Mistä pahuus johtuu?

Milton Marvis

Olen havainnut palstalla sellaista sielunvihollisen toimintaa jossa heikkoja lampaita potkitaan.
Ei anneta anteeksi ihmisen heikkoutta ei tietoakaan ihmisarvosta. Eräs lammas määkii etsien ystäviä joukkoonsa eikä eroita sutta hengenheimolaisestaan.
Joku muu taas kiertelee tällaisen lampaan ympärillä kuin shakaali saadakseen sen vietyä surmapaikalle, muiden raadeltavaksi. Joku leikkii Messiasta, synnittömyyttään vakuuttaen eikä näe alastomuuttaan vaikka muut sen näkevät.
Pahuudella on kasvonsa ja sen tuntomerkkejä ovat tekeytyminen Kristuksen apostoliksi, mutta tarkkasilmäinen huomaa ihmisen pyrkimykset olla jotain mihin muut katsovat ja tunnustavat että onpas kova jätkä. Vai liekö likkapoika?

18

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuttakin saa juli

      Jeesus neuvoi aikanaan oppilaitaan sanomalla mm; .."ja missä teitä ei oteta vastaan lähtekää pois sieltä ja pudistakaa tomutkin kengistänne lähtiessänne.."

      Tosiuskovat eivät voi lähteä omalta palstaltaan pois, mutta kestorienaajia kyllä yritetään häätää matkoihinsa jotta ei ihan kokonaan riettailuks mene totuuden puolustus.

    • Milton Marvis

      Oppimme mukaan ahdistukset ja meitä ahdistavat kieroutuneet tai vääristävät mielikuvat Jumalasta johtuivat siitä, että Paholaisen temppuihin kuului todellisuuden ja ennen kaikkea Jumalan armon vääristäminen.
      Pahuus on saanut asuntonsa monissa itsepintaisissa harhoihin mielistyneissä, eriseuraan mielistyneissä koska heissä on ollut valmiina kyltymätön viha kirkkoa ja kirkon uudestisyntyneitä kohtaan.
      Kun heitä katsoo verrattavissa kuin kurkistaisi ikkunasta sisään ja voi nähdä mitä kamaa huoneessa on. Voi nähdä itse peijjoonin istuvan kiikkustuolissa?

      • lisääkorppuasaa

        eenokille terveisiä vaan !

        kastakaa toinenkin korppu luistaa tarinanne paremmin.


    • käläviällä perk

      moni saarnaaja on susi lampaan turkissa eksyttäen monia valittujaki, seurakunnissa harjoitetaan paljon syntiä, syntiin jopa kannustetaan,... jeesus maksaa viulut periaatteella. syntiä saa tehä, - herra lunastaa.....

      • hörpss

        No noinpas !

        viideskö kalja tuotti tuon tuuban ?


      • terskanpää

        saarnaajat kannattais koetella ennen kuin lahkoon liittyy ja heidän saarnoja uskoo. sillä onhan moni saarnaaja teheny murhia, ja itsemurhia, vääriä profetoita jne


      • lampin mies
        hörpss kirjoitti:

        No noinpas !

        viideskö kalja tuotti tuon tuuban ?

        olitko laskemassa saarnajan pojan tuopit kun oli ryyppäämässä kun tiesit


      • oottaalistaa
        terskanpää kirjoitti:

        saarnaajat kannattais koetella ennen kuin lahkoon liittyy ja heidän saarnoja uskoo. sillä onhan moni saarnaaja teheny murhia, ja itsemurhia, vääriä profetoita jne

        Onko todella ?

        saisinko listan murhista ja itsemurhista nyt alkuun.


      • terskanpää
        oottaalistaa kirjoitti:

        Onko todella ?

        saisinko listan murhista ja itsemurhista nyt alkuun.

        missä kaapissa elät kun et mediaa seuraa


      • oottaalistaa kirjoitti:

        Onko todella ?

        saisinko listan murhista ja itsemurhista nyt alkuun.

        Vuosia sitten Kokkolassa eräässä tavaratalossa juopunut helluntaisaarnaaja puukotti vartijan kuoliaaksi. Tämä saarnaaja toimi ainakin eräässä toisessa K:lla alkavassa helluntaiseurakunnassa saarnaajana. Taisi kyllä mennä oikeudessa tappona, no henkirikos kumminkin. Henkilö on ollut jo vapaalla ja näyttää nettitietojen mukaan käyvän ahkerasti puhumassa helluntaiseurakunnissa.Tämä saarnaaja kävi "itkemässä" Murha.info -keskustelupalstalla joitakin aikoja sitten siitä, että hänen nimensä on julkaistu siellä. Se tieto kuulemma häiritsee hänen perhettään, kun hän on nyt rikoksensa sovittanut.


      • Eenokki 12
        mazdels kirjoitti:

        Vuosia sitten Kokkolassa eräässä tavaratalossa juopunut helluntaisaarnaaja puukotti vartijan kuoliaaksi. Tämä saarnaaja toimi ainakin eräässä toisessa K:lla alkavassa helluntaiseurakunnassa saarnaajana. Taisi kyllä mennä oikeudessa tappona, no henkirikos kumminkin. Henkilö on ollut jo vapaalla ja näyttää nettitietojen mukaan käyvän ahkerasti puhumassa helluntaiseurakunnissa.Tämä saarnaaja kävi "itkemässä" Murha.info -keskustelupalstalla joitakin aikoja sitten siitä, että hänen nimensä on julkaistu siellä. Se tieto kuulemma häiritsee hänen perhettään, kun hän on nyt rikoksensa sovittanut.

        Maallisen tuomion on kyllä kärsinyt, mutta tuskin on saanut rikostaan Jumalalta anteeksi.
        Katumattomalta näyttää ja itkihän se jammusetäkin.

        Maallisen rikoksen tahden suoritettu lusiminen ei ole mikään synnin sovitus.


      • missälistaviipyy
        terskanpää kirjoitti:

        missä kaapissa elät kun et mediaa seuraa

        Silläpä jus kyssynkin listaa kun ei mediassa puhuta asioista mitään.

        missä on siis lista helluntaimurhaajista anna tulla niin katotaan miten se on pitkä.

        ootellaan !


    • -----järvi

      kumpaan hellarit, eriseuralaiset lainrikkoja,panettelia, varkaat, lahkolaiset jne joutuu, tulimereen vai tulijärveen

      • sinnehopihop

        meneppäs jonkinlaisille kirjoittamiskursseille ens alkuun !


    • raevo ' raetis

      Sunnuntaikännissä koko kirjoittajalössi ?

    • leeviläinen

      Kysyt otsakkeessa: Mistä pahuus johtuu?

      Yksinkertainen vastaus on: Vihasta.

      • ala ' taka ' vasen

        No mistä viha johtuu?

        Kateudesta.

        Mistä kateus?

        Pelosta.

        Mistä pelko?

        Vallan menettämisestä, vallanhimosta, siis ylpeydestä.

        = per`keleen henki

        löytyy aina ' alatakavasemmalta '


      • Milton Marvis

        Eiköhän se pahuus ole saaatanan kautta tullut ihmissukuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe