Varokaa miehet mitä toivotte.
Ihminen, joka ei ole ikinä parisuhteessa elänyt on siinä mielessä onnellisessa asemassa, että hän ei osaa kaivata niitä pari suhteen hyviä puolia. Toisaalta taas hänellä saattaa olla turhankin ruusuinen kuva siitä, mitä parisuhde todella on. Joka tapauksessa tälläisestä positiosta lähteminen parisuhteeseen lisää eksponetiaalisesti riskiä tulla vedätetyksi, koska mitään aikaisempaa kokemusta ei ole.
Gynosetrisessa maailmassa mies on ahtaalla, niin lain kuin yleisen moraalinkin silmissä. Leimautumiseen ei usein tarvita muuta kuin naisen sana. Toisinpäin tämä ei tietenkän päde. Moraalisista ja laillisista riskeistä päällimmäisiksi voidaan nostaa valeraiskaus sekä vanhemmuuspetos. Molemmat tuhoavat miehen elämän ensiksi välittömästi leimautumisen muodossa ja välillisesti ekonomisesti. Avioerossa nettomaksaja olet sinä.
Tavallisinta parisuhdearkea on jatkuva nalkuttaminen, toisen menemisten rajoittaminen ja yleinen k*sipäisyys, joka saattaa muutta kenet tahansa miehen kyyniseksi. Kieroutuneimpia keinoja ovat sukupuolitautien tahallinen tartuttaminen. Tähän onneksi lakikin on jo puuttunut, mutta ei paljoa lämmitä, kun sinulla on AIDS.
Luonnollisten tarpeiden tyydyttämiseksi on muitakin keinoja kuin parisuhteet. Riskit ovat myös paljon pienempiä. Samoin on alkupanostus.
Itse elän nykyään suhtautumalla neutraalisti naisiin. Kaupungilla vastaan tullessa en katso päin, mutten ohikaan. Sosiaalisessa kanssakäymisessä olen asiallinen ja kohtelias. Pidän keskustelun poissa riskitilanteisiin johtavilta urilta. Alkuun tämä vaati hieman totuttelua, mutta nyt virallinen suhtautuminen tulee jo niin luonnostaan, että en itse huomaa sitä. Minulla on ystäviä molemmista sukupuolista ja kohtelen heitä kunnioittavasti ja niin kuin toivoisin heidän kohtelevan itseäni. Ongelmia ei ole vielä ilmennyt. Olen varsin tyytyväinen elämääni tällä hetkellä.
Ennen kaikkea kyse on riskien hallinnasta. Taloustieteitä opiskelleille tämän pitäisi olla tuttua kauraa. Niin se oli itsellenikin, mutta en vain osannut sitä alkuun soveltaa. Riskit ovat tässä MIELETTÖMÄN suuret, kun arvioidaan sitä mitä voidaan saavuttaa. Rahallinen riski voi pahimmillaan olla kymmeniä jopa satoja tuhansia euroja. Immateriaalista riskiä ei voida tarkkaan tietenkään edes määrittää. Jos haluat elämääsi jännitystä osta vaikka turbowarrantteja. Adrenaliinitasot nousevat ihan varmasti ja voit voittaakin oikeasti jotain konkreettista.
Men going their own way -elämäntapa ottaa tuulta alleen jo mukavasti muuallakin kuin Jenkeissä. Itseasiassa Amerikassa homma on lähtenyt vähän vääristyneeseen suuntaan ja alkuperäiseen konseptiin on lisätty kaikkea turhaa. En näe mitään tarvetta, miksi itsensä pitäisi lokeroida tiettyyn muottiin, mutta asiasta puhuttaessa MGTOW -termiä käyttäen tiedetään, miss suurinpiirtein mennään. Aihepiiriin liittyvistä kirjoista ja sivustoilta löytyy kuitenkin paljon hyvää materiaalia avartamaan omaa perspektiiviä. Siinä mielessä asian jonkinasteinen kollektivisointi on ehkä hyvä asia.
Esimerkiksi tässä on hyvin kiteytetty keskeiset riskit:
http://www.mgtow.com/take-the-red-pill/#.UXK9q78e7u0
Parisuhde on täysin tarpeeton riski
21
332
Vastaukset
- Virheistä oppii
*parisuhteen ei pari suhteen
*tietenkään
*Gynosentrisessa
*muuttaa
typotypotypo - kfhgljfglhkfl
Jenkeissä riskit on kyllä suuremmat kuin täällä. Keksityt raiskaussyytökset taitavat olla yleisempiä. Erossa miehen taskulle voidaan mennä, vaikka ei olla naimisissakaan (taitaa nykyään Suomessakin olla niin...).
Mutta joo, kyllähän työajan ulkopuolinen elämä on naisille kallellaan.- Virheistä oppii
Totta, että jenkeissä riskit ovat suurempia, mutta kyllä näitä varsin rumia tapauksia löytyy Suomestakin. Tämä on niitä asioita, joissa ei varmastikaan olla menossa parempaan suuntaan jatkossa.
- Illan kysymys
Onko se mies laisinkaan, joka pillua pelkää?
- työtönATM
Minulla ei ole ainakaan mitään taloudellisesti hävittävää.
- Ikisinkku M
Ihan asiaa kirjoittelet, itsekin kun olen MGTOW -elämäntapaa aina noudattanut tai ainakaan en ole ajatunut liian tiukkaan ansaan, tavallaan se on tapahtunut olosuhteiden pakosta ja toisaalta taas siksi kun en ole sitä ihan oikeaa löytänyt, tai se minkä löysin ei ollut mahdollinen ja sitten muut ei ole tuntuneet niin oikeilta ja näillähän sitä mennään, suhteeseen voin kyllä mennä mutta ok-taloa jäöven rannalta ja loppuelämää yksissä olen varovainen lupailemaan.
Hyvä nainen kumpikin omissa osoitteissaan asuen olisi minusta paras ratkaisu parisuhdetta ajatellen.- Virheistä oppii
Samaa mieltä. Ei kannata turhaan sulkea mahdollisuuksia pois. Täyspäisiä naisiakin kyllä vielä löytyy. Etsimisessä en aio kyllä itse olla missään määrin aktiivinen, koska ei kiinnosta.
- Games alkuperäinen
"Ikisinkku M"
Eikä se riski ole aina taloudellinen, voit menettää sydämesi:-)
Aloittajalle ihan ajatuksia avartaen: on naisia, joilla on talous kunnossa eivätkä välitä miehen omaisuudesta ja rahasta.
Taas kerran samoilla linjoilla Ikisinkku M:n kanssa tässä ketjussa.
Joku on vienyt nimimerkkini eli Games:-( - Virheistä oppii
Games alkuperäinen kirjoitti:
"Ikisinkku M"
Aloittajalle ihan ajatuksia avartaen: on naisia, joilla on talous kunnossa eivätkä välitä miehen omaisuudesta ja rahasta.
Joku on vienyt nimimerkkini eli Games:-(Aina ei ole kyse siitä, että nainen tarvitsee sitä vaatimaansa rahaa. Voisin omasta tuttavapiiristäni mainita muutamankin esimerkin asiasta, mutta tapaukset ovat sen verran persoonallisia, että asianomaiset saattaisivat tunnistaa itsensä.
Takana on kuitenkin usein kauna ja silkka k*sipäisyys. - Ikisinkku M
Games alkuperäinen kirjoitti:
"Ikisinkku M"
Joku on vienyt nimimerkkini eli Games:-(Juu, se sydämen menettämisen riskihän siinä suurin taitaa olla, rahaa saa aina uutta mutta sydämiä on vaan se yksi ainokainen niin ei sitä haluttais särkeä, naiset on kyllä vaarallisia siinä suhteessa ja liikaa kiintymistä on yritettävä herkän miehen välttää :D
Ryökäleen identiteettivarkaat, sinun pitänee laittaa vaikka merkkien sisään *Games*
- Teemuvapaavyöhyke
Joo sulle Teemu on ihan parasta pysyä parisuhteista ja naisista kaukana. Ne ei todellakaan sovi sulle ja sinä sovit niille vielläkin vähemmän.
Meille muille ne taas sopivat erinomaisesti.
Mikäs sen mukavampaa kuin herätä oman kullan kainalosta ja siinä vähän rapsutella sitä omaa kultsia.- mies32
Vaikea uskoa, että sinunlaisellasi kahjolla olisi koskaan ollut omia kultia. Vai ehkä tarkoitat omaa kullia?
- lkdgjldfkgjld
Ei aloittaja voi olla Teemu. Teemun noin pitkässä kirjoituksessa olisi pari omituista heittoa, joista tunnistaisi kirjoittajan.
Aina voi tehdä avioehdon, jos avioeron taloudelliset riskit pelottavat.
- Virheistä oppii
Avioehto tietysti on itsestään selvyys ellei varakkaampi osapuoli ole täydellinen idiootti. Elatusmaksut eivätkä muut mahdolliset korvaukset kuitenkaan ole tästä riippuvaisia.
- erkki-täti
Virheistä oppii kirjoitti:
Avioehto tietysti on itsestään selvyys ellei varakkaampi osapuoli ole täydellinen idiootti. Elatusmaksut eivätkä muut mahdolliset korvaukset kuitenkaan ole tästä riippuvaisia.
Ainahan herraosapuoli parisuhteessa voi ryhtyä yksinhuoltajaksi, jos valtavat elatusmaksut pelottavat.
Saisi herra sitten nauttia elatusmaksuista, vai miten se meni?
Eiköhän ne elatusmaksut ole Suomessa ihan lasten elatukseen tarkoitettuja. Vai olisiko oikeudenmukaista, että elatusvelvollisuutta ei olisi lainkaan, vaikka olisikin lapsia?
Amerikassa on sitten eri asia nuo elatukseen liittyvät jutut, ei ole mielestäni oikein relevantteja argumentteja Suomen oloissa.
Fiksu ihminen haluaa kuitenkin lapsilleen kohtuullisen elämän kustantaa. Ainakin itse haluaisin, jos lapsia saisin. Eron sattuessa haluaisin varmaan yhteishuoltajuuden, ja käytännön kuluista huolehdittaisiin samalla tavalla kuin ennenkin.
- mies32
Taloustieteitä opiskelleen pitäisi ymmärtää, että ilman riskiä ei yleensä voi voittaa isosti. Turbowarrantteja voin ostaa, vaikka "riskeeraisin" myös naisten kanssa. Nämä eivät siis ole mitenkään toistensa vaihtoehdot. Sitäpaitsi turbowarranteissa oletusarvoisesti häviää. Naisten kanssa ainakin minun korteillani oletusarvoisesti voittaa vähintään yhtä todennäköisesti kuin normaaleihin osakkeisiin sijoittamalla.
- Virheistä oppii
Miten voitat isosti riskeeraamalla ja lähtemällä parisuhteeseen? Itse en ole tätä keksinyt.
- ----
"Työttömälle osui jättipotti - vaimon napina lakkasi" (IL 21.4.)
Jälleen kerran kannustava tarina naisista. - Muya
Te heteromiehet aina valitatte, että kyllä naiset on sitten niin niin niin kamalia! Ettepä ole olleet suhteessa miehen kanssa, joten teillä ei ole minkäänlaista todellista vertailupohjaa. Ellei sitten mututuntumaa lasketa sellaiseksi. Ei tämä maailma nyt pelkästään naisten ehdoilla toimi, hohhoijaa...Älkää vastustako naisia vaan niitä maailman ehdot sanelevia miehiä, joita sekä te itse että monet naiset yleensä kunnioitatte. Ja vertailupohjan saamiseksi kysykää vaikka Imatra ex-kirkkoherra Olli Aaltoselta, nykyiseltä Marja-Siskolta, mitä on olla ex-mies ja nykyinen nainen. Vai onko S24-vertaistuki turvallisempaa?
Ps. Olen toki nainen.
Ps. Parisuhde ON riski.
Ps. Miehen kanssa on silti kivaa.- ''''''''''''
Ps. Kaikki ovat paskoja, mutta mies maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436