mikä säkäkorkeus hevosella pitäisi olla että voisin mennä sillä?oon 170cm/60kg mikä säkäkorkeus olisi paras,tartteen pikasta apuaaa!
säkä?
3
176
Vastaukset
Kasiro antoi joskus hyvän nyrkkisäännön tuohon kysymykseen: Jos hevosen selkä on hartioidesi tasalla, se on sopivan kokoinen. Sinun tapauksessasi n. 150cm.
Painosi puolesta voisit ratsastaa poneillakin kunhan eivät ihan shettiksiä ole, mutta pituutesi takia hevosen kokoiset ratsut sopivat ehdottomasti paremmin.- a012a
voisinko mennä 140cm korkuisella ponilla? mikä poni rotu olisi 140cm?poni olisi puuhevonen,mutta tuo voinko mennä kysymys on tarkoitettu ihka oikeaan poniin
TOIVOTTAVASTI YMMÄRSITTE!
Voit kyllä. Ei se niin tarkkaa ole.
Noista poniroduista en nyt suoralta kädeltä muista minkä kokoisia mitkäkin ovat, mutta ainakin tinkerit ja connemarat ovat keskimäärin n. 140cm. Kannattaa katsella netistä tai kirjoista niin saat kattavamman luettelon sopivan kokoisista poniroduista. Samalla, jos haluat, saat vähän tietoa niiden muistakin piirteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671