Salaista seuraa...

42-vuotias pullukka varattu nainen hakee salaista seuraa Oulusta!

34

7476

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulusta myös...

      Hei!
      Se että naisessa on muotoa on vain posiviista! Olisi ilo saada sut leikkikaveriksi. Itse olen sporttinen 38v mies Oulusta, myös varattu.

    • nohnih

      Voitas tavata lenkkipolulla..Ite oon sairaalloisen lihava ja tuskin jaksan kävellä,mutta auttaisitko sä? Jaksatsä läskeinesi kävellä?

      • Kiloja löytyy.

        Mää en oo toi avaaja mut mää oon emakkolihava ja kuljen moottoroidulla rollaattorilla pitkin lenkkipolkuja. Et kyl me voiaan tavata siin josnkun puskan kohilla. Mikäs sen kivompaa kuin painuu puskiin makuupussin kaa. Siin hanget litistyy kun kaks mahtinorsuu menee kumoon.


    • sala

      Oulusta, sama status mullakin. Ensi viikko vapana; mitä keksitään. Voit lähettää viestiä geemailiin, lankku1962at geemailpistekom.

    • Hoikka viriili mies.

      Miksi salaista seuraa! Miksi et eroa, jos noin huonosti menee parisuhteessa ja aloitat puhtaalta pullukkapöydältä!

    • B i n k o o o o o o
    • kyllästyny teihin

      Että edes kehtaat.varattu läski joka tarvii viel itsetunnon kohotusta varten yhden tyhmän äijän

    • Nyt jotain
    • ripe 1

      oeln 56 mies vieläkö etsit salaista seuraa?tekstaa num 044219450

    • Iäskihoro!

      LÄSKI HUORA!

    • juicce ei läskinen

      katelyn katelyn
      milloin riisut läskisi sun
      katelyn katelyn
      sun laihuutesi
      saatko koskaan takaisin

    • deri

      ei ero ole aina ratkaisu. Salainen seura piristää ja niitä harrastaa moni. yös e "enkelinaiset ja miehet "

    • Hankkikaa apua!

      Menkää töihin koko porukka!

    • hohoijaa

      että on hauskaa...
      Onko Oulussa töitä tai hoitoa tarjolla..
      Läski pullukka Oulusta hakee salaseuraa
      lenkille...
      ja seksiin.
      juu juu että on mielenkiintoista!

    • keppikeppana

      sekstaillaan ja tekstaillaan
      ota yhteyttä pikaisesti..keppi odottaa

    • Hei löytyykö Oulun seudulta sopivan pyöreää ihanan ISO TISSISTÄ naista salaiseksi
      seksi leikkikaveriksi.Ikä ei esteenä.Olen varattu 58v.

      [email protected]

    • moralisti66

      Hyi olkoon... pthyi. Varattuna liikenteessä.

    • Hyvä neuvoja

      Olet trolli mutta ei se haittaa! Jos sinulla on kivaa niin asia on ok minun puolestani!

    • seisooaina

      68 -vuotias vitun läski ruma sika etsii naista. Et oo yli kakskytvee, oot upee ja annat kaikkes. Tää haku ei kohistu mihkään Poriin tai Suodenniemelle, vaan koko suomeen. P.S. Paa sähköpostis niin voin laittaa tilinumeroni mihin voit laittaa mulle bussirahan.

    • Kulkuri

      Morjenskurvikkaat naiset

    • kaitsu kulkurri

      Oulussa ei ole pitkilleen tullut käytyäkään. Eikun melaa mekkoon

    • salaa2

      Hei tässä sinulle salaista seuraa.Olen 55v varattu mies Oulusta.Ota yhteyttä
      [email protected]

    • kikithekitten

      Jos aloittajalle nainen kelpaa, niin laita viestiä ;) t. 20vee

    • bubutin

      Taitaa tämä palsta olla vähän väärä paikka tuollaisen seuran hakuun. http://www.pettamissivusto.com/ katso vaikka tuolta, mistä sitä salaista seuraa nykyään eniten etsitään. Ihan omat sivustonsa on pettäjille ja niille samanhenkiset ovat kerääntyneet. Mutta mikäs siinä, pitäähän elämästä nauttia!

    • oulussakonyt

      Täällä ollaan

    • anakonda666

      missä ja millon tavataan??

    • bgfhshs
    • TuomionEnkeli

      Että te olette sairaita!!!

    • Hei521

      Pettäminen vie Helvettiin. Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.

    • Miukutmaukut

      Jos ehdit joskus tänne Helsinkiin niin samasta harrastuksesta olen kiinnostunut...
      Ota yhteyttä[email protected]

    • Anonyymi

      No mä olen kans 42 vee, en tupakoi enkä juo. Katsotaanko mitä saadaan yhdessä aikaiseksi?

      • Anonyymi

        Aivan ja aloittaja on nyt jo liki viiskymppinen :D :D Aloitus on jo vuodelta 2013 :D


    • Anonyymi

      Korona panee vielä sinut aisoihin, sit näät kutiaako vai kirveleekö.

    • Anonyymi

      Hei, juntti. Tää ei ole senssipalsta.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe