Pelkäätkö jääväsi yksinäiseksi?

kyselijä.

Kamalaa jos ei kukaan rakasta ikinä.

23

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies32

      En, koska uskon että vähintään kehitysmaamorsioita on aina tarjolla suomipojalle. Jopa aidosti ihastuvia sellaisia kunhan ikäeroa ei paljon yli 20v ja pidän itseni kohtuullisessa älyllisessä, taloudellisessa, fyysisessä ja henkisessä kunnossa.
      Todennäköisesti kuitenkin vanhenen suomalaisen neidon kanssa ja kuolen kauan ennen häntä, joten yksinäisyyttä en ehdi kokea.

      • Noniinonnoin

        Et voi ihan noin vanheta jos huolehdit terveydestä. Nuoruus ja terveys on meistä kiinni. Hymyile!


      • 27888
        Noniinonnoin kirjoitti:

        Et voi ihan noin vanheta jos huolehdit terveydestä. Nuoruus ja terveys on meistä kiinni. Hymyile!

        Olen 33-vuotias sinkkunainen ja en TODELLAKAAN pelkää vanhenevani yksin..........Yli kymmenen vuotta olen omillani pärjännyt ja olen elämääni tyytyväinen

        Kas kun kohdalleni sattuneet miehet haluavat vain seksiä ilman mitään sitoumuksia........Ja toisekseen lähipiirissäni tuntemani ihmiset eroavat ja menevät uudelleen avioon,etten oikein jaksa tuohon ikuiseen kunnes kuolema erottaa fraasiin edes uskoa...........ja kolmanneksi tuntuu tuo parisuhdeväkivalta olevan surullisen yleistä.

        Eräs uskova tuttavani tokaisi minulle että kyllä jumala on tarkoittanut ihmiset elämään parisuhteessa?! Hiukan tuo lausahdus rupesi risomaan- mielestäni raamatussa on lausahdus, joka jotakuinkin menee näin :"naimaton pysyköön osassaan ja ne jotkä eivät himojansa kykene hillitsemään, menköön naimisiin..........että näin.Hiukan tietysti toi seksin puute joskus haittaa, mut kyllä itsetyydytyksellä pahimmat himot saa taltutettua:)


      • Mies32
        27888 kirjoitti:

        Olen 33-vuotias sinkkunainen ja en TODELLAKAAN pelkää vanhenevani yksin..........Yli kymmenen vuotta olen omillani pärjännyt ja olen elämääni tyytyväinen

        Kas kun kohdalleni sattuneet miehet haluavat vain seksiä ilman mitään sitoumuksia........Ja toisekseen lähipiirissäni tuntemani ihmiset eroavat ja menevät uudelleen avioon,etten oikein jaksa tuohon ikuiseen kunnes kuolema erottaa fraasiin edes uskoa...........ja kolmanneksi tuntuu tuo parisuhdeväkivalta olevan surullisen yleistä.

        Eräs uskova tuttavani tokaisi minulle että kyllä jumala on tarkoittanut ihmiset elämään parisuhteessa?! Hiukan tuo lausahdus rupesi risomaan- mielestäni raamatussa on lausahdus, joka jotakuinkin menee näin :"naimaton pysyköön osassaan ja ne jotkä eivät himojansa kykene hillitsemään, menköön naimisiin..........että näin.Hiukan tietysti toi seksin puute joskus haittaa, mut kyllä itsetyydytyksellä pahimmat himot saa taltutettua:)

        Eli et pelkää, vaan tiedät vanhenevasi yksin. Mikäs siinä, mutta vähän säälittää jos omasta valinnastasi torjut mahdollisuudenkaan rakkaudesta tai edes kkumppanuudesta.


      • Uusmuuspuus
        Mies32 kirjoitti:

        Eli et pelkää, vaan tiedät vanhenevasi yksin. Mikäs siinä, mutta vähän säälittää jos omasta valinnastasi torjut mahdollisuudenkaan rakkaudesta tai edes kkumppanuudesta.

        Rakkautta ei torjuta. Rakkautta vai menettää silloin on elettävä yksin. Parisuhde ilman rakkautta on surkeampi kokemus kuin olla kokonaan ilman suhdetta. Ei ole rakkautta - ei ole suhdetta. Helppo yhtälö.


      • Mies32
        Uusmuuspuus kirjoitti:

        Rakkautta ei torjuta. Rakkautta vai menettää silloin on elettävä yksin. Parisuhde ilman rakkautta on surkeampi kokemus kuin olla kokonaan ilman suhdetta. Ei ole rakkautta - ei ole suhdetta. Helppo yhtälö.

        Minä uskon, että sellainen rakkaudeton kumppanisuhdekin on hyvä. Tosin mitä se rakkaus sitten lopulta on? Intohimohan kuitenkin lähes aina taitaa kuolla lopulta. Eli jonkunlainen kumppanuus on lopulta jäljellä kuitenkin.


      • Voivoikoikoi
        Mies32 kirjoitti:

        Minä uskon, että sellainen rakkaudeton kumppanisuhdekin on hyvä. Tosin mitä se rakkaus sitten lopulta on? Intohimohan kuitenkin lähes aina taitaa kuolla lopulta. Eli jonkunlainen kumppanuus on lopulta jäljellä kuitenkin.

        Rakkaideton kumppanuus on mahdottomuus. Pahin mahdollinen loppu. Sellaisessa ihminen kuihtuu ja kuolee. Intohimo ei lopu jos suhteessa on rakkaus. Minäkin olin suhteessa ja meillä oli ehkä muita ongelmia mutta meillä oli intohimo aina. Tämä ei ainakaan minulle sovi, en halua tylsää suhdetta jossa on iloinen että toinen on kaukana matkalla.


      • +1 27888 +1
        27888 kirjoitti:

        Olen 33-vuotias sinkkunainen ja en TODELLAKAAN pelkää vanhenevani yksin..........Yli kymmenen vuotta olen omillani pärjännyt ja olen elämääni tyytyväinen

        Kas kun kohdalleni sattuneet miehet haluavat vain seksiä ilman mitään sitoumuksia........Ja toisekseen lähipiirissäni tuntemani ihmiset eroavat ja menevät uudelleen avioon,etten oikein jaksa tuohon ikuiseen kunnes kuolema erottaa fraasiin edes uskoa...........ja kolmanneksi tuntuu tuo parisuhdeväkivalta olevan surullisen yleistä.

        Eräs uskova tuttavani tokaisi minulle että kyllä jumala on tarkoittanut ihmiset elämään parisuhteessa?! Hiukan tuo lausahdus rupesi risomaan- mielestäni raamatussa on lausahdus, joka jotakuinkin menee näin :"naimaton pysyköön osassaan ja ne jotkä eivät himojansa kykene hillitsemään, menköön naimisiin..........että näin.Hiukan tietysti toi seksin puute joskus haittaa, mut kyllä itsetyydytyksellä pahimmat himot saa taltutettua:)

        En voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä! :-D
        Itse kuuluin pitkään siihen samaan sarjaan missä lähes jokainen tuttavani, kaverini ja sukulaisenikin on, eli lähes pakonomaisesti paria etsiviin.

        Sitten joskus ~30v. hujakoilla viimeisimmän suhteen kariuduttua tajusin että eihän tässä ole mitään järkeä.
        Miksi antaa kaikkensa suhteen takia joka kuitenkin jossain vaiheessa lässähtää.
        Siis tietysti ihastuminen ja rakastuminen on todella mukavia tunteita, mutta kaikki se intohimo ja huuma hiipuu siitä ajan myötä.
        En kuitenkaan halua elää elämääni kuten niin monet tuttuni jotka ovat parisuhteessa lähinnä lasten takia tai ihan vain siitä syystä että ei osata olla muutenkaan ja ollaan enemmänkin kämppiksiä kuin rakastavaisia.

        Ja joskus käy vielä pahemmin, eli tulee esimerkiksi pettämistä tai muuta ja se satuttaa todella paljon varsinkin siinä vaiheessa jos on ihan umpirakastunut siihen toiseen osapuoleen.

        Eli loppujen lopuksi suhteissa ei ole kyse siitä että kestääkö ne, vaan siitä että milloin ja miten se loppuu.

        Optimaalisin tilanne on silloin kun olen jonkun naisen kanssa ns. fuck-buddy -suhteessa.
        Ei ole sitoumuksia suuntaan eikä toiseen, minkä lisäksi se partneri tulee kuitenkin sen verran tutuksi että siitä seksistä voi ihan oikeasti nauttia, toisin kun jossain yhden yön jutuissa.

        En ole mitenkään katkeroitunut tai mitään, tämä on vain sellainen "That's the way it is" -juttu.


      • +1 27888 +1
        +1 27888 +1 kirjoitti:

        En voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä! :-D
        Itse kuuluin pitkään siihen samaan sarjaan missä lähes jokainen tuttavani, kaverini ja sukulaisenikin on, eli lähes pakonomaisesti paria etsiviin.

        Sitten joskus ~30v. hujakoilla viimeisimmän suhteen kariuduttua tajusin että eihän tässä ole mitään järkeä.
        Miksi antaa kaikkensa suhteen takia joka kuitenkin jossain vaiheessa lässähtää.
        Siis tietysti ihastuminen ja rakastuminen on todella mukavia tunteita, mutta kaikki se intohimo ja huuma hiipuu siitä ajan myötä.
        En kuitenkaan halua elää elämääni kuten niin monet tuttuni jotka ovat parisuhteessa lähinnä lasten takia tai ihan vain siitä syystä että ei osata olla muutenkaan ja ollaan enemmänkin kämppiksiä kuin rakastavaisia.

