Tietoa Bostonista

EI islamisteille

Odotellaan tietoa Bostonista, että kuka lähti tekemään. Jäljet viittaavat Iranin muslimeihin sanottiin uutisissa, mutta katsotaan.

12

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+20
      • Palkkariitako tässä

        Taisivatolla näitä USA:n tukemia tsetseeni terroristeja.


      • Koroljov
        Palkkariitako tässä kirjoitti:

        Taisivatolla näitä USA:n tukemia tsetseeni terroristeja.

        Jos samat tšetšeeni-islamistit olisivat surmanneet venäläisiä Venäjällä, amerikkalaiset - ja häpeällistä kyllä myös suomalaiset - olisivat taputtaneet käsiään eivätkä kauhistelleet mitään "islamilaisen terrorismin uhkaa" vaan puhuneet "oikeutetusta vapaustaistelusta". Venäjä on vuosia yrittänyt muistuttaa USA ja Eurooppaa siitä, ettei niiden tule päästää maahan potentiaalisia terroristeja. Kuitenkin länsimaissa on myönnetty turvapaikkoja (!) jopa terroritekoihin syyllistyneille henkilöille. USA:n neokonservatiivit (mm. Venäjää vihaava senaattori ja ex-presidenttiehdokas McCain) ovat puolustaneet kyseistä menettely pohjoiskaukasialaisten terroristien kohdalla kaikkein innokkaimmin.

        Bostonissa USA sai kokea samaa, minkä uhriksi Venäjä on joutunut monta kertaa. Voisi jopa sanoa, että USA sai maistaa omaa lääkettään. Ase kääntyi keksijäänsä vastaan. Onhan CIA ollut tukemassa, jopa kouluttamassa Pohjois-Kaukasian venäläisiä terrorisoivia jihadisteja.


      • Koroljov kirjoitti:

        Jos samat tšetšeeni-islamistit olisivat surmanneet venäläisiä Venäjällä, amerikkalaiset - ja häpeällistä kyllä myös suomalaiset - olisivat taputtaneet käsiään eivätkä kauhistelleet mitään "islamilaisen terrorismin uhkaa" vaan puhuneet "oikeutetusta vapaustaistelusta". Venäjä on vuosia yrittänyt muistuttaa USA ja Eurooppaa siitä, ettei niiden tule päästää maahan potentiaalisia terroristeja. Kuitenkin länsimaissa on myönnetty turvapaikkoja (!) jopa terroritekoihin syyllistyneille henkilöille. USA:n neokonservatiivit (mm. Venäjää vihaava senaattori ja ex-presidenttiehdokas McCain) ovat puolustaneet kyseistä menettely pohjoiskaukasialaisten terroristien kohdalla kaikkein innokkaimmin.

        Bostonissa USA sai kokea samaa, minkä uhriksi Venäjä on joutunut monta kertaa. Voisi jopa sanoa, että USA sai maistaa omaa lääkettään. Ase kääntyi keksijäänsä vastaan. Onhan CIA ollut tukemassa, jopa kouluttamassa Pohjois-Kaukasian venäläisiä terrorisoivia jihadisteja.

        Pakko myöntää, että tuon asennekysymyksen osalta Koroljov on pitkälti oikeassa. Itsekin olin tsetseenien kannattaja Dudajevin aikaan, mutta toki islamistiseksi muututtuaan vastarintaliike on alkanut tuntua vieraammalta.

        Ei voi kuin toivoa, että nyt länsimaat luovuttavat Venäjälle ne terrorismista epäillyt, joita Venäjä on pyytänyt luovutettaviksikin.


      • tuttumies kirjoitti:

        Pakko myöntää, että tuon asennekysymyksen osalta Koroljov on pitkälti oikeassa. Itsekin olin tsetseenien kannattaja Dudajevin aikaan, mutta toki islamistiseksi muututtuaan vastarintaliike on alkanut tuntua vieraammalta.

        Ei voi kuin toivoa, että nyt länsimaat luovuttavat Venäjälle ne terrorismista epäillyt, joita Venäjä on pyytänyt luovutettaviksikin.

        Toki Venäjältä voi vaatia vastavuoroisuutta: sen tulisi luovuttaa Britanniaan salamurhasta epäilty yms.


    • West.

      Onnittelut Bostonin poliisille nopeasta ja teokkaasta terroristien eliminoimisesta.
      Suomenkin pitäisi lähettää ylemmät turvallisuudesta vastaavat virkamiehet USA.han ottamaan oppia kuinka luuserit hoidetaan.

      • TappamatonAse

        Kannattaisi Jenkkien jo myöntää että valitsivat huonosti puolensa 2.- Maailmansodassa, sieltä nämä terroriteot juontavat juurensa. Jenkkipoliisien olisi hyvä tulla Suomeen opiskelemaan hallittua voimankäyttöä haavoittuneita rikollisia pidätettäessä. Tai mikäli kyseessä on sotatoimi , Cenevensopimuksia.


    • Mainosta islamista

      Tsetseenian muslimeita olivat :-/

    • enoughBS

      Värvääkö FBI tshetseenejä venäläisiä lapsia/nuoria ja kouluttaa heistä terroristeja false flag operaatioihinsa?

      "we should pay attention to is the mother’s description of FBI mannerisms and conversation with the suspects and the family when they were visiting them for the last three to five years. That fits exactly the recruitment style of the intelligence community. "

      http://rt.com/op-edge/boston-suspect-russia-chechnya-154/

      • Ei siihen false flag -operaatioon tarvita kuin aitoja CIA:n rikollisia ja syyllisiksi valittuihin sitten muita. Nimenomaan CIA on se USA:n rikollinen tappokone. Itsekin myöntävät tämän jo Kennedyjen murhien ajalta, uudempia eivät vielä.


    • joo moi

      Jaa ne oo muutenki jotai shia....et ku muslimeis oo sumnneih ja sia ja muutenki iranis uskotaa shiauteen....mut vaik ne ois jotai muslimei nii en uskoo niien olevan ''oikeita'' muslimeja....muute tää meijä kouluki ois räjähtäny ku se o täynnä muslimeist

      • Äidinkieli 8+

        Jospa opettelisit kirjoittamaan edes sen peruskoulun äidinkielen seiskan edestä, niin me muutkin saisimme jonkinlaisen mielikuvan siitä, mitä yritätä selittää. Joohan?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe