Haluaisin nyt kysyä muilta pillereitten käyttäjiltä, oletteko huomanneet pillereitten käytön aikana minkäänlaisia "suonipullistumia" tms. ilmenevän?Olen syönyt yasmin-pillereitä nyt puolitoista vuotta, eikä ennemmin tai muiden merkkien kanssa ole ollut vastaavaa..Pullistumia on muodostunut vasempaan jalkaan, erityisesti polvitaipeeseen ja reiden alaosaan, jonkun verran myös pohkeeseen.:-(
Olen aika huolissani asiasta, eikä lääkärikään osannut sanoa mitään "tilannetta helpottavaa", käski vaan pitää jalkoja ylhäällä aina tilaisuuden tullen.
En ole ylipainoinen ja harrastan myöskin liikuntaa, ja tilanne todella rassaa ja masentaa minua!Olisin kiitollinen vastauksistanne..
Pillereistä suonikohjuja?!?
3
471
Vastaukset
- Miina
Moi!
Itselläni ei ole vastaavasta kokemuksia, eikä pillerit myöskään ole aiheuttanut selluliittia tai painonnousua. Siskonikin syö yasminpillereitä (9 kuukausi menossa) eikä hänelläkään ole ilmaantunut kyseisiä oireita.
Mielestäni lääkärin ohje kuulostaa hyvältä, mutta kannattaa toki käydä uudestaan ja pyytää lisäselvityksiä siihen, mistä moinen saattaa johtua. Voisit myös pyytää lähetteen esim. ihotautilääkärille.
t: Miina - Brunette
En osaa sanoa, johtuuko vain pillereistä, mutta olen 23-vuotias ja syönyt pillereitä jo useiden vuosien ajan ja olen saanut lisäkiloja melkein kymmenen aloituksen jälkeen. Myöskin reisiini selluliittiä sekä verisuonet ovat alkaneet näkymään/pullistelemaan todella ikävästi jaloista ja ne näkyvät myös muuallakin vartalossa: käsissä, olkapäissä ja rinnoissa. Olen edelleenkin aivan normaalipainoinen ja harrasta urheilua. Voinkohan itsekin epäillä syömiäni pillereitä tällaista oireiden aiheuttajaksi? Osaako joku kertoa niin minulle ja tyttö81:lle vastausta...?
- Suonia täälläkin..
Käytössä mullaki yasmin-pillerit, liikuntaa harrastan paljon ja silti jalat nilkoista reisiin täynnä ällöttäviä katkenneita pintaverisuonia. varsinkin pohkeet. Huomautuksena, että ennen yasminia käytin muita pillerimerkkejä ja olin myös vähän aikaa "pilleritauolla", ja katkenneita verisuonia ollut jo silloin..pikkuhiljaa vaan lisääntyneet..milloinkahan joutuu suonikohjuleikkaukseen...karseeta..
Olen itsekin kysynyt apua ko. suoniin, mutta lääkäri ei osaa muuta kuin pyöritellä päätään..
:((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12717
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603