Hengellinen ylpeys

Jeesuksen sotilas

Lyhyesti,sellaiset asiat, jotka on selviä Raamatuusa, joka on elävän Jumalansanaa, pystyy uskovat sanomaan aameen, eikä tarvitse vängättä vastaan,,mutta sellaiset jutut uskonolisessa menossa, jotka eivät perustu Jumalansanaan, ja jotka tuuditavat valerauhaan,pitävät meteliä, kun heitä kehoittaa tarkistamaan suuntaa Jumalansanan valossa, se on "ylpeyttä" josta on vaikee päästä irti, myöntää ollenssa väärässä.

Se on huomattu täällä kastejutussa, ja itse olen upotuskasteen saanut, kun tulin aikanaan uskoon, vaikka pappi on pään vauvanna pessyt,,

Eli kun uudestisynnyin ja ymmärsin kasteen merkityksen, ja enkä vängänyt vastaan,,mutta kun vauvanna,,ja niin,,,

Siis kysykää Jumalan edessä, miten asiat on,,Etsivä löytää, kolkutavalle avataan.
Nyt jään seuraamaan miten monta peukkua tulee alaspäin,,Koska tiedän että totuus tekee kipeättä.

18

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ev lut män

Minä havaitsen hengellistä ylpeyttä ja ilkeämielisyyttä löytyvän huomattavasti enemmän upotuskasteen ottajilta kuin meiltä muilta.

Ilmaisusi "pappi on pään vauvanna pessyt" oli yksi esimerkki olemattomista käytöstavoista, minkä upotuskaste näkyy sen ottaneille aiheuttavan.

• Jeesuksen sotilas

Toinen seikka, johon tartutaan,on noi lillukanvarret, miten asiat sanotaan,ettei nähdä, mihin pyritään,,,kun "se sanoi noi, toi näin.,,,,ydin on siinä, että Jumala on järjestyksen Jumala,,,,Ensin usko, sitten kaste,,,Etsikää ja kyselkää,,okei minuun te voitte loukaantua, kun sanon näin tämän asian,,mutta kun se on näin,,ja Paavalin sanoin: Luulen että minusakin asuu Pyhä Henki

• "Jeesuksen sotilas" pilkkaa Jumalaa, kun käyttää pyhästä kasteesta ilmaisua "pappi on pään vauvana pessyt". Kyllä nyt olet uusintakasteessa saanut pahan hengen, kun tuollaista sanot. Kun vielä pastorit ja saarnamiehet helluntailais-karismaattisissa seurakunnissa käyttävät yhtä halventavia ilmaisuja, ei ole ihme että seurakuntalaisetkin pilkkaavat Jumalaa.

Kirjoittelusi osoittaa sen, että olet hengellisesti ylpeä. Sinun aikuiskasteellasi ei ole mitään hyötyä, jos lähdet tuolle tielle.

• Jeesuksen sotilas

Mazdels,,,,En ole ylpee,,mutta otetaan esimerkki elävästä elämästä,siis olet järvenrannalla, ja näet ihmisen olemassa hukkumassa,,mitä teet? jäät välipitömästi katsomaan,,vai koitat auttaa uhria,,sama juttu on tässä asiassa,,,ihmiset hukkuvat helvetiin,,luterilaiset ihmiset,,tuuditetaan valerauhaa,,,kasteenarmo,,mikä hitsin kasteenarmo?? Usko JEESUKSEEN itseasiassa riittää,,ei edes upotuskaste pelasta,,sitä minä teen,,ja moni muukin täällä netissä tekee,,pelastaa ihmisiä väärältä rauhalta,,tai julitetaan,,koska jokainen tekee valinnan itse Jumalan edessä.

• Jeesuksen sotilas
        Jeesuksen sotilas kirjoitti:

Mazdels,,,,En ole ylpee,,mutta otetaan esimerkki elävästä elämästä,siis olet järvenrannalla, ja näet ihmisen olemassa hukkumassa,,mitä teet? jäät välipitömästi katsomaan,,vai koitat auttaa uhria,,sama juttu on tässä asiassa,,,ihmiset hukkuvat helvetiin,,luterilaiset ihmiset,,tuuditetaan valerauhaa,,,kasteenarmo,,mikä hitsin kasteenarmo?? Usko JEESUKSEEN itseasiassa riittää,,ei edes upotuskaste pelasta,,sitä minä teen,,ja moni muukin täällä netissä tekee,,pelastaa ihmisiä väärältä rauhalta,,tai julitetaan,,koska jokainen tekee valinnan itse Jumalan edessä.

