Useimmat miehet tykkää tai ainakin ihailee kauniita tai kyllä ne tietenkin niihin tavallisenkin näköisiin rakastuu olen nimittäin nähnyt paljon pareja joissa nainen on tavallisen näköinen ja monesti myös pareja joissa mies todella komea ja nainen ihan tavis. Tärkeintä silti niissä tavallisenkin näköisissä naisissa, että ne on naisen näköisiä, vaikkei muuten kauniita olisikaan.
Mutta todella rumaa kuten mä ei yksikään mies huoli edes mukavan luonteenkaan vuoksi koska miehet ei yksinkertaisesti voi edes alkaa jutella ruman naisen kanssa vaan pysyvät tällaisesta kaukana. Mua ei ole hoikkuus, terveelliset elämäntavat eikä pitkät hiuksetkaan tehneet yhtään kauniimmaksi, tietenkin näyttäisin lihavana vielä rumemmalta koska olen joskus ollut lihavampi ja silloin vasta valtavalta ja RUMALTA näytinkin. Lihotin siksi koska ajattelin, että saattaisin näyttää naisellisemmalta kun saan rasvaa ympärilleni, mutta näytin vaan entistä rumemmalta ja äijämäisemmältä.
Miehiä inhottaa naisessa kaikkein eniten miesmäiset piirteet. Jopa lihava nainenkin on hyväksytympi jos sillä on vain naisen kasvonpiirteet. Sen oikein näkee miesten ilmeistä kun ne mut näkee miten niitä inhottaa ja mä näytän niiden silmissä todella vastenmieliseltä ja luotaantyöntävän näköiseltä, saavat oksennusta pidellä kun mut näkevät.
Onhan se jotenkin järkyttävää useimman mielestä kun muutenkin suomessa jopa miehet on melko femiinisiä piirteiltänsä niin sitten on tällainen nainen joka on paljon maskuliinisemman ja miesmäisemmän näköinen kuin ne.
Olisinpa taviskaan
14
329
Vastaukset
- eipitästähänlähteä..
Noh... trolliltahan tuo haiskahtaa vahvasti, mutta toteampa, että se tilanne on ihan vastaava myös toisinpäin.
- ruma nainen
Jos mies on femiinisen näköinen ei se ole läheskään yhtä paha asia kuin se, että nainen on maskuliinisen näköinen. Itse asiassa suomessa on todella paljon femiinisen näköisiä miehiä ei ihme, että naisetkin on sitten superfemiinisen näköisiä. Ja kun nainen on maskuliinisen näköinen niin se aiheuttaa ainakin suomessa erittäin paljon tuijotuksia, vihaa, inhoa ja vastenmielisyyttä.
Jossain ulkomailla esim. Etelä-Amerikassa en varmaan herättäisi niin suurta vihaa. Ehkä suomalaiset on niin vähän nähnyt esim. ulkomaalaisia naisia, ettei osaa suhtautua kun joku on sitten erinäköinen kuin suomalaiset naiset yleensä.
- 3+1
Kertoisitko hieman tarkemmin mitä tarkoitat niillä maskuliinisilla piirteillä? Joskus ihmisen oma käsitys itsestään ei ole realistinen (esim. anorektikko näkee itsensä lihavana, vaikka luut paistaa jne.) ja hän saattaa tulkita muiden käytöksen hyvinkin vääristyneiden lasien läpi.
- ruma nainen
Kyllä mä oikeasti olen maskuliinisen näköinen ja siitä olen ikäni saanut myös kuulla muilta joten se ei ole mun kuvitelmaa. Tällä nikillä ruma nainen olen kirjoitellu asiasta jo aika monesti suomi24 palstoille.
Täällä lisää.
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"ruma nainen"?sort=created&perpage=50&term_keywords=
Veikkaan, että jos ylipäänsä miehiltä saat kommentteja, niin ne keskittyvät kertomaan kuinka voisit lisätä edes hieman viehätysvoimaasi. Saat ohjeita meikkaamiseen ja pukeutumiseen ja hiusten kasvattamiseen (mikä on sinänsä kornia, koska jos joku haluaa ohjeita em. asioihin tai vaikkapa laihduttamiseen niin ei hän Nettideittailu-palstalta niitä tule hakemaan). Mutta varsinaista asiaa kukaan ei voi kiistää. Etenkin nettideittailu on niin pinnallista puuhaa, että jos profiilissa ei ole kauniin tai edes "ok" naisen kuvaa niin kukaan ei kiinnostu. Ihan sama kuinka mukava, älykäs, huumorintajuinen, luotettava, menestyvä tms olet, miehiä kiinnostaa vain ulkonäkö.
- korjaus edelliseen
Tarkoitit varmaankin sanoa:"Etenkin nettideittailu on niin pinnallista puuhaa, että jos profiilissa ei ole komean tai edes "ok" miehen kuvaa niin kukaan ei kiinnostu. Ihan sama kuinka mukava, älykäs, huumorintajuinen, luotettava, menestyvä tms olet, naisia kiinnostaa vain ulkonäkö."
- 5532222221111111111
Ihminen kiinnittää toisten huomion joko ulkonäöllään taikka käytöksellään, asioilla voi kuitenkin kompensoida toisiaan. Melkeinpä aina ihmiset jotka sanovat olevansa kilttejä ovat myöskin hiljaisia ja ujoja, joka on suurempi syy siihen yksinäisyyteen.
- tavis mies.
Mielestäni olen tavallisen näköine mut ei rumatkaan ole halunnut minuun tutustua.
