Semmosta vaan et tietääkö kukaan et myydänkö suomessa jossain MuscleTechin Cell-Techiä ja Nitro-Techiä?
Kiitos jo näin etukäteen.
MuscleTech
4
465
Vastaukset
- KPP
Miksi haluat ostaa ylihinnoiteltua tavaraa joka ei toimi sen paremmin kuin halvemmat tuotteet ?
Esimerkiksi Muscletechin yöproteiini maksaa Hollannissa (jossa ravinteet ovat halvempia kuin täällä) yli 80 euroa / 800 g purkki.
Uskotkotko tosissasi että lihas kasvaa kun ostat helvetin kallista proteiinia ?- BringItOn
Kysyin vaan et myydäänkö täällä. MuscleTechin Nitro-Techistä ei ole kokemuksia, mut Cell-Techillä sain painoa 3.5 kuukaudessa 11kg ja tulokset nousi siinä mukana. Eli onko tietoa siitä myydäänkö sitä suomessa? Vai voitteko suositella jotain vastaavaa tuotetta jota sais hiukan helpommin?
- KPP
BringItOn kirjoitti:
Kysyin vaan et myydäänkö täällä. MuscleTechin Nitro-Techistä ei ole kokemuksia, mut Cell-Techillä sain painoa 3.5 kuukaudessa 11kg ja tulokset nousi siinä mukana. Eli onko tietoa siitä myydäänkö sitä suomessa? Vai voitteko suositella jotain vastaavaa tuotetta jota sais hiukan helpommin?
Cell-Techissä on 78 grammaa sokeria annosta kohti. Jos vedät kaksi annosta päivässä saat 600 ylimääräistä kaloria, joten eipä ole ihme jos paino nousee 3,5 kuukauden käytön jälkeen.
Kokeilepa vetää tuo 3,5 kuukautta ottamalla 160 grammaa pelkkää sokeria päivässä, luulen että saat ihan samat tulokset... - BringItOn
KPP kirjoitti:
Cell-Techissä on 78 grammaa sokeria annosta kohti. Jos vedät kaksi annosta päivässä saat 600 ylimääräistä kaloria, joten eipä ole ihme jos paino nousee 3,5 kuukauden käytön jälkeen.
Kokeilepa vetää tuo 3,5 kuukautta ottamalla 160 grammaa pelkkää sokeria päivässä, luulen että saat ihan samat tulokset...mitä se äidin pikku talttahammas pätee. kerro mulle välillä jotain mitä en tiedä, vaikka et myydäänkö sitä suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2605732Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363326Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432597"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol711610- 641027
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768