Päivän paras uutinen, casagrande pois, onneksi joutui Garyn kanssa tappelemaan paikasta, sillä jos Suvi ei olis saanut yleisöääniä, olis Suvi tiputettu sekä Garya ja Casasagrandea vastassa. Sitä en vaan tajua, miksei Ela pitänyt Ingaa. Naisten ei pitäis valita Elaa valmentajaks, koska se tiputtaa taas naiset heti kättelyssä pois. Kuten tekee Maikkölikin. Yleisö on jo tajunnut tämän, ja siks äänestää naisia. En kyllä tajua, miksei ihmiset tykänneet tarpeeksi Ingasta, että olis saatu nähdä jatkossa sitä vielä. Olin varma, että Inga pääsee yleisöäänillä jatkoon.
Viimein toi huutaja ulos.
5
243
Vastaukset
- Antzukka
Samaa mieltä edellisen kanssa. Oli kyllä HUUTAVA vääryys, että Inga tippui jatkosta!!!! Eikö Elastinen kuunnellut samoja esityksiä kuin allekirjoittanut. Ike wakazakimömmömmööllä ei ääni riitä mihinkään. Inga on ihan huippu laulaja, mielelläni kuuntelen sitten radiosta kun julkaisee sinkkuja. Ike palaa takaisin SOL:n siivojaksi tai KELA:lle töihin kuluttamaan meidän kovalla työllä ansaitsemia verorahoja ja vie vielä meidän naisetkin. Witsi witsi.. =)
- jhgtjkkk
Huomasitteko, että Ela sanoi jossain vaiheessa, että on pitkään toivonut, että joku laulaisi VOF:ssa tuon Iken laulaman biisin? Niin Ela ei varmaan sen takia kehdannut pudottaa Ikea, kun oli vielä hänen toivoma biisi.. Who knows
- En fanita, en
Se Inga vain on niin kolkko ilmestys. Kylmä. Ei sytytä. Kyllä mies haluaa nähdä muutakin kuin lehtorin luisevan sallyn!!!!
- Mrs. Finland
Eiks tään ohjelmaformaatin nimi oo Voice of finland eikä Miss finland?
- Kaksi huutajaa
Kahdesta huutajasta toinen tippui. Jatkoon päässyt huutaja menee MM:n joukkueesta finaaliin, sillä hän saa MM:lta tuomaripisteet 100-0.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251766IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1471702