Totta se on et naiset ei luonteeseen halua tutustua jos näkee miehen hiukan olevan ylipainoinen. Ei ruma nainenkaan ala tavis miehen kanssa juttelee joten aika tasoissa ollaan. - dffdfdfddfdf
Hassua kun välillä treffeille tulee ylipainoisia naisia, jotka kohtelevat tylysti ja jopa ilkeästi treffikumppania. Kaippa se on jonkinlainen naisten refleksi "ei tuo minua ota kuitenkaan, niin voisin aukoa päätäni". Hauskinta tuossa on se, että itseä ei oikeastaan yhtään kiinnosta toisen ulkonäkö ja olisin voinutkin ottaa jonkun heistä, jos olisivat olleet mukavia.
Valitettavasti tämä on totta, ei kai kukaan ryhdy suhteeseen jos toinen ei miellytä seksuaalisesti! vai?
- Ei mikään ihmekään
Ai olisit vaan ottanut jonkun? Viestistäsi sai sellaisen vaikutelman että olisit vain paremman puutteessa tyytynyt niihin naisiin etkä oikeasti halunnut heitä. Naiset kyllä huomaavat miehen käytösestä sellaisen "no otan sut kun en parempaakaan saa" viban ja siksi käyttäytyvät noin.
- ruma nainen
Itselläni ei miehen ulkonäöllä siis ole mitään väliä kunhan muuten synkkaa ja mies on mukava. Mutta kuten se on jo tullut selväksi niin ulkonäkö merkkaa miehille aika paljon joten mä ainakin saan unohtaa miehet kokonaan.
Miehet olenkin jo aikaa sitten unohtanut koska tiedän, ettei niitä ole mitään mahdollista tällä ulkonäöllä saada. Pahinta vaan, etten voi elää edes normaalia elämää enkä kulkea ihmisten parissa vaan joudun olemaan "piilossa" neljän seinän sisällä koska tää mun ulkonäköni aiheuttaa liian voimakkaita tunnereaktioita ihmisissä oli sitten kyseessä, vanhus, lapsi, ylipainoinen, ulkomaalainen, vammainen tai mikä tahansa ihmisryhmä niin aina ne kokee mun ulkonäköni niin hätkähdyttävän rumaksi ja poikkeavaksi, ettei ne itsekään tajua menettäneensä hallintaansa mut nähdessään ja mun kohdalla ihmisten "normaali" olotila haihtuu savuna ilmaan. Se on sama kuin jos ne näkis avaruusolennon.Et kai sinä mikään elefanttinainen ole sentään? en ole koskaan niin rumaa ihmistä tavannut ettenkö olisi pystynyt hänen kanssaan keskustelemaan tai häntä sietämään..
- Vähän viisastunut
Alkaa väkisinkin kuulostaa siltä, että liioittelet ja ongelmasi on enemmän henkistä laatua. Ei joka puolella voi olla niin juntteja ihmisiä, että käyttäytyisivät noin typerästi. Ymmärrän sen, että joskus poikkeava ulkonäkö aiheuttaa tuijottelua tms., mutta aina ja joka paikassa.. En vaan voi uskoa siihen. Olen nähnyt paljonkin erilaisia ihmisiä enkä juuri koskaan muista kuulleeni avointa pilkkaa tai ivaa ns. syytöntä kohtaan.
Ruma nainen - oletko fyysisesti kutakuinkin terve? Osaat ainakin kirjoittaa ja lukea, sinulla on ruokaa ja katto pääsi päällä. Kukaan ei uhkaa henkeäsi, et joudu tekemään orjatyötä eikä kukaan voi pakottaa sinua vasten tahtoasi esim. 70-vuotiaan viidenneksi jalkavaimoksi. Näin ollen olet onnekkaampi kuin ehkä noin 85% maailman kansalaisista.
Elämä nyt vain ei ole aina kaikille oikeudenmukaista. Täällä Suomessakin ihmisillä on pahoja ongelmia; läheisiä ihmisiä kuolee, seksuaalinen identiteetti voi olla eri ulkoisen vartalon kanssa, oma terveys pettää, jollekin voi lapsettomuus olla suuri tragedia jne. Kaikki eivät saa mitä haluavat. Kauniskin ihminen voi olla hyvin onneton, hyvä ulkonäkö ei ratkaise kaikkia elämän ongelmia.
Jos olet päättänyt, että kaikki ongelmasi johtuvat kamalasta maskuliinisesta ulkonäöstäsi, sinulla ei ole toivoakaan päästä nauttimaan elämästä koskaan, koska olet jo valmiiksi päättänyt muiden puolesta mitä he ajattelevat.
Miksi annat muiden ihmisten määrittää sinut? Heidän mielipiteensä ovat h e i d ä n mielipiteitään ja kertovat vain heidän omasta tasostaan kuinka sinuun suhtautuvat. Anna toki meille vähemmän pinnallisille ja fiksuille mahdollisuus kohdella sinua hyvin olemalla itse mukava ja positiivinen. Jos käytös on rumaa, siitä ei pidä kukaan.
Elämästä voi nauttia, vaikka se ei olisi täydellistä. Mieti vaikkapa vakavasti loukkaantuneita ihmisiä, joista on tullut täysin muotopuolia (eli hirvittävän rumia esim. happohyökkäyksen takia), mutta silti jatkavat elämäänsä eivätkä luovuta.
Muita ihmisiä et voi koskaan muuttaa, mutta omaa ajatteluasi voit. Jos keskittyy negatiivisyyteen, maailman kaunein ja rikkainkin keksii taatusti syitä miksi olla onneton. Kun ajattelet asioita hieman laajakatseisemmin, huomaat, että sinulla on lopulta sellaisiakin asioita elämässäsi, joista voit olla kiitollinen. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850