Tähänkö se opetus "kaikkeen totuuteen kaatui" Jeesus ei kiusaajalle erämaassa valehdellut vaikka tähän se Jeesusta kovasti yritti,valheen ansaan.
Jeesus pysyi sanassa ja vetosi,"kirjoitettu on" ja aina saatana joutui perääntymään.
Jos Jeesus olisi valehdellut,eli yhtynyt valheeseen ei meille olisi koskaan tullut pelastusta.
Nyt tuo valheeseen yhyttäminen näyttää loppuneen ja saatana on joutunut perääntymään.
Saatanalle saa valehdella?
20
134
Vastaukset
- Totuuslainen
Totuuden ihminen pyrkii pysymään aina totuudessa. Jeesus ei koskaan valehdellut.
- Totta!
Totta!
- Totta toinen puoli
Saattaa olla, ettei Jeesus valehdellut, mutta tällä palstalla valehteleminen on enemmän säntö, kuin poikeus
- Susi76
Kun Aadam ja Eeva ottivat riskin paholaisen yllytyksestä ei Paholainenkaan valehdellut vaan jätti jotain kertomatta. Toisaalta kun ottaa huomioon sen että kiellettyä hedelmää syödessään he oli vasta kakaroita ei Paholaisen tarvinnut valehdella sillä ainoastaan saada vähän kannustaa siihen mihin Jumalan kaltaisuus ihmisessä oli jo muutenkin johtamassa.
- Siitä on kys.
Susi76 kirjoitti:
Kun Aadam ja Eeva ottivat riskin paholaisen yllytyksestä ei Paholainenkaan valehdellut vaan jätti jotain kertomatta. Toisaalta kun ottaa huomioon sen että kiellettyä hedelmää syödessään he oli vasta kakaroita ei Paholaisen tarvinnut valehdella sillä ainoastaan saada vähän kannustaa siihen mihin Jumalan kaltaisuus ihmisessä oli jo muutenkin johtamassa.
Nyt puhuttiinkin siitä voiko uskova valehdella kenellekään.
- Kyllä näin on
Siitä on kys. kirjoitti:
Uskovaiset valehtelee vähintään yhtä paljon, kuin uskomattomatkin. Lisäksi he uskoo uskomattomiin satujuttuihin.
- Susi76
Siitä on kys. kirjoitti:
Jos kuuntelet Helluntailaisia koko systeemi perustuu Valheisiin.
- Ihmisiä kuten me.
Susi76 kirjoitti:
Jos kuuntelet Helluntailaisia koko systeemi perustuu Valheisiin.
Mitäs sulla on helluntailaisia vastaan? Itse tunnen heitä useita ja vaikuttavat aidoilta uskovaista ja ihmisinä symppiksiä. Jeesukseen uskovia ihmisiä.
- Susi76
Ihmisiä kuten me. kirjoitti:
Mitäs sulla on helluntailaisia vastaan? Itse tunnen heitä useita ja vaikuttavat aidoilta uskovaista ja ihmisinä symppiksiä. Jeesukseen uskovia ihmisiä.
Helluntailaiset käyttää ihmeitä epärehellisen toiminnan peittämiseen. Tietysti Helluntailaiset on huippuja ihmisten mielistelyssä, erillaisissa lobbaus jutuissa, jne mutta mikä Henki saa valheelliset ihmeet tukemaan jopa rikollista toimintaa. Helluntailaisia vastaan varsinaisesti minulla ei ole mitään mutta kaikkea sitä vilppiä ja huijausta mitä Jumalan nimissä kyseisessä liikkeessä tehdään minulla on koska sen toiminnan takana on Saatana.
- Onko ainoa oik usko?
Susi76 kirjoitti:
Helluntailaiset käyttää ihmeitä epärehellisen toiminnan peittämiseen. Tietysti Helluntailaiset on huippuja ihmisten mielistelyssä, erillaisissa lobbaus jutuissa, jne mutta mikä Henki saa valheelliset ihmeet tukemaan jopa rikollista toimintaa. Helluntailaisia vastaan varsinaisesti minulla ei ole mitään mutta kaikkea sitä vilppiä ja huijausta mitä Jumalan nimissä kyseisessä liikkeessä tehdään minulla on koska sen toiminnan takana on Saatana.
Mitäpä oot mieltä vl:stä nehän siellä sinun kotiseudullasi on hallitseva lahko?
Onko ainoa oik usko? kirjoitti:
Jeesus ei valehdellut edes saatanalle ja wanha mies väittää olevansa kuin Jeesus, kun valehtelee
1. Pietarin kirje
2:21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä,
2:22 joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut"- Tarkennus kiitos.
Susi76 kirjoitti:
Rikollista toimintaa? Nyt on sitten tarkentamisen paikka.
- Onko ainoa oik usko?
Devoit kirjoitti:
Jeesus ei valehdellut edes saatanalle ja wanha mies väittää olevansa kuin Jeesus, kun valehtelee
1. Pietarin kirje
2:21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä,
2:22 joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut"Kysymys oli esitetty "Susi 76:lle". Ei minua kiinnosta sinun mielipiteet, jostain "wanhasta miehestä".
- Susi76
Onko ainoa oik usko? kirjoitti:
Olen asunut sekä Körtti että Vanhoillislestadiolaisella alueella. Vaikka niilläkin on epärehellisyyttä mutta ne kuitenkin pyrkii piilottelemaan sitä toisin kuin Helluntailaiset pyrkii tekemään valheistaan Jumalan ihmeitä. Kun Lahkon julistus on sitä että kuljesäkki päässä kaitaa tietä kohti ahdasta porttia ja äläkä puhu lahkon asioista Maailman ihmisille. On kyseessä väärä suunta ja tätä suuntaa edustaa kyllä yhtä paljon Helluntailaiset kuin Vl ja Körtti uskovat. Adventtilaisista tai Metodisteista on vaikeampi muodostaa mielipidettä vaikka he poikkeaakin opeissaan jonkin verran Raamatusta mutta Henki on oikea.
- Susi76
Tarkennus kiitos. kirjoitti:
Eräs Oulun johtava Syyttäjä on Helluntailainen hän teki ja ehkä tekee edelleenkin tälläistä Bisnestä kun joku hänen kavereistaan esim kaatui jäisellä tiellä ja katkasi esim käden. Syyttäjä etsi sopivan syyllisen haastoi oikeuteen pahoinpitelystä ja esitti mahdollisimman kovat korvaus vaatimukset. Näissä istunnoissa oli/on yleensä Helluntailainen Tuomari mikä takas vaatimusten läpi menon. Yhdellä ainoalla murtuneella kädellä tämä Syyttäjä ryösti monia ihmisiä ja teki huomattavat tilit. Vastaavia juttuja yhden vuoden aikana tuli minun tietooni tämän Syyttäjän tekemänä noin 10 ja kun ottaa sen huomioon että tietooni tuli vain murto osa. Jopa Todistajia on tämän Helluntailaisen syyttäjän takia päätynyt Vankilaan "Väärästä lausunnosta oikeudessa" minkä merkitys on päin vastainen kuin Väärän valan. Kyseisen Syyttäjän toiminta on Raamatun mukaan Kauhistus Jumalalle mutta siunaus Helluntaiseurakunnalle.
- Susi76
Tarkennus kiitos. kirjoitti:
Eräs Oulun johtava Syyttäjä on Helluntailainen hän teki ja ehkä tekee edelleenkin tälläistä Bisnestä kun joku hänen kavereistaan esim kaatui jäisellä tiellä ja katkasi esim käden. Syyttäjä etsi sopivan syyllisen haastoi oikeuteen pahoinpitelystä ja esitti mahdollisimman kovat korvaus vaatimukset. Näissä istunnoissa oli/on yleensä Helluntailainen Tuomari mikä takas vaatimusten läpi menon. Yhdellä ainoalla murtuneella kädellä tämä Syyttäjä ryösti monia ihmisiä ja teki huomattavat tilit. Vastaavia juttuja yhden vuoden aikana tuli minun tietooni tämän Syyttäjän tekemänä noin 10 ja kun ottaa sen huomioon että tietooni tuli vain murto osa. Jopa Todistajia on tämän Helluntailaisen syyttäjän takia päätynyt Vankilaan "Väärästä lausunnosta oikeudessa" minkä merkitys on päin vastainen kuin Väärän valan. Kyseisen Syyttäjän toiminta on Raamatun mukaan Kauhistus Jumalalle mutta siunaus Helluntaiseurakunnalle.
- Kommentti.
Susi76 kirjoitti:
Mainiota Susi76! Olet nyt sitten yhden väärämielisen tuomarin toimista onnistunut yleistämään samalla leimalla kaikki hellunailaiset! Aika vekkuli olet!
- Susi76
Kommentti. kirjoitti:
Mainiota Susi76! Olet nyt sitten yhden väärämielisen tuomarin toimista onnistunut yleistämään samalla leimalla kaikki hellunailaiset! Aika vekkuli olet!
Keräilen vielä esitutkinta pöytäkirjoja kyseiseen Syyttäjään liittyen ja myyn ne Iltalehdelle. Helluntailaiset tappas minut jos ne tietäs mitä minulla on jo. Raamattu käskee koetella Henget ovatko ne Jumalasta kun tämä Nigerialainen ihme pastori oli Tampereella siitä meni juttu vinkki Iltalehdelle. Ylipää ja Koivisto oli sitä mieltä että maailman ihmiset ei ole kiinnostuneet "Jumalan ihmeistä" kun todistettiin että on menivät todella vaikeaksi. Lehdet mm: Hymy, Alibi, Iltalehti, tms. Lähettää toimittajan paikalle kun saavat tietää miten Saarnaajat kusettaa rahat tyhmiltä.
- Totuus a ja o
Susi76 kirjoitti:
Oulussa ei varmastkaan ole montaa syyttäjää, siis yleistäsyyttäjää, jos sitä tarkoitat ja varsinkaan helluntalaista eli hänet olisi helppoa jäljittää.Varo, ettet syyllisty herjaamiseen.
- Selvää Jumalan
pyhille on se, että Saatana vaikuttaa kaiken valheen ihmisissä, joten aloitus on mieletöntä eksytystä, toki kysymysmerkin kanssa pohdintaa.
Jumala tahtoo aina totuutta, ja vaikeneminen on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2368014
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455670- 594862
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564182- 893754
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322081Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391727