Moi,
Ollaan vaan uusi pari, eikä me tiedä/muista ehkäisystä mitään. Osaako joku teistä neuvoa luotettavin ja mukavin ehkäisy keinoa? Ei tartte neuvoa kumista, vaan enemmän pillerista, esim. "mikä on luotettavin ja paras pilleri?" Tietysti muita vaihtoehtoja otetaan miellenllään vastaan! Kiitos! :)
Paras ehkäisy keino.
11
388
Vastaukset
- =))
E pillerit !! Itse käytän cypretyl nimisiä, todellakin tehoavat, ekan kuukauden aikana tuli paljon välivuotoja ja verta silloin tällöin.. Mutta sitten menkat alkoivat tulla normaali aikaan heti ja aina. Olen itse käyttänyt vasta 5kk pillereitä, ja tykkään todella paljon. Cypretyl pillereissä on 7 pv taukoviikot.
- =))
Lisään vielä että eivät ole kalliit todellakaan 2kk pakkaus 13 e suunnilleen, ja 1 kk pakkaus 8e suunnilleen :))
- Konsteja
Kontoomi. Ja intissä opin kotikikan jos ei niihin varaa ole niin muovipussi/pakastepussi ja kuminauhalla lenkille, työnnä se ensin pussiin, sitten ylimääräinen pussi pyöritetään ympärille, sitten kuminauha ja niin monelle lenkille kun halu ja tarve.
- fjgfxjgxf
Kondomin ohuuden hyvä puoli ei ole sen turvallisuus, vaan se että mies tuntisi jotakin naisen sisällä. Aikaisemmat kondomit olivat paksuja ja mies ei tuntenut niiden kanssa paljoa mitään. Nykyään niiden laatu on parantunut niin että mieskin voi tuntea jotakin mutta nainen voi silti olla turvallisin mielin.
Muovipussi, esimerkiksi pakastepussi on aivan yhtä turvalllinen kuin kondomi, mutta tietenkin paljon paksumpi ja siksi tunto jää hyvin vähäiseksi. Pakastepussien vaatimuksena on se ettei hajuja pääse sisälle esimerkiksi pakastimessa tai jääkaapissa. Juuri tuo kertoo siitä kuinka tehokas pakastepussi on myös ehkäisyn kannalta. Se ei päästä siittiöitä läpi millään! Kun kerran muovipussi on haju ja ilmatiivis, sieltä ei spermakaan pääse läpi.
Teineinä pakastepusseja käytettiin rakkaan kanssa jatkuvasti kun kortsuja ei kehdannut ostaa ja ne olivat paljon kalllimpiakin, ja se toimi ilman kuminauhojakin. Naitiin joka ikinen päivä vähintään kerran ja muutaman vuoden aikana ei lapsia tullut lainkaan vaikka joka kerta päästelin pussin sisällä. Sen jälkeen kun muutettiin yhteen ja päätettiin että yritetään lasta, niin parin yrityksen jälkeen tärppäsi joten mistään "epäonnesta" tai tuurista ei ollut kiinni.
Jos jollakin on jotain pakastepussia vastaan, niin perustelkoon eikä tunkeko miinuksia perustelematta.
- sfsfgsgsgsfg
sterilaatiohan se paras on, mut ei sekään 100-prosenttinen- kuulemma
- Lapset tehty
Kaipa pillerit, jos lapsia meinaa tehä parin vuoden sisään. Mut jos tietää ettei halua ni ehkäisykapseli/ hormonikierukka. 3-5v ehkäisyä eikä tarvi muistaa pillereitä. Halpa aikaan nähden verrattuna pillereihin. Ja tietty sterilisaatio mikä mulla edes parin vuoden päästä..
- varovasti rovasti
Paras ja luotettavin ehkäisykeino on häät ja papin aamen.
- Jaskavaan.
Nostatte penkalle käymään tyhjäkäyntiä...
Ylipäätään muuten mukavaa touhua, mutta lopussa tulee aina vähän kiire. - hyvä ja halpa
Ehkäisykapseli. Asennetaan lääkärillä jompaan kumpaan käsivarteen, kestää kolmisen vuotta jonka jälkeen vaihdetaan. Hintaa noin 180-190e, mutta opiskelijatyönä sen saa teetätettyä ilmaseksi. Menkoista ei tietoakaan ole ollut yli puoleen vuoteen itselläni, olen kyllä tehnyt raskaustestejä kaiken varalta. Loistava vekotin! Eikä tarvii muistaa joka päivä, vaan kolmen vuoden välein!
- endast anal
anaalipano on hyvä, joskaan ei sataprosenttinen keino
- mukavin?
Meillä kokeiltiin noin kaikkia.
Lopulta päädyttiin kierukkaan, mukavin (naisen päätös).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741