        Ja joskus käy vielä pahemmin, eli tulee esimerkiksi pettämistä tai muuta ja se satuttaa todella paljon varsinkin siinä vaiheessa jos on ihan umpirakastunut siihen toiseen osapuoleen.

        Eli loppujen lopuksi suhteissa ei ole kyse siitä että kestääkö ne, vaan siitä että milloin ja miten se loppuu.

        Optimaalisin tilanne on silloin kun olen jonkun naisen kanssa ns. fuck-buddy -suhteessa.
        Ei ole sitoumuksia suuntaan eikä toiseen, minkä lisäksi se partneri tulee kuitenkin sen verran tutuksi että siitä seksistä voi ihan oikeasti nauttia, toisin kun jossain yhden yön jutuissa.

        En ole mitenkään katkeroitunut tai mitään, tämä on vain sellainen "That's the way it is" -juttu.

        http://www.youtube.com/watch?v=2c3g6tTYoxM

        -89 jo tiesivät. :-D


      • mies32
        Voivoikoikoi kirjoitti:

        Rakkaideton kumppanuus on mahdottomuus. Pahin mahdollinen loppu. Sellaisessa ihminen kuihtuu ja kuolee. Intohimo ei lopu jos suhteessa on rakkaus. Minäkin olin suhteessa ja meillä oli ehkä muita ongelmia mutta meillä oli intohimo aina. Tämä ei ainakaan minulle sovi, en halua tylsää suhdetta jossa on iloinen että toinen on kaukana matkalla.

        Mutta etkös sinä jo muutenkin vain odottele kuolemaa? Ei kai se kaksin niin paljon surkeampaa olisi? Vaikkei sitten loimuavaa rakkautta olisikaan, olisi vaan tunne kumppanuudesta, vähän kuin parhaan kaverin, äidin tai veljen kanssa eläisi?


      • mies32
        +1 27888 +1 kirjoitti:

        En voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä! :-D
        Itse kuuluin pitkään siihen samaan sarjaan missä lähes jokainen tuttavani, kaverini ja sukulaisenikin on, eli lähes pakonomaisesti paria etsiviin.

        Sitten joskus ~30v. hujakoilla viimeisimmän suhteen kariuduttua tajusin että eihän tässä ole mitään järkeä.
        Miksi antaa kaikkensa suhteen takia joka kuitenkin jossain vaiheessa lässähtää.
        Siis tietysti ihastuminen ja rakastuminen on todella mukavia tunteita, mutta kaikki se intohimo ja huuma hiipuu siitä ajan myötä.
        En kuitenkaan halua elää elämääni kuten niin monet tuttuni jotka ovat parisuhteessa lähinnä lasten takia tai ihan vain siitä syystä että ei osata olla muutenkaan ja ollaan enemmänkin kämppiksiä kuin rakastavaisia.

        Ja joskus käy vielä pahemmin, eli tulee esimerkiksi pettämistä tai muuta ja se satuttaa todella paljon varsinkin siinä vaiheessa jos on ihan umpirakastunut siihen toiseen osapuoleen.

        Eli loppujen lopuksi suhteissa ei ole kyse siitä että kestääkö ne, vaan siitä että milloin ja miten se loppuu.

        Optimaalisin tilanne on silloin kun olen jonkun naisen kanssa ns. fuck-buddy -suhteessa.
        Ei ole sitoumuksia suuntaan eikä toiseen, minkä lisäksi se partneri tulee kuitenkin sen verran tutuksi että siitä seksistä voi ihan oikeasti nauttia, toisin kun jossain yhden yön jutuissa.

        En ole mitenkään katkeroitunut tai mitään, tämä on vain sellainen "That's the way it is" -juttu.

        Miten se puolison kanssa kämppikseksi muuttuminen nyt on muka maailmanloppu verrattuna yksinäisyyteen? Ai siksikö, kun kämppis ei sallisi fuckbuddyja?
        Ymmärrän kyllä, että mieluummin metsästää sitä "tosirakkautta" kuin kämppissuhdetta, mutta jos siis ei edes usko tosirakkauteen, niin miksei sitten nauttisi kämppissuhteesta? Mieluummin minä ainakin hyvän kämppiksen kanssa elämäni vietän kuin ypöyksin irtopilluja nussien.


      • +1 27888 +1
        mies32 kirjoitti:

        Miten se puolison kanssa kämppikseksi muuttuminen nyt on muka maailmanloppu verrattuna yksinäisyyteen? Ai siksikö, kun kämppis ei sallisi fuckbuddyja?
        Ymmärrän kyllä, että mieluummin metsästää sitä "tosirakkautta" kuin kämppissuhdetta, mutta jos siis ei edes usko tosirakkauteen, niin miksei sitten nauttisi kämppissuhteesta? Mieluummin minä ainakin hyvän kämppiksen kanssa elämäni vietän kuin ypöyksin irtopilluja nussien.

        Tietystihän se riippuu ihan siitä mitä elämältään haluaa. Itse nimittäin näen tuon asian lähinnä niin että miksi se yksinäisyys olisi maailmanloppu verrattuna kämppiksinä olemiseen. :-D

        Olen vain sellainen ihminen että tykkään viettää paljon aikaani yksin, joten jatkuvasti nurkissa pyörivä kämppis saisi meikäläisen lähinnä hermoromahduksen partaalle. :-D


      • nn33
        Mies32 kirjoitti:

        Eli et pelkää, vaan tiedät vanhenevasi yksin. Mikäs siinä, mutta vähän säälittää jos omasta valinnastasi torjut mahdollisuudenkaan rakkaudesta tai edes kkumppanuudesta.

        Oma on valintani. Ja toiseksi SÄÄLI ON SAIRAUTTA...............kuten sanottu olen tyytyväinen tilanteeseeni piste.Ja lisään vielä että KAIKKI miehet, jotka olen tavannut, haluavat vain seksiä.......... Kerrop sinä mistä löytyy sellainen mies, joka hyväksyy itsenäisyyteni ja haluaa muutakin kuin vain seksiä?


      • nn33
        Uusmuuspuus kirjoitti:

        Rakkautta ei torjuta. Rakkautta vai menettää silloin on elettävä yksin. Parisuhde ilman rakkautta on surkeampi kokemus kuin olla kokonaan ilman suhdetta. Ei ole rakkautta - ei ole suhdetta. Helppo yhtälö.

        Juuri näin. Kiitos uusmuuspuus.


      • nn33

      • Mies32
        nn33 kirjoitti:

        Oma on valintani. Ja toiseksi SÄÄLI ON SAIRAUTTA...............kuten sanottu olen tyytyväinen tilanteeseeni piste.Ja lisään vielä että KAIKKI miehet, jotka olen tavannut, haluavat vain seksiä.......... Kerrop sinä mistä löytyy sellainen mies, joka hyväksyy itsenäisyyteni ja haluaa muutakin kuin vain seksiä?

        En tiedä mitä minä sinulta haluaisin, tuskin mitään, mutta yleensä naiselta vaatimuslistani top-3 ei taida mahtua seksi, vaikka sekin toki tärkeää on.


    • Oikeestaan en pelkää, vaan tiedän.

    • No, ehkä vähän. Paitsi että käsitän "yksin jäämisen" laajemmaksi käsitteeksi kuin parisuhteen puuttuminen. Jos minulla on ystäviä tai vaikkapa tulisin niitten tulevaisuuden työkavereiden kanssa hyvin juttuun, niin siinä on jo jotain.

    • kiltti mies.

      En pelkää vaan tiedän jääväni yksin. Se on kiltin kohtalo.

      • kiltti mies.

        Olen vaan sellane josta naiset ei tykkää. Mun perheestä isä ja äiti on aina seurustellut ja veljelläni on ollut aina naisia ja nyttenkin on kaksi lasta yhen naisen kanssa ja seurustellut 8 vuotta.

        Olen ainoa joka ei ole seurustellut teini iän jälkeen. Lähipiirissä kaikki seurustelee. Voitte siis kuvitella et minkälainen luuseri olen kun mulla ei ole edes nais ystäviä. Tunnen kyllä naisia mut en ole niiden kanssa tekemisissä.


    • Yksin jään

      Mitä tuota vääjäämätöntä pelkäämään. Sama olisi pelätä kuolemaa tai auringon muuttumista punaiseksi jättiläiseksi, jotka molemmat tapahtuvat joskus.

      En ole löytänyt tasapainoista naista, enkä löydä. Ongelmana vielä se että en missään nimessä halua omia lapsia, koskaan. En myöskään halua yh-äidin ipanoita riesakseni.

      Ehkä on parempi näin.

    • >>>>>>>>>>>

      Ehkä on parempi näin. 24/7 koneella..........Ei siinä miestä tarvita.
      tiedän vanhenevani yksin.

    • hirrrrrrrrveetä

      Tiedän vanhenevani yksin.....Tästä on tullut tapa, ikävä tapa.

      Ehkä joku vielä innostuu laittamaan tekstinsä oikealle ihmisellekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe