Aiheellinen varoitus:
http://www.youtube.com/watch?v=aELz8TCEASk
Vapaudu pimeyden voimista / Pirkko Vesavaara
6
160
Vastaukset
- hyvä video....
Kyllä Pirkko Vesavaara puhuu tuossa asiaa. Tänään on paljon kaikenlaista new age- oppeja ja henkiparantajia ja jopam uskovaiset harrastavat sokeudessaan iitä.
Tunnen Vesavaaran hyvin ja olen parantunut hänen rukoillessa pitkäaikaiseta sairaudesta. Jumala käyttää Pirkkoa voimallisesti ja monet tulevat uskoon hänen palvelustyön kautta. - juttututtu
Minkälainen on pitkäaikainen sairaus?
- hyvä video ..
Sairastin noin 7-vuotiaasta asi suolistosairautta. Todella piti miettiä mitä suuhunsa laittoi ja maha oli jatkuvasti kipeä ja koin tramppeja. Olin paljon poissa koulusta ja pitkät automatkat olivat hirveitä.
Pirkko rukoili puolestani(kesällä tulee 13 vuotta). Rukouksen jälkeen maha rauhoittui. Nyt en kärsi enää mahavaivoista, syön mitä mieleni tekee ja voin matkustaa. Ei ole ollut monta kertaa edes pientä vatsakipua parantumisen jälkeen.
- juttututtu
hyvä video ..17.4.2013 22:520 lainaus
Sairastin noin 7-vuotiaasta asi suolistosairautta".
Kiitos vastauksestasi, muutta vielä jäin kaipaamaan lääketiteellistä diagnoosia. Eräs tuntemani henkilö kävi Pirkko Vesavaaran tilaisuudessa. Hän kertoi Vesavaaralle vaivansa, jotka olivat alkoholiin ja psyykkeeseen liittyviä. Vesavaara totesi että tämän henkilön jalat ovat erimittaiset. Rukoiltava ei tiennytkään että näin on, koska fyysisesti koki olevansa kunnossa. Niin sitten rukoiltiin, että jaloista tulisi samanmittaiset.
- näin pittää
Tämä Pirkko julistaa täysillä evankeliumia Jeesuksesta niinkun pitääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315686- 363771
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122658
- 292192
- 122137
- 1631896
- 161454
- 1051362
- 1371174