Kirjoita lyhyt reklamaatio
miksi yhteys pätkii, tai sitä ei ole.
kirjoita kirje jumalalle
9
77
Vastaukset
- pimeyden ruhtinas
- Olly
Laitatko osoitteen... Juu ei, et voi.
Jos Jumalalla on minulle asiaa, kertokoon. Juoksupoikien horinoita en kuuntele.- Se voi toimia
Voishan sitä juoksupojalli jottain.. siis. Oisko tuo Jumalaki sitten sammaa kastai, lieneekö ees kastettu. Vois sissäistä elämää vähän kehittää. Se Jumala..
Miksi ihmeessä ryhtyisin laatimaan viestiä mielikuvitusolennoille?
- Se voi toimia
Hyvä kysymys. Koska kuitenkin on olemassa moraalinen pohja- kundi, olemus tai jotin sinne suuntaan, mitä kaikki kunnioittavat, täytyy olla suhde. Miks se on niin perseestä.
- Mehme33
Ihmist menettää luotamuksem oma huonon elämäsä ansioista
ja olen muslimi ja en kirjota jumalalle siitä koskaan - vittumainenjeesus
V.ittuun menköön kaikki jumalat !
- dghkgdh
XTC_yhtyeen kappaleessa DEAD GOD!, poika kirjoitta kirjeen jumalalle ja esittää tuikkoja kysymyksiä, kaikesta pahasta mitä maailmassa tapahtuu, ja miksi jumala sallii ne, ja poika toteaa kirjeensa lopuksi I DON'T BELIEVE IN YOU, DEAR GOD!
- dghjd
Luulisin että on mm. juutuupissa, on ainaki ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412431Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891954Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1071447Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141341Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01042Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat21983- 65868
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63845- 43802