Ei saa kokea rakkautta eikä saa kokea kaikkia ihania asioita mitä suhteessa vois rakkaan kansa tehdä. Vois matkustella, olla mökillä, maata rannalla, nukkua lusikassa ja vaikka mitä. Mut yksin on oltava ja se on atm miehen kohtalo
Elämä lipuu ohi sinkkuna
99
1343
Vastaukset
- 16+9
Paha noidankehä, ei tule käytyä missään kun ei ole kumppania, mutta toisaalta ei saa kumppania kun ei käy missään.
Saadakseen naisen tulisi olla jo "elämä", mutta jos sitä olisi jo "elämä" niin olisiko naisen löytäminen enää edes niin kiinnostavaa siinä vaiheessa.
Miehet haluaa naisen, jotta voisi tehdä paljon asioita yhdessä, mutta nainen ei halua olla miehen elämän keskipiste.- pfghfjgkhlj
kutakuinkin näin se menee
- älä masennu
kerroppa ikäs ja tilanteestas vähän enemmän. atm?
- sinkku itsekin
Elämä lipuu ohi vain, jos uskottelet itsellesi sen lipuvan ohi. Voit kokea ihania asioita ilman parisuhdettakin, jos vain annat itsellesi luvan. Matkustelu, mökkeily ja rannalla makaaminen nyt ainakaan eivät ole mitään parisuhdejuttuja.
- tudc,fjy
Viinaa voi sinkkuna juoda koska haluaa, ei ole kukaan kieltämässä. Eli on sinkkuudessa hyvätkin puolensa
- Singlemalt.
Jou, eikä tartte jakaa kämppää siivoushullun ja sisustusadiktin muijan kanssa, joka lainaa rahaa eikä maksa ikinä takas, utelee yhtenään rakastanko mä sitä ja onks mulla muita muijia edes kaverina ja jos on se suuttuu siitä verisesti.
Koettu on ja se riitti.
Single rules!
- sinkku-atm
Olen 33 v ja viinan juonti ei kiinnosta. Joskus harvoin juon ja baareissakan ei tule käytyä kun ei oo kuin muutama kaveri ja en jaksa kattoo niitä kun ne juopottelee. Ei niilläkään mitää naisia ole kun ne juo joka viikonloppu ja itse en jaksa juoda.
Kaikki lähimmäiset seurustelee, velikin seurustelee ja sillä on perhe mutta meikällä ei oo mitään. Työt loppui viikko sitten ja näyttää siltä et kesäksi eii oo mitään töitä. Ensimmäinen kesä 10 vuoteen kun ei ole mitään suunnitelmia eikä töitä joten kesä menee varmaan makoillessa. - älä masennu
mitä lukemasta voi päätellä, niin kuulostat tosi potentiaaliselta miesehdokkaalta :) hyvä ettet juo, kukaan ei halua juoppoa miestä. noi lusikat ja mökkeilyt kuulostaa niiin ihanalta! et kyllä nyt luovuta vaan otat rennosti, kyllä joku tupsahtaa sun elämään kuhan teet omasta arjestas eka ittelles mukavan.
ja kyllä löydät töitä vielä.- valio yksilö.
Baarista saa panoseuraa kun akat jakelee juopoille miehille. Vähemmän juovat on tylsiä joten naisia ei sellaset kiinnosta.
- äläs nyt
valio yksilö. kirjoitti:
Baarista saa panoseuraa kun akat jakelee juopoille miehille. Vähemmän juovat on tylsiä joten naisia ei sellaset kiinnosta.
Äskenkin tuossa eräs tod.näk. nainen kertoi kuinka kyseinen raitis mies kuulosti tosi potentiaaliselta miesehdokkaalta.
- tudc,fjy
Kerran viikossa naamat ei tee kenestäkään juoppoa vaan ihan tavallisen pohjoismaalaisen.
No jos et oikeasti ole valmis tapaamaan tuota miestä, niin tuo lausahduksesi on vain näitä tyypillisiä ärsyttäviä kliseitä joita naiset viljelee.
"Kyllä sullekin hyvä nainen vielä löytyy" (mutta en minä)
"Susta tulee hyvä mies vielä jollekin" (mutta ei mulle)
"Moni nainen arvostaa tuota" (mutta en minä)
Ja muuta turhaa. Mielummin arvostaisin, jos nainen sanoisi suoraan, että " ei kiinnosta, kun olen noin nössö / ruma / epävarma / valittaja / takertuja etc..."
Eli sanoista tekoihin naiset, jos todella tarkoitatte mitä sanotte! Älkää sanoko mitään, jollette itse olisi valmis seurustelemaan sen miehen kanssa jolle sanotte noita lausahduksia!solitary_man1977 kirjoitti:
No jos et oikeasti ole valmis tapaamaan tuota miestä, niin tuo lausahduksesi on vain näitä tyypillisiä ärsyttäviä kliseitä joita naiset viljelee.
"Kyllä sullekin hyvä nainen vielä löytyy" (mutta en minä)
"Susta tulee hyvä mies vielä jollekin" (mutta ei mulle)
"Moni nainen arvostaa tuota" (mutta en minä)
Ja muuta turhaa. Mielummin arvostaisin, jos nainen sanoisi suoraan, että " ei kiinnosta, kun olen noin nössö / ruma / epävarma / valittaja / takertuja etc..."
Eli sanoista tekoihin naiset, jos todella tarkoitatte mitä sanotte! Älkää sanoko mitään, jollette itse olisi valmis seurustelemaan sen miehen kanssa jolle sanotte noita lausahduksia!Aika kummallista jos kyseinenkin nainen olisi luvannut treffit ensiviikolle, kun kumpikaan, ap tai sanoja, ei ole nimimerkillä rekisteröityny (ei mielekästä yhteydenottokanavaa) eikä ole mitään takeita että olisivat edes suurinpiirtein samalta paikkakunnalta.
- Potentiaaliselta
äläs nyt kirjoitti:
Äskenkin tuossa eräs tod.näk. nainen kertoi kuinka kyseinen raitis mies kuulosti tosi potentiaaliselta miesehdokkaalta.
Jollekin toiselle.
- elämäonn
sama se on atnaisella
- No pitty
Täsä maailmas saa ilmaseks enää edes turpaas kaikil on niin kiire.
Jos haluat jotain mene ja ota se täällä kukaan tee mitään
kenelekkään valmiiks.
Joskus kauneinkin nainen voi erehtyä ottamaan luuserin mieheksi,
kun se vaan antaa kaikkensa..Töihin saatana on tää mailma
sen verran kova paikka. - ikisinkku atm
En ymmärrä mitä hyvää sinkkuudessa on. Kyllä sitä vaan kaipaa toista vierelleen
- 15+20
komppaan. Minäkään en ymmärrä miksi kukaan sinkkuuttani kadehtii... Kyllä on ihmisellä ikävä toisen luo...
- sunday*
15+20 kirjoitti:
komppaan. Minäkään en ymmärrä miksi kukaan sinkkuuttani kadehtii... Kyllä on ihmisellä ikävä toisen luo...
se on vaan sellasta sananhelinää...yritetään tsempata sinkkua kertomalla että oltais muka kade :)
- 9+6
Naisettomuus on vain tila. Ainahan voi uskotella että sitä on paljon muutakin kuin naiseton luuseri ja edes yrittää olla tyytyväinen elämäänsä. Voihan sitä vähän myös valehdella itselleen.
Itsekin jäänyt kaikki parisuhteilut äärimmäisen vähälle. Yksi nainen 7 vuotta sitten 3 kk:n ajan. Eikä oikein tehty edes mitään. No jotain sain kokea sentään. Silti sitä ennen ja sen jälkeen olen yksin ollut. Koska en käy ikinä missään. Yksin ei jaksa käydä.
Mutta yksinkin voi tehdä asioita. Itsekin aloitin kuntosalilla käynnin ja se ainakin on kunnolle ja kropalle hyväksi. Oma itsetuntokin saattaa kasvaa siitä. Ja sitä kautta ehkä kanssakäyminen naistenkin kanssa tulee helpommaksi ja luontevammaksi ja se taas voi johtaa suhteisiinkin. En tiedä. Pitää treenata tarpeeksi. Suosittelen. Mutta vaikka ei mitään tuollaista tapahtuisikaan, niin oma olo ja kunto ainakin paranee kuntosalilla käymällä ja aika kuluu paremmin.- ätämihater
Kannattaisiko miettiä, mitä asialle voi tehdä? Vai haluatko "olla oma itsesi"? Nuo "omat itsensä" saattavat jäädä naisetta, jollei se oma persoona ole kovin häikäisevä.
Valintoja, valintoja. Ätämiys on päätös.- tavis mies.
Tällä naamalla ei paljoo voi tehdä kun naiset ei vaan kiinnostu tän näköisestä ikinä. Olen kyllä samaa mieltä kuin aloittaja et elämä menee ohi yksinäisenä. Kun joutuu jopa vuosia olemaan yksinään niin menee mielenkiinto elämään eikä mikään enään kiinnosta.
- gkhjflfgjl
tavis mies. kirjoitti:
Tällä naamalla ei paljoo voi tehdä kun naiset ei vaan kiinnostu tän näköisestä ikinä. Olen kyllä samaa mieltä kuin aloittaja et elämä menee ohi yksinäisenä. Kun joutuu jopa vuosia olemaan yksinään niin menee mielenkiinto elämään eikä mikään enään kiinnosta.
Jos on vetävä persoona, olen nähnyt hyvinkin rumien miesten saavan naisia, ja naisten kiinnostuvan heistä.
- ....
Matkustelu, rannalla makaaminen ja mökkeily ei vaadi kumppania, niitä voi tehdä yksin tai kaveriporukalla. Moni tekee edellä mainittuja asioita kavereiden kanssa, vaikka kumppanikin löytyi.
Elämä ei valu hukkaan sinkkuna, jos elää ja tekee asioita, eikä vaan hukkaa aikaa kumppanin puuttumisen surkutteluun. Tuskin sitä kumppania löytää, mikäli jää neljän seinän sisään ja kitisee tilannnettaan netissä. - Näkökulmia
Jos ei ole koskaan seurustellut, on seurustelusta helposti sellainen kuva, että kuin taivaassa leijuisi.
Todellisuudessa se ei aina ole niin helppoa, mutta kyllähän sinkkuudesta kannattaa pyristellä vähitellen eroon.
Erilaisia kokemuksia kannattaa haalia. Ennen kaikkea kotiin ei kannata jäädä asioita märehtimään. - Öli
Joo ja nainen on sitten muutakin kuin kävelevä pillu ja tissit. Ihan vaan tiedoksi, ettei tule upottua liian syvälle sinne sinkkumiehen mietteisiin joita oletettavastikin hallitsee se yksi vahva ja näkyvä tarve, kiitos testosteronin.
- Mitä muuta muka?
Eikä tarvi kävellä. Riittää että makaa haarat levällään.
- ikuinen atm
Kyllä se masentaa jos ei saa naista ja pil.lua. Kohta on pakko hommata huo.ra kun muuten ei saa.
- M_44
Elämä on yliarvostettua. Sinkku naiset kannattaa kiertää kaukaa. Näin vältyt elatusmaksuilta ja sukupuolitaudeilta. Yksin kun on niin ei tarvitse matkustaa minnekään eikä rahaa kulu sosiaaliseen elämään, terveyden tilakin on parempi niin fyysisesti kuin henkisestikin. Elämä kannattaa pitää yksinkertaisena, käyt töissä ja nukut kotona, näin itse olen pärjännyt jo keski-ikään asti.
- lifemocker
pitää lopettaa se ruikuttaminen ja tehdä asialle jotain jos oma elämä ei tunnu mielekkäältä
- ätämihater
Näin! Kukaan muu ei tule sinne peräkammariin elämää muuttamaan omasta puolesta.
- ätämi
ätämihater kirjoitti:
Näin! Kukaan muu ei tule sinne peräkammariin elämää muuttamaan omasta puolesta.
Mihin ihmeen peräkammariin?
- 17+16
ätämi kirjoitti:
Mihin ihmeen peräkammariin?
No poikamiesboksiin sitten. Tai opiskelijasoluun. Tai edes kahdensadan neliön omakotitaloon.
Viisivuotiaana joku ehkä tuli soittamaan ovikelloa ja kysyi "läheks pihalle leikkimään mun kaa?"
Aikuisena pitää vain itse mennä mukaan. Tai sitten mennä ihan yksinään rannalle, mökille ja leffaan. Muistakaa, että elämättömästä elämästä ei saa rahoja takaisin. - atm sanoo totuuden
Ei se ole itsestä kiinni vaan naisista. Niiden valinta se on, jos en kelpaa.
- ikuinen atm
Mitä muka voi tehdä jos naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta
Mikä estää sua tekemästä noita asioita myös sinkkuna? Kyllä sinkkuna voi myös matkustella, olla mökillä, makoilla rannalla tai käydä vaikka laivaristeilyillä. Kai sulla joitakin kavereita on, joita voit pyytää mukaan noihin juttuihin?
- Tukholmaan, my ass
Kuka vittu ihan oikeasti haluaa käydä jossain laivaristeilyillä "pitämässä hauskaa"? Ehkä sinun käsitykset laivaristeilyiden ihmeellisyydestä johtuu siitä, ettet itse uskalla niissä koskaa käydä ja kuvittelet, että ne on jotain onnen paratiiseja.
- Etelän hetelmä
Tukholmaan, my ass kirjoitti:
Kuka vittu ihan oikeasti haluaa käydä jossain laivaristeilyillä "pitämässä hauskaa"? Ehkä sinun käsitykset laivaristeilyiden ihmeellisyydestä johtuu siitä, ettet itse uskalla niissä koskaa käydä ja kuvittelet, että ne on jotain onnen paratiiseja.
Suurin osa suomalaisista naisista on perkeleitä ja vittupäitä. Et tule menettämään mitään. Thaimaassa naiset ovat iloisia, kohteliaita, kauniita, hoikkia ja tuoksuvat hyvältä. Ihan toista mitä kylmässä ja vittumaisessa suomessa.
(!) - 6+18
Mutta jos rohkeus ei riitä hyppäämään lentokoneeseen ja lähtemään äkkilähdöllä vaikka Berliiniin? Ehkä tuollainen perusristeily on hyvää kuivaharjoittelua (pun intended). :D
No ehkä sä oot tätä mieltä ja sulla toki on oikeus mielipiteeseesi. Mutta mitkä on sitten parempia hauskanpitopaikkoja kun laivaristeilyt? Kerro ihmeessä, jos sulla on joitain parempia ideoita kun laivamatkalle lähteminen.
- nainen 37
Etelän hetelmä kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista naisista on perkeleitä ja vittupäitä. Et tule menettämään mitään. Thaimaassa naiset ovat iloisia, kohteliaita, kauniita, hoikkia ja tuoksuvat hyvältä. Ihan toista mitä kylmässä ja vittumaisessa suomessa.
(!)Nimimerkille ETELÄN HETELMÄ.. Kuulostat todella unelmamieheltä!!! Mä vähän veikkaan, että sun tunnetaidot ovat aika lähellä nollaluokkaa, joten eipä ihme ettet tule suomalaisten naisten kanssa juttuun!
Mene ja hommaa sieltä Thaimaasta nainen! Thaimaalaiset ovat köyhiä ja ainoa keino saada rahaa ja päästä parempiin oloihin on miellyttää turistimiehiä kaikilla mahdollisilla keinoilla. Kun tuot taikku naisen tänne, niin hetken päästä se nainen tajuaa omat oikeutensa.. ottaa eron sinusta, vie puolet omaisuudesta ja lypsää kunnon elarit. Ja tämä ei ole pelkkää spekulointia, vaan näin on käynyt joillekin suomalaisille miehille. - pakosta yksin
Mitä ideaa noita juttuja on tehdä yksin? Pointtihan oli siinä, että saisi olla kahdestaan.
pakosta yksin kirjoitti:
Mitä ideaa noita juttuja on tehdä yksin? Pointtihan oli siinä, että saisi olla kahdestaan.
Tarkoitin nyt sitä, että jos aloittajalla/sulla on joitain sellaisia kavereita, joiden kanssa voisi tehdä yhdessä noita juttuja? Silloinhan ei tarvisi yksin näitä juttuja tehdä ja kokea.
- Carlos Carvakäsi
nainen 37 kirjoitti:
Nimimerkille ETELÄN HETELMÄ.. Kuulostat todella unelmamieheltä!!! Mä vähän veikkaan, että sun tunnetaidot ovat aika lähellä nollaluokkaa, joten eipä ihme ettet tule suomalaisten naisten kanssa juttuun!
Mene ja hommaa sieltä Thaimaasta nainen! Thaimaalaiset ovat köyhiä ja ainoa keino saada rahaa ja päästä parempiin oloihin on miellyttää turistimiehiä kaikilla mahdollisilla keinoilla. Kun tuot taikku naisen tänne, niin hetken päästä se nainen tajuaa omat oikeutensa.. ottaa eron sinusta, vie puolet omaisuudesta ja lypsää kunnon elarit. Ja tämä ei ole pelkkää spekulointia, vaan näin on käynyt joillekin suomalaisille miehille."hetken päästä se nainen tajuaa omat oikeutensa.. ottaa eron sinusta, vie puolet omaisuudesta ja lypsää kunnon elarit."
Näinhän suomalainenkin nainen tekee, mutta ainoa ero on, että suominainen "tietää oikeutensa" jo alusta lähtien. - pakosta yksin
DarkFear kirjoitti:
Tarkoitin nyt sitä, että jos aloittajalla/sulla on joitain sellaisia kavereita, joiden kanssa voisi tehdä yhdessä noita juttuja? Silloinhan ei tarvisi yksin näitä juttuja tehdä ja kokea.
Ei ole, enkä varmaan haluaisikaan. Mieluummin yksin kuin toisen miehen kanssa.
- ...
nainen 37 kirjoitti:
Nimimerkille ETELÄN HETELMÄ.. Kuulostat todella unelmamieheltä!!! Mä vähän veikkaan, että sun tunnetaidot ovat aika lähellä nollaluokkaa, joten eipä ihme ettet tule suomalaisten naisten kanssa juttuun!
Mene ja hommaa sieltä Thaimaasta nainen! Thaimaalaiset ovat köyhiä ja ainoa keino saada rahaa ja päästä parempiin oloihin on miellyttää turistimiehiä kaikilla mahdollisilla keinoilla. Kun tuot taikku naisen tänne, niin hetken päästä se nainen tajuaa omat oikeutensa.. ottaa eron sinusta, vie puolet omaisuudesta ja lypsää kunnon elarit. Ja tämä ei ole pelkkää spekulointia, vaan näin on käynyt joillekin suomalaisille miehille.Eikai kukaan ole enää niin tyhmä, että menisi minkäänmaalaisen naisen kanssa naimisiin ilman, että paperiasiat on kunnossa?
- ikisinkku.
Pari vuotta vielä kestää sinkkuna mut 15 vuotta niin kyllä siinä masentuu
- sinkku-atm
Nää viikonloput on pahinta aikaa kun muut juhlii ja minä olen yksin kotona. Kukaan ei soita eikä tule käymään. Baareissa en jaksa ravata koska en jaksa ryypätä kuin muut. Tänäänkin menin keskustan ohi niin tuli vastaan paljon opiskelija naisia haalarit päällä siideri tölkit kädessä menossa juhlimaan.
- talk to the hand
Piirrä kämmeneesi silmät ja suu. Muista huulirasva.!Tutustu sen jälkeen uuteen tyttöystävääsi. Hänen kanssaan tulet viettämään mukavan riettaita aikoja..
- ätämihater
Olet päättänyt jäädä sinne luolaasi yksinäsi odottelemaan vieraita tai puhelimnen soimista? Mitäpä jos kokeilisit mennä kylään, kaupungille tai vaikka ihan itse soittaa jollekkin? Juhlimaan voi lähteä myös ilman seuraa, ytmi ei saa myöskään seuraa, jollei lähde sitä hakemaan.
Oma päätöksesi, turha itkeä kohtaloa kun luuseriuden olet täysin omasta vapaasta tahdostasi valinnut. - ätämihater
Olet päättänyt jäädä sinne luolaasi yksinäsi odottelemaan vieraita tai puhelimen soimista? Mitäpä jos kokeilisit mennä kylään, kaupungille tai vaikka ihan itse soittaa jollekkin? Juhlimaan voi lähteä myös ilman seuraa, ytmi ei saa myöskään seuraa, jollei lähde sitä hakemaan.
Oma päätöksesi, turha itkeä kohtaloa kun luuseriuden olet täysin omasta vapaasta tahdostasi valinnut. - nainen 37
Miksi et hae seuraa vaikka suomi24 treffi palstalta?? Mitä menetät, jos yrität? Itse olen sosiaalinen nainen, mutta mieheni olen kuitenkin pongannut netistä. Nykyinenkin mies on netin kautta, eikä todellakaan huono valinta.. älykäs, komea ja menestynyt yrittäjä:)
- 3 v. yritystä
nainen 37 kirjoitti:
Miksi et hae seuraa vaikka suomi24 treffi palstalta?? Mitä menetät, jos yrität? Itse olen sosiaalinen nainen, mutta mieheni olen kuitenkin pongannut netistä. Nykyinenkin mies on netin kautta, eikä todellakaan huono valinta.. älykäs, komea ja menestynyt yrittäjä:)
Yritetty on, naiset eivät vastaa tai jos vastaavat niin touhu loppuu hyvin nopeasti vedoten kemioiden puuttumiseen eli ilman mitään todellista syytä. Ei siellä kukaan nainen ole tosissaan.
- ...
Elämä lipuu ohi vain jos sen itse antaa lipua ohi. Se, että kokee elävänsä täysillä, ei ole sinkkuudesta kiinni.
Kohtaloaan voi itse muokata. Toki on asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa, mutta siihen voi, miten niihin suhtautuu. Jos näet itsesi ikuisena sinkkuna ja alistut siihen näkemykseen, et anna itsellesi edes mahdollisuutta löytää rakkautta.- asdfff vfghhh
Huoh mitä soopaa. Onko kiva syyllistää atm:ää, tuliko hyvä mieli?
- ...
asdfff vfghhh kirjoitti:
Huoh mitä soopaa. Onko kiva syyllistää atm:ää, tuliko hyvä mieli?
Ei sen ollut tarkoitus olla syyllistävä kommentti. Enemmänkin rohkaiseva.
Omalla asenteella on aidosti vaikutusta. Jos kulkee katsee maahan luotuna joka päivä, jää huomaamatta paljon sellaista, mikä voisi muuttaa omankin elämän suunnan. - näin se menee
... kirjoitti:
Ei sen ollut tarkoitus olla syyllistävä kommentti. Enemmänkin rohkaiseva.
Omalla asenteella on aidosti vaikutusta. Jos kulkee katsee maahan luotuna joka päivä, jää huomaamatta paljon sellaista, mikä voisi muuttaa omankin elämän suunnan.Minun elämäni nyt vain lipuu tuskaisena ohi, kunnes joku nainen osoittaa kiinnostusta. En minä sille mitään voi.
- ...
näin se menee kirjoitti:
Minun elämäni nyt vain lipuu tuskaisena ohi, kunnes joku nainen osoittaa kiinnostusta. En minä sille mitään voi.
Tavallaan voit. Jos esim olet hymyileväinen ja suhtaudut ympäristöösi avoimin mielin, mahdollisuutesi saada kontaktia muihin ihmisiin kasvaa. Ei hymykään tietty takaa mitään, mutta ainakin todennäköisemmin saat kontaktia hymyn kera kuin ilman.
- näin se menee
... kirjoitti:
Tavallaan voit. Jos esim olet hymyileväinen ja suhtaudut ympäristöösi avoimin mielin, mahdollisuutesi saada kontaktia muihin ihmisiin kasvaa. Ei hymykään tietty takaa mitään, mutta ainakin todennäköisemmin saat kontaktia hymyn kera kuin ilman.
Vain psykopaatti hymyilee ilman syytä.
- ...
näin se menee kirjoitti:
Joskus syyksi hymyyn riittää se, että on ollut hyvä päivä. Joskus hymyn saa aikaan kohtelias ventovieras, joka pitää ovea auki kun itselläsi on kädet täynnä, joskus hymyn saa aikaan kevään ensimmäinen voikukka, joskus hymyilyttää pepulleen pyllähtävä taapero.
Maailmassa on ääretön määrä syitä hymyyn. - Olette sekaisin
näin se menee kirjoitti:
Tämmösiä neuvoja kun suomessa jaetaan ja uskotaan, niin ei ihme että kaikki näyttää petolinnun perseiltä.
- Fiksu nainen
Olen opetellut sinkkuna olemista yli vuoden päivät, kun sitä ennen vietin 40 vuotta parisuhteissa. Voisitte antaa minulle ohjeita, kuinka sinkkuelämästä saa jotakin irti, koska olen niin kaavoihini kangistunut. Ihan oikeasti en halua ketään miestä enää sotkemaan elämääni, koska on neljä yritystä takana ja samoin neljä pettymystä. Onnittelen teitä, jotka olette ymmärtäneet pysyä sinkkuina. Miten siis pääsen kaavasta irti - onko reseptiä?
- lgklu,
"Voisitte antaa minulle ohjeita, kuinka sinkkuelämästä saa jotakin irti..."
Suurin osa sinkkunaisista harrastanee seksisuhteita, ystävien tapaamista ja matkailua. Noilla aktiviteeteilla ei saa kuitenkaan päiviään läheskään täyteen, joten minä ehdotan, että juo paljon alkoholia kotona, koska oikeasti sinkkuna ei muutakaan tekemistä ole.
Valitse seuraava miehesi paremmin. - moraali kunniaan
lgklu, kirjoitti:
"Voisitte antaa minulle ohjeita, kuinka sinkkuelämästä saa jotakin irti..."
Suurin osa sinkkunaisista harrastanee seksisuhteita, ystävien tapaamista ja matkailua. Noilla aktiviteeteilla ei saa kuitenkaan päiviään läheskään täyteen, joten minä ehdotan, että juo paljon alkoholia kotona, koska oikeasti sinkkuna ei muutakaan tekemistä ole.
Valitse seuraava miehesi paremmin."harrastanee seksisuhteita"
Hyi mitä rietastelijoita.
- Kiitollinen tästä
Hyvä näin,jää enemmän aikaa töihin =)
- Anneli U
Veit nakin suustani!
Komppaan ja kovaa!
- 19+1
Aina voi ryypätä, silloin tuntee kokevansa kaiken tuon aloittajan kaipaileman. Pääsee vielä paljon helpommalla.
- avara katse
Itse taas olen sitä mieltä, että elämä lipuu ohi kaikilla, oli sinkku tai ei- se vaan on joku ihmisen ominaisuus että aina kaipaa sitä mitä ei ole. Ei se elämä parisuhteessa oikeasti sen kummempaa ole kun siihen tottuu, tuntuu vaan että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
Tosin, jos aloittajaa kiinnostaa ryhtyä sanoista tekoihin, voi laittaa viestiä minulle. En voi luvata että tästä mitään tulisi, mutta ainahan voi yrittää, kun itsellenikin on tulossa tylsä, työtön yksinäinen kesä :)
[email protected]
T:sinkkunainen 33.v Helsingistä- sinkku-atm
Asut vähän liian kaukana (300km) eikä oo hirveesti rahaa matkustella. Muuten olisin jo sun oven takana.
Olen jostakin lukenut, että esim. Saksassa ja Hollannissa suhtaudutaan paljon vapaamielisemmin siihen, että jos uhkaisi muuten jäädä yksin, voisi käydä maksullisissa naisissa saamassa edes välttämättömät kokemukset ja siltä osin kohottaa (ehkä) itsetuntoaan. Väitetään myös, että jotkut, mutta eivät kaikki, olisivat sen jälkeen löytäneet parisuhteenkin paremmin ja ymmärtäneet enemmän seksiasioita. Suomessa seksin ostoon sitävastoin liittyy suuria tabuja ja julkista häpeää.
- iiiiics
On syytäkin liittyä julkista häpeää, kun jotain kehitysvammasta paritetaan keskellä Helsinkiä, eikä asiakkaat muka tajua että hommassa on jotain häikkää. Näitä pakotettuja on aika ajoin, mikä osoittaa että asiakkailla ei ole minkäänlaista moraalia.
iiiiics kirjoitti:
On syytäkin liittyä julkista häpeää, kun jotain kehitysvammasta paritetaan keskellä Helsinkiä, eikä asiakkaat muka tajua että hommassa on jotain häikkää. Näitä pakotettuja on aika ajoin, mikä osoittaa että asiakkailla ei ole minkäänlaista moraalia.
Auttaisiko se, että bordellit olisivat luvanvaraisia ja seksityöntekijät ainakin soveltuvilta osin terveyspalveluiden, työsopimuslakien ja verovelvollisuuden piirissä? Kun nämä seikat pitäisi viranomaisille selvittää luvan ehtona, se kitkisi alalta laittomia käytäntöjä ja ihmiskauppaa. Vaikka nykyään ei Suomessa toistaiseksi seksin oston täyskieltoa olekaan, alaa on tukahdutettu ja painettu maan alle hyvin tiukoilla järjestyslain tulkinnoilla. Helsingissä prostituoitu sai sakot kun oli mennyt ottamaan vastaan (jo sopimiaan) asiakkaita hotellin aulaan.
- iiiiics
mikko_n_1975 kirjoitti:
Auttaisiko se, että bordellit olisivat luvanvaraisia ja seksityöntekijät ainakin soveltuvilta osin terveyspalveluiden, työsopimuslakien ja verovelvollisuuden piirissä? Kun nämä seikat pitäisi viranomaisille selvittää luvan ehtona, se kitkisi alalta laittomia käytäntöjä ja ihmiskauppaa. Vaikka nykyään ei Suomessa toistaiseksi seksin oston täyskieltoa olekaan, alaa on tukahdutettu ja painettu maan alle hyvin tiukoilla järjestyslain tulkinnoilla. Helsingissä prostituoitu sai sakot kun oli mennyt ottamaan vastaan (jo sopimiaan) asiakkaita hotellin aulaan.
No eipä se ole Saksassa, Hollannissa tai missään muuallakaan maailmassa auttanut, koska asiakkaat on mitä on, niille ei ole väliä tehdäänkö töitä omasta halusta ja laillisesti vai ei. Paritusta ja pakottamista on entiseen malliin. Mutta täytyyhän tuota samaa Suomessakin kokeilla, jos täällä joskus vielä onnistuisi.
Elämä on jo ohi. Ei täs muuta nyt odotella kuin et joku hautaa mullan alle. Toki jos joku on kiinnostunut tutustumaan niin siitä saa uutta potkua..?
- Wanha Kyynikko
Siinähän se elämä sitten lipuu yksinään kohti auringonlaskua, aivan sama minulle. Kerran olen kokeillut parisuhteen "autuutta, onnea ja ihanuutta", mutta pahasti näpeilleni saatuani, annan asian olla.
Naiset kiinnostavat enää vain p*nomielessä.
Vakavaan parisuhteeseen en viitsi enää panostaa yhtikäs mitään, enkä siihen jos löytäisin joskus itselleni asiallisen naisen. Yksinkertaisesti sanottuna, kenenkään naisen v*ttu ei ole sen arvoinen.
Naiset saavat pitää tunkkinsa, käytän heitä enää hyväkseni....!!! - miehenkuvotus
Miksi annat elämän lipua ohitse? Oma on häpeäsi. Elämästä voi nauttia ilman parisuhdettakin. Minä matkustelen silloin tällöin, käyn mökillä kavereiden kanssa. Telttailen kesällä pyöräretkillä.Vietän iltoja kavereiden kanssa...
En nyt ala pilaamaan elämääni vain sen takia, etten kenellekkään naiselle kelpaa parisuhteeseen. Se on yksi osaa elämää, ja sitä en saa. Ei se tarkoita sitä, etten voisi nauttia muista elämän osista.- ei mitään nautintoa
Ei se ole oma valinta jos ei naisille kelpaa. Miksi kurjuudesta pitäisi nauttia? Onnittelut sinulle, jos itselläsi on sinkkuna kivaa. Toisille se on tuskaa.
- miehenkuvotus
ei mitään nautintoa kirjoitti:
Ei se ole oma valinta jos ei naisille kelpaa. Miksi kurjuudesta pitäisi nauttia? Onnittelut sinulle, jos itselläsi on sinkkuna kivaa. Toisille se on tuskaa.
Parisuhde on vain osa elämää. En minäkään nauti siitä, että olen oman ikäisilleni naisille kelpaamaton. Se tuli todistettua taas tänään, joku melkeen kymmenen vuotta nuorempi olisi lähtenyt mukaan, mutta en jaksa nyt yhden yön suhteita. Kyllä minuakin kalvaa välillä yksinäisyys, mutta se on vain pieni osa elämää. Muista asioista voi nauttia yksin tai kavereiden kysymys. Jos päättää, että elämässä ei ole mitään hyvää ilman naista, niin varmasti elämä on surkeaa ilman. Minä nautin muita asioista yksin, lenkeistä luonnossa, telttailusta. Saapahan ainakin olla rauhassa, ja mietiskellä. En sitä kiistä, että joskus rakkaan seura reissuilla olisi mahtavaa. Mutta sitä vain en voi saada, niin miksi kieltäisin itseltäni nautinnon sen takia.
- ylijäämänainen..
miehenkuvotus kirjoitti:
Parisuhde on vain osa elämää. En minäkään nauti siitä, että olen oman ikäisilleni naisille kelpaamaton. Se tuli todistettua taas tänään, joku melkeen kymmenen vuotta nuorempi olisi lähtenyt mukaan, mutta en jaksa nyt yhden yön suhteita. Kyllä minuakin kalvaa välillä yksinäisyys, mutta se on vain pieni osa elämää. Muista asioista voi nauttia yksin tai kavereiden kysymys. Jos päättää, että elämässä ei ole mitään hyvää ilman naista, niin varmasti elämä on surkeaa ilman. Minä nautin muita asioista yksin, lenkeistä luonnossa, telttailusta. Saapahan ainakin olla rauhassa, ja mietiskellä. En sitä kiistä, että joskus rakkaan seura reissuilla olisi mahtavaa. Mutta sitä vain en voi saada, niin miksi kieltäisin itseltäni nautinnon sen takia.
sama tilanne täällä myös.....yritetään olla onnellinen siitä mitä on :)
- Outo otsikko
>vihjaillen ettei elämä lipuisi ohi sinkuttomanakin
- Citynainen
Kyllä omasi löydät. Uusi vanhaa parempi.
- habla.
Nyyhkyti nyyhkyti. Että minua sitten niin suuresti vituttaa nämä antautuvat tippa silmässä kirjoitetut kaiho avaukset...80% naisista on alempaa tasoa, joten yritä sieltä valita joku nolla, vai eikö oma taso kiinostakkaan.
- fiksu atm
Sori nyt vaan, mutta ei ne tasot toimi ihan niin, että sieltä alimmalta tasolta voisi niin vain valita jonkun. Moni atm on sosiaalisesti kömpelö mutta fiksu ja korkeasti koulutettu, ja atn:t ovat usein sellaisia etteivät ymmärrä sellaisten miesten juttuja eivätkä siksi huoli heitä. Niinpä atm ei kelpaa kenellekään. Kyse ei ole hänen omasta nirsoudestaan.
- habla.
fiksu atm kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta ei ne tasot toimi ihan niin, että sieltä alimmalta tasolta voisi niin vain valita jonkun. Moni atm on sosiaalisesti kömpelö mutta fiksu ja korkeasti koulutettu, ja atn:t ovat usein sellaisia etteivät ymmärrä sellaisten miesten juttuja eivätkä siksi huoli heitä. Niinpä atm ei kelpaa kenellekään. Kyse ei ole hänen omasta nirsoudestaan.
