oikein oksettaa kun useimmat naiset joihin yrittää tutustua alkavat melkein heti kertomaan entisistä suhteistaan. No se minun mielenkiintoni lopahtaakin saman tien siihen. En halua kuulla sanaakaan naisten entisistä miehistä, jo se että naisella on ollut mies ennen minua on tarpeeksi paha asia. Jos ns käytetty nainen haluaa olla minun kanssani niin hänen pitää käyttäytyä kuten olisin maailman ainut mies ja mitkään katseet tai maininta kenestäkään toisesta miehestä eivät ole sallittuja. Uskon myös perinteisiin sukupuolirooleihin niin että nainen laittaa ruokaa minulle ja suostuu seksiin silloin kun minä haluan. Vastineeksi tästä tarjoan naiselle turvaa ja elannon. Toivon löytäväni tälläisen perinteisen naisen näiden nykyajan feministi oppien pilaamien naisten sijaan
naisen pitää osoittaa kiintymystä
18
210
Vastaukset
- lottamari<3
Ihan samaa toivon mieheltä. Vastineeksi tarjoan itseni joka päivä kultalautasella.
- Mies32
Ai menkkapäivinäkin? Missä sun lahkoos pääsee kastautumaan?
- .....
Mies32 kirjoitti:
Ai menkkapäivinäkin? Missä sun lahkoos pääsee kastautumaan?
Ei naisia haittaa harrastaa seksiä kuukautisten aikana, mutta useita miehiä se puistattaa.
- Auervaara
Voitko tarkentaa mitä sinä nyt siis oikeastaan mieheltä toivoit? Sitä mitä aloittaja miehenä tarjoaa vai mitä hän naiselta vaatii?
Sinä kultalautasella kuulostaisi herkulliselta aterialta. - lottamari<3
..... kirjoitti:
Ei naisia haittaa harrastaa seksiä kuukautisten aikana, mutta useita miehiä se puistattaa.
Jaa, ehkä se oma Kalle ei niin välitä, jos Sirpalla on punaiset päällä, kun yleensä kuukautisten aikaan nainen on hehkeimmillään ja halukkaimmillaan. Vieraalle en menisi tarjoamaan ;D
- lottamari<3
Auervaara kirjoitti:
Voitko tarkentaa mitä sinä nyt siis oikeastaan mieheltä toivoit? Sitä mitä aloittaja miehenä tarjoaa vai mitä hän naiselta vaatii?
Sinä kultalautasella kuulostaisi herkulliselta aterialta.Jaa,a....niin, maistuisi varmaan sullekin. Auervaaroille minulla on kuitenkin varattuna Atrian maksalaatikkoa tai makkaraa pahvilautaselta.
- Auervaara
lottamari<3 kirjoitti:
Jaa,a....niin, maistuisi varmaan sullekin. Auervaaroille minulla on kuitenkin varattuna Atrian maksalaatikkoa tai makkaraa pahvilautaselta.
Oikeasti olen nössö hissukka, mutta enhän mä uskaltaisi sinua kultalautasella edes pyytää ilman salanimen turvaa.
- lottamari<3
Auervaara kirjoitti:
Oikeasti olen nössö hissukka, mutta enhän mä uskaltaisi sinua kultalautasella edes pyytää ilman salanimen turvaa.
nössö hissukka menee siitä nyt oman eukkonsa kimppuun, pyydä tarjoamaan kultalautaselta tänä iltana, jos vaihtelua kaipaat :)
- Auervaara
lottamari<3 kirjoitti:
nössö hissukka menee siitä nyt oman eukkonsa kimppuun, pyydä tarjoamaan kultalautaselta tänä iltana, jos vaihtelua kaipaat :)
Hissukan oma eukko antaa virttyneitä villahousuja vähän raottamalla jos nyt ylipäätään antaa.
- mies32
lottamari<3 kirjoitti:
Jaa, ehkä se oma Kalle ei niin välitä, jos Sirpalla on punaiset päällä, kun yleensä kuukautisten aikaan nainen on hehkeimmillään ja halukkaimmillaan. Vieraalle en menisi tarjoamaan ;D
Siis miehesi on käytävä painamassa Sirpaa ajoittain? Hän ei kuitenkaan ole vieras eli kuka sitten? Siskosi?
- luonnon järjestys
lottamari<3 kirjoitti:
Meni väärin. Nainen on hehkeimmillään ja halukkaimmillaan ovulaation aikaan eli pari viikkoa ennen kuukautisia. Itsellä ainakin näin. Silloin suurin mahdollisuus tulla raskaaksi.
- lottamari<3
luonnon järjestys kirjoitti:
Meni väärin. Nainen on hehkeimmillään ja halukkaimmillaan ovulaation aikaan eli pari viikkoa ennen kuukautisia. Itsellä ainakin näin. Silloin suurin mahdollisuus tulla raskaaksi.
Ihan yksilöllinen juttu ja vaihtelee. Itse olen koko tuon ajan halukkaimmillani ja hehkeimmilläni, mutta toisinaan tuo voi toimia jopa päinvastoin, halut karkaavat ja on väsähtänyt ilme. Ei siis mikään suoraviivainen juttu tämä naisten hormonitasapaino. Mutta noin yleensä kevät ja kuukautiset, ne pistää kyllä halut huippuunsa...en silti tarvitse niitäkään :D
- yks vaan
Erittäin monissa muissa maissa yhä eletään niin että nainen on kotona ainakin sen jälkeen kun lapsia tulee perheeseen ja mies elättää perheen. Eihän siinä ole mitään pahaa. Lapset saavat turvallisen lapsuuden.
ymmärrän että existä puhuminen heti alussa ärsyttää mutta omasta mielestäni parisuhteessa pidemmän päälle pitää pystyä puhumaan aivan kaikesta. läheisyys ja toisen tunteminen ovat tärkeimpiä asioita. Mutta jos ex on kokoajan mielessä niin ei olla päästy yli. Turvaa mitä vastaan?
- 9+15
Maassamme mellastavia karhuja ja louhikärmeksiä vastaan, tietenkin! :D Jokainen TOSIMIES haluaa painia karhun kanssa osoittaakseen naiselle kuinka turpa-- eiku turvallinen hän on. Tjsp.
- Söin juuri
Ei ole nälkäkään. Onko muilla?
- Katopas poikaa
Olet ilmeisesti siis pussi päässä kulkevaa orjaa etsimässä. Taidat luulla itseäsi isoksikin jättipotiksi. Saakos kysyä, millä perusteella?
- sd wew
Mun mielestä treffikumppanin pitää osoittaa ensitreffeillään kiinnostusta, ei kiintymystä. Kiintymys tulee sitten ajan kanssa, jos on tullakseen.
Kyllä mua kiinnostaa miehessä hänen parisuhdehistoriansa. Jos mies on eronnut viime viikolla vaimostaan tai vaikkapa miehellä ei ole yksikään suhde kestänyt yli puolta vuotta, niin kyllä se jotakin kertoo miehestä (ja siis nimenomaan negatiivisella tavalla).
Yksi pahimpia turn-offeja treffeilllä on se, että kertoo koko ajan vain existään ja mitä niiden kanssa on tehnyt. Vielä pahempaa on se, että haukkuu koko ajan muita ihmisiä ja luettelee exän vikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436