Kreationistien kotisivuja Suomessa
8
585
Vastaukset
- huoh
Ei tämä ole vitsipalsta.
- juuupss
ihan pcstä ..läpitylsää kerettiläistä shittiä jossa evoluutio asetetaan kyseenalaiseksi taas samojen harvojen tiedemiesten toimesta.
Tulee väkisin mieleen mitä tilalle jos evoluutio ja luonnonvalinta ei toimisi..
Onneksi se toimii moitteettomasti eikä ole mitään syytä edes toivoa että jotakin olisi pielessä, päinvastoin teoria osuu yhä paremmin ja tarkemmin.
Niinkuin kaikki hyvät teoriat niin myös Darvinin teoria toimii loistavasti ja teoria yksinkertaisuudessaan on kaunis.
Spekuloin ajatuksella jos kreationistit saisivat senverran poliittista valtaa että sillä olisi merkitystä:
-Kouluissa kiellettäisiin biologian tunnit koska sieltä kuitenkin sikiäisi uusi sukupolvi joiden mielestä jokin klikkaa kreationistien stooreissa..
-seuraavana olisi massamedia joka joutuisi sensuuriin..
-kouluissa olisi pakko muuttaa myös fysiikan tuntien sisältö, ehkä jopa lopettaa sen opetus, samoin kävisi kemian, lopulta myös historian..
-lopulta kouluissa opetetaan ainoastaan raamatunhistoriaa ja uskontoa..
-ehkä naisten asema yhteiskunnallisessa osallistumisessa tulisi myös suurennuslasin alle ja naisten äänioikeus lopetettaisiin (onhan mies vaimonsa pää)
-....:)
_....:)
hei... mutta eikös tälläisiä yhteiskuntia ole jo olemassa..- Zooz
Kuvauksestasi tuli pelottavasti mieleen USA vaikkei kaikki kohdat täysin täsmänneetkään.
- jzz
valehdeltiin ainakin ihan suoraan.
Luennoitsija väitti, että a) olisi löytynyt täysin fossiilisoitumaton dinosauruksen luuranko josta b) olisi löytynyt kokonaisia punasoluja.
Oikeasti a-kohta on eräänlainen puolitotuus, täysin kivettynyt fossiili on jokseenkin harvinainen löytö, eikä löydön kunnossa siis ollut mitään outoa.
B-kohta onkin sitten se häpeämätön valhe: oikeasti löytyi ainoastaan jäänteitä hemoglobiinista (ei siis hemoglobiinia vaan jäänteitä hajonneesta hemoglobiinista).
Tuo oli ensimmäinen luennon kohta jonka tarkistin, pidemmälle en sitten oikeastaan jaksanutkaan kuunnella, kun luento oli tuollaisella pohjalla.- Kimnice
Ja jos löytyisi dinosauruksen jäännökset mitkä antaisivat olettaa sen kuolleen vain tuhansia vuosia sitten, niin entä sitten? Eihän tuo todista kreationistien pussiin ollenkaan. Nykyään on olemassa lajeja, mitkä eivät ole muuttuneet ties kuinka pitkään aikaan. Nämä lajit olivat lähellä nykyistä muotoansa jo ennen kuin dinosaurukset olivat kehittyneet..
- Zaphod b
Miltähän vuodelta tuo luento on peräisin?
Siinähän hän mm. väittää, että veren luussa olo on todistettu kuudella eri menetelmällä. Tällä lausunnolla hän selvästi viittaa PNASissa julkaistuun artikkeliin, jossa oli löydetty siitä luusta hemoglobiinin hajoamistuotteita.
Itse haluaisin uskoa, että lääkäri tietää hemoglobiinin hajoamistuotteiden ja punasolujen/veren eron. Jos lääkäri tämän tietää, niin hänen motiivinsa ovat jokseenkin epäilyttävät, kun hän väittää hemoglobiinin osia punasoluiksi.
Z - jzz
Kimnice kirjoitti:
Ja jos löytyisi dinosauruksen jäännökset mitkä antaisivat olettaa sen kuolleen vain tuhansia vuosia sitten, niin entä sitten? Eihän tuo todista kreationistien pussiin ollenkaan. Nykyään on olemassa lajeja, mitkä eivät ole muuttuneet ties kuinka pitkään aikaan. Nämä lajit olivat lähellä nykyistä muotoansa jo ennen kuin dinosaurukset olivat kehittyneet..
oikeastaan evoluutioteorin kannalta ongelmallista olisi vasta se, jos löytyisi jäänteitä ihmisistä tai muista nykyisenkaltaisista nisäkkäistä useiden kymmenien/satojen miljoonien vuosien takaa.
Kyseessä oli kuitenkin T.Rex, joten tuoreiden jäännösten löytyminen olisi ollut vähintäänkin mielenkiintoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732834Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781126