Eikö edes cp-vammaiselle, sokealle ,kuurolle tai mykälle.. SItten on jo syytä pitää pienempää meteliä itsestään. Jokaisen ongelmaisen on syytä kantaa vastuunsa ja tajuta, että on parempi jättää siemen jakamatta. Jatkuvalla syötöllä vain ihmettelen kun monikaan ei tätä tajua, vaan tuotetaan mailmaan paskoilla geeneillä varustettuja mutantteja..
- eräs kelpaamaton
habla. kirjoitti:
Eikö edes cp-vammaiselle, sokealle ,kuurolle tai mykälle.. SItten on jo syytä pitää pienempää meteliä itsestään. Jokaisen ongelmaisen on syytä kantaa vastuunsa ja tajuta, että on parempi jättää siemen jakamatta. Jatkuvalla syötöllä vain ihmettelen kun monikaan ei tätä tajua, vaan tuotetaan mailmaan paskoilla geeneillä varustettuja mutantteja..
Ja sieltähän sitä atm:ien solvaamista taas tulee. Ilmeisesti tuollaiset öykkärit saavat kuitenkin lisääntyä, vai? Kerrohan vielä kaikkitietävänä, mikä minussa 'ongelmaisessa' on vikana. Itse en sitä tiedä, eikä kukaan ole suostunut kertomaan.
PS. Noista neljästä ryhmästä yhdeltä olen jo saanut pakit, muita tapauksia ei ole vielä osunut kohdalle.
- Vittuvituttavittukun
Elämä lipuu ohi varsinkin kun ei saa seksiä.
Minä olen iloinen että ei ole ketään fyysistä poikaystävää. Mielikuvituskaverit on hauskempia.
- poaerhpji
Onko sinulla huonoja kokemuksia miehistä, kun asenteesi on tuo? Vai viihdytkö muuten vain paremmin yksin?
- Mies 24v
"Minä olen iloinen että ei ole ketään fyysistä poikaystävää. Mielikuvituskaverit on hauskempia."
Aijaa mut annatko mulle seksiä? Oon ihan kiltti mies. - Ähkivätkö ne?
Monenko kaljun tatuoidun bodaavan mielikuvituskaverin käyttämä olet?
- turha mies
On tää aika turhaa kun ei ole ketään läheistä ihmistä elämäsä.
- hiekka tiimalasiissa
Vielä pahemmalta tuntuu kun nainen on jättänyt ja kaikki tuo kiva on lipsunut sormien välistä kuin kourallinen hiekkaa.
- hhed
Mitäs petit sitä.
- 16+4
Aloittaja kuulostaa kovin naismaiselta ja vähän homahtavaltakin. Lusikassa nukkumista rakkaan kanssa jne. Tuolla avauksella ja asenteella saa naisilta paljon kaveripoikasympatiaa mutta ei todellakaan muuta.
- Ei luista mulkku
Olen ATM ja naimatta saan aina olla. Enkä saa nussia enkä panna. Bylsimättä jää, en pääse pillun päälle ähkimään. Ei koskaan muuta kuin muna käteen ja RUNKELO RUNKELO RUNK RUNK RUNK! RUNKUTARALLAA RUNKUTARALLAA RUNKUTARALLALLAA! VITTUA EN MINÄ KOSKAAN SAA, RUNKUTARALLALLAA!
- hyvät sanat
Siinä upea ATM:ien oma laulu. Mielenosoitus pystyyn ja tuota hoilaamaan.
- 397
Tapa narttu, pane perseeseen ja häivy. Toista joka päivä niin monta kertaa kun on tarve. Johan alkaa halut lähtemään.
Dey see me rapin' (bitches) - Ulossieltä!
Siis huh! Ymmärrän kyllä läheisyyden kaipuun ja yksinäisyyden tunteen, mutta en elämän ohi lipumista. Pakka kasaan! Itse olen aina tehnyt, mitä huvittaa, riippumatta siitä, onko seuraa vai ei. Harrastuksista ja reissuilta on aina löytynyt mukavia ihmisiä, jos olen olen itsekseni liikenteessä. Jos mies kertoo minnulle, ettei oikein harrasta mitään, ole käynyt missään jne sen takia, ettei ole naista tai kavereita, niin se on minulle täysi turn off. Ei elämää voi elää toisten kautta.
Sinulla aloittaja, on siis kesä mahdollisesti vapaana? Suunnittele sinne jotain. Lähde elämäsi seikkailulle. Jos ei ole paljon rahaa, niin katso bussi/junalippu tarjouksia tai hyppää pyörän selkään. Mene vieraalle paikkakunnalle. Tai etsi kotipaikkakunnaltasi juttuja, joita et ole ikinä tehnyt. Joka puolella tuntuu nykyään olevan ilmaisia festareita, näyttelyitä jne. Tai oikeastaan: jos duunit ovat loppu, niin aloita uusi elämä tänään. Itsekin tällä hetkellä työtön ja teen koko ajan jotain sen sijaan, että istuisin kotona murehtimassa. Terva, hyöhenet ja itsesäälissä kiereskeleminen ovat totaalisen out!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426