Kamalaa jos ei kukaan rakasta ikinä.
Pelkäätkö jääväsi yksinäiseksi?
23
257
Vastaukset
- Mies32
En, koska uskon että vähintään kehitysmaamorsioita on aina tarjolla suomipojalle. Jopa aidosti ihastuvia sellaisia kunhan ikäeroa ei paljon yli 20v ja pidän itseni kohtuullisessa älyllisessä, taloudellisessa, fyysisessä ja henkisessä kunnossa.
Todennäköisesti kuitenkin vanhenen suomalaisen neidon kanssa ja kuolen kauan ennen häntä, joten yksinäisyyttä en ehdi kokea.- Noniinonnoin
Et voi ihan noin vanheta jos huolehdit terveydestä. Nuoruus ja terveys on meistä kiinni. Hymyile!
- 27888
Noniinonnoin kirjoitti:
Et voi ihan noin vanheta jos huolehdit terveydestä. Nuoruus ja terveys on meistä kiinni. Hymyile!
Olen 33-vuotias sinkkunainen ja en TODELLAKAAN pelkää vanhenevani yksin..........Yli kymmenen vuotta olen omillani pärjännyt ja olen elämääni tyytyväinen
Kas kun kohdalleni sattuneet miehet haluavat vain seksiä ilman mitään sitoumuksia........Ja toisekseen lähipiirissäni tuntemani ihmiset eroavat ja menevät uudelleen avioon,etten oikein jaksa tuohon ikuiseen kunnes kuolema erottaa fraasiin edes uskoa...........ja kolmanneksi tuntuu tuo parisuhdeväkivalta olevan surullisen yleistä.
Eräs uskova tuttavani tokaisi minulle että kyllä jumala on tarkoittanut ihmiset elämään parisuhteessa?! Hiukan tuo lausahdus rupesi risomaan- mielestäni raamatussa on lausahdus, joka jotakuinkin menee näin :"naimaton pysyköön osassaan ja ne jotkä eivät himojansa kykene hillitsemään, menköön naimisiin..........että näin.Hiukan tietysti toi seksin puute joskus haittaa, mut kyllä itsetyydytyksellä pahimmat himot saa taltutettua:) - Mies32
27888 kirjoitti:
Olen 33-vuotias sinkkunainen ja en TODELLAKAAN pelkää vanhenevani yksin..........Yli kymmenen vuotta olen omillani pärjännyt ja olen elämääni tyytyväinen
Kas kun kohdalleni sattuneet miehet haluavat vain seksiä ilman mitään sitoumuksia........Ja toisekseen lähipiirissäni tuntemani ihmiset eroavat ja menevät uudelleen avioon,etten oikein jaksa tuohon ikuiseen kunnes kuolema erottaa fraasiin edes uskoa...........ja kolmanneksi tuntuu tuo parisuhdeväkivalta olevan surullisen yleistä.
Eräs uskova tuttavani tokaisi minulle että kyllä jumala on tarkoittanut ihmiset elämään parisuhteessa?! Hiukan tuo lausahdus rupesi risomaan- mielestäni raamatussa on lausahdus, joka jotakuinkin menee näin :"naimaton pysyköön osassaan ja ne jotkä eivät himojansa kykene hillitsemään, menköön naimisiin..........että näin.Hiukan tietysti toi seksin puute joskus haittaa, mut kyllä itsetyydytyksellä pahimmat himot saa taltutettua:)Eli et pelkää, vaan tiedät vanhenevasi yksin. Mikäs siinä, mutta vähän säälittää jos omasta valinnastasi torjut mahdollisuudenkaan rakkaudesta tai edes kkumppanuudesta.
- Uusmuuspuus
Mies32 kirjoitti:
Eli et pelkää, vaan tiedät vanhenevasi yksin. Mikäs siinä, mutta vähän säälittää jos omasta valinnastasi torjut mahdollisuudenkaan rakkaudesta tai edes kkumppanuudesta.
Rakkautta ei torjuta. Rakkautta vai menettää silloin on elettävä yksin. Parisuhde ilman rakkautta on surkeampi kokemus kuin olla kokonaan ilman suhdetta. Ei ole rakkautta - ei ole suhdetta. Helppo yhtälö.
- Mies32
Uusmuuspuus kirjoitti:
Rakkautta ei torjuta. Rakkautta vai menettää silloin on elettävä yksin. Parisuhde ilman rakkautta on surkeampi kokemus kuin olla kokonaan ilman suhdetta. Ei ole rakkautta - ei ole suhdetta. Helppo yhtälö.
Minä uskon, että sellainen rakkaudeton kumppanisuhdekin on hyvä. Tosin mitä se rakkaus sitten lopulta on? Intohimohan kuitenkin lähes aina taitaa kuolla lopulta. Eli jonkunlainen kumppanuus on lopulta jäljellä kuitenkin.
- Voivoikoikoi
Mies32 kirjoitti:
Minä uskon, että sellainen rakkaudeton kumppanisuhdekin on hyvä. Tosin mitä se rakkaus sitten lopulta on? Intohimohan kuitenkin lähes aina taitaa kuolla lopulta. Eli jonkunlainen kumppanuus on lopulta jäljellä kuitenkin.
Rakkaideton kumppanuus on mahdottomuus. Pahin mahdollinen loppu. Sellaisessa ihminen kuihtuu ja kuolee. Intohimo ei lopu jos suhteessa on rakkaus. Minäkin olin suhteessa ja meillä oli ehkä muita ongelmia mutta meillä oli intohimo aina. Tämä ei ainakaan minulle sovi, en halua tylsää suhdetta jossa on iloinen että toinen on kaukana matkalla.
- +1 27888 +1
27888 kirjoitti:
Eräs uskova tuttavani tokaisi minulle että kyllä jumala on tarkoittanut ihmiset elämään parisuhteessa?! Hiukan tuo lausahdus rupesi risomaan- mielestäni raamatussa on lausahdus, joka jotakuinkin menee näin :"naimaton pysyköön osassaan ja ne jotkä eivät himojansa kykene hillitsemään, menköön naimisiin..........että näin.Hiukan tietysti toi seksin puute joskus haittaa, mut kyllä itsetyydytyksellä pahimmat himot saa taltutettua:)En voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä! :-D
Itse kuuluin pitkään siihen samaan sarjaan missä lähes jokainen tuttavani, kaverini ja sukulaisenikin on, eli lähes pakonomaisesti paria etsiviin.
Sitten joskus ~30v. hujakoilla viimeisimmän suhteen kariuduttua tajusin että eihän tässä ole mitään järkeä.
Miksi antaa kaikkensa suhteen takia joka kuitenkin jossain vaiheessa lässähtää.
Siis tietysti ihastuminen ja rakastuminen on todella mukavia tunteita, mutta kaikki se intohimo ja huuma hiipuu siitä ajan myötä.
En kuitenkaan halua elää elämääni kuten niin monet tuttuni jotka ovat parisuhteessa lähinnä lasten takia tai ihan vain siitä syystä että ei osata olla muutenkaan ja ollaan enemmänkin kämppiksiä kuin rakastavaisia.
Ja joskus käy vielä pahemmin, eli tulee esimerkiksi pettämistä tai muuta ja se satuttaa todella paljon varsinkin siinä vaiheessa jos on ihan umpirakastunut siihen toiseen osapuoleen.
Eli loppujen lopuksi suhteissa ei ole kyse siitä että kestääkö ne, vaan siitä että milloin ja miten se loppuu.
Optimaalisin tilanne on silloin kun olen jonkun naisen kanssa ns. fuck-buddy -suhteessa.
Ei ole sitoumuksia suuntaan eikä toiseen, minkä lisäksi se partneri tulee kuitenkin sen verran tutuksi että siitä seksistä voi ihan oikeasti nauttia, toisin kun jossain yhden yön jutuissa.
En ole mitenkään katkeroitunut tai mitään, tämä on vain sellainen "That's the way it is" -juttu. - +1 27888 +1
+1 27888 +1 kirjoitti:
En voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä! :-D
Itse kuuluin pitkään siihen samaan sarjaan missä lähes jokainen tuttavani, kaverini ja sukulaisenikin on, eli lähes pakonomaisesti paria etsiviin.
Sitten joskus ~30v. hujakoilla viimeisimmän suhteen kariuduttua tajusin että eihän tässä ole mitään järkeä.
Siis tietysti ihastuminen ja rakastuminen on todella mukavia tunteita, mutta kaikki se intohimo ja huuma hiipuu siitä ajan myötä.
En kuitenkaan halua elää elämääni kuten niin monet tuttuni jotka ovat parisuhteessa lähinnä lasten takia tai ihan vain siitä syystä että ei osata olla muutenkaan ja ollaan enemmänkin kämppiksiä kuin rakastavaisia.
Ja joskus käy vielä pahemmin, eli tulee esimerkiksi pettämistä tai muuta ja se satuttaa todella paljon varsinkin siinä vaiheessa jos on ihan umpirakastunut siihen toiseen osapuoleen.
Eli loppujen lopuksi suhteissa ei ole kyse siitä että kestääkö ne, vaan siitä että milloin ja miten se loppuu.
Optimaalisin tilanne on silloin kun olen jonkun naisen kanssa ns. fuck-buddy -suhteessa.
Ei ole sitoumuksia suuntaan eikä toiseen, minkä lisäksi se partneri tulee kuitenkin sen verran tutuksi että siitä seksistä voi ihan oikeasti nauttia, toisin kun jossain yhden yön jutuissa.
En ole mitenkään katkeroitunut tai mitään, tämä on vain sellainen "That's the way it is" -juttu.http://www.youtube.com/watch?v=2c3g6tTYoxM
-89 jo tiesivät. :-D - mies32
Voivoikoikoi kirjoitti:
Rakkaideton kumppanuus on mahdottomuus. Pahin mahdollinen loppu. Sellaisessa ihminen kuihtuu ja kuolee. Intohimo ei lopu jos suhteessa on rakkaus. Minäkin olin suhteessa ja meillä oli ehkä muita ongelmia mutta meillä oli intohimo aina. Tämä ei ainakaan minulle sovi, en halua tylsää suhdetta jossa on iloinen että toinen on kaukana matkalla.
Mutta etkös sinä jo muutenkin vain odottele kuolemaa? Ei kai se kaksin niin paljon surkeampaa olisi? Vaikkei sitten loimuavaa rakkautta olisikaan, olisi vaan tunne kumppanuudesta, vähän kuin parhaan kaverin, äidin tai veljen kanssa eläisi?
- mies32
+1 27888 +1 kirjoitti:
En voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä! :-D
En ole mitenkään katkeroitunut tai mitään, tämä on vain sellainen "That's the way it is" -juttu.Miten se puolison kanssa kämppikseksi muuttuminen nyt on muka maailmanloppu verrattuna yksinäisyyteen? Ai siksikö, kun kämppis ei sallisi fuckbuddyja?
Ymmärrän kyllä, että mieluummin metsästää sitä "tosirakkautta" kuin kämppissuhdetta, mutta jos siis ei edes usko tosirakkauteen, niin miksei sitten nauttisi kämppissuhteesta? Mieluummin minä ainakin hyvän kämppiksen kanssa elämäni vietän kuin ypöyksin irtopilluja nussien. - +1 27888 +1
mies32 kirjoitti:
Miten se puolison kanssa kämppikseksi muuttuminen nyt on muka maailmanloppu verrattuna yksinäisyyteen? Ai siksikö, kun kämppis ei sallisi fuckbuddyja?
Ymmärrän kyllä, että mieluummin metsästää sitä "tosirakkautta" kuin kämppissuhdetta, mutta jos siis ei edes usko tosirakkauteen, niin miksei sitten nauttisi kämppissuhteesta? Mieluummin minä ainakin hyvän kämppiksen kanssa elämäni vietän kuin ypöyksin irtopilluja nussien.Tietystihän se riippuu ihan siitä mitä elämältään haluaa. Itse nimittäin näen tuon asian lähinnä niin että miksi se yksinäisyys olisi maailmanloppu verrattuna kämppiksinä olemiseen. :-D
Olen vain sellainen ihminen että tykkään viettää paljon aikaani yksin, joten jatkuvasti nurkissa pyörivä kämppis saisi meikäläisen lähinnä hermoromahduksen partaalle. :-D - nn33
Mies32 kirjoitti:
Eli et pelkää, vaan tiedät vanhenevasi yksin. Mikäs siinä, mutta vähän säälittää jos omasta valinnastasi torjut mahdollisuudenkaan rakkaudesta tai edes kkumppanuudesta.
Oma on valintani. Ja toiseksi SÄÄLI ON SAIRAUTTA...............kuten sanottu olen tyytyväinen tilanteeseeni piste.Ja lisään vielä että KAIKKI miehet, jotka olen tavannut, haluavat vain seksiä.......... Kerrop sinä mistä löytyy sellainen mies, joka hyväksyy itsenäisyyteni ja haluaa muutakin kuin vain seksiä?
- nn33
Uusmuuspuus kirjoitti:
Juuri näin. Kiitos uusmuuspuus.
- nn33
+1 27888 +1 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=2c3g6tTYoxM
-89 jo tiesivät. :-DKiitos 1 27888 1. t sinkkunainen vm 33
- Mies32
nn33 kirjoitti:
Oma on valintani. Ja toiseksi SÄÄLI ON SAIRAUTTA...............kuten sanottu olen tyytyväinen tilanteeseeni piste.Ja lisään vielä että KAIKKI miehet, jotka olen tavannut, haluavat vain seksiä.......... Kerrop sinä mistä löytyy sellainen mies, joka hyväksyy itsenäisyyteni ja haluaa muutakin kuin vain seksiä?
En tiedä mitä minä sinulta haluaisin, tuskin mitään, mutta yleensä naiselta vaatimuslistani top-3 ei taida mahtua seksi, vaikka sekin toki tärkeää on.
Oikeestaan en pelkää, vaan tiedän.
No, ehkä vähän. Paitsi että käsitän "yksin jäämisen" laajemmaksi käsitteeksi kuin parisuhteen puuttuminen. Jos minulla on ystäviä tai vaikkapa tulisin niitten tulevaisuuden työkavereiden kanssa hyvin juttuun, niin siinä on jo jotain.
- kiltti mies.
En pelkää vaan tiedän jääväni yksin. Se on kiltin kohtalo.
- kiltti mies.
Olen vaan sellane josta naiset ei tykkää. Mun perheestä isä ja äiti on aina seurustellut ja veljelläni on ollut aina naisia ja nyttenkin on kaksi lasta yhen naisen kanssa ja seurustellut 8 vuotta.
Olen ainoa joka ei ole seurustellut teini iän jälkeen. Lähipiirissä kaikki seurustelee. Voitte siis kuvitella et minkälainen luuseri olen kun mulla ei ole edes nais ystäviä. Tunnen kyllä naisia mut en ole niiden kanssa tekemisissä.
- Yksin jään
Mitä tuota vääjäämätöntä pelkäämään. Sama olisi pelätä kuolemaa tai auringon muuttumista punaiseksi jättiläiseksi, jotka molemmat tapahtuvat joskus.
En ole löytänyt tasapainoista naista, enkä löydä. Ongelmana vielä se että en missään nimessä halua omia lapsia, koskaan. En myöskään halua yh-äidin ipanoita riesakseni.
Ehkä on parempi näin. - >>>>>>>>>>>
Ehkä on parempi näin. 24/7 koneella..........Ei siinä miestä tarvita.
tiedän vanhenevani yksin. - hirrrrrrrrveetä
Tiedän vanhenevani yksin.....Tästä on tullut tapa, ikävä tapa.
Ehkä joku vielä innostuu laittamaan tekstinsä oikealle ihmisellekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436