Etsitkö seurustelukumppania,

Ruskeat silmät ja ruskea tukka

mukava mies? Täällä odottelee 30 , naisellinen nainen. Ammatti, asunto ja autokin on, mies vain puuttuu.

9

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nallekalle

      Jeps mitä ?:) mistäs päin olet ?

      • blondi

        että tein tämän aloituksen vähän hitaanlaisen kaverin puolesta hänen luvallaan. Lupasi jatkaa sitten, mutta ei taida tulla mitään.... Sori!


    • Vihertävän harmaat silmät j...

      35-vuotias mukava mies, naisellinen ja tasapainoinen nainen hakusessa. Työpaikka, asunto ja autokin on, nainen ja ammatti vain uupuvat (:

    • Mies&Koira

      No niin etsin "Pörri"koiran kanssa kunnollista Naisihmistä.Kymysys kuuluukin mistähän sellainen löytyisi?
      Et kuitenkaan ole iältäsi kuudenkymmenen ja kuoleman väliltä, vaan emme odotakkaan mitään missiä, mutta olet liikkuvainen ilman rollaattoria
      ja täysipäinen, voit olla vaikka ilman kotia me tarjoamme sinulle olosuhteet, jossa voit rauhassa
      puuhastella.PS.Ruoan laitto ei ole este eikä hidaste, jos hernerokan lämmittäminen sujuu, niin lopun voin tehdä vaikka ihan itte.
      Toisena vaihtoehtona on, että sinulla on maalaistorppa jonne tarvitset "pehtooria".
      Jos asia kiinnostaa lähetä maili, lähetän vasta maililla kuvamme ja tarkempaa infoa.

      Terveisin: Eki ja Pörrikoira

      • brunette

        siis lähetäpä meiliosoitteesi niin voin laittaa viestiä tulemaan. terkut Pörrille!


      • Huumekoira "Pärri/Erkk...
        brunette kirjoitti:

        siis lähetäpä meiliosoitteesi niin voin laittaa viestiä tulemaan. terkut Pörrille!

        Kiitos viestistäsi olet allekirjoittaneen mielestä varnasti Henkilö paikallaan, joten vastaan sinulle seuraavasti:
        Pörri on huumekoulutettu Saksanpaimenkoiran ja suden risteytys 56kg Ihmisrakas koskee Lapsia ja aikuisia eli Hänellä on sama koulutus, kuin virkakoirilla.
        Itse olen Forssalainen sähköteknikko, mutta olen eläkkeellä keuhkoahtaumataudin takia (asbesti)
        Muuten olen aivan tavallinen Suomi-Mies.
        Enkä hyväksy Henkilöitä , jotka eivät osaa kontroloimaan käytöstään.
        Sitten arvoisa Brunette ehkä tärkein:
        Olen hoikka ja ikäni vaikkakin olen varsin poikamainen yleensä kaikissa toiminnoissa eikä ikä
        ole ollut esteenää päivittäisissä rutiineissa.
        Olen poliisinkin puoleleta hyvissä väleissä heidän kanssa, sillä harrastan ammuntaa luvallisilla aseilla ja,jos oma kehu saa döfäta, niin olen tämän valtakunnan yksi parhaita harmonikansoittaja(näppäin). Vältän juomista, koska kuulun erinäisiin järjestöihin, jotka jakavat terveyskasvatusta mainitussa asiassa ja samoin ohjaavaa toimitaa.

        Varmaan sinua kiinnostaa lähinnä puhelinnumero
        Tässä se on:041-4975709 numero on salainen, joten alä hävitä, jos olet kiinnostunut jatkamaan(toivottavasti)
        Pidetään yhteyksiä ja tsekataan , miten asiat edistyvät

        Terveisin:
        Erkki Hytönen& Pörrikoira ikä 8v
        Tekinikko(sähkö)58v
        Päivänjatkoa valitettavasti sateista.


      • Erkki ja Pörri
        brunette kirjoitti:

        siis lähetäpä meiliosoitteesi niin voin laittaa viestiä tulemaan. terkut Pörrille!

        No niin Etsimme "Pörrin" kanssa siis järkevää seuraa Pörri on 8v suden ja saksapaimenkoiran sekoitus ja tottelevainen.
        Meillä on auto, joten liikkuminen paikasta A-paikkan B ei muodosta ongelmia olemme ns.yksinäisiä susia ja todellakin kaipaisimme Naisen läsnäoloa.
        En ole ryyppymies.Ja olemme valmiita matkustamaan, jos tilanne niin vaatii.
        Minun ikäni on 58v, mutta olen todella nuorekas ja
        elämänhaluinen. Tienasin opiskeluni hrmonikan soitolla ja ammatiltani olen sähköteknikko
        Puhelin:040-4975709 soittele, jos ja kun vaikutamme sellaisilta jotka kiinnostaa.


        Terveisi:

        Erkki ja "Pörri" Hytönen


    • Jepjep

      siellä on just sun tapaselle haku p-pohjanmaan osastollla.

    • Moikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe