Miten isoilla painoilla treenaat?

Siinä kai ne tärkeimmät?

Pena, mave, kyykky, haba, ylätalja?

21

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 69-v

Lähinnä pienillä.

Ei penkkiä.
      Mave kapeana pyramidina 160kg:oon.
      Etukyykky pohjaan kuten mave 110kg:oon.
      En tiedä mitä tarkoitat haballa. Vedän leukoja omalla painolla, lähtien alhaalta, täysin löysiltä, ilman esijännitystä, sarjat 5 > 10.
      Ylätaljalla ei ole merkitystä.
      Rinnalle raakana, polvien yläpuolelta, kapea pyramidi 80kg:oon.
      Pystypunnerrus samoin parhaimmillaan 80kg:oon.
      Teen tavallisesti yhdistelmänä siten, että 2 x puhdas punnerrus, samaan sarjaan 2 x vauhtipunnerrus ja perään 1 x raaka työntö.

Tärkeämpää on vatsa.
      Vakioiden lisäksi riipuksissa jalkojen nostoja polvet suorina, nilkat ranteisiin ilman alkuheijausta.
      Pitkiä, varpaiden kynsipuolen lankkupitoja 1min jaksoissa yms.

Lähivuosien pahat, pitkät häiriöt seka ikäni, pian 70-v selittänevät tasoni joka kuitenkin pitää minut liikkeellä kun ei tavoittele taivaita eikä vertaa.

Mutta oikeasti. Ei toisten treenipainoilla ole mitään merkitystä!
      Jos haluaa verrata niin muuttujia on liikaa ja ainoastaan saman tilanteen samanaikainen, vaikkapa leikkimielinen kisa, kertoisi jotain.

Kilkuttelin tuon oman hommani lähinnä siksi, että se näyttää sisällöltään ja suoritustavaltaan poikkeavan yleisimmistä treeniravoista.

• äöaöaööaöaöqöqööqöqö

Ja kulmasoutu tangolla =)

• stonehhhhhhh

Tuliko plöröt housuun :D ?

• Punttitypy

penkki 35kg
      mave 80kg
      kyykky 80kg
      ylätalja 55kg
      hauis 30kg
      ojentaja n. 40kg yli ja ali

treeniä takana vähän päälle puoli vuotta.

• olen vahva

penkki 170kg
      mave 120kg
      kyykky 100kg
      hauis 60kg
      ylätalja 80kg

• Kuntoilijamies

Penaa en tee. Lopetin penkin n.10kk sitten. Sen jälkeen olen tehnyt etunojapunnerruksia ja yleensä lisäpainoilla. Nyt olen tehnyt 20kg lisäpainoilla 20 toiston sarjoja suunnilleen.

Mavea en pysty tekemään vanhojen vanmojen vuoksi. Suorin jaloin vetoa teen kylläkin. Painot yleensä 50-60kg. Jokin aika sitten kokeilin parhaimmillaan 90 kilolla. Kahvakuulia käytän ahkerasta, tulee paljon liikettä takalihasketjulle muutenkin.

Kyykyistä teen etukyykkyjä. Painot olleet 40-70kg. En ole vielä pitkään tehnyt näitä. Teen kyykyt pohjasta ja ilman telinettä eli aina raaka rinnallevedolla aloittaen.

Hauista treenaan lähinnä leukoja vetämällä. Niitä saan tällä hetkellä suunnilleen 15kpl. Teen myös hauiskääntöjä välillä. Käsipainoilla pyöritään 10-15kg pikkupunteissa lähinnä. Joskus aikaisemmin käytin 20kg käsipainoja kun tuli tehtyä enemmän ja voimaa oli hanoissa enempi.

Ylätaljaa en käytä vaan teen leuanvetoja eri ottein. Myötäotteella menee n.10 toistoa. Oma paino 83kg.

• Täll` mummul` nousee enää 35 kiloll` penkki pitkää sarjaa jalat ylhääl`......ja rinnalle vedot kyykyn kautta 35 kiloll`.....takakyykkyä neljällä kympil.....eikä mitään nykytyksiiiiii.

Mavee ei koskaan...kokeillu vaan joskus....ei koskaan mitään hauiskääntöjä tai muitakaan vimputuksii.....

Mummujumppailu on kivaaaaaaa.......

• 69-v

Lähe peipi joraa?

• Toinen punttitypy

penkki 40kg
      mave 80kg
      kyykky 75kg
      ylätalja 50kg
      hauis 25kg
      ojentaja (taljassa) 45kg

Treenejä 2-3 vkossa...vajaan vuoden ajan.

• Lipova kieli

Olis ihana kun kykkäisitte tytöt mun naaman päälle istuen...millehän teidän trikoot tuoksuu pimpin kohdalta?

• 69-v
        Lipova kieli kirjoitti:

Olis ihana kun kykkäisitte tytöt mun naaman päälle istuen...millehän teidän trikoot tuoksuu pimpin kohdalta?

Tai pyllyn?Olis mukavaa kun samalla vääntäs kakat mun naamalle.

• kfkfkkfkf

Ojentajat taljassa enemmän kun penkki?????

• Toinen punttitypy
        kfkfkkfkf kirjoitti:

Ojentajat taljassa enemmän kun penkki?????

Kyllä.... penkkitulos on "jäljessä" olkapään kipuilun vuoksi. Penkkiin lisätty painoa maltillisesti, koska olkapää tykkää huonoa siitä, ja aiheuttaa toisinaan melkoisia "kipupiikkejä".

• ressu1

Pena maksimi 155 sarjat 100-145..mave max 200 sarjat 100-190.kyykky max 200 sarjat 120-190..habaa käsipainoilla ja ylätaljaa tuskin koskaan

• M vm43

Mave ja kyykky sama?! Viittaisi puolikyykkyyn syvän asemesta.

• hartiasuoritus
      • EiHyväPäivä

Ohan tuo iha kova tulos normisalijampalle mutta oli kyllä niin hirviän näkönen tekniikka että huh,huh.Eikö oo parasta tehä puhtaita toistoja vähän pienemmillä romuilla?

• No ootpa kova :)

Kannattaa vähintään puolittaa painot, niin saat lihasta. Tyyli on todella epäpuhdas ja mikä lie lihasryhmä tuossa treenautuu?

• Sama istuen

Vipunostossa näin kerran hurjan suorituksen,istuen helponnäköisesti 32 kilon käsipainoilla.Tapahtui Oulussa.

• Lahjoja on..

Penkki max. 130
        Mave max. 160(en ole kokeillut isompia)
        Kyykky max. 140(En ole kokeilut isompia
        Haba tangolla 60kg x6

Helmikuussa alotin salilla käynnin

• poopoilija

70kg, 120kg, 75kg, 18kg KP, 60kg leveä myötäote.

Kaikkien maksimia en edes tiedä. Penkistä nousee 85kg, osittaisen kyykyn olen tehny 100kg:lla.

165cm ja 71kg.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe