Onko teillä kokemusta Mega Duty- harjoittelusta? Jos on, niin onko se mielestänne tehokas treenityyli? Itse olen tällä hetkellä melko pieni kokoinen ja olen aina ollut, joten olisi kiva saada lihasta näiden luitten ympärille. Kertokaa oma mielipiteenne. Kiitos!!!
MD:stä
3
254
Vastaukset
- aus
MD toimii ihan hyvin. Mutta se, kuten kaikki muutkin ohjelmat, on tehokas vain hetken aikaa käytettynä (muutama kuukausi).
MD ei kuitenkaan ole aloittelijalle järkevä ohjelma (eikä HD tai muut vastaavat). Aloittelija ei itse asiassa pysty edes tekemään sitä oikeaoppisesti.
Harva omasta mielestään MD-tyylillä harjoitteleva muutenkaan treenaa siten millaiseksi Ourama on Mega Dutyn tarkoittanut...
Käytä ainakin eka vuosi ihan tavallisia ohjelmia ja kiertoja. Kikkailut voi säästää tulevaisuuteen jolloin niistä voi olla jotain hyötyäkin. - Ari
On tehokas oikein suoritettuna ja jos on treennannut useita vuosia, ja useita vuosia ei tarkoita kaksi vuotta vaan siinä viisi vuotta, varo ettei selkä tai jotain muuta herkkää hajoa!
- Dunlop
Ensiksi voi sanoa, että Mega Duty on käytännössä sama asia kuin Heavy Duty. Kummassakin on kyse pakkotoistoista, rest-pausesta, osatoistoista, vähennyssarjoista, negatiivisista toistoista jne.
Yleisenä ohjeena voisi sanoa, ettei nämä menetelmät sovi vasta-alkajalle. Aloittelija kehittyy muutenkin alussa kokolailla helposti. Sopiva Mega/Heavy Dutyn aloitusaika on n. 2-3 vuotta treenin aloittamisesta. Kaikki on kyllä yksilöllistä.
Itselläni Heavy Duty on toiminut mainioisti. Etenkin käsiin olen saanut kokoa tällä systeemillä. Kannattaa kuitenkin ensin huolella opetella systeemi, tähän K.P.Ouraman Mega Duty kirja on ihan ok.
Muista kuitenkin treenin ja levon suhde. Viittä päivää viikossa et pysty/saa/voi treenata tällä menetelmällä. Mega/Heavy Duty on aika raaka menetelmä , eikä täten sovi "vellipöksyille"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691