Punaisuus vaivaa maailmaa

yurki1000

11

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi kommunismi

      Taas näitä salaliittohörhöjä, joiden mukaan Obama on kommari.. ei voi muuta kuin huvittua. Kun me kuule eletään nykyään kapitalistisemmassa ja oikeistolaisemmassa maailmassa kuin koskaan aiemmin. Ammattiliitot, oikeat vasemmistopuolueet on länsimaistakin jo lähes tuhottu. Ei kuule tässä ole mitään kommunismia, eliitti haluaa KAPITALISMIA, koska se tuo rahaa!

      • yurki1000

        Tunnetko Obaman?


      • yurki1000

        Fakta on se, että langenneessa maailmassa on langenneen Lusiferin kätyreitä. Ota tai jätä, mutta jos pidät pääsi pensaassa, olet helppo saalis Eksyttäjälle. Elintoimintojesi kannattaja kertoo mistä on kysymys.

        - Joh 10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        paz
        kyrki


      • Uusi Kommunismi
        yurki1000 kirjoitti:

        Fakta on se, että langenneessa maailmassa on langenneen Lusiferin kätyreitä. Ota tai jätä, mutta jos pidät pääsi pensaassa, olet helppo saalis Eksyttäjälle. Elintoimintojesi kannattaja kertoo mistä on kysymys.

        - Joh 10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        paz
        kyrki

        Oot sen verran sekopään oloinen etten ole ihan varma onko sun juttuihisin mitään järkeä kenenkään vastailla.

        Mutta, eipä mua mikään Lusiferi paljoa huoleta, kun ei sellaista ole olemassakaan. Ja tuskin on Jumalaakaan. Vaan vanhoja myyttejä!

        Jos eksyttäminen tarkoittaa sitä että on kommunisti eikä usko satuihin, niin sitten kai olen eksytetty! Eipä tunnu pahalta!


      • yurki1000
        Uusi Kommunismi kirjoitti:

        Oot sen verran sekopään oloinen etten ole ihan varma onko sun juttuihisin mitään järkeä kenenkään vastailla.

        Mutta, eipä mua mikään Lusiferi paljoa huoleta, kun ei sellaista ole olemassakaan. Ja tuskin on Jumalaakaan. Vaan vanhoja myyttejä!

        Jos eksyttäminen tarkoittaa sitä että on kommunisti eikä usko satuihin, niin sitten kai olen eksytetty! Eipä tunnu pahalta!

        Moi UK.

        Mielestäni olet perusteettoman huoleton. Vaikuttaa siltä kuin uskoisit tulleesi olemattomuudesta tai tyhjyydestä. Sofisti-lady:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11370299#comment-61101687

        paz
        jyrki


      • Uusi Kommunismi
        yurki1000 kirjoitti:

        Moi UK.

        Mielestäni olet perusteettoman huoleton. Vaikuttaa siltä kuin uskoisit tulleesi olemattomuudesta tai tyhjyydestä. Sofisti-lady:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11370299#comment-61101687

        paz
        jyrki

        En usko tulleeni olemattomuudesta, vaan uskon tulleeni tästä maailmasta. Mutta en vaan näe mitään syytä uskoa Saatanaan tai Jumalaan eikä kummallekaan ole mielestäni todellisia tai ontologisia perusteita. Maailma on ainoa mikä on toistaiseksi totta ja millä on väliä minulle.

        Ymmärrän kuitenkin uskosi, sillä maailma on helpompi käsittää jos sen jakaa dualistisesti hyvään (Saatana, Lusifer) ja hyvään (Isä, Poika ja Pyhä Henki). Mutta se on vain yksi mytologinen näkemys muiden joukossa ja yhtä totta kuin Shiva, Ukko Ylijumala tai Olympos-vuoren Jumalat.


      • yurki1000
        Uusi Kommunismi kirjoitti:

        En usko tulleeni olemattomuudesta, vaan uskon tulleeni tästä maailmasta. Mutta en vaan näe mitään syytä uskoa Saatanaan tai Jumalaan eikä kummallekaan ole mielestäni todellisia tai ontologisia perusteita. Maailma on ainoa mikä on toistaiseksi totta ja millä on väliä minulle.

        Ymmärrän kuitenkin uskosi, sillä maailma on helpompi käsittää jos sen jakaa dualistisesti hyvään (Saatana, Lusifer) ja hyvään (Isä, Poika ja Pyhä Henki). Mutta se on vain yksi mytologinen näkemys muiden joukossa ja yhtä totta kuin Shiva, Ukko Ylijumala tai Olympos-vuoren Jumalat.

        Moi UK.

        Pyydän sinua pohtimaan kaiken alkuperää. Miksi pidät kaikkea itsestäänselvyytenä? Eihän olemattomuudesta tai tyhjyydestä voi tulla mitään. Jos emme olisi luotuja, ei meissä olisi henkeä eikä sielua. Emme olisi persoonia/henkilöjä. Emme olisi ihmisiä. Olisimme vain ainetta.

        Psalmit:
        139:13 Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
        139:14 Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
        139:15 Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
        139:16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=139&kirjat=psa

        Seuraatko maailmaa? Tiedätkö Syyriasta? Raamattu on ennustanut Damaskon tuhon. Historian mukaan tuho ei ole vielä kohdannut Damaskoa.

        - On merkille pantavaa, että 5 000 vuotta vanha Damaskoksen kaupunki on maailman vanhin jatkuvasti asutettuna ollut kaupunki. Profeetta Jesajan mukaan Damaskos kuitenkin ”poistetaan kaupunkien luvusta” ja se ”luhistuu raunioiksi”. Historian aikana näin ei ole tapahtunut koskaan ennen. Luhistuminen on varattu lopun ajan merkiksi, joka avaa raamatullisen skenaarion.

        http://www.patmos.fi/fi/patmosaineisto/postitukset_2012/syyria/viimeinen_kerta/?id=611

        paz
        jyrki


    • samiko_

      Pakko ihan kiittää hyvistä nauruista :D Foliohatut päähän ja nopeesti!

      • yurki1000

        Moi samiko_.

        Mikä on tietosi olevaisen synnystä? Minne menit?

        paz
        jyrki


      • kehottaja.
        yurki1000 kirjoitti:

        Moi samiko_.

        Mikä on tietosi olevaisen synnystä? Minne menit?

        paz
        jyrki

        Syö lääkkeesi!


      • yurki1000

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe