Opetusviraston Outi Salo on kusisessa paikassa ja laukoo puolitotuuksia televisiossa asti.
mm. "Salon mukaan opettaja oli työntänyt lopuksi oppilaan ovesta ulos. Heti oven jälkeen on portaikko. Opettaja ei ollut katsonut miten oppilaalle kävi."
Juu, ja kumpaankohan suuntaan portaikko oli, ylös vai alaspäin? No se oli ylöspäin, eikä tietenkään aivan "heti" oven jälkeen. Eli Salo puhuu puolipaskaa harhaanjohtaakseen kuulijaa. Ottaen huomioon, että portaikko oli ylöspäin, Korhosella on nähdyn mukaan ihan riittävästi ollut aikaa ja mahdollisuutta nähdä että mitään ei käynyt. Hänhän oli siinä tilanteessa.
Hyi Outi!
Eroa, ole hyvä. Mene muualle puhumaan paskaa.
Outi Salo ja puolitotuudet
14
2290
Vastaukset
- rrrrrt
Minkähän puolueen poliittisen viran tämäkin ämmä lienee saanut , ainakaan minkäänlaisilla ammatillisilla avuilla ei ole paikka löytynyt.
- sekoomus
Käsittääkseni puolue on kokoomus (en ole ihan varma)
- virasto
Huvittaa myös Salon lausunto että
"Asianosaisten puolesta tämä valtava mediahuomio on harmillista. Teini-ikäiset oppilaat eivät välttämättä halua tällaista julkisuutta, henkistä stressiähän tämä aiheuttaa, sanoo Outi Salo."
No Antti Korhosen mielestä mediahuomio on varmaan ainoa tapa saada oikeutta ja työpaikka takaisin. Teini-ikäisistä taas kukaan ei ole tullut valittamaan.
ETTEI VAAN OLISI NIIN, ETTÄ SE ON OUTI SALOSTA ITSESTÄÄN KIUSALLISTA TÄMÄ VALTAVA MEDIAHUOMIO!- TimoTT
Vai henkistä stressiä? :/ .. Vai huomio? :/
Kyllähän mä siis veikkaan, että ton häirikön "henkinen stressi" on ollu ihan tapissaan jo AIKAA sitten faijansa takia? ... Että eiköhän tää tämänkertainen "stressi" o ihan pierun luokkaa saharassa? :/ - 7tfgyiui
"Asianosaisten puolesta tämä valtava mediahuomio on harmillista. Teini-ikäiset oppilaat eivät välttämättä halua tällaista julkisuutta, henkistä stressiähän tämä aiheuttaa, sanoo Outi Salo."
Kehuskelee häiriköinnillään miljardin ihmisen käyttämässä palvelussa....
Eikö nuo halittelijat voisi sulkea vaikka jonnekin vankimielisairaalaan paijjaamaan niiden asukkeja, niin jättäisivät todellisen elämän sotkematta??
- psykologiaa
Onkohan nämä kasvatusalan ihmiset nyt oikeasti perillä minkälaisen trauman tämä opettajan erottaminen aiheuttaa tuossa häirikköpojassa?
Osaako tämä poika käsitellä sitä syyllisyyttä, jota terve ihminen tuntisi tällaisessa tilanteessa, että minä olen omalla riehumisellani aiheuttanut opettajan erottamisen. Tuskin osaa käsitellä mitenkään, vaan kasvaa kieroon entistä pahemmin.
Opettajan erottaminen oli kardinaalimoka, ja poika kärsii tästä asiasta tavalla tai toisella. On viisaita nämä meidän kasvatusalan ammattilaiset. - hihhulit
Kyllähjän se Gustafssonkin näiden tanttojen narussa pyörii, vaikka pitäis olla asian ykkösohjastaja....lampaalta vaikutti sönkötyksineen ja ämmiä peesatessaan.
- Selkärangaton
Gustafsson mielistelee opetusviraston tanttoja niin että pahaa tekee katsoa. Totuus ei näytä tällekään poliitikon retkulle olevan mikään ykköskriteeri hoitaa asioita.
Selkärangaton kirjoitti:
Gustafsson mielistelee opetusviraston tanttoja niin että pahaa tekee katsoa. Totuus ei näytä tällekään poliitikon retkulle olevan mikään ykköskriteeri hoitaa asioita.
Laitappas Korhonen ja Gustafsson seisomaan rinnakkain ja totea, kumpiko on mies.
- make21i8
Pahalta näyttää miesopettajien asema Suomessa. Ei ihme että heitä on aina vaan vähemmän. Nämä Salot ja Kyllöset terrorisoi Suomen nuorisoa!
- tosiasioihin?
> Hänhän oli siinä tilanteessa
Kaitpa sitten oli Outi Salokin ruokalassa paikalla kun YLEn haastattelussa kolmesti ihmettelee "reaktioita jotja eivät perustu tosiasioihin" - ihme touhua
Tein kerran Salolle valituksen eräästä rehtorista. En saanut koskaan kunnollista selvitystä asiaan.
- "muistivirhe!
Radiohaastattelussa kertoi että tällaisia häiriköintejä on "muutama". Siis vuodessa Helsingissä. Tosiasiassa on neljäsataa (400) tai yli.
- Valehtelu ihmetyttää
Toinen mielenkiintoinen puoli Outi Salon tarinoissa on, ettei videolla muka näy toista opettajaa:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/231326-opettajan-potkukohussa-puhutaan-taysin-ristiin
Mutta katsokaa itse video ja päättäkää, onko valkopaitainen, selin oleva naishenkilö opettaja. Ainakin hän myös pyytelee häirikköä poistumaan ruokalasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815