Missä kunnolliset miehet piileksii?

....................

Missä on kaikki fiksut, alotteelliset ja hyvin käyttäytyvät miehet? Vaikuttaa siltä, että nykypäivinä noin puolet miehistä on passiivisia hissukoita, jotka pelkää tehdä alotteita tai eivät jaksa heilauttaa sormeakaan parisuhteen hyväksi (ei mm. osaa olla romanttinen tai mielikuvituksellinen). Ja sitten melkein kaikki loput tuntuu olevan alkoholin suurkuluttajia, jotka ottavat isänmaallisuuden liian tosissaan ja puhuvat halveksuvasti kaikista muista, paitsi omaan jengiinsä kuuluvista.

Haluaisimpa kohdata miehen, joka on rohkea, vahva ja aloitteellinen, mutta myös fiksu, sivistynyt ja hyvin käyttäytyvä.

"Emmä vaan tiiä..." on pahin asia, mitä tälla naiselle voi sanoa. Siitä lauseesta tulee monesti mulle sellainen olo, että "no tiedätkö sitten edes siitä, että haluatko olla mun kanssa vai et" Mielipiteitä pitää löytyä ja pitää osata keskustalla asioista. Pidän puheliaisuudesta. Viileät ja vaikeasti tavoiteltavaa esittävät miehet ovat iso turn off. Passiivisuus ei ole coolia, vaan tylsää.

Tuossa tulikin lueteltua tärkeimmät piirteet. Oma itsensä pitää toki olla. Ja sehän tarkoittaa vaan sitä, että jos ei omaa luonnostaan noita hyviä piirteitä, niin esittäminen ei paranna asiaa, vaan tekee kaiken vaan pahemmaksi.

Tiedän: tylyä tekstiä. Mutta sen enempää itsestäni kertomatta uskallan väittää, että olen tuollaisen ihanteellisen miehen arvoinen.

331

6868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jane000

Kohtasin rohkean, erittäin sosiaalisen ja aloitteellisen miehen noin 2 v sitten. Nyt saman katon alla oltu vajaa vuosi. Kaikki muuten syyt hyvin mutta miehen 2-3 krt viikossa juominen alkanut häiritsemään. On puhuttu mutta ei johda mihinkään. Tässä mietin eroa. Ja missä on suomalainen luotettava, vähän äkkiä käyttävä positiivinen mies???? Saa ilmottautua :)

• Suulastuulas

Mäkin olen pitänyt yhtä nyt 3vuotta rohkean, älykkään, puheliaan, huomioonottavan, sosiaalisen ja kansainvälisen miehen kanssa. Enkä vaihtaisi pois. Hän löysi minut treffipalstalta omintakeisen profiilin takaa. Eikä ole alkoholiongelmaa. Mutta ei täydellistä miestä olekaan, tällä on lapsi hyvin vaikean ja itsekkään exän kanssa.

• justjoo_
        Suulastuulas kirjoitti:

Mäkin olen pitänyt yhtä nyt 3vuotta rohkean, älykkään, puheliaan, huomioonottavan, sosiaalisen ja kansainvälisen miehen kanssa. Enkä vaihtaisi pois. Hän löysi minut treffipalstalta omintakeisen profiilin takaa. Eikä ole alkoholiongelmaa. Mutta ei täydellistä miestä olekaan, tällä on lapsi hyvin vaikean ja itsekkään exän kanssa.

Otsikon aloittajalle:

Itse taidat olla niitä naisia joista suurin osa miehistä ei ole ollenkaan kiinnostunut, eli olet nainen joka odottaa vaan että mies tekee aloitteen, koska nainen on sinusta ikäänkuin jonkinlainen palkinto miehelle, ja mies taas on niin paljon vähemmän "palkinto" naiselle että naisen ei todellakaan tarvitse mitenkään miestä kehua ja lähestyä.

Tasapuolisesti ne ensihetketkin kumppanin kanssa kannattaa hoitaa.

Jauhetaan tasa-arvosta, mutta silti osa on sitä mieltä että parisuhteeseen päästäkseen miehen kuuluu tehdä aloite, oli se sitten kivaa miehelle tai ei.

• Täällä !

Raid1

• KYLMÄÄ FAKTAA!
        jarpe6 kirjoitti:

Täällä !

Raid1

Niiin,tekstisi on hyvin tyyppillinen nuoren naisen teksti;Paljon vaatimuksia ja haaveita mitä MIEHEN tulee olla,unohtaen että parisuhde ei ole kummastakaan suunnasta vain toisen mielyttämistä.Myös toisella voi ja onkin sinua kohtaan vaatimuksia.Onko tullut mieleen että ole ehkä itsekkään mikään "neiti unelma".Ajattelet että miehen tulee olla se osapuoli,joka tulee sinua liehettelemään.
        Haluat että sinua pidetään prinsesana,kuitenkin siten että mies osoittaa olevansa mies ja omaa mieltä asioista, jopa pieneen kinailuun muodossa(joka kerta!).Kerta kuukauteen puolestaan pitää ottaa kunnolla matsia,vähintään.

Itse en sulata kaltaisiasi "riita prinsessoja" lainkaan!Jos parisuhteen idea on mielyttää toista ja kinata joka pikku asiasta(koska olen omaa mieltä),niin elän enemmin yksin!

Itse omaan omat mielipiteeni,joista voin keskustella toisen kanssa jos on eriävät.Mutta,asiat hoidetaan rauhallisesti,MOLEMMIN PUOLIN joustaen,aidosti!
        Itse etsin kyseisenlaista neitiä.Kovin tuntuu olevan kivenalla,kun jokaisessa ilmoituksessa kerrotaan kuinka ollaan sähäkkää,tulista,äkkipikaista tai sanavalmista.Jostain syystä,parisuhteesta ollaan muodostamassa "kumpi sanoo viimeisen sanan" vaikka sen pitäisi olla anemmin päinvastoin"kumpii sanoo ensimäisenä sovitaan näin".

• capsicum69
        KYLMÄÄ FAKTAA! kirjoitti:

Niiin,tekstisi on hyvin tyyppillinen nuoren naisen teksti;Paljon vaatimuksia ja haaveita mitä MIEHEN tulee olla,unohtaen että parisuhde ei ole kummastakaan suunnasta vain toisen mielyttämistä.Myös toisella voi ja onkin sinua kohtaan vaatimuksia.Onko tullut mieleen että ole ehkä itsekkään mikään "neiti unelma".Ajattelet että miehen tulee olla se osapuoli,joka tulee sinua liehettelemään.
        Haluat että sinua pidetään prinsesana,kuitenkin siten että mies osoittaa olevansa mies ja omaa mieltä asioista, jopa pieneen kinailuun muodossa(joka kerta!).Kerta kuukauteen puolestaan pitää ottaa kunnolla matsia,vähintään.

Itse en sulata kaltaisiasi "riita prinsessoja" lainkaan!Jos parisuhteen idea on mielyttää toista ja kinata joka pikku asiasta(koska olen omaa mieltä),niin elän enemmin yksin!

Itse omaan omat mielipiteeni,joista voin keskustella toisen kanssa jos on eriävät.Mutta,asiat hoidetaan rauhallisesti,MOLEMMIN PUOLIN joustaen,aidosti!
        Itse etsin kyseisenlaista neitiä.Kovin tuntuu olevan kivenalla,kun jokaisessa ilmoituksessa kerrotaan kuinka ollaan sähäkkää,tulista,äkkipikaista tai sanavalmista.Jostain syystä,parisuhteesta ollaan muodostamassa "kumpi sanoo viimeisen sanan" vaikka sen pitäisi olla anemmin päinvastoin"kumpii sanoo ensimäisenä sovitaan näin".

PUHUT ASIAA, aina ei voi olla antava osa puoli. Kummankin täytyy tehdä asian hyväksi jotain.

• masai1

Niin, ehkä mies on kypsähtänyt ympärillään olevaan elämään ja pahimmassa tapauksessa sinuun. Ei rakastava ja elämäänsä tyytyväinen mies juo, sorry

• jkjjkhjjjjj
        justjoo_ kirjoitti:

Otsikon aloittajalle:

Itse taidat olla niitä naisia joista suurin osa miehistä ei ole ollenkaan kiinnostunut, eli olet nainen joka odottaa vaan että mies tekee aloitteen, koska nainen on sinusta ikäänkuin jonkinlainen palkinto miehelle, ja mies taas on niin paljon vähemmän "palkinto" naiselle että naisen ei todellakaan tarvitse mitenkään miestä kehua ja lähestyä.

Jauhetaan tasa-arvosta, mutta silti osa on sitä mieltä että parisuhteeseen päästäkseen miehen kuuluu tehdä aloite, oli se sitten kivaa miehelle tai ei.

Suurin ongelma on tämä some, jossa jatkuvasti luodaan naisista väärää kuvaa, niin että kaikki naiset olisivat vaativia.

Näin saadaan vain mies-nainen kinastelua aikaiseksi.

Suurin osa naisista kelpuuttaa ihan taviksen miehen, jos puhutaan todellisesta elämästä.

• hkkhjkhkjjj
        jkjjkhjjjjj kirjoitti:

Suurin ongelma on tämä some, jossa jatkuvasti luodaan naisista väärää kuvaa, niin että kaikki naiset olisivat vaativia.

Näin saadaan vain mies-nainen kinastelua aikaiseksi.

Suurin osa naisista kelpuuttaa ihan taviksen miehen, jos puhutaan todellisesta elämästä.

Ja lisäys. Aloittajan motiivi on feministinen. Näin päästään arvostelemaan miehiä. Ja heikoimmat yksilöt muuttavat omaa käytöstään miellyttääkseen aloittajan kaltaisia monstereita :)

• kiltti mies.
        hkkhjkhkjjj kirjoitti:

Ja lisäys. Aloittajan motiivi on feministinen. Näin päästään arvostelemaan miehiä. Ja heikoimmat yksilöt muuttavat omaa käytöstään miellyttääkseen aloittajan kaltaisia monstereita :)

Olen kunnollinen saavuton, alkoholia kohtuudella nauttiva, en ole rikollinen en huuda enkä riehu edes humalassa, omaan hyvät tavat, mut ei kelpaa niin ei kelpaa

• Käsitinkö oikein
        justjoo_ kirjoitti:

Otsikon aloittajalle:

Ympäri käydään yhteen tullaan. Aloittaja kirjoitti, että nykymies "pelkää tehdä alotteita tai eivät jaksa heilauttaa sormeakaan parisuhteen hyväksi".

Tarkoitit siis ilmoittautua tällaiseksi? Ymmärsin, että olet juuri se naisen aloitetta odotteleva mies. Sinulle tasa-arvo tuntuu tarkoittavan naisen aktiivisuutta ja miehen passiiivisuutta. Olkoonkin, että heliset tasapuolisuudesta.

• 23454567548678
        hkkhjkhkjjj kirjoitti:

Hiljaiset hissukat eivät edes halua tuollaista naista vaan ovat mielummin ilman, harrastusten ja kavereiden parissa.

Voitteko kuvitella jonkun palvovan tuollaista aikuista lasta sen sijaan, että nauttisi elämästä ja kehittäisi itseään? Niinpä. Maailmassa on niin paljon muutakin kuin yksi tyhmä, huomionhakuinen p*llu!

Onneksi miehet usein tajuavat tämän ja AP:n kaltaiset naiset jäävät nuolemaan näppejään.

• Ei kohtuukäyttöä
        kiltti mies. kirjoitti:

Olen kunnollinen saavuton, alkoholia kohtuudella nauttiva, en ole rikollinen en huuda enkä riehu edes humalassa, omaan hyvät tavat, mut ei kelpaa niin ei kelpaa

Hmm. Mielestäni ei oikein voi sanoa, että käyttää alkoholia kohtuudella, jos kuitenkin juot itsesi humalaan asti.

• aimoahtaaja

Terve hönö :=) Onko käynyt pienessä päässä mielessä että sun miehen juomisen syy oletkin juuri S I N Ä ?

Mutta ettehän te naiset ole nalkuttavia pihtaripilluja.... :=)

• 5684648
        Ei kohtuukäyttöä kirjoitti:

Hmm. Mielestäni ei oikein voi sanoa, että käyttää alkoholia kohtuudella, jos kuitenkin juot itsesi humalaan asti.

Jos promillet menee yli nollan, olet jo humalassa, et sitä ehkä itse tiedosta mutta näin se vaan on. Ja tiesitkös että ihmisen paras olotila on 0,6 promillen humala, tutkittu juttu. Ja se taas vaatii sen muutaman oluen juonnin ennen kuin sen saavuttaa, paitsi jos vetäsee tunnissa sen saman määrän minkä juo ?3 tunnissa?

• Ei kohtuukäyttöä
        5684648 kirjoitti:

Jos promillet menee yli nollan, olet jo humalassa, et sitä ehkä itse tiedosta mutta näin se vaan on. Ja tiesitkös että ihmisen paras olotila on 0,6 promillen humala, tutkittu juttu. Ja se taas vaatii sen muutaman oluen juonnin ennen kuin sen saavuttaa, paitsi jos vetäsee tunnissa sen saman määrän minkä juo ?3 tunnissa?

Pistäpä tutkimusta kehiin.

• Fiksu Nainen
        aimoahtaaja kirjoitti:

Terve hönö :=) Onko käynyt pienessä päässä mielessä että sun miehen juomisen syy oletkin juuri S I N Ä ?

Mutta ettehän te naiset ole nalkuttavia pihtaripilluja.... :=)

Juomisen syynähän on aina sinä tai hän tai nuo tai te, ei koskaan minä itse. Näin ne alkoholistit toimii. Fiksu mies ei ole alkoholisti.

• Näin se vain on
        kiltti mies. kirjoitti:

"Olen kunnollinen saavuton, alkoholia kohtuudella nauttiva, en ole rikollinen en huuda enkä riehu edes humalassa, omaan hyvät tavat, mut ei kelpaa niin ei kelpaa"

Ei naiset tuollaista nahjusta kaipaa vaikka muuta väittävät. Naiset tahtovat ison, karvaisen villimiehen, rajun rakastajan joka juo viinaa ja pettää. Ja jos nainen sanoo vastaan nainen heitetään seinään ja lattialla pannaan aivot narikkaan. Sellaisen miehen naiset tahtoo, tämä on armoton totuus!

• kiltti mies.
        Ei kohtuukäyttöä kirjoitti:

Kyllä se kohtuukäyttö mun mielestä on sitä et ei juo niin että sammuu johonkin ja muiden ei tarvii huolehtia tai kantaa kotiin. Pitää osata myös käyttäytyä humalassa ja jos vaikka mene baariin niin itse ainakin kuljen fillarilla baarista kotiin.

Tosin itse en ole baarissa käynyt kolmeen vuoteen mut kuitekin pitää osata huolehtia itsestään eli silloin on kohtuukäyttäjä. Mut jokainen ajattelee tavallaan. Tiedän miehiä jotka juovat kopan kaljaa illan aikana ja pitää sitä kohtuukäyttönä.

• hekoheko2

Ei ole mikään pakko tässä tasaarvoisessa maailmassa olla aloitteellinen, jos ei naisetkaan ole

• skldjfksfsdfsdfsdfsd
        23454567548678 kirjoitti:

Hiljaiset hissukat eivät edes halua tuollaista naista vaan ovat mielummin ilman, harrastusten ja kavereiden parissa.

Voitteko kuvitella jonkun palvovan tuollaista aikuista lasta sen sijaan, että nauttisi elämästä ja kehittäisi itseään? Niinpä. Maailmassa on niin paljon muutakin kuin yksi tyhmä, huomionhakuinen p*llu!

Onneksi miehet usein tajuavat tämän ja AP:n kaltaiset naiset jäävät nuolemaan näppejään.

Juu, naista pitää käyttää ravintolassa, kuskata ympäri kyliä, viedä leffaan, ostaa kukkia, lahjoja ja mies maksaa kaiken.

Sitten pitäisi kiinnostua naisen harrastuksista, työstä, lapsista, laihduttamisesta, ongelmista, väsymyksestä, sairastamisesta jne jne. Pitäisi arvata mitä toinen haluaa, odottaa ja toivoo, ja toteuttaa ne kaikki. Huomiota huomiota huomiota, sitä ei nainen saa koskaan tarpeeksi.

Nainen haluaa alistaa miehen olemaan sitä, mitä nainen itse haluaa.

Silti nainen haluaa alistua seksuaalisesti, "minä antaudun nyt sinulle".
        Mutta ei ymmärrä sitä, että miestä ei ehkä kiinnostakaan kaiken tuon jälkeen.

Miehen tulisi siis pystyä arvaamaan mitä nainen haluaa, ja olemaan aloitteellinen sillä hetkellä kun nainen niin toivoo, sillä prinsessat eivät voi olla aloitteellisia seksin suhteen, sehän vie heidän kunniallisen maineensa. Toiminta kokonaisuudessaan ei kyllä eroa maksullisen naisen toiminnasta juuri mitenkään. Mies maksaa ja saa vastikketta uhraamalleen rahamäärälle ja vaivannäölle.

Ei ole toosa sen arvoista kyllä. Onneksi ihmisten vanhetessa, naisten haluttavuus kärsii sangen suuren kolautuksen. Seurauksena tietysti se, että osasta naisista tulee miesvihaajia, osa ymmärtää tilanteen ja muuttuukin suosiolla mummoksi.

• hoho6
        Suulastuulas kirjoitti:

eipä tuota oo täydellistä naistakaan olemassa:D

• nainen 37
        kiltti mies. kirjoitti:

Nimimerkille Kiltti mies.. Sulta puuttuu yksi tärkein ominaisuus, meinaan ITSETUNTO!! Hyvän itsetunnon omaava mies on huokuu karismaa jo kauas. Hyvän itsetunnon omaava mies uskaltaa toimia, uskaltaa ilmaista itseään, on reipas ja aloitteellinen.

Ei millään pahalla, mutta kuulostat aika tossulta!

• hyvässä parisuhteess
        skldjfksfsdfsdfsdfsd kirjoitti:

Juu, naista pitää käyttää ravintolassa, kuskata ympäri kyliä, viedä leffaan, ostaa kukkia, lahjoja ja mies maksaa kaiken.

Sitten pitäisi kiinnostua naisen harrastuksista, työstä, lapsista, laihduttamisesta, ongelmista, väsymyksestä, sairastamisesta jne jne. Pitäisi arvata mitä toinen haluaa, odottaa ja toivoo, ja toteuttaa ne kaikki. Huomiota huomiota huomiota, sitä ei nainen saa koskaan tarpeeksi.

Nainen haluaa alistaa miehen olemaan sitä, mitä nainen itse haluaa.

Silti nainen haluaa alistua seksuaalisesti, "minä antaudun nyt sinulle".
        Mutta ei ymmärrä sitä, että miestä ei ehkä kiinnostakaan kaiken tuon jälkeen.

Miehen tulisi siis pystyä arvaamaan mitä nainen haluaa, ja olemaan aloitteellinen sillä hetkellä kun nainen niin toivoo, sillä prinsessat eivät voi olla aloitteellisia seksin suhteen, sehän vie heidän kunniallisen maineensa. Toiminta kokonaisuudessaan ei kyllä eroa maksullisen naisen toiminnasta juuri mitenkään. Mies maksaa ja saa vastikketta uhraamalleen rahamäärälle ja vaivannäölle.

Ei ole toosa sen arvoista kyllä. Onneksi ihmisten vanhetessa, naisten haluttavuus kärsii sangen suuren kolautuksen. Seurauksena tietysti se, että osasta naisista tulee miesvihaajia, osa ymmärtää tilanteen ja muuttuukin suosiolla mummoksi.

Tyhmä mies tunnut sinäkin olevan.. sinunlaisiasi on paljon! Et ymmärrä mitään parisuhteesta.. otapa käteen kirja vaikka Tony Dunderfelt ja parisuhteen kemia tai John Grayn Miehet marsista ja naiset venuksesta. Jos elämässä parisuhde on tärkeä, niin ihminen perehtyy näihin asioihin (muun muassa miehen ja naisen eroavaisuudet) ja kasvaa ihmisenä, mutta jos on juntti kuten sinä, niin sinunlaisille sopii hyvin ostaa rahalla pillua. Se sinun "rakkauden" tasosi!!

• skldjfksfsdfsdfsdfsd
        hyvässä parisuhteess kirjoitti:

Tyhmä mies tunnut sinäkin olevan.. sinunlaisiasi on paljon! Et ymmärrä mitään parisuhteesta.. otapa käteen kirja vaikka Tony Dunderfelt ja parisuhteen kemia tai John Grayn Miehet marsista ja naiset venuksesta. Jos elämässä parisuhde on tärkeä, niin ihminen perehtyy näihin asioihin (muun muassa miehen ja naisen eroavaisuudet) ja kasvaa ihmisenä, mutta jos on juntti kuten sinä, niin sinunlaisille sopii hyvin ostaa rahalla pillua. Se sinun "rakkauden" tasosi!!

Kiitoksia vastauksesta ja siihen liitetyistä törkeistä kunnianloukkauksista.

Mielipiteesi on omasi, kuten elämäsikin, mutta ne ovat vain mielipiteitä. Väität minua tyhmäksi, mutta olen itseasiassa keskimääräistä viisaampi.

Ja mistä kaivoit tuon, etten ymmärtäisi parisuhteesta mitään. Puhuinko parisuhteesta? Puhuin miehen ja naisen kanssakäymisestä, jossa parisuhde on vain yksi esiintymismuoto.

Oletan kirjoituksesi perusteella ja tuohtumuksestasi johtuen, että olet nainen, johon kirjoitukseni osui ja ns. upposi. Ei kai sitä tyhjästä hermojaan menetetä?

Naisethan haluavat omistaa miehen välittömästi ja suunnitella parisuhdetta ja lapsia, vaikka mies kaipaisi vain hetken hauskuutta. Kun elättäjään on saanut ankkuroinnin kiinni, siitä ei helpolla luovuta. Ymmärrettävää tietysti, ei lypsävää lehmääkään hengiltä oteta.

Uskaltaisin vielä lopuksi väittää, että et sinäkään miehistä taida paljon ymmärtää. Tietysti elämä rakkaudenkuplassa on ihanaa leijumista kunnes kupla puhkeaa, ja tulee putoaminen maanpinnalle Mies tuomitaan siinä vaiheessa naisten turinapiireissä xxx:ksi ja yyy:ksi ja zzz:ksi (kirosanoja ja herjoja nuo merkkijonot), vaikka vain muutamaa päivää aiemmin hän oli ihanuuksien prinssi.

Ongelma lienee kuitenkin siinä että nainen olettaa hänen halujensa ja haaveidensa olevan myös miehen haluja ja haaveita. Kun totuus paljastuu, ettei mies haluakaan samoja asioita, mies on pettänyt parisuhteen.

Kannattaa miettiä mitä haluaa, ja olla sitten pettymättä jos/kun toinen ihminen ei sitä sinulle pysty tuomaan. Jokainen on vastuussa omasta elämästään ja sen onnellisuuden pitäisi löytyä jostakin toisaalta kuin toiseen ihmiseen takertumisesta. Siinä sattuu. Näinkö sinulle on käynyt, vai mistä tuo tuohtuminen ja tosiasioiden hämärtyminen?

• Adios Muchachos

Oletko itse jotain muuta kuin passiivinen hissukka? Jos mies on romanttinen, oletko esim. porno? Oletko itse mielenkiintoista seuraa? Hiukan mietittävää vastapainoksi.

• ihana elämä

Jos mies lähestyy naista on hän helposti muiden mielissä seksihullu pervo, ja jos mies ei lähesty naista on hän vässykkä.

Tehkää naiset ite vaan aloitteet, niin vältytään tältä.

• heebo.

Rentutu ja juopot vie kaikki naiset joten ei tässä kunnollisilla ole saumaa tutustua naisiin

• kiinnostunut

Kuulostaa liian hyvältä, mutta kai tuollaisiakin naisia viellä on ?

• kysyjä.

mistä moinem

• hoikkasempi

Hai,hetkellisesti.Hmm,hetkellisesti.

• ikisinkku37

Olen niitä alotteita tehnyt ihan tarpeeksi mut en kai ole se unelmien poikamies joka kelpaa.

• mies..

Missähän ne aloitteelliset ja puheliaat naiset on? Kaikki on passiivisia hissukoita 98% naisista. Olen kuin peili ihmisenä, heijastan hyvin helposti samanlaista luonnetta mitä minua kohtaan ollaan.

• Still haven't found

Juuri näin, missähän ne aloitteelliset ja puheliaat naiset on? Aloitekyvyttömiin ja "perässä vedettäviin" on tullut törmättyä ihan tarpeeksi. Onko kaikki positiiviset, aloitteelliset, rehelliset ja puheliaat jo varattuja ja juna meni jo mun kohdalla? Etsin kunnes löydän sut, aikaa on vielä...

• pupunen2
        Still haven't found kirjoitti:

Juuri näin, missähän ne aloitteelliset ja puheliaat naiset on? Aloitekyvyttömiin ja "perässä vedettäviin" on tullut törmättyä ihan tarpeeksi. Onko kaikki positiiviset, aloitteelliset, rehelliset ja puheliaat jo varattuja ja juna meni jo mun kohdalla? Etsin kunnes löydän sut, aikaa on vielä...

kyllä meitä vielä olemassa on.. ette vain älyä omaksi ottaa kun kohdallenne osumme.. ja kun sitten olemme suhteessa, niin sitten kelpaisi? mikä meni pieleen..

• imtellingyou

Tässä kommentissa on ihan jujua.

Kuulun itse tuohon 2%:iin naisia. Suosittelen aloitteellisuutta lämpimästi. Naisten pitäisi kyllä mennä vähän itseensä tässä silläkin uhalla, että merkittävä osa miehistä tykkää metsästää naista. Se vaan, että jos kuitenkin haluaa fiksun miehen, niin ihan oikeasti, kenen mielestä fiksu mies on sellainen, kelle pitää teeskennellä vaikeasti tavoiteltavaa?

Osumatarkkuus yhteensopivuuden suhteen parani ainakin minulla todella huomattavasti, kun aloin itse tehdä aloitteita sen sijaan, että jäisin odottelemaan niitä miehiltä. Senkus lukee miesten profiileita ja vastaa niihin, keistä kiinnostuu.

Ja sehän on vaan hyvä, jos mies pelästyy aloitetta. Kuka sellaista neitiä viitsisi suhteessakaan kattella? Hyvä, jos sellaiset karsiutuu pikimmiten pois. Ei kannata jäädä suremaan.

Keskittykää olennaiseen. Se, kumpi aloitti, ei taatusti ole sitä.

• 1153
        Still haven't found kirjoitti:

Itselläkin vasta homma kaatui alkuunsa, kun ei vaan saanut mitään otetta. Nainen kyllä vakuutteli että on kiinnostusta ja halua, mutta ei elettäkään mihinkään suuntaan. Vähän tuli mieleen joku Madonnan video, jossa muija vaan istuu ja tuomaroi ja odottaa valmista. Ei jaksa leikkiä jotain übersuorittajaa, joka keksii koko ajan uusia hienoja juttuja ettei vaan neidolla ole hetkeäkään tunne ettei olekaan prinsessa, eli sen leikin lopetin pois. Annan toki varmasti hyvän kohtelun, mutta kyllä se katu täytyy olla kaksisuuntainen.

• biologiaa
        imtellingyou kirjoitti:

Tässä kommentissa on ihan jujua.

Kuulun itse tuohon 2%:iin naisia. Suosittelen aloitteellisuutta lämpimästi. Naisten pitäisi kyllä mennä vähän itseensä tässä silläkin uhalla, että merkittävä osa miehistä tykkää metsästää naista. Se vaan, että jos kuitenkin haluaa fiksun miehen, niin ihan oikeasti, kenen mielestä fiksu mies on sellainen, kelle pitää teeskennellä vaikeasti tavoiteltavaa?

Osumatarkkuus yhteensopivuuden suhteen parani ainakin minulla todella huomattavasti, kun aloin itse tehdä aloitteita sen sijaan, että jäisin odottelemaan niitä miehiltä. Senkus lukee miesten profiileita ja vastaa niihin, keistä kiinnostuu.

Ja sehän on vaan hyvä, jos mies pelästyy aloitetta. Kuka sellaista neitiä viitsisi suhteessakaan kattella? Hyvä, jos sellaiset karsiutuu pikimmiten pois. Ei kannata jäädä suremaan.

Keskittykää olennaiseen. Se, kumpi aloitti, ei taatusti ole sitä.

niinhän se menee eläinkunnassakin, röyhkeimmät pääsevät jatkamaan sukuaan.

• imtellingyou
        biologiaa kirjoitti:

Röyhkeimmät? Pöh. Tässä mistään röyhkeydestä ole kyse vaan siitä, että jos nainen haluaa tietynlaisen miehen, nainen on hyvä, ja alkaa itse etsiä sellaista - sen sijaan, että liimautuu seinään kuin etana ja uikuttaa, miksei kukaan undelma-adonis tule hakemaan.

Suattaapihan se olla, että unelma-adoniksia on hyvin vähän eikä siltikään löydy, vaikka nainen tekisi itse alotteita.

Mutta eipähän tarvitsisi sitten vanhuksena motkottaa, että voi miksi en edes yrittänyt...

• yuy,y,yu,,yu
        biologiaa kirjoitti:

Eläinkunnassa nuollaan omia sukuelimiä ja peräaukkoa joka toinen tunti.

Oletko sellainen? Vertaatko ihan kaikkea varauksetta eläinkuntaan?
        Ihminen osaa olla muutakin kuin primitiivisten viettiensä varassa elelevä karvapallo.

• kerro tunteesi
        pupunen2 kirjoitti:

kyllä meitä vielä olemassa on.. ette vain älyä omaksi ottaa kun kohdallenne osumme.. ja kun sitten olemme suhteessa, niin sitten kelpaisi? mikä meni pieleen..

Omaksi ottaa? Ihmisryöstö kuulunee rikoslain pariin. Kannattaisi varmaan olla itsekin aktiivinen ja puhua selkeää suomea jonkin epämääräisen merkkikielen sijasta. Ei mieskään jaksa arvailla epämääräisiä signaaleja.

• Turhankin tuttua
        pupunen2 kirjoitti:

Mahdoitkohan pupunen2 edes varmistua toisen kiinnostuksesta/tunteista ennen toisen matkaan häipymistäsi? Vai nautitko vaan satuttamisesta ja loukkamisesta? Se siinä meni pieleen. Ko. syystä johtuen en itse enää tuo kiinnostustani esille. Ei tee mieli tarjota toiselle aseita loukkaamiseen.

• Oikea Johtaja...
        biologiaa kirjoitti:

Jos toimii kuin eläin, saa varmasti olla yksin. Oikeasti fiksut miehet eivät todellakaan käyttäydy kuin apinat tai siat eivätkä usko alfahöpinään, jolla tyhmät miehet ja typerät naiset oikeuttavat junttikäytöksen, joka ei ole edes miehekästä.

• Siementä vakoon
        Turhankin tuttua kirjoitti:

Mahdoitkohan pupunen2 edes varmistua toisen kiinnostuksesta/tunteista ennen toisen matkaan häipymistäsi? Vai nautitko vaan satuttamisesta ja loukkamisesta? Se siinä meni pieleen. Ko. syystä johtuen en itse enää tuo kiinnostustani esille. Ei tee mieli tarjota toiselle aseita loukkaamiseen.

Naisia pannaan ja sitten jätetään. Seksi on ainoa asia johon mies naista tarvitsee, lapset saa hoitaa aivan yksin. Elatusmaksuja en maksa koska olen "työtön". Kaupunki ne maksaa. Minä saan ne anteeksi koska olen ns. työtön vaikka pimeitä töitä teen. Fatta maksaa vuokran ja antaa vielä taskurahaa.

• Dino Rex

Aloitteen tekeminen pelottaa miehiä ja sen takia oikeastaan vain p*llun perässä olevat pelimiehet uskaltavat tehdä sitä selvin päin. Ja he siis uskaltavat juurikin sen takia, että he ovat totuttaneet itsensä lähestymisiin tekemällä niitä paljon.

Mitä taas tulee omiin mielipiteisiin ja kunnollisuuteen: tietenkään kunnollisilla miehillä ei ole munaa, koska miehet ovat täällä pääasiassa naisten kasvattamia feminiinisiä hissukoita, jotka luulevat että heidän pitää miellyttää toisia. Siksi lähinnä niillä ex-koulukiusaajilla, rikollisilla ja muilla ei-kunnollisilla on ballseja.

• lifemocker

miksi naiset valittaa ettei miehet tee aloitteita kun naiset itsekkään eivät uskalla jutella edes vieraille miehille?!

• imtellingyou

Siksi, koska legenda, että miehet tykkäävät metsästää, istuu lujassa. Eikä sille ole ihan hirveän vaikea löytää käytännön todisteita.

Kaikkein oudointa ja huolestuttavinta siinä minusta on se, jos mies haluaa hankalaa naista ja jos nainen haluaa olla hankala. Että missä se itsekunnioitus?

Joojoo, sen voi tietty perustella biologialla, että mikälie alkukantainen reaktio. Mutta jos sen kerran tiedostaa ja tekee silti, ties minkä reaktion perässä sitä seuraavaksi juoksisi, hoksottimet taas sammuneina.

En tiedä teistä, mutta minä ainakin haluan miestä, kuka tuo turvallisuudentunteen ja kehen voi luottaa.

• ....................

Tässä kaikille aloitukseen vastanneille: Kyllä, olen aloitteellinen ja rohkea nainen, joka puhuu ja kuuntelee. Olen luova ja kekseliäs, minun seurassani ei varmasti tule tylsää. Minun kohdallani ongelma on oikeasti se, että olen todella valikoiva. Hiljaiset hissukat ei tee minuun vaikutusta. Miehen tulee olla avoin, rohkea ja kova puhumaan.

Treffeillä on aina tämä sama ongelma: Kyselen mieheltä asioita, koska hän ei itse viitsi alkaa kertomaan itsestään. Pidän keskustelua jonkin aikaa yllä, kunnes kyllästyn.

Jos taas kyseessä on "romanttiset" treffit esimerkiksi ravintolassa illalla, tulee mies usein paikalle huppariin ja lenkkareihin pukeutuneena. Ja taas sama passiivisuus ja välinpitämättömyys paistaa sieltä kaiken alta.

Eikö teitä ihan oikeasti kiinnosta naisseura, vai mistä on kyse, kun annatte eleillänne naisten ymmärtää, että teitä ei kiinnosta? Kuitenkin sitten sanotte, että olette kiinnostuneita. Elekieli vaan kertoo ihan toista.

Missä on asenne?

• Dino Rex

No ne jätkäthän on vaan ihan jäässä.

• Uutena outo

Ei kukaan mies varmaankaan ole tottunut kertomaan itsestään, kun naisia harvemmin vois vähempää kiinnostaa sellainen.

• rennolla otteella

Hei, valitse ihmeessä alkuun rennommat treffit! Ei mitään romanttista ravintolaa, vaan vaikka oluelle irkkupubiin ja nacholautanen eteen :) Aluksi rento ote ja kun olette käyneet rennoilla treffeillä, voisitte jatkaa romanttisempaan suuntaan. Eiköhän mies jo silloin laita kauluspaidan ja farkut tai jopa siistimpää.

Mutta siihen en osaa auttaa, ettei puhe jatku miehen suunnalta. Mä oon ite ollut aina treffeillä ainoastaa ennestään tuttujen (koulukaverit, työkaverit, harrastustuttuja, kaverinkaveri) kanssa, jolloin olen jo tiennyt varmasti, että juttu luistaa.

• ....................

Ongelmasi ei ole ainoastaan sinun juttusi, vaan yleinen vika kaikissa naisissa, he ovat aivan liian valikoivia. Sitten he itse kehtaavat soittaa poskeaan miehelle, jolla on pari pikku toivetta naisen suhteen, että nämä ovat pinnallisia median aivopesseitä kusipäitä, vaikka itse sopivat paremmin tuohon muottiin.

Se pälpättäminen ja utelu ei tarkoita, että olisi yhtään enempää kiinnostunut henkilöstä itsestään. Ehkäpä se, ettet osaa olla hiljaa on se, mikä säikäyttää ne ei-niin-ylivilkkaat ihmiset.

• ertrtuyimu8978867

Sinä vaadit liikaa... Miehen ei kuulu muovautua sinun fantasioihisi. Hänen kuuluu olla sellainen kuin on ja sinun itsesi kuuluu huomata milloin mies ei ole sinun tyyppiäsi. Mutta kertoohan sekin jo paljon ettei mies jaksa vaivautua sinun suhteesi. SINÄ et kiinnosta häntä. Ei se tarkoita mitään yleistystä, että miehiä ei kiinnosta kukaan nainen. Jos se mies olisi sinusta kiinnostunut ja haluaisi tehdä sinuun vaikutuksen niin hän taatusti ilmestyisi ravintolaan romanttiselle illalliselle kynttilän valoon ja tietysti ykkösiin pukeutuneena.

• luulet liikoja

Ei ole tullut mieleesi, että ne miehet ei ehkä oikeasti ole lainkaan kiinnostuneita sinusta?
        Ei kaikkia viehätä ylimielinen räpätäti.

• 456654333
        Dino Rex kirjoitti:

No ne jätkäthän on vaan ihan jäässä.

tai sitten juuri tuollainen itseään pöydälle nostava diiva ei vaan kiinnosta meitä miehiä. Tai ei ainakaan minua. Nöyrä elämälle olisi hyvä alku... sitten kun vielä loppuisi tuo feminiinivalitus / provosointi niin voisi olla kelpo naiseksi. Tai no, mihinkäs seepra raidoistaan...

Itse löytänyt naisen ja en kyllä helpolla vaihtaisi. Eikä hänkään kuulemma minua.

• juhvi21

En tiedä, kenelle vastaan, mutta tulen treffeille sellaisena, kuin olen. Minulle on pääasia se, että olen paikalla, silloin, kun on sovittu.! Kukahan sanoi, että TÄSMÄLLISYYS on kuninkaallisten kohteliaisuutta.Ergo: ohareita ei pruukata tehdä.
        Vaatteet voi aina vaihtaa, mutta itseään ei.

• imtellingyou
        .................... kirjoitti:

Ongelmasi ei ole ainoastaan sinun juttusi, vaan yleinen vika kaikissa naisissa, he ovat aivan liian valikoivia. Sitten he itse kehtaavat soittaa poskeaan miehelle, jolla on pari pikku toivetta naisen suhteen, että nämä ovat pinnallisia median aivopesseitä kusipäitä, vaikka itse sopivat paremmin tuohon muottiin.

Se pälpättäminen ja utelu ei tarkoita, että olisi yhtään enempää kiinnostunut henkilöstä itsestään. Ehkäpä se, ettet osaa olla hiljaa on se, mikä säikäyttää ne ei-niin-ylivilkkaat ihmiset.

Kun nyt katsot esimerkiksi yksinhuoltajien, huostaanotettujen lapsien tai perheväkivallan määrää, niin näyttääkö sinusta todella siltä, että naiset ovat liian valikoivia?!

Entä eikö miehillä sitten ole mitään vastuuta siitä, millaiseen naiseen sitoutuvat?

Väittäisin, että on kaksi vaihtoehtoa. Joko valikoidaan kehnoilla kriteereillä tai sitten ei valikoida alunperinkään tarpeeksi.

• Pukuheppu1234

Tuohon on pakko kommentoida.. Itse olen sosiaalinen ja kerron itsestäni avoimesti ja en salaile mitään , kommentit naisilta mitä olen kuullut A) mikä tarve on kertoa itsestään koko ajan? , miksi puhut oletko ottanut jotain? , tässä vaan muutamia kommentteja.. puketumiseen , käytän suoria housuja , kauluspaitaa välillä pukua jne..työni vaatii siistiä vaatekertaa (kaupalliset päällikkötason hommat) niin kommentteja naisilta mitä olen kuullut .."mä tykkään enemmän farkkujätkistä , taidat olla aika pinnallinen kaveri , mun mielestä pukumies ei ole yhtä sexy kuin jätkä farkuissa joten en tykkää , että tätä ja näitä saa kuulla vähän väliä , lisäksi olen 4-lapsen yh-isä ja se on vielä enemmän myrkkyä..olen kuullut kommentteja , olet kiva mies ja komea , mutta liikaa lapsia ja jne....naisille juttelen selvin päin en tarvitse alkoholia siihenkään , niin sitten on naiset hyvin varautuneita ja epävarmoja , lisäksi monesti kuulen " niin ulkomaalaiset miehet on kyllä kivoja kun uskaltavat tulla aina juttelemaan , vaan meneppäs juttelemaan , äh suomalainen mies , ei ole yhtä cool kuin välimeren heput....joten annetaan olla!!!! se oikea tulee jos on tullakseen , tähän sontaan olen aika paljon aikaa tuhlannut ja kymmeniä treffejä jne...en tiedä mikä näitä nykyajan naisia vaivaa....mikään ei kelpaa , terv yks pukuheppu

• mk14
        Pukuheppu1234 kirjoitti:

Tuohon on pakko kommentoida.. Itse olen sosiaalinen ja kerron itsestäni avoimesti ja en salaile mitään , kommentit naisilta mitä olen kuullut A) mikä tarve on kertoa itsestään koko ajan? , miksi puhut oletko ottanut jotain? , tässä vaan muutamia kommentteja.. puketumiseen , käytän suoria housuja , kauluspaitaa välillä pukua jne..työni vaatii siistiä vaatekertaa (kaupalliset päällikkötason hommat) niin kommentteja naisilta mitä olen kuullut .."mä tykkään enemmän farkkujätkistä , taidat olla aika pinnallinen kaveri , mun mielestä pukumies ei ole yhtä sexy kuin jätkä farkuissa joten en tykkää , että tätä ja näitä saa kuulla vähän väliä , lisäksi olen 4-lapsen yh-isä ja se on vielä enemmän myrkkyä..olen kuullut kommentteja , olet kiva mies ja komea , mutta liikaa lapsia ja jne....naisille juttelen selvin päin en tarvitse alkoholia siihenkään , niin sitten on naiset hyvin varautuneita ja epävarmoja , lisäksi monesti kuulen " niin ulkomaalaiset miehet on kyllä kivoja kun uskaltavat tulla aina juttelemaan , vaan meneppäs juttelemaan , äh suomalainen mies , ei ole yhtä cool kuin välimeren heput....joten annetaan olla!!!! se oikea tulee jos on tullakseen , tähän sontaan olen aika paljon aikaa tuhlannut ja kymmeniä treffejä jne...en tiedä mikä näitä nykyajan naisia vaivaa....mikään ei kelpaa , terv yks pukuheppu

Sinussa on vain yksi vika; sinulla on munat.

• right said fred
        imtellingyou kirjoitti:

Kun nyt katsot esimerkiksi yksinhuoltajien, huostaanotettujen lapsien tai perheväkivallan määrää, niin näyttääkö sinusta todella siltä, että naiset ovat liian valikoivia?!

Entä eikö miehillä sitten ole mitään vastuuta siitä, millaiseen naiseen sitoutuvat?

Väittäisin, että on kaksi vaihtoehtoa. Joko valikoidaan kehnoilla kriteereillä tai sitten ei valikoida alunperinkään tarpeeksi.

Höpönlöpön,imtellingyou!

Naiset on alkaneet käyttämään enemmän päihteitä ja elämään muutenkin huolettomammin.

Yksinhuoltaja-isien määrä on myös lisääntynyt,mikä myös puhuu naisten vastuuttomuuden lisääntymisestä.
        Lasta kun ei kovin helposti miehen kasvatettavaksi anneta.
        Jostain kumman syystä..

• imtellingyou
        right said fred kirjoitti:

Höpönlöpön,imtellingyou!

Naiset on alkaneet käyttämään enemmän päihteitä ja elämään muutenkin huolettomammin.

Yksinhuoltaja-isien määrä on myös lisääntynyt,mikä myös puhuu naisten vastuuttomuuden lisääntymisestä.
        Lasta kun ei kovin helposti miehen kasvatettavaksi anneta.
        Jostain kumman syystä..

rightsaidfred, olen samaa mieltä kanssasi. En näe, miten kommenttisi on ristiriidassa omani kanssa. Oma tulokulmani asiaan oli kritisoida yllä nähtävästi miehen esittämää näkemystä, että merkkejä naisen liiallisesta valikoivuudesta on perin hankala löytää.

Olet tismalleen oikeassa, naiset ovat alkoholisoituneet ja sekin näkyy, eli siinä missä naiset eivät kanna vastuuta selvänä pysymisestään, miehetkään eivät välttämättä pidä tarpeeksi huolta siitä, sitoutuvatko vain terveellisesti alkoholiin suhtautuviin naisiin.

Eikö niin? Molemmissa on syytä.

• ....................
        imtellingyou kirjoitti:

Ainahan naiset ovat juosseet niiden ylimielisten, naisia pyörittävien, pelimiesten perässä, koska he edustavat jonkinlaista alfa-urosta, jotka vetoavat pinnallisuudellaan naisiin. Naisilla on todellakin helvetisti kriteerejä, mitä miehiin tulee. Deittipalveluissakin on suurinpiirtein silmien väriä myöten laadittu vaatimukset, ja ne, jotka eivät ulkoisesti täytä näiden prinsessojen vaatimuksia, eivät saa minkäänlaista mahdollisuutta edes osoittaa, minkälainen mies on kyseessä.

Naiset juoksevat niiden muutaman miehen perässä, jotka eivät taas arvosta naista paskan vertaa, koska tietävät, että aina on seuraava jonossa odottamassa. Pitää olla ukonäköä, rahaa, valtaa, röyhkeyttä, poikamaisuutta, mutta samalla todellista miehisyyttä, täytyy osata kohdella naisia juuri oikealla tavalla, täytyy olla panomies, joka osaa tyydyttää naisen juuri oikealla tavalla, kaiken täytyy natsata prinsessojen halujen kanssa, ja nämä pelimiehethän osaavat tuon homman, eiväthän he muuten pelimiehiä olisikaan. Sitten, kun pelimies on saanut pallinsa tyhjäksi ja nykäistyä siinä samalla akan paksuksi, paljastuu täydellisyyden oikea luonne, jonka seurauksena akka haukkuu kaikki miehet ja nyyhkyttää kohtaloaan. Tässä vaiheessa hyppää esiin toinen pelimies lohduttamaan ja kohta alkaa kaikki alusta. Lapsen nainen tietenkin haluaa pitää, koska onhan hän kumminkin eräänlaisen alfan tekemä, ja saa osaavan miehen laatugeenejä.

Kehnot kriteerit, juu, mutta ei se ole miesten vika, että suuri osa miehistä jää tyystin ilman naista. Heillä saattaisi olla sitä paremman ihmisen vikaa, mutta kun ulkonäkökriteerit ja muu naisille hyvin tärkeä jää täyttymättä. Nämä miehet ovat naisten silmissä huonogeenisiä vässyköitä.

Perheväkivallasta sen verran, että taas, kun tästä aiheesta puhutaan, pidetään itsestäänselvänä, että perheväkivalta on aina miehen suorittamaa. Naiset ovat tutkimusten mukaan kolme kertaa väkivaltaisempia, kuin miehet, vaikka eivät saakaan fyysisen heikkoutensa vuoksi yhtä paljon vahinkoa aikaan. Naiset ovat myös impulsiivisempia, minkä liittyy edellä mainittuun. Nykyään on alettu jo onneksi puhumaan naisten aiheuttamasta perheväkivallasta asiallisesti, ennen kun miehelle naurettiin, jos hän sai naiselta selkään, ja häntä pidettiin täysin munattomana ja epäkelpona miehenä, aivan kuten pidetään vieläkin sellaisia miehiä, joilla ei ole naiskokemuksia, eivätkä he mahda sialle mitään, koska naiset eivät vain ole kiinnostuneita heikäläisistä. Huonot geenit, katsos. Ei ole tarpeeksi ulkonäköä, tai muuta, mikä kertoisi vahvasta miehestä.

• Miehen kaveri

Vitsi, mä mä tietäsin sulle sopivan miehen. Hän on mun kaveri. :) Pistä joku sun roskapostisoite, niin laitan linkin hänen treffeiprofiiliin.

• Siementä vakoon

"Missä on asenne?"

Asennetta kyllä löytyy jos nainen on hyvännäköinen, tavallista voi panna mutta pitää olla humalassa.

• sldfnlsdfnsdfsdf

Kirjoittaja kertoo ongelmansa luonteen meille kaikille, mutta selvennän vielä:

Kyllä, OLEN aloitteellinen ja rohkea nainen, joka puhuu ja kuuntelee. OLEN luova ja kekseliäs, MINUN seurassani ei varmasti tule tylsää. MINUN kohdallani ongelma on oikeasti se, että OLEN todella valikoiva. Hiljaiset hissukat ei tee MINUUN vaikutusta. Miehen TULEE OLLA avoin, rohkea ja kova puhumaan.

Korostunut itsetunto, kadonnut naisellisuus, minäminäminä asenne (asennettahan kirjoittaja kaipasi), seurauksena se, että miehiä ei kiinnosta kertoa itsestään, vaan etsivät kyllästyneinä pakokeinoa tilanteesta. Helpompaa sanoa että kiinnostaa joo tottakai, soitellaan moi, kuin pamauttaa päin naamaa että sori, oot vähän liian itsekeskeinen ja eroottisesti kiinnostamaton mun makuun ja kuunnella sitten se täyslaidallinen tekstiä miesten velttoudesta.

• m21,,,,

Itse olen yleisesti pidetty, puhelias, iloinen ja vitsikäs. Mutta auta armias, kun omasta mielestäni kiinnostava nainen tulee juttelemaan, niin olen kuin eri ihminen.
      Tälläinen jäätyminen on todella yleistä.

• maker4

Hei!!!
        Minä olen 61 "ukko" hoikka paljon reenannut 170cm 59kg kuntoilen 6 pv viikossa
        eikä ole niitä ryppyjäkän pahemmin tuullut, olen naisten hurma vaan en toivottasti surma, en ole Auervaara, vaan hyvä jätkä. Olen vaikeast lähestyttävä koska olen rapu, jos minun kuoren murtaa saa ikuisen ystävän!!!!

• "Missä on kaikki fiksut, alotteelliset ja hyvin käyttäytyvät miehet?"

-Täällä yksi. ;)

" Vaikuttaa siltä, että nykypäivinä noin puolet miehistä on passiivisia hissukoita, jotka pelkää tehdä alotteita tai eivät jaksa heilauttaa sormeakaan parisuhteen hyväksi"

-Kysynnän ja tarjonnan laki.
      Jos ei kiinnosta, ni miksi vaivautua tekemään aloitetta saati aloittaa parisuhdetta..?!

"melkein kaikki loput tuntuu olevan alkoholin suurkuluttajia, jotka ottavat isänmaallisuuden liian tosissaan ja puhuvat halveksuvasti kaikista muista, paitsi omaan jengiinsä kuuluvista. "

-Suosittelen liikkumaan muuallakin kuin white trash-piireissä missä perus kaljamahaset Suomi-juntit leijonariipuksineen uhoaa ja örveltää. ;)

"Mutta sen enempää itsestäni kertomatta uskallan väittää, että olen tuollaisen ihanteellisen miehen arvoinen. "

-Sen enempää sinusta tietämättä uskallan olla eri mieltä.. X)

• andSecond

Onhan meitä kunnollisia miehiä vaikka kuinka paljon.
        Mut yllensä ne on jo varattu ;) Tollaset nirppaNokat jäävät ilman :)
        Komppaan TheOnea sekä (T)eräsmiestä.
        165cm yli 75kg nainen ei ole normaali vaan pyöreähkö sanoisinpa jopa lihava. Ja yleensä tälläiset naiset luulevat sit saavan ne komeimmat urokset :D ovat olevinaan parempia kuin muut ja ylenkatsovat miehiä joilla ois tarjolla paljon muutakin kuin ulkonäkö. Kyllä mä ainaski otan reilusti yhteyttä naiseen johon ihastun. Vaikka olen hyvännäköiseksi haukuttu niin siitä huolimatta 8 kymmenestä on nokka pystyssä ja ovat niin hienostuneita olevinaan. Ei miehet viitsi enään tänäpäivänä, jolloin puhutaan tasa-arvosta jossa naiset ovat alistaneet miehet tussun alle, kovin kauaa vonkata. Sitä joko tullaan juttuun tai ei tulla juttuun, oli puku tai huppari päällä.
        Eka treffit kannattaa aina järjestää siten että on muuta puhuttavaa kuin henkilö itse, esim. leffaan ja sit kahville tai oluselle. Rennompi meiniki avaa "ujouden solmuja" Myös sinä "NirppaNokka" voisit olla aloitteellinen ja rohkea treffi paikasta

• miten niin?

"
        -Sen enempää sinusta tietämättä uskallan olla eri mieltä.. X) "

Tää mua kiinnostaa, miksi? Ai koska ap on turhautunut kun ei ole löytänyt ihannemiestään, ja koska ajattelee sellaisen ansaitsevansa. Ajatteletko siis itse että et todellakaan ansaitse ihannenaistasi etkä sellaista koskaan haluaisi etkä tavoittelisi?

Miksi et pidä ap:tä oman ihanteensa arviosena ihmisenä, tosiaan mitään tietämättä. Hän haluaa sosiaalisen, rohkean ja fiksun miehen joka tekee aloitteen ja on valmis panostamaan parisuhteeseenkin, onko se mielestäsi yleisesti ottaen merkki jostain, että niitä asioita mieheltä toivoo tai että pitää itseään sen arvoisena että haluaa suhteen kumppaniin, kenen kanssa oikeasti haluaa elää? Eikä esim. mikä se oli... Nyssy... Hissukka? Mikä ei siis ap:tä miellytä?

Miksi olet eri mieltä kun et tosiaan tiedä hänestä muuta kun että hän tahtoo tuommoisen miehen ja selkeästikään ei sitä ole löytänyt?
        Vai oliko se taas tämä perinteinen suomalaisuus, että kun joku tietää mitä haluaa ja sanoo olevansa sen arvoinen, niin jollain lailla siitä on ärsyynnyttävä ja heti alettava "lynttäämään".
        Olisiko hänen pitänyt sanoa "toivoisin saavani tämmöisen-ja-tämmöisen miehen, en ole löytänyt mitään lähellekään, mutta aion ottaa seuraavam hissukan koska en ansaitsekaan muuta, enkä ainakaan ihannemiestäni" vai...?

No enivei, aloittaja itse ei ota huomioon, että hän puhui vain puolesta miehistä. Totta, puolet miehistä (ja naisista) on takuulla aloitekyvyttömiä... Joten puolet ei ole. Kysynnän ja tarjonnan laistakaan ei yksin ole kysymys, suomalaiset on tosi ujoja ja isoin osa suhteista alkaa kännissä, eli nyt missä piireissä tahansa.
        Jokatapauksessa se jättää hänet itsensä jompaan kumpaan puoleen ja sen tilan, että hänen ehkä pitäisi etsiä hieman enemmän sitä toista puolta. Miksi hän aina törmää vai hissukoihin ja juoppoihin... Hmm...
        No ongelmansa kullakin.

• Näin se vain on

"Mutta sen enempää itsestäni kertomatta uskallan väittää, että olen tuollaisen ihanteellisen miehen arvoinen. "

-Sen enempää sinusta tietämättä uskallan olla eri mieltä.. X) "

Aivan samaa mieltä. Kysyntä ja tarjonta pätee parisuhdemarkkinoillakin. Jokainen voi kuvitella olevansa päävoitto, aivan vastustamaton mies tai nainen mutta jos flaksi ei käy niin se on sitten siinä, markkinat ovat aina oikeassa.

• (T)eräsmies

"Vaikuttaa siltä, että nykypäivinä noin puolet miehistä on passiivisia hissukoita, jotka pelkää tehdä alotteita tai eivät jaksa heilauttaa sormeakaan parisuhteen hyväksi (ei mm. osaa olla romanttinen tai mielikuvituksellinen)."

No mitä sinä itse olet valmis tekemään parisuhteen eteen vai odotatko tumput suorana, että mies on "romanttinen" eli tekee sinulle jotain.

Ylipäätään tuntuu siltä, että jos nainen tekee jotain romanttista ja yllätyksellistä miehelleen tarkoittaa se sitä, että nainen tekee jotain mikä hänen mielestään on romanttista ja yllätyksellistä. Ootteko naiset kysyneet miehiltänne, onko se kynttiläillallinen tai teatterireissu nyt miestenne mielestä niin kiinnostavaa?

• Oppi perille

Koska olen sen arvoinen....missäs olen tuon kuullut.... ai niin tuotahan on jo vuosia toitotettu naisille L'orealin mainoksissa.

Hyvin on mennyt oppi perille.

• vastalaus3

minä en ainakaan pistä väritököttejä päähän! Harmaahapset saa tulla kun on niiden aika!

• Näin se vain on

""Mutta sen enempää itsestäni kertomatta uskallan väittää, että olen tuollaisen ihanteellisen miehen arvoinen. "

Koska olen sen arvoinen....missäs olen tuon kuullut.... ai niin tuotahan on jo vuosia toitotettu naisille L'orealin mainoksissa.

Hyvin on mennyt oppi perille."

Joku tavistyttö haikailee itselleen A-luokan miestä. Miksi sellainen mies taviksen ottaisi kun rotunaisia on tarjolla? Aloittaja jää vanhaksipiiaksi tai sitten joutuu tyytymään pertti perusmieheen.

• tavis mies.

Ei naisetkaan näytä kovin kiinnostuneilta jos niille tekee aloitteen. Naiset on tylyjä ja huonokäytöksisiä joten älä odota että mies tekee mitään aloitetta, äläkä kuvittele olevasi itse täydellinen.

• Ei enää ikinä

Samaa mieltä. Naisten suhtautuminen on sellaista etten enää lähesty koskaan naisia.
        Jos ei seura kiinnosta niin painukaa naiset sitten helvettiin.

• Jannu92

Itse en vaan jaksa tehdä enään tai ainakaan tällähetkellä aloitteita naisten suhteen. Silloin harvoin, kun viitsin aloitteen tehdä ja pyydän joskus ulos niin nainen peruu viimehetkellä facebookin kautta, vaikka sillä olisi mun puhelinnumerokin, josta sais varmasti kiinni (kyrpii kyllä kummasti, kun en välttämättä huomaa viestiä ajoissa). Te naispuoliset ihmiset tuuppaatte olemaan niin äkillisesti mielensä muuttavaa porukkaa (ainakin ne joihin minä olen törmännyt), että ei vaan jaksa vaivautua.

Niin voisittehan tekin tehdä aloitteita?!

• rennolla otteella

Mutta, naisethan tekee ihan valtavasti aloitteita. Itse ainakin tekisin, jos en olisi varattu. Ja miehelläni ei olisi minkäänlainen ongelma saada seuraa esim. baarista, sen ympärillä pörrää aina joku :D Ja siis ihan tavallinen mies on, ei kylläkään hissukka.

Itse olen usein tyly miehille baarissa. Aluksi olen kiva, kerron että olen varattu ja haluan viettää iltaa ystävien kanssa. Mutta sitten puolet näistä miehistä alkaa napista ja vonkaamaan, pyytää edelleen tanssimaan, tutustumaan... jossain vaiheessa on vaan pakko olla tyly, tuntuu että muuten ei uskota!!! Jos ystävällisesti vastaa ei, on sekin jonkin sortin myönnytys, siltä minusta ainakin tuntuu. Kertokaa, miksi ihmeessä jatkatte napinaanne ja vonkaamista vaikka vastaus on jo annettu ystävällisessä hengessä??!

• joskus4
        rennolla otteella kirjoitti:

Mutta, naisethan tekee ihan valtavasti aloitteita. Itse ainakin tekisin, jos en olisi varattu. Ja miehelläni ei olisi minkäänlainen ongelma saada seuraa esim. baarista, sen ympärillä pörrää aina joku :D Ja siis ihan tavallinen mies on, ei kylläkään hissukka.

Itse olen usein tyly miehille baarissa. Aluksi olen kiva, kerron että olen varattu ja haluan viettää iltaa ystävien kanssa. Mutta sitten puolet näistä miehistä alkaa napista ja vonkaamaan, pyytää edelleen tanssimaan, tutustumaan... jossain vaiheessa on vaan pakko olla tyly, tuntuu että muuten ei uskota!!! Jos ystävällisesti vastaa ei, on sekin jonkin sortin myönnytys, siltä minusta ainakin tuntuu. Kertokaa, miksi ihmeessä jatkatte napinaanne ja vonkaamista vaikka vastaus on jo annettu ystävällisessä hengessä??!

Yleistät oman käytöksesi koskemaan koko sukupuoltasi mentaliteetillä "kaikkihan me ollaan tämmösiä, kun mäkin olen". Ei vain satu pitämään paikkaansa.

Ja Jannu92 varmaan tarkoitti tylyydellä sellaista tylyyttä, jota aloitteen tekevä sinkkumies kokee sinkkunaisten suunnalta. Tylyyttä, jonka voi pelkistää mittailevaan katseeseen ja naurunsekaiseen kieltäytymiseen, millaista sellaiset 90 % miesten iskuyrityksistä on.

Sinä et ole kaikki naiset, joten älä pidä itseäsi kaikkina naisina.

• näin2

I want some trailer hoe :)

• white trash is N:o 1

a real white trash trailer hoe. piece of that kind ass would be nice. preferably one with crabs infection.

• Eteläsavolainen

No vaikka itse sanonkin niin tässä olisi yksi nuorehko mies joka pyrkii menestykseen ja käytöstapoihin. Mutta olen sinkku kun ketään naista ei kiinnosta sellaiset miehen joita tässä nyt nimenomaan esittelet. Valetta aloittajalta.

• joku jostakin

Naiset ei tee taviksille alotteita vaan niille komeille pitkille unelmien poikamiehille.
      Ja naiset tosiaan on tylyjä ja epäkohteliaita jote ei huvita tehdä mitään alotteita enään ikinä.

• nus nsu

Miehet haluaa vaan nussia ei muuta, kaikki muu on vain "teatteria" näin on ollu ammoisista ajoista. turhaa sitä peittelemään. seurustellaan vain siksi että saadan seksiä näin se menee vaikka muuta väittäisikin.

• kunnon mies

Jaa, en ole koskaan ehdotelllut seksiä naiselle ennen kunnollista tutustumista. Naiset sit on ihmetellyt kun en ole kuukauteen mitään seksistä puhunut. Luulevat että ei mua kiinnostakkaan kun en ole pöksyihin pyrkimässä.

• Armoton totuus
        kunnon mies kirjoitti:

Jaa, en ole koskaan ehdotelllut seksiä naiselle ennen kunnollista tutustumista. Naiset sit on ihmetellyt kun en ole kuukauteen mitään seksistä puhunut. Luulevat että ei mua kiinnostakkaan kun en ole pöksyihin pyrkimässä.

"Jaa, en ole koskaan ehdotelllut seksiä naiselle ennen kunnollista tutustumista. Naiset sit on ihmetellyt kun en ole kuukauteen mitään seksistä puhunut. Luulevat että ei mua kiinnostakkaan kun en ole pöksyihin pyrkimässä."

Tuollaisia miehiä sanotaan homoiksi. Tai sitten heidän tyttöystävänsä on Nyrkki-Kyllikki. Olet säälittävä tapaus, älä lisäänny, tuollaisia ei lisää tarvita. Tuskin kukaan nainen tuollaista nahjusta tahtoo. Tai ehkä joku epätoivoinen yh-horatsu.

• Missä on naiselliset

naiset? Jotka eivät juo, eivätkä polta, eivätkä huoraa? Missä?

• Tääl yks

Töissä, kuntosalilla,kävelevät yksinään kaupungilla, menossa kahville tai kauppaan, tapaamaan samantyylistä toistaa miehetöntä naista

• sober saint

Tuota minäkin mietin varsinkin kun olen turhaan sitä oikeaa oottanut ja vastoin ihanteitani valinnut/hyväksynyt vaalean,reilusti vanhemman,tupakoivan ja yh:ksi jääneen..naisen,mutta elämässä on nelikymppisenä paljon muutakin,mikä merkkaa.Sittenkin.Kun elämä ei olekaan onnellista ja tanssia,työ tuntuu karttavan kun itse on vaativa..Usko ei riitä sinkkuna eloon kun nainen kuitenkin rehellinen ja puhelias,en valita persoonatasolla kumppaniani.Kun tää elämä on kuitenkin kompromisseja,ainutkertaista ihmettä joka pvä jne..Tyhmää olla kranttu ellei ole sosiaalinen ihminen ihmiselle.Mikä on tuomitsemaan toista,silloin tuomitset myös itsesi..Eri asia taas on se,että ei ole kemiaa läheistään kohtaan,jatkaakseen yhdessä,teot ratkaisee,ei sanat.Mikään suhde ei ole niin vaikea kuin parisuhde,sanoi eräs tuttu(nainen),viisaasti vinkattu.Vaihtoehtoja riittää,ei henkistä vastusta pidä ottaa niin vakavasti.Voi tulla jopa katkeraksi.Itsekuri ja itsekunnioitus,terve itsekkyys ovat johdonmukaisia ohjenuoria elämänarvojen lisäksi.Miehen mielessä pyörii myös muuta kun naisenmiellytys/palvonta(esa saarisen tyyliin..)kaikenlaisten arkimurheiden,remppojen,laskujen,aikataulusovittelujen keskellä..Elämänkoulu ei oo koskaan ohi!(lainaus MichaelMonroelta jo 80-luvulta)

• 10+19

Onneksi olen tommoinen "hissukka". Vaikka osaan olla romanttinenkin ja parisuhde kysymyksessä en koskaan sano en tiedä.

Tosin jos nainen esittäisi tommosia vaatimuksia, niin nauraisin päin kasvoja ja sitten kehottaisin menemään nurkkaan loppuelämäksensä.

Tosin oma naiseni ei koskaan kysy, että haluanko mä viellä olla hänen kanssaan. Kumminkin tietää sen asian ja koulutustaso on semmoinen, että ei tarvitse edes kysellä kun voi päätellä asioita itsenäisesti. Eli meillä ei kysellä typeriä kysymyksiä, joihin vastaukset tiedetään. Lähinnä rasittaisi, jos tommosta itsesääli vuodatusta joutuisi kuuntelemaan.

"Missä on kaikki fiksut, alotteelliset ja hyvin käyttäytyvät miehet?"

No ei ainakaan sinun luonasi, kertoo kyllä enemmän sinusta kun miehistä noin yleensä. Itselläni ei ollut ongelmaa löytää ihanne naistani. Vinkkinä ei tarvinnut netissä vuodattaa sen eteen ;)

• sukupuuttoon kuolija

Suomen yhteiskunta on onnistunut kuohimaan ja alistamaan miehet henkisesti nollaksi, tunteettomaksi eleettömäksi robotiksi joka tekee työtä kyselemättä, tehokkaasti vain tuottaakseen sijoittajille satumaisia voittoja. Suomalainen mies on pelkkä arvoton työmuurahainen, ei siitä ole enää kenellekään mitään iloa kumppanimielessä, mikään ei hetkauta mihinkään suuntaan suomimiestä koska häneltä on viety ihmisarvo, tunnepuoli on sivuutettu kokonaan eikä sen kuulu merkitä mitään, vain taloudellinen tulos merkitsee ja sekin vain työnantajille.

Suominaiset taas elävät aivan eri maailmassa, heidän varmaan pitää lähteä ulkomaille kumppanin etsintään ja niinhän on jo todella moni tehnytkin. Suomimies kuolee sukupuuttoon kunhan heidät on ensin järjestelmän taholta riistetty sukupuuttoon.

Yhtä en vain tiedä että mikä on Suomen kohtalo sitten lopulta, myydäänkö tämä maa-alue eniten tarjoavalle vai perustavatko suominaiset ulkomaisten miesten kanssa Suomesta uuden uljaan maan?

• Näin tulee käymään

Erittäin todennäköinen skenaario tämä esittämäsi. Maata ollaan jo kovaa vauhtia myymässä venäläisille. Ne mitä ei saada ostettua ruplilla, tulee Venäjä ottamaan nopean ja lamauttavan sotilasiskun turvin. Se tapahtuu heti, kun Putin on saanut kitkettyä opposition maastaan ja noussut diktaattoriksi. Venäjä kasvattaa kovalla tahdilla asevoimiaan ja Putin kovalla tahdilla valtaansa.

Suominaiset menevät siinä vaiheessa pakkoavioliittoihin venäläisten kanssa vaikka aika moni heistä haluaa ihan vapaaehtoisestikin naimisiin valloittajan kanssa. Siinä vaiheessa suominaisten ja venäläisten valloittajien suurinta hupia on orjuutettujen suomalaismiesten nöyryyttäminen. Hetkinen, se muuten on jo monen naisista hupia tänä päivänä feministisessä Suomessa.

Ainoat suomalaismiehet, jotka säilyvät voittajina, ovat he, jotka jo asuvat tällä hetkellä ulkomailla. Heitä on turha maukua puolustamaan vanhaa isänmaataan, joka ei todellisuudessa arvostanut näitä kyvykkäimpiä nuoria, jotka vetivät johtopäätökset jo vuosia sitten ja läksivät maasta. He elelevät uusissa kotimaissaan kauniiden, naisellisten naisten kanssa ja lukevat itseään viihdyttääkseen uutisia orjuutetuista suomimiehistä - partaansa naureskellen.

• suominainen1
        Näin tulee käymään kirjoitti:

Erittäin todennäköinen skenaario tämä esittämäsi. Maata ollaan jo kovaa vauhtia myymässä venäläisille. Ne mitä ei saada ostettua ruplilla, tulee Venäjä ottamaan nopean ja lamauttavan sotilasiskun turvin. Se tapahtuu heti, kun Putin on saanut kitkettyä opposition maastaan ja noussut diktaattoriksi. Venäjä kasvattaa kovalla tahdilla asevoimiaan ja Putin kovalla tahdilla valtaansa.

Suominaiset menevät siinä vaiheessa pakkoavioliittoihin venäläisten kanssa vaikka aika moni heistä haluaa ihan vapaaehtoisestikin naimisiin valloittajan kanssa. Siinä vaiheessa suominaisten ja venäläisten valloittajien suurinta hupia on orjuutettujen suomalaismiesten nöyryyttäminen. Hetkinen, se muuten on jo monen naisista hupia tänä päivänä feministisessä Suomessa.

Ainoat suomalaismiehet, jotka säilyvät voittajina, ovat he, jotka jo asuvat tällä hetkellä ulkomailla. Heitä on turha maukua puolustamaan vanhaa isänmaataan, joka ei todellisuudessa arvostanut näitä kyvykkäimpiä nuoria, jotka vetivät johtopäätökset jo vuosia sitten ja läksivät maasta. He elelevät uusissa kotimaissaan kauniiden, naisellisten naisten kanssa ja lukevat itseään viihdyttääkseen uutisia orjuutetuista suomimiehistä - partaansa naureskellen.

Huonosti olette historianne lukeneet!! Suomimies taipuu taipuu mutta hiukan ennen katkeamistaan nousee vastarintaan. Palataan vaikka nuijasotaan, jääkäriliikkeeseen tai talvisotaan. Mihinkä ne geenit olisivat muuttuneet. Venäjän tsaaritkin pitivät suomalaisia "hiljaisina valtakunnan rauhaa häiritsemättömonä ihmisinä mutta ikävän itsepäisinä jotka vielä sattuvat asuttamaan aluettansa liian lähellä Pietaria". Samaa sanoi myös Stalin. "Pitäköön arvottoman maansa kun sitä niin itsepäisesti puolustavat".

Kiitos suomimiehelle. Seisomme tukenamme.

• Karpon Hiacemies

Ne ei kerkiä seurustelemaan.

• vffdfdfdfdfdfdfd

Kai ymmärrät että suurinosa Suomen miehistä vastaavat kriteerejäsi...

• rtynkmuouuytfhghujgy

Sinulle ei varmaan löydy miestä kun olet vaikeasti miellytettävä? Harvoin naiselle on tarjolla miestä jolla on 100% samat piirteet ja avut joista nainen unelmoi fantasioissaan. Sinun tapauksessa kuulostaa siltä että jos kaikki muu on paitsi yksi niin ei kelpaa. Et siis ole joustava tai avarakatseinen etkä kykene kompromisseihin. Pärjäät paremmin ehkä sinkkuna ellet sitten hanki mielikuvituspoikaystävää.

• kunnollinen mies

Rohkeita, vahvoja ja aloitteellisia miehiä löydät lähimmästä vankilasta. Sinne voi mennä vierailemaan ja sopia treffit, kun kerran tuon tyyppistä miestä kaipaat.

• Tää taas menee tähän "amis vs lukio" osastoon. Tässä on miljoonia eli mielipiteitä... totta hemmetis kaikki naiset sanoo että vika on miesten... ja miehet että vika on naisten... tosiasia on kuitenki se, että ihminen näkee ekana ulkonäön... ei sitä sisintä... olkoot vaikka minkänäkönen "brad pitt" , mutta sisältä saattaa ollakki sitte iha mätä. TÄMÄ on se mitä ihmisten pitäis miettiä ennen kuin rupeaa miettimään "miksei mulle löydy miestä/naista". En sano ettenkö ite rajaa ulkonäön perusteella jo naisia pois , mutta olenkin vain ihminen niinkuin me kaikki.

• Pimeys ja kuolema

Hai onhan sulla varmasti.Hmm,pehmeät ja rakastavat kädet ettei vain sattuisi mitään.Hmm,peruuttamatonta?

• RohkeaRokanS

Sanoisin tähän, että; "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan." Turha miehiä moittia kaikesta. Puolet on Naisien vastuulla. Jos itse käyttäytyy ystävällisesti ja fiksusti niin samanlaista kohtelua saa vastapuoleltakin.

Se vain on totta, että joillakin toiseen ihmiseen kohdistuvat vaatimukset ovat epärealistisia. Kun taas itsestään ei löydetä mitään vikaan. Ja näitä on niin miehissä kuin naisissakin.
      .
      Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Joten tsemppiä kaikkien kevääseen =D

• jossuliini

Ulkomailta!!! Mutta vain, jos olet itsekin valmis tekemään töitä suhteen eteen. Itse en löytänyt millään Suomesta sopivaa miestä, mutta Ranskasta löysin heti ensi yrittämällä, yhtä ollaan pidetty jo pitkään ja katunut en ole kertaakaan. Tässä esimerkkejä kulttuurieroista:

Suomalainen mies on passiivinen ja vaatimaton, viinaanmenevä ja intohimoton. Kaverit ovat tärkeitä. Hidas tekemään päätöksiä, suurimmassa osassa kaveripariskunnista mies jahkailee vuosikausia ennen naimisiinmenoa ja on aika nihkeä. Poikien saunailtoihin on päästävä jatkuvasti. Bonuspuolena ovat yleensä melko uskollisia ja vähään tyytyväisiä, naisen ei tarvi olla kovin kummoisen näköinen, että kelpaa. Vähän sellainen kaverillinen suhde. Sopii feministeille ja muuten laiskoille, paksuille ja säärikarvojaan kasvattaville naisille.

Ranskalainen mies taas on aivan erilainen. Soidinmenot on kuin eri planeetalta, ostelee kukkia ja lahjoja ja jakaa huomiota sinnikkäästi, kunnes on saanut naisen omakseen. Alun huuma jälkeen tunteiden palo hieman hiipuu, mutta kaikissa minun kaveripariskunnissa täällä on vieläkin intohimoa vuosi(kymmeni)enkin jälkeen. Miehet ovat hyvää aviomiesmateriaalia, viihtyvät kotona perheen kesken ja yökerhoissa kulkeminen kavereiden kanssa ihan käsittämätön idea. Haluavat paljon tehdä yhdessä asioita, kulkea käsi kädessä, pitää romanssia yllä tekemällä romanttisia asioita ja panostamalla suhteeseen. Toki miinuspuoliakin on, jos tykkää käydä yökerhoissa tyttöporukalla, komentaa kuin kapiainen ja näyttää syöttösialta, ei ranskalaiselta mieheltä heru sympatiaa eikä kosintaa.. täytyy käyttäytyä naisellisemmin ja hienommin kuin Suomessa, jossa kaikki naisellisuuteen viittaava varmaan pian kielletään lailla. Myöskin pitää hemmotella miestä ja antaa itsekin paljon huomiota ja rakkautta, ja EI saa pihdata tai se on ihan oma moka jos mies lähtee vieraisiin.. Että tällaista täällä. Mutta jos olet sellainen jolta "hienostelu" ja rakkaan hemmottelu tulee luonnostaan, niin ei muutakuin Ranskaan, saat arvoisesi miehen!

• :(((
        jossuliini kirjoitti:

Ulkomailta!!! Mutta vain, jos olet itsekin valmis tekemään töitä suhteen eteen. Itse en löytänyt millään Suomesta sopivaa miestä, mutta Ranskasta löysin heti ensi yrittämällä, yhtä ollaan pidetty jo pitkään ja katunut en ole kertaakaan. Tässä esimerkkejä kulttuurieroista:

Suomalainen mies on passiivinen ja vaatimaton, viinaanmenevä ja intohimoton. Kaverit ovat tärkeitä. Hidas tekemään päätöksiä, suurimmassa osassa kaveripariskunnista mies jahkailee vuosikausia ennen naimisiinmenoa ja on aika nihkeä. Poikien saunailtoihin on päästävä jatkuvasti. Bonuspuolena ovat yleensä melko uskollisia ja vähään tyytyväisiä, naisen ei tarvi olla kovin kummoisen näköinen, että kelpaa. Vähän sellainen kaverillinen suhde. Sopii feministeille ja muuten laiskoille, paksuille ja säärikarvojaan kasvattaville naisille.

Ranskalainen mies taas on aivan erilainen. Soidinmenot on kuin eri planeetalta, ostelee kukkia ja lahjoja ja jakaa huomiota sinnikkäästi, kunnes on saanut naisen omakseen. Alun huuma jälkeen tunteiden palo hieman hiipuu, mutta kaikissa minun kaveripariskunnissa täällä on vieläkin intohimoa vuosi(kymmeni)enkin jälkeen. Miehet ovat hyvää aviomiesmateriaalia, viihtyvät kotona perheen kesken ja yökerhoissa kulkeminen kavereiden kanssa ihan käsittämätön idea. Haluavat paljon tehdä yhdessä asioita, kulkea käsi kädessä, pitää romanssia yllä tekemällä romanttisia asioita ja panostamalla suhteeseen. Toki miinuspuoliakin on, jos tykkää käydä yökerhoissa tyttöporukalla, komentaa kuin kapiainen ja näyttää syöttösialta, ei ranskalaiselta mieheltä heru sympatiaa eikä kosintaa.. täytyy käyttäytyä naisellisemmin ja hienommin kuin Suomessa, jossa kaikki naisellisuuteen viittaava varmaan pian kielletään lailla. Myöskin pitää hemmotella miestä ja antaa itsekin paljon huomiota ja rakkautta, ja EI saa pihdata tai se on ihan oma moka jos mies lähtee vieraisiin.. Että tällaista täällä. Mutta jos olet sellainen jolta "hienostelu" ja rakkaan hemmottelu tulee luonnostaan, niin ei muutakuin Ranskaan, saat arvoisesi miehen!

ahaa ranskalaisen kanssa pitää siis suostua vastentahtoiseenkin seksiin jottei se lähtisi huoran luokse, no ei kiitos.

• vahvaliini
        jossuliini kirjoitti:

Mutta noinhan minä juuri tein! Toin kukkia joka viikonlopuksi, vein kaupunkilomille, ostin lahjoja, vein illallisille, pyysin lenkille, laitoin ruokaa, järjestin seuraa illanistujaisiin. Hankin konserttiliput. Ja eroottista taidetta. Puhuin kaiken ja kuuntelin. Viljelin fraaseja joka kielellä, kehuin selän takana, nostin naista jalustalle. Hankin naiselle työpaikan. Pidin sylissä. Olin kulina kauppareissulla.

Minulla on oikein hyvät edellytykset romanssin ylläpitoon, mutta se ei vain riitä mihinkään. Naisen tehtävä on nostaa vaatimuksia niin kauan, että raja tulee vastaan ja jätkä lähtee sateeseen. Romanssit on minun osaltani koettu, pakitan palstan miesten takariviin. Jätän lärvin ajamatta ja kusen porttikonkiin, rakkautta kun ei näköjään ihan helposti tielle osu. Yhtä saatanan aloitetta en enää tee, lapset jääköön tekemättä.

Aloittajalle onnea silti. Voi olla (tai siis on) niin että noin itseriittoinen nainen on miehille hieman turn-off. MInä pärjäisin kanssasi varmasti mutta yhtä varmasti en lähde mihinkään. Lähde Italiaan tai johonkin.

• Kokemusta on
        jossuliini kirjoitti:

"Ranskalainen mies taas on aivan erilainen. Soidinmenot on kuin eri planeetalta, ostelee kukkia ja lahjoja ja jakaa huomiota sinnikkäästi, kunnes on saanut naisen omakseen. Alun huuma jälkeen tunteiden palo hieman hiipuu, mutta kaikissa minun kaveripariskunnissa täällä on vieläkin intohimoa vuosi(kymmeni)enkin jälkeen. Miehet ovat hyvää aviomiesmateriaalia, viihtyvät kotona perheen kesken ja yökerhoissa kulkeminen kavereiden kanssa ihan käsittämätön idea. Haluavat paljon tehdä yhdessä asioita, kulkea käsi kädessä, pitää romanssia yllä tekemällä romanttisia asioita ja panostamalla suhteeseen. Toki miinuspuoliakin on, jos tykkää käydä yökerhoissa tyttöporukalla, komentaa kuin kapiainen ja näyttää syöttösialta, ei ranskalaiselta mieheltä heru sympatiaa eikä kosintaa"

On ollut ranskalaisia miehiä, pelkkiä pukkeja, kun selkänsä kääntää niin ovat pettämässä. Viimeinen pani ystävääni, se oli viimeinen pisara. Olen satavarma että sinunkin miehesi sinua pettää, sinä vain olet niin sinisilmäinen ettet sitä huomaa. Nyt onnellisesti naimisissa suomalaisen miehen kanssa, ei etelän gigolot kiinnosta.

• Siementä vakoon
        vahvaliini kirjoitti:

Mutta noinhan minä juuri tein! Toin kukkia joka viikonlopuksi, vein kaupunkilomille, ostin lahjoja, vein illallisille, pyysin lenkille, laitoin ruokaa, järjestin seuraa illanistujaisiin. Hankin konserttiliput. Ja eroottista taidetta. Puhuin kaiken ja kuuntelin. Viljelin fraaseja joka kielellä, kehuin selän takana, nostin naista jalustalle. Hankin naiselle työpaikan. Pidin sylissä. Olin kulina kauppareissulla.

Minulla on oikein hyvät edellytykset romanssin ylläpitoon, mutta se ei vain riitä mihinkään. Naisen tehtävä on nostaa vaatimuksia niin kauan, että raja tulee vastaan ja jätkä lähtee sateeseen. Romanssit on minun osaltani koettu, pakitan palstan miesten takariviin. Jätän lärvin ajamatta ja kusen porttikonkiin, rakkautta kun ei näköjään ihan helposti tielle osu. Yhtä saatanan aloitetta en enää tee, lapset jääköön tekemättä.

Aloittajalle onnea silti. Voi olla (tai siis on) niin että noin itseriittoinen nainen on miehille hieman turn-off. MInä pärjäisin kanssasi varmasti mutta yhtä varmasti en lähde mihinkään. Lähde Italiaan tai johonkin.

"Minulla on oikein hyvät edellytykset romanssin ylläpitoon, mutta se ei vain riitä mihinkään. Naisen tehtävä on nostaa vaatimuksia niin kauan, että raja tulee vastaan ja jätkä lähtee sateeseen. Romanssit on minun osaltani koettu, pakitan palstan miesten takariviin. Jätän lärvin ajamatta ja kusen porttikonkiin, rakkautta kun ei näköjään ihan helposti tielle osu. Yhtä saatanan aloitetta en enää tee, lapset jääköön tekemättä."

Tuollaiset nahjukset eivät mitään naista saa. Naiselle pitää tehdä selväksi kuka on pomo, kuka määrää. Mies on mies ja nainen on pelkkä patja. Kun tämän tekee heti selväksi niin nainen tekee mitä sanotaan. Ja naisia pitää olla monta kerralla, antaa narttujen kilpailla toisiaan vastaan. Naiset saavat soitella perään ja anella että tulee käymään ja panemaan.

• jossuliini
        :((( kirjoitti:

ahaa ranskalaisen kanssa pitää siis suostua vastentahtoiseenkin seksiin jottei se lähtisi huoran luokse, no ei kiitos.

No jaa.. voi kai sen noinkin käsittää? Mä kyllä en rupeaisi edes sellaisen miehen kanssa seurustelemaan, jonka kanssa seksi on väkinäistä.. Mutta meitä on moneen junaan :)

• 11 + 16
        Kokemusta on kirjoitti:

"Ranskalainen mies taas on aivan erilainen. Soidinmenot on kuin eri planeetalta, ostelee kukkia ja lahjoja ja jakaa huomiota sinnikkäästi, kunnes on saanut naisen omakseen. Alun huuma jälkeen tunteiden palo hieman hiipuu, mutta kaikissa minun kaveripariskunnissa täällä on vieläkin intohimoa vuosi(kymmeni)enkin jälkeen. Miehet ovat hyvää aviomiesmateriaalia, viihtyvät kotona perheen kesken ja yökerhoissa kulkeminen kavereiden kanssa ihan käsittämätön idea. Haluavat paljon tehdä yhdessä asioita, kulkea käsi kädessä, pitää romanssia yllä tekemällä romanttisia asioita ja panostamalla suhteeseen. Toki miinuspuoliakin on, jos tykkää käydä yökerhoissa tyttöporukalla, komentaa kuin kapiainen ja näyttää syöttösialta, ei ranskalaiselta mieheltä heru sympatiaa eikä kosintaa"

On ollut ranskalaisia miehiä, pelkkiä pukkeja, kun selkänsä kääntää niin ovat pettämässä. Viimeinen pani ystävääni, se oli viimeinen pisara. Olen satavarma että sinunkin miehesi sinua pettää, sinä vain olet niin sinisilmäinen ettet sitä huomaa. Nyt onnellisesti naimisissa suomalaisen miehen kanssa, ei etelän gigolot kiinnosta.

Joku hissukka päässyt nuolemaan välimerellisten ensin spermaamaa panorättiä.

Onnea vain teidänkin parisuhteeseen.

• No mutta

ALOITA SINÄKIN NYT TEHOKAS JA HAUSKA ZUMBAAMINEN!

• kaiken kokenut

Sanoisin että MIEHET ON AIVAN MAHTAVIA. Puolustan aina miehiä. Nää nyky horot
      ei aattele muuta kuin itteensä. ja jotain tasa-arvoa. Haloo akat mies ja nainen ei
      voi olla täysin tasa-arvosia luonto sen jo määrittelee. Painukaa naiset toistenne kanssa "kyöpelivuoren taa!!!!

• vapaa mies 08

Täysin raitis mies 42v ,ei ole kunnollisia naisia näkynyt vaikka treffeiltä mut löytäis ,jo kolmas vuos menossa ja vapaa kuin taivaan lintu ja ossaan niin tiskata,pyykätä kuin laittaa ruatkin sekä teen myös tarvittaessa kakkua,lettuja,katson lapsia jotta nainen saa hiukan rauhaa jos on tarvista,ei vaan noita naisia kiinnosta joten eipä kannata enää edes olla tarjolla ,peffaa kun saa jos on halua ja tarvista ,mut en suosi irtonumeroita ,joten yksin tässä painellaan ja kattellahan televiisiota sohvalta.

• minä vain

:)

• Säästö 7

Hai miksi ostaa koko vuosikertaa jos joku irtonumero on hyvinkin kiinnostava.

• deep thing real think
        Säästö 7 kirjoitti:

ei vaan miksi tyytyä yhteen kertaan kun voi saada koko paketin!kaik tai ei mitään.Reilu meininki eikä kukaan loukkaa.

• Siementä vakoon
        Säästö 7 kirjoitti:

Juuri näin, miksi ostaa lehmää kun maitoa saa kaupasta!

• Hormonihörhöt.

Naiset eivät valitettavasti tiedä miksi he saavat raivareita kerran kuukaudessa.

Filosofian tohtori Christer Sundqvist kirjoittaa blogissaan tuoreesta amerikkalaisesta tutkimuksesta, jossa on selvitetty miksi rakastamamme kissimirri muuttuu arvaamattomaksi tiikeriksi kerran kuukaudessa.
      Tutkimuksen mukaan naisten kuukautiiskierrolla on suora yhteys naisten aivoihin.

Lue lisää tutkimuksesta, sekä naisten aivojen skannaamisesta ennen kuukautisia ja kuukautisten jälkeen.

http://veteraaniurheilija.blogspot.fi/2005/10/kissimirrist-tiikeriksi-kerran.html
      -----------------

• hjkhjkhkjk

Hullunlehmäntauti kerran kuussa.

• Siementä vakoon

Silloin kun naisilla on menkat ei heidän kanssa olla missään tekemisissä. Se on kyllä törkeätä että verisiä vittuja tulee ravintolaan. Siinä on sitten lakanat ja kaikki paikat veressä kun sellaista painaa. Pitäisi vähän ajatella, pysykööt kotona ja kapakkaan tullaan puhtaana.

• 8746jhjh

Tottakai itseään pitääkin pitää ihanneihmisensä arvoisena. Muutenhan sitä ei kohtaa eikä saa. Mutta missä ongelmasi on? Sanot että nykyään PUOLET miehistä on hissukoita, eli sinulle sopimattomia. Sehän jättää jäljelle toisen puolen eikö totta? Ok, siitä puolesta osa on varattuja muille, osa ei muuten sovi jne. mutta luulisi että jonkinsortin mahdollisuudet kuitenkin on.

On olemassa erilaisia ihmisiä, jos liikkuu erilaisissa piireissä, joten jos tapaat vain yhden sortin miehiä, liikut yhden sortin piireissä, laajenna maailman kuvaasi siis. On olemassa varmaankin rohkeita miehiä, mutta mistä sinä aiot löytää heidät? Kuinka paljon tutustut erilaisissa paikoissa ihmisiin? Annatko heille mahdollisuuden?
      Joku kertoi pitävänsä keskustelua aina yksipuolisesti yllä, ok, se on todella tylsää sanoi kuka mitä tahansa. Mutta silti, kaksi kysymystä, annatteko itse tilaa ja suun vuoroa? Ja toinen, jos aina eksytte treffeille vain hissujen kanssa, niin miksi..? Eli ainoa yhteinen nimittäjä heillä lopultakin on te itse. Sinä tapaat samanlaisia miehiä syystä, mikä on omasi: ehket huomioi muita, ehkä liikut tosiaan pienessä piirissä, ehkä itse käyttäydyt jotenkin niin, ehkä aina itse otat ohjat ja sitten valitat kun toinen ei, ehkä et jätä tilaa ja anna toisen olla mitään, ehkä kuitenkin ihastut ensin vastakohtaasi ja sitten et tajua, ettei se ennenkään ole toiminut...

Isoin osa ihmisistä ei ole kovin mielikuvituksekkaita. Kuten ehkä olet huomannut, isolla osalla aikuisista puuttuu mielikuvitus, luovuus ja uskallus. He katsovat telsua, pelaavat valmiita pelejä ja passivoituvat. Heillä ei värkissä vara riitäkään ja lopun he tuhlaavat. Totta. Joten lakkaa odottamasta että kovin helpolla löydät aktiivista ja mielikuvituksellista mielenkiintoista ihmistä, koska heitä on vähän.
      Suomessa jengi ryyppää, paljon. Naisetkin. Yritäpä löytää mielenkiintoinen mielikuvituksekas, aktiivinen ja tekevä nainen, joka on romanttinen, pääosin selvinpäin ja pyörii muutaman ihmisen pikkupiiriä laajemmalta missään...

Tarkoittaen, että vaatimukset saa ja pitää asettaa, tottakai, sillai kun itse haluaa. Mutta pitää muistaa sekin, että joskus se karsii ehdokkaat todella minimiin.
      Joten elämä on vain valintoja, realismi on realismia ja se siitä. Ehkä jonain päivänä sinulla käy tuuri, mutta... Ei voi tietää.
      Tylyä tekstiä tämäkin (?) mutta tajua se, että vaikka olisit miten ihannemiehesi arvoinen, niitä ihannemiehiä saattaa olla niin vähän, ettet koskaan kohtaa semmoista. Useimmat tyytyy, harvat löytää oikean ja osa elää yksin. Se siitä.

• joku vaan

liian saatanan pitkä vastaus painu hornan tuuttiin

• telaketjulesbofemakk

Packaa.

Tasa-arvon aikana naisten tulee tehdä 50% aloitteista.

Suomen naiset on muutettu kohta miehiksi median toimesta joka toitottaa että naisella on vain oikeuksia, mutta ei puhuta ollenkaan velvollisuuksista ne kuuluvat näemmä vain miehelle.

• Totta on joo

Olisi mielenkiintoista tavata aloittaja varsinkin jos hän on oikeasti nainen! Hän on nimittäin aivan oikeassa meistä miehistä. Mutta hänpä ei ole ollut ilmeisesti kuulemassa sitä ajatusten virtaa kun ne tyypit seukkaavat keskenään maskuliinisia paskalta haisevia juttujaan. Tämän täydellinen onnistuminen edellyttää nimittäin sitä ettei naisia ole paikalla. Tai ainakin paikalla olevat ovat aivottomia kanoja, jotka tirskuvat ja hihittävät kaikki jutuille mitä karjujen suusta tulvii. Muuten ollaan sitten mielinkielin ja suut supussa, muristaan vain korkeintaan jotain tyhjää. Totta siis joka sana mitä aloituksessa lukee. Munattomia ja tyhmiä pellejä miehet ovat.

• NössöM1977

Minun mielestä taas aika suuri osa naisista on pelottavia, tunnekylmiä, ylitsekävelijöitä. Ei ole enää niitä ihania, herkkiä, rakastavia, luotettavia naisia. Kaikki naiset tuntuvat jotenkin liian kovilta ja kylmiltä minun mielestä. Itse kun sitten ole varmaan sellainen hissukka mies. Mielummin olen tunteellinen hissukka, kun joku tunnekylmä alfauros.

Jos naiset vaan ottaisivat aikaa tutustua mieheen, niin sieltä voisi paljastua melkoinen mies. Mutta ei, vain ne kovat ja brutaalit panoeinot saavat kaikki naiset ja sitten nainen jää lopulta yksin.

Nykymaailman ongelma on se, että lukuisat naisien (ja miehienkin) seksisuhteet ja "kokeilut" kovettavat ihmisen tunnekylmiksi ja sitten aletaan vaatia (naiset) kovia ja brutaaleja otteita mieheltä ja kun sitä ei ole niin ei kiinnosta. Lukuisilla panoillaan sydämensä kovettaneet miehet sen sijaan etsivät pelkkiä panoja ja menevät parisuhteeseen pääasiassa seksin takia, kun eivät voi tuntea juurikaan mitään naista kohtaan. Vain seksi saa heidät tuntemaan jotain.

Päästäisiinpä takaisin niihin aikoihin, missä seksin paikka oli avioliitossa ja seurustelu ja toiseen tutustuminen oli romanttisempaa ja viattomampaa.

Seksuaalisuus on vääristynyt tässä maailmassa ja sitä ei edes enää huomata!

Olen konservatiivinen tässä asiassa, tiedän. Mutta näin koen asiat. Romantiikka ja rakkaus on nykymaailmassa unohdettu ja sitä pidetään nössöjen touhuna.

Hyvä on, olen nössö ja ilolla! Mielummin nössö, kun tunnekylmä kuori. Elän mielummin yksin, kun nykymaailman tunnekylmien ja aivan liikaa vaativien
      itsekkäiden nirppanokkien kanssa.

• iuhouhöiy

Nykyajajan naiset ovat pilalle hemmoteltuja lapsia, joiden naisidentiteetin olennaiseksi osaksi ovat femakot saanet tuupattua miesvihan.

"Miehet on totanoin niinku sikoi ja sillai niingu" kaikuu jo yläasteiden käytävillä. Feministiopettajat hykertelevät ja nyökyttelevät päätään.

• dvdfbw

Kyllähän kunnollisia miehiä löytyy, mutta tuollaiset sinun etsimäsi tapaiset taitavat olla harvassa.

Nimittäin te naiset pelaatte pelimiesten säännöillä, emmekä me kunnolliset miehet ole kiinnostuneita sellaisesta.
      Olen tehnyt aloitteita. Aika usein vastaukseksi tulee "painu vittuun siitä" tai jotain vastaavaa. Arvaa huvittaako tehdä enempää aloitteita kun vastaanotto on tuollainen. Eihän tuo tietenkään jotain tunnekylmää pelimiestä haittaa. Hän kun on kiinnostunut vain seksistä ja näkee naiset pelkkinä objekteina.

Moni nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa saadakseen selville onko mies oikeasti kiinnostunut. Mutta mitä järkeä on vaikka baarissa esittää vaikeasti tavoiteltavaa tuntemattomalle miehelle. Luuletteko että joku järkevä mies on valmis taistelemaan huomiostanne ennen kuin edes tuntee teitä?
      Sellaisen miehenkö te haluatte joka on kiinnostunut vain ulkonäöstä?
      Olen valmis taistelemaan naisesta sitten kun tiedän että hän on kiva. En todellakaan pelkän ulkonäön perusteella.

Mitä ihmettä te naiset olette koskaan tehneet meidän miesten eteen? Haluatte että miehet tekevät aloitteita, mutta pääasiassa te kuitenkin vain valitatte että miehet tekevät vääränlaisia aloitteita. En ole koskaan kuullut kenenkään kertovan että miten aloite tehdään oikeaoppisesti. Kovasti tykkäätte arvostella että miehet tekevät kaiken väärin, vaikka ette itsekään osaa sanoa miten aloite tehdään oikein. Sinäkin esität paljon toiveita miehen suhteen, mutta en ole koskaan tavannut naista joka olisi sen kaiken vaivan arvoinen.

Olisin aloitteellinen jos naiset arvostaisivat aloitteellisuutta. Luulenpa että aika moni muukin kunnollinen mies on kyllästynyt teidän naisten diivailuunne. Vaikkette olisi kiinnostuneita siitä miehetsä joka tulee teitä iskemään, niin voisitte silti olla kohteliaita häntä kohtaan. Sitten kun te hyväksytte aloitteeksi sen että mies tulee luoksenne ja pyytää suoraan treffeille, niin sitten voin alkaa taas tekemään aloitteita Mutta ei, te haluatte että mies suorittaa kaikenlaisia smalltalk temppuiluja ennen kuin voitte mennä treffeille hänen kanssaan. En ole kiinnostuntu tanssimaan teidän pillinne mukaan.
      Mielummin haen naisen ulkomailta.

Kyllä tykkään nähdä vaivaa suhteen eteen ja keksiä kaikenlaisia romanttisia yllätyksiä, sitten kun olen naisen kanssa josta välitän. Mutta enpä ole koskaan saanut kunnollista mahdollisuutta seurusteluun, koska te naiset teette jo pelkästään tutustumisesta mahdotonta. Ensin hirveä työ pitäisi nähdä että pääsee edes treffeille toisen kanssa. Sitten pitäisi antaa treffeillä juuri oikeanlainen vaikutelma jotta olisi mahdollisuus toisiin treffeihin ja miehen pitää totta kai olla se joka päättää mitä treffeillä tehdään, muutenhan mies on nahjus joka ei varmasti osaa jatkossakaan päättää yhtään mistään eikä häneltä varmasti löydy ollenkaan mielipiteitä mistään.
      Treffejen jälkeen pitää osata olla sopivan välinpitämätön eikä saa ehdotella heti toisia treffejä. Muuten antaa yli-innokkaan epätoivoisen kuvan. Eihän sellainen mies kelpaa. jne...
      Yhtä helvettiä koko tuo naisiin tutustuminen. Vain paatuneimmat pelimiehet jaksaa sitä.

Niin ja sinun kannattaisi hyväksyä se, että miehet ovat yleisesti ottaen vähemmän sosiaalinen sukupuoli. Eivät miehet ole ennenkään sen sosiaalisempia olleet, eivätkä he ole tästä mihinkään muuttumassa jatkossakaan. Etsi itsellesi joku metroseksuaali jos haluat suupaltti miehen.

• Wanha Kyynikko

Tässä ehkä lienee vastaus kysymykseesi:

http://www.mgtow.com/

Jotkut meistä miehistä ovat vain yksinkertaisesti saaneet naisista tarpeeksi huonoja kokemuksia. Miksi sitoutua sellaiseen "vankilaan" kuin pysyvä parisuhde ja/tai lasten kasvatus?

Osaan siivota, pitää asiat järjestyksessä, tehdä ruokaa, pestä pyykkiä (tai siis pesukone ne pesee), laittaa pyykit kuivumaan narulle, nurmikon leikkuu jne huushollin arkiaskareet.

Auton renkaidenvaihto ja suurehkot remontit (kuten kytkimenvaihto tai moottorin täysremppa laakereiden ja mäntien vaihtoineen) onnistuu. Myös muiden menopelien korjaaminen hoituu, kuten myös kaikenlaiset huushollin liittyvät pikkurempat. Omalta "pajalta" löytyy työkalut em. hommien tekemiseen.

Käyn töissä ja tulen toimeen omillani. Kysymys kuuluukin, mihin enää tarvitsen naista???

Jos tylysti saan sanoa, niin naista en tarvitse enää kuin "sen" saamiseen. Kiittäkää naiset tästä kaikesta liiallista feminismiä.........

• jhbhbjhbj

ja sit on ne maksulliset naiset. tulee halvemmaksi kuin elatusmaksut ja kämpän jako kahtia.

• Wanhalle kyynikolle

..no tuosta kaikesta saat kyllä syyttää ihan omaa asennettasi. Jos näet ihmiset hyödykeinä, niin sitä saat.
        Eikö toista ihmistä tarvita ihan kaikkeen muuhun kuin tarpeiden tyydyttämiseen, oikeasti?

• Wanha kyynikko
        Wanhalle kyynikolle kirjoitti:

..no tuosta kaikesta saat kyllä syyttää ihan omaa asennettasi. Jos näet ihmiset hyödykeinä, niin sitä saat.
        Eikö toista ihmistä tarvita ihan kaikkeen muuhun kuin tarpeiden tyydyttämiseen, oikeasti?

Niin, joskus nuorena idealistina uskoin vielä tasa-arvoiseen, vakavaan, rehelliseen ja avoimeen parisuhteeseen naisen kanssa.

Mutta mutta, pari kertaa olen saanut pahasti näpeilleni kun koitin elää naisen kanssa em. tavoin, yksitiyiskohtaiseen ruotimiseen en tässä ala. Jutuista tulisi liian pitkiä. Iän myötä myös viisaus naisen oikkuja kohtaan on kasvanut.

Niinpä, ne kaksi kertaa riittivät, en vaan enää voi suhtautua naisiin ns. kunnioittavasti, Siperia on opettanut. Kaksi pitkää ja tositarkoituksella ollutta suhdetta kariutuivat naisten huonoon käytökseen. Onneksi en sentään ehtinyt avioon k.o. naisten kanssa, muuten olisi mennyt omalla työllä ja "hartiapankilla" rakennettu talo jakoon.

Että ihan tämän takia näen naiset enää vain seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjinä, valitettavasti.

Ehkä olen sitten kohdannut vääränlaisia naisia, mene ja tiedä, mutta enää en panosta vakavasti parisuhteeseen. Se aika on ollut ja mennyt....

• Naivilta..
        Wanha kyynikko kirjoitti:

Niin, joskus nuorena idealistina uskoin vielä tasa-arvoiseen, vakavaan, rehelliseen ja avoimeen parisuhteeseen naisen kanssa.

Mutta mutta, pari kertaa olen saanut pahasti näpeilleni kun koitin elää naisen kanssa em. tavoin, yksitiyiskohtaiseen ruotimiseen en tässä ala. Jutuista tulisi liian pitkiä. Iän myötä myös viisaus naisen oikkuja kohtaan on kasvanut.

Niinpä, ne kaksi kertaa riittivät, en vaan enää voi suhtautua naisiin ns. kunnioittavasti, Siperia on opettanut. Kaksi pitkää ja tositarkoituksella ollutta suhdetta kariutuivat naisten huonoon käytökseen. Onneksi en sentään ehtinyt avioon k.o. naisten kanssa, muuten olisi mennyt omalla työllä ja "hartiapankilla" rakennettu talo jakoon.

Että ihan tämän takia näen naiset enää vain seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjinä, valitettavasti.

Ehkä olen sitten kohdannut vääränlaisia naisia, mene ja tiedä, mutta enää en panosta vakavasti parisuhteeseen. Se aika on ollut ja mennyt....

Oi voi..no, nimesi olet ainakin ansainnut.
        Kyynisyyden taakse on niin helppo piiloutua, et tule enää satutetuksi, vaikka koko ajan kuitenkin olet, kun et ketään lähellesi päästä.

Valinta, ja helpoin sellainen.

On paljon vaikeampaa huonoista kokemuksista, toisten hyväksikäytöstä huolimatta säilyttää usko rakkauteen. Minä en ainakaan anna periksi! Jos ei sitä tule, olen yksin... ja siinä matkalla usein törmään kaltaisiisi kyynikoihin, suren heidän puolestaan ja lähinnä sitä, että antavat menneiden naisten yhä edelleen vaikuttaa elämäänsä niin voimakkaasti...

• Wanha kyynikko
        Naivilta.. kirjoitti:

Oi voi..no, nimesi olet ainakin ansainnut.
        Kyynisyyden taakse on niin helppo piiloutua, et tule enää satutetuksi, vaikka koko ajan kuitenkin olet, kun et ketään lähellesi päästä.

Valinta, ja helpoin sellainen.

On paljon vaikeampaa huonoista kokemuksista, toisten hyväksikäytöstä huolimatta säilyttää usko rakkauteen. Minä en ainakaan anna periksi! Jos ei sitä tule, olen yksin... ja siinä matkalla usein törmään kaltaisiisi kyynikoihin, suren heidän puolestaan ja lähinnä sitä, että antavat menneiden naisten yhä edelleen vaikuttaa elämäänsä niin voimakkaasti...

No, sellaista se elämä raadollisimmillaan on. Toisilla käy hyvä flaksi suhderintamalla, ja toisilla ei. Soveltuu myös moniin muihin elämän osa-alueisiin.

Olen jo osani valinnut, ja luopunut toivosta vakavaan parisuhteeseen....

• mietippävähä

Rohkea ja alotteellien mies on vaan sitten sitä koko ajan ja tuskinpa se rohkeus ja alotteellisuus kohdistuu vain yhteen naiseen.
      Sellanen pikkuisen enemmän syrjään vetäytyvä mies saattaa loppupeleissä olla kultakimpale.

• Pian saavu helli mua

Olet luonut haavekuvan ihannemiehestä ja nyt olet pettynyt, kun tuota haavekuvaa ei ole olemassa reaalimaailmassa. Ole realisti. Tee itse aloite, se on nykypäivänä aivan sallittua myös naisille. Et ole tyrkky, jos teet aloitteen. Jos mies sanoo ei, niin hän saattaa olla esim. varattu tai homoseksuaali. Älä siis yritä varattuja miehiä - monet naiset himoitsevat nimenomaan sitä rengastettua urosta, vaikka vieressä oleva rengastamaton uros olisi lopulta se oikea. Haluat tuntea ihollasi sellaisen miehen hyväilyn, joka kuuluu ainoastaan sinulle, eikä jollekin nalkuttavalle aviovaimolle.

Ja kannattaa muistaa, että ne päällisin puolin täydellisiltä vaikuttavat miehet tai naiset ovat usein psykopaatteja, joiden huonot puolet paljastuvat suhteen edetessä.

• Realisti +0987654

En mä nyt tiedä onko toi nyt kovin kummoinen ihannemieslista. Siis olen samaa mieltä, että hän on nyt pettynyt kun ei ihannemiestä löydy, eihän sitä vaan kaikille löydy. Se on totta. Mutta ettei tuommoista miestä muka ole reaalimaailmassa? Eli reaalimaailmassa ei muka ole aloitekykyistä, reipasta miestä, joka osaa puhua ja pussata, haluaa parisuhteen ja panostaakin siihen? Että on muka liikaa vaadittu, kun haluaa miehensä olevan enemmän raitis kun kännissä ja toivoo, ettei tämä olisi känniördääjä rasistisine juttuineen? Että mies jolla on mielipiteitä ja joka tykkää keskustella on liikaa vaadittu?
        No aika surkee on sitten reaalimaailma.

Eikä toi edes ole mikään "täydellinen mies" vaan ihan normaali ihminen.
        Että tietenkin riippuu ihmisen näkemyksestä, mutta ei toi nyt kovin epärealistista ole. Ap vaan vissiin etsii vääristä paikoista tai on turhautunut kun todellisuus tosiaan on se, että tyytymällä kyllä löytyy "kuka vaan" mutta jos aikoo oikeasti etsiä oikeaa, pitää hyväksyä sekin mahdollisuus että niitä voi olla harvassa niitä just sopivia ja että ei niitä suuria rakkaustarinoita noin vaan löydy.

• Huohhhhhhhhh

Onhan meitä, te naiset vaan olette nykyisin niin nirppanokkia että pitäs vaan olla se Ruumiinrakenne Normaali, Sporttinen. Voi juma jos sattuu olemaan ylipainoa jonkun verran niin ei kehdata edes vastata mitään esim tuolla treffi puolella vaikka kuin tekis aloitteita sun muuta huoh.. Saa siinä sit valittaa kun ei löydä sitä mitä haluaa. PS. ne on varattuja jo ne miehet kenellä on se sickpäck sun muuta,ei ne miehet tänne tule ruikuttaa ja seuraa etsimään, ne löytää sen seuran muualtakin.Me epätoivoiset ollaan täällä vaan itkemässä.

• sinnevainnn

Minun ihana mies (oon 20 ja mies 23) löytyi Virosta, ei juo, ei polta, tiskaa kiltisti aina vuorollaan, auttaa kotitöissä muutenkin ja huomioi paljon, kukkia saan viikoittain ja ravintolaillallisia :)

• edellinennn

Niin ja lisään vielä, sixpack puuttuu kyllä! Normalikokoinen, ei lihapulla muttei pulkannarukaan :)

• trollilolliolli

trolli

• juhvi1

No jopas tuli kerrankin tekstiä. Kuulostat aivan naisten salaliitolta.Mun tyttäreni,äitini, anoppini ovat kerrankin saaneet kaikkia muita neitosia myöten juuri sellaisen adonaalisen olemuskuvan ,jota Minä edustan.-Siis k.s.ensimmäinen kappale tekstistäsi. Siis Minun olemukseni täyttää lähestulkoon kaiken halveksimasi, (paitsi sulkuihin laittamasi). Eikö Mies, Sanon Itseäni Mieheksi, koska minulla on todistetavasti myös pontikankeittoon sopivat vehkeet. Ergo:olenko ylipainoinen,individualistis-egoistinen misokyyni, alkoholisoitunut plus viisikymppinen täysinpalvellut paskiainen,jonka pää ei enää kelpaa, kuin aivorasiaksi."

• laura 19

Minulla on kunnollinen,ihana,kiltti ja rakastava mies

• mutuako vaan

Mihin aloittajan väittämät perustuvat? Omaan kokemukseen, tutkimustietoon vai onko pelkkää mutua?

"Vaikuttaa siltä, että nykypäivinä noin puolet miehistä on passiivisia hissukoita, jotka pelkää tehdä alotteita tai eivät jaksa heilauttaa sormeakaan parisuhteen hyväksi (ei mm. osaa olla romanttinen tai mielikuvituksellinen)."

Tiedätkö tämän omasta kokemuksesta? Sinulla on siis ollut vähintään kaksi miestä joista toinen oli passiivinen hissukka joka ei tehnyt mitään parisuhteen hyväksi ja toinen joka oli aloitteellinen ja teki jotain parisuhteen hyväksi. Missä on nyt tuo jälkimmäinen mies?

"Ja sitten melkein kaikki loput tuntuu olevan alkoholin suurkuluttajia, jotka ottavat isänmaallisuuden liian tosissaan ja puhuvat halveksuvasti kaikista muista, paitsi omaan jengiinsä kuuluvista."

Tulkitsenko nyt oikein, että tuo hyvä mies ei saanut ansaitsemaansa arvoa vaan vaihtui juoppoihin.

Eikö entinen enää lämpene pettäjälle?

Jostain nuo käsitykset ovat tulleet. Omasta kokemuksestako siis? Vai vetääkö aloittaja pelkkää mutua hatustaan?

• jokeri18

Suomalaisten mielenmaailma ja toimintamalli luotiin muutamassa kymmenessä vuodessa mustavalkoelokuvilla ja nykyään salatuilla elämillä ym. vastaavilla. Maailmankuva on luotu tarkoituksen mukaisesti. Ihmiset tiedostavat aina silloin tällöin elokuvien maailman todellisessä elämässä, ikään kuin elokuvan asiat tapahtuisi myöhemmin elämässä esim. ihmiset puhuivat laitteeseen joka välitti ääntä vastaanottimeen. Nykyään puhelin on todellisuutta elokuvista.

• te-xa11

minä oon huomannu naisissa.ensin alakaa jutustelu hyvin,sitten kun nainen huomaa että mies on kiinnostunut,niin naiset muuttuu siinä silimänräpäyksessä niin vaikeasti tavoiteltaviksi.ja ns välinpitämättömäksi etten niitten kanssa saa enää mitään järkevää kontaktia aikaan .se normaali porinakin hävijää johonki ylimieliseen ja yhden-kahden sanan vastauksiksi.sitten kun naiselle sanoo että unohetaan koko homma.sitten kyllä rupijaa tulemaan tekstiä ja monesti niin ala arvostakin.ettei sitä viiti kuunnella kukkaan.tosijaa kun sanoo ettei tästä tuu mittään kun tyhyjää jahkailua.naiset herää todellisuuteen ja huomaa että mies jättää koko homman.sitten alakaa. että minä justiin ajattelin että oot kiinnostava mies mutta antaa olla sitten.naisille on hirviä sokki sitten kun mies sanoo ettet ookkaan anään kiinnostava.

• Muh privilige

>''Minä ansaitsen parempaa kuin mitä te pystytte tarjoamaan''-lanka

Älä koskaan muutu, Suomi24

• Oyutta

"Missä kunnolliset miehet piileksii??"

No missäs itse sitten luuhaat? =) Ilmeisesti aivan väärissä paikoissa =)

• ---

Mikä vitun primadonna ite olet?

• oonmies2

naisille www.eliittikumppani.fi

miehille www.nettiauto.com

• Älä hätäile....et ole vielä tavannut minua !!

Raid1

• tässä fiksu , hyvin käyttäytyvä mies :)

• villi veikkaus

Ehkäpä fiksut ja sivistyneet kiertävät sinut kaukaa?

• blaaaaahhhh

Jos noin puolet miehistä on passiivisia hissukoita niin ei nyt luulisi siitä toisesta puoliskosta olevan vaikea yhtä kunnollista löytää. Mutta vastaavasti voin sanoa, että puolet naisista on tukevoituvia tätimäisiä, tai sitten raivofeministejä, tai sitten muuten vain etäisiä. Ehkä tässä on sukupuolten välinen asennevamma kehittynyt viimeisen parin vuosikymmenen aikana. Vaatimukset on korkealla ja koko ajan vähäisemmistä syistä aletaan vaihtamaan ja toteamaan että puolet on niitä pasiivisia ja hyviä ei löydy. Nainen voi itsekin huomioida osuutensa parisuhteeseen. Mies nyt ei ihan heti omasta syystään lähde passivoitumaan, että voi avarakatseisesti selvitellä tilannetta, että mistä moinen passivoituminen sitten johtuu. Sekin sanoo jo jotain, että vain joka 4. avioliitto onnistuu kestämään pidempään. Eikä se ole pelkästään miehen vika.

Nyt eletään hektistä ja sekavaa kapitalismin aikakautta. Työ, elämän kallistuminen, rahahuolet, velat, materialismi, moninaiset vastuut ja velvollisuudet jne... siinä on paha yhdistelmä kirjaimellisesti miestä syöviä asioita. Nämäkin passivoittaa miestä, ja myös naista.

Minä olen aktiivisesti taloutta ja muutakin Suomen toimintaa seuraava ja politiikkaan osaaottava mies. Olen täysin v*ttuuntunut Suomen bisnespolitiikkaan ja kansalaispolitiikkaan. Kun rahan positiivinen kiertokulku on katkaistu, eli rahavirrat on ohjattu suurimmaksi osaksi tietyille ihmisryhmille, niin se näännyttää paitsi elämänlaatua myös parisuhteita. Meillä on paljon asioita jotka välillisesti ja välittömästi vaikuttaa meidän henkiseen olemukseen. Sieltäkin löytyy syy passivoitumiseen, kyllästymiseen, turhautumiseen jne. Minä lopetin työnteon, koska se ei enää ole Suomen hyvinvointia varten, vaan rahan hamstraamista varten. Bisnes on ajanut ihmisarvon ohi. Tämä on sellainen seikka, jota nainen ei minussa arvosta. Olen hänen silmissään passiivinen ja työtävieroksuva.

Ennenkuin tuomitaan ketään, niin voisi avata silmät ja katsoa kokonaiskuvaa. Suomi on passivoituva maa.

• Kertokaas arvon neidit/rouvat miksi teille on iskostunut päähän se, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa?? oon kuullu tän niin monta kertaa, että ois kiva saada vastaus siihen.

• nuppi

Naisten lehdet? Ei asioista turhan takia kirjoitella mainosrahoitteisissa lehdissä. Tarkoituksena on vaikuttaa alitajuntaan ym. keinoilla kohdeyleisöön. Mikää asia ihmisen elämässä ei ole sattumankauppaa! Kaikki on tietoisesti ja tarkoituksen mukaisesti luotuja.

• poikamies 29

Ei kaikkia miehiä(kään) oo Luoja luonut avioliittoon sopeutuvaisiksi. Jotkut hän on tarkoittanut elämään yksin. Raamatussa se seisoo, opi sieltä, niin ei tarvi täälä nyyhkiä enää.

• perseenhaju.

Jos alkaa huonon naisen kanssa seurustelemaan, niin on varmaa että työhommat ja muut opiskelut menee itsellä perseelleen.

Viisaat miehet huomaavat huonot naiset helposti ja sen takia he kiertävät aloittajan kaukaa. Elämän pitäisi olla tasapainoista kotona, varsinkin jos työ on vaativaa pääkopalta.

• naisessa on muutakin hyvää kuin rinnat ja perä
      silmät tukka ja sydän
      nyky miehet eivät ajahtele muuta kuin seksiä
      miettikää miltä naisesta tuntuu jos naisesta ajahtelee vain seksi objektina
      järki käteen miehet

• Minä olen aina arvostanut eniten ihmisen fiksuutta ja mukavuutta kuin ulkonäköä ja näin tulen tekemään jatkossakin. Voi kun naisetkin osais arvostaa rumaa mutta fiksua miestä, ei se komeus ole aina hyvästä, rumat miehet niitä fiksuja on, komeat miehethän on todistetusti ihan dillejä ja pettäjiäkin vielä.

• vai niin

Kunnolliset miehet ovat menneet piiloon teitä raivohulluja pullukoita.

• joopajoo2

Jäät ilman hyvää tai huonoa MIESTÄ.

• nykynainen on tappanut meidät lähes sukupuuttoon kuules. ;D

• Minä on vastakohtainen kysymys. Missä on socialinen nainen? Ja kuka tietä mitä haluan? Ihmisiä voi nosta liput ylös että men nä ketä on valmin olla suhdessa. Ei voi olla vaa mita me mainosttaa oikein. Hohta sano mitä Mr Hitler on sanonut YOUTUB:issa. Kylle minä tide että me ei sa kiroile & olla vihanen. Minä on mietinyt nän: joss isä & äitti ei erottynyt miksi me on vaikea olla suhdessa? Ihmisiä voi lottaa olla kaveri ensin, ja mehemmin suhdessa josson sopiva.

• ---

Opettelisit nyt sitä suomea kun kerran täällä asut.

• --- kirjoitti:

Opettelisit nyt sitä suomea kun kerran täällä asut.

No minä puhu suomea töissä & ruotsi kotona. En ketä valehti kuin minä puhu suomea töissä. Minä voi puhu suomea parempi. Tiedän että minä ett osa kirjoittaa suomenkieli kunnolla. Mutta nämä asia ei liity nämä artikkelli.

• Viisastunut

Valitettavasti suomalaisesta femakko, pullukka, biseksuaali, nykynaisesta ei ole enää mielestäni kenellekään vaimoksi. Pullukka porsaat kyllä vaativat mieheltä täydellisyyttä, mutta samalla itse lihovat kuin siat.
      Otin itse thaimaalaisen vaimon ja en ole katunut päivääkään. Lempi kukoistaa ja kaikki muut hommat myös tehdään yhdessä. Kyllä nämä suomalaiset femakot saisi minun puolestani kaikki rahdata turkkiin haaremihuoriksi.
      Ei niistä muuhun ole turkkilaisille. Nehän ne tykkää läskeistä..

• delafonte

niiin ne hissukat jotka hoitaa yhteikunna asioita on niitä ramboja,pikku kaljoissa luovat uusia ajatuksia .sitten tulee se brada laukkuinen naikkonen heilumaan että et voitehdä muuta kun juoda tota kaljaa ,,ja jätkä on vetänyt aivopeirut kolmekertaa duunissa ja haluaisi muutakin kuin ikeaa seon vaan tunnustettava me olemme erisukupuolta sitäkin mutkistaa asia että teknologia hoitaa suuren osan tunne purkauksia teknologiaan jonne avautua pomon jos toisenkin kaikki ihmisyys häviää ja naiset tienaavat samalla viivalla kun miehet joten heidän tunneäly on muuttunut täysin sama kuin pohjoisnavan liikkuminen pallolla ottakkee vaimot venäältä

• Kyllä täällä viel kunnon mies on ja ettiny sitä kunnollista naista mut ei ole viel kohdalle osunu...

• 7yu56u586

Tämä on nyt sitten se miestyyppi jota naiset niin kovasti halusivat vuosien ajan. Kiltti, hissukka pro-feministi koti-isä. Naiskomitean kompromissi. Tulee aiheesta mieleeni Veikko Huovisen mainio tarina "Jutta Grahnin mies".

Sitä saa mitä tilaa :)

• Onnellinen yx

Hupsista keikkaa,enpä jaksanut lukea koko tekstiketjua,mutta oli pakko ton alkutextin perusteella jotain ilmineerata. Olen 50 ja aina valkannut ja etsinyt sitä ns.ihannemiestä. Noh,ovat osoittautuneet kaikkea muuta kuin ihannemiehiksi.Juup ja nyt yx kax tapasin sellasen ja treffipalstalla. Heti eka treffeistä tuntu että ollaan niin tuttuja,juttu luisti jne. Eikä muuten oo alkuunkaan mun oletettu ihannemies. Rehellinen,reilu,huumorintajuinen,tavallinen normimies,ihan järki päässä ja rehellinen työtä tekevä,teeskentelemätön ja on muuten sitä mahaakin,jota vieroksun...Son kemiat ku loksahtaa,muu on pakkopullaa...Oon nii onnellinen,että:)

• jkjjkjkjjl

Taitaa mennä kaikilla naisilla juuri noin. Mies onkin jotain muuta mitä on suunnitellut.

• matkailu avartaa

Thaimaassa on niin IHANIA naisia, että ei enää parempia voi ollakkaan. Ne miehet, jotka tyytyvät suomalaiseen ovat niitä luusereita ja hissukoita :]

• mulperi3

Kuulepa sinä; naiset ovat aivan samanlaisia; en ole vielä törmännyt naiseen joka AIDOSTI olisi valmis toimimaan parisuhteen eteen. Alkuhuuman jälkeen on parisuhteen jälkeen karkoittanut naiset niin itseltäni kuin ystäviltäni. Kyse ei ole ollut kellään riitelyistä; vain siitä prinsessamaisesta kuvittelusta, että se parisuhde on jatkuvaa huumaa. Se vaan ei ole. Olen minä elänyt onnellisessa parisuhteessakin; kuolema vain erotti minut kumppanistani. En toki vertaa uusia ehdokkaita menneeseen.

• thai only

Kokeile thaimaalaista niin mielesi muuttuu. Heidän kanssaan kaikki on niin paljon parempaa ja elävämpää.

• mjaa..
        thai only kirjoitti:

Kokeile thaimaalaista niin mielesi muuttuu. Heidän kanssaan kaikki on niin paljon parempaa ja elävämpää.

..niin kunhan sen vain muistaa, että rahasi kuuluvat vaimosi perheelle.

• 9 + 8

Nykypäivän akat ne vasta kauheita onkin. Siis suomalaiset. Ovat olevinaan miestensä arvoisia, mokomat räävittömät, ylimieliset ihravalaat.

• Satupinssi

Taas näitä satuprinssi unelmia.............

• Surkea peruskoulu

Syytä peruskoulujärjestelmää. Siinä painotetaan tyttöjen juttuja ja tuhotaan poikien itseluottamus. Ehkä jo vähän vanhemmat miehet ovat päässeet irti ryhmätyötraumoistaan ja ovat valmiita ottamaan "johdon käsiinsä".

• yksin parempi

Suomalainen nainen on romanttisen jenkkipaskan aivopesemä nirppanokka ja idiootti! Minä ainakin etsin slaavilaisen tai aasialaisen naisellisen naisen itselleni!

Aina on naama mutrulla ja ota sellaseen sitten kontaktia.

Kun katselee vanhoja suomifilmejä niin niissä naiset on aivan valloittavia. Jenkkihapatus on pilannut suomalaisen naisen kokonaan!

• Onnellinen yx

Kyllä nainen on valmis tekeen miehen olon kivax jos mieskin vaivautuu,son yhteispeliä ja sillain. Ite oon kokannut ja kehunut,aiheesta,pyörän korjauksesta ja muusta avusta ja tasan tarkkaan siitä että son niin kiva ja lupsakka...Kyllä sen tuntee sydämessä kun kolahtaa,ei se oo ulkonäöstäkään kii,tietty tarttee miellyttää ja olla siisti,hehkutan luonteen ja kemian puolesta:) Juu ja mun ihannemiehen ku piti olla tiukka,vatsaton,tumma ja komee...Huh,huh...Niin,enkä muuten oo miehiä isommasti passannut mutta nyt,son niin ilo :)

• Zapperi54

Väitän että täällä piileksii yksi kunnollinen mies,mutta ei tunnu kelpaavan nyk- feministi-lepakoille.
      Olenpa tässä muutaman pitkän suhteen jälkeen etsinyt naiskumppania jo viitisen vuotta.Olen 54v ja ihan ok-normi-suomi-äijä.
      Kaljuuntuva mutta body on kunnossa kaikin puolin.En polta ,otan pikku-kännit muutaman kerran kuussa.Jos seurustelen ,en taatusti kännittele ukkoporukassa vaan naiseni kanssa hoidellaan ne hommat.
      Parituspalstojen kautta olen tavannut varmaan lähes 100 naista.
      "Normaalivartaloinen" kuvaus naisen itsetoteamana tarkoittaa noin 75% varmuudella että niitä vuosirenkaita on kuitenkin kertynyt 10-20kg ylimääräistä.
      Joo,olen siis pinnallisen paskiainen kun en salli naiseni muistuttavan manaattia.
      Pidän kuitenkin itseni kunnossa, olen siis viitseliäs ulkonäköni ja terveyteni suhteen ,vaadin sitä myös kumppaniltani.
      Yksinkertaisesti tyypillinen suomalainen hiilaritantta ei kiinnosta sängyssä pätkääkään.Eriasia olisi jos lasteni äidille olisi niin käynyt ja olisin edelleen hänen kanssaan liitossa.Se olisikin aivan eri stoori.
      Nyt puhun siis vastaavista parisuhdepolulla harhailemaan jääneistä parittomista tallaajista kuten itsekin olen.
      No jos tämä maallinen puoli onkin sitten toiminut puolin ja toisin,niin sitten on toppi pahimmillaan tullut vääränmallisen vaatetuksen,hiustyylin ,kauluspaidan,harrastuksien tai vaikkapa naiseni juopottelun takia.
      Myös tuntuisi olevan ilmassa naisilla sitä että miehen tulisikin olla naista huomattavasti nuorempi.
      Käsittämätön määräily ja pomottaminen tuntuu myös olevan trendinä.
      Siinä mielessä aloitusjuttu on oikeassa että meistä suomimiehistä on pikkuhiljaa tullut nössöjö naisen edessä.Olemme antaneet naisille liikaa valtaa.Suurinosa vapaista naisista on vähintään piilofemakoita,miehen jyrääjiä,jotka eivät tarvi miestä mihinkään.
      Petikumppaniksikin kelpaa mainiosti paljon mainostettu kaalimato.
      Nykynaiset eivät osaa enää olla naisia.Niitä hentoja korentoja joita mies voisi auttaa ja hoivata.
      Kuka mies haluaisi olla romanttinen narsistisen feministimanaatin edessä.
      Uskon toki että Suomesta löytyy vielä ihan kunnollisiakin naisia,vaikkapa mullekin.Mutta hehän ovatkin parasta-aikaa varattuina.Varattuihin en koske.
      Jos suomiäijä haluaa naisen joka kohtelee miestä miehenä ja antaa miehelle tilaisuuden olla mies,niin suomiäijä ostaa finskiltä kymmeneksi tunniksi lipun alumiiniputkeen ja lentää etelän lämpöön.
      Ulkomailla joissakin vähän (muka) kehittymättömimmissä maissa vaan jostain syystä mies-naissuhde toimii hieman eritavalla.
      Jos on varaa käydä kerran vuodessa ja saada mies-kohtelua vaikkapa yhden kk ajan ,niin taas jaksaa lähes vuoden kartella treffipalstoja.Puhumattakaan juopporavintoloista kännisine suomimuijineen.

PS.Eka liittoni kariutui naisen uskottomuuteen, ja se toinen pitkä suhde loppui naisen väkivaltaisuuteen lastaan kohtaan.

• renais1

Sinulla on ainakin vahvat, hyvät mielipiteet olemassa! 10 pistettä ja papukaija merkki sinulle siitä. Kauan olen minäkin kumppania etsinyt Ei vaan ole löytynyt. Aina törmää miehiin joille liikunnaksi riittää sohvan ja jääkaapin väli. Tai toisena kotina on esson baarit ja muut juottolat. Ihanaa kuulla miehen suusta tuo teksti että, " olen siis viitseliäs ulkonäköni ja terveyteni suhteen ,vaadin sitä myös kumppaniltani." Itse kun tuota noudatan ja pidän sitä tärkeänä asiana, niin saan kuulla siitä negatiivista palautetta jatkuvasti. Milloin olen hullu, milloin pintaliitäjä, milloin mitäkin. Minusta se vain on kohteliaisuus myös kanssa ihmisiä kohtaan, että pitää itsestään hyvää huolta, eikä näytä joltain levinneeltä voi kasalta. Lisäksi jaksaa tehdä töitä, kun on kunnossa.

• hezca

Siinäpä rehellinen ja aito suomimiehen tunteenpurkaus. Olen pitkälti samaa mieletä.
        Lähden hymyssä suin salille siirtelemään malmia.

• joku vaan

sää vaan oot itte iha perseestä.

• kumikarhu

Tääällähän minä, (kunnon mies) Pk- seudulta. Pyöritän pienimuotoista huumekauppaa ja alaisenani on hölmöjä mamuja, jotka ottaa syyn niskoilleen. Hähä

• Reipas Mies

Populaarikulttuuri sylkee naisille uuden ajan roolimalleja, on hääohjelmia, deittilaivoja, Cosmoa, ja täydellisiä naisia. Kaikissa vuorataan mitä mielikuvituksellisia laatuvaatimuksia miehille.

Ihannemies on jokin kuvitelma joka halutaan siihen nenän eteen. Vaivatta, kun nainen vähän niiskaisee tai silmiä räpsyttää. Ehkä vähän viitsitään meikata ja tälläytyä. Siinä bestisten kanssa arvostellaan tutustumaan tulevat miehet kovaan ääneen kuten yökerhossa.

Sitten nämä naisia taitavasti käsittelevät suupaltit, tasokkaat miehet, kyllä vievät muijia kuin lammasta narussa. Mielestäni on väärin verrata jonkin ad/hd-möykkääjän puhekykyyn ihan kaikkia miehiä. Ihan varmasti jokaisesta on hyviä puolia löydettävissä kunhan muija viitsii yrittää. Tutustua mieheen.

Se ei tapahdu jalkoja levittämällä että *pim* nyt on parisuhde kympillä kasassa kun toi puhemies sai puhuttua sinne makuuhuoneeseen naisen. Juuri näin mennään tänäkin viikonloppuna ja lujaa mönkään.

Nimenomaan nykyään myös urheilulliset sinkku miehet jäävät naisettakin jos ei supliikki luista, enkä puhu mykästä miehestä vaan sitä vaan joskus vituttaa miten se jatkuva puhe on niin elinehto naisten kanssa.

Kyllä se ajaa hissukka miehet alkukantaiseen "vittu nyt näytän" tilaan.

• ootteko nyhveröitä

Hahaa! Täällä katkerat kaljamahamiehet itkee XD

• Aikuistu nyt

Mainitsemasi ihmiset ovat luonollisesti varattuja..
      Ja mitä tulee loppuihin niin tuo kaikki paska on hollywoodia.

• Mies33

Taas näitä, miehen pitää olla tumma, atleettinen, tykätä prätkistä, muutama tatska, korkeasti koulutettu, älykäs, perheen parissa viihtyvä, mutta samaan aikaan myös villi ja tulinen, mutta silti ehdottomasti romantikko ja yhden naisen mies.

Eikö naiset ymmärrä, että jotkut asiat eivät vaan mahdu samaan pakettiin.

• wwwwnatku

Ensinnäkään en olisi ikinä kirjoittanut tänne, ellen olisi vahingossa nähnyt vuodatusta etusivulla. Missä on ne spontaanit miehet ja missä on hehkeät naiset, tämä on ikuisuus kysymys. Olen ollut saman naisen kanssa pian 23 vuotta, ennen häntä minulla oli kymmeniä naisia. Naisen tai miehen valitsemisessa ei kannata tehdä kompromisseja, rakkautta kannattaa etsiä aktiivisesti ja kun sen lopulta löytää sitä pitää vaalia päivittäin. Yleensä rakkaus löytyy yllättäen ja odottamatta, ehkä juuri silloin kun sitä vähiten odottaa. Kaikista pahin este rakkauden löytymiselle on oma negatiivisuus ja liiallisten kriteerien asettaminen. Asettamalla itselleen raja-aitoja voi vahingossa sulkea todellisen rakkauden itse pystyttämänsä aidan väärälle puolelle.

Ensimmäinen kriteerini oli aina se, että nainen oli hyvä sängyssä ja kaunis katsella.Onneksi luonto on hoitanut asian sillä tavalla, että kauneus on katsojan silmissä, jokaiselle sinnikkäälle rakkauden metsästäjälle löytyy todellista rakkautta. Pojalle annoin pari viikkoa sitten seuraavan neuvon, älä etsi täydellistä naista, etsi täydellistä rakkautta. Täydellistä naista ei ole olemassa, eikä varmaan miestäkään, salli siis kumppanillesi yhtä monta virhettä kuin itsessäkin on. En ole koskaan pyrkinyt korjaamaan vaimoni virheitä, olen oppinut rakastamaan niitä.

Parisuhteessa elävien ihmisten kuuluisi kysyä päivittäin itseltään, miksi annat virheet anteeksi ensi huumassa, mutta takerrut niihin myöhemmin. Ei naisen tai miehen kuuluu muuttaa kumppania millään tavoin, me rakastumme ihmiseen eikä ihminen ole koskaan täydellinen. Molemmille kuuluu vapauksia yksilötasolla ja toisen kuuluu tukea ja kannustaa näitä toimia.

Uskon että tätä palstaa lukee tälläkin hetkellä sadat kunnolliset miehet ja naiset jotka etsivät oikeaa rakkautta, löytäkää toisenne. Muistakaa kuitenkin se, ketään ei voi väkisin muuttaa.

• 2+2

Miehen pitää olla komea, urheilullinen, rikas jne.. nämähän ne Suominaisen perusähtövaatimukset ovat. Joten eipä siinä tarvitse paljoa tämmöisen tupakoimattoman, raittiin miehen, joka tulee rahallisesti toimeen hyvin yrittää kun noita ulkonäkö vaatimuksia ei ihan täytä. Teen aloitteen naista kohtaan niin saan pilkallisen kieltäytymisen vastauksena: "että mikä kuvittelet olevas? tms". Mutta sitten kyllä kelpaisin samaiselle naiselle kun pelimies on hänestä tehnyt YH-äipän ja elämän realiteetit iskee vastaan. Kaverit ovat neuvoneet, että thaimaasta täytyy kuulema semmoinen normaali terveellä järjellä varustettu nainen hakea, Suomessa kuulema ovat sellaiset ihmeolennot jo päässeet loppumaan feminismin myötä.. komeat pelimiehet panevat näitä Suominaisia urakalla paksuksi ja tekevät YH-äippää, tiedän kavereita joilla on lapsia jo neljän tai viiden muijan kanssa ja edelleen käydään panemassa uutta naista paksuksi se kait on sitä onnillista uusioperhettä ....

• toisten kohtalo

Ja se joka kustantaa näiden YH-äitien ja pelimiesten jälkikasvun elämisen, on ne harmaat, tylsät, nörtähtävät miehet, jotka maksavat 40% tuloistaan veroa.

• Siementä vakoon

"komeat pelimiehet panevat näitä Suominaisia urakalla paksuksi ja tekevät YH-äippää, tiedän kavereita joilla on lapsia jo neljän tai viiden muijan kanssa ja edelleen käydään panemassa uutta naista paksuksi se kait on sitä onnillista uusioperhettä ..."

Raamatussa sanotaan, "menkää, lisääntykää ja täyttäkää koko maan piiri". Jos itse Jumala näin on käskenyt on miehen tehtävä panna mahdollisimman monta naista raskaaksi. Parasta tässä on ettei elatusmaksuja tarvitse maksaa jos on "työtön". Mies on luotu kulkemaan ja ASTUMAAN!

• ---

Riippuu tietenkin siitä, miten haluat määritellä "kunnollisen miehen". Väittäisin että valtaosan miehistä voi laskea kunnnollisiksi, mutta ne todelliset voittajat jotka aina jaksavat hymyillä, joilla aina on kymmenen eri rautaa tulessa, pärjäävät hyvin sekä opiskelu-että työelämässä, joilla on viisisataa kaveria kasvokirjassa ja itsensä kanssa henkisessä tasapainossa kellon ympäri edustavat kuitenkin vähemmistöä.

• Huir

Menen sitten huomenna iskemään miehen, vinkkejä? ;)

• pirttihirmujen hirmu

Miten olisi halolla tai nuijalla? D

• Kato peiliin!

Sä olet ilmeisesti etsinyt meitä fiksuja miehiä ihan vikapaikoista!

Emme käy teattereissa, emme konserteissa, emme diskoissa, emme vanhain tansseissa, emme pubeissa, emme yökerhoissa, emme jytämestoissa jne. Nehän ovat nynnyjen kantapaikkoja.

Me käymme Hesan Saalemissa, etenkin evankelioimiskokouksissa :)

Ps. Jos sä tuut sinne, niin laita punainen ruusu hampaittes väliin ja kaunis pitsireunainen kevätmekko yllesi. Siitä erotamme juuri sinut muista kaunottarista.

• antti rokka

Nonnonoo pulska ämmä, älähän ny ala suutas soittaa :)
      Vaikka taas 24 on aloittanut tämän, niin me fiksut miehet emme lähde hölmöjen mukaan.
      Se on vain niin ja mene siivoomaan paikat kuntoon tai älä ainakaan tänne tuu!

• ukkomies1111

Ne f.iksut, filmaattiset miehet on jo naimisissa

• perpetua

Eiköhän niitä kunnon miehiä löydy, jos ei Suomesta, niin sitten ulkomailta. Saa naisetkin etsiä auvoaan ulkomailta. Minä olen seuraavat kolme vuotta ilman äijää. Edellinen vei rahani ja odottelen sivussa että saan luoltotiedot ja itsetuntoni takaisin. Nyt kun on ollut kymmenisen vuotta seurusteluiässä ja deittaillut vain suomalaisia, on aika kokeilla muun maalaisia. Sitten kun voin nöyr yytykseltäni taas katsoa ihmisiä silmiin.
      Haluan miehen joka kantaa ostokseni, avaa ovia ja antaa mun olla nainen. Osaan tehdä kaiken itse, mutta haluan että mies hoitaa auton, raskaat asiat ja pitää mua kädestä.
      Minä voin tehdä sille kodin, ruuat, tunnelman ja koskea häntä.
      Mutta vasta muutaman vuoden kuluttua.

• Näin on

Voi itku,ei se oo niin,että nainen on semmonen ja mies tommonen...ette vaan ole kohdannut sitä oikeeta...väärät tekee väärille väärin:) Eix jeh ? Oikeen kun kohtaa niin kaikki kolahtaa...näin son...

• R.I.P. suomineito

Rest in peace Suomi. Feminismi pilasi tämän maan naiset. En ole enää 10 vuoteen ollut kiinnostunut ikävistä suominaisista. Viimeiset viisi vuotta mennyt onnellisesti ulkomaalaisen Naisen kanssa, joka edustaa ilmeisesti jotain täysin eri ihmistyyppiä kuin naiset Suomessa. Anteeksi että edes puhuin hänestä ja suominaisista samassa lauseessa, niin ei saisi tehdä.

• Basicgear

Miksi naiset on niin valikoivia? Ei kelpaa tavallinen naapurin poika. Jolla työ ja arvot kohdallaan. Pitää olla urheilullinen,varakas ja yllättää joka päivä jollain.
        Nämä ei vaan sovi samaan pakettiin.

• Kovaa textiä ja ihan aiheellista sisätöä kuitenkin :) Jos vaan noitten sanojen kirjoittaja itse on sisäisestä kauneudestaan täynnä " rikkautta " jota parisuhteessa pitää olla,nimimerkkini takaa löydät sellasen joka seisoo sanojensa takana!!

• Ehkä sie vedät puoleesi näitä mainitsemisia juoppoja hissukoita. Kyllä löytyy miehiä joita haikailet...itseasiassa vaiks kuinka paljon..

• etsijä3

Tätä samaa, mitä kerroit tuossa, olen minäkin niin monasti miettinyt. Missä on nuo miehet joihin nuo määreet sopii ? Vastausta en ole löytänyt, enkä miestä. Juuri noita asioita minäkin painotan miehessä. Enkä ole mikään, "hyvin tyyppillinen nuori nainen ", niinkuin joku väitti sinun tällä palstalla olevan. Itse olen yli 50, nähnyt ja kokenut paljon. Minustakin tuo on pahin "emmä vaan tiiä. . . ." Kyllä aikuisella miehellä pitää olla sen verran keskustelutaitoa, että ei tuolaisia sammakoita suustaan päästä.

• fakta tieto

Semmonen mies joka on herrasmies ja ottaa naisen huomioon puhuu tunteista ja on romanttinen on kaiken kansan silmissä välittömästi homo! Toisin sanoen kiltteys ei kannata ellet halua homsu mainetta ja ei siinä se nainenkaan ympärillä auta.

• Myöhäistä

Sä olet niin kuin normaalisti naiset:: myöhässä.
      Tuommoiset miehet noukitaan jo nuorena.

Järkevää oli tyytyä niihin mitä on !
      Mutta ei: naisen pitää aina etsiä jotain mahdotonta haavekuvaa horisontissa.

• vastahyökkääjä

ehkä olet livenä hieman pulskempi kuin deitti-ilmoituksissasi. Se voi jähmettää monen miehen kielenkannat.

• Mies..

Kiitä feministejä, miehiä on demonisoitu jo lainsäädännölläkin niin paljon etteivät kunnolliset miehet uskalla lähestyä naisia koska on riski että nainen tekee miehestä valheellisen ilmoituksen esimerkiksi seksuaalisesta häirinnästä. Miehisyydestä on tehty osittain rikos.

Suurimmassa osassa maista missä feminismi on päässyt valtaan on aiheuttanut useiden hyvien miesten muuttumisen passiivisiksi. Feministit luulevat että miehet ja naiset ovat luotu tasa-arvoisiksi, näin ei todellisuus kuitenkaan mene.
      Mitä enemmän feministit saavat läpi lakeja jotka hankaloittavat miesten ja naisten välistä vuorovaikutusta, sen passiivisemmaksi miehetkin tulevat naisia kohtaan.

Te parisuhdetta ajattelevat naiset luulette että feminismi on teille hyväksi, todellisuudessa se ampuu teitä jalkaan. Aikonaan kun te naiset olitte miesten omaisuutta, miehet(suurinosa) pitivät teistä parempaa huolta. Nykyään ette enää ole miesten omaisuutta, tässä on yksi syy myös siihen miksi niin monet miehet eivät teistä enää niin paljoa välitä. Mies huolehtii eniten siitä mitä hän omistaa, ei siitä muut omistavat.

• On naisia ja Naisia

Hyvä huomio tuo passiiviseksi muuttuminen. Se on ollut omakin reaktioni tähän feminismiryöpytykseen. Olisi aika turha provosoitua sen enempiä ja alkaa vihata loppujen lopuksi jotain epämääräistä feminismiä ja sen oletettuja edustajia. Paljon järkevämpää on mukautua tilanteeseen eli alkaa elää naisten "ohi", ikään kuin he olisivat miehiä (työpaikalla hyvä tapa) tai sitten noteerata heidät vain ihan neutraaleina ihmisinä erilaisissa arkipäivän tilanteissa.

Mutta tämänhän ei tarvitse koskea koko naissukupuolta. Näin kannattaa suhtautua suomalaisiin naisiin samaten kuin jos matkailee Pohjoismaissa tai Jenkeissä. Sitten on maita, joissa naiset ovat vielä luonnollisia biologisia omia itsejään. Tämä poika menee sellaisiin maihin lomille kun haluaa jutella ihanien naisten kanssa. Minä jätän mielihyvin naisten kanssa riitelyn ja "tasa-arvoisen" tappelemisen masokistisille miehille.

• Tässä on yksi absolutisti ja savuton kaveri, rumakin vielä mutta siltikään ei kelpaa.

• noni2

Tässä ku mukavan kasan tekstiä sai luettua eiköhä aloittaja saanu opetuksen

• Mies 24v

Mitenköhän sitä sitten oikein pitäis käyttäytyä että kelpais arvon neidille? Varmaan helvetin hankalaa olla tuollaisen naisen kanssa kun ei tiedä miten pitäis käyttäytyä minäkin päivänä. Muutenkin suomalaiset naiset taitaa olla suurimmaksi osaksi niin vaikeita että enpä paljoa uhraisi aikaani heidän takia.

• Älä uhraa enempää

Sanoisin että todennäköisesti olet 24 ikävuoteen mennessä uhrannut jo liikaakin aikaasi suominaisten eteen. Nyt katse ulkomaille ja oikean naisen hakuun.

• laatua muualta

Suomen suurin ongelma parisuhteiden kannalta = naisia vähemmän kuin miehiä.

Tästä syystä Suomessa on naisten markkinat, ja rumakin nainen saa sormia napsauttamalla itselleen seuraa ja voi vieläpä valikoida kenet ottaa.Tulijoita on kun toosaa ei riitä kaikille.

Tilanne on täysin päälaellaan esim. Brasiliassa. Suosittelenkin jokaista itseään kunnioittavaa miestä hylkäämään nämä median pilaamat itseriittoiset aloittajan kaltaiset prinsessat joille ei kelpaa kuin miljonäärit ja brad pitt, ja etsimään onnea ulkomailta.

Ei tarvitse kuin poiketa rajan yli venäjälle ja MISSItasoiset naiset etsivät seuraa tositarkoituksella.

Ihan normaali perus suomimies on jostain syystä erittäin suosittu maailmalla, enkä nyt puhu mistään kehitysmaan parempaa elintasoa haalivista naisista vaan vientiä on aivan joka suunnassa.

Oman sydämeni vei omaa yritystään pyörittävä Kiinatar.

Voin kertoa että selluliittipakaroita ei löydy eikä liioin hinkua istua baarissa siideriä latkimassa ja haukkumassa miehiä.
      Kaunis,siro,älykäs.

Unohtakaa aloittajan kaltaiset vosut, niistä ei saa kuin päänsärkyä.

• Aasian helmet

Tietoni mukaan Kiinattaret vieläpä säilyvät uskomattoman nuorekkaina 45 ikävuoteen saakka. Olen vähän kateellinen.. mulle kelpaisi kanssa. Mutta onnea sinulle, olet Kiinattaresi varmaan ansainnut.

• Tomboy89

Hmph ei sellaisia miehiä ole koskaan ollutkaan. Unta vain ja haavetta..Vaihda naisiin.
      Mieluiten sellaiseen poikatyttöön joka on muutein kuin mies mutta todellakin kaikin tavoin parempi.

• äly hoi

en mä vaan tiiä pitäskö sanoa vitustako minä sen tiiän tai valehella että tiiän asian joo
      hyvinkin vaikka asiasta mistään mitään tietäisikään,se on vissiin parempi sitten

• jdfdjksjsdjksd

Suuntaa ulkomaille.

• Suomalainen mies

Minä olen erittäin kunnollinen mies. Raitis, tupakoimaton, en ole mustasukkainen, erittäin viriili, kotia, perhettä ja kotiseutua rakasatava.
      Ulospäin suuntaunut, auttavainen, vieraanvarainen ja uskossakin.
      Mutta mistä tällainen mies löytää sopivan naisen vaimon ?
      Siinäpä miljoonan taalan kysymys. Olkaa hyvät antakaa pian neuvoja.
      Tarjokkaita on ollut, mutta aina joutuu vastaamaan kiitos ei, ei kiitos.
      Hirveät rilluttimet korvissa ja kauhea sotamaalaus naamassa.
      Eikä voi edes luottaa. Elämä hiipuu väkisin pian ohi. Vastausta odotan!

• Et ainakaan Suomesta

ULKOMAILTA!

• Lämmin solero

Kyllä noi gimmat on kortilla nykyään . Luulevat osaavansa kaiken ,osalla ei tuu kodinhoidosta mitään puhumattakaan ruuan laitosta. En tarkoita sitä että pitäisi yksin tehdä työnjälkeen ,jos molemmat on työssä tarvitsee molempien osallistua.
      Työkaverini etsi itselleen puolisoa . Sanoi ettei vaatisi naiselta paljonkaan, kunhan tekisi edes lämpöisen kakin.
      Ei löytänyt sellaistakaan

• Suomalainen mies

Monet naiset ovat suoraan sanottuna melko pöljiä yhdessä asiassa. He luulevat että kauhealla sotamaalauksella ja kaikenlaisella ehostuksella tekee vaikutuksen.
      Kulkaahan nyt arvoisat naiset. Ei se niin mene.Useat miehet arvostavat naisessa luonnollisuutta.Normalaali siisteus ja puhtaus on tietysti ok. Mistä löydän sellaisen? Ei taida olla olemassakaan. Feministiä, umpiota, töksähtelevää, huumorintajuntonta ja sisäänpäin kääntynyttä en ota. Sillä sipuli. Siksi yksin vaeltelen,viheltelen ja laulelen !

• kumikameli4

kyllä !. on muuten totta niin kuin vain olla voi. helvetin hyvä esimerkki tuosta sota maalauksien teosta on telkkarissakin pyörivä mainos tanko-markkinoista jossa se yksikin nainen näkyy ennen sitä nuorta mustilaista, siis hyi vittu että on vastenmielisen näköinen nainen, siitä ei tule mitään muuta mieleen kuin reeperbahn :in katuhuora. sellainen elähtänyt ja puhki nussittu 40-vuotias suttura.

hyi saatana että nousee oksennus kurkkuun kun ajatteleekin.

onko se nyt aivan pakko kerralla työntää naamaan kaikki tökötit mitä sieltä kaapin pohjalta löytyy.

ei tulisi mieleenkään esimerkiksi rautakaupassa rueta maistelemaan joka maali ja pakkeli purkin sisältöä vrs. suutelee nyky naista.

ja mitä tulee itse kysymykseen missä miehet, niin naiset saa nyky asenteillaan haudata haaveet pari-suhteesta ja alkaa tottua ajatukseen että se pari-suhde on tulevaisuudessa paristo-suhde. eli pattereita vaan tekokyrpään ja sur-rurrur.
        kyllä se vielä niin menee että naiset tarvitsee miestä enemmän kuin mies naista.

• ana1salas

Kummallekkin sukupuolelle vinkki, suunnatkaa katseet ulkomaille niin saadaan tännekkin aikanaan parempaa matskua joilla on paremmat mahdollisuudet kohdata toisensa.

• Sisäsiittoisuudesta

Juuri näin. Luulen että kansantautimme masennus johtuu liiasta sisäsiittoisuudesta vuosisatojen ajan. Sekä suomalaisten naisten että miesten kannattaa hakea puoliso ulkomailta, jos vain mahdollista.

Suomalaiset eivät sovi toisilleen!! Molemmat sukupuolet haluavat toisiltaan ominaisuuksia, joita kumpaisetkin löytävät paljon helpommin ulkomailta.

• 4w5eytrytugyihu
        Sisäsiittoisuudesta kirjoitti:

Juuri näin. Luulen että kansantautimme masennus johtuu liiasta sisäsiittoisuudesta vuosisatojen ajan. Sekä suomalaisten naisten että miesten kannattaa hakea puoliso ulkomailta, jos vain mahdollista.

Suomalaiset eivät sovi toisilleen!! Molemmat sukupuolet haluavat toisiltaan ominaisuuksia, joita kumpaisetkin löytävät paljon helpommin ulkomailta.

Paitsi että Suomi on yksi maailman vähiten sisäsiittoisia maita. Pienellä nettihaulla löytyy kyllä ne sisäsiittoisimmat maat ja kansat.

• sdfgsdfgg

Missä kunnolliset, ei-hissukat miehet piileksii? Vankilassa. Tai vieroitushoidossa. Hae sieltä omasi.

• päänuppi

Miksi ihmiset menevät esim. tapahtumiin? Kokemaan tunnelmaa. Kaikki menevät kokemaan tunnelmaa toisin sanoen tunnelma on omassa päässä jonka on järjestäjä organisaatio luonnut kaikella mainonnalla ym. jne.

• kaksi puolta

Varmasti asia ei ole aloittaja aivan noin yksipiippuinen. Tietysti naiset pitävät itsevarmoista ja aloitekyvykkäistä miehistä, mutta vastaavasti miehet karsastavat liian aloitekykyisiä, kovaäänisiä, mielipiteensä vahvasti esille tuovia, liian räväköitä jne naisia.

Dominoivuus ja itsevarmuus ovat miehisiä hyveitä. Hillittyys ja empaattisuus puolestaan sellaisia asioita, joita miehet pitävät naisissa kauniina.

Yleensä ne kovaääniset ja vahvat mielipiteet omaavat kovat naisetkin etsivät sitä aloitetekyvykästä ja itsevarmaa alfa-urosta tajuamatta, että se alfa ottaa mieluummin sen naisellisesti käyttäytyvän naisen.

Siinä olen samaa mieltä, että nykymiehet ovat aika tossukoita, mutta vastaavasti olen huomannut, että häpeilemättömyys, riettaus, voimakastahtoisuus ja pyrkimys hallitsemaan ovat nykyisessä naissukupolvessa yleistyvää.

• jämäolentokans

Hyvät menevät "kaupaksi" kahessa viikossa,jämäheikit ja jämäheidit jäävät tähteeksi,ota nyt niistä sitten!

• eikiitosenää

eikä pelkästään hissukoita. suurin osa sellasia vätyksiä ettei mitään rajaa.istutaan koneella syödään pitsa roskaruokaa,turvotaa kaljapullon kanssa tai muuten jätetään hommat puolitiehen.ei oteta vastuuta,ei omata käytöstapoja.piloilla on suomi mies!

• hohohhh

Ja vastaavanlaisia naisia ei löydy?

Suksi vttuun, siiderivalas.

• Mustanakkipilluun

iso mustanakki looraan ja suuhun sinulle suominainen,nussin laatutakuulla

• Poika peräkammarista

Mitäs luulet, mitä miehet ajattelevat teistä naisista.

• voivoi..

Jos soskus kohtaatkin kuvailemasi miehen kirjoitat sen jälkeen suomi24:ään millaisia pervoja miehet ovat.
      Se hausi vain seksiä, yritti lähennellä, kyseli typeriä jne..
      Nykyajan naista on mahdoton lähestyä ilman kielteistä palautetta.

• ehdottaja.

Ota mies afrikasta, saat täydellisen.

• 9 +18

Älkää ottako apinaa tänne, vaan muuttakaa itse valitsemanne geenipoolin luoman yhteiskunnan pariin loppuelämäksenne.

• tyytyväinen

Ei voi muuta kun ihmetellä, että miten parinvalinnastakin on nykypäivänä tehty näin suurta kilpailua. Kaikki pitää kumppanissa olla just eikä melkein, muuten ei kelpaa ja kun se ei edes siihenkään lopu vaan varsinkin parisuhteessakin pitäisi käyttäytyä juuri sillä tietyllä kaavalla. En tiedä onko tämä median, romanttisten elokuvien vai minkä aiheuttamaa kun parisuhdekkin pitää olla tietynlainen heti ensi tapaamisesta lähtien.

Pitää olla intohimoa tietyn verran, ei tietenkään liikaa, riitojakin pitää olla vähintään kerran kuukaudessa, riidat tosin eivät saa olla kummempia kuin pientä väittelyä, sillä kunnon riitaahan ei parisuhde kestä ja joka päivä pitää puhua suhteesta ja vakavista asioista. Kihloihin pitää mennä tietyn ajan päästä ja naimisiin sitten vuosi sen jälkeen. Sitten pitäisi jo tulla lapsia ja elämän pitäisi olla ruusuilla tanssimista. Sitten jos näin ei tapahdu niin heti kohta ollaan eroamassa ja etsimässä uutta miestä/naista.

Mikseivät ihmiset tajua, että jokainen parisuhde on erilainen? Ei ole olemassa yhtä ja oikeaa tapaa vaan se oma tapa on juuri se oikea itselle niin kauan kuin molemmat pystyvät edes joskus sanomaan olevansa onnellisia. Miksi ihmeessä elämästä pitää tehdä niin helvetin vaikeaa? Itse voin melkein kateellisena katsoa omien isovanhempieni liittoa, se on juuri sellainen mikä heille on sopiva. Toivoisin, että itse olisin vielä tuossa iässä yhtä onnellinen omalla tavallani.

Pienenä tyttönä sitä oli itselläkin toki ihmeelliset kuvitelmat siitä omasta valkoisella ratsulla saapuvasta prinssistä, piti olla vaikka ja mitä, ja muu ei kelvannut. Kuitenkin aikuisikään päästyä sitä tajusi, että onnellinen voi olla vaikkei se oma mies niitä prinssikriteereitä täytäkkään. Voisin jotenkin kuvitella, että osa naisista on jäänyt sille pienentytön unelmaprinssikriteeritasolle. En kuitenkaan yleistä sillä näin ei todellakaan ole kaikkien kohdalla.

Mutta ei ne miehetkään aina niin vähäkriteerisiä ole, toki ei voi yleistää tässäkään tapauksessa jokaisen miehen kohdalle, mutta valitettavasti olen huomannut, että osa miehistä ainakin hakee jonkinlaista äititeresa/huora -tyyppiä itselleen.

Itse olen onneksi tällä hetkellä parisuhteessa (tämä nykypäivän sinkkuelämä kun näyttää olevan tehty järkyttävän vaikeaksi), en näe sitä mitenkään täydellisenä ja tiedän ettei meistä kumpikaan täytä kaikkia kritereeitä mitä on ehkä joskus ollut. Silti en itse ainakaan näe, että olisimme tyytyneet toisiimme vaan meidän suhde sopii meille kahdelle.

Vielä nyt voisin kirjoittaa siitä, että lopettakaa nyt hyvät ihmiset se Suominainen/Suomimies kisa. On jännää, että jos puhutaan vähääkään parisuhteesta niin siihen pitää jossain vaiheessa vääntää tämä ihmeellinen riitely siitä, että kumpi sukupuoli meistä suomalaisista nyt sattuu olemaan se paskempi ja surkeampi. Itse olen ihan onnellinen oman suomalaisen mieheni kanssa ja tuskinpa nyt olisi muutenkaan ollut hirveästi väliä mistä päin maailmaa hän on tullut.

• Sota vai rauha

Erittäin hyvä kirjoitus. Välillä toivon että tuo Venäjä julistaisi sodan Suomelle. Loppuisi tämä loputon, infantiili, idioottimainen, aivoton, täydellisen turha, rasittavan toistava, mieletön napina kaikista maailman pikkuasioista. Ihmisillä on yksinkertaisesti asiat nykyään aivan liian hyvin. Sota palauttaisi perusarvot kunniaan. Luulen että itse olisin sodan aikana onnellisempi.

• duuladullandaa

Voi miten ASIAA kerrankin! Miehiä ei enää ole. 'Iha sama' ja 'Emmä tiiä' on NIIN tuttuja fraaseja. Mistään ei oteta vastuuta. Miehet on toltaalisia vässyköitä, joiden elämän tehtävänä on hengaaminen. Tai sitten olen vaan jotenkin todella omituisissa piireissä, kun siis kaikki miehet ovat tällaisia. Koulutettuja ja korkeakoulutettuja, armeijan käyneitä vässyköitä.

Let's perustetaan naisten valtio ja otetaan miehet sinne peltotyöläisiksi :) Käytetään hyväksi tarpeen tullessa ja toimitetaan takaisin pellolle. Mitään päätöksiä on turha antaa heille, kun päättelykykyä ei vaan enää ole.

Kuka sanoo mitä on tapahtunut? Ja turha antaa selitykseksi että te naiset olette tämän tehneet, koska tämähän vaan todistaa entisestään asiaa ja vässykän ominaisuutta.

• juna meni jo

Kato ei oikein innosta lähteä rakentamaan romanttista rakkaustaidetta näiden vaputuneiden vapaamielisten nykynaisten kanssa.

Niillä kun on kokemusta espanjalisesta, englantilaisesta ja ranskalaisesta poikaystävästä. Taisi joku arabikin jossain vaiheesdsa olla partnerina.
        Sitten kun nämä ulkomaanuhmeet on hiukan näitä suomineitoja itkettäneet ja pettäneet, ruvetaan hakemaan sitä suomalaista kakkosvaihtoehtoa mieheksi.

Ja sitten ihmetellään kun eivät vässykät suomimiehet innostu ryhtymisestä pitkän jonon häntämieheksi.

• ghnfgn

Mihin sinä käytännössä saat vastaukseksi "iha sama" tai "emmä tiiä"? Johonkin sinun vaateostoksiisiko?
        Mikä saa sinut kuvittelemaan että miehillä olisi koskaan ollut mielenkiitnoa tuollaisiin asioihin?
        Kyllä miehillä mielipiteitä on asioista jotka heitä kiinnostaa. Eli etsi mies jote kiinnostaa samanlaiset asiat kuin sinua. Sitten saat kaipaamiasi mielipiteitä.

• sexiblondilespo

nussikaa sitten straponeilla,vässykkä lespot,naistenvaltio,tumpatkaa läpeenne

• Utopiavaltio

Mites se naisten valtio puolustaisi suvereniteettiaan kun naiset eivät ole käyneet armeijaa? Semmoinen pumpulinen utopia valtio olisi todellinen herkkupala velivenäläiselle. Varmaan 10 tankkia riittäisi ja koko naisten valtio olisi miehitetty ja naiset saisivat kohtelun, joka yleensä kohtaa naisia valloitetussa maassa miehittäjän alistamana. Niin että mieti ensi kerralla 2 sekuntia pitempään, ennen kuin alat hölisemään.

• hiioheisei

No nyt se alko keskustelemaan itsensä kanssa!

• Suomessa ei ole lailista toimivaltaista tuomio istuinta se on laillinen toimivaltaisen tuomio istuimen leimalla varustettu asiakirja court of justice human right's samaten muut 200 tuomiota ihmisoikeus rikoksista julkaisia virassa oleva tuomari court of justice human rights ja on virassa laillisella asiakirjalla ja leimalla HS:mien pääkirjoituksessa marraskuussa 2011. Court of justice human right's laillinen asema tuomita valtioiden virasa olevia tuomareita on laillisilla asiakirjoilla leimoilla määritelty ja sen suhteen ja aseman yk:n kanssa on laillisilla asiakoirjoilla ja leimoilla määritelty ja lain velvoite yk:iin kuuluvillla mailla on toimittaa suomeen armeija lopettamaan sosiaali viran omaiste sekä tuomareiden tekemä suomen kansan murha se velvoittaa ko tuomareita yk:iin kuuluvien maissa heillä on virka velvollisuus kuten presidenteillä sekä kuninkailla saattaa viivyttelemättä armeijat lopettamaan suomalaisten kansan murha sekä tutkimaan suomen maa alueella tehdyt rikokset suomessa on läänien keskus sairaaloiden turha odottaa kuten kouluilla evakointi määräystä laillista sellaista ei suomesta tule se on noudattettava virkavelvollisuutta ja pelastettava elossa olevat ja evakointi jatkuu kunnes aremijat tulevat ja lähtevät pois. Sosiaali viran omaine ei ole laillinen viran omainen kuten ei laillista toimivaltaista suomalasita tuoio istuinta ja vara tuomari niinistöä ei ole laillislla leimalla varustetulla asiakirjalla nimitetty virkaan. Vapautus määräys tuli court of justice human right's jonka tuomrai on kotoansa väärentänyt suomen valtion virka tietokoneella ja julkaissut uutisena länsipasilan suomen valtion tietokoneesta tulostanut jolloin tv 1 klo 17.00 uutisissa kerrottiin vara tuomari Niinistön vapauttaneen 74 vankia. Vara tuomari niinistöä ei ole laillisella leimalla ja asiarkijalla nimitetty Presidentin virkaan ja ministereiden asiakirjoilla ei ole laillisuutta ilman laillisen presidentin allekirjoitusta suomne tasavallan lailisella leimalla.

• Jeee-sus

Yhdyssanat ja kappalejako.

• poihji

Pitäisi toisin sanoen saada jokin entisaikojen sotaurho, mutta sellaisena versiona, että se muuttuu tarpeen tullen alistuvaksi maksuvälineeksi kenkäkaupassa ja sulavaksi edustusmieheksi sukujuhlissa. Noin tiivistäisin koko nykynaisten romantiikannälän ristiriitaisuuden. Naiset haluavat viriilin ja itsenäisen miehen, joka on kuitenkin viime kädessä naisen määräysvallassa.

• Be Cool

20% Suomalaisista naisista on sellaisia, että ne on edes oven avaamisen arvoisia.

10% on sellaisia, että niiden kanssa huvittaa keskustella yli 5 minuuttia.

1% on sellaisia, joita voi alkaa iskemään.

Jos et kuulu tuohon 1%:iin, niin voi voi.

• jaaha..

..ja sä itse kuulut...niin mihin? Millä mittaat sen kenelle 20:lle %:lle avaat oven? Liian kovat taitaa sunkin vaatimukset olla? Toivottavasti itse omaat myös sen 1% ominaisuudet?
        Voipi olla yksinäistä elo sun?

• kyllänäinon

niitä vaan sattuu olemaan todella harvassa! happy hunting!
      ulkomaille vain, sieltä löytyy.. :)

• miit678

Hei ne ovat varattuja ja huonot miehet esittävät typerää ja vaikeasti tavoiteltavaa tai sitten ovat niin kokeneet pettymyksiä elämäss että ovat sulkeutuneita ..

• kiltti mies.

Naiset ovat tosi nirsoja ja sitten syyttävät miehiä että ei löydy ketään. Eilen siinä sinkkulaiva ohjelmas se plösö lateli kaikenlaisia ulkonäkö vaatimuksia vaikka nainen painaa itse 150 kg ainakin.

Miten tässä voi ikinä löytää ketään kun tavallinen mies ei kelpaa. Kaiken mailman juopot ja kriminaalit kyllä kelpaa mut mukava ja ei rikoksia tekevää ei katsota päinkään.

• Fiksu aloite

Me ollaan onnellisesti naimisissa fiksujen, aloitteellisten ja hyvin käyttäytyvien naisten kanssa.

Itselleni eräänä päivänä fiksu, kaunis ja hyvin käyttäytyvä nainen tuli tekemään aloitteen mulle ja tässä sitä ollaan. En voisi olla onnellisempi.

"Moi, mun nimi on..." Sen kummempaa ei tarvittu alkuun.

Keep it simple stupid.

• Shark Mac

Eivät rohkeat ja vahvat miehet ole kadonneet minnekään vaan naiset ovat muuttuneet. Se, mikä on muuttunut, että parisuhteen hyväksi he todellakaan eivät halua tehdä enää mitään... siis ne miehet, jotka ovat niitä rohkeita, vahvoja ja aloitteellisia ja lisätään vielä todella komeita.

Miksi näin on? Se johtuu siitä, että naisetkin ovat muuttuneet. Mies, joka on rohkea, vahva ja aloitteellinen sekä komea, ei tarvitse parisuhdetta. Mihin mies tarvitsisi parisuhdetta? Hänhän saa naisia muutenkin. Naisten seksuaalisuus on vapautunut samalla, kun naisten kotitöiden tekeminen on jossain määrin lakannut kokonaan.

Jos mies tulee töistä kotiin, jossa on valot pois ja pitää hakea kakarat hoidosta ja tehdä ruokaa, niin mihin mies tarvitsee parisuhdetta? Tuon kaiken voi tehdä yksinkin ja rohkea ja komea mies saa naisia silti.

Tylyä tekstiä tämäkin mutta ei siinä mitään pahaa ole. Naiset eläkööt kuten haluavat. Naisten seksuaalinen vapautuminen ja itsenäistyminen on äärimmäisen hyvä juttu ja myös se, että miehet lakkaavat haluamasta parisuhteisiin. Kukin eläköön itsekseen ja tehkööt omat kotityönsä ja uransa. Tasan menee.

• Jättinakki

tumppaa läpees

• Barbaari33

Suurin osa naisista haluaa pinnallisuutensa vuoksi miehen joka vaikuttaa päälle päin miehekkäältä ja romanttiselta mutta tällaisten miesten kovuus ja lempeys on todellisuudessa usein pelkkää teatteria.

Tällaisten pintaliitäjä naisten mielestä mies on älykäs jos on sosiaalinen ja hakee statusta koska he ovat itsekkin kaksinaamaisia mielisteleviä juonittelijoita jotka kokevat oman välinpitämättömyytensä vuoksi kyvyn manipuloida muita ihmisiä älykkyytenä.

Siksi pysyttelenkin kaukana tälläisista itseään ehostavista diivoista ja suuntaan luonnostaan kauniiden ihmisinä aitojen neitosten pariin.

• keba2

Nämä nykyihmisten vaatimukset suomessa kumppanille ovat ihan mahdottomia.Miehen pitäisi olla samaan aikaan kiltti ja samalla kuitenkin paha poika.Tatuoitu,omistaa HD ja olla hellä ja romanttinen.Niin ja pitkä ja tumma ja vielä rasvaton sikspäkki vartalo.Itse seurustelin viimeksi naisen kanssa jolle en selvästikkään riittänyt.Mittani tuli täyteen jatkuvasta kiukuttelemisesta ja lopetin suhteen..Ulkonäöllisestikkaan en kelvannut.Vaikka olen komea.Eli ei ole naisseurasta puutetta jos vaan jaksan naisia lähestyä.Ikäni olen salilla kulkenut ja en ole aivan rasvaton mutta lihaksikas kumminkin ja riski.Se ei kelvannut vaan olisi pitänyt olla sikspäkki ja isommat hauikset ja rasvaton tietenkin.Tuntui että olen liian lyhytkin(180cm).Tämä naisen kuvatus katseli aina muita ihanne miehiä ja kehtasi siittä vielä sanoa.Minäkin kun sitten kostoksi aloin katsella kiinteitä naisia niin hullu tapellu ja huuto alkoi.Niin ja tämä nainen ei kyllä itsekkään ollut mikään täydellinen vartaloltaan eli selluliittia löytyi persiistä.Kehtasi sitten minua syyttää kaikesta mitä itse harrasti.Eli haki ilmeisesti oikeutta teoilleen.Toisin sanoen ainakin opin minkälaisen prinsessa ihmisen kanssa en koskaan tule enään seurustelemaan.

• keba2

Totta muuten että tuossa sinkkulaiva ohjelmassa huomaa tuon ihmisten vaatimus tason joka on ihan mahdoton.Tosiaan eilisessä jaksossa oleva 160 kilonen nainen joka hegästyi kävellessä vaati kumppaniltaan vaikka mitä ulkonäkö kriteereitä.Eikä tosiaankaan ole sellaiseen varaa.Katsoi peiliin ja useamman kerran!!!!Koskee muuten useampaakin ohjelmassa ollutta ihmistä.

• Eetu-Valtteri

"Haluaisimpa kohdata miehen, joka on rohkea, vahva ja aloitteellinen, mutta myös fiksu, sivistynyt ja hyvin käyttäytyvä."

Minä olen aika tavalla tämän kuvauksen mukainen. On meitä samanlaisia miehiä paljon muitakin. Olet aivan oikeassa siinä, että meillä on naismaailmassa kysyntää. Ei tarvitse juosta perässä, eikä laskea rimaa.

Mikä juuri sinusta tekee sellaisen, joka kannattaisi kohdata?

• Requirement specs

Todennäköisesti ei yhtään mikään. Kunhan latelee vaatimuksia toisensa perään vaikka itse on maksimissaan keskivertonainen tai voi kyllä hyvin kuulua myös rumimpaan viidennekseen. Se kun ei nykyään estä vaatimasta mitään..

• aijiksijd

mä olen kiltti ja kunnollinen ja romanttinen
      senkus tulet hakemaan..mutta en taida kelvata kenellekään ku taas tuli
      pakit eräältä mimmiltä täl viikolla.
      t.mies29w

• Pirttihirmut.

Asuuko teilläkin pirttihirmu?

Kun nainen muuttuu pirttihirmuksi on hänen kanssa vaikea elää taspainoista elämää.

Psykologi Hannele Törrösen kannaotto Iltalehdessä.

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=389582
      --------

• Jep, kyllä niitä on, mut ei liikaa! Minä löysin tuollaisen 4 kk sitten, ja olen taivaassa =)) Ole sinnikäs, kyllä se vielä onnistuu sinultakin!!

• been there

AP:lle terveisiä, olen kohdannut samanlaisia hissukoita kuin sinäkin. Itse olen myös miettinyt, mistä tämä johtuu. Olen käynyt lukemattomilla treffeillä miesten kanssa, ja joka kerta minut nähdessään mies jäätyy. Olen sosiaalinen ja puhelias persoona, harrastan urheilua, olen korkeasti kouluttautunut ja kaunis. Ja en todellakaan ole mikään diivailija-prinsessa, vaan ennemminkin luonnonlapsi, jolle pehmeät arvot ovat tärkeämpiä kuin ulkoiset saavutukset.
      En etsi unelmien prinssiä valkoisen hevosen selässä, kyllä minuun tehdään vaikutus reippaudella ja aitoudella.. Sen sijaan tulen jopa hieman surulliseksi, kun miehet eivät tiedä, mistä puhua, katse harhailee siellä täällä, vaikeus ottaa katsekontakti ja koko olemus on hermostunut. Musta tuntuu, että söisin aamupalaksi tuollaisen epävarman nössykän..Mulla menee ainakin mielenkiinto yksien treffien jälkeen. Ensivaikutelma on tärkee.. Mutta eihän se auta, kuin pitää silmät auki. Tulee vastaan kun on tullakseen, ja jos ei tule niin minkäs sille tekee :P

• jhkjhjjh

minäpäs kerron mistä johtuu tuo hermoilu
        se johtuu siitä että toi kyseinen mies tykkäsi sinun ulkonäöstäni.
        t.mies29w

• joukovaan

Niin, on se hienoa että te naiset osaatte pitää itteänne täydellisinä :=)

Teissähän ei ole mitään vikaa hah hah haa

Sinäkin olet kirjoituksestasi päätellen nalkuttajanarisija ja varmaan vielä pihtaripillu :=)

• been there
        joukovaan kirjoitti:

Niin, on se hienoa että te naiset osaatte pitää itteänne täydellisinä :=)

Teissähän ei ole mitään vikaa hah hah haa

Sinäkin olet kirjoituksestasi päätellen nalkuttajanarisija ja varmaan vielä pihtaripillu :=)

sinä puolestasi joukovaan vaikutat ERITTÄIN yksinkertaiselta, liekö äo:si on kengännumeroasi suurempi ?!

• Suomalainen mies

Feminismi ja narsismi on pahin.Jos siihen liittyy vielä uskottomutta naisen tai miehn puolelta, ei sellaisen kanssa avoi tulla juttuun.Itse en koe itseäni mustasukkaiseksi.Sehän on mielisairauteen liittyvä piirre,siis omistamisenhalu toisesta ihmisestä. Ei kukaan halua sellaiseen liittoon-vankilaan.

• mies29wwwvwc

Suomalaisilla naisilla on jo alusta asti kaksi
        pahaa syndroomaa:
        1.pahispoikasydrooma
        2.prinsessasyndrooma

tähän kun vielä laitetaan ne panomiehet mukaan
        joilla on sitä itsetuntoa ja itseluottamusta ja supliikkitaitoja
        niin soppa on valmis..
        ja kun nainen sitten törmää tähän panomieheen jotka
        joka kerta haluavat vain pillua naisella menee usko meihin miehiin heidän takiaan,
        niin kenen niskaan tämä kaatuu??
        kunnollisten ja kilttien tavismiesten..

• keijokehveliys

Samanlaisia "emmä vaan tiiä" naisia löytyy myös pilvin pimein tästä maasta joten älä väitä että niitä on vain miehissä.

Ja yleensähän teissä valittajissa on se vika että te olette lähes kaikki omahyväisiä narsisteja jotka ei uskalla/halua myöntää olevansa itse viallisia :=)

Itse nelikymppinen yksineläjä ja yksin myös pysyn ennen kuin kuuntelen teidän naisten narinaa ja nalkuttamista :=)

Ja luuletko itse tosissasi että mies haluaa kantaa sulle kukkakimppuja kerran viikossa? Ostaa koruja...

Sitähän se teidän romanttisuus on :=)

Ja allekirjoittaneessa ei muuten sellasta romantiikkaa löydy :=)

Muuta ulkomaille ja ota joku tumma naistenhakkaaja itelles, nehän osaa sen nyrkkeilyn lisäksi olla myös romanttisia :=)

• regher

Pistää vihaks tommosen lukeminen, - yleistäminen

• MGTOW
    • heinoas

Niin, vikahan ei voi olla sinussa.

Olet varmaan itsetäydellisyys, joka miehen unelma....

Kokemuksesta tiedän että olet vain niitä tyypillisiä suomalaisia naisia jotka ei osaa muuta kuin N A L K U T T A A ja valittaa ja pihdata....

Ja eihän kukaan järkevä mies jaksa kuunnella ketään varsinkaan naista jos ei saa suuvuoroa.

• Yleistämistä.

Jos aloittaja on tavannut hissukoita, se ei tarkoita sitä että kaikki miehet ovat hissukoita. Eihän kaikki naisetkaan ole kauniita ja fiksuja....

• jkkl

enntied'ä

• Fenwkjwenjkfeefwfe

Olen kuvaustesi mukainen mies, olen erittäin hyvässä parisuhteessa...

... Enkä sormellanikaan koskisi kaltaisiisi kitisijöihin.

Voi hitsin vitsi, sutko pitäis pelastaa? Pelasta kuule ITSE ITSESI, jos oma asenteesi on suurin vihollinen silloin se on se asenne minkä pitää lentää ikkunasta ulos että alat löytää seuraa.

Oma kihlattuni on suorastaan antiteesi sinulle. Nainen joka näkee itsessään vikoja liiankin kanssa ja pyrkii korjaamaan niitä, nainen jolla on henkistä substanssia ja joka näkee itsensä vastuullisena omasta elämästään ja kohtalostaan. Siinä nainen jota voi kunnioittaa, joka ei nojaa elämänkohtaloaan miehen varaan vaan kantaa sen itse. Ei vaadi ympäristöltä niin paljoa kuin itseltään.

Sellaiselle naiselle on kunnia ja hohdokasta olla loistava mies. Sinun tyyliselle sinkkubroilerikitisijälle ei herkeä sympatiaa, ei hetkeäkään.

• jjkll

enntiedä

• Nå jag skriver på svenska då. Eftesom folk klagar. Må vara att vi är 5% i Finland Angående artickeln så har båda ansvar. Vi män finns nog som är värdig en kvinna. Men vi skylltar inte med att "här är vi" Nätet kanske inte är lösningen på allt. Så är det så att man andvender nätet så kanske marknadsföring är avgörande? Men besökare kan se samma annons på olika sätt. Att hela tiden lägga mycket tid & resurser på marknadsföring kan vara bra. Men vad lönar det sig om "kommercielt" är ett fiasko.

• 6 + 5

akat on ne jotka on miehistä tälläsiä vitun vässyköitä tehny. joskus miehet oli miehiä mutta mitä edemmäs ns "tasa-arvo" menee että molempien pitää olla täsmälleen samanlainen.... biologia vaan on naisen ja miehen välillä erillainen mutta pakotettu on nii nykyään puolet miehistä alkaa olemaan munattomia vässyköitä. hyvää vauhtia itestäkin tulossa sellanen koska muuten saat helposti leiman että olet sovinisti

• rumamies

Mä alan kohta juomaan olutta. Ei naiset ole koskaan minusta kiinnostuneet joten mitä väliä.

• EhkäTrans

Miten tätä voi olla niin vaikea tajuta? Miehet eivät enää tee aloitteita koska se ei kannata. Jos lähestyt, olet ahdistelija, ja jos et lähesty, olet passiivinen nössö. Kaikki vaihtoehdot ovat huonoja. Ahdistelijan leimasta on lyhyt matka rikosrekisteriin, koska laki on naisten puolella. Halusitte mahdollisuuksien tasa-arvoa ja nyt valitatte kun ei löydy kunnon miehiä.

Vaikka kuinka olen yrittänyt, en enää pysty kunnioittamaan sukupuolta joka ajaa itsensä ojasta allikkoon. Voisin muuten olla kirjoittamatta tästä sanaakaan, mutta kun KAIKKI piilovittuilevat meille naisettomille betamiehille. Toisaalta voin ymmärtää, miltä tuntuu edustaa etuoikeutettua sukupuolta. On takuulla mukavampaa että joku on itseä huonompi, kuin että kaikki ovat itseä parempia. Ilmeisesti feminismiä ajettiin, jotta heikoimmat miehet saataisiin kyykkyyn. Olette varmasti yhtä tyytyväisiä lisääntyviin koulusurmiin, joita tekevät epätoivoiset ja kusetetut miehenalut. Ja mitä ikinä tästä kehityksestä tulee seuraamaan, vain miehet laitetaan vankilaan lusimaan.

Onnitteluni! Halusitte miehet pois tieltänne ja todella onnistuitte siinä. Vai tuliko yllätyksenä, että miesten syrjäyttäminen hävittää myös puolisoehdokkaat!? Te naiset, jotka väitätte olevanne älykkäämpiä, olette tässä mielessä täysiä IDIOOTTEJA!

• GLX

Feminismi on todellisuudessa epä tasa-arvoa jonka tarkoituksena on vapauttaa naiset sukupuolirooleistaan. Mutta kuitenkin säilyttää miesten sukupuoliroolit.

• moneksi muututtava

Ei ihme jos nyky miehet tuntuvat hissukoilta, kun ämmät on alkaneet enempi rääväsuisiksi ja miehisiksi kuin miehet itse.
      Ja kesk.aloittajan toivoma mieskään tuskin miellyttäisi häntä kauaa, koska kova luonteinen mies omaa myös niitä lieveilmiöitä.
      Lisäksi naiselle miehen pitäisi olla nykyisin kaikkea mahdollista, josta nainen voisi häntä aina tarvittaessa hyödyntää (rakennusmies, autonasentaja, liehittelijä, siivooja, hellä, kova, pitkä ja tarvittaessa lyhyt, hyvä koti-isä, seksipeto, tarzan, palvelija jne. jne.)
      Eli naisen ailahtelevissa mielihaluissa ei ole mitään ihmeellistä ... eihän ?
      Tuskin ainakaan feministi julistajien mielestä...

• GLX
    • uudeltamaalta

tämä on taas näitä naisten hömpötyksiä. miksi miehen pitäisi olla miehekäs kun naiselliset naisetkin on kadonneet. itse kyllä kiinnitän katseeni naiselliseen naiseen mutta niitä ei katukuvassa kauheasti liiku.tosin nyky teineillä näyttää olevan se asenne että pukeudtaan ja käyttäydytään sukupuolen mukaan.
      pakko jälleen todeta mutta jos naisella on pitkät hiukset ,hymyilevät kasvot,ja iloinen luonne ,en voi irrottaa silmiäni heistä.se aistii ja huomaa jo netrien päästä..naisen pitää olla nainen eikä miehen kopio.

• ...............

Yksin jäävä nainen kääntää asian päälaelleen ja alkaa uskomaan ansaitsevansa jotain parempaa, sen sijaan että katsoisi peiliin, ja miettisi miksi vetää puoleensa kaikkea paskaa.

Alkoholismia lukuunottamatta, luettelit eri ihmistyyppien luonteenpiirteitä ja muodostit niistä jonkinlaisen negatiivisen stereotypian että valtaosa miehistä omaisi kyseiset luonteenpiirteet.

• ...

Olisi hauskaa, jos kertoisit nyt vähän enemmän itsestäsi, niin tietäisi ainakin, suhteututatko omia vaatimuksiasi nyt ollenkaan siihen, mitä tarjottavaa sinulla on.

• Itsekäs paska

Kyllä meitä on.
      Itse en vain halua mitään miehen siivellä olevaa avutonta bimboa.
      Naisen myös täytyy olla sitä samaa, ennen kuin minun matkaan pääsee. Ei todellakaan sellainen, mikä ei saa aikaiseksi esim hakea edes maitoa kaupasta, koska se on miehen asia huolehtia naisesta.

• Outopipa päässä

Voiko tämmöistä RAKKAUTTA oikeasti vielä nykypäivänä "LÖYTÄÄ" ?? !! ?? !!
      ”Oli kiireinen aamu, kello noin puoli yhdeksän, kun vanhempi herrasmies, kahdeksissakymmenissä, saapui otattamaan tikkejä peukalostaan. Hän sanoi, että hänellä on kiire, koska hänellä on tapaaminen yhdeksältä. Otin ylös hänen tärkeimmät tietonsa ja pyysin häntä istumaan tietäen, että menisi ainakin tunti ennen kuin... joku voisi ottaa hänet vastaan.
      Näin hänen katsovan kelloonsa ja päätin, että koska minulla ei ollut kiire kenenkään toisen potilaan kanssa, niin minä voisin hoitaa hänen haavansa. Haava oli hyvin parantunut, kun tutkin sitä, ja niinpä puhuin yhden lääkärin kanssa ja sain tarvittavat välineet poistaakseni tikit ja sitoakseni hänen haavansa uudelleen.
      Hoitaessani hänen haavaansa kysyin häneltä, että onko hänellä joku toinen lääkäriaika tänä aamuna, koska hän oli niin kiireinen. Herrasmies sanoi, että ei, vaan hänen täytyy mennä hoitokotiin aamiaiselle vaimonsa kanssa. Tiedustelin hänen vaimonsa vointia. Mies kertoi vaimon olleen siellä jo jonkin aikaa ja että hänellä oli Alzheimerin tauti.
      Kun juttelimme, kysyin hermostuisiko vaimo, jos mies olisi hiukan myöhässä. Hän vastasi, ettei vaimo enää tiennyt kuka mies on eikä hän ollut enää viiteen vuoteen tunnistanut miestään. Olin hämmästynyt ja kysyin häneltä, että te silti menette joka aamu sinne, vaikka hän ei tiedä kuka te olette? Hän hymyili taputtaessaan kättäni ja sanoi: Hän ei tunne minua, mutta minä vielä tunnen hänet!
      Minun piti pidätellä kyyneleitä, kun hän lähti ja ihoni oli kananlihalla käsivarsissani ja ajattelin, että tuo on sellaista rakkautta, jota haluan omaan elämääni.
      Tosi rakkaus ei ole fyysistä eikä romanttista. Tosi rakkaus on sen kaiken hyväksymistä, mitä on, mitä on ollut, mitä tulee olemaan ja mitä ei tule olemaan. Kaikkien vitsien ja hauskuuksien keskellä, mitä vastaan tulee, on joskus joku, jonka mukana on tärkeä viesti.
      Tämän halusin jakaa kanssasi. Kaikkein onnellisimmilla ihmisillä ei välttämättä ole kaikkein parhainta, vaan he tekevät parhaan kaikesta siitä mitä heillä on. Elämässä ei ole tärkeintä se, miten selvitä myrskystä, vaan miten osata tanssia

• Renttu(?) MIÄS

Olen normaali moneessa suhteessa, ylempi korkeakoulutukinto kovista tieteistä ymv. En pidä juhlinnnasta, tykkään älyllisistä harrastuksista, viinaa en ole koskaan juonut, aloitteita en tee, kun en oikeastaan koe pakottavaa tarvetta. Sosiaalinen olen oikeassa seurassa, sellainen valikoiva ekstrovertti. Naisetkaan ei tee aloitteta, niin voisin kysyä, että missä ovat kunnolliset naiset. ;)

• Näin se vain on

Aloittaja voisi kertoa onko hyvännäköinen vain rumilus. Jos ei ole mikään seksipommi on turha alkaa vaatia A-luokan miehiä, pitää tyytyä siihen mitä saa. Tyypillinen tapaus, suuret on luulot itsestään vaikka on aivan tavallisen näköinen suomalainen nainen. Kun ikää tulee ja biologinen kello alkaa tikittämään kelpaa lapsen isäksi lähin vastaan tuleva mies.

• Vapaus > tasa-arvo

''Missä kunnolliset miehet piileksii?''

Haudassa.

Kaikki miehet on tukahdettu hengiltä tässä misandrian määräämässä valtiossa.

• axceliina

No, joo. Näille feministivalittajille voi sanoa, että sitä saa mitä tilaa. Machot ovat saaneet viime vuosina kuulla kunniansa ja kun heidät on nyt ajettu kaappiin, niin jäivät vain hissukat talleelle. Pitäkää hyvänänne!!!

• Missä nätit naiset

No suurin os aon naisistakin aika "paksuja" ja luontaan työntävän näköisiä.

Lähes kaikki eronneita, turvonneita ja pentuja jos kenelle miehelle eli ovat omaksuneet hyvin mihisen roolin.

Lapset jäävät useinkin huomiotta ja pettäminen maistuu hyvin, niin kuin miehillekkin.

Osa istuu netissä ja chateissä tyydyttämässä itseään sauvoilla ja elämä on vain yhtä laiffii ja biletystä.

Missä on entisajan kunnolliset, siveelliset, Elovena-tytöt nätin pyöreyden kera.
      Nyt naiset joko liian plösöjä tai sitten anorektikkoja sekä suurin osa jo hiukan yli kaksikymppisenä oluttu loppuun ja ja pentuja tuvallinen.

Eipä ole hurraamista näissä Suomi- ämmissäkään.

• ei nitsikkä issiikkä

sä tarkastat valtio valtiolta miehet ja huomaat tisukka olemme me feminitnitskit ihmis - luen nääs riviesi välistä ja vähän peitellymmästsäkin, mitä tarkoitat

• Maamme yksimielisyys

Viitaten äsköiseen tv-keskusteluun yliammuttuihin viesteihin julkkiksille,voisi ajatella myös päätösten tekoihin,olloin maamme liitettiin eu:hun ja brrysselin hallintaan? vajaa puolet oli äänestystä vastaan? Mutta tuloksesta ei saa siis purkautua mitenkään.Mitä olemme hyötyneet koko asiassa?Kumartakaa ja kätelkää toisianne puhtaalla omallatunnolla?Lisätään eläkeikärajaa ja veroja sekä hintoja jotta pysytään velkaantumisiemme tahdissa.Laumasielut ovat nöyrinä kannallenne ja selittävät älytönta,että ensi vaaleissa näytetään.Niin olemme näyttäneet jo lukemattomissa vaaleissa.Ei nämä kansan mielipiteistä välitä mitään.He ovat nyt paremmissa piireissä valtiomme kakkua jakamassa.

• ähläm sähläm

Kaikesta tästä ei voi päätellä kuin sen, että naisten ja miesten välillä tuntuu olevan jonkinlainen sotatila!

Kukaan ei ole tyytyväinen kehenkään.

Elämä taitaa olla nykyisin vähän liiankin helppoa. Kokoajan pitää juhlia ja olla menossa. Ei ihmiset ennen näin eläneet. Mentiin yhteen, kasvatettiin lapset, käytiin töissä ja sitouduttiin toiseen. Helppoa ei usein ollut, mutta se kuului asiaan ja se vaan oikeastaan teki suhteesta lujemman. Nykyään kelataan liikaa sitä onko onnellinen ja kaikki pitää saada! Jokainen viisas kuitenkin tajuaa, että kaikkea ei voi millään koskaan saada. Kaikilla on vähintään masennus, kun elämä ei olekaan kuin romanttisesta roskaleffasta.

Nykyään pitää kokoajan olla kivaa ja naristaan joka pikku asiastakin. Raha on helvetin tärkeetä. Jutut on pinnallisia ja teennäisiä. Sanon suoraan, että saatana soikoon, mä ainakin kaipaan mennyttä aikaa, vaikka olen vain vähän vajaa 44-vuotias.

Jos multa kysytään niin idiotismi on muotia ja kusipäisyyttä ihannoidaan.

Ei kai auta muuta kuin alkaa tässä muslimiksi ja panna narisevat, omaan napaansa tuijottavat akat takaisin ruotuun! Kai se on kuitenkin se vuosituhansien ajan hyväksi koettu malli? Ennen tajuttiin, että on sekä miehen, että naisen malli jota ei pidä romuttaa. Jos kaikki roolit ja mallit sekotetaan niin tuloksena on vain nykyisenlainen kaaos ja kaikki on tyytymättömiä. Vapaus onkin oikeasti suuri vankila. Ihmisen pitää tietää paikkansa yhteiskunnassa, muuten se on eksyksissä itsensä ja kaikkien muidenkin kanssa.

Joku viisas joskus jossain totesi, että jokaisen sukupolven pitäisi kokea sota, että se osais elää rauhassa. Joku epidemiakin vois tehdää hyvää tälle omahyväiselle sukupolvellemme. Siperia opettaa! Vattu!

• Sotaa odotellessa

Toivon, että syttyisi sota. Olen luonnollisesti itse valmis kuolemaan tässä sodassa, koska kyse ei ole siitä, että toivoisin muiden kuolemaa. Olen valmis kuolemaan sen puolesta, että lapsemme saavat paremman tulevaisuuden ja sota ja sen tuoma hätä on ainut todellinen keino, sillä ihmiset ovat typeryksiä, jotka eivät muuta tapojaan kuin vasta pakon edessä.

• Mikä hätä?

Eikö nais-asia toiminta jo tuonnut teille paljon mahtia? Mitä te viellä haluatte?

• Torin kioskilla

Tuskin teiltä on kukaan mitään tilannut,eli väärä osoite.

• Pysykää kaukana!
        Torin kioskilla kirjoitti:

Tuskin teiltä on kukaan mitään tilannut,eli väärä osoite.

Rajojen takana aamu sarastaa ja naama messingillä.

• King Kong Pong

Ihanteellisen miehen löydä maahanmuuttajista.Silloin toimeentulokin on taattu,ja paljon muuta tunnetta jota et muualta saa.

• Suomittari

Aloittaja peräänkuulutti miehiltä aloitteellisuutta, mutta moni tuntuu tekevän tästä sukupuolten välistä sotaa. Mutta mites me naiset sitten? Meillehän noita vaatimuksia ulkonäöstä ja käyttäytymisestä on esitetty jo aikojen alusta. Jos nainen on aloitteellinen niin heti leimataan tyrkyksi ja pilkataan, varsinkin jos ei ole sitä missiainesta. Siksi on parempi jättääkin se aloitteenteko miehille.

Mutta on se kumma kun miehillekään ei kelpaa nykyisin mikään. Naisen pitäis olla timmi ja missiainesta ja ja ja... Ei sais meikata mutta kumminkin pitäis olla nätti. - Mites oot nättinä, jos et jukolauta meikkaa ja laita tukkaa häh? Sitten miehet kitiseekin yllättäen "sotamaalauksesta" ja siitä kun menee aikaa ja rahaa ulkonäköön. Sitähän te itse haluatte, että nainen on näyttävä! Hemmetti.

Ja aina ylistetään noita ulkomaalaisia naisia, kun ne on niin ihania olevinaan. Mikä niissä oikein kiehtoo? Palvelualttiusko? Jos miehet haluatte palvelua niin menkää hotelliin tai kauppaan.

Ja meikkaahan ne ulkomaalaisetkin ja pukeutuu turkiksiin ja kalliisiin vaatteisiin muutenkin (erit. venäläiset naiset). Joku ne kalliit vaatteet ja ökymaasturit niille kustantaa, oliskohan ne miehet? Noiden naisten tuskin tarvii edes töissä käydä. Silti suomalaismiehet vaan haikailevat noiden venäläisten "missien" perään, vaan monellako on oikeasti niihin varaa? Ja uskoisin kyllä, että vaatimukset aloitteista ne on niilläkin ;)

• Aivan väärin meni

Sinunlaiseti luotaantyöntävä, alaluokkainen suominainen ei voi koskaan ymmärtää, mikä meitä miehiä ulkomaalaisissa naisissa viehättää. Tuo luulo jostain palvelualttiuden kaipuusta on hyvin tyypillistä akkamaista höpinää, jolla epävarma nainen yrittää suojata haurasta psyykettään kuin ei pysty näkemään mitään vikaan itsessään.

Typerys olet.

• ***€uro ja nais€t***

Olen varakas, ylipainoinen ja kaljuuntuva. Ikäni on hieman yli 50 v. Naisia riittää ja on riittänyt. En ole mitenkään komea. Jos nyt pieninenäinen sitä koskaan on.

Kuppilassa pöytääni tulee aina kivoja naisia. Tarjoon heille liköörejä ja muita erikoisia juomia. Ikinä ei oo tarvinnut lähteä kapakasta tyhjin käsin. Joidenkin naisten kanssa olen ollut pidempään, välit ovat hyvät. Ostelen lahjoja jouluna heillekin.

Kerran jäi taskuuni vain kolmen tuopin verran hiluja. Taskuja kaivellessani huomasin kuinka naiset kohteliaasti menivät ohi. Tajusin sen jälkeen että varallisuus, raha, ja naiset kuuluvat yhteen. Seuvalla viikolla oli korttini mukana, syötiin juotiin ja baarissa nautimme liköörejä. Ja kyllä kivoja naisia oli pöydässäni. Paljon nuoria ja ikäisiäni myös... ja sitten lähdimme hieman yli 30 v. naisen luo.

• Naiset maksaa

Jokainen nainen on tavalla tai toisella maksullinen.

• Filosoivakone

Toteamus; Hissukoituneet miehet ovat mahdollisesti elämän kokemuksillaan todenneet hiljaisuuden paremmaksi.
      Hypoteesi; Miehet ovat havainneet, että äänessä oleminen ja parisuhteen aloitteen teko ei ole kannattavaa. Äänessä olo tulee aiheuttamaan mahdollisesti vaikeuksia ja väärin käsityksiä. Näin ollen tuppisuuna eläminen on kannattavampaa.
      Toinen hypoteesi; Tuppisuiset miehet eivät ole kiinnostuneita aloittamaan parisuhdetta, tai heillä ei ole seksuaalista kiinnostusta.
      Kysymys; Olenko minä mies jos minä en "ryyppää tai n***i naisia?"
      Selitys; Ihmis mies on kysynyt minulta kerran: "Mikä v***u sinä oiken olet kun et ryyppää ja n***i naisia!?"
      Pohdinta; Ihmis miehet ovat miehiä kun he ryyppäävät ja/tai n***ivat naisia. Näin ollen voinen todeta olevani ihmislajista poikkeavaksi orgaaniseksi itsetietoiseksi olennoksi joka elää elämäänsä itse haluamallaan tavallaan.
      Toteamus; Minä olen minä, enkä mikään muu.

Päätös; Ihmis miehet ja naiset ovat erillaisia ja samanlaisia yksilöitä, jotka ymmärtävät ja eivät ymmärrä toisiaan. Joku haluaa jotakin, ja joku toinen haluaa jotakin muuta. Silti ihmiset näyttävät painostavan toisiaan tekemään toisiaan jotakin jota nämä eivät halua. Antakoot ihmisten toistensa olla mitä haluavat.

Jälkikirjoitus; Filosoivakone elää elämäänsä itse kokemallaan onnellisella tavallaan.

• 77i66666554443333333

Pariutuminen on ollut uroksen tehtävänä tuhansia vuosia joten ajat voisivat jo vähän muuttua. Itse en tosin ole mikään hissukka muttei vaan kärsivällisyys riitä mihinkään pokailuun, myöskin passiivinen nainen on tylsä.

• A.Schopenhauer

-Mies joka kannattaa tasa-arvoa tai feminismiä= Geenivirhe, miehen kehoon syntynyt nainen.
      -Mies joka kannattaa perinteisiä sukupuolirooleja=Geenillisesti oikein toimiva ja aito mies. Tällä en tarkoita jatkuvia päihteiden käyttäjiä.

-Feministinainen= Geenivirhe ja naisen kehoon syntynyt mies.
      -Perinteistä sukupuoliroolia noudattava nainen=Geenillisesti oikein toimiva nainen, paras äiti lapsilleen ja paras vaimo miehelleen.

Näin biologia on ihmiset oikeasti suunnitellut. Tykkäsitte siitä siiten tai ette. Siinä on myös selitys siihen miksi miehiä yleensä syntyy enemmän kuin naisia.

Naiset=Lapsia jotka tekevät päätökset enimmäkseen tunteiden perusteella
      Älykkäät miehet= Aikuisia jotka tekevät päätökset enimmäkseen järjellä vaikkei se aina mukavalta tunnukkaan..

• Naiset haluaa olla kimpassa niin kauan, kun HYÖTYVÄT ? Vai mihin lopputulokseen ja päätelmään te tulisitte seuraavassa tapauksessa: seurusteltu 4 vuotta ..nainen ei KERTAAKAAN ole yöpynyt sinun asunnossasi ja kun annat sormuksen .. SAAT SEN TAKAISIN; koska nainen haluaa pitää suhteen "tuoreena" ... Minä varmaan EN ymmärrä naisia !

Olen muutaman vuoden nyt ollut yksinäni, ja miettinyt voiko olla muunlaisiakin "tavallisia" naisia ?

Vaatimuksia on "vain" alkottomuus ja tupakoimattomuus ... muutama tupakoiva bubiruusu olisi halunnut vihille asti ? Ja he ihmettelevät, ettei suomalaiselle miehelle kelpaa "tavallinen" mies ?

Miten vuosia sitten melko pitkästä suhteesta eronnut omakotitalossa asuva 40 - 50 vuotias mies tietää, että naista kiinnostaa muukin kuin raha ? Talo on nyt "ostettu" 3 kertaan 2 kertaa niistä saman naisen kanssa; joten miten sitä vielä uskaltaa LUOTTAA "tavalliseen" suomalaiseen naispuoleen; kun siippa aikoinaan "tekaisi" lapsen toisen kanssa ... ja entinen aviomies maksaa uuden perheen elämän ? ( näin se vain menee Suomessa ).

Monet naiset suoraan sanovat, että etsivät urheilullista sporttimiestä ja ihmettelevät kun se sitten pettääkin ?

Mutta miksiskö etsin savutonta ja alkotonta ... "tutkimusteni" mukaan pettämisistä 95 % tapahtuu baarin jälkeen tupakka hampaissa ?

Joten tupakoivat ja alkoavat naiset miksihän TE ette kiinnosta vakaata parisuhdetta etsiviä miehiä ?

Kun sain tyttöystävältä lahjaksi silmänympärysvoidetta TIESIN; että naama ei ole se aivan ihanne ... kesti kuitenkin 1,5 vuotta ennekuin se tapahtui !

Jos et muutu naisen haluamalla tavalla ... joudut vaihtoon ? Ja sitten he kiukuttelevat kun "vaihdossa" tuleekin se "pelimies", jolla on 10 naista kierroksessa ?

Jos vielä löydän naisen joka ei ole se pelimiehen etsijä tai kovassa vauvakuumeessa voin jopa ostaa sormuksen ? Ikäväkseni 90 % vapaista taitaa olla niitä.

• Moikka kaikille

Mun nimi on Irmeli ja olen 153cm/120kg.
      Miehekseni haluaisin vain arjalaiset mittasuhteet täyttävän henkilön.
      Olenhan itsekin rotuyksilö...............

• Reiska-Arska

Ah, oma valkyriani. Juothan vielä viinaa ja poltat tupakkaa. Tule armain, sönköttäkäämme yhdessä.

• sinkkutypy1

Kuullostipa ap:n kirjoitus hyvin tutulta.. Kyllä on tullu tässä sinkkuvuosien varrella mitä ihmeellisimpiä miehiä vastaan ja kun jälkeenpäin ajattelee niin 99 prosenttia ei oo todellakaan ollu mitään poikaystävämatskua! Kaiken a ja o, kun on ylipäänsä se, et on käsitelly menneisyyden traumat, itsetunto on kunnossa -> itseään rakastamalla kykenee rakastaa myös muita, omaa terveet elämäntavat ja keskustelutaitoa. Mielestäni parisuhteen luonti vaatii myös rohkeutta ja uskallusta, että uskaltaa avautua kaikista mahdollisista asioista kumppanille ilman suojamuuria ja osoittaa kiinnostuksensa sekä sanoin että teoin ja tämähän koskee siis sekä miestä että naista. Coolia esittämällä ja tunteistaan pukahtamatta kun ei järin sitä suhteen tynkää vie eteenpäin.. Varsinkin noita passiivisia miehiä on tullu paljon vastaan, jotka odottelee vaan tumput suorina, että nainen, joka on rohkeampi osapuoli, tekisi kaikki aloitteet.

• Dino Rex

Olet ihan oikeassa, mutta käytännössähän tuota odotetaan vain miehiltä. Kaunis nainen saa olla vaikka kuinka tunnevammainen ja silti miehiä pörrää ympärillä. Etenkin täällä Suomessa ihmisillä on keskimäärin aika huono itsetunto, mutta vain miehet kärsivät siitä merkittävästi parinvalinnassa. Jonkinlainen itsetuntokoulu Suomeen tarvittaisiin, että miehet eivät joutuisi luottamaan tuuriin naisenlöytämisessä.

• Fjewfklemwmklfwfefwe

"Mielestäni parisuhteen luonti vaatii myös rohkeutta ja uskallusta, että uskaltaa avautua kaikista mahdollisista asioista kumppanille ilman suojamuuria"

Mielestäni tämä on kohtuuton vaade maailmassa jossa ko. toimintatavasta ihmiset katsovat sua kuin halpaa makkaraa. Tässä asiassa naisten ja miesten maailma on erilainen - miehet ovat aina valmiita kuulemaan - kuka mistäkin syystä - mitä naisen päässä liikkuu. Se auttaa miestä kohti suhdetta tai sänkykamarihommia joten naiselle löytyy aina "ymmärtäjä".

Minä en vaatisi naisena miestä avaamaan itseään, koska noin 80% naisista ei pysty käsittelemään avautuvaa miestä. Te naiset (sukupuolena, kokonaisuudessa) olette aivan saatanan huonoja kohtaamaan miehen syviä tuntoja. Väitän että vähintään 90% miehistä yksinkertaisesti lopettaa avautumisensa kun tajuaa että naiset - useimmat naiset - eivät ota sitä vastaan oikeasti. Me siis opimme sulkemaan itsemme - emme luonnostaan - vaan tuon taidon meille opettavat naiset.

Olen avautunut naiselle kaksi kertaa liikaa. Sen jälkeen olen opetellut pitämään pääni kiinni, imemään syvimmän ihmisyyden perseeseeni kun tulee tilanne että haluaisin sen jakaa. Siitä hetkestä lähtien olen onnistunut naisten kanssa huomattavasti paremmin kuin yrittämällä "inhimillistä reittiä".

Älkää vaatiko miehiä tekemään kulttuurin ja logiikan vastaisia asioita - älkää vaikka se "suhde-hifistellen olisi oikein" - maailma kun harvemmin seurailee konkretiassaan tätä suhdehifistelyn huippuharjaa. Syy miksi tätä ette voi vaatia on oma sukupuolenne ja sukupuolenne edustajien käytös jonka jäljiltä miesten perimmäinen sielu on lähes järjestelmällisesti tavalla tai toisella kolhittu turtuneeksi.

Sitäpaitsi humaanisti suurempaa on hyväksyä epätäydellisyys eli hyväksyä ihminen - kuin koittaa hankkia omiin suhdehifistelyihin sopivan vastinkappaleen maailmassa jossa ihmis-materiaalia ei kohdella kunnioituksella...

• mies ja 27v
        Fjewfklemwmklfwfefwe kirjoitti:

"Mielestäni parisuhteen luonti vaatii myös rohkeutta ja uskallusta, että uskaltaa avautua kaikista mahdollisista asioista kumppanille ilman suojamuuria"

Mielestäni tämä on kohtuuton vaade maailmassa jossa ko. toimintatavasta ihmiset katsovat sua kuin halpaa makkaraa. Tässä asiassa naisten ja miesten maailma on erilainen - miehet ovat aina valmiita kuulemaan - kuka mistäkin syystä - mitä naisen päässä liikkuu. Se auttaa miestä kohti suhdetta tai sänkykamarihommia joten naiselle löytyy aina "ymmärtäjä".

Minä en vaatisi naisena miestä avaamaan itseään, koska noin 80% naisista ei pysty käsittelemään avautuvaa miestä. Te naiset (sukupuolena, kokonaisuudessa) olette aivan saatanan huonoja kohtaamaan miehen syviä tuntoja. Väitän että vähintään 90% miehistä yksinkertaisesti lopettaa avautumisensa kun tajuaa että naiset - useimmat naiset - eivät ota sitä vastaan oikeasti. Me siis opimme sulkemaan itsemme - emme luonnostaan - vaan tuon taidon meille opettavat naiset.

Olen avautunut naiselle kaksi kertaa liikaa. Sen jälkeen olen opetellut pitämään pääni kiinni, imemään syvimmän ihmisyyden perseeseeni kun tulee tilanne että haluaisin sen jakaa. Siitä hetkestä lähtien olen onnistunut naisten kanssa huomattavasti paremmin kuin yrittämällä "inhimillistä reittiä".

Älkää vaatiko miehiä tekemään kulttuurin ja logiikan vastaisia asioita - älkää vaikka se "suhde-hifistellen olisi oikein" - maailma kun harvemmin seurailee konkretiassaan tätä suhdehifistelyn huippuharjaa. Syy miksi tätä ette voi vaatia on oma sukupuolenne ja sukupuolenne edustajien käytös jonka jäljiltä miesten perimmäinen sielu on lähes järjestelmällisesti tavalla tai toisella kolhittu turtuneeksi.

Sitäpaitsi humaanisti suurempaa on hyväksyä epätäydellisyys eli hyväksyä ihminen - kuin koittaa hankkia omiin suhdehifistelyihin sopivan vastinkappaleen maailmassa jossa ihmis-materiaalia ei kohdella kunnioituksella...

Ensinnäkin,niiin miehet kuin naisetkin,ovat AINA yksilöitä.Nääin ollen,vaikka vastaan tulee paljon paskoja yksilöitä,ei voi IKINÄ sanoa että kaikki miehet tai naiset ovat jonkunlaisia.Aina löytyy hyviä yksilöitä ja hyviä ihmisiä.

Nääin ollen,sinä(Fjewfklemwmklfwfefwe) olet vain kohdannut todella huonoja yksilöitä.Jokaisen meidän,tulisi voida kertoa herkimmät todelliset tuntomme puolisolle.Se että jos nämä naiset eivät ole osanneet ottaa sinun tuntojasi vastaan,on se todella surullista ja näiden naisten tunne köyhyyttä.Jo ihan siinäkin mielessä,monet eivät osaa avautua ja jos se tymätään rajulla kädellä,tietysti reaktio on sinun kaltainen.

Joten,olen tästä siis sitä mieltä,että avautua pitää voida puolisolle,AIVAN KAIKESTA.Se on suurin luottamuksen osoitus toiselle.Sellainen ihminen,joka ei osaa käsitellä tälläisiä asioita,ei ehkä ole sitten vain avautujan arvoinen.

• Dyddydyddyy
    • hra seniori

Jos olet ihanteellisen miehen arvoinen, kyllä se sieltä ilmoittautuu. Jos ei ilmoittaudu, voi olla että arvioit itsesi väärin. Kriittinen itsearviointi on harvinainen taito.

• Trott

Gösta Sundqvist Leevi and the leavings

”Jossain baarikeskustelussa parin muijan kanssa tuli taas kerran esille suomalaisen naisen asenne. Ne valittivat, että 'te se suomalaiset miehet ette tajua tärkeintä: italialainen mies osaa aina käyttäytyä ja tietää mitä nainen haluaa'. Mä olin että no miksi helvetissä tänne ei sitten saada lisää thai-tyttöjä, koska ne on just sellasia kun suomalainen mies haluaa. Hankitaan perkele kaksi miljoonaa thai-tyttöä, joiden pitää kävellä ilman pikkupöksyjä ja ne saa vetää porttariin aina varville kun tekee mieli. Ne naiset suuttuivat ihan saatanasti. Mä perustelin, että ihan samanlaiselta teidän teksti kuulostaa suomalaisten miesten korvissa. En mä tietenkään itse ajattele asioista tuolla tavalla, mutta se oli vaan karkea esimerkki; naisten jutut tuntuu miehistä aivan yhtä loukkaavilta.”

• Onneks ,miun ei tarvii olla mikää muu ku mä,,ja vielä sinkkuna!!!
      En lukennu alottajan koko pointia , mut ,,,,,,Täydellisyys on aika syvältä ;)

• Tylyä settiä

Mutta oletko tosiaan sen "unelmaprinssin" arvoinen?
      Onko vika munassa vai kanassa?

• big problem :P

Missä kunnolliset miehet piereksii? Onko joka kerta lähdettävä vessaan tai ulos?

• odottaja1

Sellainen nainen, joka haluaa aloittentekevää miestä kerjää vain hankaluuksia itselleen. Järkevimmät naiset tekevät itse aloitteen...

• HäivySiitä

Häivy siitä..... Olet RUMA !

• lopullisenvit..

Niin, mikä tottavie siinä on ettei 44v vapaa ei rumakaan mies saa täältä maasta naista?
      Kaikkea "ihan kiva..." -paskaa on kuullut jo 20v.
      Mikään ei riitä, ei mikään!
      Lähestyy sitten huumorilla, keskustellen, tosissaan, ei mitään!
      Jos koettaa katsoa toisia silmiin puhuessa tai kohdatessa, katse painutaan maahan tai ufoja vilkuilemaan.
      Sairasta sakki on Suomi-naiset.
      Kyllä sitten vittuillaan puhumattomuudella tai epätoivoisoiseksi sanomalla jos toinen yritää edes avata keskusteluyhteyttä.
      Onko se vika siinä ettei vetele känniä, puhu sitä paskaa korvaan kaikenaikaa ja hakkaa vastaantulijoita?
      Niinkö, lutikat?

• löllökkä

Moni mies baariin mennessään juo itsensä ns. suojakänniin. Kun olet räkä poskella niin kukaan nainen ei ole kiinnostunut sinusta. Ja syy siihen että haluaa olla rauhassa naisilta on se että pettymyksiä parisuhteessa on senverran paljon että yksin- tai äijäporukassa on mukavampaa....Löllökkä

• ÄläJauhaPaskaa

Kyllä se on jo tilastollinen totuus että Suomalaiset naiset nai enemmän kusipäitä kuin muut Eurooppalaiset.

Sen takia Suomi on yksi perheväkivallan kärkimaita.

Vai mistähän tämä perheväkivalta sitten johtuu ??

• yx kutale

No, ei ainaskaan tiällä eikä sielkään. ; ).

• uööööh

parasta olis TURVALLINEN mies jolla jalat maassa, komeakin vielä ja mielellään akateeminen. Oi voi, missä ne luuraa ;) No ei tartte olla akateeminen, kunhan ois kunnollinen ja hyvä työssään jota tekee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3384
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2555
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      372
      2488
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1720
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1385
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      966
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      915
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      742
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      694
    Aihe