Naiselle ei kannata antaa puhelinnumeroaan

.....

http://lasikameli.wordpress.com/2013/04/16/kannykkamies/

"Ensinnäkin puhelut, erityisesti pitkät yölliset kaikenlaisesta yksinäisyydessä mieleen nousseesta, eivät ole kovinkaan rakentavia. Sukupuolten kanssakäynti perustuu lähinnä tuntoaistiin ja siksi pariskuntien kommunikoinnissa kosketusetäisyyden ulkopuolella ei ole periaatteessakaan oikein mitään mieltä. "

Ei kannata suostua naisen "murheiden" kuuntelijaksi. Ainoa järkevä tapa olla naisen kanssa tekemisissä on paneminen.

54

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sääliksi käy

      tuollaista ihmistä

    • Nainen vaan.

      Kysymys kuuluu: mitä nainen tekee tuollaisella miehellä?

      • ∂∂∂∂∂

        Smaa ihmettelen minäkin.


      • Toisin sanottuna...

        ...mitä nainen tuollaisesta miehestä HYÖTYY? Ja vastaus tietenkin on että "ei mitään", pantavaksi se ei kelpaa, ja kuuntelijaksi se ei suostu.


      • Eikö riitä että

        naiselle antaa ruuminsa, pitäisikö vielä antaa sielunsakin.


      • Toisen ihmisen
        Eikö riitä että kirjoitti:

        naiselle antaa ruuminsa, pitäisikö vielä antaa sielunsakin.

        kuunteleminen ei ole "sielunsa antamista"


      • Kyllä pitää!
        Eikö riitä että kirjoitti:

        naiselle antaa ruuminsa, pitäisikö vielä antaa sielunsakin.

        Kaikki tai ei mitään


      • En ymmärrrä miksi
        Kyllä pitää! kirjoitti:

        Kaikki tai ei mitään

        nainen ei voi nauttia esim seksiä vain seksinä. Miksi se pitää kuorruttaa epämääräisellä tunnehötöllä


      • Koska harva nainen
        En ymmärrrä miksi kirjoitti:

        nainen ei voi nauttia esim seksiä vain seksinä. Miksi se pitää kuorruttaa epämääräisellä tunnehötöllä

        psytyy nauttimaan seksistä jossa ei ole tunteita mukana


      • 10+8
        En ymmärrrä miksi kirjoitti:

        nainen ei voi nauttia esim seksiä vain seksinä. Miksi se pitää kuorruttaa epämääräisellä tunnehötöllä

        Mä nautin kyllä seksistä ihan vain seksinä, mutta pelkkien seksikumppanien suhteen olen melkoisen ronkeli. Ei sitä ihan mille tahansa pallinaamalle tai läskille (tai tuppisuiselle typerykselle) viitsi antaa, kun yhdenyönviihdykkeeksi on tarjolla paremmannäköisiäkin. :D

        Niiltä vakavammin otettavilta miehiltä sitten haluaa jotain tunnetta ja muutakin kipinää kuin G-pisteen kihelmöintiä. Korea ulkokuori on niissä suhteissa enemmän sivuseikka.


      • Eli ruma
        10+8 kirjoitti:

        Mä nautin kyllä seksistä ihan vain seksinä, mutta pelkkien seksikumppanien suhteen olen melkoisen ronkeli. Ei sitä ihan mille tahansa pallinaamalle tai läskille (tai tuppisuiselle typerykselle) viitsi antaa, kun yhdenyönviihdykkeeksi on tarjolla paremmannäköisiäkin. :D

        Niiltä vakavammin otettavilta miehiltä sitten haluaa jotain tunnetta ja muutakin kipinää kuin G-pisteen kihelmöintiä. Korea ulkokuori on niissä suhteissa enemmän sivuseikka.

        mies kelpaa aisuri sviomieheksi mutta ei panomieheksi. Varmaankin sen ruman miehen pitää olla varakas.


      • mikä lie??
        Eli ruma kirjoitti:

        mies kelpaa aisuri sviomieheksi mutta ei panomieheksi. Varmaankin sen ruman miehen pitää olla varakas.

        Miten pääsee sviomieheksi?


      • tekevälle sattuu
        mikä lie?? kirjoitti:

        Miten pääsee sviomieheksi?

        a ja s ovat näppäimistössä rinnakkain ja mobiililaitteella kirjoittaessa tulee lyöntivirheitä. Älä viitsi viisastella.


      • Mites on??
        tekevälle sattuu kirjoitti:

        a ja s ovat näppäimistössä rinnakkain ja mobiililaitteella kirjoittaessa tulee lyöntivirheitä. Älä viitsi viisastella.

        Niinhän naisellekin tulee "lyöntivirheitä" miestä valitessa joten ethän välitä??


      • Saa kunnon

        panon eikä mitään kitinää


      • Puhumaton mies
        Saa kunnon kirjoitti:

        panon eikä mitään kitinää

        on paska pano


      • 10+8
        Mites on?? kirjoitti:

        Niinhän naisellekin tulee "lyöntivirheitä" miestä valitessa joten ethän välitä??

        Ohoh, tänne oli vastattu. Tosiaan, panomiehen pitää olla minusta hyvännäköinen, koska haluan rakastella, naida, panna ja nussia valot päällä. Pimeässä touhuaminen on just sitä: pimeetä touhua.

        Aviomiehelle mulla ei ole mitään vaatimuksia.

        Nada. Zip.

        Ei yhtään mitään.



        Koska en sellaista halua.

        Enkä avomiestä.

        Enkä vakituista poikaystävääkään.

        Enkä muita perässähiihtäjiä, kuten lapsia ja muita elukoita.

        Soon moro.


      • Oletko itse
        10+8 kirjoitti:

        Ohoh, tänne oli vastattu. Tosiaan, panomiehen pitää olla minusta hyvännäköinen, koska haluan rakastella, naida, panna ja nussia valot päällä. Pimeässä touhuaminen on just sitä: pimeetä touhua.

        Aviomiehelle mulla ei ole mitään vaatimuksia.

        Nada. Zip.

        Ei yhtään mitään.



        Koska en sellaista halua.

        Enkä avomiestä.

        Enkä vakituista poikaystävääkään.

        Enkä muita perässähiihtäjiä, kuten lapsia ja muita elukoita.

        Soon moro.

        riittävän hyvännäköinen hyvännäköiselle panomiehelle?


      • Päinvastoin
        Puhumaton mies kirjoitti:

        on paska pano

        Hän on MIEHEKÄS


      • Pikemminkin

        mitä mies tekee tuollaisella naisella? Ei vaikuta lainkaan kiinnostavalta.


    • jaanuss

      Tuo mitä ap lainasi on aika hyvää asiaa, mutta onhan se muuten aika outoa, jos ei seurustelukumppanille voi antaa puhelinnumeroa.

      • Going His Own Way

        MGTOW:ssa ei miehet seukkaa. End of story.


      • Ota rennosti

        Jos jollekin ei tee mieli antaa puhelinnumeroa, sitä ei yleensä tee mieli kovin usein edes tavata. Outoa on tehdä tällaisesta asiasta numero tai ongelma. Ei tarvitse. Ketään loukkaamatta voi vain lopettaa tapaamiset ja vaihtaa muijaa.


    • Länkytystä vihaava M

      Tuo on niin totta kuin olla voi. Naiset lätisevät puhelimessa (ja muussakin elämäss) täysin turhista asioista, koska naiset rakastavat omaa ääntään ja tyhjän länkyttämistä. Jos ei ole muuta asiaa kuin se, miltä nyt sattuu tuntumaan, niin eikö yhtä hyvin voisi pitää turpaansa kiinni. Mutta ei! Naiset haluavat länkyttää jopa kaupan kassalla, jos ostavat vaikka saippuaa ja takana on jono muita asiakkaita, niin eiköhän siitäkin aleta kuulustella myyjää, että kuinkahan tämä nyt mahtaa vaikuttaa minun ihooni ja onkohan tässä lisäaineita. Näin tapahtuu silti, vaikka ostajana olisi joku kuusikymppinen mummeli, jonka iho ei enää ketään kiinnosta muutenkaan!

      "Ainoa järkevä tapa olla naisen kanssa tekemisissä on paneminen."

      Näin toimin minäkin. Joka ainoassa seurustelusuhteessani olen joutunut kuuntelemaan naisten loputonta paskanjauhantaa. Nykyään tyydyn vain panemaan naisia, kunnes löydän jostain jonkun, joka ei varasta aikaani jaarittelemalla puhelimessa vaan kertoo asiansa lyhyesti ja ytimekkäästi niin kuin aikuiset ihmiset.

      • sunexä

        Voi v sentään!

        Kyllä ne on ne miehet jotka länkyttää ja jauhaa samaa paskaa koko ajan.
        Miten voikin olla niin yksinkertaisia?!? Säälittäviä sössöttäviä perässävinkujia, jotka ei ymmärrä puhetta.

        Ja edes "ainoa järkevä tapa olla tekemisissä EI OLE PANEMINEN, koska miehillä on NIIN PIENI vehje."

        Kuulostaa typerältä yleistettynä joo, mutta niinhän säkin teit.


    • Tuollainen on naisen

      alistamista pelkäksi seksiobjektiksi

      • Miksi muka?

        Miten paskanpuhumisen välttäminen on alistamista


      • Tunteista puhuminen
        Miksi muka? kirjoitti:

        Miten paskanpuhumisen välttäminen on alistamista

        ei ole paskapuhetta


      • Tsingis Khaan
        Tunteista puhuminen kirjoitti:

        ei ole paskapuhetta

        Tunteista puhuminen kehämäisesti, samasta jutusta kerta toisensa jälkeen, on paskapuhetta mitä suurimmassa määrin.


      • Noin sanoo
        Tsingis Khaan kirjoitti:

        Tunteista puhuminen kehämäisesti, samasta jutusta kerta toisensa jälkeen, on paskapuhetta mitä suurimmassa määrin.

        mies, jonka sydän on kiveä. Itse haluan miehen, jolla on hellä, ymmärtävä sydän.


      • Tsingis Khaan
        Noin sanoo kirjoitti:

        mies, jonka sydän on kiveä. Itse haluan miehen, jolla on hellä, ymmärtävä sydän.

        Eli joka jaksaa kuunnella potaskaasi loputtomasti, kunnes jätät sen. Ymmärtävä mies kuuntelee hetken ja kertoo oman ehdotuksensa asiaan. Sen jälkeen voi puhua jostain kiinnostavasta ja positiivisesta.


      • Kunnioitus
        Miksi muka? kirjoitti:

        Miten paskanpuhumisen välttäminen on alistamista

        Se, että kieltäytyy kohtaamasta toista, voi olla alistamista.

        Ajatellaan esim., että mies jättää säännönmukaisesti naisen yksin ja katoaa kaupungille yöhön. Parin rajalliset varat suuntautuvat yhteisten asioiden sijaan miehen omaan yölliseen elämään. Naisella yksinäisyydessä mieleen nousevat asiat purkautuvat yöllisenä soittona miehelle.
        Mies ei halua kuulla eikä kohdata naista. Hänen ratkaisunsa tilanteeseen on hyvin fyysinen. Se on hänen tapansa kohdata (hiljentää) nainen.
        Syntyy kehä, jossa mies puhuu.

        Ja hänhän puhuu. Hän tilittää yksityisasioita ja pätee netissä sen sijaan, että kohtaisi ja tarttuisi ongelmiin omassa elämässä.

        Kun nainen on lähtenyt ja poissa, mistä mies saa kirjoitustensa (pätemisensä) aiheet .


      • asdfasdfadfsadsf
        Noin sanoo kirjoitti:

        mies, jonka sydän on kiveä. Itse haluan miehen, jolla on hellä, ymmärtävä sydän.

        Etkä halua, luulet vain.


    • atm-sinkku

      Yksikään tän maapallon naisista ei omista mun numeroani.

      • Edes

        äitisi?


      • 15+2

        voi kuule, kyllä sen eräskin virkaryhmä saa tietoonsa jos haluaa. vaikka olisi kuinka salainen.


    • stay-single

      yksikään tän maapallon miehistä ei omista mun numeroani

    • 8+15

      prepaid-numeron voi antaa ;)

      • Nyt on kysymys

        eri asiasta kuin jäljitettävyydestä


      • uusvanha tuttu
        Nyt on kysymys kirjoitti:

        eri asiasta kuin jäljitettävyydestä

        Miten niin? Prepaidin voi sulkea tai olla vastaamatta puheluun. Sen sijaan normipuhelinta ei kauheasti viitsi sulkea, koska on kiva olla muiden tavoitettavissa. Varsinkin työkännykkänumeroa en jaa muille privaatisti kuin lähisuvulle ja parhaille pitkäaikaisille ihmisille.


    • nainen vain

      Ei varsinaisesti liity aiheeseen. mutta kerron teille "opettavaisen tarinan" siitä, kuinka naiselle kannattaa joko antaa oma puhelinnumeronsa, tai olla kertomatta mitään oikeaa faktaa itsestään.

      Tapahtui eräälle tuttavapiirissäni olevalle nuorelle miehelle, ei siis mitään urbaanilegendaa. Hän oli laivalla, tapasi siellä naisen, vietti tämän kanssa mukavan illan ja yön ja seuraavan päivänkin. Olivat tietysti jutelleet niitä näitä ja suurin osa miehen tarinoista oli ollut legendaa. Hän oli kuitenkin käyttänyt mukana muutamia ihan oikeitakin faktoja mm. työstään, jotta oli ollut helpompi muistaa omat juttunsa. No, hän oli sitten maininnut erään suurehkon yrityksen, jossa olisi muka ollut korkeassa asemassa. Todellisuudessa hän työskenteli erään tuon yrityksen alihankkijan palveluksessa, mutta hänellä oli paljon työtehtäviä myöskin tuon suuremman yrityksen tiloissa. Hänen nimensä oli siis ihan tiedossa myös tuon suuremman yrityksen käytävillä.

      Laiva tuli satamaan ja pari tietysti erkani. Mitään yhteydenpitoa ei ollut sovittu, tai siitä puhuttu ja puhelinnumeroita ei vaihdettu. Kyseisellä miehellä on prepaid liittymä joten häntä on mahdoton tavoittaa jos ei ko. numeroa tiedä. Neuvokas nainen kuitenkin otti puhelimen käteensä ja soitti tuohon aiemmin mainittuun suurehkoon yritykseen. Etsi luurin päähän sihteerin, jonka vastasi ko. titteliä kantavan ihmisen asioista. Siis sen tittelin, jonka tuo nuorimies oli naiselle kertonut. Voitte uskoa, että työmaalla oli tämän tapauksen tiimoilta yhdellä sun toiseella erittäin hauskaa ja hyvin pitkän aikaa ;D

      • Olennainen kysymys

        Saiko se tarinasi mies siis sitä pillua vai ei? Jos sai, niin ihan samantekevää, mitä sitten jälkeenpäin tapahtui. Jos ei saanut, niin aika sama myös sittenkin - epäonnistuminen mikä epäonnistuminen.


    • Liian moni

      kuuntelee naisten tyhmiä juttuja pillun toivossa

      • eräs sinkku

        Miksiköhän naisille normaali keskustelu on niin vaikeaa? Keskustellessa toiselle ihmiselle yleensä sitä toista kuunnellaan ja esitetään kysymyksiä, jotta toiseen tutustuminen olisi helpompaa. Naiset eivät tätä kuitenkaan tee, vaan tervehtimisen jälkeen kaikki puhe koskaa vain heitä itseään tai mahdollisesti exää. Se on hyvä, että osaa ja uskaltaa kertoa itsestään, mutta on se varsin töykeää pitää keskustelua yllä vain oman huomionhakuisuuden voimalla.


      • Ryhdy sitten

        homoksi


    • rej5rjnrtntn

      Naiselle ei kannata antaa esim. baarissa numeroa siitä yksinkertaisesta syystä, että hän ei ikinä soita.

      • -M-

        Minulle on käynyt niin että olen antanut numeroni naiselle esim. baarissa, jolloin hän on samantien soittanut minulle jotta saan hänen numeronsa. Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta näin se vastuu siirtyy parissa sekunnissa minulle. Lienee selvää kenen pitää seuraavan kerran ottaa yhteyttä.


    • Miksei kannattais? Kyl ainaki ite oon antanu numeroni, kunhan on ensin tutustuttu jonkin verran ja nähny kuvan/kuviakin ensin. Mut sillon jos näyttää että on jotain hämärää niin numeroa ei oikein tipu.

      • Olet sitten valmis

        kuuntelemaan naisten tyhjänpäiväiiä höpinöitä puhelimesta?


      • Olet sitten valmis kirjoitti:

        kuuntelemaan naisten tyhjänpäiväiiä höpinöitä puhelimesta?

        Ei ne mun mielestä oo tyhjänpäiväsiä juttuja ja mukavahan se on jutella naisten kans :) Mut ei mulla siitä huolimatta puhelin soi usein, enimmäkseen se on siinä "idle" tilassa eli on vaan päällä ei muuta.
        Ja toisekseen mieluummin sitä naisen puhetta kuuntelee kuin miehen puhetta :)


      • Naisten höpinät
        itmies kirjoitti:

        Ei ne mun mielestä oo tyhjänpäiväsiä juttuja ja mukavahan se on jutella naisten kans :) Mut ei mulla siitä huolimatta puhelin soi usein, enimmäkseen se on siinä "idle" tilassa eli on vaan päällä ei muuta.
        Ja toisekseen mieluummin sitä naisen puhetta kuuntelee kuin miehen puhetta :)

        eivät ole kiinnostavia


      • Eivät, jos mies
        Naisten höpinät kirjoitti:

        eivät ole kiinnostavia

        on homo eikä ole kiinnostunut naisista


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      131
      2931
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      499
      2699
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      111
      2111
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1731
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      49
      1381
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1377
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1293
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    9. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      98
      1151
    10. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1146
    Aihe