Pena, mave, kyykky, haba, ylätalja?
Miten isoilla painoilla treenaat?
21
626
Vastaukset
- 69-v
Lähinnä pienillä.
Ei penkkiä.
Mave kapeana pyramidina 160kg:oon.
Etukyykky pohjaan kuten mave 110kg:oon.
En tiedä mitä tarkoitat haballa. Vedän leukoja omalla painolla, lähtien alhaalta, täysin löysiltä, ilman esijännitystä, sarjat 5 > 10.
Ylätaljalla ei ole merkitystä.
Rinnalle raakana, polvien yläpuolelta, kapea pyramidi 80kg:oon.
Pystypunnerrus samoin parhaimmillaan 80kg:oon.
Teen tavallisesti yhdistelmänä siten, että 2 x puhdas punnerrus, samaan sarjaan 2 x vauhtipunnerrus ja perään 1 x raaka työntö.
Tärkeämpää on vatsa.
Vakioiden lisäksi riipuksissa jalkojen nostoja polvet suorina, nilkat ranteisiin ilman alkuheijausta.
Pitkiä, varpaiden kynsipuolen lankkupitoja 1min jaksoissa yms.
Lähivuosien pahat, pitkät häiriöt seka ikäni, pian 70-v selittänevät tasoni joka kuitenkin pitää minut liikkeellä kun ei tavoittele taivaita eikä vertaa.
Mutta oikeasti. Ei toisten treenipainoilla ole mitään merkitystä!
Jos haluaa verrata niin muuttujia on liikaa ja ainoastaan saman tilanteen samanaikainen, vaikkapa leikkimielinen kisa, kertoisi jotain.
Kilkuttelin tuon oman hommani lähinnä siksi, että se näyttää sisällöltään ja suoritustavaltaan poikkeavan yleisimmistä treeniravoista. - äöaöaööaöaöqöqööqöqö
Ja kulmasoutu tangolla =)
- stonehhhhhhh
Tuliko plöröt housuun :D ?
- Punttitypy
penkki 35kg
mave 80kg
kyykky 80kg
ylätalja 55kg
hauis 30kg
ojentaja n. 40kg yli ja ali
treeniä takana vähän päälle puoli vuotta. - olen vahva
penkki 170kg
mave 120kg
kyykky 100kg
hauis 60kg
ylätalja 80kg - Kuntoilijamies
Penaa en tee. Lopetin penkin n.10kk sitten. Sen jälkeen olen tehnyt etunojapunnerruksia ja yleensä lisäpainoilla. Nyt olen tehnyt 20kg lisäpainoilla 20 toiston sarjoja suunnilleen.
Mavea en pysty tekemään vanhojen vanmojen vuoksi. Suorin jaloin vetoa teen kylläkin. Painot yleensä 50-60kg. Jokin aika sitten kokeilin parhaimmillaan 90 kilolla. Kahvakuulia käytän ahkerasta, tulee paljon liikettä takalihasketjulle muutenkin.
Kyykyistä teen etukyykkyjä. Painot olleet 40-70kg. En ole vielä pitkään tehnyt näitä. Teen kyykyt pohjasta ja ilman telinettä eli aina raaka rinnallevedolla aloittaen.
Hauista treenaan lähinnä leukoja vetämällä. Niitä saan tällä hetkellä suunnilleen 15kpl. Teen myös hauiskääntöjä välillä. Käsipainoilla pyöritään 10-15kg pikkupunteissa lähinnä. Joskus aikaisemmin käytin 20kg käsipainoja kun tuli tehtyä enemmän ja voimaa oli hanoissa enempi.
Ylätaljaa en käytä vaan teen leuanvetoja eri ottein. Myötäotteella menee n.10 toistoa. Oma paino 83kg. Täll` mummul` nousee enää 35 kiloll` penkki pitkää sarjaa jalat ylhääl`......ja rinnalle vedot kyykyn kautta 35 kiloll`.....takakyykkyä neljällä kympil.....eikä mitään nykytyksiiiiii.
Mavee ei koskaan...kokeillu vaan joskus....ei koskaan mitään hauiskääntöjä tai muitakaan vimputuksii.....
Mummujumppailu on kivaaaaaaa.......- 69-v
Lähe peipi joraa?
- Toinen punttitypy
penkki 40kg
mave 80kg
kyykky 75kg
ylätalja 50kg
hauis 25kg
ojentaja (taljassa) 45kg
Treenejä 2-3 vkossa...vajaan vuoden ajan.- Lipova kieli
Olis ihana kun kykkäisitte tytöt mun naaman päälle istuen...millehän teidän trikoot tuoksuu pimpin kohdalta?
- 69-v
Lipova kieli kirjoitti:
Olis ihana kun kykkäisitte tytöt mun naaman päälle istuen...millehän teidän trikoot tuoksuu pimpin kohdalta?
Tai pyllyn?Olis mukavaa kun samalla vääntäs kakat mun naamalle.
- kfkfkkfkf
Ojentajat taljassa enemmän kun penkki?????
- Toinen punttitypy
kfkfkkfkf kirjoitti:
Ojentajat taljassa enemmän kun penkki?????
Kyllä.... penkkitulos on "jäljessä" olkapään kipuilun vuoksi. Penkkiin lisätty painoa maltillisesti, koska olkapää tykkää huonoa siitä, ja aiheuttaa toisinaan melkoisia "kipupiikkejä".
- ressu1
Pena maksimi 155 sarjat 100-145..mave max 200 sarjat 100-190.kyykky max 200 sarjat 120-190..habaa käsipainoilla ja ylätaljaa tuskin koskaan
- M vm43
Mave ja kyykky sama?! Viittaisi puolikyykkyyn syvän asemesta.
- hartiasuoritus
http://www.youtube.com/watch?v=cDZl3LWz3rc
Hartiatreeni tärkein treeni! tuossa 35 kilon suoritusta viparit.- EiHyväPäivä
Ohan tuo iha kova tulos normisalijampalle mutta oli kyllä niin hirviän näkönen tekniikka että huh,huh.Eikö oo parasta tehä puhtaita toistoja vähän pienemmillä romuilla?
- No ootpa kova :)
Kannattaa vähintään puolittaa painot, niin saat lihasta. Tyyli on todella epäpuhdas ja mikä lie lihasryhmä tuossa treenautuu?
- Sama istuen
Vipunostossa näin kerran hurjan suorituksen,istuen helponnäköisesti 32 kilon käsipainoilla.Tapahtui Oulussa.
- Lahjoja on..
Penkki max. 130
Mave max. 160(en ole kokeillut isompia)
Kyykky max. 140(En ole kokeilut isompia
Haba tangolla 60kg x6
Helmikuussa alotin salilla käynnin
- poopoilija
70kg, 120kg, 75kg, 18kg KP, 60kg leveä myötäote.
Kaikkien maksimia en edes tiedä. Penkistä nousee 85kg, osittaisen kyykyn olen tehny 100kg:lla.
165cm ja 71kg.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803