Koska tulee suomeen ??

White-Tiger

Koska RAW tulee suomeen ?? tietääx joku ?? oon sellanen vapaa-paini fani.. mutt en suomalaisten.. xD
wwe rulaa..! Ja yx juttu mieluiten vastauksia faneilta.. =) Kiitz jo etu-käteen !!!

9

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      Suomessa, Hartwalla Areenalla, 6.10.

      • White-Tiger

        Kiitoz toosi paljon =)
        paljon halei sulle.. ja pusui jos oot poika.. xD


    • Stig

      Itse en tuosta pidä, mutta hyvä että SubTV lähettää kun joku pitää.

      Mikä siinä kiinnostaa?

      Pelleilyä koko homma.
      Eivät paini tai nyrkkeile tosissaan.

      Tätä olen ihmetellyt.

      • White-Tiger

        tiedätkö mitä tarkoittaa sana viihde ?!
        se on viihde ohjelma ja sitä paitsi kyllä siinä painitaan tosissaankin.. jollet oo huomannut onnettomuuksia ja kuolemia.. tapaturmia ne kyll yleensä on.. mutta jos et tykkää viihteestä ja hyväst ohjelmast ja painist.. niin ei sitten.. ja toi paini on kyll parempaa kuin joku suomalainen pelleily paini.. =S esim: noit painit jotka tulee olympialaisissa on pelkkää maassa pitämistä.. ei mitään intoo.. kun taas täss wwe:ssä on sentään intoo katsella sitä.. sillä siinä saa käyttää minkänlaisia otteita tahansa.. sitä varten se on juuri vapaa paini.. ;) ja hyvä niin.. !!! siin sulle vastaus.. Stig xD


      • Stig
        White-Tiger kirjoitti:

        tiedätkö mitä tarkoittaa sana viihde ?!
        se on viihde ohjelma ja sitä paitsi kyllä siinä painitaan tosissaankin.. jollet oo huomannut onnettomuuksia ja kuolemia.. tapaturmia ne kyll yleensä on.. mutta jos et tykkää viihteestä ja hyväst ohjelmast ja painist.. niin ei sitten.. ja toi paini on kyll parempaa kuin joku suomalainen pelleily paini.. =S esim: noit painit jotka tulee olympialaisissa on pelkkää maassa pitämistä.. ei mitään intoo.. kun taas täss wwe:ssä on sentään intoo katsella sitä.. sillä siinä saa käyttää minkänlaisia otteita tahansa.. sitä varten se on juuri vapaa paini.. ;) ja hyvä niin.. !!! siin sulle vastaus.. Stig xD

        Tänään (27.8.) vasta alkaa olympialaisten vapaapaini. Kreikkalais-roomalaisessa on omat säännöt. Hankalaa kaveria on saada ilmaan, kun ei saa lyödä, siinä olet oikeassa.

        Perustelut ei ole oikein selviä.

        Nämä ns. "vapaapainit" on täysin sovittuja juttuja. Onhan nuo esiintyjät toki vahvoja, mutta esiintymisestä kuitenkin on kyse, ei kilpailusta.
        Ymmärrän sen, että Amerikkalaiset uskovat näytöksen olevan täyttä tota, mutta että jotkut Suomalaiset.

        No, kuten sanoin hyvä että lähetetään jos joku tykkää.


      • Lita

        Totta kai me tiedetään,että ne ei paini tosissaan! :)

        Olisin itse mennyt RAW:Live&Loaded-panitapahtumaan,mut ei ollut kyytii. :( *nYYYYh*

        Pitääkö teidän aina katsoo RAW:n ja Smackdownin ekat jaksot,jotka tulee sunnuntaina,ja sit vielä uusinnat?

        Mun on pakko!Mä en voi sille mitään!Mä oon jäänyt niihin ohjelmiin koukkuun!

        En voi sietää mitään Salkkareita tai Charmedia..Varsinkaan mitään parisuhdekiemuroita!
        [Throw up]

        Jos en nää tiistaina tai perjantaina uusintoja,mulle tulee kauheen vaivautunu olo ja alkaa ahistaa..!! :)

        Täytyy aina katsoo ne!

        Mulla on WWE-Originals-levy,4 DVD:tä ja John Cenan World Life-wristband!

        Onneksi ei tarvinnut tilata kun vain wristband Amerikoista,muut sain täältä Suomesta! :) :) :)

        Ja sit mul ois yks kyssä näillä EI-faneille:

        Mä oon ihmetelly tätä jo TOOOOOSI pitkään; mix jotkut,jotka eivät ole katsoneet RAW:ta tai Smackdownia yhtään jaksoa,voivat tulla sanomaan,että ohjelmat on p*rseestä??

        He eivät tiedä,minkälainen ohjelma/ohjelmat ovat!
        Kannattaisi ensin katsoa,vaikka edes toinen ja sitten tulla sanomaan,oliko hyvä vai ei!

        Itse en pari vuotta sitten hirveästi pitäny näistä ohjelmista,mutta sitten kun katsoin,jäin TODELLA pahasti koukkuun!

        Vanhempani eivät voi sietää kyseisiä ohjelmia,mutta mulle ne ohjelmat ovat kaikki kaikessa!


      • Stig
        Lita kirjoitti:

        Totta kai me tiedetään,että ne ei paini tosissaan! :)

        Olisin itse mennyt RAW:Live&Loaded-panitapahtumaan,mut ei ollut kyytii. :( *nYYYYh*

        Pitääkö teidän aina katsoo RAW:n ja Smackdownin ekat jaksot,jotka tulee sunnuntaina,ja sit vielä uusinnat?

        Mun on pakko!Mä en voi sille mitään!Mä oon jäänyt niihin ohjelmiin koukkuun!

        En voi sietää mitään Salkkareita tai Charmedia..Varsinkaan mitään parisuhdekiemuroita!
        [Throw up]

        Jos en nää tiistaina tai perjantaina uusintoja,mulle tulee kauheen vaivautunu olo ja alkaa ahistaa..!! :)

        Täytyy aina katsoo ne!

        Mulla on WWE-Originals-levy,4 DVD:tä ja John Cenan World Life-wristband!

        Onneksi ei tarvinnut tilata kun vain wristband Amerikoista,muut sain täältä Suomesta! :) :) :)

        Ja sit mul ois yks kyssä näillä EI-faneille:

        Mä oon ihmetelly tätä jo TOOOOOSI pitkään; mix jotkut,jotka eivät ole katsoneet RAW:ta tai Smackdownia yhtään jaksoa,voivat tulla sanomaan,että ohjelmat on p*rseestä??

        He eivät tiedä,minkälainen ohjelma/ohjelmat ovat!
        Kannattaisi ensin katsoa,vaikka edes toinen ja sitten tulla sanomaan,oliko hyvä vai ei!

        Itse en pari vuotta sitten hirveästi pitäny näistä ohjelmista,mutta sitten kun katsoin,jäin TODELLA pahasti koukkuun!

        Vanhempani eivät voi sietää kyseisiä ohjelmia,mutta mulle ne ohjelmat ovat kaikki kaikessa!

        Olen katsonut niitä silloin kun ostin digiboksin ja SubTV alkoi näkyä.
        En kuitenkaan nähnyt siinä mitään järkeä.
        Sovitut ottelut yms.

        Siksi kysyinkin mikä siinä on niin hyvää?

        Hyvä että Subilta tulee kaikenlaista ja jos katsojia löytyy vielä parempi.


      • White-Tiger
        Stig kirjoitti:

        Olen katsonut niitä silloin kun ostin digiboksin ja SubTV alkoi näkyä.
        En kuitenkaan nähnyt siinä mitään järkeä.
        Sovitut ottelut yms.

