyvännäköisiä miehiä ja naisia, jotka eivät millään meinaa löytää kumppania itselleen. En tiedä onko se sitten oma valinta vai mikä on syynä heidän sinkuudelleen.
Eh? mitä vikaa on "tavisnaisessa"? Ei läheskään kaikilla miehillä ole mitään erityisen kovaa vaatimuslistaa naisystävälleen. Miehet ovat yleensä paljon vähempään tyytyväisiä kun naiset. Jos nainen vaikuttaa mukavan oloiselta ja kelvollisen näköiseltä, ei monikaan mies en enempää tarvi.
Tästähän on tämä vanha vitsikin:
http://kuvake.net/blogs/view.php?id=354711
Lue ja sisäistä se. Vaikka se on vitsi, siinä on paljon totuutta. Naiset kilvoittelevat parhaimmasta miehestä. Miehille riittää nainen, jonka he voivat saada ja pitää. - mies32
..... kirjoitti:
Eh? mitä vikaa on "tavisnaisessa"? Ei läheskään kaikilla miehillä ole mitään erityisen kovaa vaatimuslistaa naisystävälleen. Miehet ovat yleensä paljon vähempään tyytyväisiä kun naiset. Jos nainen vaikuttaa mukavan oloiselta ja kelvollisen näköiseltä, ei monikaan mies en enempää tarvi.
Tästähän on tämä vanha vitsikin:
http://kuvake.net/blogs/view.php?id=354711
Lue ja sisäistä se. Vaikka se on vitsi, siinä on paljon totuutta. Naiset kilvoittelevat parhaimmasta miehestä. Miehille riittää nainen, jonka he voivat saada ja pitää.Olen tuoltakin osin nainen.
Tai no, ei se tietysti ihan niinkään mene, että sitä absoluuttisesti parasta metsästäisi koko ikänsä. Mutta ei tosiaan se riitä, että saa jonkun, joka pysyy. Vaatimuslista on kuitenkin pitkä.
- ei menekkiä enää
Olen ollut suurimman osan aikuisiästäni parisuhteessa. Erot ovat aina tehneet tosi kipeää olipa sitten jättäjä tai jätetty. Haluaisin parisuhteeseen, mutta pelkään, että tulen taas satutetuksi. Haluaisin rakastaa, mutten tiedä, että uskallanko enää.
Ikä tekee myös tehtävänsä. En oikein usko, että kukaan ensisijassa enää haluaa tällaista lähes 50-v ikäistä naista, jolla ei ole enää käyttöä lapsenteossa. En tiedä, että jaksaisinko enää sitä hirveää tsemppaamista ulkonäön suhteen, että pitäisi koko ajan ajella karvoja, meikata päivittäin, muotoilla hiukset ja pukeutua seksikkäästi ja näyttävästi. On niin mukavaa olla kotosalla t-paidassa ja pyjamahousuissa, huitasta tukka ponnarille eikä kukaan arvostele, että millainen pöheikkö on jalkojen välissä. Ei tällaiselle naiselle vaan ole sitä kysyntää, vaikka varmasti ihmissuhdetaidot ja ne seksitaidotkin ovat ihan toista luokkaa kuin nuorena. Tässä iässä uskaltaa puhua ja pussata välittämättä siitä, mitä muut ajattelee.- ei menekkiä enää
Alkuperäisen kirjoittajan kysymykseen: Miehen ei tarvitse olla komea. Ihan tavallinen ulkonäkö riittää, koska olen itsekin tavallisen näköinen. Superkomea olisi lähinnä taakka, jonka perään muut naiset kuolaisivat, enkä jaksaisi sellaista ollenkaan. Miehen tulisi olla ulkonäöltään tavallinen.
Luonne merkitsee paljon ja komea ulkonäkö ei voi koskaan kompensoida sitä, että alkaisi seurustella komean kanssa, joka olisi esim. naista halveksiva narsisti. Luonteessa merkitsee paljon samantyyppinen huumorintaju, keskustelukyky ja samantyyppiset elämänarvot.
Seksipuoli pitäisi olla edes jollain tasolla tyydyttävää.
- lottamari<3
Jos mies on söpö ja hänellä on suloinen luonne, niin parasta on ottaa sellainen kuin jättää ottamatta. Iso ja raamikas mies, jolla ihana katse, hyvä huumorintaju ja poikamainen nauru...ei voi vastaustaa.
Parisuhde parasta, yksin en tahtoisi olla. Parisuhteessa hoituu kaikki; hyvä seksi, läheisyys, intohimo, romantiikka, pusuttelut, hassutelut, yhdessä oleminen, aisoiden ja ajatusten jakaminen.
Ei suhdetta ja kumppania tavallaan valita, se on rakkaus kun valitsee ja sen edessä olet voimaton. Kun rakastuu on turha rimpuilla. Vähän kakspiippuinen juttu. Toisaalta kaipaa sitä parisuhdetta, mutta on myös hetkiä kun nauttii täysillä siitä että kukaan ei ole rajoittamassa menemisiä ja tulemisia. Varmaan mulle sopis parhaiten sellainen suhde jossa tapaillaan pari-kolme kertaa viikossa ja viikonloppuina ollaan usein yhdessä mutta asuttais kuitenkin erillään.
Ja alkuperäiseen viestiin: Hyvä luonne voittaa aina komean ulkonäön. Olen ihastunut luonteen perusteella sellaisiin miehiin, joita en ulkonäön perusteella ykkösvaihtoehtona pitäisi. Ihan merkityksettömänä en kuitenkaan ulkonäköä pitäisi, jos toisessa ei mikään sytytä niin kaverikategoriaan menee vaikka kuinka mukava tapaus olisi kyseessä.- dfhhfhhhfd
Mitkä on sun ehdottomat kriteerit miehen ulkonäölle?
- kiltti mies.
Kyllä mu ainakin vitut.taa kun kaikenmailman juopoilla ja naisten hakkajilla on tyttöystävä mut tälläinen kunnollinen mies ei kelpaa. Yksin siis on oltava varmaan loppu elämä.
- cbmh
Siis tämähän menee niin, että oikeasti et edes haluaisi seurustella naisen kanssa, joka on jonkun juopon hakkaajan naiseksi päätynyt. Olet sellainen välimallin mies, joka kuitenkaan sitten kelpaa myöskään niille ns. paremmille naisille. Olen samaa tyyppiä ja vähän omaa elämäänsä parantelemalla voi kyllä päästä sinne kiinnostavien naisten apajille.
- kiltti mies.
cbmh kirjoitti:
Siis tämähän menee niin, että oikeasti et edes haluaisi seurustella naisen kanssa, joka on jonkun juopon hakkaajan naiseksi päätynyt. Olet sellainen välimallin mies, joka kuitenkaan sitten kelpaa myöskään niille ns. paremmille naisille. Olen samaa tyyppiä ja vähän omaa elämäänsä parantelemalla voi kyllä päästä sinne kiinnostavien naisten apajille.
Ei se niin mene. Kyllä mä huolisin naisen jota on huonosti kohdeltu. Mut naiset aina päätyy uudestaan jonkun juopon kodinhoitajaksi vaikka sitä itseään kuinka mainostaa et mun tykönä ei tarttis elää palvelijan elämää niin ei siltin kelpaa.
- ...
kiltti mies. kirjoitti:
Ei se niin mene. Kyllä mä huolisin naisen jota on huonosti kohdeltu. Mut naiset aina päätyy uudestaan jonkun juopon kodinhoitajaksi vaikka sitä itseään kuinka mainostaa et mun tykönä ei tarttis elää palvelijan elämää niin ei siltin kelpaa.
"kaikenmailman juopoilla ja naisten hakkajilla on tyttöystävä mut tälläinen kunnollinen mies ei kelpaa. Yksin siis on oltava varmaan loppu elämä"
Kiltteys ei todellakaan ole naisen näkökulmasta mikään poissulkukriteeri vaikka sitä täällä miesten toimesta julistetaan. Tuollaisesta uhrin ja marttyyrin asenteesta sen sijaan kannattaisi hankkiutua eroon. :) - .....
Jos olisit oikeasti kiltti mies, et olisi noin ilmeisen katkera ja kateellinen. Se mitä sinä pidät kiltteytenä, ei ole sitä naisten mielestä.
Yleisesti ottaen "kiltti mies" "kiltin" miehen sanomana tarkoittaa sellaista, joka tekee palveluksia pilden toiveessa ja joka välttelee kaikenlaisia yhteenottoja jpa siihen asti, että piilottelee sitä mitä oikeasti haluaa ja sanoo sen mitä luulee naisen haluavan kuulla.
"Kiltti mies" naisen sanomana taas tarkoittaa lempeää ja empaattista miestä, joka on naisen tukena tarvittaessa ja joka ei ole kuitenkaan ole epätoivoisesti valkoista ritaria esittävä selkärangaton vässykkä. Eikä missään tapauksessa naisten mielestä kiltti mies syyllistä naisia taikka muita miehiä yleisesti taikka yksilöllisesti "kilttiä" miestä kohtaan suunnatusta kaltoin kohtelusta.
Jos olet koskaan oikeasti ollutkaan "kiltti mies", lakkasit olemasta sellainen sinä hetkenä kun aloit syyllistää naisia sinun syrjimisestäsi.
- uteliaana1
Tottakai sitä kaipaa, U
- Niinsemenee
Vain hyvin harva nainen on yksin vastoin omaa tahtoaan.
Ikävimmälle ja rumimmallekin naiselle löytyy tarvittaessa joku reppana. Mistä ihmeestä niitä miehiä muuten aina riittää, kun joka naiselle on mies ja sitten on vielä paljon näitä "ylijäämämiehiä"? Teoriassa miehiä ja naisia on kuta kuinkin yhtä paljon.- fgdjjggfgfj
Se johtuu joistain pelimies-ytmeistä, jotka pyörittävät useampaa muikkelia samaan aikaan. Näin jää tietty määrä ätmejä rannalle ruikuttamaan.
- Joopajoopajoo
fgdjjggfgfj kirjoitti:
Se johtuu joistain pelimies-ytmeistä, jotka pyörittävät useampaa muikkelia samaan aikaan. Näin jää tietty määrä ätmejä rannalle ruikuttamaan.
Just joo. Joukko naisia aina seurustelee yhden ja saman tyypin kanssa. Joko eivät tiedä, että mies puuhastelee monen kanssa tai tietävät mutteivat välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814