Toiseksi, mie en hyökkää" ketään ihmistä vastaan henkilökohtaisesti, sanon asiat yleisellä tasolla. Koska Raamatulinen totuus pitää julistaa, vastuu jää kuulijalle.

• Jeesuksen sotilas kirjoitti:

Toiseksi, mie en hyökkää" ketään ihmistä vastaan henkilökohtaisesti, sanon asiat yleisellä tasolla. Koska Raamatulinen totuus pitää julistaa, vastuu jää kuulijalle.

Kaste on täyttä armoa esim (Room.6:3). Kasteen vesi on Jeesuksen verellä punattu. Ei se selityksiä kaipaa. Niin paljon on kasteesta kohtia otettu Raamatusta, mutta iljettävä ratkaisukristillisyys kieltää kaiken tämän.

• Jeesuksen sotilas
        weha kirjoitti:

Kaste on täyttä armoa esim (Room.6:3). Kasteen vesi on Jeesuksen verellä punattu. Ei se selityksiä kaipaa. Niin paljon on kasteesta kohtia otettu Raamatusta, mutta iljettävä ratkaisukristillisyys kieltää kaiken tämän.

Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänen kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut, sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Room.10:9-10

• Jeesuksen sotilas
        weha kirjoitti:

Niin toi Room.6:3.otetaan se nyt silleen, kuin se halutaan tuoda esille,,,vaeltaako suomalaiset silleen kuin Jumala haluaa..kun Paavali kirjoittaa ettei Vanhurskaan ei sovi elää synnissä,,,Kun suuriin osa suomalaisista on kastetettu,??mulla herää kysymyksiä???

Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänen kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut, sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Room.10:9-10

Älä ymmärrä tuota väärin, sillä ei jokainen joka sanoo Herra, herra, pääse sisälle Jumalan valtakuntaan, vaan se joka tekee taivaan Isän tahdon. Minun nimessäni ajetaan ulos riivaajia ja tehdään tunnustekoja, mutta minä en tunne teitä. Menkää pois te kirotut, sanoo Jeesus

Yrität pelastaa luterilaisia kristittyjä uudestikastettujen seurakuntaan? Aikuiskaste ei pelasta sen enmpää kuin lapsikastekaan, jos ei usko. Aikuiskaste tekee ihmisestä laki- ja tuomiohenkisen.

• Tiedän monta uudestikastaja linnakundia, esim. taposta.

Eihän se ole kasteen vika jos ihminen luopuu, vaan opetuksen puutteen ja epäuskon vika. Kansankirkon opetus on retuperällä, eikä se tavoita kaikkia. Jos saamme palata tuhlaajapojan/tytön tieltä tai lahkojen ojasta, kasteen armoon, emme tarvitse uudelleen kastamista, vaan uudelleen uskomista.

• EI- luterilainen

Jeesuksen sotilas kirjoittaa puhtaita sanoja.

Tätä on ihmetelty, että miksi luterilaisia lapsikastettuja istuu linnassa? Miksi Suomen vankiloiden asukit ovat aina olleet pääosin luterilaisia? Olisiko niin, ettei lapsikasteella, kummeilla, kirkolla ja papeilla ole ollut mitään annettavaa ihmisille?
      Luterilainen lahko on Suomen suurin eksytyslaitos!

• Tämähän on selvää, koska luterilaisia on suurin osa suomalaisista. Mutta sitten vankiloissa istuu ja on istunut "uudestikastettuja" helluntailais-karismaattisia, jotka pitävät oppiaan oikeana ja vaalivat sen puhtautta. . Minne näiden kohdalta jäi synnin tekeminen? Sinne kasteen hautaanko??

• Maaritti - H.

Kaunista ja ihanaa olla kastettu uskossa.

• Mihnä uskossa kastettu? Omavanhurskaan uskossa, joka on pirun kaveri.

• voi pimeyttä
        weha kirjoitti:

Mihnä uskossa kastettu? Omavanhurskaan uskossa, joka on pirun kaveri.

Taasko Wehan piti mollata uskovia??

Sitä se vauvakaste teettää!

• Mitä uskovia? Nekö jotka hylkää kasteen merkityksen?

• näin se on

Mitä uskovia?, kysyy Weha.

No sellaisia, jotka uskovat Herraan Jeesukseen eikä veden taikavoimaan!

Wehan kirjoitukset osoittavat vaan sen, että hänen sisällään asuu riivaaja!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5702
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5223
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3658
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3623
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3096
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3053
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      49
      2790
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56