millä palstoilla on parhaat & aktiivisimmat keskustelut?

auttakaa uusavutonta :D

55

2756

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok :D mut missä ne parhaat?

      • Alkuperäinen Rapu

        Sunnuntaita vaan sinullekin!

        Vilkase ja lueskele "Elämä-ketjua" tuossa yläpuolella ja huomaat sen enempää kyselemättä missä ne parhaat ja monipuolisimmat keskustelut käydään. Ja vieläpä pitkäikäisimmät, koska "Elämä jatkuu ja jatkuu..."


      • asdasdfasdfasdf

        kaikki tääl on paskaa


      • http://portti.iltale

      • Anonyymi

        Minkä ikäsiä tääl mahtaa olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäsiä tääl mahtaa olla

        Aivan liian vanhoja. Suurin osa mummuja kun ne elää aina pidempään kuin ukit ja sitten muutama mummuuntunut ukkikin joukossa häärimässä toivoen olevan kukko tunkiolla vaikka ovat kanmeja kolossa


      • Anonyymi
        asdasdfasdfasdf kirjoitti:

        kaikki tääl on paskaa

        No tuo nyt oli liioittelua. Paljon on tullut vuosien mittaan laatujuttuja tännekin


    • Poliisi Jussi

      Ei hyvä kirjoitus äläpäs kiroile.

    • maailman

      menoa.

      • MontaNimimerkkiä...

        Sinne on ihana kirjoittaa provoja ja ärsyttää ihmisiä.

        Suuin osa lukijoista tai kirjoittajisa suuttuu niiin kuin on tarkoituskin.

        Joskus nostelen vuoden takaisia aiheita ihan kiusallaan.

        Välillä on oikeasti hyviäkin keskusteluja mutta kokonaisuutena jää käsitys kansalaisten katkeruudesta kaikkea kohtaa ja surkeasta elämänodotuksista.

        Hyviä ja kannustavia kirjoituksia on harvvoin. Elämä tuntuu monella olevan niin solmussa ja elämänhallinta täysin kateissa.

        En jaksa uskoa että Maailman meno palstalle kirjoittavat kun vähän nyrjähtäneet ihmiset.


    • ctr3

      Tämä sivusto ei ainakaan. Melko kova - asiaton - sensuuri joillain sivuilla.

    • kerro mullekin

      Kaikki enemmän tai vähemmän kuraa.

      • unetonna van

        masennuspalstasta tukea.teatterisivut hauskoja.aloittelevat keskustelut.kulttuuri.yllättävää vääntöä


    • henrik ijöls72

      u tube

    • henrik ijös72

      forums abroad

      • henrik ijös672

        en tiedä mutta nsxl chat web chat rankkaa


    • cihiizx

      Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Huom! Osa operaattoreista käyttää jaettuja ip-osoitteita (esimerkiksi Saunalahden mobiililaajakaistat) ja ip-osoitteesi on voinut joutua estolistalle sen takia.
      LÄHETÄ Peruuta

    • nanna18

      en käy oikeestaan kuin kahvilas ennen ollu aktiivisempaa ihmiset vois tsempata enemmänja mainioit tyyppejä joku löytyy

      • äipän tunnille!

        Niin juuri.Ikävä kun välimerkkienkin käyttely 0 tasoa!


    • Päänaukomisia ja trolleja löydät joka paikasta - kuten nyt tässäkin allekirjoittaneen kirjoituksessa huomaat - mutta keskusteluista en osaa sanoa.

      • vielä uus täällä

        Hämeenlinna (demarisalaliittoa), Yleistä koirista (ne ikuiset koirankakat), Huumeet (saako apteekista pameja jos ei oo reseptiä ja kannabis tappaa), Anoreksia (oon 179/34 ja 14v., mä oon niin läski), Alkoholi (ei saa juoda ollenkaan), joka palstalla niin sakeeta settiä,et saa nauraa,facepalmata,ihmetellä ja provosoitua...


    • Sohvis
    • kevin1
    • toni.

      kuvankäsittely-palsta

    • ,,,,,,,,

      Sanoisin köyhyys
      naisten muoti
      Raamattu, ikävä kyllä häiriköidään liikaa.
      Raskaimpia ovat pitkästyneet kirjoitukset joihin kenenkään on vaikea vastata.

    • PRIAN

      haluatko milionaariksi,,
      1 kysymys,,,-mitä on yhteis,,,seurav,,,henkilö,,,lla---,dany,kirkka pave majanen,p,vilberg, tapani kansa,,frederik,,hektor,,m,kuustonen,,m,leppilampi...s,edelman,,s,kinnunen,,j,karjalainen,,t,vaara,,,j,kataja,,,
      vastauks,,---nehän ovat taiteilioita,,,,,
      ----bravo,,,,1000,000 eur suora pankkitilille!!!!!

    • 17+18

      murobbs

    • kalakkinen

      niin, minusta pitäsi tulla tv:stä sellainen sarja, jossa etsittäisiin kuka valehtelee. Ns.valkoisia valheita saisi sanoa, mutta jos puhuisi aivan palturia (laskettelisi luikuria) niin ei pääsisi jatkoon...

      • C2H5OH6

        rakas lapsi. Johan serllainen ohjelma on. Olet muutaman vuoden vanha, TAI AINAKIN SATAVUOTTA-.


    • c2h5oh6

      paras tuotteni on suurin mielihyvä, mitä voi tuottaa !

    • penismagneetti69

      mies on penis

    • keskusteluista...

      Mielestäni parhaat keskustelut on siellä, missä ei ole ennakkomoderointia ja missä sensuuri ei ole liian kova. Tämäntapaisia ovat mm. Suomi24 (luulen, että joka aihealueelle/osasivulle/jne on täällä oma moderaattori joten vaihtelua voi esiintyä), Iltalehden foorumi, monien harrastuslehtien palstat, lajien palstat jne jne jne. Se tarkoittaa yleensä, että sana on ihan oikeasti vapaa eikä sensuurin vaara ole niin suuri. Voi puhua esimerkiksi siitä, millaiset vallanpitäjät ja media meillä on sen sijaan, että kommentit tai linkit sensuroitaisiin kuten tämäntapaiset:

      http://vallanvahdit.weebly.com/villen-tarina.html
      http://markusjansson.blogspot.fi/2012/03/jyrki-katainen-rikollinen-huijari-ja.html
      http://vallanvahdit.weebly.com/median-todellinen-luonne.html

      Tuollaisia erittäin mielenkiintoisia linkkejä ei minun nähdäkseni ole ikinä sensuroitu esim. Suomi 24:lla. Monessa muussa paikassa on.

      Helsingin sanomissa, (kuten monissa muissa lehdissä, jotka eivät käsittääkseni varsinaisesti keskustelualueeksi ole tarkoitettu vaan siellä on annettu mahdollisuus lukijoille kommentoida juttuja) on tiukka ennakkomoderointi...ja viimeksi hesarin lukijakommentteja katsoessani oli suorastaan tragikoomista todeta, miten tiukasti hengeltään yhdenmukaisia kaikki kommentit olivat vaikka kirjoittajia todennäköisesti oli useampia sen sijaan, että yksi ihminen olisi kirjoittanut monella eri nimimerkillä.

      Se tosin on ok jos asiattomuudet, jollain lailla lakia rikkovat kommentit jne poistetaan.

    • henrik ijös72

      nsxlchat tai undernet tai dalnet

    • Täällä just. S24

    • juulia.juu
    • etzgu

      paras keskustelu palsta on ylivoimaisesti etzgu

    • Se toinen puoli

      Se ikävämpi:

      Pilatuimmat palstat, top 10

      Kaikesta päätellen eniten häiriköintiä tapahtuu mm. näillä palstoilla,

      Potkut ja työttömyys
      Alkoholi
      Porvoo
      Abortti
      Jehovantodistajat
      Ydinvoima
      Ilmastonmuutos
      RKP
      Senioripuolue
      Koiramaiset pulinat

      Oliko vielä lisäyksiä listaan? ...

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11833790

      • 1+1=2

        Olet siis:
        Työtön seniori porvoosta, sinulla on koira sekä alkoholi ongelma, naapurissa asuu jehovantodistajia jotka saarnaa abortista, mietit myös ydinvoiman vaikutusta ilmanstonmuutokseen.


      • Mandzukic

        nuorten palstalla on kovaa settii


    • keskustelupalsta1

      täältä top keskustelupalstat !:)

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Minkäs ikäisiä täällä on

    • Anonyymi

      Onko iällä jotain väliä?

    • Parhaat höpötykset on elämäksi kutsutulla ketjulla. Aivan täyshöpöä

      • Anonyymi

        Elämä-ketju ei voi olla "täyshöpöä", kun se on toiminut pitkälti yli kymmenen vuotta samalla lähtöporukallaan, vaikka osa tuosta porukasta on tippunut pois vuosien varrella.


    • Anonyymi

      Herrasmiesten asiaporinat II on palsta, jossa kukaan ei keskustele mistään, vaan yksi henkilö etsii netistä lukemattomia linkkejä, jos et itse osaa etsiä ja luetuttaa ne sinulla, jotta saat ns yleissivistystä kaiken maailman asioista, esim merenkulusta, metsien hoidosta, perunanviljelystä ja kaasulaitoksista sirotellen välin vaikkapa heiva tanssijoita Polyneesiasta ja Havaijilta.

      Eli parasta ja aktiivisinta keskustelua sieltä et löydä.

      • Et taida olla höpötyksissäsi edes ajan tasalla.
        Kuka tässä asiaa on etsinyt. Ihan höpöttämässä tässä ollaan ja sitä löytyy selvästi eniten juuri höpöketjulta. On sitä kyllä koko suomi24 tulvillaan
        Onneksi sinä selvästi olet myöskin ehta höpöttäjä. Kiva höpistä jatkossakin sinunlaistesi aitojen höpöjen kanssa


      • Tulipa hetken mietittyäni höpö mieleeni, että miksi ihmeessä sitten käyt siellä lukemassa noinkin tarkasti kaikki ne jutut mitkä sinua selvästikään ei kiinnosta. Jokin sinua siis kiinnostaa, mikä?
        Minkin olen silleä käynyt ja todennut ettei siellä ole minulle asiaa, kun ei siellä näemmä höpötetä. Minulle riittää sen toteaminen. Sinulle ei, mitä sinulla on mielessäsi?


      • Anonyymi

        Eihän herrasmiesporinat ole keskusteluketju vaan yhden ihmisen etupäässä omien kiinnostustensa tyrkytys ja oman itsensä kehumaketju.


      • Anonyymi
        Höpö-Tintti kirjoitti:

        Tulipa hetken mietittyäni höpö mieleeni, että miksi ihmeessä sitten käyt siellä lukemassa noinkin tarkasti kaikki ne jutut mitkä sinua selvästikään ei kiinnosta. Jokin sinua siis kiinnostaa, mikä?
        Minkin olen silleä käynyt ja todennut ettei siellä ole minulle asiaa, kun ei siellä näemmä höpötetä. Minulle riittää sen toteaminen. Sinulle ei, mitä sinulla on mielessäsi?

        Sen verran olen sieltä katsonut, ettei kiinnosta enempää. En siis tarkasti. Ei niitä loputtoman pitkiä juttuja jaksa katsoa kuin ihan alusta vähän, koska ei kiinnosta. Sen huomaa heti, jos kiinnostaa taikka ei. Se heivankaan katsominen ei kiinnosta, yksi minuutti esityksen alusta riittää. Kun on yhden nähnyt, toistavat samaa. Ovat turistikamaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran olen sieltä katsonut, ettei kiinnosta enempää. En siis tarkasti. Ei niitä loputtoman pitkiä juttuja jaksa katsoa kuin ihan alusta vähän, koska ei kiinnosta. Sen huomaa heti, jos kiinnostaa taikka ei. Se heivankaan katsominen ei kiinnosta, yksi minuutti esityksen alusta riittää. Kun on yhden nähnyt, toistavat samaa. Ovat turistikamaa.

        No sinäpä oletkin aivan puhdas höpöttäjä. Ei kaikkia höpötys kiinnosta. Pysy sinäkin vaan kaukana semmoisesta mikä ei kiinnosta. Ei kai mikään sinua pakota vaan voit höpöttää niinkuin minäkin ihan höpöketjuilla. Se on ammattimaista höpinää, joillain höperrystä


    • Tännekään ei kannata tulla. Täällä se vasta maustettu kaasu dunkkaakin
      Pääsyvaatimus on hoitolasta kotiutetun paperit ja kotipaikka riittävän kaukana ihmisistä joilla hajuaisti toimii

    • Anonyymi

      Ei auteta, auta itte itteäs

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe