Kirjoita lyhyt reklamaatio
miksi yhteys pätkii, tai sitä ei ole.
kirjoita kirje jumalalle
9
89
Vastaukset
- pimeyden ruhtinas
- Olly
Laitatko osoitteen... Juu ei, et voi.
Jos Jumalalla on minulle asiaa, kertokoon. Juoksupoikien horinoita en kuuntele.- Se voi toimia
Voishan sitä juoksupojalli jottain.. siis. Oisko tuo Jumalaki sitten sammaa kastai, lieneekö ees kastettu. Vois sissäistä elämää vähän kehittää. Se Jumala..
Miksi ihmeessä ryhtyisin laatimaan viestiä mielikuvitusolennoille?
- Se voi toimia
Hyvä kysymys. Koska kuitenkin on olemassa moraalinen pohja- kundi, olemus tai jotin sinne suuntaan, mitä kaikki kunnioittavat, täytyy olla suhde. Miks se on niin perseestä.
- Mehme33
Ihmist menettää luotamuksem oma huonon elämäsä ansioista
ja olen muslimi ja en kirjota jumalalle siitä koskaan - vittumainenjeesus
V.ittuun menköön kaikki jumalat !
- dghkgdh
XTC_yhtyeen kappaleessa DEAD GOD!, poika kirjoitta kirjeen jumalalle ja esittää tuikkoja kysymyksiä, kaikesta pahasta mitä maailmassa tapahtuu, ja miksi jumala sallii ne, ja poika toteaa kirjeensa lopuksi I DON'T BELIEVE IN YOU, DEAR GOD!
- dghjd
Luulisin että on mm. juutuupissa, on ainaki ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612268
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201957Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939- 621924
- 861682