Olen käyttänyt useita eri kertoja, tai siis yrittänyt käyttää, melatoniinia nukahtamiseen. Toimii muuten hyvin, mutta seurauksena on aina ripuli. Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on melatoniinista? Onko muita ripulimahoja? Mistä mahaa johtua tuo kumma sivuvaikutus?
Melatoniinista ripulia
16
5080
Vastaukset
- ex-ins.
Kumma? Kyllä lääkäri ainakin minulle mainitsi sen yhtenä mahdollisena sivuvaikutuksena joka voi tulla ja tulikin, päänsäryn ja huimauksen lisäksi. Kokeilin aikani, mutta kun ei sopinut niin ei sopinut.
- mel2
Mullakin teki samaa ja siihen loppui käyttö:-(
- äåäåäå
Aika jännä. Minä otan iltaisin 5-10 mg ja olen tosi herkkävatsainen. Minulla ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia.
- Anonyymi
äåäåäå kirjoitti:
Aika jännä. Minä otan iltaisin 5-10 mg ja olen tosi herkkävatsainen. Minulla ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia.
Ei se mitenkään kummallista ole, me ihmiset ollaan niin erilaisia se mikä sopii yhdelle ei välttämätä sovi toiselle.
Näkeehän sen jo vaikka tavallisissa päänsärky tableteissa joku sanoo. Etti parasetamol auta hänen päänsärkyyn ja jollekki toiselle se auttaa.
Siksipä ei koskaan voi kysellä toisilta neuvoa hyviin lääkkeisiin jos jokin vaivaa, silloin mennään lääkärii ja saadaan apu sieltä vaivaan
Eikä voi liioin sanoa että älä vaan ota sitä lääkettä kun se ei auta mihinkään. Siis lääkkeitä ei voi vertailla ihmisten välillä
- toimii mulla hyvin
10mg jo 7 vuotta eikä mitään ongelmia
- Anonyymi
Olen käyttänyt Melatoniinia 2 kuukautta. Viimeiset 2 viikkoa olen kärsinyt voimakkaasta ripulissa. Outoa
- Anonyymi
Sait vaan tällä kertaa kauppiaaltasi huonon satsin. Mene samoille kulmille, ja pyydä uusi satsi kunnon Melatoniinia.
- Anonyymi
Se ei sovi sinulle, mene lääkärille niin saat jotain toista lääkettä
- Anonyymi
3 viikkoa kestänyt ripuli
- Anonyymi
Kolme kuukautta käytin. Vaikea ripuli tuli. Nyt 5 vuorokautta käyttämättä ja ripuli loppui????
- Anonyymi
Kaikille ei sovi erilaiset aineet, mene uudestaan lääkärille ja pyydä jotain muuta ainetta. Jonka avulla saat nukutuksi. Aikansa kun ripuloi niin menee kehon elektrolyytit epätasapainoon , sitten siinä onkin tekemistä .
Joten jotain muuta hoitokeinoa sinun olisi saatava unettomuuteen - Anonyymi
Joo, ihan sama mulla. Melatoniinista tulee aivan hirvee vesiripuli, 1,9mg.Olen kokeillut pari kertaa, en voi käyttää sitä. Ja muutenkin tulee vatsakipuja ja huimausta.
- Anonyymi
Unohdin vielä sanoa, että hirveen ripulin lisäksi tuli aivan HIRVEITÄ PAINAJAISIA. Käytin melatoniinia vain pari kertaa ja se loppui siihen👍
- Anonyymi
Olen ottanut viikon ajan 1,9mg melatoniinitabletin illalla katkeilevaan uneeni,nyt iski kamala vesiripuli.Ei sovi näköjään minulle.
- Anonyymi
Juuri tässä samaan etsin vastausta. Olen käyttänyt melatoniinia parisen kuukautta ja yhtä kauan on ollut jatkuva ripuli.
- Anonyymi
Katso mitä lisäaineita ja apuaineita niissä tableteissa on. Yleensä niissä on selluloosaa ja/tai laktoosia. Lisäksi niissä voi olla keinotekoisia makuaineita tai värejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056