Kaikkia voi rakastaa ja kaikkien kanssa on hyvä olla.
bi-seksuaalisuus on rikkaus
17
105
Vastaukset
- sinä vai
Sinäkö se oot?
- so. vararikko se bi
Jeesuksen paikka sydämessä kertoo rakkauden kohteen.
Siihen häviää bi, si di ho ha he ja di rakkaudet, mitä seksualisuuden alueella levitetään.
Mutta lihassa tapahtuva rakkaus ilman Kristusta se sepustaa kaikkea, olkoon se nyt vaikkapa seksualisuudenpuolella.
Kaikki tulevat tuomiolle, niin hyvät, kuin pahatkin ja saavat osansa, mitä täällä on tehneet.
ts. kaiken yläpuolella on Vanhuskas Jumala, jota ainoaa on kumartaminen.- bi-diggaus
Kaikkia voi rakastaa ja niin pitääkin mutta mihin vedät hyvän maun seksuaalisen rajan, se opetuslapsi jota Jeesus rakasti lepäsi Jeesuksen rintaa vasten, Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.
Jos halaat miestä oletko homo. Haalaan naista mieluiten. - mies miehelle
bi-diggaus kirjoitti:
Kaikkia voi rakastaa ja niin pitääkin mutta mihin vedät hyvän maun seksuaalisen rajan, se opetuslapsi jota Jeesus rakasti lepäsi Jeesuksen rintaa vasten, Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.
Jos halaat miestä oletko homo. Haalaan naista mieluiten.Kaikki venäläisetovat siis homoja, koska halaavat kun tapaavat.
- so. vararikko se bi
bi-diggaus kirjoitti:
Kaikkia voi rakastaa ja niin pitääkin mutta mihin vedät hyvän maun seksuaalisen rajan, se opetuslapsi jota Jeesus rakasti lepäsi Jeesuksen rintaa vasten, Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.
Jos halaat miestä oletko homo. Haalaan naista mieluiten.Mitä bi-dikkaus ajat ajtuksinesi takaa, se on mielikuvituksesi ja tapaistesi yritys saada harhaanne omantunnonrauha.
Se ei toimi hengellisellä puolen näin, vaan kyse kaikessa on siinä, mitä Pyhässä on mitat asetettu. Se koskee niin teitä, kuin muita, olkoon sitten vaikka heterorakkaudessa. Kaikessa on Pyhät rajat ja sen ulkopuolella asuu synti ja synnin palkka on kuolema.
Se on sellainen yhtälö, kuin tutkain, jota vastsaan on turha potkiskella.
ts. turhaa on tuoda tänne vanhoja kerrannaisvirsiänne tältäpuolen, jossa yritätte kääntää mustan valkoiseksi. - en ole bi
mies miehelle kirjoitti:
Kaikki venäläisetovat siis homoja, koska halaavat kun tapaavat.
Niin, miten selität venäläisten tavan vs. täällä?
- Älkäää vääristelkö
bi-diggaus kirjoitti:
Kaikkia voi rakastaa ja niin pitääkin mutta mihin vedät hyvän maun seksuaalisen rajan, se opetuslapsi jota Jeesus rakasti lepäsi Jeesuksen rintaa vasten, Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.
Jos halaat miestä oletko homo. Haalaan naista mieluiten.Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.
Pyhä suunanto lienee poskisuudelma, vai mitä sanoo viisaammat?
Ja halaamisessa kristillisissä piireissä ei ole seksin kanssa mitään tekemistä, vaan halata voi ketä vaan, ihan veljien ja siskojen kesken. Halaaminen kuuluu kristilliseen rakkauteen, vaikkei se ole kenellekään pakollista, eikä kaikki siitä tykkääkään.
- Taas tätä
Riitaa täytyy haastaa keinolla millä hyvänsä, ja noinhan se käy tällä palstalla.
Kenellä se homous olikaan mielessä >kaiken aikaa - Miro`
"bi-seksuaalisuus on rikkaus
Kaikkia voi rakastaa ja kaikkien kanssa on hyvä olla".
Tämäkin onneton kirjoittaja on käsittänyt RAKKAUS-sanan merkitsevän SEKSIÄ, joka onkin näillä homo/lesbo/bi-seksuaaleille aivan yleinen ja aivan tahallinen keino tuoda heidän vääristynyttä ja syntistä ajatusmaailmaansa muillekin ihmisille heidänkin turmelluksekseen.
Tämä ei tietenkään ole mitenkään yllätyksellistä, sillä tämä paha ja läpeensä turmeltunut maailma ja sen ihmiset ovat menossa kohti omaa loppuaan ja iankaikkista kadotustaan, elleivät parannusta tee.- aamenta
Ja hyvä niin !
On jo aika uuden mailman tulla esiin, jossa vanhurskaus hallitsee ja vallitsee.
- Suorat sanat
Bi-seksuaalisuus = sairasta PAS.KAA!
- sheivaa ensin
Kyllä se on kuulkaas niin, että miehen elin sopii yhtä hyvin miehen suuhun kuin naisen suuhun. Silmät kiinni mies ei taatusti huomaa edes eroa siinä, onko imijä mies vai nainen. Sama koskee b-rappua.
- siunausta
Nimimerkki puhuu kalliita sanoja.
Jumala on luonut hetero-, homo-, ja bi-seksuaaliset ihmiset.
- Jumalan kuvia kaikki
Kuten myös sarjamurhaajat, pedofiilit, psykopaatit, diktaattorit ja raiskaajat.
- vihtaa housussa
Jumalan kuvia kaikki kirjoitti:
Kuten myös sarjamurhaajat, pedofiilit, psykopaatit, diktaattorit ja raiskaajat.
Älä höpäjä, nämä saa'tanan eksyttämiä poloisia.
- Jumalan kuvia kaikki
vihtaa housussa kirjoitti:
Älä höpäjä, nämä saa'tanan eksyttämiä poloisia.
Näinhän sinä haluat pienessä mielikuvituksessasi ajatella.
Missään ei sanota että "Jumala loi hyvän ja kunnollisen ihmisen omaksi kuvakseen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519