Kirjoita lyhyt reklamaatio
miksi yhteys pätkii, tai sitä ei ole.
kirjoita kirje jumalalle
9
89
Vastaukset
- pimeyden ruhtinas
- Olly
Laitatko osoitteen... Juu ei, et voi.
Jos Jumalalla on minulle asiaa, kertokoon. Juoksupoikien horinoita en kuuntele.- Se voi toimia
Voishan sitä juoksupojalli jottain.. siis. Oisko tuo Jumalaki sitten sammaa kastai, lieneekö ees kastettu. Vois sissäistä elämää vähän kehittää. Se Jumala..
Miksi ihmeessä ryhtyisin laatimaan viestiä mielikuvitusolennoille?
- Se voi toimia
Hyvä kysymys. Koska kuitenkin on olemassa moraalinen pohja- kundi, olemus tai jotin sinne suuntaan, mitä kaikki kunnioittavat, täytyy olla suhde. Miks se on niin perseestä.
- Mehme33
Ihmist menettää luotamuksem oma huonon elämäsä ansioista
ja olen muslimi ja en kirjota jumalalle siitä koskaan - vittumainenjeesus
V.ittuun menköön kaikki jumalat !
- dghkgdh
XTC_yhtyeen kappaleessa DEAD GOD!, poika kirjoitta kirjeen jumalalle ja esittää tuikkoja kysymyksiä, kaikesta pahasta mitä maailmassa tapahtuu, ja miksi jumala sallii ne, ja poika toteaa kirjeensa lopuksi I DON'T BELIEVE IN YOU, DEAR GOD!
- dghjd
Luulisin että on mm. juutuupissa, on ainaki ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090