        Siksi kysyinkin mikä siinä on niin hyvää?

        Hyvä että Subilta tulee kaikenlaista ja jos katsojia löytyy vielä parempi.

        Esim: siellä painii tosi hyviä näyttelijöitä joista esim: The Rock on hyvä.. ja sitt siell on ollut painimasssa Fred Durst Eli Limp Bizkitin laulaja.. ja Sitt siel on ollut maailaman söpöin kundi painija Jeff Hardy.. sitt siel on ollut upea painija Breat Hart ja sen veli..
        katsos sun kannattaa katsoa wwf:än jaksoja.. ja viel eräs asia ei kukaan yritä pakottaa suo pitäämään WWE:stä.. vai onko ? joten mikä suo riivaa anna muitten pitää omista asioistaan.. kiusaa niitä jotka pitää vaix kauniist ja rohkeist...!!!

        PS: Pliis ole niin kiltti äläkä viittii jankuttaa asiast ettet tajua mikä siin on muka hyvää.. sill ehkä sä et oo katsonut sitä niin paljon kuin muut.. Painijat on siis tosi hyviä.. ne osaa hommansa.. sitä paitsi se ei edelleenkään oo pelkkää näyttelemist muutenhan niiden ei itse tarvitsis puhua henk koht asioistaan julkisesti.. !!!
        Joten siin sulle Stig viimeinen pisara..


      • White-Tiger
        Lita kirjoitti:

        Totta kai me tiedetään,että ne ei paini tosissaan! :)

        Olisin itse mennyt RAW:Live&Loaded-panitapahtumaan,mut ei ollut kyytii. :( *nYYYYh*

        Pitääkö teidän aina katsoo RAW:n ja Smackdownin ekat jaksot,jotka tulee sunnuntaina,ja sit vielä uusinnat?

        Mun on pakko!Mä en voi sille mitään!Mä oon jäänyt niihin ohjelmiin koukkuun!

        En voi sietää mitään Salkkareita tai Charmedia..Varsinkaan mitään parisuhdekiemuroita!
        [Throw up]

        Jos en nää tiistaina tai perjantaina uusintoja,mulle tulee kauheen vaivautunu olo ja alkaa ahistaa..!! :)

        Täytyy aina katsoo ne!

        Mulla on WWE-Originals-levy,4 DVD:tä ja John Cenan World Life-wristband!

        Onneksi ei tarvinnut tilata kun vain wristband Amerikoista,muut sain täältä Suomesta! :) :) :)

        Ja sit mul ois yks kyssä näillä EI-faneille:

        Mä oon ihmetelly tätä jo TOOOOOSI pitkään; mix jotkut,jotka eivät ole katsoneet RAW:ta tai Smackdownia yhtään jaksoa,voivat tulla sanomaan,että ohjelmat on p*rseestä??

        He eivät tiedä,minkälainen ohjelma/ohjelmat ovat!
        Kannattaisi ensin katsoa,vaikka edes toinen ja sitten tulla sanomaan,oliko hyvä vai ei!

        Itse en pari vuotta sitten hirveästi pitäny näistä ohjelmista,mutta sitten kun katsoin,jäin TODELLA pahasti koukkuun!

        Vanhempani eivät voi sietää kyseisiä ohjelmia,mutta mulle ne ohjelmat ovat kaikki kaikessa!

        kuule mull oli ihan sama juttu mä huomasin oikeastaan alussa kun mun pikku veljet katsoi sitä niin olin et älkää tollast katelko toihan on pelkkää näyttelemist.. mutta sit jäin koukkuun ja se on oikeest hyvä jos se ei olis hyvä miten se sitten on pärjänyt 10 vuosia.. !!! joten olen niinku ihan samaa mielt sun kaa.. =)
        Siis Stigille viel täss.. et oikeest miten se ohjelma ei ois hyvä jos se on ollut olemassa jo yli 10 vuotta !!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      177
      398
    Aihe