bi-seksuaalisuus on rikkaus

kaiken aikaa

Kaikkia voi rakastaa ja kaikkien kanssa on hyvä olla.

17

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä vai

      Sinäkö se oot?

    • so. vararikko se bi

      Jeesuksen paikka sydämessä kertoo rakkauden kohteen.
      Siihen häviää bi, si di ho ha he ja di rakkaudet, mitä seksualisuuden alueella levitetään.

      Mutta lihassa tapahtuva rakkaus ilman Kristusta se sepustaa kaikkea, olkoon se nyt vaikkapa seksualisuudenpuolella.

      Kaikki tulevat tuomiolle, niin hyvät, kuin pahatkin ja saavat osansa, mitä täällä on tehneet.

      ts. kaiken yläpuolella on Vanhuskas Jumala, jota ainoaa on kumartaminen.

      • bi-diggaus

        Kaikkia voi rakastaa ja niin pitääkin mutta mihin vedät hyvän maun seksuaalisen rajan, se opetuslapsi jota Jeesus rakasti lepäsi Jeesuksen rintaa vasten, Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.

        Jos halaat miestä oletko homo. Haalaan naista mieluiten.


      • mies miehelle
        bi-diggaus kirjoitti:

        Kaikkia voi rakastaa ja niin pitääkin mutta mihin vedät hyvän maun seksuaalisen rajan, se opetuslapsi jota Jeesus rakasti lepäsi Jeesuksen rintaa vasten, Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.

        Jos halaat miestä oletko homo. Haalaan naista mieluiten.

        Kaikki venäläisetovat siis homoja, koska halaavat kun tapaavat.


      • so. vararikko se bi
        bi-diggaus kirjoitti:

        Kaikkia voi rakastaa ja niin pitääkin mutta mihin vedät hyvän maun seksuaalisen rajan, se opetuslapsi jota Jeesus rakasti lepäsi Jeesuksen rintaa vasten, Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.

        Jos halaat miestä oletko homo. Haalaan naista mieluiten.

        Mitä bi-dikkaus ajat ajtuksinesi takaa, se on mielikuvituksesi ja tapaistesi yritys saada harhaanne omantunnonrauha.

        Se ei toimi hengellisellä puolen näin, vaan kyse kaikessa on siinä, mitä Pyhässä on mitat asetettu. Se koskee niin teitä, kuin muita, olkoon sitten vaikka heterorakkaudessa. Kaikessa on Pyhät rajat ja sen ulkopuolella asuu synti ja synnin palkka on kuolema.

        Se on sellainen yhtälö, kuin tutkain, jota vastsaan on turha potkiskella.

        ts. turhaa on tuoda tänne vanhoja kerrannaisvirsiänne tältäpuolen, jossa yritätte kääntää mustan valkoiseksi.


      • en ole bi
        mies miehelle kirjoitti:

        Kaikki venäläisetovat siis homoja, koska halaavat kun tapaavat.

        Niin, miten selität venäläisten tavan vs. täällä?


      • Älkäää vääristelkö
        bi-diggaus kirjoitti:

        Kaikkia voi rakastaa ja niin pitääkin mutta mihin vedät hyvän maun seksuaalisen rajan, se opetuslapsi jota Jeesus rakasti lepäsi Jeesuksen rintaa vasten, Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.

        Jos halaat miestä oletko homo. Haalaan naista mieluiten.

        Pietari kehottaa kirjeensä lopussa pyhään suunantoon.

        Pyhä suunanto lienee poskisuudelma, vai mitä sanoo viisaammat?

        Ja halaamisessa kristillisissä piireissä ei ole seksin kanssa mitään tekemistä, vaan halata voi ketä vaan, ihan veljien ja siskojen kesken. Halaaminen kuuluu kristilliseen rakkauteen, vaikkei se ole kenellekään pakollista, eikä kaikki siitä tykkääkään.


    • Taas tätä

      Riitaa täytyy haastaa keinolla millä hyvänsä, ja noinhan se käy tällä palstalla.

      Kenellä se homous olikaan mielessä >kaiken aikaa

    • Miro`

      "bi-seksuaalisuus on rikkaus
      Kaikkia voi rakastaa ja kaikkien kanssa on hyvä olla".


      Tämäkin onneton kirjoittaja on käsittänyt RAKKAUS-sanan merkitsevän SEKSIÄ, joka onkin näillä homo/lesbo/bi-seksuaaleille aivan yleinen ja aivan tahallinen keino tuoda heidän vääristynyttä ja syntistä ajatusmaailmaansa muillekin ihmisille heidänkin turmelluksekseen.

      Tämä ei tietenkään ole mitenkään yllätyksellistä, sillä tämä paha ja läpeensä turmeltunut maailma ja sen ihmiset ovat menossa kohti omaa loppuaan ja iankaikkista kadotustaan, elleivät parannusta tee.

      • aamenta

        Ja hyvä niin !

        On jo aika uuden mailman tulla esiin, jossa vanhurskaus hallitsee ja vallitsee.


    • Suorat sanat

      Bi-seksuaalisuus = sairasta PAS.KAA!

    • sheivaa ensin

      Kyllä se on kuulkaas niin, että miehen elin sopii yhtä hyvin miehen suuhun kuin naisen suuhun. Silmät kiinni mies ei taatusti huomaa edes eroa siinä, onko imijä mies vai nainen. Sama koskee b-rappua.

      • siunausta

        Nimimerkki puhuu kalliita sanoja.


    • Jumala on luonut hetero-, homo-, ja bi-seksuaaliset ihmiset.

      • Jumalan kuvia kaikki

        Kuten myös sarjamurhaajat, pedofiilit, psykopaatit, diktaattorit ja raiskaajat.


      • vihtaa housussa
        Jumalan kuvia kaikki kirjoitti:

        Kuten myös sarjamurhaajat, pedofiilit, psykopaatit, diktaattorit ja raiskaajat.

        Älä höpäjä, nämä saa'tanan eksyttämiä poloisia.


      • Jumalan kuvia kaikki
        vihtaa housussa kirjoitti:

        Älä höpäjä, nämä saa'tanan eksyttämiä poloisia.

        Näinhän sinä haluat pienessä mielikuvituksessasi ajatella.
        Missään ei sanota että "Jumala loi hyvän ja kunnollisen ihmisen omaksi kuvakseen".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe