Parta ei sytytä naista

parrakas mies

http://yle.fi/uutiset/miehen_parta_ei_sytyta_naista/6578214

Annanko nyt partaisena sitten väärän signaalin, kun en todellakaan ole aggressiivinen. En halua näyttää potentiaaliselta raiskaajalta, vaan poikaystävämatskulta. :( Toisaalta lopussa taas lukee, että suojelisin perhettäni hyvin. Sekään ei pidä paikkaansa, sillä olen pienehkö mies, enkä osaa mitään itsepuolustuslajia.

14

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Partajeesus2

      Parta ei saa olla liian pitkä. Monet kasvattavat pitkää partaa ja se on joko juntin, epäsiistin, nörttimäisen, rikollisen jne. näköinen. Itselläni on koko parta, mitta pidän sen aivan lyhyenänja siistinä. Se on pelastanut lapsekkaat kasvoni täysin. Olen parran kasvattamisen jälkeen saanut enemmän huomiota naisilta (positiivista sellaista) aivan selvästi ja olen itsekin sitä mieltä että se sopii minulle. Vaalea parta vai olla hieman pidempi, koska se erottuu huonommin.

      Muodikkaat nykyajan miehet muuten tekevät usein yhden kardinaalimunauksen: he rajaavat parran leukaluuta myöden. Se ei oikeasti näytä hyvältä. Itsekin rajaan jonkin verran, mutta se on tarkkaa puuhaa miten paljon sitä lähtee rajaamaan. Parta pitää muotoilla sen mukaan mikä sopii kasvojen muotoon.

      • parrakas mies

        Minullakin on kokoparta, mutta se ei kasva aivan tarpeeksi tiheästi poskissa. Kuitenkin mielestäni riittävästi siihen, että sitä mielestäni voi poskissakin pitää. Tuo leukaluuhun rajaus ei tosiaan minustakaan näytä hyvältä. Parilta treffikumppanilta olen kyllä kuullutkin, että sopii minulle hyvin. Tuntuu myös, että saan useammin naisilta katseita kuin parrattomana.


    • parraton nainen

      Sytyttääpä!

    • huhhuuhoijaa

      Taas näitä. Toiset tykkää, toiset ei. Ei se miksikään muutu vaikka kuinka monta tutkimusta aiheesta tekisi.

    • Teskimo

      Marko Fobba Forss
      Antaa juuri oikean säväyksen. On vaikutelma miehekkäästä miehestä joka huolehtii hyvin perheestään. Tosin ei se parta sitä kuvaa anna vaan ihminen itse.

    • hehehehehhhehhehe

      Vai niin taas :D Poikaystävälläni on ihana sänkiparta ja kyllä todellakin sytyttää. Ei tosin parta yksinään vaan koko kokonaisuus, yllätys yllätys. Välillähän tuo sänki pääsee rehottamaan jos hän ei hetkeen sitä ajele, mutta eipä ole halut olleet normaalia vähäisemmät miestäni kohtaan vaikka välillä sellai erakkoparta ehtii kasvamaan :)
      Tosin, makuasioita sano koira kun muniaan nuoli.

      • pöh.

        Miksi kirjoittelet ja edes olet tällä palstalla jos et ole sinkku?


    • mikä ettei

      Ei parta ole välttämättä huono asia. Kotiteollisuuden Jouni Hynynenkin valittu monta kertaa seksikkäin mies -listalle ja joskus voittanutkin. Samoin Stan Saanila -tyyppistä tuuheaa partaa moni pitää miehekkäänä. Parta on vain yksi osa ulkonäköä.

      Partaa pitää kuitenkin hoitaa eikä niin, että se rehottaa miten sattuu. Myös partahygienia pitää hoitaa. Parta ei kasva kaikille hyvin joten esim. laikukkaasti kasvava tupsuinen parta ei herätä innostusta.

    • Delight*

      Parran seksikkyys saattaa vaihdella jopa yhden naisen mielipiteissä: alkaen jo siitä, että joillekin miehille parta käy paremmin kuin toisille.

      Itse en normaalisti ole parran ystävä, mutta tiedän lähipiirissäni muutamia miehiä, joille parta vain sopii parrattomuutta paremmin.

      Suosittelisin siis miehiä olemaan stressaamatta parrasta ja kasvattaa tai ajaa pois oman mieltymyksen mukaan. Eiköhän kummallekin tyylille löydy ottajia.

      • Naiset eivät pidä miehen

        naamakarvoista eivätkä miehet naisen vitunkarvoista.


      • Otetaan sille
        Naiset eivät pidä miehen kirjoitti:

        naamakarvoista eivätkä miehet naisen vitunkarvoista.

        Tämä on elämän suuria perustotuuksia. Ei parta panijaa pue eikä pillukarvat pantavaa, sanoi jo mummovainaa. SKÅL!


    • 14+12

      Parran säännöllinen ajelu kertoo siitä, että mies huolehtii itsestään.

      Kyllä parta joillekin miehille sopii, mutta siis yleensä niille, jotka ovat hyvännäköisiä ilman partaakin.

      Tuo ei yllätä, että miehet pitävät partaa komeana. Yleensä miehet pitävät rumuuttakin komeutena miehessä, koska he pyrkivät välttämään sen ajatuksen, että he voisivat mieltyä jonkun toisen miehen kasvonpiirteistä.

    • Mulle on jotkut naiset sanoneet että näytän paremmalta parran kanssa, kuin ilman partaa. Parrakkaana tulee enemmän katseita myös, kuin mitä täysin ajeltuna.

      Mut kyl mä sen tiedän että se riippuu katsojasta mille näyttää. Eli joillekin parta voi olla täysin turn-off ja toiselle sit pelkästään positiivista.

    • Mikä ongelma tuo on?

      Jos parta ei tunnu sytyttävän ja se tuo sinulle epävarmuutta, niin senhän saa helposti ajeltua pois.

      Helpommin parrasta pääsee eroon kuin isosta nenästä tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2096
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      47
      1972
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      377
      1751
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1384
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      977
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      974
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      896
    Aihe